quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:53 schreef XiChico het volgende:
Ow .. heb et ff voor je opgezocht .. komtie![]()
| | *...LanGuaGe 0f @ KiSs...* | |
||0p je WanG - wY zYn VrieNdeN||
||0p Het Vo0rHo0fD - Jij BenT HeiLiG||
||0p de OnDeRliP - Doe jE m0nd maAr 0pEn||
||0p je M0nD - Ik VinD jE LeuK||
||0p je NeuS - Je BenT ScHaTtiG||
||0p je OoRleL - Ik Ben GeiL||
||0p je KaakLijN - Let'S fucK||
||In je HalS - Ik gA je 0pgeiLe||
||0p je b0rst - Je bEnt PerfeCt||
||0p je TePel - Ik wiL miR||
||0p je BuiK - Mag iK zuiGen||
||0p je NaveL - je Bent m0oi||
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:36 schreef Pikkebaas het volgende:
Simpel,
Als je je hand in 'r broek steekt moet het net aanvoelen alsof je een paard een suikerklontje geeft.
Als ze, zonder enige aanleiding, voor je knielt en je spontaan begint te pijpen en roept: "neuk me, nu!"quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:23 schreef Strakkerdepak het volgende:
hoe laat een meisj merken dat ze sex met je wilt?
zonder woorden.![]()
Moet ze het voor je opschrijven of zo.....ze wil dat je actie onderneemt....wat heb je te verliezen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
ik kom heel vaak op haar slaapkamer hoor maar ik weet nog niet eens of ze me leuk vind maar ze doet altijd zo.
als ze bijvoorbeeld een ijsje eet dan doet ze net alsof ze pijpt als ik tegenover haar zit en ze heeft een rokje aan dan doet ze haar bene wijd en ze kijkt vaak naar me.
ze zit tegen me aan tijdens een film.
dat soort dingen doet ze allemaal maar denk dat het ook kan zijn dat ze dat doet omdat ze zo goed met me bevriend is maar al mijn vrienden zeggen iets anders.
dus daarom vroeg ik het hier.
:') je bent toch geen homo? PAKKEN!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
ik kom heel vaak op haar slaapkamer hoor maar ik weet nog niet eens of ze me leuk vind maar ze doet altijd zo.
als ze bijvoorbeeld een ijsje eet dan doet ze net alsof ze pijpt als ik tegenover haar zit en ze heeft een rokje aan dan doet ze haar bene wijd en ze kijkt vaak naar me.
dat soort dingen doet ze allemaal maar denk dat het ook kan zijn dat ze dat doet omdat ze zo goed met me bevriend is maar al mijn vrienden zeggen iets anders.
Moet je het nog duidelijker krijgen....Damn...nuecke die boelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:16 schreef Stiffmaster het volgende:
En anders je naam veranderen in Stakkerdienietpakt.....
ik heb een vertrouwde vriendschap te verliezen en voor de duidelijkheid ik ben 14 en zij 13 mischien maakt dat wat uit?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:12 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Moet ze het voor je opschrijven of zo.....ze wil dat je actie onderneemt....wat heb je te verliezen.
14? en loop je dan al strak in het pak? WAAROM VRAAG JE DAN NIET...JE GOOIT JE VRIENDSCHAP HEUS NIET TE GRABBEL HOOR.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
ik heb een vertrouwde vriendschap te verliezen en voor de duidelijkheid ik ben 14 en zij 13 mischien maakt dat wat uit?
Welk gedeelte begrijp je niet??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:10 schreef Strakkerdepak het volgende:
dat is wel jong...tja...als de vriendschap goed is kan ie wel wat hebben lijkt me....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
ik heb een vertrouwde vriendschap te verliezen en voor de duidelijkheid ik ben 14 en zij 13 mischien maakt dat wat uit?
ik zal het proberen als ik het durf (ben nogal verlegen)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:22 schreef Robertje het volgende:
[..]
14? en loop je dan al strak in het pak? WAAROM VRAAG JE DAN NIET...JE GOOIT JE VRIENDSCHAP HEUS NIET TE GRABBEL HOOR.
Je kan het wel...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:24 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
ik zal het proberen als ik het durf (ben nogal verlegen)
Als je het wil doen heb je wel een grotere kans dat je vriendschap kapot gaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
Had ik nog niet gelezen......quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:20 schreef Strakkerdepak het volgende:
[..]
oooh jawelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:26 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Als je het wil doen heb je wel een grotere kans dat je vriendschap kapot gaat.
En of meisjes nu al echt van die 'seksuele prikkelingen' hebben op de 13e...![]()
dat zou ik ook niet doen denk ikquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:29 schreef Stiffmaster het volgende:
Waarom vraag je het niet gewoon dan? Als vrienden moet je sowieso over zulke dingen kunnen praten.....en uitleggen waarom je in die twijfel zit van wil ze nu wel of niet...
Ik had het niet op die leeftijd hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
oooh jawel![]()
anderen duidelijk welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:30 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ik had het niet op die leeftijd hoor![]()
als ze dit zou doen, zou er iets van 'mweuh muh mu!' uit komen, terwijl ze je helemaal onder spuugt... is denk ik een beetje een afknapperquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:15 schreef ItsWoody het volgende:
[..]
Als ze, zonder enige aanleiding, voor je knielt en je spontaan begint te pijpen en roept: "neuk me, nu!"
dat was al wel duidelijk ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:35 schreef Irris het volgende:
ik ben van mening dat je er op de leeftijd van 13 14 niet aan moet beginnen...
Ben ik met je eens....maar ik weet dat ze er tegenwoordig vroegah bij zijn...(niet uit ervaring hoor, even voor de wiseguys onder ons)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:35 schreef Irris het volgende:
Agree!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:35 schreef Irris het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:38 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ben ik met je eens....maar ik weet dat ze er tegenwoordig vroegah bij zijn...(niet uit ervaring hoor, even voor de wiseguys onder ons)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |