Deze hits ken je denk ik wel:
Into the great wide open
Free fallin'
en nog een met een vage clip in een soort zwart witte blokjeswereld en een meisje wat op tafel ligt als een soort taart en dan aansneden wordt met uiteraard tom petty in de hoofdrol als creep
Maar hij heeft er idd zoals nozem en the-O hierboven al hebben geschreven, zoveel gemaakt, dus er zullen vast nog wel mooiere CD's tussen zitten!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 08-09-2001 19:13]
quote:Da's 'You Don't Come Around Here No More'. Volgens mij is die clip gebaseerd op 'Alice in Wonderland'
Op zaterdag 08 september 2001 16:51 schreef nozem het volgende:
en nog een met een vage clip in een soort zwart witte blokjeswereld en een meisje wat op tafel ligt als een soort taart en dan aansneden wordt met uiteraard tom petty in de hoofdrol als creep
quote:Geproduceerd door Dave Stewart, van de Eurythmics. Tom Petty dacht plotseling dat hij modern moest doen. En dat voor een jongen die al twintig jaar hetzelfde stro-kapsel heeft en in den beginne met Bob Dylan op het podium heeft gestaan.
Op zaterdag 08 september 2001 19:13 schreef Zanderrr het volgende:
Da's 'You Don't Come Around Here No More'. Volgens mij is die clip gebaseerd op 'Alice in Wonderland'
En ook ik heb Full Moon Fever en zijn Greatest Hits. Ik zal nu eindelijk eens op zoek gaan naar wat meer studiowerk uit de tijd van Refugee, want dat is toch wel een verdomd goed nummer.
het album The Last DJ (2001) verdient ook zeker aandacht. Weet iemand of er ook een nieuw album aan zit te komen??
favo nrs:
it's good to be king
last dance with mary jane
i need to know
refugee
TOM PETTY SIGNS EXCLUSIVE RECORDING CONTRACT WITH AMERICAN RECORDINGSquote:Op vrijdag 25 juli 2003 23:09 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Weet iemand of er ook een nieuw album aan zit te komen??
Damn nu je het zo zegt!!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:09 schreef Eikelpiercing het volgende:
Je moet er eens op letten hoe zeer dat Last Dance With Mary Jane nummer op Dani California van de Red Hot Chili Peppers lijkt! HIj ging hun een proces oid aanspannen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |