abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22677545
Ik word zo ziek van die mensen. Vertel je iemand (of dat nu op MSN, op een forum of in IRL is) dat je spyware hebt of pop-ups of weet ik wat beginnen die bijdehantjes weer van.... "dan moet je maar Firefox gebruiken"... Aarghhh Ga iets zinnigs doen met je leven en loop niet zo te evangeliseren
Es ist gelogen, daß Videogames Kinder beeinflussen. Hätte PacMan das getan, würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören.
pi_22677584
Klopt, we hebben er in DIG ook veel last van. En dan trappen we ze gewoon uit het topic. Of we geven aan waar die browser mee op zijn bek gaat.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22677597
loopt hier onder inet explorerer.. maar vorige keer in mozilla firefix, omdat inet explorer het weer eens niet deed.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_22677607
@lucille: games.fok.nl
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_22677618
Alsof Firefox de ultieme browser is
Es ist gelogen, daß Videogames Kinder beeinflussen. Hätte PacMan das getan, würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören.
pi_22677646
Ik wil niks anders meer dan Firefox
pi_22677661
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:28 schreef President303 het volgende:
Alsof Firefox de ultieme browser is
Het is op sommige punten een extreem goede browser. Maar sommige mensen doen net alsof het een perfecte browser is en dat is ook niet zo. Aan de andere kant is het nog steeds een product dat nog steeds in ontwikkeling is en nog niet de officiele status heeft van een 1.0 versie (wel bijna trouwens).
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22677802
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef President303 het volgende:
Ik word zo ziek van die mensen. Vertel je iemand (of dat nu op MSN, op een forum of in IRL is) dat je spyware hebt of pop-ups of weet ik wat beginnen die bijdehantjes weer van.... "dan moet je maar Firefox gebruiken"... Aarghhh Ga iets zinnigs doen met je leven en loop niet zo te evangeliseren
ga weg met je popups en spam. ik wil het gewoon niet daarom gebruik ik firefox.
pi_22677847
quote:
En wie worden over het algemeen als eerste geroepen om jouw spyware en andere troep weer op te ruimen??

De Mozilla-fundamentalisten zoals ik
pi_22677885
Ik ben zelf ook zo'n Mozilla-fundamentalist. Als er twee alternatieven zijn die allebei gratis zijn, waarom zou je dan niet het beste alternatief nemen? Bovendien is Firefox ook gewoon een stuk prettiger voor het oog als je een leuke skin neemt. En ja, als ik bij iemand weer een keer spyware heb lopen opruimen probeer ik ook gelijk Firefox te installeren... dat scheelt weer een hoop gedoe later .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_22677888
Ik heb anders ook geen last van PopUps en Sp@m en Spyware. Mensen weten gewoon niet hoe ze IE moeten gebruiken/instellen. Of ze komen gewoon op de verkeerde sites

Ik word er inderdaad ook wel moe van. Iedereen is tegenwoordig zo tegen MS, gewoon omdat het cool is om FireFox of andere niet-MS programma's te gebruiken...
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 17 oktober 2004 @ 12:48:29 #12
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22677914
Firefox
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  zondag 17 oktober 2004 @ 12:50:08 #13
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22677934
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:46 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb anders ook geen last van PopUps en Sp@m en Spyware. Mensen weten gewoon niet hoe ze IE moeten gebruiken/instellen. Of ze komen gewoon op de verkeerde sites

Ik word er inderdaad ook wel moe van. Iedereen is tegenwoordig zo tegen MS, gewoon omdat het cool is om FireFox of andere niet-MS programma's te gebruiken...
Ik vind het vooral prettig om niet MS programmas te gebruiken, zeker als ze uitstekend werken...
Zo installeer ik ook geen codec packs, omdat ik het allemaal zelf wil beslissen. Kan toch?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_22677942
Als je dan toch spyware en pop ups, zeur en dan niet over.....

Zeker niet als je weet dat er een goed alternatief is.
  zondag 17 oktober 2004 @ 12:54:19 #15
63111 Zaren
ondertitel
pi_22677983
Gebruik dan ook gewoon Firefox, stelletje noobs
all your base are belong to us!
pi_22677996
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:50 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik vind het vooral prettig om niet MS programmas te gebruiken, zeker als ze uitstekend werken...
Zo installeer ik ook geen codec packs, omdat ik het allemaal zelf wil beslissen. Kan toch?
Als je het zelf fijn vind is het wat anders. Maar ik ken een aantal mensen die alles over MS lopen af te kraken en alleen "omdat iedereen het heeft" ook gaat overstappen. Kijk ik ben ook geen grote MS fan, maar de laatste tijd moet ik zeggen dat ze toch flink aan de weg timmeren qua veiligheid en stabiliteit.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 17 oktober 2004 @ 12:56:05 #17
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_22678013
Anders open je er een topic over!
  zondag 17 oktober 2004 @ 12:57:39 #18
46794 Berkery
Fat bastard
pi_22678038
Ik doe dat subtieler:
- Spyware? Hardnekkige startpagina? Pop ups? Nee, geen last van
- Hoe kan dat?

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_22678040
Ik ben ook een convert. Sinds een week ofzo. Gebruik ook thunderbird. . En zodra er een IM voor linux komt die voor MSN customsmilies en webcam ondersteund dan stap ik voor mijn internet bezigheden over op Linux. . En XP wordt dan mijn gamesplatform.
pi_22678113
zelfde met

Trillian
Linux

Ok je bent blij dat je het gebruikt maar loop het niet te verkondigen als een jehova
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_22678125
Ik ben een fundamentalist :')
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:04:06 #22
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_22678164
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:57 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik ben ook een convert. Sinds een week ofzo. Gebruik ook thunderbird. . En zodra er een IM voor linux komt die voor MSN customsmilies en webcam ondersteund dan stap ik voor mijn internet bezigheden over op Linux. . En XP wordt dan mijn gamesplatform.
AMSN... nog geen cam ondersteuning. eerst wachten tot meneer programmeur pluggin deel afmaakt. dan komt er geheid snel een camplugin. zo niet... tsja..
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:06:00 #23
81237 releaze
best of both worlds
pi_22678200
mozillafundamentalist present.

dat mag ook wel als je ook webpaginas maakt. dat de gewone gebruiker nog zweert bij IE (waarvoor ook al weer?) okay, maar dat er designers zijn die zweren bij IE... die moeten ze ontslaan.. "maar de opdrachtgever wilt een IE only menuutje" yadayada, daar gaan je klanten. En het is niet zo moeilijk een website compatible te maken.. grmbl.

vraag me af hoever het webdesign nu ook "achterblijft" omdat IE toch al een aantal jaartjes oud is en niet aan de nieuwe (en oude) standaarden voldoet. En wanneer zullen ze dat eigenlijk wel? Ze zouden eigenlijk geen nieuwe update van IE maken tot 2007 maar ik geloof dat ze dat nu toch maar bijgesteld hebben... Je wilt natuurlijk niet meer gebruikers kwijtraken he!
pi_22678202
firefox
Thunderbird
pi_22678313
quote:
Fifefox 4 president(303)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')