Andersom, dacht ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:13 schreef Frenkie het volgende:
Vertelde Barend het nou aan Heitinga of andersom??
Nee, volgens Barend en van Dorp. Ze vroegen het aan Heitingaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:11 schreef mitt het volgende:
aldus Johnny Heitinga..
zal later wel meer nieuws komen.
Hij ontkent niet dus is het waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jack meldde het net. Van Gaal zei dat we moesten afwachten, Jaakke wist nog van niks
Barend vertelde het aan Johnny.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:13 schreef Frenkie het volgende:
Vertelde Barend het nou aan Heitinga of andersom??
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:18 schreef tong80 het volgende:
Dan wint Koeman Cruijff de machtsstrijd.
Volgens mij kan dit best nog wel eens waar zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:21 schreef Haspel33 het volgende:
Volgens mij heeft Van Gaal het ontslag van Koeman geeist. Dat is voorlopig geweigerd door het bestuur. Als Koeman zaterdag de boot in gaat, kan ie alsnog eruit vliegen, gaat het bestuur niet akkoord dan stapt van Gaal op. Vandaar het "wacht nou maar af". Of misschien dat ze allebei wegmoeten.
die spits die komt ook echt wel hoor, is alleen wat moeilijk een spits kopen met een gesloten transfermarkt. En in het binnenland lopen er niet haalbare directe versterkingen bij de clubs, op Kone na dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:23 schreef Steeven het volgende:
Ik denk eerder dat Koeman de eer aan zichzelf houdt en ontslag neemt. Hij is gewoon voorgelogen; waar is z'n beloofde nieuwe spits?
Waarom is dat nu dan opeens nieuwsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jack meldde het net. Van Gaal zei dat we moesten afwachten, Jaakke wist nog van niks
Barbara Barend is een vrouw die nemen we per definitie niet serieusquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom is dat nu dan opeens nieuwsBarbara Barend hoorde gisteren precies hetzelfde van Van Gaal.
Welke topclubs zijn er vrij :pquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:42 schreef popolon het volgende:
Een club dus.
De vader van Barbara Barend had anders wel de primeur over het feit dat van Gaal opstapt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Barbara Barend is een vrouw die nemen we per definitie niet serieus
Barbara Barend is de dochter van... die nemen we per definitie niet serieus
Overdreven en best een beetje treurige reactie over iemand die ons een UEFA cup, een aantal landstitels, een CL halve finale, finale en overwinning heeft bezorgd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:42 schreef Chadi het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSS
Als TRAINERquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Overdreven en best een beetje treurige reactie over iemand die ons een UEFA cup, een aantal landstitels, een CL halve finale, finale en overwinning heeft bezorgd.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Overdreven en best een beetje treurige reactie over iemand die ons een UEFA cup, een aantal landstitels, een CL halve finale, finale en overwinning heeft bezorgd.
Real zit nog met de voormalig assistent..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
Moet een grote club zijn anders bgrijp uik het niet.
Maar welke club zit zonder trainer ?
Misschien AS Romaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef DeeBee het volgende:
Zéér benieuwd naar de werkelijke rede van dit plotselinge vertrek en dan zeker naar de club waar hij eventueel naar toe vertrekt, kan 1,2,3 ook niet echt even een topclub bedenken die een trainer nodig heeft of waar Van Gaal graag trainer van zou willen worden![]()
Logisch toch? Jaakke heeft nauwelijks enige persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:45 schreef golfer het volgende:
Machtstrijd tussen kamp Jaakke en v.d. Eyden, gewonnen door die laatste?
Ben er ook bang voor..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zeg dat ie naar HSV gaat.
Volgens mij heeft ie in het verleden weleens door laten schemeren dat ie wel gecharmeerdis van de BL
toch een grote club met dito verledenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:48 schreef mitt het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor..
vind het wel van Gaal onwaardig qua club
Volgens mij had hij toen een dubbelfunctie en was hij beidequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als TRAINER
Omdat het TEAM in dit geval elkaar opzocht. Bij de laatste goal rende de meeste naar de staf toe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef Haspel33 het volgende:
Waarom geloven jullie die rat en pathologische leugenaar van v.d. Eijden op zijn woord als ie zegt dat er van ruzie geen sprake is. Volgens heeft dus juist alles te maken met ruzie.
En waarom rent de spelersgroep zo opzichtig naar de reseverebank en negeren ze de staf, en blijft Koeman nors zitten.
Bij de 3-0 deed ie gewoon mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef Haspel33 het volgende:
Waarom geloven jullie die rat en pathologische leugenaar van v.d. Eijden op zijn woord als ie zegt dat er van ruzie geen sprake is. Volgens heeft dus juist alles te maken met ruzie.
En waarom rent de spelersgroep zo opzichtig naar de reseverebank en negeren ze de staf, en blijft Koeman nors zitten.
Hij is nog steeds dezelfde persoon en verdient hetzelfde respect. Ik vind 't niet erg dat 'ie weg gaat, maar ga echt niet hypocriet lopen juichen dat 'ie vertrekt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef Chadi het volgende:
Als TRAINER
Je kunt ook overal iets achter zoeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef Haspel33 het volgende:
Leuk, maar de technische staf hoort ook bij het team, en die werd totaal genegeerd en Koeman ging zelfs zitten en hield zich afzijdig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omdat het TEAM in dit geval elkaar opzocht.
Alleen Sneijder even naar Koeman.quote:Bij de laatste goal rende de meeste naar de staf toe..
Ja, de technisch directeur was ook de coach. Leo Beenhakker en Cruijff waren dat toen ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:49 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Volgens mij had hij toen een dubbelfunctie en was hij beide
Dan moet je toch echt ff de herhaling kijken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:52 schreef Haspel33 het volgende:
[..]
Leuk, maar de technische staf hoort ook bij het team, en die werd totaal genegeerd en Koeman ging zelfs zitten en hield zich afzijdig.
[..]
Alleen Sneijder even naar Koeman.
Inderdaad. Ik heb niet zo bijster veel meegekregen van de dingen die er de afgelopen tijd zijn gebeurd, maar ik vind het wel opvallend dat zelfs de bilspierbewegingen van de fysiotherapeut worden geanalyseerd en in verband worden gebracht met alle recente gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je kunt ook overal iets achter zoeken.
Lijkt me juist echt geen club voor Van Gaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien AS Roma![]()
Denk het ook, als ie maar niet teveel spelers meeneemt..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:55 schreef okee6 het volgende:
Van Gaal gaat naar Real
Real heeft echte verdedigers nodig, die hebben wij ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk het ook, als ie maar niet teveel spelers meeneemt...
* ril *quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:00 schreef Peregrijn het volgende:
Oh mijn god, nu heeft Koeman nog meer zeggenschap in het aankoopbeleid
Ik mag het hopen, Dickie moet snel weg bij mijn cluppiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:56 schreef plugger het volgende:
Dick de Boer zit op de wip bij Cambuur heb ik begrepen, dus wie weet.
Van Gaal had zaterdag al zijn ontslag ingediend.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:08 schreef Nyluzzz het volgende:
Goed dat hij weg gaat. Hetw erkte gewoon niet: de combinatie tussen Louis en Ronald. Maar hij heeft natuurlijk gewoon een nieuwe club, anders ga je niet op de avond na de eerste goede goede wedstrijd sinds weken weg.
'Scholletje' zal hem wel op gaan volgen.
Ja maar dat wordt hij voorlopig niet. Als het niet al te dramatisch is tegen PSV zondag, blijft Koeman gewoon zitten. En wordt Blind geen trainer.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van Gaal had zaterdag al zijn ontslag ingediend.
Zou Blind een baan als trainer overigens niet leuker vinden?
dat maakte ik er niet uit op, hoezo?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:17 schreef RijstNatie het volgende:
hoezo nieuwe club? hij had toch ruzie op de tribune net bij de wedstrijd?
Dat Koeman blijft zitten lijkt me duidelijk. Maar de vraag is of Blind de baan van TD zal accepteren als hij eigenlijk traiener wil worden. Normaal gesproken wordt een TD voor een langere termijn aangesteld namelijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:15 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt hij voorlopig niet. Als het niet al te dramatisch is tegen PSV zondag, blijft Koeman gewoon zitten. En wordt Blind geen trainer.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat Blind de taken voor de rest van het seizoen over neemt van van Gaal en daarna hoofdtrainer wordt omdat Koeman vertrekt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat Koeman blijft zitten lijkt me duidelijk. Maar de vraag is of Blind de baan van TD zal accepteren als hij eigenlijk traiener wil worden. Normaal gesproken wordt een TD voor een langere termijn aangesteld namelijk.
Het verhaal of gerucht zeker niet meegekregen dat een deel van de spelersgroep het vertrouwen in Koeman heeft opgezegd, en ik vond deze actie wel goed passen in dat beeld. Spelers die hun eigen teamgenoten zoeken en niet de staf, en Koeman die zich veel te afzijdig houdt omdat ie weet dat zijn spelers hem al een mes in het vlees hebben gestoken, het bestuur mag het alleen nog afmaken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb niet zo bijster veel meegekregen van de dingen die er de afgelopen tijd zijn gebeurd, maar ik vind het wel opvallend dat zelfs de bilspierbewegingen van de fysiotherapeut worden geanalyseerd en in verband worden gebracht met alle recente gebeurtenissen.
Blind had toch ooit al eens voor TD gespeeld, met rampzalige gevolgen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:19 schreef mitt het volgende:
Het zou natuurlijk wel kunnen dat Blind de taken voor de rest van het seizoen over neemt van van Gaal en daarna hoofdtrainer wordt omdat Koeman vertrekt.
Ik denk part time. Kan ie smiddags aan z'n gedichtnbundel werkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:22 schreef Suijk het volgende:
Hij gaat full time voor SBS werken denk ik. Hij kon bij Ajax zijn schoolbord niet kwijt.
Technische managers daarintegenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het verstandig vinden om geen nieuwe TD aan te stellen, is een achterhaalde positie en niet meer nodig.
Weet jij dan precies wat die functie precies inhoudt en wie die taken dan moet(en) vervullenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou het verstandig vinden om geen nieuwe TD aan te stellen, is een achterhaalde positie en niet meer nodig.
Dan heb je in elk geval niet meer dat gedonder dat de TD en de coach niet samen door een deur kunnen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:30 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zul je zien dat het bestuur Koeman naast Trainer ook TD maakt...........
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Barbara Barend is de dochter van... die nemen we per definitie niet serieus
Oh-mijn-God.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:38 schreef Kapmes het volgende:
Het gerucht gaat overigens dat Rob Baan is gepolst als vervanger voor Van Gaal
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:38 schreef Kapmes het volgende:
Het gerucht gaat overigens dat Rob Baan is gepolst als vervanger voor Van Gaal
Ik meen mij te herinneren dat hij ooit eens heeft gezegd dat hij wel eens trainer van BM zou willen worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:15 schreef -Hans- het volgende:
Radio 1 had het erover dat hij misschien trainer zou worden bij Bayern Munchen.
Klinkt zeer geloofwaardig en het is een club die hem naar mijn idee zeker zou passen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat hij ooit eens heeft gezegd dat hij wel eens trainer van BM zou willen worden.
Om je te pestenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:44 schreef Smeich het volgende:
Waarom wordt hij nu door Egbers en Mulder in verband gebracht met mijn Atléti!?!!?
Daar is het nu te laat voor - hij heeft deze baan bij Ajax bovendien nooit gewildquote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:58 schreef The_Hives het volgende:
Is er dan niemand die Van Gaal wil behouden
Ja is nu te laat, maar ik snap niet dat iedereen zo blij is.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor - hij heeft deze baan bij Ajax bovendien nooit gewild
dan had ie hem niet moeten aannemen, of is dat te simpel door de bocht ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor - hij heeft deze baan bij Ajax bovendien nooit gewild
Hij zei bij zijn aanstelling al, dat ie liever op het veld stond, maar dat ie voor Ajax een uitzondering maakte. Verkeerde keuze dus.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan had ie hem niet moeten aannemen, of is dat te simpel door de bocht ?
http://193.121.55.225/tt/tt.php?p=587&g=0&s=0&r=0&x=1quote:TECHNISCH DIRECTEUR VAN GAAL KAPT ERMEE
Louis van Gaal is bij Ajax opgestapt als technisch directeur. De Nederlander diende zaterdag zijn ontslag in. Het bestuur aanvaardde dat, meldt de NOS.
Waarom Van Gaal zijn koffers pakte, is nog niet duidelijk. De onrust van de afgelopen weken kan een aanleiding zijn voor zijn vertrek. Zo vond coach Ronald Koeman dat Van Gaal te veel van zijn selectie verwachtte.
Of kreeg Louis van Gaal een aanbieding van een andere club? Volgens sommige bronnen wordt hij coach bij Bayern of technisch directeur bij Chelsea. Woensdag geeft Van Gaal een persconferentie.
Vind ik ook,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:26 schreef sjun het volgende:
[..]
Klinkt zeer geloofwaardig en het is een club die hem naar mijn idee zeker zou passen.
Magath gaan ze nu niet ontslaan hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:18 schreef SCH het volgende:
Het is toch wel zeker van Bayern?
http://www.at5.nl/index.asp?newsid=1676quote:Chelsea? Bayern Munchen? Madrid?
Van Gaal vertrekt zeer waarschijnlijk om bij een andere club te gaan werken. Omdat niemand bij Ajax nog op het vertrek in wil gaan is de geruchten-tombola sinds dinsdagnacht in volle gang.
Mogelijk gaat hij naar Chelsea om zijn voormalige assistent bij Barcelona, Jose Mourino, te assisteren als technisch directeur. Ook wordt hij genoemd als opvolger van Felix Magath bij Bayern Munchen, tegenstander van Ajax in de Champions League.
De meest curieuze stap zou zijn als Real Madrid hem heeft gevraagd. Madrid, de aartsrivaal van Barcelona, verkeert in een crisis en zoekt een opvolger.
Jij hebt altijd gelijk, wat wordt het dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Magath gaan ze nu niet ontslaan hoor.
Goedemiddag, welkom............ het is een gokje hoorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:57 schreef just me het volgende:
Ben benieuwd wat er tijdens de persconferentie allemaal gezegd gaat worden!
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Goedemiddag, welkom............ het is een gokje hoor
Zoiets:quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:57 schreef just me het volgende:
Ben benieuwd wat er tijdens de persconferentie allemaal gezegd gaat worden!
Het tweede...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:28 schreef Radegast het volgende:
"Femke, ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?"
Ik begrijp heus wel wat je bedoelt maar wat heeft die gast in die functie voor Ajax betekend het afgelopen jaar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is nog steeds dezelfde persoon en verdient hetzelfde respect. Ik vind 't niet erg dat 'ie weg gaat, maar ga echt niet hypocriet lopen juichen dat 'ie vertrekt.
Nou die zit aardig onder druk hoor. Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Magath gaan ze nu niet ontslaan hoor.
Kenyon is Chief Executive, dat is een andere functie. In Engeland kent met het technisch directeurschap niet, daar heeft men de manager voor. Volgens mij zit het zo.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:01 schreef RedGuy het volgende:
Chelsea heeft Peter Kenyon toch op die plek? Zoja, die gaat echt niet weg hoor.
Die is voor een bak geld binnengehaald, en zal ook een bak geld kosten om te ontslaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou die zit aardig onder druk hoor. Het zou me niks verbazen.
Geen idee.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt altijd gelijk, wat wordt het dan?
Nee, maar heb ik wel een aantal dingen over gelezen. Het geld voor een TD kunnen ze beter uitbesteden aan iets anders. Foeke Booy schijnt het ook goed alleen af te kunnen. En bij Ajax lopen er in de organisatie genoeg mensen rond die er wel een taakje bij kunnen nemen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:34 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Weet jij dan precies wat die functie precies inhoudt en wie die taken dan moet(en) vervullen
Wat denk je dat een TD in 1 jaar kan bewerkstelligen dan? Een trainer heeft al maanden tot een jaar nodig om een beetje iets neer te zetten, een TD is een functie die je pas over een x aantal jaren echt goed kunt evalueren. Hij heeft er geen potje van gemaakt, is volgens Koeman te ambitieus op sportief vlak. Nouja, ik ben liever te ambitieus dan dat ik voor het seizoen een doelstelling neerzet en na anderhalve maand begin terug te krabbelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik begrijp heus wel wat je bedoelt maar wat heeft die gast in die functie voor Ajax betekend het afgelopen jaar?
quote:Technisch directeur Van Gaal verlaat Ajax onmiddellijk
Van onze verslaggever Willem Vissers
AMSTERDAM - Louis van Gaal vertrekt als technisch directeur van Ajax. De 53-jarige Van Gaal, die de baan een jaar geleden aanvaardde als opvolger van Leo Beenhakker, wordt vermoedelijk trainer van Bayern München, als opvolger van Felix Magath. Het nieuws werd dinsdagavond na het duel met Maccabi Tel Aviv bekendgemaakt.
Van Gaal werd de laatste tijd bekritiseerd bij Ajax, vooral sinds het vertrek van aanvalsleider Ibrahimovic naar Juventus. Ajax slaagde er niet in de beoogde opvolger Koné aan te trekken, omdat de Ivoriaan vlak voor de sluiting van de transfermarkt niet door de keuring kwam.
Op spandoeken in de Arena werden de kwaliteiten van Van Gaal gisteren, toen Ajax met 3-0 won van Maccabi Tel Aviv, verschillend beoordeeld. Op één banier stond: 'Louis, heb jij je trainingspak nog?' Op een ander was geschreven: 'Van Gaal, je maakt mijn club kapot.'
Van Gaal bood zijn ontslag aan op 16 oktober. Gisteren is dat geaccepteerd door de clubleiding. De Amsterdammer was voorheen onder meer trainer van Ajax en Barcelona, alsmede bondscoach van Nederland.
Hij twijfelde al aan de loopbaanwijziging toen hij de baan destijds aannam. Liever was hij nog één keer ergens voor een tijdje trainer geworden . De aanbiedingen, onder meer van Spartak Moskou, konden hem echter weinig bekoren.
Opvallend aan de entree van Van Gaal als technisch directeur was dat hij een gedicht uitsprak met het zinnetje dat 'de cirkel rond was.' Ook mijmerde hij over een tocht door de grachten, als winnaar van de Champions League. Als trainer won hij die met Ajax in 1995.
Die geruchten over Bayern zijn wel erg hardnekkig zjroentje, zou je dat leuk vinden?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen idee.
Het verraste me nogal. Ben ook benieuwd wat de reden is en wat hij nu gaat doen.
Het zal me een worst wezen waar hij naartoe gaat. Bayern zal altijd een kutclub blijven, met of zonder Van Gaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Die geruchten over Bayern zijn wel erg hardnekkig zjroentje, zou je dat leuk vinden?
Lijkt me best reeel met Maurinho daar.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:00 schreef Frutsel het volgende:
Chelsea? dat lijkt me nog de minst reeele optie uit jou rijtje...![]()
Ajax niet, Real wel (zo eigewijs is ie wel) en Man Utd is hij altijd al van gecharmeerd geweestquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Real Madrid, Ajax en Man Utd zijn ook niet reėel.
Als het aan die yank ligt die net weer voor enkele miljoenen aandelen heeft gekocht niet. Die denkt dat Ferguson nog steeds een briljante coach is met moderne inzichten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Manchester (Kan wel eens het laatste seizoen van Ferguson zijn)
Die conclusie kan na zo'n relatief korte tijd nog niet getrokken wordenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:34 schreef Spideyman het volgende:
Zou die gast er niet gewoon genoeg van hebben?
Dat ie zoiets heeft van, owke de uitvoering van het transfersbeleid is mislukt, ik ben daar verantwoordelijk voor
Zoveel transfers heeft Van Gaal toch niet gedaan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:34 schreef Spideyman het volgende:
Dat ie zoiets heeft van, owke de uitvoering van het transfersbeleid is mislukt, ik ben daar verantwoordelijk voor, het boterde sowieso al niet, jongens ik kap ermee.
Geen nieuwe club, geen gezeur, lekker chillen.
Nee daar heb je gelijk in. Echter,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zoveel transfers heeft Van Gaal toch niet gedaan?
Mee eens! Normaal gesproken zou Ajax met vertrouwen een wedstrijd tegen PSV tegemoet kunnen zien. In elk geval niet al bij voorbaat in de rol van kansloze underdog. Het spandoek 'Louis, heb je je trainingspak nog?' vond ik veelzeggend ! Het is enerzijds een tik over de neus van Koeman, die er als trainer weinig van bakt en anderzijds ook nadrukkelijk een hint aan Van Gaal om weer snel veldtrainer te worden. En als dat niet bij Ajax kan, dan maar ergens anders.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:15 schreef twi het volgende:
..... Hij heeft er geen potje van gemaakt, is volgens Koeman te ambitieus op sportief vlak. Nouja, ik ben liever te ambitieus dan dat ik voor het seizoen een doelstelling neerzet en na anderhalve maand begin terug te krabbelen. Ik vind het als Ajacied zijnde die voor de zogenaamde crisis weg ging en erna terug kwam te beschamend voor woorden hoe Koeman zich de UEFA-cup in praatte, en hoe heel veel Ajacieden hier er blijkbaar vanuit gaan dat er van PSV wordt verloren. We zijn potverdomme Ajax, crisis of niet.
Onzin. De enige reden dat Trabelsi nu voor Ajax speelt, is dat 'ie zonder speeltijd in de nationale ploeg niet naar Engeland kan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:51 schreef Spideyman het volgende:
Alleen door Koeman's doorzettingsvermogen speelt Trabelsi nu als rechtsback voor Ajax
Dat zal zeker een heel belangrijke reden zijn. Maar het was toch Koeman die het lef had om op een zaterdag naar de woning van Trabelsi toe te rijden en het probleem mano a mano op te lossen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin. De enige reden dat Trabelsi nu voor Ajax speelt, is dat 'ie zonder speeltijd in de nationale ploeg niet naar Engeland kan.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:06 schreef anakin77 het volgende:
Hier, bij ajax lag mijn hart
Een club zonder echte voetbalcultuur, altijd apart
Binnen drie jaar zouden we de Champions League weer pakken
Maar met koeman staan we na München overal te kakken
Mijn herinneringen gaan terug naar Barcelona
Ook daar kreeg ik na mijn grote bek een voortijdig basta
Bij Oranje zou ik mijn kunstje nog een keer doen
Maar ondanks mijn belofte werden we geen wereldkampioen
Nu dus voor de zoveelste keer mijn ontslag
En kan ik weer uitleggen hoe slim ik ben en dat het niet aan mijn persoontje lag
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn grote mond
Vandaag is de cirkel čcht weer rond
2e keer vandaag dat ik deze tegenkomquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:06 schreef anakin77 het volgende:
Hier, bij ajax lag mijn hart
Een club zonder echte voetbalcultuur, altijd apart
Binnen drie jaar zouden we de Champions League weer pakken
Maar met koeman staan we na München overal te kakken
Mijn herinneringen gaan terug naar Barcelona
Ook daar kreeg ik na mijn grote bek een voortijdig basta
Bij Oranje zou ik mijn kunstje nog een keer doen
Maar ondanks mijn belofte werden we geen wereldkampioen
Nu dus voor de zoveelste keer mijn ontslag
En kan ik weer uitleggen hoe slim ik ben en dat het niet aan mijn persoontje lag
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn grote mond
Vandaag is de cirkel čcht weer rond
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:52 schreef dVTB het volgende:
[..]
Mee eens! Normaal gesproken zou Ajax met vertrouwen een wedstrijd tegen PSV tegemoet kunnen zien. In elk geval niet al bij voorbaat in de rol van kansloze underdog. Het spandoek 'Louis, heb je je trainingspak nog?' vond ik veelzeggend ! Het is enerzijds een tik over de neus van Koeman, die er als trainer weinig van bakt en anderzijds ook nadrukkelijk een hint aan Van Gaal om weer snel veldtrainer te worden. En als dat niet bij Ajax kan, dan maar ergens anders.
Van Gaal valt op zich weinig te verwijten. Dat geneuzel over het vertrek van de middelmatige spits Imbramovic is een drogreden. Als je met 4-0 onderuit gaat tegen Bayern Munchen heb je andere problemen dan een spitsenprobleem. Van Gaal heeft één cruciale fout gemaakt: een denkfout, op het moment dat hij de lat zodanig hoog legde. "Met dit spelersmateriaal moet je Europees kunnen meedoen..." Nou, NIET als de trainer Ronald Koeman heet, WEL als Van Gaal ZELF die trainer zou zijn geweest. Daar zit het verschil. De lat moest weer omlaag, omdat Koeman gewoon niet capabel is als trainer ! Hoewel de selectie redelijk intact is gebleven, groeien spelers niet meer en wordt het spel alsmaar slechter.
Dat Van Gaal nu weggaat bij Ajax vind ik enerzijds jammer, anderzijds fijn. Jammer, omdat Ajax een deskundige, bevlogen voetbalkenner verliest, met hart voor de club. Jammer ook, omdat Koeman nu aan het langste eind trekt. Fijn, vooral voor Van Gaal zelf, omdat hij nu hopelijk weer als clubtrainer aan de slag zal gaan. Dat wat iemand met zijn talent eigenlijk hoort te doen. Ik zie 'm al bij Real Madrid zitten, op z'n eerste persconferentieGo, Louis ! - Er zijn nog steeds mensen die inzien dat je één van de beste Nederlandse voetbaltrainers ooit bent. De prestaties die je met Ajax hebt neergezet, zijn daarvan het onomstotelijke bewijs. In de clubhistorie van meer dan 100 jaar is er slechts één periode geweest dat Ajax meer prijzen won.
(NB: Omdat het in dit topic nog nergens echt goed stond vermeld: Barend & Van Dorp meldde gisterenavond bij aanvang van de uitzending al het gerucht dat Van Gaal zou zijn opgestapt. Dat was rond 22.55 uur)
God bewaar me.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:15 schreef Frenkie het volgende:
Die hebben Queiroz al lang als opvolger van Ferguson.
Dat is toch oud nieuws...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
God bewaar me.
Weet iemand of die persconferentie live wordt uitgezonden?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:02 schreef Suijk het volgende:
Om 17.30 is de persconferentie.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:37 schreef Steeven het volgende:
Ja, die 3-0 in Den Haag in zijn achterhoofd die later 3-3 werd.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk alleen weet zeker AT5, NOS zal hier niet aan doen
Kan je AT5 ook via internet bekijken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk alleen AT5, NOS zal hier niet aan doen
heb je de stream-url toevallig?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:15 schreef JaWi het volgende:
AT5 radio iig.
http://www.rtvnh.nl en dan dat oortje boven in beeld.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
heb je de stream-url toevallig?
tnx manquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl en dan dat oortje boven in beeld.
[afbeelding]
Nog niet denk ik, maar hij heeft vast genoeg aanbiedingen gehad. En anders gaat ie rentenieren.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:33 schreef Spideyman het volgende:
Volgens mij heeft ie geen nieuwe club. (gokje)
Nee dus, lees mijn post.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:33 schreef Spideyman het volgende:
Volgens mij heeft ie geen nieuwe club. (gokje)
lees mijn post maar, ik was eerderquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee dus, lees mijn post.
Bij zijn vertrek uit de arena zei hij dat hij vandaag weer aan het werk gingquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee dus, lees mijn post.
Onzin, hij geeft alleen aan wat zijn rol is/was.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hij haalt nog wel even z'n gram....
"En IK stuurde Ajax aan"
Daar zit het probleem bij Louis IK IK IK
Zoals hij het ziet, van Gaal wilde teveel macht. Dat geeft opzich niet, maar houd dan wel rekening met de spelers en de rest van technische staf.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, hij geeft alleen aan wat zijn rol is/was.
Dat geloof ik ook niet. Zullen straks nog wel vragen komen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij heeft ie helemaal geen andere club,.
Dat doet ie ook, hij stapt immers op.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
maar houd dan wel rekening met de spelers en de rest van technische staf.
Nu jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat doet ie ook, hij stapt immers op..
Bijzonder helder verhaalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:49 schreef Spideyman het volgende:
dat was een korte toelichting.
Kort?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:49 schreef Spideyman het volgende:
dat was een korte toelichting.
Dat wist men toe ze hem die functie gaven.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nu ja.
Ik neem hem verder ook niks kwalijk, maar ik zeg alleen dat dat een probleem van Louis is. Die een mening heeft en deze mening voor niemand wil veranderen en of bij stellen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:34 schreef Spideyman het volgende:
Dat ie zoiets heeft van, owke de uitvoering van het transfersbeleid is mislukt, ik ben daar verantwoordelijk voor, het boterde sowieso al niet, jongens ik kap ermee.
Geen nieuwe club, geen gezeur, lekker chillen.
hehe, ja die gast praat met zoveel pauzes dat je prima kon meetypen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bijzonder helder verhaal.
Klopt. Irritant dat ze de vragen uit de zaal niet live uitzenden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, ja die gast praat met zoveel pauzes dat je prima kon meetypen.
Ja, en de bijgestelde doelstelling stond hem ook niet aan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:52 schreef golfer het volgende:
Hem en de rest aanhorende op de persconferentie kom ik maar tot 1 conclusie:
Hij wilde meer zeggenschap en macht en kreeg die niet van de andere directie-leden.
Tussen het trollen en raaskallen door zeg je vaak genoeg iets zinnigs,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Z'n verzamelwerk gaat heten:quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:09 schreef Nyluzzz het volgende:
Nee, hij wordt dichter. Over honder jaar hebben de mensen het over Bredero, PC Hooft en Van Gaal.![]()
Ja vind ik ook. Ze zijn ook nog allemaal vriendjes enzo, bah.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vrij duidelijk allemaal, een verschil van inzicht, meer niet.
Toch wel teleurstellend eigenlijk
Verschil van inzicht over iets fundamenteels wel: hij wilde niet afwijken van de eerdere doelstellingen en de rest van de directie en het bestuur wilde de doelstellingen voor de korte termijn wel bijstellen aan de hand van de zwakke resultaten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vrij duidelijk allemaal, een verschil van inzicht, meer niet.
Toch wel teleurstellend eigenlijk
Er is geen ruzie geweest.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Beetje schimmig allemaal. Details willen we. Is er ruzie geweest ? Zo ja tusen wie ? Zag van Gaal het niet in Komen zitten ? En waarom niet ? Etc.
Dit is een onbevredigende uitleg.
Eerlijk gezegd vind ik dat niet echt schokkend nieuws. Dat wisten Van Der Eijden en Jaakke vorig jaar ook wel toen ze hem binnenhaalde. Nu hebben ze hem geloosd voordat hij echt schade gaat aanrichtenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Verschil van inzicht over iets fundamenteels wel: hij wilde niet afwijken van de eerdere doelstellingen en de rest van de directie en het bestuur wilde de doelstellingen voor de korte termijn wel bijstellen aan de hand van de zwakke resultaten.
Dat komt in mijn ogen weer eens neer op de zoveelste keer dat Van Gaal gebrek aan realiteitszin heeft en daarmee zijn eigen ego en het vasthouden aan ZIJN visie belangrijker vindt dan de belangen van de club.
Hij is niet geloosd. Hij heeft zelf ontslag aangeboden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat niet echt schokkend nieuws. Dat wisten Van Der Eijden en Jaakke vorig jaar ook wel toen ze hem binnenhaalde. Nu hebben ze hem geloosd voordat hij echt schade gaat aanrichten
Hij kreeg dus niet meer bevoegdheden (terecht in mijn ogen) en is opgestapt.quote:Tot slot heeft Louis van Gaal aangegeven dat hij de bevoegdheden van de technisch directeur te beperkt vindt in verhouding tot de bevoegdheid van de trainer van het eerste elftal, vooral met betrekking tot de aan- en verkopen van spelers. De leiding van Ajax heeft in de gesprekken met Louis van Gaal aangegeven dat de bevoegdheden van de technisch directeur van Ajax ongewijzigd blijven.
door bijvoorbeeld dat vetorecht van vd Eijden vertrekt wel een Zlatan. Dat is ook geen gezonde situatie.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:30 schreef golfer het volgende:
Hij kreeg dus niet meer bevoegdheden (terecht in mijn ogen) en is opgestapt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:28 schreef cultheld het volgende:
Hmm ik heb het nog niet gezien, maar Studio Ajax zal er ongetwijfeld aandacht aan besteden tijdens de eigenlijke voorbeschouwing op Rosenborg - PSV
Nou, dat denk ik toch wel hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is geen ruzie geweest.
En terecht.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:28 schreef cultheld het volgende:
Hmm ik heb het nog niet gezien, maar Studio Ajax zal er ongetwijfeld aandacht aan besteden tijdens de eigenlijke voorbeschouwing op Rosenborg - PSV
Helemaal mee eens! (quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:39 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk is Van Gaal aan de kant gezet. Staaltje van amateur-management waar je U tegen zet. Iemand op zo'n positie binnenhalen maar wederzijds niet duidelijk zijn over bevoegdheden en ambities. Rare snuiters, die zakenjongens.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! (. )
Waarom?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nu is het netjes gebracht, maar als ze Van Gaal echt hadden willen houden hadden ze hem echt die extra rechten wel gegeven.
Zolang ze maar niet gaan ruilenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:41 schreef numero_uno het volgende:
Bij NEC komt er volgend seizoen een plek vrij.... laten we het hopen van niet
Nooit gedacht dat ik het met jou nog een keer eens zou zijn over iets dat betrekking heeft tot Ajax.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer van die SCHaamsmiley
![]()
houdenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:40 schreef Doc het volgende:
[..]
En terecht.
Als het meezitten komen ze ook met de herhaling van de wedstrijd van gister ipv Rosenborg - Boeren.
Maar wat wil: Ajax is de mooiste club. Dat weet iedereen. Het is niet voor niets dat de media zo van Ajax houdt.
Ajax heeft zaterdag terecht verloren van SC Heerenveenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het met jou nog een keer eens zou zijn over iets dat betrekking heeft tot Ajax..
vraag ik me nog steeds af wie er slechter af isquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet gaan ruilen.
In je mand.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ajax heeft zaterdag terecht verloren van SC Heerenveen
Dat laatste is sowieso waar. Zoals wel vaker heeft Van gaal een inschattingsfout gemaakt en dacht hij de boel naar zijn hand te kunnen zetten. Dat heeft hij bij Barēa al 2 keer geprobeerd en ook rond het Nederlands Elftal wilde hij veel meer zaken regelen dan alleen de taken die hij als bondscoach had.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:42 schreef golfer het volgende:
Waarom?
Bij zijn uitgebreide sollicitatieprocedure is exact vastgelegd wat wel en niet de bevoegdheden van Van Gaal als TD zouden zijn.
Als hij het daarmee niet eens zou zijn geweest, had ie nooit zijn contract moeten tekenen.
Maar het is vaker gebeurd met Van Gaal. Ik denk dat de leiding op tijd heeft ingezien dat Van Gaal alles weer naar zijn hand wilde zetten. Daarom hebben ze de extra bevoegdheden geweigerd. Het was vooraf zeker dat Van Gaal dat nooit zou pikken, omdat hij dan de regie niet in handen heeft.quote:Naderhand proberen meer bevoegdheden te krijgen kan ie natuurlijk proberen, maar dat ie dan nul op het request als antwoord zou krijgen moet je incalculeren. Als je DAAR vervolgens een halszaak van maakt, ben je in mijn ogen niet zuiver bezig, want voor hetzelfde geld kan je dan zeggen: " Oké, ik wist van te voren wat mijn bevoegdheden zijn, ik het geprobeerd er meer te krijgen. Niet gelukt. Ik ga verder met mijn werk binnen de bevoegdheden die ik al wist en had."
Heel goed! De media houden van Ajax omdat het de mooiste club van het land is.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
houden
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Heel goed! De media houden van Ajax omdat het de mooiste club van het land is.
Kutmediaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik hou hun aanbod nog even in overweging.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:57 schreef Chadi het volgende:
Mooi zo .. En wie gaat er nu op die plek ?
Hey, dat zij mijn vader ook al. Maar die is vroeger keeper bij Ajax geweest dus die zal wel meer kans makenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou hun aanbod nog even in overweging.
wat stond er vandaag in de krant van zwakker nederland?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Kutmedia
Kap nu gewoon met het blijven houden aan dat "club". ajax is geen club. Niet proberen om na te denken ofzo, dat is gewoon zo. Jullie zijn GEEN club. Had ik al gezegt dat ajax GEEN club isquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:12 schreef Doc het volgende:
Misschien kunnen we Aron Winter of zo strikkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou hun aanbod nog even in overweging.
Serieus?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, dat zij mijn vader ook al. Maar die is vroeger keeper bij Ajax geweest dus die zal wel meer kans maken![]()
jah tijdens de tweede wereld oorlog maar toen gingen de schiet oefeningen wel wat andersquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Serieus?.
Hebben wij een. Fries
. op goal gehad.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
jah tijdens de tweede wereld oorlog maar toen gingen de schiet oefeningen wel wat anders
Ajax is een traditionele club. Niet zoals die gemaakte instelling in Eihoven.quote:
Gemaakte instelling? Nog niet eens, het is gewoon de ordinaire vrijetijdsbesteding van Philips.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ajax is een traditionele club. Niet zoals die gemaakte instelling in Eihoven.
ajax is een multinational met filialen verdeeld over 2 continenten (amerika zat ook al in de planning trouwens.) Waar jij het over hebt is echt van jareeeeeeeen terug inmiddels.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax is een traditionele club.
Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:09 schreef Suijk het volgende:
Gemaakte instelling? Nog niet eens, het is gewoon de ordinaire vrijetijdsbesteding van Philips.
Over bedrijven gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |