abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22728004
Vervolg van Het grote kleine babietjestopic deel 30

6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Luckepuk
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
19 april 2004: Junah Ileah, dochter van Tan
17 mei 2004: Faith Cathryn, dochter van Psyche2003 (papa)
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
02 juli 2004: Ronja, dochter van RRRobert (papa)
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
04 juli 2004: Steijn, zoon van dolfg (papa)
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
6 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Little-Angel
12 augustus 2004: Djulian, zoon van Anitra
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
18 september 2004: Lucas Jan, zoon van piglet
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Laatste bericht:
----
poemojn - dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:33
Maat 68 past nu al bijna dus ik denk dat dat wat krap wordt als het echt koud gaat worden. Maar leuk dat je er nog aan dacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 25-10-2004 15:30:46 ]
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:58:49 #2
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_22728455
elke baby is toch een fokbaby ??
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:18:38 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22728871
Nee Poemojn dan heeft ze rr ws niks aan nee.

Jolie heeft weer vrede gesloten met d'r babygym. Nu moet ze weer huilen als ze er onderuit gehaald wordt, ik weet niet wat handiger is
pi_22729309
Luchtbel, dat heb je met vrouwen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:07:22 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22729813
Jah Snoop wat dat betreft is het een echte meid hoor!

Ze heeft wel d'r eigen ritme 'gecreeerd' Jolie was vanaf het begin al niet echt moe overdag en niet echt het type voor een vast ritme. Ben blij dat ik het ook niet geprobeerd heb, want ze heeft inmiddels d'r hele eigen ding en dat gaat prima. Ze wordt s ochtends om 7 uur wakker en dan krijgt ze meteen eten, dan blijft ze wakker tot aan 11:30 (na d'r fles van 11:00 uur valt ze dus in slaap) en dan slaapt ze tot ongeveer 14:00 en dan is ze weer wakker tot 18:00 uur en dan tot 20:00 uur en meestal valt ze op schoot tijdens GTST in slaap en dan leg ik d'r op bed. Dan om 21:30 wordt ze zelf wakker, dan verschoon ik d'r en slaapzak aan, ff mee naar boven voor d'r flesje en dan slaapt ze de hele nacht Zo zie je maar Anitra, sommige kleintjes groeien er van zelf in!
pi_22729948
Mwah, Morris is ook niet zo hoor. Hij houdt het ook niet zo lang uit in zijn box of wipstoeltje. 20 a 30 minuten is maximaal. En dan gaat hij weer slapen Van mij mag hij na zijn fles net zo lang in de box liggen als hij leuk vind maar als hij gaat gapen of huilen gaat ie weer naar bed. En dat werkt gelukkig ook goed. En als ik met hem op stap ga, valt hij wel in slaap in zijn wagen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22730192
Djulian heeft ook niet echt een ritme dus. Bel ik net vriendje omdat ik het niet meer red vandaag, Djulian heeft veel lopen spugen en weinig geslapen. Leg ik hem net even in de wieg om ff 2 tellen te douchen en meneer slaapt ineens.
pi_22731421
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 19:25 schreef Anitra het volgende:
Djulian heeft ook niet echt een ritme dus. Bel ik net vriendje omdat ik het niet meer red vandaag, Djulian heeft veel lopen spugen en weinig geslapen. Leg ik hem net even in de wieg om ff 2 tellen te douchen en meneer slaapt ineens.
Wij deden ook nooit aan ritme: dat komt vanzelf. Als de voeding maar regelamtig is, dat vond ik wel belangrijk. Volgens mij heeft Danielle de eerst drie maanden zo'n beetje weggeslapen

Ja Anitra, weet je waarom ze dat doen????Om alleen al het idee dat papa in de buurt gaat komen....grrr! Heb ik altijd: "Ja Danielle huilt zo tijdens het verschonen"(niet bij papa), "ze heeft de hele dag gejankt doe jij haar nu maar even" (niet janken), ...enzovoorts. Bij pap is Danielle altijd lief, leuk, grappig, speels en spontaan...de TRUT!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_22732935
Psies ik haal hem net uit zijn wieg, janken. Papa pakt hem over na een schone luier en meneer is stil Maar ik ben zo blij dat ik hem gebeld heb dat hij vandaag hier slaapt en niet in Amsterdam. Want ik zat er echt door heen. En ik kan me even op de was storten want meneer heeft dus zoveel was geproduceerd vandaag dat ik dus wasmachine 4 al aan heb staan (nummer 2 van hem) Is wel zo leuk als hij schone kleren aan heeft als opa, oma en oma komen
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 22:11:43 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_22734648
Ik heb het wel geprobeerd met Léon hoor, een vast schema. Maar het was vaak huilen geblazen. En niet te zuinig. Nu wacht ik gewoon tot ik zie dat hij moe is. En dan lukt het slapen wel en slaapt hij gerust 3 uur.
Go with the flow.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_22735242
Was al bang dat ik de enige was die het maar liet gaan en omdat ik snachts zelf bijna niet slaap van de pijn vond ik het erg lekker dat hij zo lang slaapt zodat ik iig toch wat uurtjes kon pakken. Ik blijf dat gewoon doen dus en laten we eerst maar zien hoe hij zich bij de nestle flessenvoeding houd, want de nutrilon pepti is meneer zeker allergisch voor en bij de nutrilon zegt men nee hoor dat kan niet, heb het voedingscentrum gebeld in Den Haag en die zeiden dat ze het vaker gehoord hadden en die raad dan idd nestle of friso aan. En prompt heb ik weer een vrolijk manneke, hij heeft tussen het spugen door heel veel gelachen vandaag en zelfs 2 poepluiers gehad en die had ik gemist de afgelopen dagen
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:33:08 #12
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22736949
Welke voeding heb je nu?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:40:13 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22737134
Anitra, volgens mij worden alle HA-voedingen ook gewoon gemaakt van koemelk en is het dus helemaal neit zo verwonderlijk dat Djulian nog op een merk kan reageren..
De ene fabriek zal net iets anders omgaan met het vermorzelen van de eiwitten dan de andere
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_22737459
Ja de koemelkeiwitten zijn in stukjes gehakt en een soort van voorverteerd zodat het lichaam er bijna geen reactie op kan geven. Bij de H.A. 1 van Nestle NAN is dit ook zo. In de pepti van Nutrilon zit duidelijk iets waar hij niet tegen kan. Toen we de verpakkingen naast elkaar legden konden we weinig verschil ontdekken behalve dat er bij nestle glutenvrij op stond en bij nutrilon niet. Dus ik nutrilon gebeld en het is wel glutenvrij maar het staat er niet op, we dachten het gevonden te hebben maar niet dus. Volgens nutrilon kon het liggen aan de melksuiker omdat hun 100% gebruiken en NAN Nestle 70%, bij het voedingcentrum wisten ze hier niks vanaf. Maar ik merk wel dat hij veel beter reageert op de NAN H.A. 1 en daar gaan we dus nu mee verder voorlopig
Maar de kleur en de smaak is ook totaal anders idd en ik kan me voorstellen dat hij die pepti niet kan verdragen, oh wat stinkt dat spul zeg
pi_22739213
Melksuiker kan inderdaad goed, dat heet dan lactose-intolerantie. Is te hopen dat dat overgaat want lactose zit in erg veel producten.
Meer info.
pi_22739305
Ehhh dat zijn dezelfde symptomen als koemelkeiwit allergie en dan vind ik het niet zo gek dat eerst aan koemelk word gedacht. Thanks voor de info
  woensdag 20 oktober 2004 @ 09:08:49 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_22741855
Jee Anitra, wat een toestand zeg! Dat lijkt me zo moeilijk he! Een vriendin van mij haar dochtertje had het ook, zij heeft zelf een dieet gevolgde en is bv blijven geven, het meisje is er nu vanaf trouwens. Ik hoop dat Djulian er ook nog overheen groeit!
stormy waters...
sailin'
pi_22745167
Het blijft een kwestie van proberen en het ergste is nog de provocatie-test. Als we dan straks eindelijk voeding hebben gevonden waar hij het goed op doet, moeten we dus weer de oude voeding geven om aan te tonen dat hij dus idd niet tegen die oude voeding kan. Zie er nu al tegen op, dat is dus gewoon je kind expres pijn doen. Rick en ik hebben al wel besloten dat wat er ook gebeurd we die provocatie zo kort mogelijk houden (het liefst helemaal niet) en dan wel of geen machting voor de verzekering, wij door gaan met de voeding die Djulian het beste kan hebben. Dan maar mijn maandloon kwijt aan zijn eten, als hij maar happy is en als hij maar geen pijn heeft. En hoe we dat dan eventueel financieel zouden moeten redden zien we dan wel weer. Ik wil gewoon een lekker vrolijk kindje hebben dat niet dubbel klapt van de pijn. Met deze voeding gaat het overigens goed tot nu toe, hij lacht meer en bouwt een eigen ritme op. half 9 wakker vanmorgen, eten, spelen (op schoot zitten) half uurtje slapen in de box, op schoot gezeten weer wat gegeten en meneer ligt nu heerlijk boven in de wieg te slapen dus mams duikt zo ook even har bedje in
  woensdag 20 oktober 2004 @ 13:51:15 #19
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_22746977
ik heb als babietje ook last gehad van lactose intolerantie. Door de borstvoeding kreeg ik veel kramp en erg veel rode uitslag en koorts. Ik heb toen idd vervangende soja melk gehad.
Maar nu zullen ze daar alwel veel mooiere dingen voor hebben. Ik ben er overheen gegroeid toen ik ongeveer 2 was. Dus hopen dat Djulian dat ook doet

Mijn zusje had er overigens ook erg veel last van en kreeg rijstemelk, (die was al wel iest ouder volgens mij) dat is wat zoeter en heeft een wat aangenamere smaak dan sojamelk. Ook zij is er overigens gedeeltelijk overheen gegroeid (ze had ongeveer elke denkbare allergie en die zijn niet allemaal over gegaan)
imagination is more important than knowledge
pi_22747204
LActose intollerantie bij een klein beebje ik heb het zelf en ik weet hoeveel last je ervan kan hebben. Voor grote mensen heb je nu wel tabletjes waar het lactase enzym inzit maar dat is niets voor zo'n kleintje
  woensdag 20 oktober 2004 @ 14:23:03 #21
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22747683
Hopelijk groeit Djulian er over heen niet prettig voor zo'n klein manneke

Morgen krijgt Zoë haar derde prik alweer mijn kleine meisje alweer bijna 4 mnd wat gaat het allemaal toch snel . Gaat maar van het ergste uit morgen en straks maar even zetpillen halen.
Zal me benieuwen hoe zwaar en lang ze is
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:58:29 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_22749758
Beterschap Djulian en laat die provocatie maar zitten inderdaad

Rottdog Succes morgen. Ik hoop dat de prikjes meevallen
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 20 oktober 2004 @ 17:04:35 #23
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22751197
Hoi Anitra, twee van mijn vier kinderen waren allergisch, ik heb die test ook neit gedaan, ik merkte gewoon bij het weglaten van de betreffende producten dat ze geen pijn meer hadden, dan ga je inderdaad toch niet expres die producten weer geven? Ik had zelf een dieet ivm de borstvoeding en het gebeurde wel eens dat ik niet goed op de verpakking ahd gekeken en dan had ik de volgende dag een jankend kind. Dat was voor mij ruim voldoende bewijs, toen ze op het CB zeurden of ik wel had getest of ze daadwerkelijk een allergie hadden
pi_22751621
nou we hebben het overleefd de tocht naar het cb.

voor de stats (6 weken)
55 cm
5 kilo

Het is NIET de navelbreuk die hem pijn veroorzaakt, hij heb er wel iets last van, maar das normaal en niet afwijkend aan wat anderen bemerken van de breuk. Hij groeit ook prima (iets te snel misschien, maar daar konden we nu nog niets over zeggen). Het vele huilen was niet normaal evenals het overstrekken, maar wat de arts direct opviel was dat hij erg stijfjes was in de schouders en rug, heel veel spanning merkbaar en dat moeten we flink veel gaan masseren waardoor hij er minder last van gaat krijgen. (verklaarde gelijk waarom hij maar op 1 manier gedragen wil worden en in de tummy tub het wel lekker vind maar het badje niet, ga zo maar door. Veel viel op het plekkie) We gaan nu eerst zelf veel masseren, moeten over twee weken bellen of het succesvol gaat zo niet, dan fysio of osteopaat.

Er zat genoeg potentie in ons mannetje om een goedlachse kerel te worden, wat misschien nog wat te veel huilde in vergelijking met anderen van zijn leeftijd, maar zo veel als hij nu doet kon een stuk minder.

Wat betreft zijn voeding. Waarschijnlijk eet hij zo vaak zo weinig omdat hij in een houding ligt wat hem pijn doet en energie vreet. We gaan dus anders voeden in de hoop dat ie dan meer eet, meer verzadigd is, meer slaapt, meer kan ontspannen.

Kortom we gaan het cirkeltje doorbreken. En sta te poppelen om ons 'nieuwe' kereltje te gaan ontmoeten
  woensdag 20 oktober 2004 @ 17:26:43 #25
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_22751691
Klinkt toch positief, succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')