Hier ben ik het ook helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:51 schreef vhoogenb het volgende:
Ik ben het er totaal mee eens dat Mozilla een veel betere en stabielere web explorer is die ook minder gevoelig is voor inbreken en spyware.
Ik gebruik zelf ook mozilla, maar als mensen Internet Explorer willen gebruiken is dat hun goed recht.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:42 schreef Scheepschroef het volgende:
Zat gisteren op een universiteitscomputer en tot mijn afschuw had een of andere nerd Mozilla onder de IE snelkoppeling gezet...
Alsjeblieft, krijg een leven!
Nee, eindeloos rondjes draaien geeft voldoeningquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:28 schreef Scheepschroef het volgende:
Achja, als jullie je tijd willen verdoen achter een beeldschermje wat let je.
volgende week weerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:17 schreef Cerbie het volgende:
de gothics waren niet leuk genoeg meer?
tvp
Klopt, maar je word er wel moe van als je weer eens iemands PC mag op gaan ruimen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:51 schreef vhoogenb het volgende:
Ik gebruik zelf ook mozilla, maar als mensen Internet Explorer willen gebruiken is dat hun goed recht.
En dat doe jij nooit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:36 schreef pAin het volgende:
Ik draai gewoon IE met Google toolbar, werkt perfect wanneer je niet al te uhm, dubieuze sites bezoekt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
...
Ik gebruiik zelf ook FireFox, maar dan op een Mac, weer een geval apart dus
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
En dat doe jij nooit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |