Ik geloof dat zo'n rijbewijs zelfs bestaat. Maar veel heb je er blijkbaar niet aan, of die figuren die hier op de weg lopen hebben dat rijbewijs nietquote:Op woensdag 24 november 2004 17:24 schreef bemeall het volgende:
Dat ze op de weg mogen is nog daar aan toe, als ze die beesten maar in bedwang kunnen houden. Leren ze dat niet bij die manege ofzo?
Zullen we ook maar een paardenrijbewijs invoeren?
quote:Op woensdag 24 november 2004 17:19 schreef Leffe48 het volgende:
Ik wordt
Ik had een 9 voor het schrijven van een formele brief bij Nederlands
- Mensen schijten niet op de weg (tenminste?)quote:Op woensdag 24 november 2004 17:34 schreef Pearly het volgende:
tsssssssssss
Nee joh .. mensen zijn voorspelbaar ....
Toen reed ik al 50 meter verder.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:40 schreef Shalbo het volgende:
Als je zegt "het verkeer werd opgehouden omdat dat grietje nog steeds met dat paard moeilijk stond te doen" Dan ben je behoorlijk verkeerd bezig. Je had haar ook gewoon even kunnen gaan helpen, ipv je te irriteren aan het feit dat ze de weg versperde. Normen & waarden heet zoiets
Ik heb niet gekozen om hier te gaan wonen. Dat hebben mijn ouders gedaan.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:42 schreef RetepV het volgende:
Trwns.
Ik wordt schijtziek van al die mensen die wat over paarden en paardrijden te zeiken hebben. Notabene gaan ze nog ZELF in een straat met 5(!) maneges wonen ook! Ga dan in de stad wonen!
? Jij hebt zeker nog geen kinderenquote:Op woensdag 24 november 2004 17:41 schreef Leffe48 het volgende:
- Mensen kunnen opzich minder schade aanrichten als een paard,
Maken deze posts ook deel uit van een examen waardoor ik alles nauwkeurig op fouten ga controleren?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
? Jij hebt zeker nog geen kinderen.
Enneh, ik geloof ook al niet meer dat jij een 9 had voor die brief:
"- Mensen kunnen opzich minder schade aanrichten als een paard,"
"- Mensen kan je op hun fouten wijzen"
Jij hoort het hem hier ook al zeggen zekerquote:Op woensdag 24 november 2004 17:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
? Jij hebt zeker nog geen kinderen.
Enneh, ik geloof ook al niet meer dat jij een 9 had voor die brief:
"- Mensen kunnen opzich minder schade aanrichten als een paard,"
"- Mensen kan je op hun fouten wijzen"
Ik geloof dat zo'n ruiterbewijs alleen vereist is als je in bepaalde natuurgebieden zoals de Veluwe wilt rijden. Het geeft aan dat je voldoende controle over je paard hebt in moeilijke situaties. Maar ze zouden het gewoon verplicht moeten stellen voor iedereen die zonder begeleiding van een ervaren ruiter de (openbare) weg op wil.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:26 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Ik geloof dat zo'n rijbewijs zelfs bestaat. Maar veel heb je er blijkbaar niet aan, of die figuren die hier op de weg lopen hebben dat rijbewijs niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |