abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:25:19 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22743798
Wat een klote weer. Het bankje stond al binnen toch?
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:26:46 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22743827
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:21 schreef Angel22 het volgende:
NOu ik ben pissed off!!!!!

Krijg ik net een telefoontje van de advocaat dat ie vandaag niet kan omdat ie de hele dag getuigenverklaringen moet afnemen!!!!!!

Is de afspraak verschoven naar volgende week dinsdag!!!!!!!!

Ik ben zo pissed!!!!!
Mss zie ik het verkeerd en het is ook wel heel irritant, maar is het echt zo onoverkomelijk? Het besluit staat toch al vast? Die ene week zal het niet uit maken dan toch? Jullie wonen toch ook nog samen in een huis enzo, dus wat dat betreft heeft het toch ook niet supersuperveel haast?
pi_22743842
Het 150ste bankje alweer

Danosa, beterschap

Angelic, sterkte straks in het ziekenhuis!

ET ik dacht dat ik een knipoog boven mijn post geplaatst had, niet dus
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 11:30:49 #4
43556 miss_dynastie
pi_22743909
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mss zie ik het verkeerd en het is ook wel heel irritant, maar is het echt zo onoverkomelijk? Het besluit staat toch al vast? Die ene week zal het niet uit maken dan toch? Jullie wonen toch ook nog samen in een huis enzo, dus wat dat betreft heeft het toch ook niet supersuperveel haast?
Nee, maar als je zo'n beslissing hebt genomen, wil je het het liefst zo snel mogelijk regelen is mijn ervaring tenminste
die ene week verschil zal an sich op het totaal niet veel uitmaken, maar gevoelsmatig wel.
pi_22743931
Angel, als hij dus al een afspraak met jullie had gemaakt en nu opeens niet kan... is het dan niet nu al tijd voor een andere advocaat? Een advocaat die zijn agenda niet eens op orde heeft....

Het is een gevoelige kwestie, eindelijk de knoop doorgehakt en dan wil je dat het snel de mallemolen in gaat. Want jullie hebben te maken met kinderen dus je wil het goed geregeld hebben en het liefst zo snel mogelijk i.v.m. de kids. Weet niet of er ook nog een koophuis aan te pas komt...
Ik zou dus nu direct op zoek gaan naar een ander die een 'simpele' scheidingszaak wel belangrijk genoeg vindt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 11:32:36 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22743951
Kan me voorstellen dat je ervan baalt hoor Angel. Zo leuk is het allemaal niet en dan wil je het maar achter de rug hebben.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22744160
Angel wat kl*te!
BE ze wonen nog samen in een huis omdat er nog geen andere opties zijn. Niet omdat ze geen haast hebben toch? Ik neem aan dat hoe eerder de scheiding is geregeld des te groter de kans dat ze wel aan een ander huis komt (1 van de 2) Ik kan me juist heel goed voorstellen dat een week wachten je in t verkeerde keelschat schiet hoor!
Net wat kleintje zegt als ze nu al andere voor laten gaan misschien reden om gelijk naar een ander te zoeken.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:44:23 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22744209
Zoals ik al zei, mss zie ik het verkeerd...
pi_22744239
Bah Angel daar zit je inderdaad niet op te wachten!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22744252
Het is hier echt k*t weer. Heel de ochtend al regen.
We zijn nog maar net aangekleed
T zal wel een knutseldagje worden hier.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22744261
Angel, ik kan me voorstellen dat je zoiets zo snel mogelijk wilt regelen!

Werkse straks Clauwheee!
pi_22744267
He Clauwhee hoe is ie met jou?
Begin t al door te zetten of gaat het beter?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22744324
Het is weer druk op het bankje. topicnr 150 alweer
pi_22744376
nou ditmaal gaan we het dan toch echt meemaken. regen en een draagzak (ja we moeten weer naar het cb) Ben benieuwd hoe het allemaal gaat (loop zelf nog met krukken, en moet twee kids op controle zien te krijgen en dat met nauwelijks speling tussen de afspraken)

Ben enorm benieuwd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 11:54:15 #15
13151 crew  Rewimo
pi_22744422
Succes Knor, neem veel mutsjes mee hè?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22744452
Is in principe toch juist prettig dat ze dan net na elkaar moeten (ik plan als ze samen moeten ook op 1 dag net na elkaar) Anders zit je daar helemaal een hele tijd. Moet Jayden een prik vandaag? Anders kan je het misschien uitstellen. Lijk me best een gehannis nu met je voet zo!
(Geer is jammer genoeg werken, anders had ik even met je meegegaan)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22744469
jemig knor, kan er niet even iemand met je mee? lijkt me echt wat teveel nu voor jou alleen (nou ja en je krukken dan ).
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 2004 @ 11:56:46 #18
2628 Karin
pi_22744480
Oef Knorretje sterkte!! (kan je niet oma meevragen ofzo? Altijd handig een paar extra handen om te helpen aan- en uitkleden).

Angel22, klote is dat

Ach Justin, alweer naar het ziekenhuis. Ik hoop nu dat jullie echt serieus genomen worden en niet meer zomaar naar huis gestuurd worden. Sterkte!

Ik denk dat ik mijn opmerkingen van gister even moet nuanceren. Ik bedoelde dus dat het niet de bedoeling was dat je een heel bankje in je eentje gaat vollullen tegen jezelf (met dus dat "hoi, doei" tegen jezelf). Ik denk dat het wat verkeerd begrepen is. En mochten er mensen nog wat te melden hebben hierover wil ik heel graag de discussie in het moderatietopic weer omhoog gooien hoor, volgens mij was nog niet alles uitgepraat.
pi_22744525
angel, wat een moeilijke beslissing, en nu nog alles ten uitvoer brengen, ook geen pretje. sterkte ermee.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:11:55 #20
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22744803
Knoretje, komt het cb bij jullie niet aan huis als dat nodig is? Hier kan dat wel als je het van te voren aanvraagt. Het lijkt me in jouw geval zeker geen overbodige luxe.

Angel, mooi balen dat die advocaat geen tijd voor jullie heeft. Misschien zoals andere dames zeiden een andere advocaat zoeken die zijn agenda wel op orde heeft?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_22744891
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:55 schreef jessie het volgende:
Is in principe toch juist prettig dat ze dan net na elkaar moeten (ik plan als ze samen moeten ook op 1 dag net na elkaar) Anders zit je daar helemaal een hele tijd. Moet Jayden een prik vandaag? Anders kan je het misschien uitstellen. Lijk me best een gehannis nu met je voet zo!
(Geer is jammer genoeg werken, anders had ik even met je meegegaan)
ja ik heb het ook specifiek aangevraagd toen JD net geboren was, maar toen wist ik niet dat er maar een kwartier tussen zou zitten en dat ik met een a4 aan vragen er heen zou gaan voor hem.
JD gaat pas voor het eerst, dus gelukkig nog geen prik (anders had ik hem die nu ook niet gegeven daar is hij nog helemaal niet aan toe, laten we eerst maar eens zien dat hij 'normaal' wordt)

Heb oma idd toch maar mee gevraagd, zeker nu het ook nog eens regent en ik daar mee loop te hannessen (en ja heb weer tig mutsjes klaar liggen rewimo)
pi_22744922
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:11 schreef coolbabe het volgende:
Knoretje, komt het cb bij jullie niet aan huis als dat nodig is? Hier kan dat wel als je het van te voren aanvraagt. Het lijkt me in jouw geval zeker geen overbodige luxe.
nooit geweten dat dat kon, hebben ze ook nooit verteld. Terwijl ik met alicia ook altijd moeilijk zat met de rolstoel en kind op schoot enzo Dus denk niet dat ze daar veel zin in hebben ofzo.
pi_22744923
Angel das knap kl*te!!!

het regent hier ook al de hele dag. Maar djen is naar oma dus die heeft feest ze vind het altijd heerlijk bij oma in de vakantie Ik ben met mijn schoonvader naar het kruidvat geweest, de schilder spullen waren er allemaal nog, maar van de babydingen was er bijna niks meer Lang leven een jongens 3-ling op het dorp, want alleen de meiden pyama's waren er nog. Maar ik heb wel 2 slaapzakken en een boxkleed erbij. Oh en een puca pyama voor mezelf
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 12:19:47 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22744991
praat me niet van advocaten. ik had de mijne best hoog zitten (is trouwens ook mijn tweede)
maar gisteren stond ik dus in de stationshal van haarlem toen hij belde. terwijl er boven mijn hoofd de treinen af en aan denderden en de mensen om mij heen roezemoesden, deed hij zijn verhaal. ik verstond het dus niet en zei dat ik even een rustiger plekje op ging zoeken omdat ik hem niet verstond.
sta ik eenmaal buiten herhaalt hij zijn verhaal op een manier of ik geestelijk niet helemaal volwaardig ben. zo van: ik - heb - morgen - een - zitting - en - nu - wil - ik - graag - een - andere - afspraak - maken. echt zo woord voor woord nadrukkelijk met van die pauzes ertussen.

advocaten? bah. en een dure hobby trouwens

angel-22 veel succes ermee, ik weet uit ervaring wat een toestand het is. ik zit er ook nog steeds middenin.
als je je verhaal kwijt wil: hotmailadres is ook msn-adres... kijk maar
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:29:30 #25
83364 heavenswoman
just my point of view
pi_22745200
uhmmm... ik zit eigenlijk nooit op dit bankje maar BE stuurde ons hierheen als we uitslagen van tarotkaarten wilden bespreken. We hadden het hier over in t 2e streepje.
Ik had de schildknaap van pentagrammen getrokken en daarbij een vraag gesteld mbt mijn kinderwens.
Maar wat betekend het?
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:33:08 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22745288
Hier nog even de post met het linkje van Merisse.
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:34 schreef Merisse het volgende:
Ook omdat ik zojuist hier een tarotkaart heb getrokken met de intentie te weten te komen of ik zwanger ben. Ik trok de dwaas en vind het eigenlijk wel een mooie kaart. Laat het maar los. alleen weet ik nu nog niks tuurlijk
Heavenswoman, stond er niet een uitgebreidere omschrijving bij?
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:35:12 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22745335
*zucht* werkgevers....

voor mijn zwangerschapsverlof al aangegeven dat ik 2 dagen wilde werken en dat in eerste instantie (eerste half jaar) via ouderschapsverlof wilde regelen, zodat MOCHT ik me bedenken en toch bijv. 3 dagen wilde werken, dat dan nog mooi geregeld kon worden en niet weer m'n hele contract op de schop zou moeten.
Heb ik begin september een mailtje gestuurd naar mijn baas dat we even moesten babbelen (11 nov. loopt ouderschapsverlof af) hebben we vandaag dus ein-de-lijk om de tafel gezeten.. Zijn ze hoogst verbaasd en hadden ze verwacht dat ik daarna wel weer gewoon 4 dagen zou gaan werken..
Nu gaan ze er dus over nadenken hoe e.e.a. evt. in te vullen, in hun ideen over de afdeling is er alleen maar plaats voor mensen die 4 of 5 dagen werken. Maar ik ga dus echt gewoon niet meer dan 2 dagen werken.
In principe mogen ze niet weigeren volgens mij, alleen als het bedrijf er schade van zou ondervinden of ernstige bedrijfsbelangen in het nauw komen.. Met mijn werk is dat niet het geval. En het is een half jaar lang goed gegaan... en nu komen ze met het verhaal dat wat ik nu doe dat ze dat als tijdelijke invulling hebben gezien.

pffff.. gezeik...
(niet dat ik me er al te druk om ga maken.. ben ondertussen mijn cv al aan 't verspreiden en anders stop ik gewoon met werken bij dit bedrijf.. zo loyaal zijn ze toch nooit voor me geweest de afgelopen 4 jaar)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 12:35:40 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_22745344
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef heavenswoman het volgende:
uhmmm... ik zit eigenlijk nooit op dit bankje maar BE stuurde ons hierheen als we uitslagen van tarotkaarten wilden bespreken. We hadden het hier over in t 2e streepje.
Ik had de schildknaap van pentagrammen getrokken en daarbij een vraag gesteld mbt mijn kinderwens.
Maar wat betekend het?
Volgens mij kan je beter een nieuw topic openen in The Truth is in Here...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_22745365
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:35 schreef moussy het volgende:

[..]

lijkt mij ook.

wat lullig ET! lekker op tijd ook dat ze daarmee aankomen. belachelijk.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:43:19 #30
3011 E.T.
pi_22745490
Ik had ook al 3x een mailtje gestuurd dat ik toch echt dat gesprek wilde hebben.

Heb wel alvast tegen ze gezegd dat ik zowieso geen 4 dagen kan werken op korte termijn omdat ik geen opvang voor Saskia heb.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:45:26 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22745536
Is dus gewoon kop in het zand steken geweest voor ze. We zeggen nu ja, en dan zien we straks wel...

Gewoon je poot stijf houden hoor, je staat in je recht, en zij moeten dan idd aan kunnen tonen dat het schadelijk zou zijn voor het bedrijf, maar het is in de afgelopen 6 maanden toch ook gelukt?
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:46:10 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22745554
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:35 schreef moussy het volgende:

[..]

Kan ook nog ja.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 12:46:59 #33
13151 crew  Rewimo
pi_22745577
Volgens mij is het zo dat je korter mag werken (structureel, dus niet via ouderschapsverlof), maar als je daarna juist weer meer uren wilt werken, dat ze dan mogen weigeren. Maar dat is hier niet aan de orde natuurlijk.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:57:01 #34
3011 E.T.
pi_22745785
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Is dus gewoon kop in het zand steken geweest voor ze. We zeggen nu ja, en dan zien we straks wel...

Gewoon je poot stijf houden hoor, je staat in je recht, en zij moeten dan idd aan kunnen tonen dat het schadelijk zou zijn voor het bedrijf, maar het is in de afgelopen 6 maanden toch ook gelukt?
idd..
en mochten we er niet uitkomen, dan ga ik nog steeds niet zelf ontslag nemen. Dan laat ik 't wel door een rechter beslissen ofzo.
pi_22745824
Je staat volledig in je recht lijkt me ET.
Maar voor je gevoel word het steeds minder prettig werken daar natuurlijk, dus schiet je er niet echt veel mee öp.
pi_22746134
ET dat is nou juist het fijne van ouderschapsverlof en zeker ook iets wat je werkgever zich had moeten realiseren. Je hebt gewoon het recht om je arbeidstijd aan te passen en dat mag een werkgever niet zo maar afwijzen. Laat hun maar komen hoor, jij hebt je zegje gedaan en wacht het nu maar gewoon af. Ben wel benieuwd met welke argumenten de werkgever komt.

Ik ben by the way net nog door mijn manager gebeld, of ik het niet kon regelen dat ik toch morgen naar de workshop ga..........NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Ik ben vrij vandaag en voel me niet jofel ja.

Oei, ik heb al een klein weekje een nieuwtje, wilde het graag vastleggen maar dat lukt me dus niet.................................................... Jadey loopt
pi_22746306
Jadey wat stoer

bij Sven zit het er nu toch ook wel aan te komen hoor, voor zijn 2e is het vast wel zo ver
pi_22746347
Topickillers
pi_22746438
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:23 schreef danosa het volgende:
Topickillers

FOK!fossiel woensdag 20 oktober 2004 @ 13:29:18 #40
2628 Karin
pi_22746477
Jadey Wat goed ik hoop het snel te kunnen zien!

ET wat klote zeg! Ookal sta je in je recht het zou toch leuker zijn als dit allemaal soepeltjes verloopt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 14:03:48 #41
13151 crew  Rewimo
pi_22747250
Jadey, goed zeg!
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 14:09:41 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_22747373
Ik háát quicknet Het hele internetsysteem ligt steeds in storing, dus ik mag blij zijn als ik 5 minuten achter elkaar internet heb

Jadey
pi_22747523
Er zijn dus maar drie advocaten hier in de buurt die schedingszaken regelen. Degene die ik gebeld heb heeft volgende week ook nog op dinsdag wanneer ik dus heen moet "gertuigenbullshit" gepland maar sat is nog niet 100% zeker. Ik zou daar vandaag of morgen nog over gebeld worden.
Als ik niets hoor gaat de afspraak door.

Er is geen koophuis wat er aan te pas komt, Kleintje. We zitten hier in een huurflat die op ons beider naam staat. Dat en de voogdij over de kids zijn de enige dingen waarvan ik kan bedenken wat eventuele strubbelingen kan gaan betekenen, maar een advocaat die op het laatste moment afbeld in deze situatie is gewoon echt kut.

Ik heb die andere twee ook benaderd en ik zou vandaag of morgen nog terug gebeld worden want beide advocaten waren niet aanwezig.
Ook zo fijn
pi_22748427
Getverdegetver-degetver........

Er is hier weer een begravenis.. Alles en iedereen verzamelt zich dan hier voor het huis... En vertrekt hier ook weg, zo dus ook de kist. Die word hier pal voor m'n raam op een karretje geladen, om zo met stoet naar het kerkhof te rijden......

Brrrrrrrrrrrrr, ik weet echt niet hoe ik me nu moet houden he... Ik durf nauwelijks naar buiten te kijken...
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 15:02:43 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_22748506
Gewoon kijken joh, zolang je niet staat te "gapen" is er niks ana de hand.

Lady-wrb Straks komt de foto, en die zet ik lekker hiero
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 15:04:50 #46
13151 crew  Rewimo
pi_22748555
Jonnetje, gaat dat bij elke begrafenis zo? Of is het toevallig iemand uit de straat deze keer?
pi_22748666
Dit is nu geloof ik de vierde begravenis die zo gaat sinds we hier wonen...

En dan word Wilyan nu ook nog lekker wakker van die stomme kerkklokken...
W ~ H ~ T
pi_22748855
Bij ons worden vrijdag 5 mensen begraven De klokken zullen dan ook wel flink tekeer gaan, daar word ik altijd zo naar van. In dit geval extra naar...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 15:27:49 #49
13151 crew  Rewimo
pi_22749057
Van dat auto-ongeluk, beefcake?
pi_22749171
Ja, Rewimo. Morgen is er een herdenkingsdienst in de middelbare school hier. Vrijdag worden ze alle vijf begraven in besloten kringen. Het is er hier echt hard ingeslagen, ze waren behoorlijk bekend hier. Ik kende vier van de vijf. Niet dat we vrienden waren hoor, maar toch, het is gewoon heel erg vreemd allemaal.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 15:50:03 #51
13151 crew  Rewimo
pi_22749579
Ja echt afschuwelijk, vijf van die jonge mensen En daarvoor al die drie bromfietsers...
pi_22749953
Wat verschrikkelijk is dat Beefcake! Ik moest direct aan je denken toen ik dat hoorde.
pi_22750883
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 14:09 schreef moussy het volgende:
Ik háát quicknet Het hele internetsysteem ligt steeds in storing, dus ik mag blij zijn als ik 5 minuten achter elkaar internet heb
Geen last van gehad hier.
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22750963
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:09 schreef Jonnetje het volgende:
Dit is nu geloof ik de vierde begravenis die zo gaat sinds we hier wonen...
Ben blij dat ik niet in de buurt woon van zoiets, kan er slecht tegen tegenwoordig . . .
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 17:15:24 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_22751447
voor Lady-wrb

† In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 17:30:47 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22751771
dat staat hem goed zeg!

zeker nog wel een beetje erg te groot?
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 17:32:24 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_22751808
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
dat staat hem goed zeg!
In rood is ie om op te vreten
quote:
zeker nog wel een beetje erg te groot?
ruim, maar niet om in te verzuipen Grote vent is het he?
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 17:36:29 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22751895
cas is echt wel een grote vent!

luca droeg dat ding toen hij 3 was
pi_22752096
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:47 schreef jessie het volgende:
He Clauwhee hoe is ie met jou?
Begin t al door te zetten of gaat het beter?
Blijft steeds hetzelfde. Soms gaat het weer beter, maar zoals nu na het werk koortsig en weer zo'n grieperig gevoel. Ze schoten op het werk al in de stress..we zijn voor de hele week maar met zn drietjes...en ik klink ziek door mn keel. Maar het is nog wel te doen hoor

Ik zie hier ook steeds werksores voorbij komen. ET en Danosa laat ze maar lekker hoor. Tis tegenwoordig ook bijna overal hetzelfde.

Jadey! You go girl!

Bah Beefcake, ik moest ook gelijk aan je denken toen ik het hoorde van die vijf jongeren.

Cas! Lekker ding!
pi_22753757
Zo...

Koppie groene thee?? Check!

Lavendel kaarsjes aan?? Check!

Makkelijke kleding aan?? Check!

Verwarming aan? Check!

Wie volgt
pi_22754095
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:02 schreef clauwheee het volgende:
Zo...

Koppie groene thee?? Check!

Lavendel kaarsjes aan?? Check!

Makkelijke kleding aan?? Check!

Verwarming aan? Check!

Wie volgt
Jaaaa dat wil ik ook!!!
Maar ik zit hier een beetje saai op kantoor!
pi_22754287
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:14 schreef Zabb het volgende:

[..]

Jaaaa dat wil ik ook!!!
Maar ik zit hier een beetje saai op kantoor!
Ow jakkie..hoe laat ga/kun je naar huis dan???
pi_22754434
Oh ik kan in principe nu wel naar huis lopen, maar daar zit ik ook maar alleen, dus dan blijf ik liever nog even in het hotel!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 19:31:26 #64
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22754504
Zo... eindelijk fut om weer wat te schrijven. Vanmiddag dus weer naar het ziekenhuis geweest. Weer foto's laten maken en wat blijkt??? Toch een breuk! In het bot net onder zijn knie zit een breuk. Daarom heeft hij pijn als hij er op staat. Ze hebben hem niet in gips gezet. Het zou vanzelf moeten genezen. Dus geduld hebben... over 3 weken moeten we terug komen, tenzij hij weer helse pijnen gaat krijgen.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_22754552
Dus toch een breuk. Snap niet dat ze 'm de eerste keer hebben kunnen missen . . .
pi_22754571
Sjonge Angelic, dat ze dat nu pas zien dan! Vind je het gek dat hij zo'n pijn heeft!
  Jubileum moderator woensdag 20 oktober 2004 @ 19:35:02 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22754576
Nou ja zeg Angelic, dat is toch ook van de zotten Toch een breuk
Wat vreemd dat hij geen gips krijgt, maar dat is op zich ook wel handiger met douchen en in bad enzo. Ik hoop dat het geen 3 weken duurt hoor, dat arme jochie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22754626
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:31 schreef Angelic1 het volgende:
Zo... eindelijk fut om weer wat te schrijven. Vanmiddag dus weer naar het ziekenhuis geweest. Weer foto's laten maken en wat blijkt??? Toch een breuk! In het bot net onder zijn knie zit een breuk. Daarom heeft hij pijn als hij er op staat. Ze hebben hem niet in gips gezet. Het zou vanzelf moeten genezen. Dus geduld hebben... over 3 weken moeten we terug komen, tenzij hij weer helse pijnen gaat krijgen.
Wat naar zeg voor Justin, veel beterschap voor hem en veel sterkte voor jou. Je zult er meer 'werk' aan Justin hebben als hij al die tijd niet kan staan Wel vreemd dat ze die breuk eerder over het hoofd gezien hebben, maar dat schijnt wel vaker voor te komen.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_22754632
Toch een breuk Angelic! Toch vreemd dat ze dat de eerste keer niet hebben gezien...hoop voor jullie dat Justin er snel minder last van heeft..
pi_22754855
Ojee, Angelic, arme Justin.
Maar nu weet je in ieder geval wel waar de pijn vandaan komt, alleen kl... dat ze daar nu pas achterkomen.

Sterkte!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 19:54:32 #71
13151 crew  Rewimo
pi_22755078
Och, arme Justin Geen wonder dat hij niet wil staan. Wat vreemd dat ze er niks aan doen trouwens. Zit de breuk soms in zijn kuitbeen? Dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar het lijkt me wel akelig voor hem. Met gips of een spalk heb je steun en waarschijnlijk ook minder pijn. In elk geval weten jullie nu tenminste wat er aan de hand is, dat moet toch ondanks alle ellende wel prettig zijn. Sterkte hoor Justin!

pi_22755782
Nou lekker dan. Erg vervelend dat ze het bij de eerste rij foto's niet gezien hebben. Het moet dus zo genezen, maar ik neem toch aan dat hij het wel steeds wil proberen is dat dan wel goed voor zo'n breukje? Tenminste ik denk dat kinderen gewoon meer kunnen hebben en dus ook driftiger zijn in er al op lopen en bewegen enzo.

Beterschap Justin!!!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 20:36:42 #73
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22756236
Het blijkt dat kinderen heel snel genezen en omdat hij nog zo klein is, vinden ze gips te lastig voor hem. Volgens hen kan hij zelf aanvoelen wanneer hij wel of niet kan staan en heeft dat geen schade voor de breuk. Je moet het als een scheurtje in het bot zien. Ze hebben het vorige keer niet gezien omdat de foto tot net onder knie was gemaakt, omdat ze dachten dat het zijn heup was. En daar zit het dus net onder.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 20:41:08 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_22756360
Arme Justin, je weet nu gelukkig wél wat er aan de hand is

ik verveel me
pi_22756517
Jeetje Justin toch, fijn dat je nu wel weet wat het is en waar de pijn van dan komt... Sterkte ermee.
Beef, wat onwijs naar zeg, zal wel inpast hebben op jullie dorp...
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 20:51:46 #76
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22756667
Ik verveel me ook, er is geen bal op tv en niemand zit op IRC, Anitra bedenkt nog steeds geen nieuwe triviavraag, ik heb geen zin in haken of iets anders truttigs, de M&M's zijn op, HEEEEEELP
  woensdag 20 oktober 2004 @ 20:55:34 #77
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22756772
Beterschap Justin
Moussy en Spuuglokje, kennen jullie bubbels al?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 20:56:50 #78
13151 crew  Rewimo
pi_22756808
Doe dat nou niet! Bubbels is zó verslavend...
pi_22756839
Ik verveel me ook een beetje...zit op de ikea-site en schrijf alles op wat ik wel zou willen hebben..maar ja...of er is geen ruimte en ik heb de staatsloterij gister ook niet gewonnen...
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 20:59:50 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22756898
ik heb nog een zakje mini m&ms spuuglokje!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:01:17 #81
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22756947
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog een zakje mini m&ms spuuglokje!
Maak me gek! Dat ga je zeker helemaal zelf opeten
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 21:02:24 #82
13151 crew  Rewimo
pi_22756976
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik verveel me ook een beetje...zit op de ikea-site en schrijf alles op wat ik wel zou willen hebben..maar ja...of er is geen ruimte en ik heb de staatsloterij gister ook niet gewonnen...
Ik had tenminste nog mijn (vaders ) geld terug. Maar daar kom je ook niet echt ver mee bij Ikea
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:02:26 #83
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22756977
ik zit een beetje in een dipje. morgen gaat luca logeren en dat vind ik helemaal niet leuk
hij gaat naar zijn oma. (mijn moeder dus) oma en ik hebben slaande ruzie zo ongeveer, maar ik wil niet dat luca er onder lijdt. dus ik zet mijn trots opzij en ga 1,5 uur treinen om hem 'even' langs te brengen.
ik lijk wel gek
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:05:47 #84
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22757085
Kan ze hem niet zelf 'even' ophalen, Lady-wrb?
pi_22757108
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik had tenminste nog mijn (vaders ) geld terug. Maar daar kom je ook niet echt ver mee bij Ikea
Snik..dat had ik nog niet eens...stomme 2

Ships lady, niks an!
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:07:12 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_22757137
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik verveel me ook, er is geen bal op tv en niemand zit op IRC, Anitra bedenkt nog steeds geen nieuwe triviavraag, ik heb geen zin in haken of iets anders truttigs, de M&M's zijn op, HEEEEEELP
Ik zit nú aan een moorkop
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:07:49 #87
43556 miss_dynastie
pi_22757151
Als je moeder hem zo graag wil zien kan ze hem toch komen halen lady-wrb

Clauwheee, met Oud en Nieuw nemen wij ook een staatslot. De hoofdprijs hoeft niet, maar 50.000 euro zal al heeeeeeeeeeeeeeeel leuk zijn
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:07:57 #88
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22757158
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:07 schreef moussy het volgende:

[..]

Trut
pi_22757173
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:07 schreef moussy het volgende:

[..]

Oe oe oe oe Mous! Jij hebt het goed voor elkaar. Ik ga ook maar ff een gevulde koek snaaien. Daar komen mn herft- en winterkilo's
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:10:06 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_22757212
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Trut
Ik ook van jou

Peter deed ut, die vonde dat we vandaag 6 jaar 1 maand en 3 dagen getrouwd waren en dat we dat moesten vieren. Ik heb er nog 1 in de koelkast staan
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:11:50 #91
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22757268
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Kan ze hem niet zelf 'even' ophalen, Lady-wrb?
nee dat kan ze niet zegt ze. dat is te ver reizen.
bovendien hoeft ze zich hier niet te vertonen, na alles wat ze gezegd en gedaan heeft.
ach, luca verheugt zich op de treinreis en de logeerpartij.
hij krijgt van zijn oma dezelfde computer die christan voor zijn verjaardag gekregen heeft, dus hij staat te springen om te vertrekken.
t is maar voor 3 daagjes gelukkig. zaterdagavond halen we hem weer op. langer wil ik hem nu nog even niet missen. t gaat niet zo goed met hem namelijk. geestelijk dan.
pi_22757276
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, met Oud en Nieuw nemen wij ook een staatslot. De hoofdprijs hoeft niet, maar 50.000 euro zal al heeeeeeeeeeeeeeeel leuk zijn
Jaaa wij ook weer hoor met Oud en Nieuw. 50.000? Prima!
pi_22757303
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik ook van jou

Peter deed ut, die vonde dat we vandaag 6 jaar 1 maand en 3 dagen getrouwd waren en dat we dat moesten vieren. Ik heb er nog 1 in de koelkast staan
Waar woonde je ook alweer??

Niet leuk allemaal lady, dikke voor jou en luca!
pi_22757308
Wij hebben een minivliegjes plaag in onze slaapkamer, de plaag is maxi, maar de vliegjes zijn mini. Net hebben we er een hoop vermoord, en er vliegen nu massaal van die dingen in de blauwe lamp... Ellende...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:14:52 #95
43556 miss_dynastie
pi_22757326
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:12 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Jaaa wij ook weer hoor met Oud en Nieuw. 50.000? Prima!

En nu gaan we lekker tv kijken, mister_d heeft een avondje vrij
pi_22757350
Good Luck Lady wrb...

Ik ben van het weekend vrij!! Chiara en papa gaan samen naar oma (zijn moeder) omdat mama met haar zusjes naar de bios gaat, en lekker gaat uitslapen enzo... Dit is dus voor het eerst he... Ik hoop dat het gaat lukken!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 21:16:08 #97
13151 crew  Rewimo
pi_22757361
Zijn het fruitvliegjes, mel? In dat geval helpt spuiten met Glassex. En als het andere vliegjes zijn misschien ook wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 21:16:44 #98
13151 crew  Rewimo
pi_22757379
livelink, hoe is het met jou? Red je het een beetje zo alleen met Job?
pi_22757381
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En nu gaan we lekker tv kijken, mister_d heeft een avondje vrij
Gezellie, groot gelijk!

Ow Mel lelijk zijn die dingen hè! ow en wat een lekker vooruitzicht! Lekker van genieten!
pi_22757384
Sinds wanneer zijn die linkjes hier blauw??
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 21:17:49 #101
13151 crew  Rewimo
pi_22757409
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef melonovy het volgende:
Dat waren ze al, maar ze hebben ze nu in een lichtere kleur gezet, zodat je ze beter ziet (ze waren heel donkerblauw).
pi_22757433
Ik denk niet dat het fruitvliegjes zijn, ik heb immers geen fruit op mijn kamer staan...
Ze zijn van buiten gekomen, naast het raam brandt de galerijlamp :| dus vermoedelijk komen ze daar vandaan, maar zo veel opeens ... ???
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22757446
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef melonovy het volgende:
Sinds gister. De paginanummers bij de indexen ook, ik dacht gisteravond laat eerst al dak gek werd en aan vakantie toe was
pi_22757447
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat waren ze al, maar ze hebben ze nu in een lichtere kleur gezet, zodat je ze beter ziet (ze waren heel donkerblauw).
Waren ze echt blauw? Die nummertjes ook in de topiclist?
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 21:19:36 #105
13151 crew  Rewimo
pi_22757457
Ja
pi_22757477
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Ja
Meen je..das me dan ook ff ontschoten al die tijd
pi_22757522
Moussy Moussy Moussy... hou je van kikkers en muizen, die zoete chocoladedingen?
pi_22757552
Ow ja...

De hypotheker had nog even geen goed nieuws voor ons.
Maar we zijn druk bezig om het op te lossen.
Dus nog geen huizennieuws van mijn kant...
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 2004 @ 21:24:01 #109
2628 Karin
pi_22757553
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:55 schreef coolbabe het volgende:
Moussy en Spuuglokje, kennen jullie bubbels al?
Ben zo blij dat ik niet de enige ben met een "lullige" spelletjes verslaving (zoals Peet dat altijd zegt, hij ligt altijd helemaal in een deuk als ik weer een of ander spelletje heb gevonden).

Justin aggossie toch een breuk! Vreemd inderdaad dat ze dat niet eerder gevonden hebben.
Beterschap
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:24:05 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_22757555
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:22 schreef Kleintje het volgende:
Moussy Moussy Moussy... hou je van kikkers en muizen, die zoete chocoladedingen?
niemand hier in huis trouwens, zit fondant in
pi_22757585
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef Karin het volgende:

[..]

Ben zo blij dat ik niet de enige ben met een "lullige" spelletjes verslaving (zoals Peet dat altijd zegt, hij ligt altijd helemaal in een deuk als ik weer een of ander spelletje heb gevonden).
Grijns... games.ilse.nl en dan dynamite.
VERSLAVEND
Verschrikkelijk...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 21:25:31 #112
13151 crew  Rewimo
pi_22757591
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef Karin het volgende:

[..]

*meldt*

Ik struikel nog steeds op niveau 12 van Zuma
pi_22757595
Kikkers en muizen zijn vies
Ik was vroeger altijd erg teleurgesteld als ik zoiets in mijn schoen kreeg van sinterklaas
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22757616
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef moussy het volgende:

[..]

niemand hier in huis trouwens, zit fondant in

Gisteravond in beverwijk geweest bij de groothandel (Lukas Klamer) en met mijn stomme kop zo'n doos meegenomen... nu vreet ik me ziek aan die dingen (ehm... al 3 vandaag) terwijl ik aan het lijnen ben... damn....
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 2004 @ 21:27:33 #115
2628 Karin
pi_22757662
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

*meldt*

Ik struikel nog steeds op niveau 12 van Zuma
Na hem 20 x uitgespeeld te hebben en echt geen betere tijd meer neer te kunnen zetten ben ik daar maar weer mee gestaakt Tijd voor een nieuw spelletje, ga dat van Kleintje eens proberen.
pi_22757676
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:25 schreef snoopy het volgende:
Kikkers en muizen zijn vies
Ik was vroeger altijd erg teleurgesteld als ik zoiets in mijn schoen kreeg van sinterklaas
Ehm... sja... het is zo glibberig een kikker in je schoen. En een muis piept steeds als je erop staat

Ik wilde vroeger altijd een 'wiegje' in mijn schoen. Dat was van chocolade met zo'n glazuren dekentje, roze of blauw....
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 2004 @ 21:28:48 #117
2628 Karin
pi_22757696
Wat jammer kleintje van die hypotheek
pi_22757704
oke, waar spelen jullie ZUMA?
Dan moet ik dat maar eens proberen
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:29:19 #119
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22757715
Je hebt 2 soorten kikkers en muizen. Die met die viezige oranjige binnenkant en met dat wittige suikerspul . Kan ik me ziek aan vreten.
pi_22757755
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:28 schreef Karin het volgende:
Wat jammer kleintje van die hypotheek
Is nog niet helemaal afgeketst hoor... we komen gewoon net iets te kort.
Terwijl we het qua geld makkelijk redden zitten totaal niet aan onze top.
Maar ik mag mijn inkomsten niet meerekenen omdat het bedrijfje nog te nieuw is. Dus tel ik niet als volwaardig mee. Dat is allemaal extra...
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:30:39 #121
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22757759
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:27 schreef Kleintje het volgende:

[..]
Ik wilde vroeger altijd een 'wiegje' in mijn schoen. Dat was van chocolade met zo'n glazuren dekentje, roze of blauw....
Die heb ik eens gekregen
pi_22757781
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Die heb ik eens gekregen
Jij daar... verveel jij je nog?
Geen msn ofzo?
pi_22757806
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:27 schreef Kleintje het volgende:

Oooooh ja, inene komt het weer terug! Dat weet ik nog. Was best heel hard spul dat dekentje en volgens mij had het niet eens veel smaak
  woensdag 20 oktober 2004 @ 21:32:23 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22757815
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:31 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Jij daar... verveel jij je nog?
Geen msn ofzo?
Ik ben nu ondertussen met Moussy aan het kleppen op MSN dat helpt
pi_22757836
Jaaaa dat klopt Snoopy. Het had bijna geen smaak. Ik probeer me te bedenken hoe dat babytje eruit zag. Was dat niet iets van een amandelboon met een babykrul ofzo?
pi_22757916
Volgens mij geen amandel maar gemaakt van datzelfde harde spul als het dekentje en een witte krul? Zou heel goed kunnen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 21:37:53 #127
13151 crew  Rewimo
pi_22757958
Een roze gezichtje met gele haartjes, inderdaad van suiker. En een wit suikeren lakentje
pi_22758047
Volgens mij was het zo'n soort poppetje (kijk bij bakerkindje):
http://www.ooievaarslijn.nl/main.php?cat=Kraamsuikers
pi_22758088
Das net een worm met een gezichie
pi_22758100
Wie weet waar ik kook ossenworst kan krijgen (is Joods) of wie kent een Joodse slagerij?
Wie weet waar je gepelde gerst kunt kopen?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:44:02 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_22758133
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:42 schreef melonovy het volgende:
Wie weet waar ik kook ossenworst kan krijgen (is Joods) of wie kent een Joodse slagerij?
Wie weet waar je gepelde gerst kunt kopen?
wat ga je maken?
pi_22758166
Ossenworst kan je bij elke slager in Amsterdam kopen en ook bij AH etc.
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 2004 @ 21:47:54 #133
2628 Karin
pi_22758254
Erg leuk spelletje Kleintje
pi_22758267
Nee, het is kookossenworst, gekookte ossenworst, net even anders...

Mijn schoonmoeder maakte altijd gepelde gerstsoep, met daarin kookossenworst, is een Joods recept. Haar vaste Joodse slager is er mee opgehouden, dus nu is ze op zoek naar een nieuw adresje voor haar ingredienten. Vandaar...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 21:48:47 #135
13151 crew  Rewimo
pi_22758283
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:40 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij was het zo'n soort poppetje (kijk bij bakerkindje):
http://www.ooievaarslijn.nl/main.php?cat=Kraamsuikers
Volgens mij niet Zal moeilijk zijn om er een afbeelding van te vinden vrees ik...
pi_22758322
Ik ga even een uitstapje maken naar Culinesse a gogo voor mijn specifieke vraag!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 21:51:05 #137
13151 crew  Rewimo
pi_22758368
lady-wrb, sterkte de komende dagen, ik vind het heel knap van je dat je Luca laat gaan ondanks de problemen met je moeder. 't Is toch zijn oma hè.

† In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:51:24 #138
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22758374
jamin heeft die wiegjes rond de sinterklaas

ik kreeg vroeger altijd een in mijn schoen, en dat elk jaar weer.
toen de oudste werd geboren, wou ik die dingen trakteren, maar toen zeiden ze dus bij de jamin dat ze die dingen dus alleen voor sinterklaastijd hebben.
pi_22758392
Ik zat er wel dicht bij Rewimo
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 21:53:29 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22758442
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:51 schreef Rewimo het volgende:
lady-wrb, sterkte de komende dagen, ik vind het heel knap van je dat je Luca laat gaan ondanks de problemen met je moeder. 't Is toch zijn oma hè.

nou dat bedoel ik he? mijn problemen met mijn moeder, zijn mijn problemen. luca hoeft daar van mij niet de dupe van te worden. bovendien zit zijn broer nu ook bij oma. dus kunnen ze ook nog samen spelen.
pi_22758503
Hm, ik vind dat het nu sinterklaastijd is.... morgen toch eens naar de jamin.

Karin, ik ga zo dat Zuma maar eens proberen... denk ik...
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 2004 @ 22:02:51 #142
2628 Karin
pi_22758707
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:55 schreef Kleintje het volgende:
Hm, ik vind dat het nu sinterklaastijd is.... morgen toch eens naar de jamin.

Karin, ik ga zo dat Zuma maar eens proberen... denk ik...
Het is echt heeeeel erg verslavend hoor, ik zat regelmatig tot 12 uur te Zumaen terwijl ik eigenlijk rond half 11 in bed hoor te liggen anders trek ik het niet.
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2004 @ 22:03:59 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_22758732
Bubbels vind ik niet zo leuk, dynamite heb ik ook al gezien en gespeeld ik moet wat anders verslavende flutjes spelletjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 22:04:38 #144
13151 crew  Rewimo
pi_22758746
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:51 schreef snoopy het volgende:
Ik zat er wel dicht bij Rewimo
Zeker Ik heb al zitten zoeken maar ik kan geen goed plaatje vinden. Ook niet bij Jamin
pi_22758852
Spelletjes zijn gewoon verslavend! *kuch*The Sims*kuch*

En over die linkjes, dat viel mij dus ook al op, maar het is nu veel duidelijker!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 22:09:12 #146
13151 crew  Rewimo
pi_22758875
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:03 schreef moussy het volgende:
Bubbels vind ik niet zo leuk, dynamite heb ik ook al gezien en gespeeld ik moet wat anders verslavende flutjes spelletjes
Dit is een leuke boxworld

Om goed gek van te worden
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 2004 @ 22:09:32 #147
2628 Karin
pi_22758883
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:08 schreef Zabb het volgende:
Spelletjes zijn gewoon verslavend! *kuch*The Sims*kuch*

En over die linkjes, dat viel mij dus ook al op, maar het is nu veel duidelijker!!
Waar kan ik die sims vinden?
pi_22758911
Ehm.... ehm...
www.isketch.net
Pictionary online... erg leuk!
pi_22758962
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zeker Ik heb al zitten zoeken maar ik kan geen goed plaatje vinden. Ook niet bij Jamin
Ik heb me ook al helemaal suf gegoogled maar niks hoor
Er moet toch ergens een debiel zijn die er een foto van heeft gemaakt en op internet gezet heeft
pi_22758998
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:09 schreef Karin het volgende:

[..]

Waar kan ik die sims vinden?
Nou die kun je volgens mij niet online spelen, maar moet je kopen of ergens downloaden. Maar ik weet niet waar dat kan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 22:14:09 #151
13151 crew  Rewimo
pi_22759014
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:12 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik heb me ook al helemaal suf gegoogled maar niks hoor
Er moet toch ergens een debiel zijn die er een foto van heeft gemaakt en op internet gezet heeft
Ja dat kan toch niet anders
pi_22759079
Vroeger he... toen ik die wiegjes kreeg.... toen had ik nog geen internet, digitale camera, scanner, webruimte... wat zeg ik, ik wist niet eens wat een okuter was!
Dus... daarom heb ik toen nooit foto's gemaakt.
Anders was ik toen die debiel geweest die die wiegjes online had gezet!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 22:18:45 #153
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22759158
quote:
moussy - woensdag 20 oktober 2004 @ 10:49

Welkom op het MSN-bankje van Neva

bluh 7 uur treinen op een dag zuigt zwaar
pi_22759201
*JUICH*
Had net vriendje aan de telefoon.
Hij had net zijn ex heel erg pislink aan de telefoon.
Hij en zijn ex waren bezig met IVF enzo.
En nu heeft hij zijn rietjes met sperma laten vernietigen en de machtiging ingetrokken...

Zij heeft dus vandaag een brief van het ziekenhuis gehad dat haar behandelingen dossier wordt opgeborgen en indien ze weer opnieuw wil beginnen ze eerst contact met het ziekenhuis moest opnemen. Ze is dus bloedlink dat hij zomaar heeft besloten dat hij ZIJN sperma en de machtiging dat zij nu nog zwanger kan worden van ZIJN sperma heeft ingetrokken!

Heerlijk, had erg graag haar gezicht willen zien, kokend van woede....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 22:24:34 #155
13151 crew  Rewimo
pi_22759382
Kleintje
pi_22759419
Goed van je vriend Kleintje!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_22759504
Ach Melonovy... heeft maar een paar ruzies geduurd hoor, voor hij inzag dat ze anders alsnog voor een erfgenaam van hem kon zorgen...

En ja, gezien ze nu dus kwaad is heb ik nu helemaal het gevoel dat ze er geen goede bedoelingen mee had.
Manuel vroeg een paar weken geleden om die papieren en die kreeg hij niet van haar...
pi_22759568
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:20 schreef Kleintje het volgende:
Heerlijk, had erg graag haar gezicht willen zien, kokend van woede....

Zou ook wel heel idioot zijn om nog zwanger te willen worden van je ex volgens mij
  woensdag 20 oktober 2004 @ 22:31:42 #159
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22759625
Ik had haar gezicht ook wel eens willen zien, Kleintje Je voorgevoel hierover was blijkbaar juist!
pi_22759737
Snoopy... het is een ex. En exen zijn toch altijd idioot...

Ach... ja...
Ik ben blij met deze uitkomst.

Mensen, ik ga een bakkie thee nemen, zuma spelen en dan mijn warme bedje in met een goed boek!
Tot snel!
pi_22760180
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Dit is een leuke boxworld

Om goed gek van te worden [afbeelding]
Staat al jaren stof te vergaren op die site van me (en op m'n HDD )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 22:53:08 #162
13151 crew  Rewimo
pi_22760257
't Is geen nieuw spelletje inderdaad, maar wel leuk en lekker veel niveaus (99)
pi_22760301
Mensen, ik ga slapen

Zit me toch niet lekker dat ik geen plaatje van dat stomme wiegje heb kunnen vinden Hopelijk ga ik er niet van dromen
  woensdag 20 oktober 2004 @ 22:59:47 #164
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22760452
sokoban damn... zingt iets van memories..
pi_22760519
Zo..als ik me verveel..maak ik de leukste kettingen! Ik heb een nieuwe favo! In mn favo kleur groen *Blij*

Kleintje en Snoop trusten!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:05:05 #166
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22760595
Ik heb ook al zitten google-en Snoopy, op baby, cradle, candy noem maar op. Niks!
pi_22760612
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:02 schreef clauwheee het volgende:
Zo..als ik me verveel..maak ik de leukste kettingen! Ik heb een nieuwe favo! In mn favo kleur groen *Blij*

Kleintje en Snoop trusten!
Foto!!
pi_22760661
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:05 schreef Zabb het volgende:

[..]

Foto!!
Mjah dies een beetje donker..zal morgen es een nieuwe proberen te maken...alleen dan wel morgenavond. Clauwheee moet morgen tot 21 uur werken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 oktober 2004 @ 23:12:27 #169
13151 crew  Rewimo
pi_22760790
Welterusten allemaal
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:12:52 #170
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22760805
clauwhee als jij me knie klachten overneemt wil ik morgen met liefde voor je werken hoor
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:13:18 #171
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22760925
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:12 schreef Neva het volgende:
clauwhee als jij me knie klachten overneemt wil ik morgen met liefde voor je werken hoor
Haha gekkerd. Als ik er maar één keer ben. Maar tis zo'n lange ruk tot 21 uur. En 's avonds is er nu niks meer te doen in het stuk waar onze winkel zit. In de zomer wil het nog wel.

Rewimo! Welterusten!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:21:45 #173
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22761038
dat is idd saai jah.. shit ik had toch zo gehoopt dat je ja zei.. 7 weken alweer
  woensdag 20 oktober 2004 @ 23:29:13 #174
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22761237
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:
livelink, hoe is het met jou? Red je het een beetje zo alleen met Job?
Ja, met mij gaat alles goed. Ik kan erg goed tegen alleen zijn (heb altijd wel kluizenaarsneigingen gehad), dus dat is geen probleem. Bovendien krijg ik bijna elke dag mail +foto's toegestuurd, dus ik heb nog wel contact met ze.
Vrijdagochtend komen ze terug, dus dat wordt nog wel een moeilijke nacht voor me en dan ben ik heel erg benieuwd hoe Katja reageert als ze mij en Job weer ziet en hoe Job reageert als hij Katja weer ziet. Hij is nu natuurlijk bijna twee weken lang ontzettend verwend met mijn aandacht.

Wel heb ik weer ervaren hoe veel mobieler ik ben met maar één kind. Ik ben nu met Job af en toe met de bus weggeweest en dat durf ik absoluut niet aan met Job en Katja samen. Dat gaf me wel een groot gevoel van vrijheid, dat ik de afgelopen maanden wel eens kwijt ben geweest.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 07:30:38 #175
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22765543
De bloeddruk bleef maar hoog van mijn zus, dus hebben ze de bevalling maar op gang gebracht ....
ik heb net te horen gekregen dat ik al twee en een half uur oom ben.
type jongetje, 4.5 kilo
ik ga weer slapen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_22765572
Shark.bait gefeliciteerd man!!!! Vanavond foto's?

Hatsjoe!!! Ik ga een poging doen tot werken
Maar ga het niet redden denk ik
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 08:03:40 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22765622
gefeliciteerd shark.bait, en nu maar spammen in t.o.e.t.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 08:29:44 #178
13151 crew  Rewimo
pi_22765758
Shark.Bait, gefeliciteerd! Wat meer details zou leuk zijn

Goedemorgen allemaal trouwens
pi_22766160
Goeiemorgen

Gefeliciteers Shark.Bite. Da's niet niks 4,5 kilo!

Ik ga zo weer met Morris naar het kdv voor zijn wenuurtjes. Gelukkig is het nu droog itt gisteren
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 09:28:33 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_22766250
Gefeliciteerd Shark Bite!!

Ik vertel René net dat we vanmiddag visite krijgen. Ow, wie? Nou, die (met wat uitleg). Ow, praat ze engels? Neuh... Ów maar praat ze dan taals?

taals ze kon me alleen niet uitleggen wat het nou was
pi_22766276
Mogguh,....

Ben net even heel hard me bed uitgedonderd... Ik was even vergeten dat de man van de geiser langs zou komen En die afspraak had ik gister nog gemaakt

Jeetje wat ben ik nog niet wakker zeg!!!! Tis gelukkig lekker weer Kan ik zo ff lekker naar de speeltuin met die kids kunnen ze hun energie even kwijt. Vakantie hebben is ook niet alles hier hoor.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:31:39 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_22766284
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 07:30 schreef Shark.Bait het volgende:
De bloeddruk bleef maar hoog van mijn zus, dus hebben ze de bevalling maar op gang gebracht ....
type jongetje, 4.5 kilo
ik ga weer slapen
Gefeliciteerd! Maar hoe HEET ie nou? Dat willen vrouwen zo ongeveer als eerste weten Toch?
pi_22766295
Goedemorgen

Shark.bait! Gefeliciteerd! Tot ziens in T.O.E.T.

Ik heb een baaldag. (Nu al? Ja nu al..) Ik heb verschrikkelijk slecht geslapen, vriendjelief is vandaag lekker naar zn zussen en dus ook naar Tess en Niek..wil ik ook! Maar ik mag straks werken..tot 21 uur...en daar heb ik geen zin in. Loop achter met school...en moet morgen en overmorgen ook werken dus ik kom nog verder achter met school...en al mn spieren doen zeer en en en..nou ja enough voor vandaag...

Danosa! Beterschap!
pi_22766311
Ow en waait het bij jullie ook zo?? Jeutje, wij hebben 's nachts altijd het raam open, ik werd zo ongeveer mn bed uitgewaaid!
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 09:37:14 #185
7074 moussy
kuttekop
pi_22766357
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:34 schreef clauwheee het volgende:
Ow en waait het bij jullie ook zo?? Jeutje, wij hebben 's nachts altijd het raam open, ik werd zo ongeveer mn bed uitgewaaid!
Ja, héérlijk!!

Ik werd wakker van het gordijn dat over mijn hoofd heen klapperde en nu staat de achterdeur even open om door te waaien
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:38:39 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22766371
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 07:30 schreef Shark.Bait het volgende:
type jongetje, 4.5 kilo
ik ga weer slapen
Sharky! Wat leuk!
Gefeliciteerd! *smak* *smak* smak*
pi_22766402
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:28 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd Shark Bite!!

Ik vertel René net dat we vanmiddag visite krijgen. Ow, wie? Nou, die (met wat uitleg). Ow, praat ze engels? Neuh... Ów maar praat ze dan taals?

taals ze kon me alleen niet uitleggen wat het nou was
*grijns*
Zal ik vanmiddag engelspratend binnenkomen?

Damn.. ik rol net mijn bed uit!
Thank god had ik gisteren iemand geregeld die Treasure vanmorgen eten wilde geven. Heb als een blok geslapen... heerlijk die wind om het huis heen...
pi_22766411
Sharky, gefeliciteerd!

Danosa... beterschap. Doe je wel rustig aan?
pi_22766443
Goedemorgen

Clauwheee kun je niet als het heel rustig is eerder weg?

Ik heb ook heel erg slecht geslapen, ik werd heel vaak wakker en ik ben ook nog eens ongesteld geworden Maar ik ga vandaag lekker winkelen en het is prachtig weer

Sharkbait, gefeliciteerd met je neefje!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_22766445
Sharkbait Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOE HEET IE NOU?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:44:22 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22766451
Oh nee oh nee, ik heb net iemand uitgescholden in de bus, het floepte er ineens uit

En ik zit 3 keer in de week met deze mevrouw in de bus

Ik moet maar lopen ofzo voortaan
pi_22766466
Luchtbel.... het hele verhaal graag
Vertel... what happend???
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:48:37 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22766503
Jah nou euhm, ze is echt vervelend en ze rochelt altijd goor (dat is het vervelende) en ze zat patat te eten (het was fucking half 8) en toen zei ze; Ga je je kind weer lozen? Dus ik zei nog heel beleefd; Tis voor een goed doel. Maar toen ze volmodig 'Jah' zei met friet met mayo mond zei ik ineens "Lelijke vetklep"
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:48:55 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22766507
Ik heb Sharky even ge-sms't dat hij maar even snel moet komen vertellen hoe zijn neefje heet!
pi_22766517
Luchtbel
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:50:22 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22766524
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:48 schreef Luchtbel het volgende:
Jah nou euhm, ze is echt vervelend en ze rochelt altijd goor (dat is het vervelende) en ze zat patat te eten (het was fucking half 8) en toen zei ze; Ga je je kind weer lozen? Dus ik zei nog heel beleefd; Tis voor een goed doel. Maar toen ze volmodig 'Jah' zei met friet met mayo mond zei ik ineens "Lelijke vetklep"
Nou, sorry hoor, maar als iemand dat tegen mij had gezegd was ik wel verder gegaan dan alleen 'lelijke vetklep'! Waar haalt ze het lef vandaan! Good for you Luchtbel!

Om half 8 aan de patat?
pi_22766530
Luchtbel
GEWELDIG.
pi_22766539
Luchtbel!!!!!! Whoehoe! Ik geef je groot gelijk haha.

Nee rena, dat kan niet..we zijn maar met zn 2en, en kan haar echt niet alleen laten vanavond, mag ook niet.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:52:53 #199
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22766552
Oh BE ik denk niet dat het heel onaardig bedoeld was, ze is zo het type waarbij dit nog een subtiele woordkeuze was.'

Moet ik zeggen
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:56:08 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22766598
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:52 schreef Luchtbel het volgende:
Oh BE ik denk niet dat het heel onaardig bedoeld was, ze is zo het type waarbij dit nog een subtiele woordkeuze was.'

Moet ik zeggen
Ah ok... maar dan nog. Wat is het toch met mensen dat ze maar denken dat ze alles kunnen zeggen en zich overal mee kunnen bemoeien. Als je dat bij mij op het verkeerde moment zou doen zou ik ook wel iets onaardigs gezegd hebben hoor.
pi_22766631
Hmmm, ik zie net koude thee en verse jus d'orange bij het bed staan.
Volgens mij heeft het vriendje wel een poging gedaan om me wakker te maken.
Snap alleen niet waarom ie koude thee geeft i.p.v. lekkere warme
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:59:53 #202
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22766650
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Sharky even ge-sms't dat hij maar even snel moet komen vertellen hoe zijn neefje heet!
En ik maar dromen dat er aangebeld werd...

Maare...goed.. bedankt allen voor de felicitaties en de kusjes

Ik ga nog niet naar de moeder en de kleine toe, ik ben nog ziekerig, dat lijkt mij geen goed idee.

Ik heb met mijn zwager gesproken. 52 cm lang, en ze hebben hem Maurits Nikolaas Daniël genoemd. De kleine kwam niet ongschonden door de bevalling; hij heeft zijn sleutelbeentje gebroken
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:00:09 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22766655
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah ok... maar dan nog. Wat is het toch met mensen dat ze maar denken dat ze alles kunnen zeggen en zich overal mee kunnen bemoeien. Als je dat bij mij op het verkeerde moment zou doen zou ik ook wel iets onaardigs gezegd hebben hoor.
Dat is wat de mensen doen en wat ik vast over andere dingen ook wel eens bij mensen doe alleen zal ik het ws niet hardop doen
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 10:05:20 #204
7074 moussy
kuttekop
pi_22766728
Luchtbel
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:08:27 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22766770
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

En ik maar dromen dat er aangebeld werd...
Sorry, je komt nog ook! Je bent een schatje!
quote:
Maare...goed.. bedankt allen voor de felicitaties en de kusjes

Ik ga nog niet naar de moeder en de kleine toe, ik ben nog ziekerig, dat lijkt mij geen goed idee.

Ik heb met mijn zwager gesproken. 52 cm lang, en ze hebben hem Maurits Nikolaas Daniël genoemd. De kleine kwam niet ongschonden door de bevalling; hij heeft zijn sleutelbeentje gebroken
Nee, beter eventjes wachten tot je echt weer beter voelt. Wat sneu trouwens van dat sleutelbeentje.

En een drie-dubbele naam! Sjiek hoor!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:12:45 #206
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22766846
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, je komt nog ook! Je bent een schatje!
Ik moest er toch uit. Ik wilde cream caramel gaan maken voor vanavond als toetje; ik eet bij mijn ouders, ws met mijn zwager erbij, en ik dacht dat we wel iets te vieren zouden hebben (de 0-e verjaardag van Maurits )
Ik ga maar eens douchen aankleden en naar de supermarkt.. ik heb niets in huis--qua eten dan)
quote:
Nee, beter eventjes wachten tot je echt weer beter voelt. Wat sneu trouwens van dat sleutelbeentje.

En een drie-dubbele naam! Sjiek hoor!
drievoudig heet dat in goed ABN
(nananananaaa )
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:15:03 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22766879
Waar is die smiley met zijn tong uit zijn mond en handjes naast het hoofd?

Shop ze!
pi_22766884
Gefeliciteerd Shark

Luchtbel, patat eten om half 8 in de bus is er om vragen dat iemand er wat van zegt.

Ik ben al 2 uur bezig proberen mijn ogen open te houden, heb vannacht met dat takke weer dus geen oog dicht gedaan. Straks maar proberen te slapen tussen de middag en zo alvast de spullen klaar zetten voor vanavond. Want Djulian gaat dan naar oma waar zijn zus ook is en wij gaan naar Blof toe en dan moet ik toch wel een klein beetje wakker zijn.
pi_22767120
Ik heb de oordoppen gezocht vannacht!
Die had ik maandag ook in, en mijn pa komt 's morgens nog altijd even een aai geven (aan m'n ma, aan mij en aan zus als die thuis is), normaal ben ik dan al lang en breed wakker, maar nu schrok ik me echt helemaal wild.

De Lidl heeft een peecee in de anbietung...... *kwijl*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_22767199
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:31 schreef Syrena het volgende:
De Lidl heeft een peecee in de anbietung...... *kwijl*
Ik zag dat topic op de frontpage, moest gelijk aan jou denken...ik open dat topic, en wie is de TS??
pi_22767240
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:36 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik zag dat topic op de frontpage, moest gelijk aan jou denken...ik open dat topic, en wie is de TS??

Ik krijg net ook nog es alle Sims-spellen in m'n handen gestopt Die kan ik dan mooi installeren op een schijf van 250 gig.... Als ze 'm tenminste ook bij onze Lidl gaan verkopen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:53:58 #212
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22767474
SharkBait: Feli met je neefje Wat een sjieke naam
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 11:11:19 #213
7074 moussy
kuttekop
pi_22767786
De hond is net opgehaald door de trimster, ik vind het maar niks hoor, zo zonder hond
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:15:39 #214
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22767843
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:11 schreef moussy het volgende:
De hond is net opgehaald door de trimster, ik vind het maar niks hoor, zo zonder hond
Dat heb ik als ik naar de bieb ga ofzo... Loop je daar zonder hond over straat. Is ook geen donder aan :no

Ik las in het broodbakmachinetopic dat de BBM van een aantal van jullie staat te verstoffen in een kast. Als een van jullie er een heeft waar je grote broden mee kan bakken en hem ook nog eens kwijtwil, kun je me mailen op spindizzy_73(AT)yahoo.com

Op dit moment is mijn man mijn BBM maar die heeft ook wel eens geen zin en dan is het handig als je deie andere BBM even aan kunt schoppen
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 11:19:04 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_22767915
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:15 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dat heb ik als ik naar de bieb ga ofzo... Loop je daar zonder hond over straat. Is ook geen donder aan
Ik heb dan gelukkig nog een wagen te duwen

Ik gil vaak dat ik geen hond meer wil als deze furby dood is, Peet twijfelt, maar als het zo stil om me heen is als nu denk ik dat er toch wel weer een hoopje ellende komt tegen die tijd. Rock heeft het eeuwige leven toch ook niet met zn 18 jaar
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:22:17 #216
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22767970
Ik moet nog ff oefenen op met 1 hand buggy duwen en hond vasthouden

18 jaar! Beestje is hoogbejaard.

Als ik je een beetje goed in kan schatten zou je doodongelukkig zijn zonder beesten in huis. Coolbabe hoefde maar te hinten dat haar ouders pupjes had en je stond al zowat met een nieuwe riem bij ze voor de deur om er een in te pikken
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:27:29 #217
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22768048
We hebben weer nieuwe puppen hoor Moussy
pi_22768172
Shark bait, gefeliciteerd!!

Luchtbel, en terecht dat je dat gezegd hebt!!
pi_22768439
Gefeliciteerd Shark.Bait!
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 11:50:07 #220
7074 moussy
kuttekop
pi_22768453
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ik moet nog ff oefenen op met 1 hand buggy duwen en hond vasthouden
Een klem aan de buggy, ik ga er even van uit dat Casper een geweldige opvoeding krijgt en amper gecorrigeerd hoeft te worden buiten
quote:
18 jaar! Beestje is hoogbejaard.
Door zn gedrag twijfel ik wel eens aan zn leeftijd, maar het staat toch echt in zn papieren Hij kan nog zo lekker hollen met dit weer en de kolder in zn kop krijgen
quote:
Als ik je een beetje goed in kan schatten zou je doodongelukkig zijn zonder beesten in huis. Coolbabe hoefde maar te hinten dat haar ouders pupjes had en je stond al zowat met een nieuwe riem bij ze voor de deur om er een in te pikken
Het liefste wilde ik altijd 2 honden. Hebben we ook 4 jaar gehad, maar onze blonde snol probeerde een auto terug te koppen wat niet ging Daarna een pup wat niet klikte met Peet en René, dus dat was ook maar van korte duur en nu hebben we besloten dat er plek is voor een zielig hoopje ellende wat op ons pad komt. Komt dat niet, dan gaan we straks als het zo ver is zonder hond verder...

Ik ga idd dood zonder dieren om me heen. Dat ik net op mezelf was heb ik het geprobeerd, maar na 3 weken zat mn eigen kat weer bij mij en 2 weken daarna had ik 2 ratjes er bij genomen, paar maanden later liep kat nummer 2 ook bij mij in huis Het waren allemaal prutjes ellende, met hun eigen verhaal en geschiedenis (die om te janken is)
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 11:54:19 #221
43556 miss_dynastie
pi_22768543
Shark, van harte !!!
En wat een mooie naam
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:00:35 #222
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22768705
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:50 schreef moussy het volgende:

[..]

Een klem aan de buggy, ik ga er even van uit dat Casper een geweldige opvoeding krijgt en amper gecorrigeerd hoeft te worden buiten
Taak heeft me de klem van zijn klimgordel gedoneerd Heb nog 4½ jaar om van die bangerd een dappere hond te maken
quote:
Het waren allemaal prutjes ellende, met hun eigen verhaal en geschiedenis (die om te janken is)
Zielepootjes zijn er genoeg helaas. Denk dat je in no-time een nieuwe hond in huis hebt straks. Sommige mensen trekken het ook wel aan lijkt het wel. Die breken hun nek over de zielige honden, weggelopen katten en vogels met gebroken vleugeltjes.

Edit: oja, ik moet ook beesten om me heen hebben. Toen ik bij Taak introk ging het van: tassen dumpen. Jas aanhouden en gelijk naar het asiel om 2 katten op te halen
pi_22768706
En bedankt... denk je nou echt dat ik nu nog werk.
Zuma zuma... zuma....

pi_22768906
Tja, Zuma, daar ben ik inmiddels ook al verslaafd aan (Met dank aan de promotie van hier ) En ik keek net op dat linkje bubbels, maar dat is ook wel een grappig spel.

Tjee Luchtbel, dat zo iemand al zo vroeg patat aan het eten is niet normaal meer Wat ik me dan afvraag welke gek heeft dat dan al zo vroeg verkocht Op het station beginnen ze daar toch niet zo vroeg mee. Ach en de volgende keer gewoon met de bus gaan hoor, je laat je toch niet door zo'n vetklep wegjagen.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:11:45 #225
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22768922
Bedankt voor de felicitaties
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 12:23:36 #226
43556 miss_dynastie
pi_22769151
Ik speel nu Box World
Jeugdsentiment
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 12:25:41 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_22769203
euhm euh, als ik nachtdienst van wat dan ook had gehad, begon ik 's morgens ook met een warme prak ipv een broodje. Peet nam 's morgens rond een uur of 7 zelfs wel eens een biertje voor hij naar bed ging

En vroegah toen ik op zaterdag avond me wel eens vol liet lopen met drank, begon ik op zondag met patat, pizza, of vette hamburgers
pi_22769221
Ja, dat is goed tegen een kater! Dat is dan retelekker!
Ik ga dan het liefst aan een broodje kaassoufle...

Vroeger....
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 12:29:07 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_22769256
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 12:00 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Taak heeft me de klem van zijn klimgordel gedoneerd Heb nog 4½ jaar om van die bangerd een dappere hond te maken
[..]
Nou das idd ook geen gek idee!!
quote:
Zielepootjes zijn er genoeg helaas. Denk dat je in no-time een nieuwe hond in huis hebt straks. Sommige mensen trekken het ook wel aan lijkt het wel. Die breken hun nek over de zielige honden, weggelopen katten en vogels met gebroken vleugeltjes.
Ik vrees denk het ook Ik wil er alleen (nog) niet naar zoeken, het moet op het pad komen, zoals alle dieren die we hebben, oke, behalve de kippen.
quote:
Edit: oja, ik moet ook beesten om me heen hebben. Toen ik bij Taak introk ging het van: tassen dumpen. Jas aanhouden en gelijk naar het asiel om 2 katten op te halen
pi_22769309
Grmbl...
Moussy... bedankt! Je hebt mijn dag in de war geschopt.
Ik hoor het me nog zeggen... gisteravond...
'Morgen ga ik echt een hele dag werken. Ik ga wat opdrachten af krijgen en wat lobbyen voor nieuwe opdrachten. Ik ga weer net doen of ik het retedruk heb'.
En nu... nu zit ik hier nog ongewassen Zuma te spelen en te fokken. En dat terwijl ik over 1,5 uur bij de koningin op visite moet....
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 12:35:19 #231
7074 moussy
kuttekop
pi_22769372
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Grmbl...
Moussy... bedankt! Je hebt mijn dag in de war geschopt.
Ik hoor het me nog zeggen... gisteravond...
'Morgen ga ik echt een hele dag werken. Ik ga wat opdrachten af krijgen en wat lobbyen voor nieuwe opdrachten. Ik ga weer net doen of ik het retedruk heb'.
En nu... nu zit ik hier nog ongewassen Zuma te spelen en te fokken. En dat terwijl ik over 1,5 uur bij de koningin op visite moet....

Ik moet stofzuigen en dweilen, maar ik heb geen zin.... maar ja, tis ook omdat de koningin op bezoek komt en Cas over de vloer wil dweilen als ie uit zn bed komt
pi_22769864
voor de fanaten: http://www.zylom.com
Volgens de Intermediair een bedrijf dat vrouwencomputerspelletjes maakt (?) Het klonk in elk geval alsof er wel potentiele verslavende dingen bij zaten.
pi_22769893
Ze hebben Zuma gewoon op hun site staan !! In dat artikel is het net of ze zelf spelletjes gemaakt hebben.
pi_22769911
http://img.4chan.org/f/src/thellamasong.swf Leuk voor als je sjago bent ofzo wel ff geluid aan..
pi_22769931
Boulderdash!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:02:25 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22769932
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 12:10 schreef Mariposa het volgende:

Tjee Luchtbel, dat zo iemand al zo vroeg patat aan het eten is niet normaal meer Wat ik me dan afvraag welke gek heeft dat dan al zo vroeg verkocht Op het station beginnen ze daar toch niet zo vroeg mee. Ach en de volgende keer gewoon met de bus gaan hoor, je laat je toch niet door zo'n vetklep wegjagen.
Ik heb geen idee, ik heb er verder niet opgelet. Het was wel markt, dus misschien was het die lul van een worstenkoning
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:08:31 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22770045
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:02 schreef Syrena het volgende:
Boulderdash!
Echt?!?!?!?!?!?
Ow... ik doe het niet, ik ga niet hier kijken.
Mèn, Boulderdash is echt mijn all-time favourite...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:10:29 #238
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22770083
Ik ben Spindizzy en ik ben een Bejeweled-aholic...

Kennen jullie Bejeweled al? Niet aan beginnen
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:10:42 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22770090
Toch geklikt.
Maar 'gelukkig' lukt het me niet hier te spelen. Stom oud systeem...
pi_22770142
Men... kappuh nu met die spelletjes!
Ik ben af.
Ik ga EINDELIJK douchen enzo...

Doewieeeee
pi_22770155
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:02 schreef Syrena het volgende:
Boulderdash!
waar waar.... waar...
vertel vertel...
pi_22770220
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:10 schreef Spindizzy het volgende:

Te laat. Ik heb er mijn MSN super superscore mee gehaald...zo erg...

Kleintje: http://www.zylom.com en dan bij de puzzels.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:17:47 #243
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22770222
Syreeeena, wil je van scriptie ruilen?

Ik haat mijn scriptie inmiddels
pi_22770247
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:17 schreef Luchtbel het volgende:
Syreeeena, wil je van scriptie ruilen?

Ik haat mijn scriptie inmiddels
1. Waar gaat het dan over?
2. Hoe ver ben je al?

* Syrena blaast stof van file-die-scriptie-heet
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:23:08 #245
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22770320
1. Het gaat over de ontwikkelingen in de jeugdliteratuur.
2. Nog niet ver genoeg, ik heb al wel het nawoord geschreven telt dat
3. Ik moet steeds aan Jolie denken, die handicap neem je er maar bij hoor!
pi_22770395
Gaaf onderwerp!
Jolie
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:28:54 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22770428
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:26 schreef Syrena het volgende:

Jolie
Ja dat dacht je, je kan d'r namelijk niet aanraken, niet zien, niet horen, alleen maar aan d'r denken.
Oh en ik moet ook steeds aan m'n ex denken.

Als je dat er bij wil, ruilen ?
pi_22770477
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:28 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja dat dacht je, je kan d'r namelijk niet aanraken, niet zien, niet horen, alleen maar aan d'r denken.
Oh en ik moet ook steeds aan m'n ex denken.

Als je dat er bij wil, ruilen ?
Jolie wel, de ex niet Ik vind het al erg genoeg dat ik steeds aan de mijne moet denken!
De zak! De slet! Krijg platjes vent!

pi_22770519
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:10 schreef Spindizzy het volgende:

Dat heb ik al gedaan. Been there, done that En zo verslavend. Net als collapse. Ow en op Zylom kun je ook het woordspelletje Text Express doen, dat is ook best verslavend. Jammer dat ze er soms een ander nederlands woordenboek op nahouden dan ik.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:34:56 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22770558
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jolie wel, de ex niet Ik vind het al erg genoeg dat ik steeds aan de mijne moet denken!
De zak! De slet! Krijg platjes vent!

Flauw hoor van je
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:42:44 #251
3011 E.T.
pi_22770711
nog zo'n verslavend spelletje: http://www.corwin.ca/gridlock/
de lichte blokken verschuiven om het blauwe blok naar buiten te kunnen schuiven
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:47:04 #252
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22770797
Ooooh ik ben zo vreselijk puberaal. Ik word er zelf gek van.
pi_22771085
Mahjongg ook zo verslavend ***zucht***
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:07:44 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22771244
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ooooh ik ben zo vreselijk puberaal. Ik word er zelf gek van.
Luchtbel, puberaal hoort er geloof ik voor altijd bij.
Ik voel(de) mezelf van de week ook net een Breezer-chicky.
'Oh, hij zei dit en dat? Zou hij me nu wel of niet leuk vinden...'
pi_22771266
Wat ik ook een tijdje gedaan heb is de Daily Jigsaw op Shockwave.com. Dat was ook best verslavend, in de zin van dat ik altijd zo hoog mogelijk op de eindlijst wilde komen.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:12:02 #256
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22771343
Mijn verslaving du jour is Morrowind

donderdag 21 oktober 2004 @ 14:14:13 #257
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22771409
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Luchtbel, puberaal hoort er geloof ik voor altijd bij.
Ik voel(de) mezelf van de week ook net een Breezer-chicky.
'Oh, hij zei dit en dat? Zou hij me nu wel of niet leuk vinden...'
Oh nee oh nee gaat het nooit over?
Ik heb gewoon liefdesverdriet ofzo, een jaar geleden besloot ik dat ik bij hem weg wou en nu moet ik de hele tijd aan hem denken, kijken of ie gemaild heeft, smsje, oh niet van hem......

En het slaat echt helemaal nergens op
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:16:58 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22771461
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:14 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik heb gewoon liefdesverdriet ofzo, een jaar geleden besloot ik dat ik bij hem weg wou en nu moet ik de hele tijd aan hem denken, kijken of ie gemaild heeft, smsje, oh niet van hem......

Ik kan het wel begrijpen hoor LB. Je postte van de week toch al ergens dat je 'iemand' om je heen mistte? En hij is nou eenmaal de laatste waar je mee geweest bent. Dus het is wel logisch dat je aan hem gaat denken. Het was toch ook niet helemaal een 'vrijwillige' keuze toen? Ik bedoel, je koos voor jezelf en Jolie, maar er waren toch nog wel wat gevoelens?
Dan kan ik best begrijpen dat je nu weer even een terugval hebt hoor.
pi_22771524
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:14 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik heb in mijn agenda staan hoeveel weken het al uit is (27 weken vandaag), en ik moet regelmatig op mijn handen gaan zitten en aan de dingen denken die hij me heeft aangedaan (verstikte snik) om hem niet terug te sms-en n.a.v. zijn berichtje twee weken geleden dat ik wel wil praten.

Ik wil niet praten, ik wil verminken en vernielen!

en dan ga ik op de site van m'n ouwe middelbare school kijken en foto's opzoeken waar hij op staat enzo....zuuuuuuuucht....
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:25:50 #260
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22771646
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik kan het wel begrijpen hoor LB. Je postte van de week toch al ergens dat je 'iemand' om je heen mistte? En hij is nou eenmaal de laatste waar je mee geweest bent. Dus het is wel logisch dat je aan hem gaat denken. Het was toch ook niet helemaal een 'vrijwillige' keuze toen? Ik bedoel, je koos voor jezelf en Jolie, maar er waren toch nog wel wat gevoelens?
Dan kan ik best begrijpen dat je nu weer even een terugval hebt hoor.
Nou ik weet niet, ik weet dat het niet anders meer kon. Hij heeft te veel problemen en ik heb nu andere dingen aan m'n hoofd, ik kan er niet voor hem zijn. Maar er waren/zijn zeker wel geveoelens alleen toendertijd had ik geen tijd om te gaan zitten treuren....nu wel af en toe

donderdag 21 oktober 2004 @ 14:35:48 #261
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22771857
Overigens heeft het nog een dikke maand geduurd voordat ik het echt kon, toen ik wist dat ik zwanger was
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:37:26 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22771892
Tsja LB, dat kan idd ook nog, dat je nu een beetje 'rust' vindt. Je bent natuurlijk al die maanden bezig geweest met hoe het zou moeten als Jolie er zou zijn etc. etc. en nu heb je (relatief dan) een beetje rust gevonden en komt het alsnog.

Dikke kus iig... Meer weet ik eigenlijk ook niet te zeggen.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:42:14 #263
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22771992
Bluuuh zie je wel tuttebellen puberale praat bluuuuuuuuuuuuh.

Wil je me nu vertroetelen BE

donderdag 21 oktober 2004 @ 15:03:09 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22772408
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:42 schreef Luchtbel het volgende:
Bluuuh zie je wel tuttebellen puberale praat bluuuuuuuuuuuuh.

Wil je me nu vertroetelen BE

Tuurlijk! Jou altijd! LB-tje!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 15:24:44 #265
13151 crew  Rewimo
pi_22772858
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Mooie naam

zei de mama van Christan Maurits
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 15:25:54 #266
43556 miss_dynastie
pi_22772885
Sta ik op het station, is de trein al tien minuten te laat, en..... *ding dong: de trein naar A. heeft nog minimaal twintig minuten vertraging en zal als gevolg van deze vertraging mogelijk niet rijden"... mogelijk niet rijden Ik ben dus maar naar huis gewandeld (klein uurtje lopen), er schijnt een heerlijk zonnetje en het is..... vakantie
  donderdag 21 oktober 2004 @ 15:28:24 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22772934
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Sta ik op het station, is de trein al tien minuten te laat, en..... *ding dong: de trein naar A. heeft nog minimaal twintig minuten vertraging en zal als gevolg van deze vertraging mogelijk niet rijden"... mogelijk niet rijden Ik ben dus maar naar huis gewandeld (klein uurtje lopen), er schijnt een heerlijk zonnetje en het is..... vakantie
* Brighteyes krijgt plaatsvervangende spierpijn!

Goed hoor MissD!
pi_22774206
Ik lees net dat deze smiley een puh-smiley is en geen kusje-smiley!

Hadden ze ook wel wat duidelijker z'n tong kunnen laten uitsteken dan....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 16:35:40 #269
13151 crew  Rewimo
pi_22774415
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:25 schreef Syrena het volgende:
Ik lees net dat deze smiley een puh-smiley is en geen kusje-smiley!

Hadden ze ook wel wat duidelijker z'n tong kunnen laten uitsteken dan....
Ja zo leer je nog eens wat
pi_22774700
Hij kijkt gewoon veel te lief voor een puh-smiley
Ze moeten deze nemen met een langere tong

En hij staat naast deze: en dat wekt ook een kus&knuf indruk.
pi_22774718
Oke, tijd dat ik naar huis ga, Fok-smileys analyseren.....
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 16:54:52 #272
43556 miss_dynastie
pi_22774765
Ik wil iedereen tegenover wie ik de heb gebruikt mijn excuses aanbieden.
Ik dacht dat ik jullie een kusje gaf
Ikwistutnie
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 16:56:49 #273
13151 crew  Rewimo
pi_22774804
Dan moet dit het kusje zijn
pi_22774812
Huh wie zeg dat dat een puh smiley is dan?
Das toch gewoon een kus smiley. In ieder geval iedereen gebruikt hem daarvoor.

Was een lekker weertje vandaag (vannacht minder t stormde zo hard dat ineens onze openslaande deuren op de slaapkamer open stonden )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22774978
LB, had dat mens met die patatbek nog een antwoord op jouw mededeling ?
  donderdag 21 oktober 2004 @ 17:06:55 #276
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22774988
Volgens Kylee betekend puh maar ik denk dat Kylee ze ziet vliegen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 17:07:11 #277
13151 crew  Rewimo
pi_22774992
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:57 schreef jessie het volgende:
Onze "vriendin" Kylee Moderatie Ouder(s) deel 8
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 17:07:35 #278
13151 crew  Rewimo
pi_22775000
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:06 schreef coolbabe het volgende:
maar ik denk dat Kylee ze ziet vliegen
Ik weet het wel zeker
  donderdag 21 oktober 2004 @ 17:09:20 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22775030
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:57 schreef jessie het volgende:
Das toch gewoon een kus smiley. In ieder geval iedereen gebruikt hem daarvoor.

Was een lekker weertje vandaag (vannacht minder t stormde zo hard dat ineens onze openslaande deuren op de slaapkamer open stonden )
Ik gebruik hem ook als kusje hoor... Maar als je naar de naam van de smiley kijkt dan zie je dat het idd de 'puh' smiley is en is puh2.

Ik weet het niet precies, er schijnt een verhaal bij te zijn... Mss een van de andere oldbies die dat weten?
pi_22775043
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo en dat word hier weer geevalueerd enzo
Ik dacht dat het serieus bedoelt werd (hier dan he, niet door Kylee)
Laat lekker gaan die hap.
Over hap gesproken.
Ik ga zo een lekkere stampot andijvie maken daar heb ik me toch zin in, jammie.
Ik ben geen vleeseter maar een rookworssie op zn tijd en wat lekkere zoute spekkies, jammie.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 17:10:41 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_22775052
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker
Hij heet wel puh Maar tis gewoon een smilie met een gespleten-persoonlijkheids-crisis net als mijn vriendin
pi_22775065
O dus t klopt toch, wat grappig.
Nou ik blijf hem als kussie gebruiken hoor.
Ik hou wel van een beetje gelebber op zn tijd

En nou ga ik eten maken tot laterrrrrrrrrrrrrrrr.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22775235
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Onze "vriendin" Kylee Moderatie Ouder(s) deel 8
He... spreek voor jezelf!
Want dit is sarcastisch bedoeld en ze is toch echt wel mijn vriendin
*insert kussmilie die we tegenwoordig niet meer hebben*
pi_22775254
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:06 schreef coolbabe het volgende:
Volgens Kylee betekend puh maar ik denk dat Kylee ze ziet vliegen
Op zich wil ik haar ook best een keer zien vliegen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 17:22:39 #285
13151 crew  Rewimo
pi_22775259
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:21 schreef Kleintje het volgende:

[..]

He... spreek voor jezelf!
Want dit is sarcastisch bedoeld en ze is toch echt wel mijn vriendin
*insert kussmilie die we tegenwoordig niet meer hebben*
Ik sprak uitsluitend voor Jessie en mezelf <--- da's een kusje hoor

Hoeveel je van Kylee houdt blijkt wel uit je liefdevolle post in het moderatietopic
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 17:23:32 #286
13151 crew  Rewimo
pi_22775273
O, eh, psst, Kleintje... Ik vind het gezellig dat je er weer bij bent
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 17:23:49 #287
43556 miss_dynastie
pi_22775280
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:10 schreef jessie het volgende:
Ik dacht dat het serieus bedoelt werd (hier dan he, niet door Kylee)
Nee, joh
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 17:24:50 #288
13151 crew  Rewimo
pi_22775305
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, joh
Ja, joh
pi_22775319
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
O, eh, psst, Kleintje... Ik vind het gezellig dat je er weer bij bent
Oké... dit doet de deur dicht, de das om, dit is de spreekwoordelijke druppel enz.
Jullie gaan toch niet echt blij zijn dat ik terug ben he?
Want eigenlijk kwam ik maar met 1 doel terug...
Om hier te rellen...
Om niet lief te zijn.
Bah... die posting van jou is een jeukpost....

Ik wilde TC wegpesten zoals Kylee het zo leuk weet te vertellen.
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 17:26:43 #290
43556 miss_dynastie
pi_22775345
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:25 schreef Kleintje het volgende:
Ik wist het wel
pi_22775384
Viel het op dan Miss D?
Wil jou op zich ook wel wegpesten hoor!
--> let op... PUH smilie
pi_22775423
*KOM HIER UW GELD INLEGGEN WANNEER KYLEE TERUG IS EN MET WELKE NAAM*

Kom maar op... geld inzetten verplicht.

Ik begin...
Ze komt terug als Kylee want ze kan niets nieuws verzinnen.
En ze komt terug op 21 opktober net na GTST!
Of misschien tijdens de reclame van de nieuwe handige swiffer!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 17:31:43 #293
13151 crew  Rewimo
pi_22775452
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:25 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Oké... dit doet de deur dicht, de das om, dit is de spreekwoordelijke druppel enz.
Jullie gaan toch niet echt blij zijn dat ik terug ben he?
Want eigenlijk kwam ik maar met 1 doel terug...
Om hier te rellen...
Om niet lief te zijn.
Bah... die posting van jou is een jeukpost....

Hmmm... mijn subtiele Kleintje-wegpesttechniek schijnt succes te hebben
  donderdag 21 oktober 2004 @ 17:32:23 #294
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22775463
Ik gok dat ze om 19.13 uur terug is van nooit weggeweest dan kan ze voor de afwas nog ff spieken of er nog wat te rellen valt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 17:32:59 #295
13151 crew  Rewimo
pi_22775475
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:30 schreef Kleintje het volgende:
*KOM HIER UW GELD INLEGGEN WANNEER KYLEE TERUG IS EN MET WELKE NAAM*

Kom maar op... geld inzetten verplicht.

Ik begin...
Ze komt terug als Kylee want ze kan niets nieuws verzinnen.
En ze komt terug op 21 opktober net na GTST!
Of misschien tijdens de reclame van de nieuwe handige swiffer!
Berlee om 21.34 uur. 10 eurocent
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 17:34:21 #296
7074 moussy
kuttekop
pi_22775511
Mousaka of misschien vandaag lasagna
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 17:34:47 #297
13151 crew  Rewimo
pi_22775515
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:34 schreef moussy het volgende:
Mousaka of misschien vandaag lasagna
Wat is je inzet?
pi_22775530
Ow fuck, ik vergat ook mijn inzet.
Ik doe 1 eurocent.
En bij contante betalingen rond ik af!
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 17:36:33 #299
7074 moussy
kuttekop
pi_22775544
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:35 schreef Kleintje het volgende:
Ow fuck, ik vergat ook mijn inzet.
Ik doe 1 eurocent.
En bij contante betalingen rond ik af!
a la zeeman?
pi_22775583
Ja, zoiets!
Moet er toch nog een keer langs om te rellen.
En dan een boze brief!

*huishoudelijke mededeling*
Weet je wat ik heb gedaan???
De was in de wasmachine, dat leek me makkelijker dan afwassen. Heb ik toch iets huishoudelijks gedaan vandaag
*einde huishoudelijke mededeling*
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 17:39:51 #301
43556 miss_dynastie
pi_22775605
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:28 schreef Kleintje het volgende:
Viel het op dan Miss D?
Wil jou op zich ook wel wegpesten hoor!
--> let op... PUH smilie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: