quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:16 schreef Zwansen het volgende:
1x per dag is toch genoeg. En die nummers van hun zijn toch allemaal hetzelfde...
Ik zei toch niet dat ik een echte fan benquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:38 schreef Gabberhead het volgende:
Een echte fan zou Amerika niet met een c schrijven
Als je de hele dag alleen Amerika op de radio hoort ga je dat idd wel denken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:16 schreef Zwansen het volgende:
1x per dag is toch genoeg. En die nummers van hun zijn toch allemaal hetzelfde...
Ohne Dich is volgens mij van Megaherz en niet van Rammstein, of ben ik nu abuis?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:27 schreef Bayswater het volgende:
[..](Ohne dich en Mein Teil inderdaad precies hetzelfde)
![]()
Ja en nee. Megaherz heeft ook een nummer met dezelfde titel.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:41 schreef Gurby het volgende:
[..]
Ohne Dich is volgens mij van Megaherz en niet van Rammstein, of ben ik nu abuis?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:15 schreef So_Addictive het volgende:
wees blij, ik moet onder dwang naar 538 luisteren
Ah ja, ik had het nieuwe album nog niet gezien, vandaarquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:40 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ja en nee. Megaherz heeft ook een nummer met dezelfde titel.
of niet dusquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:57 schreef Mumin-troll het volgende:
Rammstein rullezzzz.
Ja je bent zeker abuis
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:01 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik heb zelf ook het idee dat er op 3 fm om de 2 uur een nieuwe dj hetzelfde lijstje uit de top20 afwerkt
Wat, niet eens 'Du hast'quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:19 schreef Heintje het volgende:
Het kwam er op neer dat ze alleen Engel, Sonne, Ich Will, Mutter en Amerika hebben.
Of Buck dich?Oh nee, die komt morgen bij de Homo-100 voorbij...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat, niet eens 'Du hast'Is toch wel één van de allerbeste Rammsteinnummers!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Of Buck dich?Oh nee, die komt morgen bij de Homo-100 voorbij...![]()
![]()
Zwitter gaat over mastruberen en dat doen niet alleen homo's.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:09 schreef Bullpit het volgende:
[..]
en Zwitter ook natuurlijk
Zwitter gaat toch over hermafrodieten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:44 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zwitter gaat over mastruberen en dat doen niet alleen homo's.
jij begrijpt er niets van, da's duidelijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:44 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zwitter gaat over mastruberen en dat doen niet alleen homo's.
Nou het scheelt niet veel.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:27 schreef Bayswater het volgende:
[..](Ohne dich en Mein Teil inderdaad precies hetzelfde)
![]()
Okee zo had ik hem nooit gelezen maar dan nog gaat het over een vorm van mastruberenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:43 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij begrijpt er niets van, da's duidelijk
zwitter gaat over een hermafrodiet met een flinke baard in de keel, die z'n eigen rozentuin kan onderhouden en zichzelf kan bevruchten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |