Wij deden ook nooit aan ritme: dat komt vanzelf. Als de voeding maar regelamtig is, dat vond ik wel belangrijk. Volgens mij heeft Danielle de eerst drie maanden zo'n beetje weggeslapenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:25 schreef Anitra het volgende:
Djulian heeft ook niet echt een ritme dus. Bel ik net vriendje omdat ik het niet meer red vandaag, Djulian heeft veel lopen spugen en weinig geslapen. Leg ik hem net even in de wieg om ff 2 tellen te douchen en meneer slaapt ineens.
[off-topic]quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:31 schreef snoopy het volgende:
Ambertje, wordt maar snel weer beter hoor!
Wat is er zo goed aan rooibosthee LadyS?
ja alleen wil ik nu z dadelijk gaan masseren maar durf ik nietquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:44 schreef dutchie het volgende:
Knorretje, het lijkt me voor jullie een opluchting te weten dat je nu iets voor Jayden kan doen (naast natuurlijk zielsveel van hem houden). Hoop dat het werkt en dat je je stralende vent gauw terug hebt.
Misschien met babyolie die je lekker warm maakt en daarna een warm kruikje ertegenaan houden?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:49 schreef Knorretje het volgende:
ja alleen wil ik nu z dadelijk gaan masseren maar durf ik niet
Het doet natuurlijk pijn voor hem om daar te masseren. Sterker nog ik doe hem al 6 weken meer pijn dan nodig is geweest doordat ik hem wilde troosten.
Ja het is anders. Heel anders. En ik ben heel erg blij dat ik het vroeg wist dat het een knul zou worden. Klinkt heel ondankbaar maar ik heb echt moeten wennen dat het geen meid werd en dat heb ik nu in de zwangerschap kunnen doen zodat ik er ook echt klaar voor was toen hij kwam. Het had op dat moment ook geen meid moeten zijn, want daar was ik niet meer op ingesteld.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:49 schreef Luchtbel het volgende:
Knorretje, ik hoop dat het gauw beter gaat! Hoe is het eigenlijk? Een zoontje? Ik herinner me dat nog een meisje je fijn zou lijken. Is het anders een jongetje?
Nou ik kan je wel vertellen dat ik even opgelucht adem haalde toen ik op mijn verjaardag nog een keer te zien kreeg dat het een meisje was. Niet dat een zoon niet welkom was of wat dan ook, maar het leek me wel echt heel moeilijk hoor. Dit betekent in mijn ogen echt niet dat je een voorkeur hebt als in, dat er maar 1 'soort' welkom is, maar gewoon, je gevoel en in jouw geval een soort van droom, dat moet je omschakelen. Ik kan me er dus wel wat bij voorstellen hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:00 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Maar veel moet groeien en dit moet ook groeien, als het straks met hem beter gaat zal dat ook een hoop schelen, al is het maar omdat ik me dan ook beterder zal voelen (minder vermoeid etc etc) en me oook echt op de leuke dingen kan storten, hem echt kan leren kennen ipv huilend.
jawel hij heb voor gedaan hoe ik het beste te werk kon gaan voor de schouders en rug om het voor Jayden zo min mogelijk pijnlijk te maken, maar ik ben gewoon een schijtluis wat dat betreft. Hij gaat gegarandeerd huilen (deed hij vanmiddag ook) en nu ik weet dat ik dat veroorzaak vink dat anders dan de afgelopen tijd. Ben gewoon moeilijk aan het doen met mijn eigen. Komt vast goed (morgen ofzo )quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:01 schreef snoopy het volgende:
Hebben ze je niet laten zien hoe je moet masseren Knorretje?
Ons hebben ze geleerd: van het hart af, en altijd alleen in 1 richting de aanraking. Dus altijd even "loslaten" en dan dezelfde beweging weer opnieuw.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:03 schreef Anitra het volgende:
masseren is toch altijd van het hoofd afals je bij nek zit en naar het hart toe voor de lagere delen
Tifosi = fan, en naast voetballen etc. die Glenn al heeft, moest er natuurlijk ook wel e.e.a. aan voetbal fan materiaal aan de muur. Mbt clubs heeft ie natuurlijk geen keuze *kuch* en geen toepasselijker sjaal dan deze 'baby ultra' sjaal van Napoliquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:56 schreef phluphy het volgende:
Digger Ik heb werkelijk geen idee wat een Napoli tifosi is, maar ik vind het er indrukwekkend stoer uitzien!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:22 schreef E.T. het volgende:
Phluph, Danyel met de fles schreeuwt natuurlijk wel om een foto! (zeker zoals jij het omschrijft). Goed zeg, dat het lijkt alsof het wel gaat gebeuren!
Hij is vanmorgen begonnen met huilen en dat stopte niet echt meer. Ben van narigheid om dat hij het hangen in een draagzak wel lekker vind om 2 uur de deur uit gegaan en daar kalmeerde hij een beetje (binnen trapt hij er nog maar zelden in) hij is op een gegeven moment lekker in slaap gevallen en ben nu net een half uurtje weer terug omdat a) alicia moe werd van het lopen b) ik nouwelijks meer vooruit kwam en c) hij huilde voor een voeding.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Knor, hoe gaat het nu met Jayden?
Luchtbel We hebben een reiswieg ja, kan het idd wel eens proberen want het is nu niet te doen, slapen wilt hij wel alleen bij ons op de buik, en sávonds net als nu ligt hij ook in zijn bedje.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:40 schreef Luchtbel het volgende:
Bar_en_Mar, heb je een reiswiegje? Of een kinderwagenbak die eraf kan? Ik heb zoiets ook met Jolie gehad. Op een gegeven moment heb ik d'r eerst een paar keer in een reiswiegje naast m'n bed gezet, hand op d'r buikje en slapen maar. Daarna ben ik d'r steeds iets meer gaan verplaatsen, totdat ik d'r uiteindelijk weer s morgens vroeg in d'r eigen bedje kon leggen.
Ik zal thijs zeker een kusje van jou geven Geef Danyel eenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:56 schreef Phluphy het volgende: Bar_en_Mar Wat balen van dat krijsen ! Echt vreselijk is dat, en inderdaad uitermate frustrerend dat je de reden ervoor niet weet. Het enige wat je kan doen is inderdaad zoveel mogelijk troosten, en veel, héél véél kusjes geven!! Geef Thijs er maar één van mij![]()
het viel mij ook al op dat Lucas & Thijs soms het zelfde gedrag vertonen, kan er ook wel om lachen, ook jullie succes met Lucas, hier ging de middag redelijk al wilde hij vanmiddag weer niet slapen, zelfs na het badderen wilde meneertje maar een half uurtje slapen en toen weer terug bij mij, maar nu ligt hij lekker in zijn bedje enquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:11 schreef piglet het volgende:
Lucas is al een paar dagen niet in z'n hum. Veel huilen, slecht slapen, een verstopt neusje en af en toe niet goed drinken![]()
Hij slaapt trouwens wel prima op mijn buik (zoals nu, best lastig typen met 1 hand) en hij heeft de afgelopen 2 nachten tussen papa en mama in ook redelijk geslapen. Zijn het regeldagen, is het een verkoudheidje, is hij oververnoeid of is het toch een reactie op alle hectiek van de afgelopen tijd? Wie weet is het zelfs wel een combinatie van alles... Ik hoop in ieder geval maar dat het snel wat beter zal gaan.
Bar, het valt me op dat Thijs en Lucas vaak een beetje hetzelfde gedrag vertonen, grappig!
Succes er mee, ik hoop ook dat Thijs snel minder vaak gaat huilen.
Yep. Heb hij nog gedaan en hij heb de hele tijd gehuild, en daarna nog zelfs ff behoorlijk gegild. Toen een half uurtje gelurkt aan de fles, in slaap gekacheld voor een goed drie kwartier en nu ligt ie te steunen en te kreunen in zijn bakkie met z'n ogen open. Ben benieuwd wanneer het luchtalarm weer afgaat.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En heeft Danny nog geprobeerd om te masseren?? Hoop toch zo dat jullie menneke het wat makkelijker gaat krijgen!!!
Jolie en ik slapen op dezelfde kamer en een tijd lang was het tussen 6 en 8 echt bagger. Laten huilen doe ik niet maar ik slaap op m'n buik, dus het was echt een beetje naar. Maar dit heeft wel geholpen, eerst liet ik gewoon m'n hand erin bungelen, of ik hield d'r handje vast, dan sliepen we alletwee zo weer, daarna heb ik d'r steeds iets verder weggezet. Maar tis nu natuurlijk geen 30 graden meer, dus kijk wel uit met trek en toch enzo. Succes!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Luchtbel We hebben een reiswieg ja, kan het idd wel eens proberen want het is nu niet te doen, slapen wilt hij wel alleen bij ons op de buik, en sávonds net als nu ligt hij ook in zijn bedje.
bedankt iig voor de tip zal het eens proberen vanaf morgenochtend.
[..]
Het laten sabbelen op de pink doen we inderdaad zoveel mogelijk tijdens het voeden, maar het is helaas geen middel dat het huilen stopt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:11 schreef piglet het volgende:
Is het trouwens een idee om Danyel op je pink te laten sabbelen tijdens het voeden? Misschien dat ie dan sabbelen met een voller wordende maag gaat associeren en niet meer zo veel hoeft te huilen?
Of is dit nog zo nieuw en/of vermoeiend voor hem dat jullie het voorlopig alleen bij oefenen houden?
gaat het weer een beetje beter met Lucas? Beterschap gewenstquote:Lucas is al een paar dagen niet in z'n hum. Veel huilen, slecht slapen, een verstopt neusje en af en toe niet goed drinken![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:30 schreef danosa het volgende:
Jemig Phlup, wat goed zeg dat Danyel je tepel zocht (en vond) dit zijn toch flinke stappen in de goeie richting toch?
Ja, dat weten wij, maar hij probeert toch elke dag weer zo zielig mogelijk te kijken om ons het tegendeel te doen gelovenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:20 schreef snoopy het volgende:
Als hij daar lekker slaapt is er niks zieligs aan Pluisje. Is alleen maar goed voor hem![]()
Misschien een griepje onder de ledenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:59 schreef Belana het volgende:
Komt ff binnenwalsen...
Wat Liam nou heeft? slecht eten, slecht drinken.... slecht geslapen vandaag overdag. Hij is om 18.00 uur er al in gegaan na een warme douche en zonder fles want die wou hij weer niet. Daar straks was ie even wakker dus ik dacht: dan toch nog maar even een fles, maar nee hoor. Hij is overigens zoet weer gaan slapen. Ik maak me niet echt zorgen, maar raar vind ik het wel. Ik hoop dat het morgen beter gaat.
Zo zie je maar dat mijn makkelijke kindje zomaar ineens aan het veranderen is...
Tan, ik help je wel hoor Poemojnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:15 schreef poemojn het volgende:
Als er in bovenstaande iets niet klopt zal Anneja of Yukiko (kan ff niet op de nick komen) ofzo me wel verbeteren.
ja en nee. Maar er is weinig keuze he. Je moet het wel volhouden. Zondag brengen we Alicia voor een weekje te logeer. Kan ik me nog meer richten op Jayden en het masseren wat best veel tijd vergt. Heb het vandaag zeer consequent gedaan en hij heb warempel wel meer geslapen. Dus ga volgende week dat de hele week doen, zelf ook een beetje bij slapen het huis weer eens lekker schoon schrobben (na al die weken moet het toch echt een keer gedaan worden).quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:21 schreef phluphy het volgende:
Knor hou je het nog een beetje vol ?
Tobias vond het vooral heel raar, al dat gekke witte spul waar ie met zijn handjes op kon slaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:02 schreef Luchtbel het volgende:
Even naar aanleiding van de schuimbadfoto's van Myrthe. Ik zie wel meer mensen met schuimerige badjes, maar vinden ze dat nou echt leuk? En moet je ze daarna niet afspoelen dan?
Gebruik je losse doeken of pacco doeken?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:16 schreef piglet het volgende:
Ik vind het trouwens nog wel een beetje een gedoe met die doeken 's nachts, word je daar snel handiger in?
Ik heb nu losse doeken te leen van het CB en vandaag even een lap flanel gehaald om ze zelf ook te maken (was het snelst, ik moet de doeken donderdag weer terugbrengen en wil ze natuurlijk ook nog ff wassen). Ik twijfel nog een beetje over de pacco doeken want ik wil eigenlijk eerst even zeker weten dat het werkt en dat we het willen blijven doen. En ik was ook net te laat op marktplaats.nl voor een tweedehands pacco piccoloquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:02 schreef pluisje het volgende:
Gebruik je losse doeken of pacco doeken?
Ik vond de losse ook wel een gedoe, al krijg je er wel handigheid in hoor. De paccodoeken met klittenband kan ik inmiddels met mijn ogen dicht om doen
Oooooooooh jeeeeeeeee. Dat klinkt niet fijn. Ik weet niks van beebies van 9 maanden maar hoop voor jou dat het draakje snel weer in een prinsje veranderdquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:57 schreef Belana het volgende:
Jeetje Catootje, das wel vervelend evengoed! Ben benieuwd wat ze erover zeggen.
Ik heb hier een onhandelbaar beebiedreumesje... is dat normaal bij 9 maanden? Als het ook maar even niet naar meneer zijn zin gaat is het echt krijsen! Ik word er gek van! Van een hele makkelijke beebie is ie veranderd in een draak van een dreumes... huuuuuuh! Help!
Wij hebben het ook een paar weken met losse doeken gedaan, en toen ondertussen steeds op marktplaats en marktplaza enzo de Pacco doeken in de gaten zitten houden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:34 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik heb nu losse doeken te leen van het CB en vandaag even een lap flanel gehaald om ze zelf ook te maken (was het snelst, ik moet de doeken donderdag weer terugbrengen en wil ze natuurlijk ook nog ff wassen). Ik twijfel nog een beetje over de pacco doeken want ik wil eigenlijk eerst even zeker weten dat het werkt en dat we het willen blijven doen. En ik was ook net te laat op marktplaats.nl voor een tweedehands pacco piccoloMaar ik hou het nog wel even in de gaten, want met die losse doeken zal ik het van ze lang-zal-ze-leven niet met m'n ogen dicht kunnen denk ik
Ja, helaas, dat is normaal! En berg je, want waarschijnlijk wordt het nog ergerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:57 schreef Belana het volgende:
Ik heb hier een onhandelbaar beebiedreumesje... is dat normaal bij 9 maanden? Als het ook maar even niet naar meneer zijn zin gaat is het echt krijsen! Ik word er gek van! Van een hele makkelijke beebie is ie veranderd in een draak van een dreumes... huuuuuuh! Help!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, helaas, dat is normaal! En berg je, want waarschijnlijk wordt het nog erger![]()
Rond de negen maanden komen veel babietjes in de leeftijd dat ze erg graag mobiel willen zijn, maar het nog niet zo goed lukt om te lopen of te kruipen. Dat geeft frustraties. Daarnaast begrijpen ze nu ook goed dat mama weleens iets kan gaan doen wat zij niet willen en waar ze niets aan kunnen doen (ze kunnen immers nog niet achter je aan lopen, of in ieder geval niet snel genoeg). Dit geeft natuurlijk ook frustraties. Tel daarbij op verlatingsangst en dan zijn de rapen gaar.
Wil je er over praten? Heb een pietsje ervaring, heb er hier thuis ook 1. Begon bij hem ook met ongeveer 8 à 9 maanden, het probleem is ook dat ze nog niet kunnen zeggen wat ze willen, dus dan gillen ze. Nu wordt het bij Ewen iets minder, hij kan nu tenminste "nee!!!"en Isse mij!!!" roepen. Maar het is geloof ik de fase waar Liam nu in zit hoor Belana, met die leeftijd doen ze voor het eerst puberen, beetje loskomen van mamma enzo. Ja, ja Belaantje kleine mannetjes worden groot :')quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:57 schreef Belana het volgende:
Goed dat je het zegt van die Comodo doeken, want nu ik er over nadenk zal ik de piccolo niet lang kunnen gebruiken waarschijnlijk. Misschien handiger om nog even te wachten en meteen de Comodo aan te schaffen...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:12 schreef pluisje het volgende:
Wij hebben het ook een paar weken met losse doeken gedaan, en toen ondertussen steeds op marktplaats en marktplaza enzo de Pacco doeken in de gaten zitten houden.
We hadden het geluk dat Tobias al snel boven de 6 kilo en 60cm uitwas, en dus meteen in de Pacco Comodo doeken kon. Dat scheelt toch weer een aanschaf...
Ga trouwens met die losse doeken niet al te moeilijk zitten doen hoor. Een perfect recht kraagje is echt geen noodzaak, als het maar goed vastzit en niet voor het mondje zit
Als je het eenmaal gedaan hebt gaat het de keer daarop best makkelijk. Eigenlijk is het best een simpel systeemquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wat een puzzel zo een babybjorn... maar ik heb hem al bijna om
wou je nog midden in de nacht aan de wandel dan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wat een puzzel zo een babybjorn... maar ik heb hem al bijna om
quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:42 schreef phluphy het volgende:
Piglet Je hebt het steeds over doeken. Ik heb dat ergens in een boekje gezien, maar wij gebruiken maar 1 doek. Wij bakeren dus eigenlijk ook alleen de armpjes in.
Resultaat: bij het in bed leggen gaan *hopla* de beentjes in de lucht en krijg je dus never nooit de deken op zijn plek.
Misschien dat ik deze week met de verpleegkundige kan gaan proberen ook de beentjes in te bakeren.
Moeilijk is dat hé? Kiezen tussen 'liggen laten' en 'troosten'. We hebben hier gewoon de afspraak om het een kwartier aan te zien. Een kwartier !!! Ik vind dat echt heel lang, maar Jeroen houdt zijn poot stijf, en meestal slaapt Danyel ook wel binnen dat kwartier.
He? Wrom is dat dan?quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:00 schreef pluisje het volgende:
Nee, inbakeren en slaapzak mag niet samen! Mocht ie zich per ongeluk op zijn buik draaien (wat kan, omdat zijn benen los zijn), dan kan ie niet meer terug, of zelf zijn hoofd omhoog steunen, omdat zijn armpjes ingepakt zitten!
Ze gaan er vanuit dat ze in principe ook de beentjes ingebakerd hebben, dan kan dat niet. Of de beentjes strak onder de dekens. Maar inderdaad, ook zonder slaapzak zouden ze zich, als de beentjes los zitten, op de buik kunnen draaien. Daarom baker ik de beentjes dus ook in (wel losjes, strak mag niet tot 6 maanden).quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:06 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
He? Wrom is dat dan?
Ze kunnen toch ook omdraaien zonder slaapzak en dan heb je toch hetzelfde probleem?
Jezus het is echt ingewikkeldquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:11 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat ze in principe ook de beentjes ingebakerd hebben, dan kan dat niet. Of de beentjes strak onder de dekens. Maar inderdaad, ook zonder slaapzak zouden ze zich, als de beentjes los zitten, op de buik kunnen draaien. Daarom baker ik de beentjes dus ook in (wel losjes, strak mag niet tot 6 maanden).
Verder schijnt het gevaarlijk te zijn om babietjes in de slaapzak te doen zonder dat de armpjes door de gaten zitten, daardoor zit de zak niet vast zeg maar, en kunnen ze zich er helemaal in draaien of met hun hoofdje erin terecht komen.
Fluf, bij Cas stopte ik de deken gewoon overdwars in, zodat hij zijn benen omhoog kon doen en ik hem nog fatsoenlijk in kon stoppen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:42 schreef phluphy het volgende:
Piglet Je hebt het steeds over doeken. Ik heb dat ergens in een boekje gezien, maar wij gebruiken maar 1 doek. Wij bakeren dus eigenlijk ook alleen de armpjes in.
Resultaat: bij het in bed leggen gaan *hopla* de beentjes in de lucht en krijg je dus never nooit de deken op zijn plek.
ik heb er hier ook zo eentje.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:21 schreef E.T. het volgende:
Naja... scheelt straks een hoop in de kosten aan snoep e.d.
Hier nog zo 1, niet Liam, maar Ian. Die snoept heel af en toe een kit kat oid, maar vraagt er eigenlijk nooit omquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er hier ook zo eentje.
meneertje blieft ook vaker een stukje kaas dan een snoepje.
en boodschappen doen is ook niet compleet zonder een bezoek aan de slager (alleen voor het plakje worst dat hij daar scoort)
er wordt hem in winkels ook wel eens snoep aangeboden, maar dat weigert hij altijd.
eigenlijk snoept hij alleen als er iemand meesnoept. kennelijk is dat gezelliger![]()
Hij krijgt alleen maar borstvoeding. Ben bang dat hij toch te weinig groeit. Ondanks dat hij vorige week nog 130 gram was aangekomen in 1 week. Gister (op aanraden van Loenaquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:40 schreef poemojn het volgende:
Bedankt voor al het medeleven.
Dutchie, wat eet-ie?
Ach lieve schat toch, geloof je me als ik zeg dat het over gaat?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:47 schreef Sugar het volgende:
Maria ligt weer te gillen in haar bedje. Wat is het soms toch moeilijk...![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:46 schreef moussy het volgende:
Ik heb dé tip tegen luieruitslag of blazen op billen, poeder of zalf tegen voetschimmel!!
Het is weer zo ver bij Cas, rode billen en witte blazen op zn kont en zaakie.. Poeder er op en je zag het gewoon wegtrekken!!
Misschien via de babywalz-catalogus of zoiets als Wehkamp? Of gewoon een goeie speelgoedwinkel....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:46 schreef Anitra het volgende:
Maar nu vind Djulian het niks om "los"in het badje te badderen en nu zaten we te denken aan een zwemband waar hij in kan zitten, maar zijn die nog te krijgen in deze tijd van het jaar?
Mijn schoonmoeder kwam er mee. Die had het weer van een vriendin van haar en zij had het weer van een vriendin die last van smetlplekken heeft gehadquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:05 schreef livelink het volgende:
Ik vroeg me al af hoe je op het idee was gekomen, maar dat begrijp ik nu dan wel.
Hier heb ik nog geen echte explosie gehad, maar Job moet zijn eerste tandje dan ook nog krijgen, dus mij staat nog wel wat te wachten.
Ik heb hier vaker positieve verhalen over gehoord, misschien wat voor de moeders hier met huilbaby's of gewoon overstrekte baby's?quote:Hier een tip voor iedereen. Of je nu zwanger bent, een baby of kindje hebt.
Ik ben per toeval bij Body Stress Release terecht gekomen en ik kan je zeggen dat het echt TOP is!!
Zelf had ik na de geboorte van mijn dochter last van erge menstruatiekrampen en urineverlies en na 3 behandelingen ben ik daar helemaal vanaf. (circa 15 jaar geleden ging ik ook aan de pil vanwege die krampen.)
Maar BSR doet nog meer. Kan je baby of kind van zijn/ of haar kwaaltjes afhalen. Een 'huilbaby' (ik vind dit zo'n lelijk woord) of een baby met het kiss-syndroom kan na een paar behandelingen al van zijn of haar klachten af zijn.
Ik heb mijn dochter ook laten behandelen en ik zag gewoon aan haar dat ze het lekker vond.
Maar als je zwanger bent kunnen ze je ook behandelen voor een soepelere, minder pijnlijke bevalling.
Ik weet in iedergeval dat als ik zwanger ben van de tweede dat ik dit direct ga doen.
Het principe van een behandeling is zeer simpel, het gaat uit van drukpunten op je lichaam.
Maar wil je er meer van weten kijk dan op:
http://www.bodystressrelease.nl/index2.html
Het is echt de moeite waard.
Daar hoef je je niet voor tequote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:02 schreef LadyS het volgende:
En ik stond ook weer te janken natuurlijk![]()
ik heb hier de statistieken van de laatste 2 dagen:quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:05 schreef Luchtbel het volgende:
Hey watje patatje,
Ze rekenen 150 ml per kilo, dus in Ambers geval keer 6 denk ik.
Maar wat meer of wat minder. Als ze tevreden is, is er niks mis!
Het is echt komisch, hij ligt echt zo duidelijk "heeeey" te roepen, dat je verwacht dat er ieder moment "hongerrrrrrr!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:13 schreef phluphy het volgende:
Pluisje Wat leuk dat Tobias van die geluidjes gaat maken. Klinkt zeker een stuk aangenamer dan huilen!![]()
Maar toen had ik nog niet het midweekje center parcs gewonnen, dus dacht dat ik dat nog lang niet nodig hadquote:Op woensdag 27 oktober 2004 07:32 schreef lady-wrb het volgende:
een tijdje geleden heb ik nog zo'n ding in het overtollige babyspullen-topic geplaatst........ heb hem onlangs maar in de kliko gegooid....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |