quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:27 schreef -DailaLama- het volgende:
Sommige mensen worden wakker met een dood paardenhoofd. Get over it.
yup stond in het voorste vak (net als in amsterdam trouwens) was errug vet...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:28 schreef Viper_74 het volgende:
METALLICA 6 DECEMBER 2003 ARNHEM GELREDOME: I Was There !! <- Me2
wahah schitterend!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Icefire1971 het volgende:
Nix ongewoons aan. Ik heb het altijd als ik op mijn rug met mijn armen onder mijn hoofd ga slapen.
Heb een keer gehad dat ik 'snachts in het pikkedonker mij omdraaide en er een groot zwaar ding op mijn hoofd viel. dat was dus mijn "dode" arm. Ben me wezenloos geschrokken......
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:27 schreef -DailaLama- het volgende:
ROFLMAO.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Icefire1971 het volgende:
Nix ongewoons aan. Ik heb het altijd als ik op mijn rug met mijn armen onder mijn hoofd ga slapen.
Heb een keer gehad dat ik 'snachts in het pikkedonker mij omdraaide en er een groot zwaar ding op mijn hoofd viel. dat was dus mijn "dode" arm. Ben me wezenloos geschrokken......
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:32 schreef tvdleur het volgende:
yup. vaak genoeg.... dan voel je met het rechtleggen van de andere arm hoe zwaar 1 arm eigenlijk is.....
hehe ja, daar verbaasde ik me ook al over... het voelt echt aan als een vreemd zwaar iets...quote:'arm die op hoofd viel'
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:26 schreef Napalmmm het volgende:
misschien heb je er in je slaap op gelegen?
Vást niet. Ik doe namelijk niks aan krachttrainingen oid en heb wel regelmatig een dode arm. Meestal wordt ik midden in de nacht wakker en vraag ik me af van wie die hand is die bij me in bed ligt..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:22 schreef Pracissor het volgende:
kan het te maken hebben kracht-trainingen?
Dat heb ik dus altijd wel...quote:Je arm was toch niet koud?
Als je slaapt ben je min of meer verlamd, bij sommigen gaat dat mis, dan gaan ze slaapwandelen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:35 schreef Tique het volgende:
Ik wordt de laatste tijd zo wakker dat ik denk dat ik verlamd ben ofzow..kan ik nix meer bewegen..of dat is net op het moment dat ik droom...maar t is wel verdomd echt enzow...en dan heb ik hoofdpijn als ik wakker wordt
Dan heb je in een hele diepe slaap geslapen. Heb ik ook gehad afgelopen week.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:35 schreef Tique het volgende:
Ik wordt de laatste tijd zo wakker dat ik denk dat ik verlamd ben ofzow..kan ik nix meer bewegen..of dat is net op het moment dat ik droom...maar t is wel verdomd echt enzow...en dan heb ik hoofdpijn als ik wakker wordt
Das inderdaad erg vreemd, ik heb het maar een keer gehad dat ze het alletwee niet deden... En als je dan nog een beetje suf van het slapen bent, is het best eng.. Maar hoe krijg je het voor elkaar om het elke morgen te hebben, slaap je in een dwangbuis ofzo..?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef elcastel het volgende:
Ik heb het iedere morgen weer, twee armen zelfs, dus ik ben eerst bezig om de boel weer aan de gang te krijgen, dan pas kan de wekker uit..
M'n "goeie"quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:00 schreef Tique het volgende:
Was het je goeie of je slechte arm??
Ervaring?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:28 schreef Viper_74 het volgende:
Aftrekken man, dat voelt vet
Wtf is swaffelen???quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:06 schreef teknomist het volgende:
Daar heb ik ook wel eens last van.
Ik ga dan altijd met mijn arm swaffelen zeg maar. Ziet er altijd cool uit.
Ja heeft te maken met kracht-trainnigen. Ik doe zelf 10 uur per week kracht-trainnigen om maar niet wakker te worden met een dooie arm. En het werkt. Doe je dit niet kan je arm voorgoed verlamd raken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:22 schreef Pracissor het volgende:
Ik werd dus wakker en kon mij arm niet meer bewegen, geen gevoel of wat dan ook erin.
Heb ik wel is gehad in het verre verleden maar je blijft toch altijd bang dat het nu voorgoed is ofzoAnyway ik moest dus met me ene arm me andere arm goed leggen en toen erover heen gaan wrijven om het warm te maken en toen kwam me gevoel weer terug...
hebben meer mensen hier last van? kan het te maken hebben kracht-trainingen?
haha ik moet me echt inhouden om niet hard te gaan lachenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:48 schreef Rewimo het volgende:
Ben eens wakker geworden van een heel harde klap. Na een tijdje wakker te hebben gelegen zonder verder iets te horen, wilde ik op mijn zij draaien om weer te gaan slapen. Maar dat wilde niet erg, er hing een zwaar gewicht aan mijn schouderWas mijn arm met een klap op mijn nachtkastje gevallen
Swaffelen is met een halfstijve piemel tegen iemands gezicht aan slaan. Niet dat ik dat nu met mijn dooie arm doet maar het lijkt er wel opquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:10 schreef Tique het volgende:
[..]
Wtf is swaffelen???
Is dat met je goeie arm je dooie arm aan te drijven en je zo te rukken??![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:06 schreef teknomist het volgende:
Daar heb ik ook wel eens last van.
Ik ga dan altijd met mijn arm swaffelen zeg maar. Ziet er altijd cool uit.
Wil je alsjeblieft ophouden te reageren!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Swaffelen is met een halfstijve piemel tegen iemands gezicht aan slaan. Niet dat ik dat nu met mijn dooie arm doet maar het lijkt er wel op.
Misschien juist ietsje minderquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:28 schreef Viper_74 het volgende:
Aftrekken man, dat voelt vet
Stiekem vind je het gewoon geiL hèquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:49 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb het ook wel eens. Dan schrik ik wel, maar het voelt op zich ook wel weer eneverend aan![]()
Leuk toch, kan zij jou domineren...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:58 schreef Tique het volgende:
je zal het 's morgens maar hebben als je wakker wordt en je vriendin sex met je wil
Het grote geilheidstopic deel/nummertje 28quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:02 schreef Tique het volgende:
K wordt er geil van
Dat moest ik ook toen ik het eenmaal door hadquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:18 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
haha ik moet me echt inhouden om niet hard te gaan lachen![]()
Dat lijkt me kut, vooral als je al laat bent voor school/werk!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:57 schreef ToYDoLL het volgende:
heeft iemand dit wel eens ervaren met 2 armen ??? want volgens mij moet je dan echt hulp van andere krijgen wil je uit de knoop komen, of midden in de nacht buikspier oefeningen gaan doen zodat je omhoog komt, en dan als je gaat liggen maar afwachten hoe ze terecht komen![]()
Hoor je dan nix meer?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:41 schreef Tique het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat je oor slaapt??
Dat is pas irritant!!!!!!
houjbek kneusquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:27 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Ik zie geen flikker!
Je voelt je oor niet meer, maar aan de ander kant voel je wel dat er wat mis is..ofzow..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:01 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Hoor je dan nix meer?
DIT klinkt bijzonder bekend. (kan je je been trouwens flink pijn mee doen, dubbelklappen e.d.)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:39 schreef Bluurgh het volgende:
ik heb wel eens gehad dat ik te lang in een vreemde houding op de bank lag, op stond, 2 stappen zette en in een keer op de grond viel omdat m'n been sliep
Lopen op een slapend been is gewoon niet zo slimquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:18 schreef Pumatje het volgende:
en ik het hele topic voor deze post maar denken dat het iets onschuldigs was![]()
Is het ook zo dat je hand automatisch een vuist maakt en dat je je vingers alleen kunt strekken door dat met je andere hand te doen? Laat je de vingers los, maakt je slapende arm er weer een vuist vanquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:22 schreef Pracissor het volgende:
Ik werd dus wakker en kon mij arm niet meer bewegen, geen gevoel of wat dan ook erin.
Heb ik wel is gehad in het verre verleden maar je blijft toch altijd bang dat het nu voorgoed is ofzoAnyway ik moest dus met me ene arm me andere arm goed leggen en toen erover heen gaan wrijven om het warm te maken en toen kwam me gevoel weer terug...
hebben meer mensen hier last van? kan het te maken hebben kracht-trainingen?
Coufeuse houding ofzo. Ik draai mijn armen in de meest vreemde hoeken, dat schijnt lekker te liggen. Als ik op een bank zit, dan heb ik ook altijd mijn arm achter mijn hoofd als extra steun, zo slaap ik kennelijk ook. mAar goed, ik heb het dus zo goed als elke morgen dat alletwee de armen slapen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:48 schreef Libris het volgende:
Das inderdaad erg vreemd, ik heb het maar een keer gehad dat ze het alletwee niet deden... En als je dan nog een beetje suf van het slapen bent, is het best eng.. Maar hoe krijg je het voor elkaar om het elke morgen te hebben, slaap je in een dwangbuis ofzo..?
Alien Hand syndromequote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:49 schreef Pracissor het volgende:
Goh ik voel me na al deze reacties opeens heel 'normaal' ,swaffelen, met 2 dooie armen wakker worden, armen die je aanvallen of de omgeving vernietigen...
aan dat lopen is geen bal aan, gewoon je doodheid negeren, alleen na een poos dat het wel foking pijnquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Coufeuse houding ofzo. Ik draai mijn armen in de meest vreemde hoeken, dat schijnt lekker te liggen. Als ik op een bank zit, dan heb ik ook altijd mijn arm achter mijn hoofd als extra steun, zo slaap ik kennelijk ook. mAar goed, ik heb het dus zo goed als elke morgen dat alletwee de armen slapen..
Als ik nu lang achter de pc zit, dan heb ik ook gegarandeerd een slapend been, ik raak er aan gewent, ik kan er nu zelfs al mee lopen..
quote:Op maandag 6 december 2004 15:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
aan dat lopen is geen bal aan, gewoon je doodheid negeren, alleen na een poos dat het wel foking pijn
dude dat is al de foking 2e keer (doe ik het weer :\ ) dat iemand dat bij mij post ziet/doetquote:
Linkje,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Swaffelen is met een halfstijve piemel tegen iemands gezicht aan slaan. Niet dat ik dat nu met mijn dooie arm doet maar het lijkt er wel op.
Jaaaah !!!!!!quote:Op maandag 6 december 2004 21:30 schreef Ballicious het volgende:
Gewoon je dode arm pakken en er lekker mee tegen iets aanslaan. Je voelt er toch niks van.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 6 december 2004 22:44 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Linkje,
http://www.swaffelen.tk/
![]()
quote:How to Swaffel
Dus jij komt binnen 1 minuut klaar in niet-erecte toestandquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:22 schreef Dabenzo het volgende:
Gaaf, als je jezelf dan aftrekt met die dode arm, dan lijkt het net of iemand anders het doet! Whehehehe
dan moet je verder slapen.. doe k wel.. iz kut die verlamming.. lijkt net een vreselijke droomquote:Op dinsdag 7 december 2004 08:01 schreef Sjoe538 het volgende:
wat als je wakker word met een heel "dood" lichaam
Kut paardenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:27 schreef -DailaLama- het volgende:
ja hoe kwam je in de benen dan?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:59 schreef Burner2000 het volgende:
1 keer heb ik zelf gehad dat ik op mijn beide armen heb liggen te slapen. Volgend ochtend was het letterlijk en figuurlijk beroerd opstaan.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Icefire1971 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |