abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1586162
Ik heb een paar mp3tjes gedownload (naughty boy...) en ik moet zeggen dat ik het heel erg goed vind. Nu wil ik zodra ik weer geld heb, een cdtje van 'm kopen. Wat zouden jullie mij aanraden?
pi_1586464
ik zou een goeie verzamelcd van em kopen. Hij is al heel wat jaartjes bezig en heeft een aantal goeie cd's gemaakt maar ook mindere.

Deze hits ken je denk ik wel:
Into the great wide open
Free fallin'
en nog een met een vage clip in een soort zwart witte blokjeswereld en een meisje wat op tafel ligt als een soort taart en dan aansneden wordt met uiteraard tom petty in de hoofdrol als creep

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_1586522
Of koop gewoon de eerste:
Tom Petty and the heartbreakers, met rockin' around, breakdown, strangered in the night, fooled again, luna and last but not least american girl. Prachtcedeetje.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  † In Memoriam † zaterdag 8 september 2001 @ 17:21:53 #4
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_1586755
Ik vind de CD Wildflowers erg mooi van hem!!!

Maar hij heeft er idd zoals nozem en the-O hierboven al hebben geschreven, zoveel gemaakt, dus er zullen vast nog wel mooiere CD's tussen zitten!!!

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  zaterdag 8 september 2001 @ 19:12:29 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1587550
Ik heb die verzamelcd met 'Mary Jane's Last Dance' als bonustrack. Erg goed, maar voor mij is het ook wel genoeg Petty om in huis te hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 08-09-2001 19:13]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 8 september 2001 @ 19:13:10 #6
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1587559
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 16:51 schreef nozem het volgende:
en nog een met een vage clip in een soort zwart witte blokjeswereld en een meisje wat op tafel ligt als een soort taart en dan aansneden wordt met uiteraard tom petty in de hoofdrol als creep
Da's 'You Don't Come Around Here No More'. Volgens mij is die clip gebaseerd op 'Alice in Wonderland'
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1587691
Ik heb 'Full Moon Fever' thuis en die Greatest Hits verzamelaar. Daarnaast nog een eigengemaakte cdr met wat songs van na de Greatest Hits periode en wat losse tracks van The Travelling Wilbury's waar Tom Petty ook in zat, en wat opnames die TP & The Heartbreakers met Bob Dylan gemaakt hebben. 'Tis wel lekkere auto muziek vinnik
Surfin' Afghanistan
pi_1587719
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 19:13 schreef Zanderrr het volgende:
Da's 'You Don't Come Around Here No More'. Volgens mij is die clip gebaseerd op 'Alice in Wonderland'
Geproduceerd door Dave Stewart, van de Eurythmics. Tom Petty dacht plotseling dat hij modern moest doen. En dat voor een jongen die al twintig jaar hetzelfde stro-kapsel heeft en in den beginne met Bob Dylan op het podium heeft gestaan.

En ook ik heb Full Moon Fever en zijn Greatest Hits. Ik zal nu eindelijk eens op zoek gaan naar wat meer studiowerk uit de tijd van Refugee, want dat is toch wel een verdomd goed nummer.

I intend to live forever, or die trying.
pi_1591574
Free falling is toch wel een super nummer eigenlijk!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 9 september 2001 @ 09:05:57 #10
12762 IllOgical
Not yet defenestrated
pi_1591707
Running down a dream... lekker in de auto op de autosnelweg...
What you don't know won't hurt you, but it will certainly amuse a lot of people.
pi_1594418
Bedankt voor jullie tips. Ik zal zeker binnenkort ff rondkijken.
pi_12023691
deze artiest verdient meer aandacht

het album The Last DJ (2001) verdient ook zeker aandacht. Weet iemand of er ook een nieuw album aan zit te komen??

favo nrs:

it's good to be king
last dance with mary jane
i need to know
refugee

vrijdag 23 juni 2006 @ 21:32:56 #13
6536 dwerg
chagrijn
pi_39161407
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 23:09 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Weet iemand of er ook een nieuw album aan zit te komen??
TOM PETTY SIGNS EXCLUSIVE RECORDING CONTRACT WITH AMERICAN RECORDINGS

First Release “Highway Companion” Due July 21

Tom Petty has signed an exclusive recording contract with Rick Rubin’s American Recordings. The agreement keeps Petty within the Warner Bros. Records family. His last four albums were on the Warner Bros. label, including 1994’s multi-Platinum, Grammy-winning Rubin-produced “Wildflowers” - and Rubin recently brought his American Recordings label back to Burbank.

“Having Tom on American is a dream come true for me,” commented Rubin, “Tom is the consummate craftsman when it comes to recording, and has written great songs consistently for thirty years.” Rubin is excited to be expanding upon the working relationship he has with Petty and the Heartbreakers, who, in various combinations, have worked with the producer on numerous projects. “Tom Petty and the Heartbreakers is the quintessential American rock band,” Rubin added, “and being a great rock and roll band has become a lost art.”

The first release under the new agreement will be “Highway Companion,” Petty’s third solo and 18th overall career disc. Due out on July 21 and featuring twelve new Petty compositions.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 22:18:58 #14
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_39163036
Petty heeft toch wel wat smakelijke nummers geschreven, vind ik. "You Wreck Me", "You Don't Know How It Feels", "I Won't Back Down", "Refugee".. super nummers allemaal.
.
pi_39171497

tracklist :

Saving Grace
Square One
Flirting With Time
Down South
Jack
Turn This Car Around
Big Weekend
Night Driver
Damaged By Love
This Old Town
Ankle Deep
The Golden Rose

op http://www.tompetty.com/ kan je de eerste track Saving Grace online horen.
pi_39177732
Tom Petty is momenteel op tournee door de VS met Stevie Nicks als gast-vocaliste bij sommige nummers.

(Stevie Nicks is de zangeres van Fleetwood Mac).

Ze hebben overigens in het verleden meerdere keren samengewerkt op elkaars albums. Wellicht ken je "Stop Dragging my heart around'.

En voor de TS (als hij dat 5 jaar na dato nog leest) de box 'Playback' is ook een aanrader, evenals de live CD 'Pack up the Plantatation'
Take on the situation, but not the torment ...
  zaterdag 24 juni 2006 @ 14:59:37 #17
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_39177840
Verzamel CD is erg leuk! Een absolute aanrader!
pi_39178108
Tom Petty
Wist niet dat hij nog muziek maakt.
pi_39181198
Overigens op deze cd is Jeff Lynne ( ELO , Traveling Wilburys ) weer van de partij net zo als de twee vorige solo cd's Full Moon Fever en Into The Great Wide Open .
pi_39194881
Je moet er eens op letten hoe zeer dat Last Dance With Mary Jane nummer op Dani California van de Red Hot Chili Peppers lijkt! HIj ging hun een proces oid aanspannen...
pi_39344733
Last Dance With Mary Jane is echt een briljant nummer
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:31:52 #22
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_39346423
Vreemd genoeg nog niet genoemd hierboven:

Het album Damn The Torpedoes
Non possumus non loqui
pi_39347689
quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:09 schreef Eikelpiercing het volgende:
Je moet er eens op letten hoe zeer dat Last Dance With Mary Jane nummer op Dani California van de Red Hot Chili Peppers lijkt! HIj ging hun een proces oid aanspannen...
Damn nu je het zo zegt!!

Heb ze even snel over elkaar gelegd, klopt niet helemaal maar goed:

Klik!

[ Bericht 17% gewijzigd door MaartenHG op 29-06-2006 11:05:25 ]
pi_39367382
koop de live dvd'' high gras dogs'' ,is erg goed!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:04:16 #25
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_39371106
Ja, die is inderdaad best aardig. Alleen wazige backstagebeelden tussendoor.. Dan is er iemand een waanzinnige solo aan het spelen en krijg je opeens een close-up van een deur of van een backstage-trap..
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')