Ja dat gaf het extra zetje om dit topic over een unieke voetballer te openen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:37 schreef Biels het volgende:
Jij kijkt ook al naar Nederland 2?
Wereldspeler, dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat gaf het extra zetje om dit topic over een unieke voetballer te openen.
Hoi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Waar blijven de echte voetbalfans ?
Omdat hij zich wel bewezen heeft voor Real. De coach die hem op de bank zet wordt denk ik ook wel gelyncht..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het ook bewonderenswaardig dat hij in deze tijd altijd het vertrouwen krijgt, zelfs als hij een mindere periode doormaakt!
Meldt, maar jammer genoeg voor je ben ik geen fan van Raul.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ok het is geen Berry van Aerle.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Meldt, maar jammer genoeg voor je ben ik geen fan van Raul.
Prima nuttige speler hoor, maar niet tot de verbeelding sprekend bij mij.
Nee dat is de overeenkomst met Bergkamp. Totaal anoniem in hun persoonlijke leven. Maar grandioos met hetgeen waar het over gaat. Het verschil met een andere briljante speler zoals Bergkamp is dat Raul wel veel prijzen wint.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:53 schreef Kapmes het volgende:
Indrukwekkender carriëre, maar vind het geen opvallende wereldster
Komt ie weer aan met het opnoemen van andere spelers.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:15 schreef cultheld het volgende:
Fernando Torres is beter![]()
En Fernando Torres is pas 20,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met het opnoemen van andere spelers.
Erger was dat je een s had bij González op het eind. En die streepjes schelen voor de uitspraak en je had geen Blanco.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:50 schreef tong80 het volgende:
Mijn god de streepjes vergeten.Lynch me.
Ja sorry het is geen Ajacied, Gunner of Barcagozer. Desondanks dat grote minpunt toch een degelijke voetballer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hij zijn roots geen blik meer waardig gunt. Zelfs zn oude amateurclub kan in moeilijke tijden niet op zijn steun rekenen. Iedereen uit het dorp waar Raul is opgegroeid vind het fantastisch voor hem dat hij het gehaald heeft. Maar echt heel erg populair maakt hij zich niet door nooit meer zijn gezicht daar te laten zien.
Is het een Ajacied? Nee... dan ben je maar degelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:04 schreef tong80 het volgende:
Degelijk ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:47 schreef keeper het volgende:
Was die niet weggehaald bij Atletico omdat Gil y Gil de jeugdopleiding alleen maar geldverspilling vond?
net als de rest van Realquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:
Absolute wereldspits inderdaad, die nu helaas een mindere periode doormaakt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:
Absolute wereldspits inderdaad, die nu helaas gelukkig een mindere periode doormaakt.
Johan gelezen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hij zijn roots geen blik meer waardig gunt. Zelfs zn oude amateurclub kan in moeilijke tijden niet op zijn steun rekenen. Iedereen uit het dorp waar Raul is opgegroeid vind het fantastisch voor hem dat hij het gehaald heeft. Maar echt heel erg populair maakt hij zich niet door nooit meer zijn gezicht daar te laten zien.
Zei de Inter Milan fan, daar spelen immers alleen spelers die hun club eeuwig trouw hebben gezworen. Ouwe thirth generation superstar,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Raul heeft gewoon zijn ouwe club veraden.
Je moet je schamen als je voor de grootste rivaal gaat voetballen.
Torres zou zoiets nooit doen !
Ik hoop dat Raul nog slechter gaat spelenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:52 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zei de Inter Milan fan, daar spelen immers alleen spelers die hun club eeuwig trouw hebben gezworen. Ouwe thirth generation superstar,!!
Wat Raúl zelf betreft: fantastische voetballer, in vorm één van de betere van de wereld en al een fantastische carrière achter de rug op z'n 27ste. Ik hoop dat ie snel weer de oude wordt...![]()
Als je stil komt te staan in je ontwikkeling en de voorzitter zo stom is om niet te zien dat ie een ruwe diamant in huis heeft zou ik zeggen, waarom niet!?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je bent opgeleid bij een goede voetbalclub dan ga je toch niet spelen bij de grote rivaal.
Volgens mij heeft Real de ouders van Raul gewoon geld gevegeven om daar te komen voetballenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:37 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Als je stil komt te staan in je ontwikkeling en de voorzitter zo stom is om niet te zien dat ie een ruwe diamant in huis heeft zou ik zeggen, waarom niet!?
ThiRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD generation bedoel je denk ik...
Omdat de toenmalige voorzitter Jesus Gil y Gil geen geld meer in de jongerenwerking wilde steken en ze koudweg afschafte, moest Raúl, toen dus grote fan van Atléti, wel naar Real Madrid overstappen. Op zeventienjarige leeftijd debuteerde hij er in de A-ploeg en een week later scoorde hij zijn eerste treffer tegen ... Atletico Madrid. Flinke inschattingsfout inderdaad, maar Real zijn een stelletje stinkerds!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:37 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Als je stil komt te staan in je ontwikkeling en de voorzitter zo stom is om niet te zien dat ie een ruwe diamant in huis heeft zou ik zeggen, waarom niet!?
ThiRRRRRRRRRRRRRRRRDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD generation bedoel je denk ik...
Serieus!? Dat is wel een leuk detail. Zouden ze de nieuwe manier van juichen van Ronaldo er volgend jaar ook in verwerken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:11 schreef methodmich het volgende:
Dat trouwringetje zoenen doet ie ook bij FIFA 2004, merkte ik onlangs.
Als ie morgen maar scoortquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:29 schreef methodmich het volgende:
Geen idee. Met Ronaldo schoot ik steeds naast.
Ik neem aan dat je opmerking bedoelt, refererend aan die post net boven jou?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:35 schreef tong80 het volgende:
Wat een trieste opmerkingen in dit topic.
Ach, jij kan er ook niets aan doen dat je uit Limburg komt. Niet jouw schuld, maar die van de politiek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij bent "een goeie".quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:49 schreef zjroentje het volgende:
Hey, kutgriek.
Ik ben er trots op.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, jij kan er ook niets aan doen dat je uit Limburg komt. Niet jouw schuld, maar die van de politiek.
Stond een mooi verhaal over hem in de Hard Gras van voor het EK.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:47 schreef keeper het volgende:
Was die niet weggehaald bij Atletico omdat Gil y Gil de jeugdopleiding alleen maar geldverspilling vond?
Altijd die regheringh weerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er trots op.
Wij willen onafhankelijk worden,maar die stomme Hollandse regering wilt dat niet.
Dat vind ik iets te veel eer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:11 schreef Sloggi het volgende:
Voor mij staat hij in het rijtje Cruyff / Pele.
Haal Romario weg en ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te veel eer.
Wel in het rijtje van Basten, Platini, Romario, Zidane.
800 goals is mooi maar er zijn ook genoeg andere spelers die er nog meer maken als ze in totaal 18 seizoenen in Nederland en Brazilië voetballen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:24 schreef tong80 het volgende:
Romario is ook een grootheid. Al 800 doelpunten een WK vrijwel in z'n eentje gewonnen. Helaas te lang bij PSV gebleven.
Maar geen Serie A / Primera Division / Premier League.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Destijds stelde de Eredivisie nog wel wat voor hoor.
gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
En Raúl is ook Limburger ofzo???
Ok dat ie Brazilië naar de Olymische finale schoot is ook te bagatalliseren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
800 goals is mooi maar er zijn ook genoeg andere spelers die er nog meer maken als ze in totaal 18 seizoenen in Nederland en Brazilië voetballen.
800 goals is veel, maar als je het niveau van de competities meetelt valt het toch wel weer mee.
Ik kan het niet zo goed beoordelen omdat ik een groot deel van zijn carrière gemist heb.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dat ie Brazilië naar de Olymische finale schoot is ook te bagatalliseren.
Romario scoorde in de EC-1 tegen de grootsten van die periode. Porto, Steau en AC Milan. En elk doelpunt was van ongeëvenaarde schoonheid.
Nogmaals, puur naar de cijfers kijkend is hij dat niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:49 schreef methodmich het volgende:
Romário wordt denk ik door velen wel tot de beste aanvallers ooit beschouwd hoor.
Romario heeft maar één seizoen gepresteerd in een Europese topcompetitie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dan valt voor alles wel wat te zeggen. Er zijn meer topspitsen die hun goals ook in zwakkere competities maakten. En de eredivisie was destijds gewoon vast de zesde competitie van Europa.
Hij heeft een paar jaar geschitterd bij Barca.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Romario heeft maar één seizoen gepresteerd in een Europese topcompetitie.
Daarna kreeg 'ie heimwee en ging 'ie terug naar die Heimat.
Dat zegt wel degelijk wat.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ja, en een wereldtitel en een rits goals in de CL zeggen niets??
1992/93 PSV 26 22 Eredivisiequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft een paar jaar geschitterd bij Barca.
Hier past alleen het zwijgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Grappige vergelijking
Dat is ongeveer net zo dom als Linkskens te vergelijken met Romario
Is hij spits?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel goals heeft hij sinds 2004 gescoord
5 of 6?
Desondanks toch nog 21 goals sinds 2004 in competitieverband. Vroeger maakte hij die wel in één seizoen, maar toch.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:26 schreef WeebI het volgende:
Raúl
Zo ongeveer mijn meest favoriete voetballer ooit, hoewel Sergio Ramos hard op weg is om dat te evenaren (maar dan moet ie wel nog minstens tien jaar basisspeler bij Real blijven).
Over zn top heen, maar dat wil ik helemaal niet zien
Held
Toch nogquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Desondanks toch nog 21 goals sinds 2004 in competitieverband. Vroeger maakte hij die wel in één seizoen, maar toch.
daar ben ik zeker mee eensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:37 schreef Fides het volgende:
Ik ben ook geen echte fan van deze man. Hoewel hij natuurlijk wel een Real legende is.
Alsof dat wat uitmaakt. Raúl is nu al een monument.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De top 3 gaat hij dus niet halen
Als dat zo is dan vrees ik dat topclubs als Barca, Real, AC Milan, Bayern en Manchester verdomd kleine selecties krijgen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat hij thuis hoort op het niveau Bolton, Zaragoza, Udinese, Bordeaux?
Noem maar 100 man die beter zijn dan Raul en dat is dan nog een bescheiden aantal...quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die hebben allemaal een stuk of 15 spelers van Europees topclub niveau
quote:Het jaar 2009 wordt op voorhand bijzonder voor Real Madrid-aanvaller Raúl. De records die de 31-jarige aanvaller de komende periode bij De Koninklijke zal verbeteren zijn nauwelijks te overzien.
Real-icoon Alfredo Di Stéfano zal het eerste slachtoffer worden van de dadendrang van Raúl. De 31-jarige aanvaller heeft nog maar twee doelpunten nodig om de doelpuntenlegende uit de jaren vijftig af te lossen als algeheel topscorer van Real Madrid. Gerekend over alle competities kwam Di Stéfano tot 307 treffers; Raúl staat op 305 goals.
Ook zal Raúl zich snel kunnen kronen tot Reals eeuwige topscorer in de Primera División. Aan zijn totaal van 212 goals in de Spaanse topklasse hoeft de aanvaller er slechts vier toe te voegen om op gelijke hoogte te komen met Di Stéfano.
Raúl, die afgelopen zondag bij Real Mallorca het vijfhonderdste competitieduel in zijn loopbaan speelde, is voorts nog 23 duels verwijderd van clubrecordhouder Manuel Sanchís. Die kwam tussen 1982 en 2001 tot 523 competitieduels voor Real. Op z'n vroegst evenaart hij de vroegere verdediger op de derde speeldag van het volgende seizoen.
Er zijn slechts vijf andere spelers met vijfhonderd duels in Primera División. Onbetwiste recordhouder is nog altijd keeper Andoni Zubizaretta (622 duels voor Athletic de Bilbao, Barcelona en Valencia), gevolgd door Eusebio (543, Real Valladolid, Atlético Madrid, Barcelona, Celta de Vigo), doelman Francisco Buyo (542, Sevilla, Real Madrid), Sanchís (Real Madrid) en Miguel Soler (504, Espanyol, Barcelona, Atlético Madrid, Sevilla, Real Madrid, Real Zaragoza, Real Mallorca).
quote:Meeste competitieduels Real Madrid
Recordhouder: Manuel Sanchís (523)
Positie Raúl: tweede met 500 duels
quote:Meeste officiële duels Real Madrid
Recordhouder: Manuel Sanchís (712)
Positie Raúl: tweede met 680 duels
quote:Meeste duels Primera División
Recordhouder: Andoni Zubizaretta (622)
Positie Raúl: zesde met 500 duels
quote:Topscorer Real Madrid in competitieverband
Recordhouder: Alfredo Di Stéfano (216)
Positie Raúl: tweede met 212 goals
quote:Algeheel topscorer Real Madrid
Recordhouder: Alfredo Di Stéfano (307)
Positie Raúl: tweede met 305 goals
quote:Topscorer Primera División
Recordhouder: Telmo Zarra (251)
Positie Raúl: zesde met 212 goals
quote:Topscorer Europees verband (excl. Super Cup)
Recordhouder: Gerd Müller (66)
Positie Raúl: tweede met 64 goals
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Primera División 500 212 Copa del Rey 35 18 Europa Cup 123 64 Spaanse Super Cup 12 7 Europese Super Cup 3 1 Wereldbeker 3 1 WK voor Clubs 4 2 Totaal 680 305 |
Errug netjes hoor!quote:Trefzekere Raul evenaart clubicoon Di Stefano
01 februari 2009
Raul heeft het clubrecord van Alfredo di Stefano zaterdagavond geëvenaard. De aanvoerder van Real Madrid maakte vlak na rust tegen Numancia de openingstreffer. Dat was zijn 307e doelpunt voor de Koninklijke, evenveel als zijn legendarische voorganger.
Real won de uitwedstrijd met 2-0 waardoor de achterstand op Barcelona, dat een wedstrijd minder heeft gespeeld, nog negen punten is. Vlak nadat het feestje rond Raul was gevierd besliste Arjen Robben het duel. Hij maakte tien minuten later plaats voor Rafael van der Vaart. Wesley Sneijder had evenals Robben een basisplaats. Klaas Jan Huntelaar mocht het laatste kwartier meedoen voor Gonzalo Higuain.
Raul debuteerde op zijn zeventiende in het befaamde witte shirt, in oktober 1994 tegen Zaragoza. Hij is nu 31 en werd enkele weken geleden de jongste voetballer die 500 wedstrijden speelde voor Real Madrid. De spits voert ook de topschutterslijst van de Champions League aan met 66 goals.
quote:Achtste plaats op meeste goals in La Liga ranglijst. Als enige nog actief.
1 Zarra, 251
2 Hugo Sánchez, 234
3 Di Stéfano, 227
4 César, 225
5 Quini, 219
6 Pahíño, 210
7 Mundo, 195
8 Raúl, 188
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De top 3 gaat hij dus niet halen
Bijna welquote:Topscorer Primera División
Recordhouder: Telmo Zarra (251)
Positie Raúl: zesde met 212 goals
quote:Op zondag 1 februari 2009 01:51 schreef venomsnake het volgende:
Respect!
quote:Mocht Florentino Pérez komende zomer (weer) tot voorzitter van Real Madrid worden benoemd, dan zal er in het Santiago Bernabéu een ware revolutie plaatsvinden. Alleen Iker Casillas, Sergio Ramos, Pepe, Lassana Diarra en Ruud van Nistelrooij mogen blijven. Bij de overige spelers, waaronder dus vijf Nederlanders en boegbeeld Raúl, zal naar de geïnteresseerde clubs worden geluisterd.
Bron
Dat neem je toch niet echt serieus he?quote:
dat idee heb ik ook, een arriveerde vedette die nog effe gaat afbouwen bij Schalke.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit wordt de miskoop van de eeuw
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit wordt de miskoop van de eeuw
quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:09 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Vandaag een hattrick tegen Köln.
De afgedankte spitsen doen het beter dan Schalke qua resultaten, al hebben ze zo te zien wel de ommekeer ingezetquote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Catch22- het volgende:
Schalke doet het toch lekker met die 2e 'afgedankte' spitsen
Nou wat doet Schalke het goed, zal wel komen door die vele belangrijke goals van Raulquote:
Tja als de verdediging niet goed functioneert. Raul doet in elk geval waar die voor gekocht is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nou wat doet Schalke het goed, zal wel komen door die vele belangrijke goals van Raul
Shit zie deze post nu pasquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef emokid het volgende:
Straks om 22.30 op rtl7 De Beste Voetballer(s) Ooit met RRRRRAUL GONZALEZ!!!!!!
Dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:26 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
Je kan ook gewoon het topic Raul noemen.
Leuk programma maar wel erg kort. Di Stefano en Valdano aan het woord. Di Stefano had overigens een mooie uitspraak, hij vertelde dat als hij geweten had dat het een wedstrijd om doelpunten zou gaan, hij er veel meer gemaakt zou hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit zie deze post nu pas
Was het wat ?
In 2008 had hij er ook makkelijk bijgekunt en wellicht zelfs in 2010 maar ja... als je niet goed bij de bondscoach ligt dan houdt het op. Toch blijft het spijtig want dan had ik tenminste 1 speler uit de selectie de prijs/prijzen geguntquote:Op donderdag 28 april 2011 17:27 schreef msnk het volgende:
Het is toch werkelijk waar een schande dat een Torres zichzelf Europees kampioen én wereldkampioen mag noemen en niet deze man....
Seedorf Zwei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |