quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:53 schreef XiChico het volgende:
Ow .. heb et ff voor je opgezocht .. komtie![]()
| | *...LanGuaGe 0f @ KiSs...* | |
||0p je WanG - wY zYn VrieNdeN||
||0p Het Vo0rHo0fD - Jij BenT HeiLiG||
||0p de OnDeRliP - Doe jE m0nd maAr 0pEn||
||0p je M0nD - Ik VinD jE LeuK||
||0p je NeuS - Je BenT ScHaTtiG||
||0p je OoRleL - Ik Ben GeiL||
||0p je KaakLijN - Let'S fucK||
||In je HalS - Ik gA je 0pgeiLe||
||0p je b0rst - Je bEnt PerfeCt||
||0p je TePel - Ik wiL miR||
||0p je BuiK - Mag iK zuiGen||
||0p je NaveL - je Bent m0oi||
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:36 schreef Pikkebaas het volgende:
Simpel,
Als je je hand in 'r broek steekt moet het net aanvoelen alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Als ze, zonder enige aanleiding, voor je knielt en je spontaan begint te pijpen en roept: "neuk me, nu!"quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:23 schreef Strakkerdepak het volgende:
hoe laat een meisj merken dat ze sex met je wilt?
zonder woorden.![]()
Moet ze het voor je opschrijven of zo.....ze wil dat je actie onderneemt....wat heb je te verliezen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
ik kom heel vaak op haar slaapkamer hoor maar ik weet nog niet eens of ze me leuk vind maar ze doet altijd zo.
als ze bijvoorbeeld een ijsje eet dan doet ze net alsof ze pijpt als ik tegenover haar zit en ze heeft een rokje aan dan doet ze haar bene wijd en ze kijkt vaak naar me.
ze zit tegen me aan tijdens een film.
dat soort dingen doet ze allemaal maar denk dat het ook kan zijn dat ze dat doet omdat ze zo goed met me bevriend is maar al mijn vrienden zeggen iets anders.
dus daarom vroeg ik het hier.
:') je bent toch geen homo? PAKKEN!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
ik kom heel vaak op haar slaapkamer hoor maar ik weet nog niet eens of ze me leuk vind maar ze doet altijd zo.
als ze bijvoorbeeld een ijsje eet dan doet ze net alsof ze pijpt als ik tegenover haar zit en ze heeft een rokje aan dan doet ze haar bene wijd en ze kijkt vaak naar me.
dat soort dingen doet ze allemaal maar denk dat het ook kan zijn dat ze dat doet omdat ze zo goed met me bevriend is maar al mijn vrienden zeggen iets anders.
Moet je het nog duidelijker krijgen....Damn...nuecke die boelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:16 schreef Stiffmaster het volgende:
En anders je naam veranderen in Stakkerdienietpakt.....
ik heb een vertrouwde vriendschap te verliezen en voor de duidelijkheid ik ben 14 en zij 13 mischien maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:12 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Moet ze het voor je opschrijven of zo.....ze wil dat je actie onderneemt....wat heb je te verliezen.
14? en loop je dan al strak in het pak? WAAROM VRAAG JE DAN NIET...JE GOOIT JE VRIENDSCHAP HEUS NIET TE GRABBEL HOOR.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
ik heb een vertrouwde vriendschap te verliezen en voor de duidelijkheid ik ben 14 en zij 13 mischien maakt dat wat uit?
Welk gedeelte begrijp je niet??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
dat is wel jong...tja...als de vriendschap goed is kan ie wel wat hebben lijkt me....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
ik heb een vertrouwde vriendschap te verliezen en voor de duidelijkheid ik ben 14 en zij 13 mischien maakt dat wat uit?
ik zal het proberen als ik het durf (ben nogal verlegen)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:22 schreef Robertje het volgende:
[..]
14? en loop je dan al strak in het pak? WAAROM VRAAG JE DAN NIET...JE GOOIT JE VRIENDSCHAP HEUS NIET TE GRABBEL HOOR.
Je kan het wel...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:24 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
ik zal het proberen als ik het durf (ben nogal verlegen)
Als je het wil doen heb je wel een grotere kans dat je vriendschap kapot gaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
Had ik nog niet gelezen......quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
oooh jawelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:26 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Als je het wil doen heb je wel een grotere kans dat je vriendschap kapot gaat.
En of meisjes nu al echt van die 'seksuele prikkelingen' hebben op de 13e...![]()
dat zou ik ook niet doen denk ikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:29 schreef Stiffmaster het volgende:
Waarom vraag je het niet gewoon dan? Als vrienden moet je sowieso over zulke dingen kunnen praten.....en uitleggen waarom je in die twijfel zit van wil ze nu wel of niet...
Ik had het niet op die leeftijd hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
oooh jawel![]()
anderen duidelijk welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:30 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ik had het niet op die leeftijd hoor![]()
als ze dit zou doen, zou er iets van 'mweuh muh mu!' uit komen, terwijl ze je helemaal onder spuugt... is denk ik een beetje een afknapperquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:15 schreef ItsWoody het volgende:
[..]
Als ze, zonder enige aanleiding, voor je knielt en je spontaan begint te pijpen en roept: "neuk me, nu!"
dat was al wel duidelijk ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:35 schreef Irris het volgende:
ik ben van mening dat je er op de leeftijd van 13 14 niet aan moet beginnen...
Ben ik met je eens....maar ik weet dat ze er tegenwoordig vroegah bij zijn...(niet uit ervaring hoor, even voor de wiseguys onder ons)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:35 schreef Irris het volgende:
Agree!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:35 schreef Irris het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:38 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ben ik met je eens....maar ik weet dat ze er tegenwoordig vroegah bij zijn...(niet uit ervaring hoor, even voor de wiseguys onder ons)
juistquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:44 schreef Megumi het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan.
ja dat zeggen mensen die 10 jaar geleden 13 á 14 waren en toen was er niet zo veel sex op tv en buiten kijk nu lopen mooie meisjes met zon lage broek zodat die string erbovenuit komt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:43 schreef Irris het volgende:
je moet zelf je grens bepalen natuurlijk..
maar als je 14 ben heb je nog je hele leven voor je.. waarom persee dan al beginnen? je moet pas wanhopig worden als je een jaar of 30 ben en nog steeds niks heb gedaan!
ik vin t zo zonde!!
Ik vind het nogal wat als een meisje van 13 al sex heeft.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:48 schreef erikkll het volgende:
[..]
juist![]()
ik zou niet weten waarom je op jongere leeftijd geen seks zou hebben... alsof het zoiets extreem bijzonders is?
zegt de jongen die nu 14 is, die alle ervaringen van 10 jaar geleden precies weet enzo... als je het zo goed weet, hoef je ook niet te vragen of ze sex wilquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:51 schreef Strakkerdepak het volgende:
ja dat zeggen mensen die 10 jaar geleden 13 á 14 waren en toen was er niet zo veel sex op tv en buiten kijk nu lopen mooie meisjes met zon lage broek zodat die string erbovenuit komt.
nu is er op tv zoveel sex in reclames en andere dignen dat het normaal is geworden.
volgens mij niet echt hoor, 13 is te jong... begint net de puberteit in te gaan enzo... dus tis eigenlijk te jong, al zijn er natuurlijk meisjes die denken dat ze er klaar voor zijn, of die veel volwassener zijn voor hun leeftijd, dan vinnik het wel okequote:Ik vind het nogal wat als een meisje van 13 al sex heeft.
Maar goed dat is wat ik vind......
Wat dat betreft denk ik wel wat ouderwetser dan de meesten hier
kijk er is een verschil tussen vriendin en vriendin er zijn er 2quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:53 schreef ToYDoLL het volgende:
even serieus --> is het je vriendin, hoe lang al, komt ze volwassener over dan haar leeftijd, doet ze dit bij meer jongens ?? als het antwoorden zijn als:
- ja
- 4 maanden of langer
- ja
- nee
dan wil ze sex
als het antwoorden zijn als:
- nee
- n.v.t.
- nee
- ja
dan is ze een slet, en wil ze misschien ook sex, maar of ze het met jou wil is dan nog de vraag
uh ik zeg alleen maar dat die mensen die zeggen dat het niet zo vroeg mag niet in zon situatie hebben geleefd op deze leeftijdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:58 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
zegt de jongen die nu 14 is, die alle ervaringen van 10 jaar geleden precies weet enzo... als je het zo goed weet, hoef je ook niet te vragen of ze sex wil![]()
Je bent nu zo aan het zoeken naar excuses om haar te mogen neuken, waarom discusieer je er hier dan nog over? You're mind is made up. Ik zou er alleen HEEL goed over nadenken.....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:59 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
kijk er is een verschil tussen vriendin en vriendin er zijn er 2
1. ze is een normale vriendin maar toch heel erg goed een soort relatie
2. dat is dus al 8 jaar dat ik vrienden met haar ben
3. soms
4. nee
neej das niet waar hoorz ze ziet me niet als broerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:02 schreef ToYDoLL het volgende:
normale vriendin = geen sex voor jou... je verpest de relatie er mee als je het wel wil, ze doet zo omdat ze je als een broer ziet... waarschijnlijk
ouderwets is niet slechtquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat als een meisje van 13 al sex heeft.
Maar goed dat is wat ik vind......
Wat dat betreft denk ik wel wat ouderwetser dan de meesten hier![]()
ik eigenlijk niet.... (ik zeg wel dat je t zelf moet weten, maar dat komt er met pijn in mn hart uit..)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:58 schreef ToYDoLL het volgende:
al zijn er natuurlijk meisjes die denken dat ze er klaar voor zijn, of die veel volwassener zijn voor hun leeftijd, dan vinnik het wel oke
Tsja, hij heeft het zelf te bepalen. Als hij echt wil is er niemand die hem tegen kan houden. Hij zal zelf moeten uitmaken of het wel of niet vestandig is. Ik vind het in ieder geval niet verstandig. Je kunt je namelijk ook afvragen waarom ze zo doet. Het kan namelijk HELE andere redenen hebben dat ze zich op die manier gedraagd. (als ze volwassen was geweest, was het verhaal heel anders en had ik gezegd......GAAN, maar met 13 vind ik het niet echt normaal).quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:06 schreef Irris het volgende:
[..]
ik eigenlijk niet.... (ik zeg wel dat je t zelf moet weten, maar dat komt er met pijn in mn hart uit..)
pas?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:10 schreef ToYDoLL het volgende:
alhoewel ik pas op mijn 16e begonnen ben
vrijwillig op mn 19e... (ja dr heb een poos tussen gezeten, das logisch als d eerste keer niet vrijwillig was..)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:14 schreef Irris het volgende:
je moet niet overgehaald worden.. krijg je geheid spijt van..
ik ook op mn 16e maar niet vrijwillig.. das een ander verhaal..
dat vin ik al jong!!
same here (qua leeftijd dan)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:18 schreef Robar het volgende:
Zal ik het dan ook maar aangeven?:
Het was op mijn 18de verjaardag ( het was een kadootje)
ja pas, in deze situatie... tis niet laat, maar ik bedoelde dus vergeleken met 13/14quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:21 schreef -DailaLama- het volgende:
pas?
neej niet normaalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:04 schreef Irris het volgende:
[..]
ouderwets is niet slecht
als 13/ 14 jarige die dat zijn... vinden jullie t echt een normale zaak.. seks op die leeftijd???
Zijn taalgebruik lijkt me niet meer dan normaal voor een 14 jarige?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:09 schreef Vodka_Lime het volgende:
jij bent 14, congrats over je taalgebruik dan. je zit nu dan in de 2de ofzo neem ik aan.
ik vind dat ze 't zelf moeten weten, als ze beide willen dan vind ik 't normaal jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:08 schreef Irris het volgende:
ben benieuwd of er nog meer mensen willen melden of ze
t een normale zaak vinden seks op hun 14e
ik niet! staks zijn kindjes van 10 jaar al aan t rampestampen met elkaar!! als samenleving moeten we een grens trekken...!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:11 schreef erodome het volgende:
Ik vind dat iemand dat lekker voor zichzelf moet uitmaken en dat buitenstaanders zich daar niet tegenaan moeten bemoeien...
nee dat wil ze niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:25 schreef erikkll het volgende:
maareuh ontopic:
ze wil sex.
Ik was 12, bijna 13 toen ik het voor het eerst deed en dat is alweer een heel tijdje geleden, sommige van mijn vriendinnen toen waren er vroeg bij, andere niet, hetzelfde als nu dus...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:17 schreef Irris het volgende:
[..]
ik niet! staks zijn kindjes van 10 jaar al aan t rampestampen met elkaar!! als samenleving moeten we een grens trekken...!
ja kep er 2 van MTV limited edition liggen kep al 2 keer geexperimenteerd met die condooms en het zit wel lekker.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:09 schreef Vodka_Lime het volgende:
jij bent 14, congrats over je taalgebruik dan. je zit nu dan in de 2de ofzo neem ik aan. maar ik vind persoonlijk zelf 13-14 een erg jonge leeftijd. mijn zusje is bijna 15 en ik zie haar nog niet met een jongen in bed liggen. maar dat is voor ieder persoon uiteraard anders. maar als je het gaat doen met haar. gebruik wel CONDOOMS.
Onzin, dat moet iedereen helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:35 schreef Irris het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:34 schreef ToYDoLL het volgende:
[..]
als ze dit zou doen, zou er iets van 'mweuh muh mu!' uit komen, terwijl ze je helemaal onder spuugt... is denk ik een beetje een afknapper
Eh, komma's misschien??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:03 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
ja kep er 2 van MTV limited edition liggen kep al 2 keer geexperimenteerd met die condooms en het zit wel lekker.
en nog toevoegen:
vanavond kwam ik bij haar en toen ging ze zich uitkleden en toen had ze opeens een jurkje aan die doorkijkende jurkjes ik zag alles ik helemaal blij toen ging ze zichzelf maseren met lotion en toen mocht ik haar aanraken ofzow aan haar benen en ik dat doen steeds hoger maar hoger ben ik niet gegaan want ik wil niet vies overkomen.
Als mensen vinden dat anderen zich er niet mee moeten bemoeien, dan moet er geen topic over gestart worden door de gedupeerde zelf in een forum met tienduizenden mensen en tienduizenden meningen, dan vraag je er gewoon om!!!! Kom dus niet met het verhaal dat wij ons er niet mee mogen bemoeien, dan had hij het voor zichzelf moeten houden. Ik vind het net zo iets als het plaatsen van een erotische foto van jezelf (ik heb er overigens respect voor dat mensen dat doen en ik zal het niet in mijn hoofd halen om die persoon af te kraken, maar je lokt wel een reactie uit), je mag er wel op geilen, maar o wee als we er wat negatiefs over zeggen, dan wordt het niet gewaardeerd. Hij vraagt of ze sex wil Wij zeggen dat ze dat waarschijnlijk wel zou willen (en dan druk ik me voorzichtg uit), maar dat het niet aan te raden is om het ook daadwerkelijk te doen op die leeftijd en in die situatie. Ik ben er in ieder geval geen voorstander van om op die leeftijd al zo ver te gaan. Dat is mjin mening.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:11 schreef erodome het volgende:
Ik vind dat iemand dat lekker voor zichzelf moet uitmaken en dat buitenstaanders zich daar niet tegenaan moeten bemoeien...
Maar keur jij dit goed dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:20 schreef erodome het volgende:
[..]
.........
En je wil niet weten wat voor spelletjes sommige kinderen van 10 met elkaar doen, het doktertje spelen e.d. is geen nieuw gegeven, is al zo oud als de weg naar rome...
Ik heb niet de illusie dat ik mijn kind 24/7 kan bewaken en als ik terugdenk aan wat ik allemaal heb gedaan vroeger en wat ik van andere kinderen hoorde zal het vast wel loslopen allemaal...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar keur jij dit goed dan?
Ik kan me niet voorstellen dat je daar blij mee bent, niet met 10 jaar, maar ook niet met 12 jaar.
Wat als jouw kind op die leeftijd al een uitstrijkje door de buurjongen van negen laat maken?????
Want het gaat natuurlijk wel om sexuele handelingen! Dat een kind van 10 "onschuldig" doktertje speelt, daar is niks mis mee, maar gaat het verder............ NO WAY!
En mijn mening is dat je je daar niet mee moet bemoeien, net zoals jij jouw mening mag hebben mag ik ook die van mij hebben...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:28 schreef Robar het volgende:
[..]
Als mensen vinden dat anderen zich er niet mee moeten bemoeien, dan moet er geen topic over gestart worden door de gedupeerde zelf in een forum met tienduizenden mensen en tienduizenden meningen, dan vraag je er gewoon om!!!! Kom dus niet met het verhaal dat wij ons er niet mee mogen bemoeien, dan had hij het voor zichzelf moeten houden. Ik vind het net zo iets als het plaatsen van een erotische foto van jezelf (ik heb er overigens respect voor dat mensen dat doen en ik zal het niet in mijn hoofd halen om die persoon af te kraken, maar je lokt wel een reactie uit), je mag er wel op geilen, maar o wee als we er wat negatiefs over zeggen, dan wordt het niet gewaardeerd. Hij vraagt of ze sex wil Wij zeggen dat ze dat waarschijnlijk wel zou willen (en dan druk ik me voorzichtg uit), maar dat het niet aan te raden is om het ook daadwerkelijk te doen op die leeftijd en in die situatie. Ik ben er in ieder geval geen voorstander van om op die leeftijd al zo ver te gaan. Dat is mjin mening.
Als dat je eigen mening is, dan heb ik niets gezegd, het was ook niet om je aan te vallen hoor. Ik had het wat genuanceerder mogen zeggenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:30 schreef erodome het volgende:
[..]
En mijn mening is dat je je daar niet mee moet bemoeien, net zoals jij jouw mening mag hebben mag ik ook die van mij hebben...
Beetje vreemd om dan te zeggen kom niet met dat we er ons niet mee moeten bemoeien, ik vertel niet wat jij moet en niet moet, ik vertel hoe ik erover denk...
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen kinderen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat ik mijn kind 24/7 kan bewaken en als ik terugdenk aan wat ik allemaal heb gedaan vroeger en wat ik van andere kinderen hoorde zal het vast wel loslopen allemaal...
Kinderen doen dat soort dingen nu eenmaal, je kan boos gaan stampen erom, maar dat stopt het echt niet hoor...
Er worden vragen gesteld in de trend van: wat wil ze? wat moet/zal ik doen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:42 schreef RonaldV het volgende:
@ TS:
Iedereen moet zelf kunnen bepalen of hij/zij daar wel of niet aan toe is. Als je vriendin het zelf wil, dan geeft ze dat zelf wel aan. Als ze aangeeft tot hier en niet verder, dan stop je daar. Simpel zat. De rest komt vanzelf wel, als ze daar aan toe is.
En voor de rest: waar halen jullie de arrogantie vandaan om voor een ander te bepalen wat hij/zij wel, en vooral NIET moet kunnen doen? De natuur heeft je uitgevonden met een sexdrive die op ongeveer je 14e begint op te komen. Dat kan wat eerder, maar ook wat later zijn. Je kunt er geen wetboek op loslaten door te stellen "met je 16e heb je maar klaar te zijn, vanaf dan mag het". Ten eerste betekent dat voor sommigen dat ze 3 jaar beperkt worden in hun ontplooiing, en voor anderen dat ze dingen moeten terwijl zij er nog niet aan toe zijn.
natuurlijk kan je je kind niet 24/7 in de gaten houden.. je kan het er toch wel met ze over hebben.. ze hebben hun hele leven om het te doen.. en als ze getrouwd zijn zullen ze moeten ook!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:32 schreef Robar het volgende:
Dat een kind van 10 "onschuldig" doktertje speelt, daar is niks mis mee, maar gaat het verder............ NO WAY!
op dat laatste deel na heb je 't goed gedaan denk ikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:03 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
ja kep er 2 van MTV limited edition liggen kep al 2 keer geexperimenteerd met die condooms en het zit wel lekker.
en nog toevoegen:
vanavond kwam ik bij haar en toen ging ze zich uitkleden.Toen had ze opeens een jurkje aan, die doorkijkende jurkjes. ik zag alles, ik helemaal blij, toen ging ze zichzelf maseren met lotion en toen mocht ik haar aanraken ofzo aan haar benen. ik dat doen, steeds hoger, maar hoger ben ik niet gegaan want ik wil niet vies overkomen.
nou eigenlijk wel...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:07 schreef erodome het volgende:
Maar denk eens terug aan toen je zelf die leeftijd had, zo voelt dat niet, dat je alle tijd van de wereld hebt, als die drang er is is die er en niets of niemand kan dat tegenhouden...
Ik had dat eigenlijk ook.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:01 schreef Irris het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel...
Een beetje vertragen. Maar tegenhouden? No way!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 07:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk ook.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik die gevoelens ook wel voelde op die leeftijd, maar dat ik er niet perse iets mee hoefde te doen. Maar ik vind dat je dat best mag tegenhouden op iemands 13/14de. Maar zoals ik al zei, ik ben wat ouderwetser ingesteld dan de gemiddelde fokkerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een beetje vertragen. Maar tegenhouden? No way!
AAALLe tijd van de wereld bedoel ik!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:01 schreef Irris het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel...
zij ook hoor ze vertelt me alles over haar menstruatie twas op valentijn en das ongeveer n half jaar geledequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:05 schreef MarSuperstar het volgende:
13 en 14? Ik was net ongesteld op mijn 13e![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:03 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
zij ook hoor ze vertelt me alles over haar menstruatie twas op valentijn en das ongeveer n half jaar gelede
o je wilt een aangetekende brief hebben?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
* ff rekent...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:26 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Als je het wil doen heb je wel een grotere kans dat je vriendschap kapot gaat.
En of meisjes nu al echt van die 'seksuele prikkelingen' hebben op de 13e...![]()
nee niet echt nee als zij zex wil dan moet ze het maar heel erg moeten laten merkern zoals aanspreken en anders wacht ik er wel mee tot mn 15 á 16equote:Op woensdag 27 oktober 2004 08:20 schreef Stiffmaster het volgende:
Hé Strakkerdepak.....heb je nu al nieuws, ben je al wat verder?
je hoeft toch niet per se te zexen.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:09 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
nee niet echt nee als zij zex wil dan moet ze het maar heel erg moeten laten merkern zoals aanspreken en anders wacht ik er wel mee tot mn 15 á 16e
sowieso geen slecht idee...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:09 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
en anders wacht ik er wel mee tot mn 15 á 16e
Ik probeer ook altijd of ik een ijsje in 1x in mijn mond kan stoppen en dan liefst smakelijk op eten en triomfantelijk de inhoud van mijn mond aan iedere willekeurige voorbijganger laten zien alvorens een smakelijke scheet te laten. Ja toch, dat doet toch iedere gezonde hollandse jongen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
leer lezen man.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:25 schreef joriszss het volgende:
[..]
Ik probeer ook altijd of ik een ijsje in 1x in mijn mond kan stoppen en dan liefst smakelijk op eten en triomfantelijk de inhoud van mijn mond aan iedere willekeurige voorbijganger laten zien alvorens een smakelijke scheet te laten. Ja toch, dat doet toch iedere gezonde hollandse jongen.
Eehj maar strakkerdepak, dit moet je dus niet doen waar dat meisje bij zit.
en toen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef GewoonPim het volgende:
ik heb op m'n 15e voor het eerst sex gehad, en ik ben nog steeds 15
ze is niet zwangerquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:35 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
en toen?
ze nam de pil, de sletquote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:36 schreef MarSuperstar het volgende:
wat deed je fout![]()
Ok, ontopic; ik vind 14 jaar een minimale leeftijd ervoor, en TS, ga ervoor!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:54 schreef erodome het volgende:
Is het nationale slowchatdag vandaag ofzo?????????
Lieve mensjes van me, cut the slowchat!!!
Hoe moet ik dat opvatten?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Toen ik veertien was, kon ik nog niet eens neuken met die piel van me.
nou, niet echt normaal, maar het wordt het welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:08 schreef Irris het volgende:
ben benieuwd of er nog meer mensen willen melden of ze
t een normale zaak vinden seks op hun 14e
Dat ik op mijn veertiende alleen maar kon denken aan seks, omdat mijn leuter nog niet echt groot genoeg was voor een goede coïtusquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:13 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat opvatten?
ik ookquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:34 schreef GewoonPim het volgende:
ik heb op m'n 15e voor het eerst sex gehad, en ik ben nog steeds 15
Ja, hoezo?????quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:59 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
Ok, ontopic; ik vind 14 jaar een minimale leeftijd ervoor, en TS, ga ervoor!
Offtopic; heb je msn, erodome?
mee eensch isquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:55 schreef Muertez het volgende:
Ik denk dat het wel meevalt met het zakken van de gemiddelde leeftijd, je hoort er spreekt er tegenwoordig misschien meer over waardoor het lijkt alsof ieder meisje (of gozer) tegenwoordig op hun 14 al sex hebben. Ik ken nog altijd meer meisjes die tussen de 17 en 20 met sex begonnen dan meisjes die voor hun 15e al bezig waren.
Dat is net als op discussies op dit forum, als je hier vaak topics leest denk je inmiddels misschien dat 90% van de vrouwen en 80% van de mannen de boel beneden (tenminste gedeeltelijk) kaal scheert, dat alle vrouwen pijpen geweldig vinden en dat je haar anders mag dumpen (of je beter moet wassen) als dit niet zo is. Daarbij heeft ongeveer iedere gozer een derde been van minimaal 18 cm, bijna iedere vrouw haalt eenvoudig meervoudige orgasmen, iedereen heeft welleens anaal geprobeerd of beschouwd het als nieuwste hobby, en we zijn allemaal altijd in voor one-night-stands.
maarre.... in real life valt dat dus allemaal flink tegen![]()
Vragen? Het is hier de USA niet waar je voor een handoplegging op een dijbeen al een claim van 100.000.000 dollar om je oren krijgt...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:52 schreef Irris het volgende:
maar ik ben van mening dat je het dan alsnog moet vragen of ze het echt wil.. formaliteit.. maar wel zo verstandig..
niet zo overdrijven jijquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vragen? Het is hier de USA niet waar je voor een handoplegging op een dijbeen al een claim van 100.000.000 dollar om je oren krijgt...
Sja, maar jij bent dan ook een lompe snolquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:09 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
misschien dat t bij jullie leventje idd niet overeen komt , mijne wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |