Het is op sommige punten een extreem goede browser. Maar sommige mensen doen net alsof het een perfecte browser is en dat is ook niet zo. Aan de andere kant is het nog steeds een product dat nog steeds in ontwikkeling is en nog niet de officiele status heeft van een 1.0 versie (wel bijna trouwens).quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:28 schreef President303 het volgende:
Alsof Firefox de ultieme browser is
ga weg met je popups en spam. ik wil het gewoon niet daarom gebruik ik firefox.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef President303 het volgende:
Ik word zo ziek van die mensen. Vertel je iemand (of dat nu op MSN, op een forum of in IRL is) dat je spyware hebt of pop-ups of weet ik wat beginnen die bijdehantjes weer van.... "dan moet je maar Firefox gebruiken"... AarghhhGa iets zinnigs doen met je leven en loop niet zo te evangeliseren
![]()
![]()
En wie worden over het algemeen als eerste geroepen om jouw spyware en andere troep weer op te ruimen??quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:24 schreef President303 het volgende:
Ik word zo ziek van die mensen. Vertel je iemand (of dat nu op MSN, op een forum of in IRL is) dat je spyware hebt of pop-ups of weet ik wat beginnen die bijdehantjes weer van.... "dan moet je maar Firefox gebruiken"... AarghhhGa iets zinnigs doen met je leven en loop niet zo te evangeliseren
![]()
![]()
Ik vind het vooral prettig om niet MS programmas te gebruiken, zeker als ze uitstekend werken...quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:46 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb anders ook geen last van PopUps en Sp@m en Spyware. Mensen weten gewoon niet hoe ze IE moeten gebruiken/instellen. Of ze komen gewoon op de verkeerde sites
Ik word er inderdaad ook wel moe van. Iedereen is tegenwoordig zo tegen MS, gewoon omdat het cool is om FireFox of andere niet-MS programma's te gebruiken...
Als je het zelf fijn vind is het wat anders. Maar ik ken een aantal mensen die alles over MS lopen af te kraken en alleen "omdat iedereen het heeft" ook gaat overstappen. Kijk ik ben ook geen grote MS fan, maar de laatste tijd moet ik zeggen dat ze toch flink aan de weg timmeren qua veiligheid en stabiliteit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind het vooral prettig om niet MS programmas te gebruiken, zeker als ze uitstekend werken...
Zo installeer ik ook geen codec packs, omdat ik het allemaal zelf wil beslissen. Kan toch?
AMSN... nog geen cam ondersteuning. eerst wachten tot meneer programmeur pluggin deel afmaakt. dan komt er geheid snel een camplugin. zo niet... tsja..quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:57 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik ben ook een convert. Sinds een week ofzo. Gebruik ook thunderbird.. En zodra er een IM voor linux komt die voor MSN customsmilies en webcam ondersteund dan stap ik voor mijn internet bezigheden over op Linux.
. En XP wordt dan mijn gamesplatform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |