Ja dat gaf het extra zetje om dit topic over een unieke voetballer te openen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:37 schreef Biels het volgende:
Jij kijkt ook al naar Nederland 2?
Wereldspeler, dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat gaf het extra zetje om dit topic over een unieke voetballer te openen.
Hoi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Waar blijven de echte voetbalfans ?
Omdat hij zich wel bewezen heeft voor Real. De coach die hem op de bank zet wordt denk ik ook wel gelyncht..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het ook bewonderenswaardig dat hij in deze tijd altijd het vertrouwen krijgt, zelfs als hij een mindere periode doormaakt!
Meldt, maar jammer genoeg voor je ben ik geen fan van Raul.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ok het is geen Berry van Aerle.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Meldt, maar jammer genoeg voor je ben ik geen fan van Raul.
Prima nuttige speler hoor, maar niet tot de verbeelding sprekend bij mij.
Nee dat is de overeenkomst met Bergkamp. Totaal anoniem in hun persoonlijke leven. Maar grandioos met hetgeen waar het over gaat. Het verschil met een andere briljante speler zoals Bergkamp is dat Raul wel veel prijzen wint.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:53 schreef Kapmes het volgende:
Indrukwekkender carriëre, maar vind het geen opvallende wereldster
Komt ie weer aan met het opnoemen van andere spelers.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:15 schreef cultheld het volgende:
Fernando Torres is beter![]()
En Fernando Torres is pas 20,quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met het opnoemen van andere spelers.
Erger was dat je een s had bij González op het eind. En die streepjes schelen voor de uitspraak en je had geen Blanco.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:50 schreef tong80 het volgende:
Mijn god de streepjes vergeten.Lynch me.
Ja sorry het is geen Ajacied, Gunner of Barcagozer. Desondanks dat grote minpunt toch een degelijke voetballer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Zal mij aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hij zijn roots geen blik meer waardig gunt. Zelfs zn oude amateurclub kan in moeilijke tijden niet op zijn steun rekenen. Iedereen uit het dorp waar Raul is opgegroeid vind het fantastisch voor hem dat hij het gehaald heeft. Maar echt heel erg populair maakt hij zich niet door nooit meer zijn gezicht daar te laten zien.
Is het een Ajacied? Nee... dan ben je maar degelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:04 schreef tong80 het volgende:
Degelijk ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:47 schreef keeper het volgende:
Was die niet weggehaald bij Atletico omdat Gil y Gil de jeugdopleiding alleen maar geldverspilling vond?
net als de rest van Realquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:
Absolute wereldspits inderdaad, die nu helaas een mindere periode doormaakt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:
Absolute wereldspits inderdaad, die nu helaas gelukkig een mindere periode doormaakt.
Johan gelezen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel jammer dat hij zijn roots geen blik meer waardig gunt. Zelfs zn oude amateurclub kan in moeilijke tijden niet op zijn steun rekenen. Iedereen uit het dorp waar Raul is opgegroeid vind het fantastisch voor hem dat hij het gehaald heeft. Maar echt heel erg populair maakt hij zich niet door nooit meer zijn gezicht daar te laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |