Mss zie ik het verkeerd en het is ook wel heel irritant, maar is het echt zo onoverkomelijk? Het besluit staat toch al vast? Die ene week zal het niet uit maken dan toch? Jullie wonen toch ook nog samen in een huis enzo, dus wat dat betreft heeft het toch ook niet supersuperveel haast?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:21 schreef Angel22 het volgende:
NOuik ben pissed off!!!!!
![]()
![]()
![]()
Krijg ik net een telefoontje van de advocaat dat ie vandaag niet kan omdat ie de hele dag getuigenverklaringen moet afnemen!!!!!!![]()
![]()
![]()
Is de afspraak verschoven naar volgende week dinsdag!!!!!!!!
Ik ben zo pissed!!!!!
Nee, maar als je zo'n beslissing hebt genomen, wil je het het liefst zo snel mogelijk regelenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss zie ik het verkeerd en het is ook wel heel irritant, maar is het echt zo onoverkomelijk? Het besluit staat toch al vast? Die ene week zal het niet uit maken dan toch? Jullie wonen toch ook nog samen in een huis enzo, dus wat dat betreft heeft het toch ook niet supersuperveel haast?
ja ik heb het ook specifiek aangevraagd toen JD net geboren was, maar toen wist ik niet dat er maar een kwartier tussen zou zitten en dat ik met een a4 aan vragen er heen zou gaan voor hem.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:55 schreef jessie het volgende:
Is in principe toch juist prettig dat ze dan net na elkaar moeten (ik plan als ze samen moeten ook op 1 dag net na elkaar) Anders zit je daar helemaal een hele tijd. Moet Jayden een prik vandaag? Anders kan je het misschien uitstellen. Lijk me best een gehannis nu met je voet zo!
(Geer is jammer genoeg werken, anders had ik even met je meegegaan)
nooit geweten dat dat kon, hebben ze ook nooit verteld. Terwijl ik met alicia ook altijd moeilijk zat met de rolstoel en kind op schoot enzoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:11 schreef coolbabe het volgende:
Knoretje, komt het cb bij jullie niet aan huis als dat nodig is? Hier kan dat wel als je het van te voren aanvraagt. Het lijkt me in jouw geval zeker geen overbodige luxe.
Heavenswoman, stond er niet een uitgebreidere omschrijving bij?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:34 schreef Merisse het volgende:
Ook omdat ik zojuist hier een tarotkaart heb getrokken met de intentie te weten te komen of ik zwanger ben. Ik trok de dwaas en vind het eigenlijk wel een mooie kaart. Laat het maar los. alleen weet ik nu nog niks tuurlijk
Volgens mij kan je beter een nieuw topic openen in The Truth is in Here...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef heavenswoman het volgende:
uhmmm... ik zit eigenlijk nooit op dit bankje maar BE stuurde ons hierheen als we uitslagen van tarotkaarten wilden bespreken. We hadden het hier over in t 2e streepje.
Ik had de schildknaap van pentagrammen getrokken en daarbij een vraag gesteld mbt mijn kinderwens.
Maar wat betekend het?
lijkt mij ook.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter een nieuw topic openen in The Truth is in Here...
Kan ook nog ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter een nieuw topic openen in The Truth is in Here...
idd..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Is dus gewoon kop in het zand steken geweest voor ze. We zeggen nu ja, en dan zien we straks wel...
Gewoon je poot stijf houden hoor, je staat in je recht, en zij moeten dan idd aan kunnen tonen dat het schadelijk zou zijn voor het bedrijf, maar het is in de afgelopen 6 maanden toch ook gelukt?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:23 schreef danosa het volgende:Topickillers
Geen last van gehad hier.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:09 schreef moussy het volgende:
Ik háát quicknetHet hele internetsysteem ligt steeds in storing, dus ik mag blij zijn als ik 5 minuten achter elkaar internet heb
![]()
Ben blij dat ik niet in de buurt woon van zoiets, kan er slecht tegen tegenwoordig . . .quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:09 schreef Jonnetje het volgende:
Dit is nu geloof ik de vierde begravenis die zo gaat sinds we hier wonen...
In rood is ie om op te vretenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
dat staat hem goed zeg!
![]()
ruim, maar niet om in te verzuipenquote:zeker nog wel een beetje erg te groot?
Blijft steeds hetzelfde. Soms gaat het weer beter, maar zoals nu na het werk koortsig en weer zo'n grieperig gevoel. Ze schoten op het werk al in de stress..we zijn voor de hele week maar met zn drietjes...en ik klink ziek door mn keel. Maar het is nog wel te doen hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:47 schreef jessie het volgende:
He Clauwhee hoe is ie met jou?
Begin t al door te zetten of gaat het beter?
Jaaaa dat wil ik ook!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:02 schreef clauwheee het volgende:
Zo...
Koppie groene thee?? Check!
Lavendel kaarsjes aan?? Check!
Makkelijke kleding aan?? Check!
Verwarming aan? Check!
Wie volgt
Ow jakkie..hoe laat ga/kun je naar huis dan???quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:14 schreef Zabb het volgende:
[..]
Jaaaa dat wil ik ook!!!
Maar ik zit hier een beetje saai op kantoor!
Wat naar zeg voor Justin, veel beterschap voor hem en veel sterkte voor jou. Je zult er meer 'werk' aan Justin hebben als hij al die tijd niet kan staan Wel vreemd dat ze die breuk eerder over het hoofd gezien hebben, maar dat schijnt wel vaker voor te komen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:31 schreef Angelic1 het volgende:
Zo... eindelijk fut om weer wat te schrijven. Vanmiddag dus weer naar het ziekenhuis geweest. Weer foto's laten maken en wat blijkt??? Toch een breuk! In het bot net onder zijn knie zit een breuk. Daarom heeft hij pijn als hij er op staat. Ze hebben hem niet in gips gezet. Het zou vanzelf moeten genezen. Dus geduld hebben... over 3 weken moeten we terug komen, tenzij hij weer helse pijnen gaat krijgen.
Ik had tenminste nog mijn (vadersquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik verveel me ook een beetje...zit op de ikea-site en schrijf alles op wat ik wel zou willen hebben..maar ja...of er is geen ruimte en ik heb de staatsloterij gister ook niet gewonnen...
Snik..dat had ik nog niet eens...stomme 2quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had tenminste nog mijn (vaders) geld terug. Maar daar kom je ook niet echt ver mee bij Ikea
Ik zit nú aan een moorkopquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik verveel me ook, er is geen bal op tv en niemand zit op IRC, Anitra bedenkt nog steeds geen nieuwe triviavraag, ik heb geen zin in haken of iets anders truttigs, de M&M's zijn op, HEEEEEELP
Oe oe oe oe Mous! Jij hebt het goed voor elkaar. Ik ga ook maar ff een gevulde koek snaaien. Daar komen mn herft- en winterkilo'squote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zit nú aan een moorkop![]()
Ik ook van jouquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Trut![]()
nee dat kan ze niet zegt ze. dat is te ver reizen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Kan ze hem niet zelf 'even' ophalen, Lady-wrb?
Jaaa wij ook weer hoor met Oud en Nieuw. 50.000? Prima!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, met Oud en Nieuw nemen wij ook een staatslot. De hoofdprijs hoeft niet, maar 50.000 euro zal al heeeeeeeeeeeeeeeel leuk zijn
Waar woonde je ook alweer??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Peter deed ut, die vonde dat we vandaag 6 jaar 1 maand en 3 dagen getrouwd waren en dat we dat moesten vieren. Ik heb er nog 1 in de koelkast staan
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaaa wij ook weer hoor met Oud en Nieuw. 50.000? Prima!
Gezellie, groot gelijk!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu gaan we lekker tv kijken, mister_d heeft een avondje vrij![]()
![]()
Dat waren ze al, maar ze hebben ze nu in een lichtere kleur gezet, zodat je ze beter ziet (ze waren heel donkerblauw).quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef melonovy het volgende:
Sinds wanneer zijn die linkjes hier blauw??
Sinds gister. De paginanummers bij de indexen ook, ik dacht gisteravond laat eerst al dak gek werd en aan vakantie toe wasquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef melonovy het volgende:
Sinds wanneer zijn die linkjes hier blauw??
Waren ze echt blauw? Die nummertjes ook in de topiclist?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat waren ze al, maar ze hebben ze nu in een lichtere kleur gezet, zodat je ze beter ziet (ze waren heel donkerblauw).
Meen je..das me dan ook ff ontschoten al die tijdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Ja
Ben zo blij dat ik niet de enige ben met een "lullige" spelletjes verslavingquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:55 schreef coolbabe het volgende:
Moussy en Spuuglokje, kennen jullie bubbels al?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:22 schreef Kleintje het volgende:
Moussy Moussy Moussy... hou je van kikkers en muizen, die zoete chocoladedingen?
Grijns... games.ilse.nl en dan dynamite.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef Karin het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik niet de enige ben met een "lullige" spelletjes verslaving(zoals Peet dat altijd zegt, hij ligt altijd helemaal in een deuk als ik weer een of ander spelletje heb gevonden).
*meldt*quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef Karin het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik niet de enige ben met een "lullige" spelletjes verslaving(zoals Peet dat altijd zegt, hij ligt altijd helemaal in een deuk als ik weer een of ander spelletje heb gevonden).
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef moussy het volgende:
[..]niemand hier in huis trouwens, zit fondant in
Na hem 20 x uitgespeeld te hebben en echt geen betere tijd meer neer te kunnen zetten ben ik daar maar weer mee gestaaktquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*meldt*
Ik struikel nog steeds op niveau 12 van Zuma
Ehm... sja... het is zo glibberig een kikker in je schoen. En een muis piept steeds als je erop staatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:25 schreef snoopy het volgende:
Kikkers en muizen zijn vies![]()
Ik was vroeger altijd erg teleurgesteld als ik zoiets in mijn schoen kreeg van sinterklaas![]()
Is nog niet helemaal afgeketst hoor... we komen gewoon net iets te kort.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:28 schreef Karin het volgende:
Wat jammer kleintje van die hypotheek
Jij daar... verveel jij je nog?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die heb ik eens gekregen![]()
Oooooh ja, inene komt het weer terug! Dat weet ik nog. Was best heel hard spul dat dekentje en volgens mij had het niet eens veel smaakquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:27 schreef Kleintje het volgende:
Ik wilde vroeger altijd een 'wiegje' in mijn schoen. Dat was van chocolade met zo'n glazuren dekentje, roze of blauw....
wat ga je maken?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:42 schreef melonovy het volgende:
Wie weet waar ik kook ossenworst kan krijgen (is Joods) of wie kent een Joodse slagerij?
Wie weet waar je gepelde gerst kunt kopen?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:40 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij was het zo'n soort poppetje (kijk bij bakerkindje):
http://www.ooievaarslijn.nl/main.php?cat=Kraamsuikers
nou dat bedoel ik he? mijn problemen met mijn moeder, zijn mijn problemen. luca hoeft daar van mij niet de dupe van te worden. bovendien zit zijn broer nu ook bij oma. dus kunnen ze ook nog samen spelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:51 schreef Rewimo het volgende:
lady-wrb, sterkte de komende dagen, ik vind het heel knap van je dat je Luca laat gaan ondanks de problemen met je moeder. 't Is toch zijn oma hè.
Het is echt heeeeel erg verslavend hoor, ik zat regelmatig tot 12 uur te Zumaen terwijl ik eigenlijk rond half 11 in bed hoor te liggen anders trek ik het niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:55 schreef Kleintje het volgende:
Hm, ik vind dat het nu sinterklaastijd is.... morgen toch eens naar de jamin.
Karin, ik ga zo dat Zuma maar eens proberen... denk ik...
Zekerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:51 schreef snoopy het volgende:
Ik zat er wel dicht bij Rewimo![]()
Dit is een leuke boxworldquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:03 schreef moussy het volgende:
Bubbels vind ik niet zo leuk, dynamite heb ik ook al gezien en gespeeld ik moet wat anders verslavende flutjes spelletjes
Waar kan ik die sims vinden?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:08 schreef Zabb het volgende:
Spelletjes zijn gewoon verslavend!*kuch*The Sims*kuch*
En over die linkjes, dat viel mij dus ook al op, maar het is nu veel duidelijker!!
Ik heb me ook al helemaal suf gegoogled maar niks hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
ZekerIk heb al zitten zoeken maar ik kan geen goed plaatje vinden. Ook niet bij Jamin
Nou die kun je volgens mij niet online spelen, maar moet je kopen of ergens downloaden. Maar ik weet niet waar dat kan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:09 schreef Karin het volgende:
[..]
Waar kan ik die sims vinden?
Ja dat kan toch niet andersquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:12 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb me ook al helemaal suf gegoogled maar niks hoor![]()
Er moet toch ergens een debiel zijn die er een foto van heeft gemaakt en op internet gezet heeft![]()
quote:moussy - woensdag 20 oktober 2004 @ 10:49
Welkom op het MSN-bankje van Neva
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:20 schreef Kleintje het volgende:
Heerlijk, had erg graag haar gezicht willen zien, kokend van woede....
Staat al jaren stof te vergaren op die site van mequote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Dit is een leuke boxworld
Om goed gek van te worden [afbeelding]
Foto!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:02 schreef clauwheee het volgende:
Zo..als ik me verveel..maak ik de leukste kettingen! Ik heb een nieuwe favo!In mn favo kleur groen
*Blij*
Kleintje en Snoop trusten!
Mjah dies een beetje donker..zal morgen es een nieuwe proberen te maken...alleen dan wel morgenavond. Clauwheee moet morgen tot 21 uur werkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:05 schreef Zabb het volgende:
[..]
Foto!!
Haha gekkerd. Als ik er maar één keer ben. Maar tis zo'n lange ruk tot 21 uur. En 's avonds is er nu niks meer te doen in het stuk waar onze winkel zit. In de zomer wil het nog wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:12 schreef Neva het volgende:
clauwhee als jij me knie klachten overneemt wil ik morgen met liefde voor je werken hoor
Ja, met mij gaat alles goed. Ik kan erg goed tegen alleen zijn (heb altijd wel kluizenaarsneigingen gehad), dus dat is geen probleem. Bovendien krijg ik bijna elke dag mail +foto's toegestuurd, dus ik heb nog wel contact met ze.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:
livelink, hoe is het met jou? Red je het een beetje zo alleen met Job?
Gefeliciteerd! Maar hoe HEET ie nou? Dat willen vrouwen zo ongeveer als eerste wetenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:30 schreef Shark.Bait het volgende:
De bloeddruk bleef maar hoog van mijn zus, dus hebben ze de bevalling maar op gang gebracht ....
ik heb net te horen gekregen dat ik al twee en een half uur oom ben.
type jongetje, 4.5 kilo
ik ga weer slapen
Ja, héérlijk!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:34 schreef clauwheee het volgende:
Ow en waait het bij jullie ook zo?? Jeutje, wij hebben 's nachts altijd het raam open, ik werd zo ongeveer mn bed uitgewaaid!
Sharky! Wat leuk!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:30 schreef Shark.Bait het volgende:
De bloeddruk bleef maar hoog van mijn zus, dus hebben ze de bevalling maar op gang gebracht ....
ik heb net te horen gekregen dat ik al twee en een half uur oom ben.
type jongetje, 4.5 kilo
ik ga weer slapen
*grijns*quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:28 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd Shark Bite!!
Ik vertel René net dat we vanmiddag visite krijgen. Ow, wie? Nou, die (met wat uitleg). Ow, praat ze engels? Neuh... Ów maar praat ze dan taals?
taalsze kon me alleen niet uitleggen wat het nou was
Nou, sorry hoor, maar als iemand dat tegen mij had gezegd was ik wel verder gegaan dan alleen 'lelijke vetklep'! Waar haalt ze het lef vandaan!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:48 schreef Luchtbel het volgende:
Jah nou euhm, ze is echt vervelend en ze rochelt altijd goor (dat is het vervelende) en ze zat patat te eten (het was fucking half 8) en toen zei ze; Ga je je kind weer lozen? Dus ik zei nog heel beleefd; Tis voor een goed doel. Maar toen ze volmodig 'Jah' zei met friet met mayo mond zei ik ineens "Lelijke vetklep"![]()
![]()
Ah ok... maar dan nog. Wat is het toch met mensen dat ze maar denken dat ze alles kunnen zeggen en zich overal mee kunnen bemoeien. Als je dat bij mij op het verkeerde moment zou doen zou ik ook wel iets onaardigs gezegd hebben hoor.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:52 schreef Luchtbel het volgende:
Oh BE ik denk niet dat het heel onaardig bedoeld was, ze is zo het type waarbij dit nog een subtiele woordkeuze was.'
Moet ik zeggen
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Sharky even ge-sms't dat hij maar even snel moet komen vertellen hoe zijn neefje heet!
Dat is wat de mensen doen en wat ik vast over andere dingen ook wel eens bij mensen doequote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok... maar dan nog. Wat is het toch met mensen dat ze maar denken dat ze alles kunnen zeggen en zich overal mee kunnen bemoeien. Als je dat bij mij op het verkeerde moment zou doen zou ik ook wel iets onaardigs gezegd hebben hoor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]En ik maar dromen dat er aangebeld werd...
Nee, beter eventjes wachten tot je echt weer beter voelt. Wat sneu trouwens van dat sleutelbeentje.quote:Maare...goed.. bedankt allen voor de felicitaties en de kusjes![]()
Ik ga nog niet naar de moeder en de kleine toe, ik ben nog ziekerig, dat lijkt mij geen goed idee.
Ik heb met mijn zwager gesproken. 52 cm lang, en ze hebben hem Maurits Nikolaas Daniël genoemd. De kleine kwam niet ongschonden door de bevalling; hij heeft zijn sleutelbeentje gebroken
Ik moest er toch uit. Ik wilde cream caramel gaan maken voor vanavond als toetje; ik eet bij mijn ouders, ws met mijn zwager erbij, en ik dacht dat we wel iets te vieren zouden hebben (de 0-e verjaardag van Mauritsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:08 schreef Brighteyes het volgende:Sorry, je komt nog ook! Je bent een schatje!
drievoudig heet dat in goed ABNquote:Nee, beter eventjes wachten tot je echt weer beter voelt. Wat sneu trouwens van dat sleutelbeentje.
En een drie-dubbele naam! Sjiek hoor!
Ik zag dat topic op de frontpage, moest gelijk aan jou denken...ik open dat topic, en wie is de TS??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:31 schreef Syrena het volgende:
De Lidl heeft een peecee in de anbietung...... *kwijl*
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zag dat topic op de frontpage, moest gelijk aan jou denken...ik open dat topic, en wie is de TS??![]()
Dat heb ik als ik naar de bieb ga ofzo... Loop je daar zonder hond over straat. Is ook geen donder aan :noquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:11 schreef moussy het volgende:
De hond is net opgehaald door de trimster, ik vind het maar niks hoor, zo zonder hond
Ik heb dan gelukkig nog een wagen te duwenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik naar de bieb ga ofzo... Loop je daar zonder hond over straat. Is ook geen donder aan
Een klem aan de buggy, ik ga er even van uit dat Casper een geweldige opvoeding krijgt en amper gecorrigeerd hoeft te worden buitenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ik moet nog ff oefenen op met 1 hand buggy duwen en hond vasthouden
Door zn gedrag twijfel ik wel eens aan zn leeftijd, maar het staat toch echt in zn papierenquote:18 jaar! Beestje is hoogbejaard.
Het liefste wilde ik altijd 2 honden. Hebben we ook 4 jaar gehad, maar onze blonde snol probeerde een auto terug te koppen wat niet gingquote:Als ik je een beetje goed in kan schatten zou je doodongelukkig zijn zonder beesten in huis. Coolbabe hoefde maar te hinten dat haar ouders pupjes had en je stond al zowat met een nieuwe riem bij ze voor de deur om er een in te pikken
Taak heeft me de klem van zijn klimgordel gedoneerdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Een klem aan de buggy, ik ga er even van uit dat Casper een geweldige opvoeding krijgt en amper gecorrigeerd hoeft te worden buiten
Zielepootjes zijn er genoeg helaas. Denk dat je in no-time een nieuwe hond in huis hebt straks. Sommige mensen trekken het ook wel aan lijkt het wel. Die breken hun nek over de zielige honden, weggelopen katten en vogels met gebroken vleugeltjes.quote:Het waren allemaal prutjes ellende, met hun eigen verhaal en geschiedenis (die om te janken is)
Nou das idd ook geen gek idee!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Taak heeft me de klem van zijn klimgordel gedoneerdHeb nog 4½ jaar om van die bangerd een dappere hond te maken
[..]
Ik vrees denk het ookquote:Zielepootjes zijn er genoeg helaas. Denk dat je in no-time een nieuwe hond in huis hebt straks. Sommige mensen trekken het ook wel aan lijkt het wel. Die breken hun nek over de zielige honden, weggelopen katten en vogels met gebroken vleugeltjes.
quote:Edit: oja, ik moet ook beesten om me heen hebben. Toen ik bij Taak introk ging het van: tassen dumpen. Jas aanhouden en gelijk naar het asiel om 2 katten op te halen
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Grmbl...
Moussy... bedankt! Je hebt mijn dag in de war geschopt.
Ik hoor het me nog zeggen... gisteravond...
'Morgen ga ik echt een hele dag werken. Ik ga wat opdrachten af krijgen en wat lobbyen voor nieuwe opdrachten. Ik ga weer net doen of ik het retedruk heb'.
En nu... nu zit ik hier nog ongewassen Zuma te spelen en te fokken. En dat terwijl ik over 1,5 uur bij de koningin op visite moet....
Ik heb geen idee, ik heb er verder niet opgelet. Het was wel markt, dus misschien was het die lul van een worstenkoningquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:10 schreef Mariposa het volgende:
Tjee Luchtbel, dat zo iemand al zo vroeg patat aan het eten is niet normaal meerWat ik me dan afvraag welke gek heeft dat dan al zo vroeg verkocht
Op het station beginnen ze daar toch niet zo vroeg mee. Ach en de volgende keer gewoon met de bus gaan hoor, je laat je toch niet door zo'n vetklep wegjagen.
Echt?!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:02 schreef Syrena het volgende:
Boulderdash!![]()
waar waar.... waar...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:02 schreef Syrena het volgende:
Boulderdash!![]()
Te laat. Ik heb er mijn MSN super superscore mee gehaald...zo erg...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Spindizzy en ik ben een Bejeweled-aholic...
Kennen jullie Bejeweled al? Niet aan beginnen
1. Waar gaat het dan over?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:17 schreef Luchtbel het volgende:
Syreeeena, wil je van scriptie ruilen?
Ik haat mijn scriptie inmiddels
Ja dat dacht je, je kan d'r namelijk niet aanraken, niet zien, niet horen, alleen maar aan d'r denken.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:26 schreef Syrena het volgende:
Jolie![]()
![]()
![]()
![]()
Jolie wel, de ex nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:28 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja dat dacht je, je kan d'r namelijk niet aanraken, niet zien, niet horen, alleen maar aan d'r denken.
Oh en ik moet ook steeds aan m'n ex denken.
Als je dat er bij wil, ruilen ?
Dat heb ik al gedaan. Been there, done thatquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:10 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben Spindizzy en ik ben een Bejeweled-aholic...
Kennen jullie Bejeweled al? Niet aan beginnen
Flauw hoor van jequote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jolie wel, de ex nietIk vind het al erg genoeg dat ik steeds aan de mijne moet denken!
De zak! De slet! Krijg platjes vent!
Luchtbel, puberaal hoort er geloof ik voor altijd bij.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ooooh ik ben zo vreselijk puberaal. Ik word er zelf gek van.
Oh nee oh nee gaat het nooit over?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Luchtbel, puberaal hoort er geloof ik voor altijd bij.
Ik voel(de) mezelf van de week ook net een Breezer-chicky.
'Oh, hij zei dit en dat? Zou hij me nu wel of niet leuk vinden...'
Ik kan het wel begrijpen hoor LB. Je postte van de week toch al ergens dat je 'iemand' om je heen mistte? En hij is nou eenmaal de laatste waar je mee geweest bent. Dus het is wel logisch dat je aan hem gaat denken. Het was toch ook niet helemaal een 'vrijwillige' keuze toen? Ik bedoel, je koos voor jezelf en Jolie, maar er waren toch nog wel wat gevoelens?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh nee oh nee gaat het nooit over?
Ik heb gewoon liefdesverdriet ofzo, een jaar geleden besloot ik dat ik bij hem weg wouen nu moet ik de hele tijd aan hem denken, kijken of ie gemaild heeft, smsje, oh niet van hem......
En het slaat echt helemaal nergens op![]()
Ik heb in mijn agenda staan hoeveel weken het al uit is (27 weken vandaag), en ik moet regelmatig op mijn handen gaan zitten en aan de dingen denken die hij me heeft aangedaan (verstikte snik) om hem niet terug te sms-en n.a.v. zijn berichtje twee weken geleden dat ik wel wil praten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh nee oh nee gaat het nooit over?
Ik heb gewoon liefdesverdriet ofzo, een jaar geleden besloot ik dat ik bij hem weg wouen nu moet ik de hele tijd aan hem denken, kijken of ie gemaild heeft, smsje, oh niet van hem......
En het slaat echt helemaal nergens op![]()
Nou ik weet niet, ik weet dat het niet anders meer kon. Hij heeft te veel problemen en ik heb nu andere dingen aan m'n hoofd, ik kan er niet voor hem zijn. Maar er waren/zijn zeker wel geveoelens alleen toendertijd had ik geen tijd om te gaan zitten treuren....nu wel af en toequote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen hoor LB. Je postte van de week toch al ergens dat je 'iemand' om je heen mistte? En hij is nou eenmaal de laatste waar je mee geweest bent. Dus het is wel logisch dat je aan hem gaat denken. Het was toch ook niet helemaal een 'vrijwillige' keuze toen? Ik bedoel, je koos voor jezelf en Jolie, maar er waren toch nog wel wat gevoelens?
Dan kan ik best begrijpen dat je nu weer even een terugval hebt hoor.
Tuurlijk! Jou altijd! LB-tje!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:42 schreef Luchtbel het volgende:
Bluuuh zie je wel tuttebellen puberale praat bluuuuuuuuuuuuh.
Wil je me nu vertroetelen BE![]()
Mooie naamquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb met mijn zwager gesproken. 52 cm lang, en ze hebben hem Maurits Nikolaas Daniël genoemd. De kleine kwam niet ongschonden door de bevalling; hij heeft zijn sleutelbeentje gebroken
* Brighteyes krijgt plaatsvervangende spierpijn!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Sta ik op het station, is de trein al tien minuten te laat, en..... *ding dong: de trein naar A. heeft nog minimaal twintig minuten vertraging en zal als gevolg van deze vertraging mogelijk niet rijden"... mogelijk niet rijdenIk ben dus maar naar huis gewandeld (klein uurtje lopen), er schijnt een heerlijk zonnetje en het is.....
vakantie
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:25 schreef Syrena het volgende:
Ik lees net dat deze smiley
een puh-smiley is en geen kusje-smiley!
![]()
Hadden ze ook wel wat duidelijker z'n tong kunnen laten uitsteken dan....
Onze "vriendin" Kylee Moderatie Ouder(s) deel 8quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:57 schreef jessie het volgende:
Huh wie zeg dat dat een puh smiley is dan?
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:06 schreef coolbabe het volgende:
maar ik denk dat Kylee ze ziet vliegen
Ik gebruik hem ook als kusje hoor... Maar als je naar de naam van de smiley kijkt dan zie je dat het idd de 'puh' smiley is enquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:57 schreef jessie het volgende:
Huh wie zeg dat dat een puh smiley is dan?
Das toch gewoon een kus smiley. In ieder geval iedereen gebruikt hem daarvoor.
Was een lekker weertje vandaag (vannacht minder t stormde zo hard dat ineens onze openslaande deuren op de slaapkamer open stonden)
Hij heet wel puhquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
He... spreek voor jezelf!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Onze "vriendin" Kylee Moderatie Ouder(s) deel 8
Op zich wil ik haar ook best een keer zien vliegen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:06 schreef coolbabe het volgende:
Volgens Kylee betekendpuh maar ik denk dat Kylee ze ziet vliegen
Ik sprak uitsluitend voor Jessie en mezelfquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
He... spreek voor jezelf!
Want dit is sarcastisch bedoeld en ze is toch echt wel mijn vriendin
*insert kussmilie die we tegenwoordig niet meer hebben*
Nee, johquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:10 schreef jessie het volgende:
Ik dacht dat het serieus bedoelt werd (hier dan he, niet door Kylee)
Ja, johquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, joh
Oké... dit doet de deur dicht, de das om, dit is de spreekwoordelijke druppel enz.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
O, eh, psst, Kleintje... Ik vind het gezellig dat je er weer bij bent
Ik wist het welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:25 schreef Kleintje het volgende:
Ik wilde TC wegpesten zoals Kylee het zo leuk weet te vertellen.
Hmmm... mijn subtiele Kleintje-wegpesttechniek schijnt succes te hebbenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oké... dit doet de deur dicht, de das om, dit is de spreekwoordelijke druppel enz.
Jullie gaan toch niet echt blij zijn dat ik terug ben he?
Want eigenlijk kwam ik maar met 1 doel terug...
Om hier te rellen...
Om niet lief te zijn.
Bah... die posting van jou is een jeukpost....
Ik wilde TC wegpesten zoals Kylee het zo leuk weet te vertellen.
Berleequote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:30 schreef Kleintje het volgende:
*KOM HIER UW GELD INLEGGEN WANNEER KYLEE TERUG IS EN MET WELKE NAAM*
Kom maar op... geld inzetten verplicht.
Ik begin...
Ze komt terug als Kylee want ze kan niets nieuws verzinnen.
En ze komt terug op 21 opktober net na GTST!
Of misschien tijdens de reclame van de nieuwe handige swiffer!
Wat is je inzet?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:34 schreef moussy het volgende:
Mousaka of misschien vandaag lasagna
a la zeeman?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:35 schreef Kleintje het volgende:
Ow fuck, ik vergat ook mijn inzet.
Ik doe 1 eurocent.
En bij contante betalingen rond ik af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |