Het is net al wat langer dan 30 dagen terug afgeschreven. De Fiero heb ik ook alweer 4 weken. Slechte timing.Ik heb wel nagekeken of het allemaal terecht was want het verbruik is wel aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:20 schreef hollander172 het volgende:
Eenmalige inhoudingen mogen ze niet automatisch incasseren, je kan het tot 30 dagen laten storneren. Als je slim bent bel je ze eerst even met die mededeling en kijk of je meteen een betalingsafspraak kan maken. Ze mogen tot een half jaar gaan zonder toestemming van "boven".
Ik heb het al meerdere malen aan de stok gehad met die gasten en ik ken er zelfs eentje.![]()
Wat ook mogelijk is is om nu een hoger maandtarief vast te stellen met onmiddelijke ingang en er een restbedrag aan te koppelen, geeft je nu even tijd om te sparen en het wordt allemaal wat overzichtelijker.
Sterkte.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:37 schreef Makster het volgende:
Morgen
Straks contract tekenen bij Randstad. En dan volgende week maandag aan de slag
Dank Uquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
beterquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Dank U
klnikt vreemd maar heb echt zin om aan de slag te gaan, want hoe eerder ik genoeg geld heb hoe eerder er een ZX7R of een ZX6r 2001 staat![]()
Kan ik helemaal snappenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beterna 2 maanden thuis te hebben gezeten heb ik ook enorme zin om weer aan de slag te gaan
Dat is jammer.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:25 schreef Patrick281 het volgende:
Het is net al wat langer dan 30 dagen terug afgeschreven. De Fiero heb ik ook alweer 4 weken. Slechte timing.Ik heb wel nagekeken of het allemaal terecht was want het verbruik is wel aan de hoge kant.
Maar ja na wat optellen en aftrekken van de meterstanden klopt het wel allemaal.
Dus ik heb het maar zo laten staan, het kan maar afgehandeld zijn.. en ik heb een hekel aan betalingsregelingen.
Ik doe gewoon zuinig aan. Alleen jammer dat het even tegenzit met zuinig aandoen aan de Fiero zijde.![]()
![]()
En dat de ontroerend goed belasting binnenkwam van 250 euro, waterschap 150 euro ..
De hypotheek van de eerste van de maand betaal ik gewoon aan het einde van de maand.![]()
Ze klagen al 20 dagen niet dus dat zing ik wel uit.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:38 schreef Makster het volgende:
Dank U
Idd ..quote:klnikt vreemd maar heb echt zin om aan de slag te gaan, want hoe eerder ik genoeg geld heb hoe eerder er een ZX7R of een ZX6r 2001 staat![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Morgen mensen,
word steeds drukker hiero s'ochtends![]()
LOLquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb zelfs wel meegemaakt dat een kandidaat met zijn/haar vader of moeder kwam solliciteren.![]()
Dus nogmaals: welkom bij de loonslaven.![]()
![]()
![]()
de Fok! MC motorzaak in het oosten van het land (import van motoren)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:53 schreef Makster het volgende:
Maar wil toch ooit nog is iets voor mezelf![]()
Inderdaad, zou onzin zijn als je helemaal klem kwam door dat soort zaken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:46 schreef hollander172 het volgende:
Zodra ik iets over Eneco hoor gaan er meteen allemaal alarmbellen af, iedereen slikt hun gedrag gewoon en alleen al daarom ga ik telkens tegen ze in. Je moet ze wel een beetje scherp houden natuurlijk.![]()
Klinkt goed alleen dan ook met een vestiging in het westen des lands. Je moet je klantenkring breed houdenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de Fok! MC motorzaak in het oosten van het land (import van motoren)
Doe er dan ook maar 1 in het Noorden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goed alleen dan ook met een vestiging in het westen des lands. Je moet je klantenkring breed houden
Je volgt de trend die de politie landelijk heeft ingezet?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad, zou onzin zijn als je helemaal klem kwam door dat soort zaken.
Ik ben daar een vreemde in, handel het ene liever helemaal af en ga dan pas kreatief boekhouden met een andere.![]()
Ik was er vorig jaar heel dicht bij .. Jeep Wrangler met aanhangwagen en dito grote speedboot lagen al in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:53 schreef Makster het volgende:
Maar wil toch ooit nog is iets voor mezelf![]()
Wat deden ze dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar heel dicht bij .. Jeep Wrangler met aanhangwagen en dito grote speedboot lagen al in het vooruitzicht.![]()
![]()
![]()
Website was al klaar met geregistreerde domeinnaam, alles lag klaar voor de kamer van koophandel, tot in de kleinste puntjes belezen over hoe en wat .. klein detail was dat de fabriek die ik ging vertegenwoordigen in Nederland een reorganisatie kreeg en al mijn contactpersonen eruit gemieterd werden na jaren trouwe dienst en de directie een andere koers ging varen.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:12 schreef hollander172 het volgende:
Je volgt de trend die de politie landelijk heeft ingezet?Het slachtoffer pak je aan en de dader laat je lopen?
Haha .. maar ik had uitgerekend dat als ik mijn target minimaal zou halen ik een jaarinkomen zou krijgen van 150.000 euro netto. Dus ik had er wel zin in.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:15 schreef ZX9R het volgende:
Wat deden ze dan?
De boot voor de trailer en de Wrangler erop?![]()
Dan hebben ze zelf niet goed geschat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Het Nederlandse poldermodel.
Een dader is iemand die iets letterlijk veroorzaakt. Ik heb alles nagekeken en het blijkt dat het verbruik inderdaad aanmerkelijk hoger ligt dan de geschatte waarde die zij 2 maanden daarvoor gedaan hebben gebaseerd op het verbruik van 2 jaar geleden.
Dus ze hebben er helaas gewoon recht op, en dan betaal ik dat gewoon.
Het verbruik was gewoon erg laag in 2002 .. defecte verwarming en veel buiten de deur slapen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:30 schreef hollander172 het volgende:
Dan hebben ze zelf niet goed geschat.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:30 schreef hollander172 het volgende:Met sommigen heb je een haat-liefde verhouding, bij Eneco voel ik alleen maar haat.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
Slaat het eerste nog op mij en FS toevallig.
Met bureaucratie kan ik wel leven, ben zelf ook zo'n papieren tijger. (als ik werk heb.quote:Ik kan het wel accepteren hoor als een bedrijf bureaucratisch is. Dan is dat gewoon zo.
Om ze nou gelijk te gaan haten.. je moet er op een andere manier mee omgaan.
Als je er een regeling uit kan slepen dan is dat wel mooi natuurlijk.
Nope, het is overal kut. Overigens wil ik er niet voor weg lopen, de relatie tussen Eneco en mij duurt al jaren.quote:Maarrr inmiddels ben je overgestapt op een andere energieleverancier?![]()
Ik heb maar voor een jaartje bijgetekend met 5% korting. Geen zin om rond te kijken en andere rompslomp op de hals te halen.
Nu weet ik waar ik aan toe ben. Alweer dat poldermodelleke.![]()
Mja naar mijn mening hoef je niet altijd lastig te zijn om iets voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:06 schreef hollander172 het volgende:
Nee deze relatie hou ik van mijn kant nog wel jaren vol.Ben benieuwd wanneer ze mij een keertje zat zijn.
Nee, zoals eerder gemeld zie ik het nut er niet van in..quote:offtopic: heb je je al aangemeld?
Mwah, als je het geduld hebt om tientallen minuten te blijven in de wachtstand niet nee.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:16 schreef Patrick281 het volgende:
Mja naar mijn mening hoef je niet altijd lastig te zijn om iets voor elkaar te krijgen.
Die behoefte voel je hier wel?quote:Nee, zoals eerder gemeld zie ik het nut er niet van in..
.. aan de ene kant geen behoefe(n) om ergens over te praten en aan de andere kant zie ik er ook geen sensatie in.Maar misschien moet ik gewoon eens een kijkje nemen en kan ik nog wat leren.
Dan rot je toch lekker op.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey dit is een motor clubje hoor .....![]()
![]()
ghehehehe nee vind het een gezellig clubjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan rot je toch lekker op.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:23 schreef hollander172 het volgende:
Zodra ze opnemen dan zeg ik gewoon "jou moet ik niet hebben kuttekop verbind me even door met ........ "
quote:Die behoefte voel je hier wel?Of is het de sensatie?
Hee doe eens vriendelijk zometeen raken we nog een lid kwijt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan rot je toch lekker op.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:35 schreef hollander172 het volgende:
Hee doe eens vriendelijk zometeen raken we nog een lid kwijt.![]()
Werkt best alleen kreeg ik pasgeleden een dame aan de telefoon die zelfs hier nog discussiemateriaal in zag.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:31 schreef Patrick281 het volgende:Dat werkt inderdaad.Ik zou je dan echter liever niet meer willen spreken.
Dan ga ik wel alleen en zonder rugdekking de donkere krochten van dat keldertje in.quote:Dat ligt toch wat anders. Ik ga het niet specifiek opzoeken, geen behoefte aan.
Komt het op mijn pad dan wil ik best ergens op ingaan.![]()
nee dat moet je niet doen dat is de gemakkelijkste weg,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij eruit of ik eruit.
Ik ga al ..
![]()
Face your fear.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee dat moet je niet doen dat is de gemakkelijkste weg,
een echte kerel blijft de confrontatie aangaan,![]()
![]()
En ik zei alleen dat het een gezellig clubje is hier,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Face your fear.![]()
Feliquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Rausdouwer het volgende:
o jee is het weer rellen![]()
in de drukte ben ik toch helemaal vergeten te posten![]()
ik ben gisteren GESLAAGD voor bijzondere verrichtingen (1e keer)!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik bedrijfsnamen noemen? Nee geintje.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Waar is Pep nou ??![]()
![]()
van mij wel hoor maar ik snap hem niet ben ik bang,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mag ik bedrijfsnamen noemen? Nee geintje.
Er is niks aan te snappen, ik weet alleen waar hij werkt. Mocht je hem echt heel erg missen dan zou je hem even kunnen bellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
van mij wel hoor maar ik snap hem niet ben ik bang,
je heb hem gewoon weggejaagd![]()
Grijp hem voor mij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:44 schreef hollander172 het volgende:
Kinders........
Ghostrider 3 is gearriveerd in de ons welbekende "webshops".
Grab it while you can.
ik kan 1&2 al niet eens vinden ( Emule) dus 3 zal ook wel moeilijker worden,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:44 schreef hollander172 het volgende:
Kinders........
Ghostrider 3 is gearriveerd in de ons welbekende "webshops".
Grab it while you can.
Geen probleem.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Grijp hem voor mij.
Ik ben zoals de sig al zegt: Internetloos![]()
Kansloos.....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan 1&2 al niet eens vinden ( Emule) dus 3 zal ook wel moeilijker worden,![]()
ik heb dus nog geen 1 Ghostrider fillempjuh![]()
Mijn zweeds is een beetje weggezakt de laatste jaren,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen probleem.
[..]
Kansloos.....Waar zoek je dan in hemelsnaam op?
Donder die emule de deur uit en pak bittorent, daarna even googlen op piratebay. Piratebay is wel zweeds overigens, hoe goed is jouw zweeds?![]()
Voor jou dan een makkelijkere, hoop dat je hem eerder ziet dan de mods.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mijn zweeds is een beetje weggezakt de laatste jaren,![]()
![]()
enne heb gezocht op ghostrider![]()
![]()
No torrent information found in filequote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor jou dan een makkelijkere, hoop dat je hem eerder ziet dan de mods.
Ghostrider
Het is een linkje he?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:21 schreef Makster het volgende:
[..]
No torrent information found in file![]()
![]()
![]()
JOHquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is een linkje he?Niet deze link invoeren in je bittorentclient want dan vind ie alleen een php script.
Pak de xstreem versie voor DVDr dan krijg je van mij wat extra bandbreedte.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:42 schreef Makster het volgende:
[..]
JOH
Zo anti nerd ben ik nu ook weer niet
Neemt niet weg dat die torrent het bij mij niet doet
Hijs bezigquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Pak de xstreem versie voor DVDr dan krijg je van mij wat extra bandbreedte.
Feliquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Torrents gaan steeds sneller lopen naarmate je meer data binnen hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hij is bezig 330 hours left![]()
schiet niet echt op
dus eens kijken of het lukt,
TNX mate,![]()
ik denk dat ik toch maar een DVD probeer te krijgen van iemand
Dus ik kan jou ook feliciteren!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:11 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens vandaag ook wel leuk. Heb er weer een papiertje bij
Examen gedaan voor een cursus van m'n werk. Uiteraard gehaald![]()
Nu op naar assurantie-B
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus ik kan jou ook feliciteren!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd meid !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus ik kan jou ook feliciteren!!![]()
Heel druk.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Waar is Pep nou ??![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:33 schreef hollander172 het volgende:
Er is niks aan te snappen, ik weet alleen waar hij werkt. Mocht je hem echt heel erg missen dan zou je hem even kunnen bellen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:47 schreef ZX9R het volgende:
Net een vreselijk droevig iets gezien.
Bij mij in de straat woont nog een motorliefhebber (en een kenner). Hij heeft de motor altijd aan de straat staan met een zeiltje erover. Kom ik vanochtend bij mijn auto, zie ik vanaf de verte er iets bij liggen.
Kijk ik nog wat beter, ligt zijn ZZR600 op de linkerkant en het zeil is half over mijn auto gewaaid. :'(
En hij is er zo zuinig op en dat doet de natuur opeens niet zo vriendelijk tegen je motor :'(
Gewoon omgewaaid vannacht![]()
3,64GB van de 3,98GB binnen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Torrents gaan steeds sneller lopen naarmate je meer data binnen hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
3,64GB van de 3,98GB binnen.Nog 30 minuutjes wachten. Snelheid was gisteren rond de 5KB/s en nu steady 200KB/s.
Ze moeten de bedenker een lintje geven.
Ik heb nog geen berichtje van je gezien.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:27 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk eens mijn oude harde schijf aangesloten die 2 maanden geleden overleden was.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat voor berichtje wil je zien dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen berichtje van je gezien.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk eens mijn oude harde schijf aangesloten die 2 maanden geleden overleden was.
De primaire partitie doet het gewoon als slave, alleen de tweede partitie die ik juist veilig dacht te hebben en waar alle documenten op staan is niet aanspreekbaar.
Hij verschijnt wel gewoon op schijfstation, maar zodra je hem wilt openen dan geeft hij aan dat de schijf onleesbaar is en opent hem niet.
Schijfcontrole van Windows doet net alsof het station niet bestaat.
Maar ik was er al achter dat dit niet de geeigende programma's waren om het te proberen.
Jij hebt vast wel een goede tip.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:47 schreef ZX9R het volgende:
Grijp hem voor mij.
Ik ben zoals de sig al zegt: Internetloos![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:38 schreef ZX9R het volgende:
Wat voor berichtje wil je zien dan?![]()
Dat motortuig dat hier post?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:41 schreef ZX9R het volgende:
of ze vertrouwen ons
ik heb hem maar uitgezet,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
3,64GB van de 3,98GB binnen.Nog 30 minuutjes wachten. Snelheid was gisteren rond de 5KB/s en nu steady 200KB/s.
Ze moeten de bedenker een lintje geven.
Zoeken naar adressen in (relatief) grote steden heb ik afgeschaft, beetje vaak post verloren gegaan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:45 schreef ZX9R het volgende:
*knip*
Beetje creatief zoeken en je had het gevonden (telefoongids)
Oke, dan zoek je op Whois.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zoeken naar adressen in (relatief) grote steden heb ik afgeschaft, beetje vaak post verloren gegaan.Op een of andere manier gok ik altijd verkeerd.
![]()
Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem maar uitgezet,
was na de hele nacht staan pas op 1,6MB dus dat gaat zo jaren duren,
oh ja morgen mensen
Tnx, vanavond proberen. Op deze schijf staan ook in 3 jaar opgebouwde voor mij geschiedkundige GSM pic's.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:40 schreef hollander172 het volgende:Ontrack.
Heeft mij een paar keer behoorlijk gered met soortgelijke problemen. Was bijna mijn hele fotoarchief kwijt na een foutje met partition magic.
Hallo ik ben net wakker.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:50 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Oke, dan zoek je op Whois.
Kom je ook bij mij uit.
(4 domeinen)
Oh, en ik ben de enige Eenbergen in de hele provincie.
* ZX9R voelt zich opeens een beetje bijzonder *
euh ik had nog een of andere client op mijn pc staan en die gebruikt daarvoor,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?Zijn gewoon 108 seeds en 905 peers voor deze torrent.
Waar probeer je het mee te downloaden? Zeker niet de officiele xstreem torrent gepakt?
![]()
Ik maak zo wel even een cursusje voor je. Trouwens, er wordt op dit moment de DVD box van Youpie geseed.20 DVD's met een onze kalende, dikke grappenmaker.
![]()
Laat je overigens niet afschrikken door de naam van het pakketje, a la Becker hebben ze het Easy Recovery Pro genoemd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx, vanavond proberen. Op deze schijf staan ook 3 jaar lang voor mij geschiedkundige GSM pic's.![]()
Overigens wel weer 99,9% van alle meetfoto's weer in handen en gelijk op cd gebrand.
maar dat programma werkt wel,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
a la Becker hebben ze het Easy Recovery Pro genoemd.
* hollander172 alvast voorschot op cursus geeft.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh ik had nog een of andere client op mijn pc staan en die gebruikt daarvoor,
maar uploaden deed ie ook al niet dus kan zijn dat ik een poort open moet zetten in mijn router,
bij Emule moet dat wel in ieder geval,
Welk programma? Die meuk van Becker?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar dat programma werkt wel,
ik gebruik het hier regelmatig om verloren data weer terug te halen als iemand zo slim is geweest iets belangrijks weg te smijten,
zelfs van geformatteerde en opnieuw overschreven schijven data terug kunnen halen,![]()
![]()
ik had al zo'n vermoeden dat ik poorten open moest zetten,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
* Mercy_symbol alvast voorschot op cursus geeft.
Stel je poort in in de range: 49000 ~ 60000 en gebruik portforwarding op je router of zet hem in de DMZ met een goede firewall. Uploaden is noodzakelijk om niet geblocked te worden.
3,84GB van de 3,98GB binnen, het gaat wat trager jammergenoeg maar met een uurtje ga ik toch echt op full volume de verrichtingen van onze in zwart leer geklede "maat" bekijken.![]()
Een dutje doen à ¤ 25 per uurquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
Klinkt allemaal hoopvol dat recoveren. Kan je wel een eigen zaak mee beginnen trouwens.
En dan een dutje gaan doen als de apparatuur staat te draaien.![]()
![]()
Heb er gewoon vertrouwen in, meestal valt het grootste deel wel terug te halen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
Klinkt allemaal hoopvol dat recoveren. Kan je wel een eigen zaak mee beginnen trouwens.
En dan een dutje gaan doen als de apparatuur staat te draaien.![]()
![]()
Maak daar maar min. 25,- per teruggewonnen MB van.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:15 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Een dutje doen à ¤ 25 per uur![]()
Ik denk dat dat een heerlijk dutje isquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:15 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gelukkig was ie het er wel mee eens. Het was een vervelende oude man en hij maakte me super nerveus. Hij was volgens mij niet heel erg onder de indruk, maar hij vond wel dat hij aan mijn remproeven kon zien dat ik lef had. Dat vond ik dan wel weer leuk van 'mquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Gefeliciteerd meid.
![]()
We wisten dat je het kon .. fijn dat de examinator het er ook mee eensz was.
Data recovery is schreeuwend duur .. maar als het niet zo snel gaat dan kan die 25 euro kloppen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:15 schreef ZX9R het volgende:
Ja dat is heel gemeenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:34 schreef Patrick281 het volgende:
schreeuwend duur .. maar als het niet zo snel gaat dan kan die 25 euro kloppen.
---
Ik voel me echt een beetje weggepest .. mij motor niet welkomik niet welkom.![]()
Normaal kan ik mij er wel overheen zetten, maar dit komt erg lullig over..al val ik wel vaker over relatief kleine details..![]()
maar motortje moet wel een beetje droog staan.![]()
Toch goed je zenuwen in bedwang gehouden dan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Gelukkig was ie het er wel mee eens. Het was een vervelende oude man en hij maakte me super nerveus.
Ehm of was dat cynisch bedoeld.quote:Hij was volgens mij niet heel erg onder de indruk, maar hij vond wel dat hij aan mijn remproeven kon zien dat ik lef had. Dat vond ik dan wel weer leuk van 'm.
quote:Gelukkig gingen ze goed, want bij het oefenen een uur eerder waren mijn wielen geblokkeerd en schoof ik ineens dwars over de weg![]()
.
hehehehe en de ORquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat is heel gemeen. Bij ons is het fietsenhok vaak te vol. We kunnen de motor wel gewoon buiten voor het gebouw zetten, maar ik wil ook een speciaal motorhok. Gelukkig hebben wij sinds kort een OR ( en ook motorrijders in de OR
), dus een motorhok zit al in de ideeenbus.
Expres niet gedaan. Ze is namelijk al bezet en als ze merkt, hoe goed ik kus....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Viel me op dat je voor mij van niemand een feli kusje had gehad.![]()
![]()
vind ik ook heel knap, ik heb voicemail gehad van haar waarop heel duidelijk te horen was dat ze nerveus was, zo'n bibberstemmetje,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Toch goed je zenuwen in bedwang gehouden dan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:49 schreef ZX9R het volgende:
Expres niet gedaan. Ze is namelijk al bezet en als ze merkt, hoe goed ik kus....![]()
[..]
Expres niet gedaan. Ze is namelijk al bezet en als ze merkt, hoe goed ik kus....![]()
[..]
Same for you, how about the blond lolita?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
ja hehequote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Toch goed je zenuwen in bedwang gehouden dan.
Viel me op dat je voor mij van niemand een feli kusje had gehad.![]()
![]()
Ze begonnen wel allemaal voor je te springen en met cheerleader materiaal te zwaaien.![]()
![]()
Zou kunnen, zo een was het er wel. Maar ik dacht wel dat hij het meende. Nou ja als ik maar geslaagd ben. Dat ik zelfs met een strenge examinator slaag, is natuurlijk ook wel cool.quote:Ehm of was dat cynisch bedoeld.![]()
Dat deed mijn examinator indertijd ook, overal op afgeven.![]()
Lekker mensen zijn het soms.
ik ben voorlopig nog even helemaalquote:Beemer met ABS in de aanbieding.
![]()
![]()
![]()
a.s. vrijdag een date. Thuis uitgenodigd, lekker kokkerellen, wijntje erbij en dan een leuk DVD-tje.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:09 schreef hollander172 het volgende:Hoe staat het met jou en het vrouwvolk eigenlijk?
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nu maak je me toch wel nieuwsgierig
![]()
hmmm je hebt helemaal gelijk. Als je kans ziet die leuke date te kussen, dan is ze voor altijd de jouwequote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
a.s. vrijdag een date. Thuis uitgenodigd, lekker kokkerellen, wijntje erbij en dan een leuk DVD-tje.
Maar, da's niet jullie zaak
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ik dacht wel dat hij het meende. Nou ja als ik maar geslaagd ben. Dat ik zelfs met een strenge examinator slaag, is natuurlijk ook wel cool.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:12 schreef ZX9R het volgende:Maar, da's niet jullie zaak
Ik mist FS.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:09 schreef hollander172 het volgende:
Same for you, how about the blond lolita?
Uiteraard!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ja dat wil je graag geloven dat hij het meende.
Net als mannen he?quote:Vrouwen zijn toch altijd gevoelig voor complimentjes he.![]()
Hoe naief ook vaak..![]()
![]()
Je mist ook de negatieve dingen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik mist FS.Blonde lolita en ieder ander niet meer benaderd ..
Ik moet even sterk zijn misschien, volgend jaar maar weer eens rondkijken..
..ben er nog niet overheen of klaar voor.het voelt nog niet goed en afgesloten.
Wat liefde betreft ben ik echt een watje, al zei FS altijd dat ik een rondneuker was.![]()
maar ja tijdelijke vluchten zijn misschien wat makkelijker. Maar daar heb ik helemaal geen zin meer in dat hele gedoe en jagen...
![]()
Ik was diegene die niet open stond voor een relatie en daardoor alles in de war gooide.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:35 schreef hollander172 het volgende:
Onbewust ga je toch vergelijken en het lijkt me dat vrijwel ieder ander vrouwpersoon er dan positiever uitkomt.
Tref ik het even dat ik beide benquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Groningers en zuidelingen zijn niet zo'n open boek he.![]()
![]()
man...... You are Fucked up by that girl,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was diegene die niet open stond voor een relatie en daardoor alles in de war gooide.
Dat er daardoor een hoop dingen gebeurt zijn omdat FS alles uit de kast trok goedschiks of kwaadschiks om mij wel over te halen -3 jaar lang, iedere keer als ik haar afstootte en ik niet toegankelijk was .. tja dat is een gevolg van.![]()
Ik heb mij vaak afgevraagd waarom het zo verdomt ideaal leek zoals ze was .. het kon toch niet zo zijn.. ik kon er zelf niet mee omgaan dat het zo perfect was.Wilde het niet geloven .. het kon gewoon niet lukken, dat bestond niet voor mij.
![]()
Vandaar.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:43 schreef ZX9R het volgende:
Tref ik het even dat ik beide ben![]()
She says I am not for 3 years, I never really tried en did not have any respect.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
man...... You are Fucked up by that girl,![]()
![]()
Ik heb d'r ook ooit zoeen gehad.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
man...... You are Fucked up by that girl,![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:54 schreef ZX9R het volgende:
Met Cis had ik er nog steeds moeite mee en dat heeft zij echt wel gemerkt helaas.
Je mag mijn Batmanpak wel lenen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het werkt toch door ..
Ik ben mijn superman cape kwijt.Dan was ik bestendig geweest.
![]()
![]()
Bedankt, maar Batman is een freak.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:06 schreef ZX9R het volgende:
Je mag mijn Batmanpak wel lenen.
ik gebruik het toch niet meer![]()
Ja dat is de ellende. Gelukkig kom je dan iemand tegen die daar het begrip en geduld voor heeft.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb d'r ook ooit zoeen gehad.
In het beging ging het allemaal lekker tussen ons beidjes.
Totdat ze heel erg bezitterig werd en ik er in mee ging.
Zo raak je vrienden kwijt, belt of zoekt ze nooit meer op. Gaat mee in haar hele kleine wereldje totdat na 3 jaar de bom barst op kerstavond.
Ik ben toen naar huis gegaan (lees ouders) en de relatie was voorbij. Er knapte echt iets in me.
Al die leugens, halve waarheden enzo.
Je kunt dan gewoon weer vanaf het begin alles opbouwen. Oude, echte vrienden staan daar voor open gelukkig maar de bekenden die je daarvoor had moeten ook dan niks meer van je hebben.
ik heb daar heel erg lang over moeten doen om weer open te staan voor een relatie. Met Cis had ik er nog steeds moeite mee en dat heeft zij echt wel gemerkt helaas.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja dat is de ellende. Gelukkig kom je dan iemand tegen die daar het begrip en geduld voor heeft.![]()
Ben jij zo geduldig? Dat geloof ik graag. Ik ben niet zo heel geduldigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]*zelfpromotiealarm*
* ZX9R kan niet wachten op de post van morgen *quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:36 schreef hollander172 het volgende:
Heren hij is weer geweldig.
De ring van Parijs in 9:57 (35km) en DE ring in 8:20 (20,8km). Stukje in Nederland is ook wel geinig.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
* ZX9R kan niet wachten op de post van morgen *
Stuur je die laatste toch opquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
euhm, hele vervelende mededeling maar ik heb de film gebrand op de laatste DVD die ik nog had. Maandag wel nieuwe besteld dus ik hoop dat ze vandaag nog binnenkomen maar ik heb er een hard hoofd in. Post komt bij ons bijna nooit 's middags.
Volgens mij issie al onderweg naar deeveedee winkel,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Stuur je die laatste toch op![]()
of anders ren je naar de winkel om een nieuwe te kopen jij werkloze! Vort!![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:13 schreef ZX9R het volgende:
Of ik heb hem dusdanig beledigd dat ie niet meer reageert![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee hoor.Moet af en toe ook even andere dingen doen.
Ik ga helemaal niks meer in de winkel halen, vuile oplichters.
Vorige week hals over kop een RW'tje nodig en daar vroegen ze gewoon dik 2 euro voor.Dacht wat krijgen we nou dus ik haal hem uit het doosje en geef het doosje terug aan de cassiere met de mededeling dat er nu wel 50 cent van de prijs af kon, minimaal. Daar trapte ze niet in jammergenoeg.
Bestel het wel online, heb nu DVD's voor 47 cent inclusief DVD box.
Merk? Speed? Waar?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:28 schreef hollander172 het volgende:
Bestel het wel online, heb nu DVD's voor 47 cent inclusief DVD box.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Moniek vd Ven reclame gezien,
![]()
Geen merk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:49 schreef ZX9R het volgende:
Merk? Speed? Waar?
Vandaag niet ..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Ben jij zo geduldig? Dat geloof ik graag. Ik ben niet zo heel geduldig![]()
Zou kunnen maar het maakt me echt niks uit. Ik zou ze moeten kunnen branden met een 2510A.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:19 schreef ZX9R het volgende:
ws Ricoh.
Truste vlugjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:58 schreef ZX9R het volgende:
Welterusten luitjes
(doe het nu alvast want zometeen kan het niet meer)![]()
Er is wel een Badman die ik goed vind. :') Bonustrackje van de beste cd aller tijden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:06 schreef ZX9R het volgende:
Je mag mijn Batmanpak wel lenen.
ik gebruik het toch niet meer![]()
Ben moe als een aap. maar ben nu ff stappuhquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt wel vaker, tik de naam van de site in waar je hem vandaan hebt. Als ie nog in je client staat als torrent en je weet de naam van de site niet meer dan moet je even kijken bij de details welke site hem announced, dit is de site waar hij oorspronkelijk vandaan komt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:46 schreef Patrick281 het volgende:
Ontrack WinRar file heeft een password.![]()
Ik ga 's zoeken, 2 anderen doen het niet namelijk..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Adres met punten en www etc. invoeren.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga 's zoeken, 2 anderen doen het niet namelijk..
Check jij dit topic's bestelling afgeleverd op verkeerd adres .. Hollander krachten gevraagd.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:15 schreef stinkie het volgende:
Heeft iemand wel eens wat bij louis.de bestelt? Enig idee van de verzendkosten, is het de moeite voor een artikel van een paar tientjes?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:21 schreef Shadow_Smile het volgende:
Weer ff snel hallo zeggen, en er als een speer weer vandoor !
afgelopen week ff wezen scheuren met een aantal maten van mij, en de cam van m'n pa ff testen met nacht stand![]()
>>Pic's..<<
En kettingspray wilde ik natuurlijk nog toevoegen aan je lijstje.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:28 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien kan je er een fles olie bijdoen .. of neptatoeage's ..ofzo.![]()
Heb em vandaag voor 25 euro gekocht op de RAI. Heb daar ook mijn aankomende metalen ros bewondert: de Aprilia RSV 1000 R. Maandag begin ik met lessen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:36 schreef hollander172 het volgende:
Heren hij is weer geweldig.
De ring van Parijs in 9:57 (35km) en DE ring in 8:20 (20,8km). Stukje in Nederland is ook wel geinig.![]()
Was jij dat die de zwarte naast kade geparkeerde auto deed op en neer bounchen ???quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bekende brug.. dan was ik in de buurt.
![]()
Leuke beginnersmotor.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:33 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Heb em vandaag voor 25 euro gekocht op de RAI. Heb daar ook mijn aankomende metalen ros bewondert: de Aprilia RSV 1000 R. Maandag begin ik met lessen!
Hij was zilver.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:42 schreef Shadow_Smile het volgende:
Was jij dat die de zwarte naast kade geparkeerde auto deed op en neer bounchen ???![]()
Zo vroeg al plannen vandaag? K'had nog wel even willen uitslapen ofzo.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
nopequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:19 schreef Patrick281 het volgende:
Zo vroeg al plannen vandaag?
ik ook welquote:K'had nog wel even willen uitslapen ofzo.![]()
![]()
trouwens, echt plannen heb ik niet maar ik heb eergisteren deze radio gekochtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:19 schreef Patrick281 het volgende:
Zo vroeg al plannen vandaag?
yepquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:33 schreef ZX9R het volgende:
Zow...
Wat een kerstboom...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ook welmijn ritme is weg na 2 maanden en als het aan mij ligt sta ik pas rond 10.00 uur op...daarom ben de hele week al op tijd wakker om weer een beetje te wennen aan deze tijden.
en dat bevalt me goed
Geld zat he..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:33 schreef ZX9R het volgende:
Zow...
Wat een kerstboom...
tja, beetje voorbereiden is niks mis mee tochquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
Een verstandige boekhouder .. as usual.
was dat maar waarquote:Geld zat he..![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:37 schreef ZX9R het volgende:
Ik doe het voorlopig wel met dat standaardradiootje wat in de Peug zit.
Wat een boel knopjes zegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
trouwens, echt plannen heb ik niet maar ik heb eergisteren deze radio gekocht
[afbeelding]
dus ik heb wel wat leuke dingen te doen vandaag
vind ik dus echt 10 keer niks zoiets, vooral als je veel op de weg zitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:37 schreef ZX9R het volgende:
Ik doe het voorlopig wel met dat standaardradiootje wat in de Peug zit.
Volledig eensch is..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind ik dus echt 10 keer niks zoiets, vooral als je veel op de weg zit
zo dik is die beemer dus nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een analoge.
Collega van mij rijd een dikke BMW maar heet nog zijn allereerste radio erin.![]()
Nuchtere commentaar: die stelen ze ook niet, en hij doet het goed.![]()
ligt aan beidequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Volledig eensch is..
Het is nog niet zozeer de radio die kut is. Maar de speakers. Die zijn pas kut.
Als je het volume ook maar een beetje opschroeft, beginnen ze te kraken.![]()
![]()
X5 is het niet nee .. maar vaak als je een auto bij de dealer koopt dan is de radio optioneel he.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo dik is die beemer dus nietanders had er wel standaard wel een goede radio ingezeten...
ik had wel wat beters verwacht van BMWquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:49 schreef Patrick281 het volgende:
X5 is het niet nee .. maar vaak als je een auto bij de dealer koopt dan is de radio optioneel he.Winstmakertjes.
zoals ik al over dat zat geld, was dat maar waarquote:En als jij een auto boven budget koopt dan stop je er nog zoveel geld aan apparatuur in.
Hoe heb je dat in de thuiselijke kring aangepakt qua budget?![]()
![]()
Wat een zeur ben je ook.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:06 schreef ZX9R het volgende:
En, krijg ik vandaag post?![]()
Jaah dat was leuk,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
Even een flash from the past .. wel fijn om alle meetfoto's weer te hebben.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jaah dat was leuk,
quote:zou het niet eens tijd worden om een FOK motor club website te maken met alle foto's daarop ?
1e jaar is volgens mij best sucessvol gebleken en het is leuk om alle foto's en filmpjes op 1 centrale plaats neer te zetten zodat terug vinden makkelijker is,![]()
![]()
Nope, optie's daar moeten ze het van hebben tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik had wel wat beters verwacht van BMW![]()
quote:en over die huiselijke kringen...sssst
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jaah dat was leuk,
Klopt, ben nog bezig met het bedrijf om uit te vinden of ik ze kan unzippen op de server zonder eerst te downloaden, denk dat het niets wordt dus dan zal ik van het weekend even met het handje doen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:06 schreef Patrick281 het volgende:Dat zou Hollander inderdaad doen www.motor-meet.nl of zoiets.
![]()
Edit: er staan nu foto's van een hond op.
Alles wat er op gezet wordt motorgerelateerd laat ik lekker staan, ruimte zat en ik betaal ervoor.quote:
Vroegâh .. toen we nog op de oude motor reden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dit was mijn 1e meet
[afbeelding]
een eigen website met alle foto's en filmpjes met bijbehorende verhalen zou wel erg leuk zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:16 schreef hollander172 het volgende:
Alles wat er op gezet wordt motorgerelateerd laat ik lekker staan, ruimte zat en ik betaal ervoor.
Wat willen jullie eigenlijk? Kan vrij makkelijk wat pagina's toevoegen zodat je thumbs kan klikken maar verder nog behoeftes? Het hostingbedrijf geeft me eigenlijk alle opties denkbaar bij hosting dus het kan zo makkelijk of ingewikkeld mogelijk opgezet worden.
goede oude tijdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
Vroegâh .. toen we nog op de oude motor reden.
ach ja, ze weet ervan dat ik een audiofiel ben dus ze vraagt er ook maar niet naar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:06 schreef Patrick281 het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto's die je nu op heb staan zijn wel vrij groot,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt, ben nog bezig met het bedrijf om uit te vinden of ik ze kan unzippen op de server zonder eerst te downloaden, denk dat het niets wordt dus dan zal ik van het weekend even met het handje doen.
PatrickM heeft 200MB gezipt geupload.
Hondje staat erop omdat ik deze host makkelijker vind dan de ruimte bij mijn provider, scheelt qua uploadsnelheid een factor 10.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien een idee voor jou website ?
met iets kleinere foto's die te zien zijn, en een Dir waar je de foto's in groot formaat kan downloaden,
De bedoeling is ook ze te thumbnailen zodat je een mooi overzicht hebt. Ik ben eigenlijk niet van plan nog een "tussenresolutie" erbij te zetten, dat werkt niet lekker en dan heb je een dir met drie formaten van plaatjes. De tegenwoordige verbindingen met het internet zijn snel genoeg en degene die nog met een analoog modem surft heeft wat mij betreft gewoon pech.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
De foto's die je nu op heb staan zijn wel vrij groot,
misschien een idee voor jou website ?
met iets kleinere foto's die te zien zijn, en een Dir waar je de foto's in groot formaat kan downloaden,
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voel me buitengesloten .. ik moet een wachtwoord intypen.
![]()
Ik ben ook vol goede moed begonnen maar verzande al weer snel in het aloude liedje. Eerst enkel statisch gemaakt, okee leuk maar ik heb ook de beschikking over PHP en een database. Nou daar eens mee rommelen en toen bloedde het weer langzaam dood.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een eigen website met alle foto's en filmpjes met bijbehorende verhalen zou wel erg leuk zijndaarom heb ik je toen die paar stukjes tekst nog gestuurd.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ach ja, ze weet ervan dat ik een audiofiel ben dus ze vraagt er ook maar niet naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel een vrij ideale auto om helemaal vol audio te leggen.
![]()
Heeft meer ruimte dan de Civic .. goede zaak.![]()
![]()
Hij had er een link bijgezet als voorbeeld .. en voor die website moest ene Marty inloggen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:56 schreef hollander172 het volgende:Care to explain?
dat welquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:56 schreef Patrick281 het volgende:Dit is wel een vrij ideale auto om helemaal vol audio te leggen.
![]()
Heeft meer ruimte dan de Civic .. goede zaak.![]()
![]()
Dat zien we nog wel in de loop der tijd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat welmaar veel ben ik niet van plan eigenlijk; 4 speakers en 1 basspijpje met versterker
is meer dan genoeg
Ik snap hem nog steeds niet maar laat maar zitten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij had er een link bijgezet als voorbeeld .. en voor die website moest ene Marty inloggen.![]()
Heb je een volwaardig reservewiel ergens in de auto liggen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Wat zou er heel weinig ruimte innemen en toch een beetje bas kunnen verzorgen?
Ik heb geen idee hoe zo'n pijp eruit ziet .. of is dat gewoon een speaker in een cylinder?
Ben er een paar jaartjes uit.. vroeger toen ik jong was wist ik het precies.
Je kan bijv. een basspump icm een kleine sub proberen. De sub voor de wat hogere lage tonenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Wat zou er heel weinig ruimte innemen en toch een beetje bas kunnen verzorgen?
Ik heb geen idee hoe zo'n pijp eruit ziet .. of is dat gewoon een speaker in een cylinder?
yep pioneer heeft iig een sub die de vorm heeft van de ruimte ve reservewiel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Heb je een volwaardig reservewiel ergens in de auto liggen?
Dan zou je een speaker kunnen kopen die in de holle ruimte van het reservewiel past.
ik wel en denk dat het voorbeeld nu wel werkt zonder password,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet maar laat maar zitten.
Ik leg het nog wel een keer uit: hij had een link erbij gezet als voorbeeld............................quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:31 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap hem nog steeds niet maar laat maar zitten.
weinig kansquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zien we nog wel in de loop der tijd.![]()
Misschien sta je volgend jaar wel te blitsen op caraudio meetings.
Carbon motorkapje..
ziet er zo uit:quote:Wat zou er heel weinig ruimte innemen en toch een beetje bas kunnen verzorgen?
Onder de motorkap aan de voorkant ligt precies in het midden een thuiskomertje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:31 schreef ZX9R het volgende:
Heb je een volwaardig reservewiel ergens in de auto liggen?
Dan zou je een speaker kunnen kopen die in de holle ruimte van het reservewiel past.
Er past niet maar dan ook helemaal niets meer in de auto. Tenzij er dus een middenconsoleachter-tussen de stoelen-kastje opgeofferd gaat worden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ziet er zo uit:
[afbeelding]
maar hier heb je nog wel een versterker bij nodig die ook weer de nodige ruimte inneemt. kun je beter een actieve sub erin zetten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:20 schreef RB het volgende:
Zo stelletje ongeregeld niks te doen![]()
![]()
![]()
in de tijd van de baas een beetje internetten![]()
grote stiltequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
WAT ZEG JE ?????![]()
![]()
Haai Beebquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:43 schreef ondeugend het volgende:
*Even hallo zegt en weer gedag zwaait
Haha, was je zo verbouwereerd dat je helemaal stil viel vannacht ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Haai Beeb
Ik ben nu niet uit het oog hoop ik!
Jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Haha, was je zo verbouwereerd dat je helemaal stil viel vannacht ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Baai Baai LUCquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:53 schreef ZX9R het volgende:
Jongens en meisjes,
Ik wens jullie allemaal een prettig weekend en voor straks een goede nachtrust.
Deze jongen gaat een internetloos weekend tegemoet.
Tot maandag
Ik "kreeg" deze bij de Fiero .. altijd meegenomen als je een auto koopt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, echt plannen heb ik niet maar ik heb eergisteren deze radio gekocht
[afbeelding]
dus ik heb wel wat leuke dingen te doen vandaag
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:29 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 heeft zin in Motorrai
zeker mooi meegenomen, dan heb je iig iets en nog niet eens zo'n slechtequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ik "kreeg" deze bij de Fiero .. altijd meegenomen als je een auto koopt.
Wel geen Alpine maar toch.
[afbeelding]
Dus ik heb nog tot 1 december om er een cup E van te masseren/boetseren?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:36 schreef ZX9R het volgende:
kun je beter een zaak in Borstvergroting door borstmassage beginnen.
als je veel met een stel tieten speelt schijnen ze idd een beetje te groeien. (geld alleen bij jongvolwassen meisjes in de categorie 16 tot 21 jaar)
Een kleine nuancering is hier wel op zijn plaats, je weet vantevoren dat je een risico neemt toch? Accepteer dan ook de consequenties.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:09 schreef PatrickM het volgende:
En dan vinden ze het gek dat er geen respect meer is voor de politie
Aan de ene kant van de straat bromscootertjes op de rollerbanken gooien, en schrijven, maar niets (veel te weinig) aan de drugsdealers en dieven aan de andere kant van de straat doen want dan moeten ze echt gaan werken
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:24 schreef hollander172 het volgende:
Buiten dat staat je niks in de weg om inderdaad een motorscooter aan te schaffen, weet niet wat je oude scooter nog waard is maar die dingen zijn ook niet echt schreeuwend duur. Anders kijk je naar een lichte crosser of SM? Leuk om te sturen en ook niet echt heel duur.
Je moet goed beginnen heb ik altijd gehoordquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuke beginnersmotor.
Daarom laat ik 'm ook weer afvoerenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een kleine nuancering is hier wel op zijn plaats, je weet vantevoren dat je een risico neemt toch? Accepteer dan ook de consequenties.
Jups, daarom... met m'n vraagprijs nog geen 400 views gehadquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PatM heeft je scootâh al eens op Marktplaats gestaan?
Geen zin om zo'n brok (aankomend) ellende te kopenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:59 schreef Patrick281 het volgende:
750 euro .. zie Marktplaats .. zou er bijna zelf zin in krijgen.![]()
[afbeelding]
En je kan er lekker wheelie's mee gaan oefenen.
Ideaal file verkeer, superwendbaar .. en je mag op de snelweg.
* PatrickM zich ook voorbereiden gaatquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 08:19 schreef RB het volgende:
* PatrickM zich klaar maakt om naar de motor RAI te gaan![]()
Alleen jammer dat het hier regent![]()
Tja misschien moet je wel 1 nieuwe zuiger erin zetten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:32 schreef PatrickM het volgende:
Geen zin om zo'n brok (aankomend) ellende te kopen
Als ik iets doe, wil ik het wel goed doen
Wie waren er op komen dagen? Fazer, Mercy, Raus en jij ?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:56 schreef PatrickM het volgende:
Was erg leuk
Waarom ben jij niet meegeweest als aankomend motorrijdster.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:43 schreef ondeugend het volgende:
Als het goed is zou ik Ralf nog treffen vanvond.... ik ben benieuwd naar zijn verslag
Ik had andere belangrijke bezigheden vandaagquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meegeweest als aankomend motorrijdster.
Je hoefde nu niet achterop te zitten bij Fazer .. die was met de auto neem ik aan..
Dat zei ik al bij de laatste bbq .. dat hij helemaal geen postuur heeft voor een Fazertje 600cc.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop gewoon dat hij daar zijn droommotor heeft zien staan zodat hij van het voorjaar zijn fazer aan mij verkopen gaat..............
Dat ben ik he-le-maal met je eensz.quote:voor een vriendenprijsje natuurlijk![]()
![]()
Er staat tenslotte al bijna 50000 km op denk ik inmiddels....... niks meer waard dus![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:16 schreef ondeugend het volgende:
Geen idee !
Maar lijkt me een goed argument !
Ik ben stappen !
:') Idd ..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:22 schreef ondeugend het volgende:
:')
Whehehehe
Ik zeg niks![]()
Have fun
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:26 schreef ondeugend het volgende:
De zwakheid van mannen......
En daar moet je nou de oorlog mee winnen !!!!!
Shit... zeg ik toch nog wat
Neukzequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik ga zo slapen .. FS komt er ook nog bij kruipen vannacht..
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:03 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Neukze
![]()
![]()
Ik kreeg net een mailtje .. misschien kunnen we wel een triodeal doen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop gewoon dat hij daar zijn droommotor heeft zien staan zodat hij van het voorjaar zijn fazer aan mij verkopen gaat.............. voor een vriendenprijsje natuurlijk![]()
![]()
Er staat tenslotte al bijna 50000 km op denk ik inmiddels....... niks meer waard dus![]()
Ik mijn motor kwijt, Ralf een Fazer 1.000 en jij een 600.quote:Ik heb intresse in de R1100S
Heb een yamaha fazer 1000 van juni 2004 met 2000 km incl bos gp1 demper,
alarm,andere ruit,valproppen. uiteraard met 2 jaar fabrieksgarantie
Lijkt het je interesant hoor ik wel iets
Jammer Pep na de motor rai valt een Fazer 1000 af voor mijquote:Op zondag 24 oktober 2004 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik mijn motor kwijt, Ralf een Fazer 1.000 en jij een 600.
![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:45 schreef RB het volgende:
Jammer Pep na de motor rai valt een Fazer 1000 af voor mijHij zit niet lekker
beterquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:56 schreef PatrickM het volgende:
Was erg leuk
Tja, het wachten is op Raus en Mercyquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:50 schreef ZX9R het volgende:
this thread is worthless without pics!
Mee eensch is, maar als het goed is hebben we in het weekend van 13 november een Groningen meetquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoogste tijd weer voor een meet
Had je hetzelfde probleem als ik? totaal geen aansluiting met de tank met je benen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:45 schreef RB het volgende:
[..]
Jammer Pep na de motor rai valt een Fazer 1000 af voor mijHij zit niet lekker
btwmorge
quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier zijn dan de foto's van de motorRAI 2004,
Foto's
Helaas niet zoveel foto's gewoon vergeten ze te maken,![]()
![]()
Tja, de meeste mensen vinden een naked of cruiser het beste bij mij passenquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PatM moet die Triumph even kopen, die staat'em perfect..heel stoer.Beter dan de Busa.
Dat kan .. vooral Ralf doet erg ongemakkelijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:25 schreef PatrickM het volgende:
Haha, die Triumph zit voor geen meter![]()
Ik niet.quote:
Dus mijn R1100S zit nog beter als een Busa?quote:Helaas kwam ik er achter dat die Busa met m'n kisten aan net niet genoeg beenruimte overhield in de tankuitsparing... dus helaas, de Busa valt af![]()
Geinig ding die K1200S?quote:Qua sportieve motoren pas ik alleen op een ZZR1200 en een Honda VFR800i... dus erg veel keus heb ik niet in sportmotorlandEn oja, de K1200S zat als gegoten, maar helaas een paar knaken te duur
quote:Ontdek de vrijheid van de nieuwe BMW R 1200 C Montauk.
Er wordt weleens gezegd dat je ook aan jezelf moet denken. Dat je even moet vergeten wat anderen willen en je moet concentreren op wat jij wil. Kortom, dat je de vrijheid neemt om lekker ongegeneerd egoïstisch bezig te zijn.
Motorrijden is daarvoor de ideale manier. En de nieuwe BMW R 1200 C Montauk de perfecte machine. Een cruiser met een weggedrag dat je niet in deze klasse verwacht. Een comfortabel koppelkanon met bijzonder sportieve prestaties. Mede mogelijk gemaakt door de krachtige
twinspark boxer twin, de unieke telelever voorvork, het geweldige EVO-remsysteem en het ABS (optioneel). Techniek die toeren tot één groot feest maakt. En ervoor zorgt dat je alles om je heen vergeet.
Dus als je wel toe bent aan een egotrip ga je na 13 september naar de dichtstbijzijnde BMW Motorrad dealer om de Montauk te ervaren. Het adres van de dealer vind je onderin dit scherm bij “Dealers”.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus mijn R1100S zit nog beter als een Busa?
quote:[..]
Geinig ding die K1200S?![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:40 schreef PatrickM het volgende:
Heel mooi ding, alleen die uitlaat vind ik niks. Net een raketlanceerinstallatie
Zit overigens fantastisch
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:29 schreef PatrickM het volgende:
Tja, de meeste mensen vinden een naked of cruiser het beste bij mij passen
Ik moet eerlijk zeggen dat die uitlaat van die Soes er in werkelijkheid mooier uitziet dan van foto's. Is nl. helemaal niet zo groot als lijkt... (bovendien is ie gemaakt door Yoshimuraquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil het ook proberen hoe die zit..
![]()
![]()
Die uitlaat is zeker het design van de toekomst. Net als die ene Soes.![]()
Maar ja vervangingsuitlaatje erop dus.![]()
Moet sowiezo tegenwoordig met die afknijpwetten die een motor slechter laten lopen dan goed voor hem is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |