Ach, een modje is ook maar een mens. Ik dicrimineer niet op letterkleurquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
Trollende moderators in FB...echt achterlijk..
idemquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ow...en goedemiddag.
Ik schatte je toch meer in als een paardenmensch eigenlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vraag me af he...heeft een moderator een keer een moderator gebanned op dit forum?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:07 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach, een modje is ook maar een mens. Ik dicrimineer niet op letterkleur
is waarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
Trollende moderators in FB...echt achterlijk..
Volgens mij is Kozz wel eens geband toen ie nog mod was, maar ik weet het niet meer zeker.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af he...heeft een moderator een keer een moderator gebanned op dit forum?
Dag moppiequote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:15 schreef Tuana het volgende:
Harry, wáár blijft mijn mail![]()
Voor de rest: Hallo schatjes
quote:Morocco opens over 900 schools for Amazigh language teaching
RABAT, Oct.20 - Morocco’s minister of national education, higher education, vocational training and scientific research said this Wednesday 930 schools were opened for the teaching of Amazigh (Berber language).
Habib El Malki told MPS during the House of Representatives’ weekly question-time the number of Amazigh teachers exceed 2,000 while that of primary education inspectors has more than doubled to reach 130 inspectors.
In the perspective of generalizing Amazigh teaching, the ministry has crafted a program to encompass all the education levels by September 2008, he said explaining that the program projects to increase starting 2006 by 20% the number of primary schools and by 33% the number of secondary schools that teach Amazigh.
He further explained that the plan to integrate Amazigh in primary education includes the training of the staff in charge of preparing the didactic literature.
Dat zou wel lachen zijn..... als de Fok!crue het onderling al niet met elkaar eens is.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vraag me af he...heeft een moderator een keer een moderator gebanned op dit forum?
Kozzmic en sidekick zijn toen in 1 keer gebanned. Ik was op vakantie dus kon ik niet meerellen, maar daarvoor was ik al eens gebanned. don't askquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:16 schreef Parabola het volgende:
[..]
Volgens mij is Kozz wel eens geband toen ie nog mod was, maar ik weet het niet meer zeker.
Klopt. We kunnen hooguit iemand aandragen. De FA's hebben een banknop. Die beslissen uiteindelijk.quote:Overigens zijn het de FA's die bannen, niet de mods. De mods hebben natuurlijk wel een bepaalde stem, mn over hun eigen sub-forum
Het mailtje moet nog even vertaald worden, anders komt het zo grof overquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:15 schreef Tuana het volgende:
Harry, wáár blijft mijn mail![]()
Voor de rest: Hallo schatjes
En toen Kozzmic unbanned was waren ze vergeten zijn modrechten terug te geven.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kozzmic en sidekick zijn toen in 1 keer gebanned. [...]
Ahhhhh?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:21 schreef sizzler het volgende:
. don't ask
Je FB topic loopt nogsteeds.....alleen niet echt zo soepel meer, mede dankzij 2 niet nader te noemen moderators.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn..... als de Fok!crue het onderling al niet met elkaar eens is.
Dan kom je volgens mij niet geloofwaardig over als serieus medium. En zeker niet naar de buitenwereld.
Ik geloof niet dat zoiets snel zou gebeuren, die hebben nog mail adressen van elkaar om elkaar tot de orde te roepen mocht e.e.a. dreigen te ontsporen op een lopende topic.
Ooievaarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:27 schreef Mutant01 het volgende:
Weet iemand wat een "stork" is? (Engels woord)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |