quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:36 schreef Subhuman het volgende:
Met de uitleg van CompuMess zou het te vinden moeten zijn, ware het niet dat ik met de Groningen meet ook tot 3x toe de afslag had gemist die ik op de ringweg had moeten nemen. En dan te bedenken dat ik in Groningen zelfs nog een beetje bekend ben...
Maar ik ga proberen om het in één keer te vinden!![]()
En wat als een enkeling weer (eerder) terugmoet.. is het goed te lopen?quote:offline Borelius - dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:19 profiel edit quote home
oldtimer
Usericon van Borelius
Is helemaal waar, er is daar op zondag geen bal te doen, en dus erg rustig. En dan kunnen de treinreizigers zich over de diverse auto's verspreiden en kunnen we met zijn allen naar Naarden.
Na eerst even de omgeving en wellicht het station zelf even met camera's geteistert te hebben.
Niet te verwarren met station Bussum-zuid ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:08 schreef k_man het volgende:
Het station heet Naarden-Bussum.
Welke opmerking Re? Dat je meegaat?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:17 schreef Re het volgende:
hmmm mijn opmerking in vorige deel is niet echt opgevallenof het boeit niet natuurlijk
![]()
Of het kost je een wandeling van een half uur à drie kwartier, schat ik. Kheb dat, met omweg, wel eens gedaan overigens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:11 schreef Bowiefan het volgende:
Niet te verwarren met station Bussum-zuid ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
Welke opmerking Re? Dat je meegaat?
Yepz, nog steedsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:16 schreef Ouwesok het volgende:
Hé Bowiefan [afbeelding] , ook nog in de lucht.
* PdeHoog meldt zichquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:38 schreef Subhuman het volgende:
Wie werpt zich dit keer op als telefoonnummerverzamelaar? En wie mogen we bellen als we onverhoopt wat later zijn?
Gefeli met de kleine man, Rewimoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Heb het zo druk gehad met de verjaardag van zoon dat dit topic er een beetje bij ingeschoten is.
Mooi, al een half uur geen bezwaar, dus we zijn het erover eensquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog meldt zich
Stuur mij maar een mailtje met je telefoonnummer en je nick. Gaarne VOOR zaterdag 18.00 uur
Mijn email-adres staat in mijn profiel
Het is een stevige wandeling van minstens een half-uur, maar er rijden ook een bus, nl. lijn 136, richting Amsterdam (vanaf station Naarden Bussum), deze stopt in de vesting Naarden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:50 schreef Elation het volgende:
[..]En wat als een enkeling weer (eerder) terugmoet.. is het goed te lopen?
Dank je welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gefeli met de kleine man, Rewimo
*extra grote deegroller in auto legt*quote:Ik hoef zeker geen Haribo mee te nemen, nu hij toch niet meekomt
Dat is nauwelijks door elkaar te halen, er is maar één station met de naam NAARDEN-BUSSUM!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:11 schreef Bowiefan het volgende:
[..] Niet te verwarren met station Bussum-zuid ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:55 schreef Rewimo het volgende:
*extra grote deegroller in auto legt*![]()
*grote deegroller weer omruilt voor gebruikelijke exemplaar*quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog twijfelt nu of hij naar Naarden komt
ik neem wel brownies mee?
In dat geval neem ik wel een paar vriendjes meequote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:39 schreef Ouwesok het volgende:
Gelukkig heb ik echter nog wel een gelijkwaardig wapen [afbeelding]
Is wel aan te radenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:32 schreef pea4fun het volgende:
Ik stop iig een keer voordat we door de vestingmuur heenzijn
Er schijnt daar een poort te zitten ergens waar je door kan...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:38 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Is wel aan te raden
[afbeelding]
Je zult immers ook nog een keer weer terugmoeten [afbeelding]
Ach, vanaf daar is het nog maar een paar honderd meter tot de parkeerplaats, dat stukje kunnen we ze ook wel per brancard vervoeren...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Er schijnt daar een poort te zitten ergens waar je door kan...Vlak bij de scouting
Hoe kom je d'rbijquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
Dit begint sterk op een vrijdagmiddag-stemming te lijken
voor mij ook nog niets vrijdagmiddagquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:58 schreef Bowiefan het volgende:
vrijdagmiddagstemming.........
ik ben nog maar op de ½ [afbeelding] moet nog 3 nachten werken...
ik zal mijn perfect-apparaat-om-mensen-in-dierentuinen-op-afstand-te-houden ook meenemen xil![]()
Ik heb zon wegwerpstatief van 29 euro, denk niet dat je er iets aan hebtquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:30 schreef Xilantof het volgende:
nemen mensen trouwens ook hun statief mee?
kan ik ff kijken en vergelijken
nee dankjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:04 schreef Elation het volgende:
[..]
Ik heb zon wegwerpstatief van 29 euro, denk niet dat je er iets aan hebt
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:12 schreef Xilantof het volgende:
wel leuk trouwens dat er deze keer weer nieuwe mee gaan in ik bij de vorige meets niet heb ontmoet..
Ik ga voor de meisjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:30 schreef k_man het volgende:
Precies, jou hoef ik niet nog een keer te zien. Ik ga voor de newbies.
Oh wacht, het werd een gezellige meet.![]()
Dame op leeftijd ook goed?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:32 schreef Elation het volgende:
[..]
Ik ga voor de meisje![]()
Zouden we er ook aan mogen voelen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:43 schreef Subhuman het volgende:
Ja, ik wil ook graag alle newbies bekijken die ik nog nooit eerder gezien heb!
Die moeten allemaal op een rijtje gaan staan zodat we ze kunnen bekijken... (had ik jou al eens gezien eigenlijk? )quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:43 schreef Subhuman het volgende:
Ja, ik wil ook graag alle newbies bekijken die ik nog nooit eerder gezien heb!
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:45 schreef Subhuman het volgende:
Bah waarom snapt niemand de grap.
Dit wordt dus mijn eerste grote meet...
Ok, maar voelen kost extra!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]Je moet ook in de rij
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:50 schreef k_man het volgende:
[slijmbal]
Dat zeg je niet meer als je pea ontmoet hebt...
[/slijmbal]
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:54 schreef pea4fun het volgende:
whahaaaaa....ik wil alleen aan de camera's voelen hoor...
Ken ik jou danquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:57 schreef Xilantof het volgende:
Pdehoog, mijne weet je toch?
Waarom?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:01 schreef Bowiefan het volgende:
ik geloof dat ik maar thuis blijf
Hahahaha.....die grote wittequote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:56 schreef k_man het volgende:
Aan van die lekkere grote teletoeters pea?![]()
De mijne is groterquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hahahaha.....die grote wittewas die niet van Luap?
Heb ik hier ook nog iets over te vertellen?!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hahahaha.....die grote wittewas die niet van Luap?
Ik herken een stuk of wat steeds beterquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:10 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb al een heel aantal mensen ontmoet, maar eigenlijk stiekum weet ik nauwelijks nog wie wie is. Als ik bezig ben met foto's maken dan doet de omgeving (of de mensen die erbij zijn) er niet meer zo toe
de 18-70quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:11 schreef Elation het volgende:
Ik twijfel wat ik zal pakken, heb mn nikon lensje 18-70.. maar aan de andere kant die Sigma 70-200 is wel mn favoriet...
hoe zwaar zijn die lenzen ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:11 schreef Elation het volgende:
Ik twijfel wat ik zal pakken, heb mn nikon lensje 18-70.. maar aan de andere kant die Sigma 70-200 is wel mn favoriet...
Das nou jammer...hehe...al zou ik er toch niks mee kunnen hoor....Ik kan net redelijk omgaan met mijn eigen camera, zonder toeters en bellen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:09 schreef luap het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog iets over te vertellen?!
Zou je wel willen he? maar ik neem mijn grote witte niet mee dus daar kun je niet aan voelen... sorry.
Werk zequote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:31 schreef Bowiefan het volgende:
neem die tank maar me dan
maar ik ben weg, naar mijn werk daaaaaaaag
Heeft Xilantof nog waarschuwingen nodig Subhuman?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:06 schreef Xilantof het volgende:
owhja! beertje heb ik ook nog niet ontmoet...
had je die van mij meegenomen?, lijkt me leuk de full deal te krijgenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:06 schreef Borelius het volgende:
Vanavond 10 DVD's gemaakt voor zondag. Nog even een herhaling van de oproep/info enkele dagen geleden (had ik beloofd):
Meeting 15-08-2004 (Portret-meet) .
Jongesok-neigingenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:34 schreef beertje_ het volgende:
behalve dat ik jongesok-neigingen heb zoals ik dat begrepen heb .......
Xilantof niet bijzonder, de rest wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:34 schreef beertje_ het volgende:
Heeft Xilantof nog waarschuwingen nodig Subhuman?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:33 schreef pea4fun het volgende:
Werk ze
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:35 schreef Subhuman het volgende:
Werkze Bowiefan!
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:43 schreef Xilantof het volgende:
werkse Bowiefan!
Thx all, heb nog niks verklooid vandaag.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:05 schreef Ouwesok het volgende:
Werkze Bowiefan....
en laat niks aanbranden
Je stond nog niet op mijn lijstje, nu wel, waarmee het totaal inmiddels is opgelopen tot 12, want inmiddels had nog iemand gereageerd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:07 schreef Re het volgende:
[..] had je die van mij meegenomen?, lijkt me leuk de full deal te krijgen
Wie dan? en hoe laatquote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:14 schreef Borelius het volgende:
Je stond nog niet op mijn lijstje, nu wel, waarmee het totaal inmiddels is opgelopen tot 12, want inmiddels had nog iemand gereageerd.
hmmmmmmmmquote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:43 schreef Bowiefan het volgende:
Thx all, heb nog niks verklooid vandaag.
Net ff 30000 liter koffie gemaakt, moet ik zondag nog een paar blikjes meenemen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:54 schreef Ouwesok het volgende:
PdeHoog heeft duidelijk de verkeerde verwachting van het geluid dat uit de Horizon zal komen
[afbeelding]
Het schijnt dat...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:46 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Jongesok-neigingenRoodachtig haar Beetje druk ![]()
Doorkwebbelen tot zelfs planten vingers in hun oren steken ![]()
.........vul maar in
Welke
Zegguh.....wat gaan we daar in Naarden eigenlijk doenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:11 schreef Subhuman het volgende:
De derde optie nog wel in de buurt zou kunnen komen
Het wordt vast heel gezellig!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zegguh.....wat gaan we daar in Naarden eigenlijk doenEen FOT-meet of een stille tocht
Yupquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:32 schreef Hayk het volgende:
Heeee! Leuk!!!!! Beertje- in HerfstkleurenWordt alvast een beetje in het thema komen onderweg
Trouwens, hoe is 't eigenlijk met die herfstkleuren in 't Gooi??? Begint 't al wat te worden???
En Beertje_, 0820 uur op de boemeltrein toch? En in B'post uitstappen?? (even 4 the record...)
Daarvoor heet het ook zondag.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:38 schreef Robertje het volgende:
De zon gaat zondag schijnen....heb ik gehoord.
Dat wordt dus een uitdaging voor de rest van het gezelschapquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:50 schreef beertje_ het volgende:
foto's maken ok maar zelf op de foto...en dat 's morgensvroeg!!
Betekent het dan dat ik morgen vrij heb?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Daarvoor heet het ook zondag.
Ja aan het eind van de dag ben je twee dagen vrij!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:45 schreef Robertje het volgende:
[..]
Betekent het dan dat ik morgen vrij heb?
Jah, lèkker!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:43 schreef Bowiefan het volgende:
Thx all, heb nog niks verklooid vandaag.
Net ff 30000 liter koffie gemaakt, moet ik zondag nog een paar blikjes meenemen?
Ja, ga ook nog eens anderen met dit forum lastig vallenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:51 schreef Subhuman het volgende:
Sorry mensen ik ben in een te flauwe bui vandaag... Ik zal wel even dit forum afsluiten en anderen ermee gaan lastig vallen!
Vrijdag en zaterdag dus...volgens mij had ik zondag wat te doenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja aan het eind van de dag ben je twee dagen vrij!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:53 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja, ga ook nog eens anderen met dit forum lastig vallen
Wie zijn spijt?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:39 schreef JeroenH het volgende:
Ik moet tot zijn spijt afzeggen wegens diverse factoren.
Groot geschapen jij?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:37 schreef Elation het volgende:
Pola filter... iemand die er een van 67 of 77 meeneemt?
checkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:37 schreef Elation het volgende:
Sorry, niet voorradig, wel eentje van 58mmquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:37 schreef Elation het volgende:
valt wel mee toch? 67 is toch wel normaal maatje?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Groot geschapen jij?
Noot 2 myself: Re zoeken op de meetquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:14 schreef Re het volgende:
[..]
check
Vriendjes worden?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:32 schreef CompuMess het volgende:
Sorry, niet voorradig, wel eentje van 58mm
Sharkie zit te vieren dat ie oom is gewordenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:53 schreef Faithy het volgende:
Sharkie? Kan ik nog meerijden?
Wat vraag je er voor?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:32 schreef CompuMess het volgende:
ps: ik heb nog een Canon Speedlite 540 EZ in de aanbieding... Iemand?
Ik ga zondag wel op zoek naar iemend met een rood hoofd die zo blauw is als een tientjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendjes worden?
Hij zal er wel op passen, maar of hij dan wat zinnigs doet ...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:44 schreef Robertje het volgende:
En wat belangrijker is...kan ie op een Fuji7000?
Bale....dan maar ff wacht tot Kerst...weet ik tenminste een cadeauquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:02 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hij zal er wel op passen, maar of hij dan wat zinnigs doet ...![]()
Hij is specifiek geschikt voor analoge Canon spiegelreflexen. Hij doet het ook wel op digitaal Canonspul (bv de PS Pro1) maar dan kan je niet alle opties gebruiken. vrpr. ¤ 160,-
Mijn nummer is bekend bij Pea. Als je het niet erg vindt wou ik het daarbij latenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heren,
Ik heb wat telefoonnummers van de vorige meet opgedoken en nu mis ik nog telefoonnummers / email-adressen van de volgende personen:
indien je telefoonnummer tussen augustus en nu is gewijzigd, ook even reageren aub
Beertje_
Blasphemer
Bowiefan
Dr_Flash
Faithy
k_man
luap
RonaldV
Ultra_ivo
Misschien handig als deze mensen alsnog hun telefoonnummer doorgeven?
Kom jij een uur later of is de aanvang verschovenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:52 schreef RonaldV het volgende:Nog 49 uur! (en 10 minuten)
No problemquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn nummer is bekend bij Pea. Als je het niet erg vindt wou ik het daarbij laten
(tevens tsop f-lrtc)
wintertijd roeleertquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Kom jij een uur later of is de aanvang verschoven
Yup, maar da's pas het laatste weekend van oktober toch?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wintertijd roeleert
Volgens mij is dat altijd het weekeind volgend op de 21e.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yup, maar da's pas het laatste weekend van oktober toch?
...weekje wachten nog...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wintertijd roeleert
Ik val Pea wel lastig zoals altijdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No problem. Wil je wel een lijstje met andere telefoonnumers of doe je dat ook via pea?
Ik vond dit:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd het weekeind volgend op de 21e.
Edit: Volgens het KNMI heb ik gelijk, tenzij er NOG een weekeinde achteraankomt.
Zeg ik: tenzij er nog een weekeinde achteraankomt. In de meerderheid van de gevallen is het weekeinde volgend op de 21e het laatste weekeind. Toevallig is dat dit jaar niet zoquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vond dit:
Wintertijd
In de nacht van zaterdag 30 op zondag 31 oktober kunnen mensen weer een uurtje langer slapen of uitgaan, want dan eindigt de zomertijd en begint de wintertijd.
De klok wordt om 03.00 uur een uur teruggezet, meldde het ministerie van Binnenlandse Zaken gisteren. De wintertijd geldt niet alleen voor Nederland, maar voor alle landen in de Europese Unie.
De "wintertijd" is eigenlijk de gewone tijd en duurt vijf maanden. De Ministerraad heeft besloten dat de zomertijd in elk geval tot en met 2006 ingaat in het laatste weekeinde van maart en eindigt in het laatste weekeinde van oktober. De klok gaat dan een uur terug van 3 uur naar 2 uur.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:19 schreef RonaldV het volgende:
Edit: Volgens het KNMI heb ik gelijk, tenzij er NOG een weekeinde achteraankomt.
Goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:42 schreef Robertje het volgende:
Zal factor 20 meenemen...
* Robertje herinnert Lelystadquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!
*factor 50 klaarlegt![]()
Ik zie serieus kans te verbranden op zo'n dag
quote:
Mijn nummer is bekend bij Oceanonix.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn nummer is bekend bij Pea. Als je het niet erg vindt wou ik het daarbij laten
dat was echt grappigquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:57 schreef Robertje het volgende:
[..]
* Xilantof herinnert Lelystad
Die had voor blijdorp zo'n mooi lijstje gemaaktquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn nummer is bekend bij Oceanonix.
Ik had twee dagen een rode toeterquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat was echt grappig![]()
Gevonden. Ik was aan het zoeken op de verkeerde naamquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn nummer is bekend bij Oceanonix.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
Dames en heren,
Ik heb wat telefoonnummers van de vorige meet opgedoken en nu mis ik nog telefoonnummers / email-adressen van de volgende personen:
indien je telefoonnummer tussen augustus en nu is gewijzigd, ook even reageren aub
Blasphemer
Faithy
k_man
luap
Misschien handig als deze mensen alsnog hun telefoonnummer doorgeven?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:43 schreef Bowiefan het volgende:
was je weg dan![]()
![]()
![]()
welkom thuis![]()
Ben ik heel benieuwd waar je dan op zocht...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gevonden. Ik was aan het zoeken op de verkeerde naam.
Het mailtje van oceanonix.....heb ik alleen nooit gehad. Hij is doorgestuurd door Rubberduckeyquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik heel benieuwd waar je dan op zocht...
Ok....nummer staat genoteerd in mijn mobiel en nu die maar niet vergetenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:10 schreef k_man het volgende:
Nummer is gemaild aan PdeHoog.
Overigens niet de bedoeling dat het ook verder verspreid wordt.
En k_man wil ook deze keer niet zelf op foto's worden vastgelegd (althans; ik wil ze niet op Fok terugzien).
Flash, komt Blasphemer nog? en zo ja...met jou?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik heel benieuwd waar je dan op zocht...
Wil je dan wel een rode muts opzetten (o.i.d.) zodat iedereen het niet kan vergeten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:10 schreef k_man het volgende:
En k_man wil ook deze keer niet zelf op foto's worden vastgelegd (althans; ik wil ze niet op Fok terugzien).
Of een maskerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:20 schreef Borelius het volgende:
[..]
Wil je dan wel een rode muts opzetten (o.i.d.) zodat iedereen het niet kan vergeten?![]()
Bang dat je opgegeten wordt?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:10 schreef k_man het volgende:
Nummer is gemaild aan PdeHoog.
Overigens niet de bedoeling dat het ook verder verspreid wordt.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:24 schreef Borelius het volgende:
@k_man:
Toch nog even doorvragen, stel er is een leuke foto, waar meer mensen dan jij op staan, maar ik maak jouw gezicht op een acceptabele manier onherkenbaar, mag ik hem dan wel plaatsen?
Oké...dank je. Als Offy haar dekentje en kussen een beetje aan de kant gooit kan er dan nog iemand bij instappenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:01 schreef Borelius het volgende:
Verzamelen bij het station Naarden-Bussum!
Genoteerd en dank voor de melding. Was het alweer vergetenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:57 schreef pea4fun het volgende:
PdeHoog, luap heeft geen mobiel, maar reist met mij mee. Als je hem nodig hebt kan je mij bellen. (heb je wel mijn nieuwe mobiele nr? Niet die van de fok!meetinglijstjes?)
Als je even wacht, zal ik je verzameling in een keer completerenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook maar eens mobiele nummers verzamelenHet wordt wel erg spannend zo
Nou ga je opeens wel veel eisen van haar hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oké...dank je. Als Offy haar dekentje en kussen een beetje aan de kant gooit kan er dan nog iemand bij instappendesnoods 2.
Elationquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is er trouwens om 10:15 in Utrecht CS allemaal? Ben beetje de controle kwijt
De kortere lijntjes heeftquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je even wacht, zal ik je verzameling in een keer completeren. Maareh....Blasphemer? Gaat-ie nog mee of niet?
Nee, hij moet plotseling werken... Niks aan te doen...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je even wacht, zal ik je verzameling in een keer completeren. Maareh....Blasphemer? Gaat-ie nog mee of niet?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oké...dank je. Als Offy haar dekentje en kussen een beetje aan de kant gooit kan er dan nog iemand bij instappendesnoods 2.
Het zijn zelfs twee mailtjes gewordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
Kortom.....er komt zo een mailtje aan
Jaaaa Offy plettenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik wil nog best een derde hoor.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....gaan we nou lopen zeiken over twee mailtjes. Wees blij dat ik uberhaupt een mailtje stuur
Kan iedereen gebeuren, hindert niet. Ik heb je trouwens mijn nieuwe nummer gemaild, was me helemaal ontschoten dat ik die oude niet meer heb!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....gaan we nou lopen zeiken over twee mailtjes. Wees blij dat ik uberhaupt een mailtje stuur
de eerste is onderweg; je stond niet in de lijst met mailadressenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:33 schreef Bowiefan het volgende:
ik wil nog steeds een eerste
Het nummer wat je mailde was ongewijzigd. Een derde mail lijkt me dus overbodigquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:42 schreef Borelius het volgende:
[..]
Kan iedereen gebeuren, hindert niet. Ik heb je trouwens mijn nieuwe nummer gemaild, was me helemaal ontschoten dat ik die oude niet meer heb!
Onderweg....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
*Nog NUL mailtjes heeft.....
Ik heb er wel 2quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:51 schreef Xilantof het volgende:
2?
ik heb er maar 1 ontvangen...
10.15 Utrecht CSquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:15 schreef Elation het volgende:
[..]
Elation
..vul aan
Gezellig kluppiequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:28 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
10.15 Utrecht CS
Ultra_Ivo
geel_badeentje
Dr. Flash
Elation
Oceanonix
wie nog meer?
En? Ga je ook nog foto's maken van Naarden?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
IK ga de meeste foto's maken van iedereen zondag
Dit hadden we toch al geregeldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:29 schreef sander0105 het volgende:
Wij (ptje en ik) kunnen helaas niet mee .. (bedankt tu) We wilden alleen nog wel die dvd hebben
ik dacht alleen, je (borelius dus) kan em ook via de post sturen als dat makkelijker is dvd doosje heb ik zelf evt. nog wel. We moeten maar ff kijken.
Zo niet dan heb ik deze nog:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo, ik heb net m'n fototas maar eens ingepakt. Hij is nog net te tillen
....... voldoende flitserbatterijen
Ik geloof dat we samen met ouwesok een wedstrijdje kunnen doen wie de oudste spullen bij zich heeftquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:37 schreef Borelius het volgende:
(je bent oldtimer of niet)
Owjahquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit hadden we toch al geregeldIk zou dat ding toch meenemen voor jullie
EUR 4 was dat ding toch? Dat moet wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:05 schreef sander0105 het volgende:
[..]
Owjahlamaar
tis al laat zegmaar... Zou jij em dan ook voor kunnen schieten
is misschien makkelijker dan geld overmaken enzo
dan vogelen we daarna we uit hoe ik em bij jou kan ophalen.
'k heppumquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
de eerste is onderweg; je stond niet in de lijst met mailadressen
Wij zijn bouwko's. Toevallig hebben we net 2 weken tentamen periode enzo dus zijn we wat minder op de tu. Ik ben er in iedergeval aanstaande ma en vrij. en de week erna bijna elke dag (en de week daarna de hele weekquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
EUR 4 was dat ding toch? Dat moet wel lukken denk ik. En jullie woonden in Zoetermeer, toch? Moet helemaal goed komen denk ik
. Ik zag wat email-adressen van de TU Delft staan. Hoe vaak zijn jullie daar?
Doe es normaalquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:24 schreef Elation het volgende:
Ja flash, hoeveel GB neem je mee?
ikke 41,024 GB
fotos op lage resolutie en dan en in Burstmode, a 3per seconde.. ik krijg het wel vol
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:32 schreef k_man het volgende:
Asahi is toch Japans bier?![]()
harddisk kom je niet ver he, imagetanksquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe es normaalIk kan ook wel 286 Gb aan harddisks inlaaien
Nee ik neem 1792 Mb CF mee, en dat zou genoeg moeten zijn. Ik ga voor minimaal 200 foto's, maar 350+ behoort in principe tot de mogelijkheden
jammer.. volgende keer beter....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:48 schreef Blasphemer het volgende:
ja sorry
ik moet plots werken zondag en ik was het een beetje vergeten om me af te melden
excusses hier voor
kinders, de echte kenner schrijft GB ipv gb en MB ipv mb :')quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:28 schreef Elation het volgende:
harddisk kom je niet ver he, imagetanks
40gb hd, 2x 512mb CF![]()
Ach.....anders is gezellig af en toe ff in een cafe (of bij de moeder van Boreliusquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:58 schreef Xilantof het volgende:
hopelijk is morgen beter dan vandaag
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:45 schreef Shark.Bait het volgende:
kinders, de echte kenner schrijft GB ipv gb en MB ipv mb
ISO norm enzo... MHz ipv mhz
kan idd ook erg gezellig zijn!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach.....anders is gezellig af en toe ff in een cafe (of bij de moeder van Borelius) hangen ook leuk hoor
![]()
Zie het als een dagje uit
kan je elkaar leuk verblinden met je flitsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:14 schreef Rewimo het volgende:
In die gangen van de vesting is het droogEn daar kun je goed verstoppertje spelen met zijn allen
MHz oke, maar Gb en Mb en niet GB en MB, het is net als bij Km.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:45 schreef Shark.Bait het volgende:
kinders, de echte kenner schrijft GB ipv gb en MB ipv mb
ISO norm enzo... MHz ipv mhz
quote:Van zaterdag 16 oktober tot en met zondag 24 oktober (behalve op maandag) kan je 's middags om 14.30 uur opzoek gaan met een onderzoeker naar het spook. Is het de vijand of een spion of misschien een beest? Wie weet ga je de vesting wel verdedigen met een kanonschot.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kan je elkaar leuk verblinden met je flits
zo in het donker
Tuurlijkquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:01 schreef Xilantof het volgende:
iedereen is er wel weer vol van hé
van die meets
best, maar niet op zondagquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk
Volgende week weer een?
Ik heb een Metz CT 35 bij me. Toch maar even erover denken om m'n 45 CT 1 mee te nemen. Ouwesok kan dat nog pareren, hij heeft dacht ik een 60....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie er gaan winnen
Prioriteiten stellen hequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
best, maar niet op zondag
denk niet dat mijn handbalteam het op prijs stelt dat ik nog meer vrij neem
Godard GS80 geeft ongeveer een zetje licht ter grootte van acht Metz60'squote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb een Metz CT 35 bij me. Toch maar even erover denken om m'n 45 CT 1 mee te nemen. Ouwesok kan dat nog pareren, hij heeft dacht ik een 60....
Ivo
Ik zou dat handbal ook maar gewoon opzeggenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:31 schreef Xilantof het volgende:
ik begin steeds meer te twijfelen eerlijk gezegt
b= bit B=Bytequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:21 schreef Borelius het volgende:
MHz oke, maar Gb en Mb en niet GB en MB, het is net als bij Km.
Ik ga eens kijken wat een iso 3200 rolletje doet op iso 12800quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:48 schreef k_man het volgende:
Ik wilde juist eens een z/w iso 50 rolletje meenemen.
Juist.....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat een iso 3200 rolletje doet op iso 12800
Geen MCdonalds in Naardenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:06 schreef Subhuman het volgende:
Is er trouwens een McDonalds of iets dergelijks in de buurt om 's avonds wat te kunnen eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |