Tsja, iemands moeder is doodgegaan. Dan willen emoties nogal hoog oplopen. (ik keur het niet goed, absoluut niet).quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:14 schreef rena het volgende:
Wat een kutsituatie voor hun. Die marokkanen zijn veel te snel beledigd ook he![]()
de chinezen zijn ook wel een compleet ander slag mensen dan marokkanen ...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:21 schreef TeazNutz het volgende:
En als er ipv Marokkanen, Chinezen had gestaan was er niets aan de hand geweest
ik leg het verder niet uit , want dan word het topic weer geslotenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:24 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
de chinezen zijn ook wel een compleet ander slag mensen dan marokkanen ...
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:21 schreef TeazNutz het volgende:
En als er ipv Marokkanen, Chinezen had gestaan was er niets aan de hand geweest
dat kan idd het geval zijn .. maar ik ben niet Pro Pim .. wel anti- marrokaansquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:26 schreef LaTiNo het volgende:
Mijn eerste neiging was om flink boos te worden, maar aangezien het een Telegraaf-artikel is zou ik toch graag eerst willen weten of er niet meer speelt hier. Die 2 jojo's zien eruit als mega-racisten, incl vlag van de zuiderlijke staten etc. Wie weet hebben ze al maanden lopen provoceren. Ze waren niet voor niets Pro-Pim dus bijna automatisch anti-marrokaans.
Och, Nederlandse aso's krijgen een reallife soap en worden beroemd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:21 schreef Qwea het volgende:
maar wie weet wat een nederlandse famillie zou hebben gedaan
Dat is inderdaad een goede reden om ze dood te willen makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:26 schreef LaTiNo het volgende:
Mijn eerste neiging was om flink boos te worden, maar aangezien het een Telegraaf-artikel is zou ik toch graag eerst willen weten of er niet meer speelt hier. Die 2 jojo's zien eruit als mega-racisten, incl vlag van de zuiderlijke staten etc. Wie weet hebben ze al maanden lopen provoceren. Ze waren niet voor niets Pro-Pim dus bijna automatisch anti-marrokaans.
Dan nog, iedereen heeft recht op een mening. Of je er mee eens bent of niet mag geen reden zijn voor dit soort terreur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:26 schreef LaTiNo het volgende:
Oh nee, dan is het goed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:27 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
dat kan idd het geval zijn .. maar ik ben niet Pro Pim .. wel anti- marrokaans
en dan is het allemaal wel goed ??? ...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Waarop plaatst TS niet foto's van de betreffende mensen. Het gaat hier om Tokkies .
hier ook ja 3 weken terug ... ze kwamen heel stoer met 7 man de kroeg binnenlopen om een meisje " op te halen " ( lees mee sleuren ) toen liep het uit de hand ...en nooit meer last van ze gehadquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:38 schreef dimage het volgende:
wij moeten die marokaantjes lekker verder in de watten leggen .. vanaf hun geboorte leren hoe drugs te verkopen en hoe met wapens om te gaan . stoomcursus hoe krijg ik een mega grote bek. .
gelukkig zijn de 3 randdebiele marokkaantjes die ons stadje onveilig maakten met gepaste maatregelen verwijdert uit ons stadje( lees met de staart tussen de benen )
Je hoeft natuurlijk niet zelf 3 keer hetzelfde te posten, omdat je denkt dat het niet waar is en de islamitische users onder vuur komen te liggen. Het is, en daar heb je gelijk in, een bericht uit de Telegraaf en dat staat voor mij qua niveau gelijk aan een roddelblad. Polarisatie is het credo en men kiest altijd lekkere smeuige verhaaltjes die, mits eenzijdig belicht, voor behoorlijk wat commotie kunnen zorgen, zoals hier te lezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:31 schreef Meki het volgende:
Onzin nieuws - Niet waar Nieuws
Kan op slot
Waarom reageer je niet eerst op mijn post... En waar zeg ik dat het dan allemaal wel goed is...de geloofwaardigheid is alleen minimaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:37 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
en dan is het allemaal wel goed ??? ...
Als je een klein beetje goed geschoold bent, en je analyseert dit bericht....moet je tot de conclusie komen dat het iig eenzijdig is. Er komt namelijk geen Marokkaan, politie etc aan het woord. We zien 1 kant van het verhaal. Das like netzoals Osama bin laden interviewen, en zijn woord als waarheid aannemen...zo achterlijk dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:42 schreef harrie1 het volgende:
nu lezen we de waarheid en ligt het aan de krant?
ps sommige worden hier geboycot maar hebben het nog niet door![]()
het ligt altijd aan iets anders en nooit aan hun zelf
als ik zo achtervolgd zou worden gingen er echt dooie vallen
onder het mom:
als ik toch al schuldig verklaart ben zal ik zorgen dat ik ook schuldig ben
Het zou best eens kunnen dat de slachtoffers in dit genre vallen, maar ken jij de situatie of de betrokkenen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Waarop plaatst TS niet foto's van de betreffende mensen. Het gaat hier om Tokkies + eenzijdige berichtgeving van Telegraaf...er komt geen enkele marokkaan/politie/whatever aan het woord.
omdat deze zin erg raar gefromuleerd is .. tuulijk telegraaf ... dan is dit verhaal misschien met een korreltje zout te nemen , maarik weet uit eigen ervaring dat ze tot zoiets in staat zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet eerst op mijn post... En waar zeg ik dat het dan allemaal wel goed is...de geloofwaardigheid is alleen minimaal.
Wat valt er volgens jou nog meer te melden dan over Marokkanen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:28 schreef Meki het volgende:
Waar komt deze Nieuws vandaan - Telegraaf
Telegraaf schrijft altijd onzin en eenzijdig Nieuws over Marokkanen
Ik zeg ook niet dat Marokkaanse Criminelen Goed zijn . hun moet aangepakt wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet zelf 3 keer hetzelfde te posten, omdat je denkt dat het niet waar is en de islamitische users onder vuur komen te liggen. Het is, en daar heb je gelijk in, een bericht uit de Telegraaf en dat staat voor mij qua niveau gelijk aan een roddelblad. Polarisatie is het credo en men kiest altijd lekkere smeuige verhaaltjes die, mits eenzijdig belicht, voor behoorlijk wat commotie kunnen zorgen, zoals hier te lezen.
Ik denk best dat de familie slachtoffer is geworden van iets, maar misschien zijn ze daar mede debet aan, we zullen het niet weten of er moet eenzelfde artikel in een objectievere krant verschijnen.
Meki,je moet proberen om dan een discussie aan te gaan of argumenten te noemen waardoor een slot op dit topic juist zou zijn, maar schermen met dooddoeners als:onwaar nieuws, onzin nieuws, Telegraaf schrijft altijd negatief over Marokkkanen, is gewoon onzin.
Misschien worden misstanden bij Marokkanen eerder benoemd, omdat het in deze tijd nieuwswaarde heeft en de oplage ten goed komt.
Maar als het bericht inderdaad waar is ie het een trieste zaak, zeker aan de kant van de autoriteiten, op wie burgers moeten kunnen vertrouwen, maar dat is een unicum schijnbaar tegenwoordig.
Dat weet ik uit eigen ervaring ook over Nederlanders. Dat betekent echter niet dat ik elke negatieve berichtgeving over Nederlanders voor waar aanneem. Blijkbaar doe jij dat wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
omdat deze zin erg raar gefromuleerd is .. tuulijk telegraaf ... dan is dit verhaal misschien met een korreltje zout te nemen , maarik weet uit eigen ervaring dat ze tot zoiets in staat zijn
Marokkanen zijn niet Allemaal Criminelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat valt er volgens jou nog meer te melden dan over Marokkanen?
Hahaha Hoehoe denk jij dat jij een hele fucking groep aankan of ben jij superman?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
als dit mij overkomen was had ik denk ik toch maar een Marrokaantje omgebracht hoor,
en zeker geen politie erbij gehaald want daar hoef je niet bij aan te komen als je lastiggevallen of bedreigd word, je ben dus wel gedwongen om het recht in eigen hand te nemen,
hoe weet je datquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:52 schreef Fearlezz het volgende:
ik denk dat dit slechts toekomstbeeld is.
In 2010 hebben de moslims nederland overgenomen, en kunnen wij, de autochtonen, maar beter allemaal emigreren. Naar turkije of zo, want daar zit dan geen kip meer.
Dagelijks worden in nederland wel mensen bedreigd door allochtonen. Waar de veiligheid van de natuurlijke bewoners van een gebied wordt bedreigd door de aanwezigheid van niet-natuurlijke bewoners, vind ik dat de niet-natuurlijke bewoners verwijderd dienen te worden.
Ik weet niet of berichten in de Telegraaf per se onjuist of opgeklopt zijn, het komt wel erg vaak voor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Marokkaanse Criminelen Goed zijn . hun moet aangepakt worden
Maar is het niet evrdacht als Telegraaf alleen maar weer Marokkanen schrijft
Alleen geruchten en verhalen van Burgers plaatsen ze
Ik ga zo Telegraaf mailen en zeg wat Nederlanders me aan doen en kijken of ze gaan reageren
Heb jij weleens geprobeerd om commentaar te vragen aan Marokkanen over zaken waarin zij mogelijk iets verkeerd hebben gedaan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je een klein beetje goed geschoold bent, en je analyseert dit bericht....moet je tot de conclusie komen dat het iig eenzijdig is. Er komt namelijk geen Marokkaan, politie etc aan het woord. We zien 1 kant van het verhaal. Das like netzoals Osama bin laden interviewen, en zijn woord als waarheid aannemen...zo achterlijk dus.
kijk nu zie je wat over het hoofd , verschil tussen nederlanders en marrokanen is o.a dat nederlanders deze cultuur met de pap lepel in gegoten krijgen ( logisch ) .. en de marrokanen niet , waarom niet ? .. omdat hun ouders uit een heel andere cultuur komen , en totaal niks gemeen hebben met onze cultuur , normen en waarden etc. .. dus je zou dit conflict ( waar of niet waar doet het er even niet toe ) .. dus nooit tussen nederlanders en nederlanders krijgen .. dus dat jij een soort gelijke situatie over nederlanders uit eigen ervaring weet vind ik erg frapant ..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet ik uit eigen ervaring ook over Nederlanders. Dat betekent echter niet dat ik elke negatieve berichtgeving over Nederlanders voor waar aanneem. Blijkbaar doe jij dat wel.
Vertel...hoe hebben ze dat op afstand gedaan? Ingestraald?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:40 schreef Meki het volgende:
Die tokkies zijn Moordenaar
Hun hebben de Moeder vermoord
en Telegraaf plaast Hartaanval
wuhahahah
Telegraaf is eenzijdigquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:53 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik weet niet of berichten in de Telegraaf per se onjuist of opgeklopt zijn, het komt wel erg vaak voor.
Ook roddelbladen verspreiden roddels die echt waar zijn.
Ze spelen handig in op de trend die heerst en kijken alleen wat voor nieuws verkocht wordt, wat dat betreft kijk ik er niet van op.
Als je naar de Telegraaf mailt zou ik je brief eerst door de spellingcheck halen, anders wordt deze op voorhand al niet gelezen.
Waarom schrijf je niet een brief over iets positiefs wat jij gedaan hebt of wat de marokkaanse gemeenschap gedaan heeft, dan kun je de discussie misschien in positieve zin ombuigen ipv de loopgraven in te duiken voor een confrontatie.
dat weet ik niet , ik was er niet bijquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:55 schreef wonko het volgende:
[..]
Vertel...hoe hebben ze dat op afstand gedaan? Ingestraald?
als er marokkanen worden gepest wordt er nooit wederhoor gebruiktquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je een klein beetje goed geschoold bent, en je analyseert dit bericht....moet je tot de conclusie komen dat het iig eenzijdig is. Er komt namelijk geen Marokkaan, politie etc aan het woord. We zien 1 kant van het verhaal. Das like netzoals Osama bin laden interviewen, en zijn woord als waarheid aannemen...zo achterlijk dus.
wat is jou afkomst als ik vragen mag ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:56 schreef Meki het volgende:
[..]
dat weet ik niet , ik was er niet bij
Maar ik weet zeker dat niet waar is
Noem eens wat, gewoon voor de grap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen zijn niet Allemaal Criminelen
er valt genoeg positief over hun te vertellen
Ze krijgen nooit de KANS om zich te verweren. Neem nou dit stuk, er is niet eens naar de andere partij toe gegaan om te vragen wat er nu allemaal aan de hand is. Die lieve Nederlandertjes zijn allemaal schattig en niet rascistisch zeker. Want een Nederlander KAN NIET racistisch zijn nietwaar HassieBassie? Kortzichtigheid alom hiero.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:54 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb jij weleens geprobeerd om commentaar te vragen aan Marokkanen over zaken waarin zij mogelijk iets verkeerd hebben gedaan?
Is het je weleens opgevallen dat er in welke krant dan ook nog nooit 1 zinnig verweer van Marokkaanse kant heeft gestaan, anders dan: het zijn zulke lieve jongens, ze doen geen vlieg kwaad en o het is discriminatie?
Hypocriete lijers zijn het, en ze houden allemaal elkaar de hand boven het hoofd. Op zich logisch, zou ik ook doen als ik hun was, maar een gebrek aan een dergelijke reactie maakt het nieuwbericht niet minder ernstig en zeker niet minder waar.
Nee want Marokkaantjes doen nooit iets fout he. En vertel eens, als die allemaal zo eenzijdig door de Telegraaf is neergezet, wat zou dan een goede reden zijn geweest voor de Marokkanen om dat huis te slopen en leeg te roven?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijne is Nederlandsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:57 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
wat is jou afkomst als ik vragen mag ?
Waarom zou jij een marokkaan om zijn slechte daden vragen? Vraag hem naar de nederlanders die hem pesten in zn straat dan ga je zien wat uit zn mond komt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:54 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb jij weleens geprobeerd om commentaar te vragen aan Marokkanen over zaken waarin zij mogelijk iets verkeerd hebben gedaan?
Is het je weleens opgevallen dat er in welke krant dan ook nog nooit 1 zinnig verweer van Marokkaanse kant heeft gestaan, anders dan: het zijn zulke lieve jongens, ze doen geen vlieg kwaad en o het is discriminatie?
Hypocriete lijers zijn het, en ze houden allemaal elkaar de hand boven het hoofd. Op zich logisch, zou ik ook doen als ik hun was, maar een gebrek aan een dergelijke reactie maakt het nieuwbericht niet minder ernstig en zeker niet minder waar.
Hun moeder is gedood door deze 2 apenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:59 schreef MrData het volgende:
[..]
Nee want Marokkaantjes doen nooit iets fout he. En vertel eens, als die allemaal zo eenzijdig door de Telegraaf is neergezet, wat zou dan een goede reden zijn geweest voor de Marokkanen om dat huis te slopen en leeg te roven?
Conflict nooit tussen Nederlanders en nederlanders? Man ik heb ik in een boerendorp gewoont waar ik de enige allochtoon was.. voor de rest 4000 rasechte nederlanders.. De buren lagen constant overhoop met elkaar, boeren die elkaar totaal niet mochten, asociale bierdrinkers die elkaar de hoofden insloegen etc etc. Doe eens ff normaal man, je doet net alsof Nederlanders nooit iets verkeerds doen, en allemaal keurige burgers zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:54 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
kijk nu zie je wat over het hoofd , verschil tussen nederlanders en marrokanen is o.a dat nederlanders deze cultuur met de pap lepel in gegoten krijgen ( logisch ) .. en de marrokanen niet , waarom niet ? .. omdat hun ouders uit een heel andere cultuur komen , en totaal niks gemeen hebben met onze cultuur , normen en waarden etc. .. dus je zou dit conflict ( waar of niet waar doet het er even niet toe ) .. dus nooit tussen nederlanders en nederlanders krijgen .. dus dat jij een soort gelijke situatie over nederlanders uit eigen ervaring weet vind ik erg frapant ..
nooit de KANS ?! sorry hoor maar dit is gewoon gelul .... en niet teurg vallen op telegraaf is kut bladiebla goed dit verhaal is misschien niet waar .. wat jij wil .. maar er zijn zo vaak andere verhalen geschreven in kranten .. waar ook marrokanen aan het woord werden gelaten .. en dan krijg je idd reacties als : ... wij hebben niks gedaan hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze krijgen nooit de KANS om zich te verweren. Neem nou dit stuk, er is niet eens naar de andere partij toe gegaan om te vragen wat er nu allemaal aan de hand is. Die lieve Nederlandertjes zijn allemaal schattig en niet rascistisch zeker. Want een Nederlander KAN NIET racistisch zijn nietwaar HassieBassie? Kortzichtigheid alom hiero.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Hun moeder is gedood door deze 2 apen
quote:De Marokkaanse leed aan een hartkwaal en had middenin het tumult een dodelijk infarct gekregen
Je kan natuurlijk ook gewoon het bericht ZELF lezen, dan kan je ZELF tot de conlcusie komen dat het eenzeidig is. Je hoeft het niet van ons aan te nemen als je het zelf met je eigen ogen kunt zien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:59 schreef MrData het volgende:
[..]
Nee want Marokkaantjes doen nooit iets fout he. En vertel eens, als die allemaal zo eenzijdig door de Telegraaf is neergezet, wat zou dan een goede reden zijn geweest voor de Marokkanen om dat huis te slopen en leeg te roven?
Weet je zeker dat het niet duits is met je gegooi met hoofdletters ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijne is Nederlands
ik geloof dat nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:01 schreef MrData het volgende:
[..]
[..]
Als dat jouw mening is hoop ik in de toekomst ook geen steunbetuigingen te horen over nieuwsberichten die hier op Fok verschijnen en geciteerd zijn uit de Telegraaf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Telegraaf is eenzijdig
dat weet iedereen
Iedereen weet dat Telegaaf slecht is daarom dalen de leden van dE Telegraaf
Hij combineert gewoon op de Telegraaf manier het nieuws dat straks meer dan de helft van de bevolking uit allochtonen bestaat, en dat de meeste Marokkanen en Turken Moslim zijn. Dat een groot aantal allochtonen uit de Antillen komt en niet Moslim zijn is te moeilijk voor rechts.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe weet je dat
ben je snel naar 2010 geweest![]()
Sorry hoor, die moeder had een hartkwaal...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef Meki het volgende:
Marokkanen voetballen tegen Joden ( zonder 1 PROBLEEMquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet duits is met je gegooi met hoofdletters ?
Maar nogmaals, noem nou eens twee positieve bijdrages aan de nederlandse samenleving van het afgelopen jaar.
Ons rechtssysteem vond van niet en eigen rechter spelen is in dit land niet toegestaan. Wil je hier nog een mooie complottheorie aan toevoegen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef Meki het volgende:
je leest dus niet .... we hebben het hier over DIT conflict ... beetje jammer dat je meteen over andere onderwerpen gaan afwijken omdat je anders geen punt kan maken ... en ik woon zelf in een dorp met 26.0000 inwoners .. dus jij hoeft mij niet te vertellen hoe het er daaraan toe gaatquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Conflict nooit tussen Nederlanders en nederlanders? Man ik heb ik in een boerendorp gewoont waar ik de enige allochtoon was.. voor de rest 4000 rasechte nederlanders.. De buren lagen constant overhoop met elkaar, boeren die elkaar totaal niet mochten, asociale bierdrinkers die elkaar de hoofden insloegen etc etc. Doe eens ff normaal man, je doet net alsof Nederlanders nooit iets verkeerds doen, en allemaal keurige burgers zijn.
Of mijn vraag beantwoord ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als dat jouw mening is hoop ik in de toekomst ook geen steunbetuigingen te horen over nieuwsberichten die hier op Fok verschijnen en geciteerd zijn uit de Telegraaf.
Je raaskalt in elk geval wel een eind in de rondte en je doet geen enkele poging om het verhaal (deels) als waarheid te zien, dat vind ik zorgelijk.
Bij een negatief bericht kruip je meteen in je schulp en trek je van leer dat het bericht pertinent onwaar is, terwijl dat helemaal niet bewezen is, ook niet dat het wel waar is.
Je kunt er dus absoluut niets van zeggen!
Het lijkt erop dat je elke discussie over dit bericht de kiem wilt smoren door te schreeuwen om een slotje.
Heb je al een mail naar de Telegraaf gestuurd?
Jah ik wacht op een reactiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als dat jouw mening is hoop ik in de toekomst ook geen steunbetuigingen te horen over nieuwsberichten die hier op Fok verschijnen en geciteerd zijn uit de Telegraaf.
Je raaskalt in elk geval wel een eind in de rondte en je doet geen enkele poging om het verhaal (deels) als waarheid te zien, dat vind ik zorgelijk.
Bij een negatief bericht kruip je meteen in je schulp en trek je van leer dat het bericht pertinent onwaar is, terwijl dat helemaal niet bewezen is, ook niet dat het wel waar is.
Je kunt er dus absoluut niets van zeggen!
Het lijkt erop dat je elke discussie over dit bericht de kiem wilt smoren door te schreeuwen om een slotje.
Heb je al een mail naar de Telegraaf gestuurd?
Ja hoor, alles wat in de Telegraaf staat zijn leugens en wij geloven dat allemaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef Meki het volgende:
[..]
ik geloof dat niet
Jullie wel omdat Telegraaf dat uitbrengt
Of een fatwa?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ons rechtssysteem vond van niet en eigen rechter spelen is in dit land niet toegestaan. Wil je hier nog een mooie complottheorie aan toevoegen?
dat is niet waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Sorry hoor, die moeder had een hartkwaal...![]()
En zo komen dus die wraakgevoelens.
Heel spijtig dat het die vrouw fataal is geworden, maar je bent nu wel (net als die asociale mensen), heel kort door de bocht...![]()
Ja ook DIT conflict zou gewoon tussen Nederlanders onderling kunnen gebeuren. Dat jij dat nou niet wil geloven is eerder een soort van onwetendheid. Overigens woon ik nu zelf in een stad en niet meer in een dorp.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:04 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
je leest dus niet .... we hebben het hier over DIT conflict ... beetje jammer dat je meteen over andere onderwerpen gaan afwijken omdat je anders geen punt kan maken ... en ik woon zelf in een dorp met 26.0000 inwoners .. dus jij hoeft mij niet te vertellen hoe het er daaraan toe gaat
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:06 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is niet waar
Jij weet blijkbaar wat er gebeurd is itt alle users hier, dus ik verwacht morgen een artikel in de Telegraaf waarin de ware aard van de gebeurtenis naar boven komt, met alle excuses van de Telegraaf aan Meki.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Uitstekend zelfs. Het loopt alleen pas echt uit de hand op het moment dat grote groepen zich zonder nadenken in een kamp scharen "want voor je matuh moet je opkomuh", maar om nou te zeggen dat dergelijk groepsgedrag alleen maar voorkomt bij Marrokanen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ja ook DIT conflict zou gewoon tussen Nederlanders onderling kunnen gebeuren.
Marokkanen voetballen tegen Joden ( zonder 1 PROBLEEM )quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:08 schreef WaStEd het volgende:
Mag ik nu twee positieve bijdrages van marokanen aan de nederlandse gemeenschap horen please ?
dus jij zegt hetvolgende ... een nederlander hangt een yankee vlag buite .. en bedankt pim op een bord voor het raam .. een andere nederlander is het er niet mee eens .. slaat hun helemaal de tering in en blijft die nederlander nog 2 jaar lang achter volgen .... geloof je het zelf .. je hebt maar weinig geleerd van de nederlanders in die tijd dat je hier bentquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ook DIT conflict zou gewoon tussen Nederlanders onderling kunnen gebeuren. Dat jij dat nou niet wil geloven is eerder een soort van onwetendheid. Overigens woon ik nu zelf in een stad en niet meer in een dorp.
En dat is een positieve bijdrage voor de gemeenschap?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Marokkanen voetballen tegen Joden ( zonder 1 PROBLEEM )
Er staat 1 Jood in het eerste van Ajax en die deed niet eens mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Jahquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:11 schreef MrData het volgende:
[..]
En dat is een positieve bijdrage voor de gemeenschap?
Rofl, ik ben hier geboren zo excuse me zeg. Ik ben opgegroeid tussen de Nederlanders en met Nederlanders.. Ik ken ze door en door, ze slaan elkaar tot moes voor een boompje dat een beetje overhelt naar de tuin van een ander. Laat staan een meningsverschilquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:10 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
dus jij zegt hetvolgende ... een nederlander hangt een yankee vlag buite .. en bedankt pim op een bord voor het raam .. een andere nederlander is het er niet mee eens .. slaat hun helemaal de tering in en blijft die nederlander nog 2 jaar lang achter volgen .... geloof je het zelf .. je hebt maar weinig geleerd van de nederlanders in die tijd dat je hier bent
Ben je ADO supporter?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:11 schreef MrData het volgende:
[..]
En dat is een positieve bijdrage voor de gemeenschap?
ik ken 2 marokkanen die terug zijn geemigreerdquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:08 schreef WaStEd het volgende:
Mag ik nu twee positieve bijdrages van marokanen aan de nederlandse gemeenschap horen please ?
En dan doet de hele straat gezellig mee ook heh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rofl, ik ben hier geboren zo excuse me zeg. Ik ben opgegroeid tussen de Nederlanders en met Nederlanders.. Ik ken ze door en door, ze slaan elkaar tot moes voor een boompje dat een beetje overhelt naar de tuin van een ander. Laat staan een meningsverschil![]()
Het wachten is op marokaanse Tokkies.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef freud het volgende:
Ik denk dat het een structureel probleem is in nederland dat asocialen teveel ruimte krijgen. Het maakt daarin geen ruk uit of ze mohammed aanbidden, mohammed anaal pakken, of nazi zijn. Het probleem is, dat de wet het verbied om goeie maatregelen te nemen. Criminelen en dit soort tuig moet je keihard aanpakken, maar dat is bij de wet verboden. Het enige wat imo helpt bij dit soort mensen is om ze het land uit te zetten, of zwaar lijfelijk te straffen bij elke overtreding.
mag ik vragen wat je afkomst is ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rofl, ik ben hier geboren zo excuse me zeg. Ik ben opgegroeid tussen de Nederlanders en met Nederlanders.. Ik ken ze door en door, ze slaan elkaar tot moes voor een boompje dat een beetje overhelt naar de tuin van een ander. Laat staan een meningsverschil![]()
Uhm, lees alles van voor af aan of post gewoon nietsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef WaStEd het volgende:
[..]
En dan doet de hele straat gezellig mee ook heh.
Nou, dan mag jij de andere kant van het nieuws geven...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:24 schreef Meki het volgende:
eenzijdig Nieuws
Marokkaanse.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:15 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Het wachten is op marokaanse Tokkies.
Is dat relevant?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:16 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
mag ik vragen wat je afkomst is ?
zeg maar niks ...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef WaStEd het volgende:
[..]
En dan doet de hele straat gezellig mee ook heh.
Het feit dat jij dat niet ziet als iets compleet normaals doet mij vermoeden dat jij niet helemaal spoort.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben nu op zoek naar andere Bronnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dan mag jij de andere kant van het nieuws geven...
Probleem is dat de politie ed een stelletje lamlullen zijn. "Ga maar emigreren"quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef freud het volgende:
Ik denk dat het een structureel probleem is in nederland dat asocialen teveel ruimte krijgen. Het maakt daarin geen ruk uit of ze mohammed aanbidden, mohammed anaal pakken, of nazi zijn. Het probleem is, dat de wet het verbied om goeie maatregelen te nemen. Criminelen en dit soort tuig moet je keihard aanpakken, maar dat is bij de wet verboden. Het enige wat imo helpt bij dit soort mensen is om ze het land uit te zetten, of zwaar lijfelijk te straffen bij elke overtreding.
als je zou zeggen marrokaan .. dan word een hoop duidelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat relevant?
je naam zegt het alquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:17 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het feit dat jij dat niet ziet als iets compleet normaals doet mij vermoeden dat jij niet helemaal spoort.
Net zoals een hoop duidelijk zou worden als jij zou zeggen dat je een Nederlander bent?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:17 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
als je zou zeggen marrokaan .. dan word een hoop duidelijk
Daaruit blijkt dus dat de Tokkies niet echt gewild zijn in dat hele dorpquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:17 schreef seezu het volgende:
[..]
Probleem is dat de politie ed een stelletje lamlullen zijn. "Ga maar emigreren"![]()
Ja en ook voetbalhooligans slopen elkaars huis met bijval van de hele straat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm, lees alles van voor af aan of post gewoon niets. Volgens de meneer waar ik op reageerde zou zo'n situatie NOOIT tussen Nederlanders onderling kunnen ontstaan....ach man...alleen voetbalhooligans bijv kunnen elkaar niet uitstaan omdat de ander bijv een shirt van een ander team heeft!
ik ben half nederlands half spaansquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zoals een hoop duidelijk zou worden als jij zou zeggen dat je een Nederlander bent?
Weet jij wat er allemaal precies is gezegd en gedaan voor het vechten begon? Zo nee dan kan je dus ook niet de situatie goed beoordelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:10 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
dus jij zegt hetvolgende ... een nederlander hangt een yankee vlag buite .. en bedankt pim op een bord voor het raam .. een andere nederlander is het er niet mee eens .. slaat hun helemaal de tering in en blijft die nederlander nog 2 jaar lang achter volgen .... geloof je het zelf .. je hebt maar weinig geleerd van de nederlanders in die tijd dat je hier bent
want de politie weet dat ze liegenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:17 schreef seezu het volgende:
[..]
Probleem is dat de politie ed een stelletje lamlullen zijn. "Ga maar emigreren"![]()
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:49 schreef Meki het volgende:
Marokkanen zijn niet Allemaal Criminelen
er valt genoeg positief over hun te vertellen
kan jij niet in een ander topic gaan spelen ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
want de politie weet dat ze liegen
daarom zeiden ze dat
Optiefte newbiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:18 schreef flexje het volgende:
Gooi em maar op slot hoor, het gaat hier nu echt nergens over.
Als mensen nou een beetje normaal reageren ipv te lopen spammen!!!
Een betere vraag is: waar woon je, want als je in de randstad zou wonen en je ogen een beetje opent zie je dat het er toch anders aan toe gaat daar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:19 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
ik ben half nederlands half spaans
anyone? Kom op, dat er een fout in een bericht komt ok, maar het verschil tussen een hartkwaal of een moord moge toch wel duidelijk zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:10 schreef xFriendx het volgende:
Een moeder aftuigen/neerschieten/neersteken/wurgen veranderen in een hartkwaal lijkt me niet echt iets voor een krant, ongeacht welke krant het ook is. Dat is wel heel erg feiten verdraaien. Dus dat van die hartkwaal lijkt me wel te kloppen, hoe de rest van het verhaal in elkaar steekt, eerdere relletjes bijv zal je niet duidelijk uit de krant krijgen denk ik.
Je weet het niet maar je weet zeker dat het niet waar is???????quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelukkig weten we wat jouw politieke aspiraties zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
want de politie weet dat ze liegen
daarom zeiden ze dat
Helaas is het nu eenmaal zo met ons rechtsstelsel dat er inderdaad eerst klappen moeten vallen,voordat de politie iets kan doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
als dit mij overkomen was had ik denk ik toch maar een Marrokaantje omgebracht hoor,
en zeker geen politie erbij gehaald want daar hoef je niet bij aan te komen als je lastiggevallen of bedreigd word, je ben dus wel gedwongen om het recht in eigen hand te nemen,
De beste combinatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:19 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
ik ben half nederlands half spaans
ALs het waar was dan had de Politiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:22 schreef wonko het volgende:
[..]
Je weet het niet maar je weet zeker dat het niet waar is???????
Leg uit hoe je dan zeker weet dat het niet waar is.
ik zit 3/4 dagen in amsterdam ... dus ik weet donders goed hoe het er aan toe gaat .. en lees mijn vorige post eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:21 schreef flexje het volgende:
[..]
Een betere vraag is: waar woon je, want als je in de randstad zou wonen en je ogen een beetje opent zie je dat het er toch anders aan toe gaat daar.
Meeste mensen respecteren elkaar gewoon en de ergste "buitenlandse" jongeren gaan ook met de "ergste nederlandse" jongeren om. Dus wie is nou slecht.
Ik woon in de randstad, en debieltjes klitten doorgaans bij elkaar op basis van cultuur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:21 schreef flexje het volgende:
[..]
Een betere vraag is: waar woon je, want als je in de randstad zou wonen en je ogen een beetje opent zie je dat het er toch anders aan toe gaat daar.
Meeste mensen respecteren elkaar gewoon en de ergste "buitenlandse" jongeren gaan ook met de "ergste nederlandse" jongeren om. Dus wie is nou slecht.
Nee de slopen elkaar, en spullen van andere mensen met bijval van hun hele ploegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:19 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja en ook voetbalhooligans slopen elkaars huis met bijval van de hele straat.
jah en zo zie je als het om Allochtonen gaat dat er opeens veel mensen gaan reagerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef Loedertje het volgende:
Gevolgen burenruzie.. heeft 41 reacties omdat er geen allochtoon mee heeft gedaan
Sorry, moest het even kwijt.
Sorry hoor..maar dit slaat echt nergens op. Ga maar weer gestolen spullen verkopen met je stotterhoofd. Daar ben je wel goed in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
ALs het waar was dan had de Politie
Hoe kan De moeder nou doodgaan aan een hartaanval als de die Tokkie daar was
Meestal kotertjes ja, die geen moer weten, maar dat probeerde ik een paar pagina's terug ook al duidelijk te maken, dat het om een generatie gaat. Maarjaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef freud het volgende:
[..]
Ik woon in de randstad, en debieltjes klitten doorgaans bij elkaar op basis van cultuur.
ja als iedereen het met elkaar eens is ... dan is het toch niet raar? ..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef Loedertje het volgende:
Gevolgen burenruzie.. heeft 41 reacties omdat er geen allochtoon mee heeft gedaan
dat bedoelt ze niet ... pfffquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en zo zie je als het om Allochtonen gaat dat er opeens veel mensen gaan reageren
Nee, maar zijn ook jongere...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef Loedertje het volgende:
Als je nu even nadenkt zie je dat de vergelijking helemaal nergens op slaat. Voetbalhooligans die elkaar te lijf gaan met een paar honderd man, of deze situatie. Als je dat echt niet begrijpt ben je niet heel erg slim om het maar genuanceerd te zeggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee de slopen elkaar, en spullen van andere mensen met bijval van hun hele ploeg
Reageer gewoon manquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef wonko het volgende:
[..]
Sorry hoor..maar dit slaat echt nergens op. Ga maar weer gestolen spullen verkopen met je stotterhoofd. Daar ben je wel goed in.
je vraagt aan mij of relevant is dat ik vraag wat voor afkomst je heb .. en dan kom jij met deze post aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik woon in Rotterdam...(R'dam Zuid nogwel) Rechterburen zijn turks, linkerburgen zijn Surinaams, daarnaast antillianen, daarnaast Indiers...prachtig, in de zomer altijd gezellig buiten zitten en lachen met elkaar. Nooit problemen.
Je belt maar een eind weg met je beweringen. Onderbouw dan eens hoe die moeder vermoord zou moeten zijn. Wat hebben ze dan met haar gedaan dat ze een hartaanval kreeg. Onderbouw je beweringen nu eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Reageer gewoon man
de Tokkie heeft de Moeder vermoord
Ik ga zo Telegraaf bellen omdat ik ook een klacht heb
anders bel ik Volkskrant
CENSUUR!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:29 schreef paddy het volgende:
Ah, de topictitel veranderd![]()
Aan dit soort linkse honden is de Nederlander dus overgeleverd. Ik zou hem bijna zelf opzoeken om hem net zo te terroriseren als dat gezin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:05 schreef TeazNutz het volgende:
[b]burgemeester Elzenga, tegenwoordig werkzaam in Veenendaal, weigert zijn snelle besluit van destijds alsnog toe te lichten en wil zelfs niet aan de telefoon komen. " Het was een bestuurlijke beslissing, destijds genomen onder de competentie van de gemeente Naaldwijk"
De Stinkende Tokkie heeft het gedaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Reageer gewoon man
anders bel ik Volkskrant
Omg, hij probeert gewoon duidelijk te maken dat het gewoon mogelijk is om met verschillende culturen samen te leven ZONDER problemen. En dan kom jij met zo'n trieste opmerking.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:29 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
je vraagt aan mij of relevant is dat ik vraag wat voor afkomst je heb .. en dan kom jij met deze post aan
Was jij erbij Achmed el Devries ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Reageer gewoon man
anders bel ik Volkskrant
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:30 schreef wonko het volgende:
[..]
Je belt maar een eind weg met je beweringen. Onderbouw dan eens hoe die moeder vermoord zou moeten zijn. Wat hebben ze dan met haar gedaan dat ze een hartaanval kreeg. Onderbouw je beweringen nu eens.
Jouw topic heeft geen cultuur gerelateerde agressie ten grondslag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef Loedertje het volgende:
vd Tak is CDA....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:31 schreef StefanP het volgende:
[..]
Aan dit soort linkse honden is de Nederlander dus overgeleverd. Ik zou hem bijna zelf opzoeken om hem net zo te terroriseren als dat gezin.
LANG LEVE DE MULTICULTUUR! Smerige salonsocialisten.
Volgens mij ben jij degene niet die het begrijpt. Ik heb al eerder situaties aangegeven waarbij ook nederlanders (als buren) elkaar niet konden uitstaan en elkaar de pan insloegen om onzinnige meningsverschillen (zoals bijv. de boom) en idd werd daar gewoon de hele buurt bij betrokken. Doe nou alsjeblieft niet alsof nederlanders heilig zijn en nooit problemen met elkaar hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:28 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als je nu even nadenkt zie je dat de vergelijking helemaal nergens op slaat. Voetbalhooligans die elkaar te lijf gaan met een paar honderd man, of deze situatie. Als je dat echt niet begrijpt ben je niet heel erg slim om het maar genuanceerd te zeggen.
Broeder Meki, je hebt helemaal gelijk. Broeder Loedertje heeft al aangetoond dat in een ander soortgelijk topic waarin de daders geen allochtonen zijn of Moslims er veel minder reacties zijn. Hier op Fok! is er duidelijk een groep welse users aanwezig die er een zeer corrupte manier van meten op nahouden dan wel met 2 maten meten. Helaas, zo is Fok!, en helaascherwijs is ook Nederland zo (geworden). De hypocrisie die schuil gaat achter deze schijntolerantie is zorgwekkend. Jammer dat Pim dood is, hij wist tenminste nog wat er speelde onder de Moslims en wat hun behoeftes waren, wat dat betreft hekelde ik het gedrag van poedel Volkertquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en zo zie je als het om Allochtonen gaat dat er opeens veel mensen gaan reageren
ja het is zeker mogelijk ... kijk maar naar dit topicquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:31 schreef flexje het volgende:
[..]
Omg, hij probeert gewoon duidelijk te maken dat het gewoon mogelijk is om met verschillende culturen samen te leven ZONDER problemen. En dan kom jij met zo'n trieste opmerking.![]()
Dit soort agressie is niet cultuur gerelateerd. Wil je beweren dat in Marokko de mensen zo hun burenruzie oplossen ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef freud het volgende:
[..]
Jouw topic heeft geen cultuur gerelateerde agressie ten grondslag.
quote:Aan de nachtmerrie van Brigitte de Birk (39) en haar ex-man Rinus Bauman (52) lijkt geen einde te komen. Al tweeënhalf jaar worden ze achtervolgd door een uit de hand gelopen ruzie met hun vroegere Marokkaanse buren en leven ze ondergedoken in het midden des lands. Huis en haard zijn ze kwijtgeraakt, beiden verloren hun baan, hun huwelijk is allang gestrand.
Als je maar lang genoeg doorzeikt tegen een marokkaan komt vanzelf weer de ware aard van het beestje boven... Zie hier het alom en al zo vaak geleverde bewijs..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef Antivirus het volgende:
Telegraaf moet Telegraf worden !!
Waarop dan wel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit soort agressie is niet cultuur gerelateerd. Wil je beweren dat in Marokko de mensen zo hun burenruzie oplossen ofzo
Dan wordt er onderzocht waarom iemand is gestorven, en dan accepteerd men dat. Bepaalde culturen zijn helaas niet zo goed in ratio en wetenschappelijke verklaringen, maar houden liever vast aan hun dogma's.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]stel :ik sta naast jou en je gaat opeens dood
het Verhaal klopt niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef Antivirus het volgende:
Telegraaf moet Telegraf worden !!
Heb je wel gelijk in, maar waarom zijn er dan geen 2 gezinnen weggestuurd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had eindelijk een leuke baan in een kledingzaak, vlak bij mijn woonplaats.
Het zla allemaal wel hoor maar je kunt je buren niet de schuld geven van alles wat je overkomt in je leven, 2 banen kwijt, een scheiding, je huis kwijt en dakloos
Waar 2 kijven hebben doorgaans 2 schuld.
daarom moest die tokkie ook de cel inquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef freud het volgende:
[..]
Dan wordt er onderzocht waarom iemand is gestorven, en dan accepteerd men dat. Bepaalde culturen zijn helaas niet zo goed in ratio en wetenschappelijke verklaringen, maar houden liever vast aan hun dogma's.
dan zeg ik op mijn zeer corrupte manier ... waardoor word jij verplicht om op Fok te blijvenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Broeder Meki, je hebt helemaal gelijk. Broeder Loedertje heeft al aangetoond dat in een ander soortgelijk topic waarin de daders geen allochtonen zijn of Moslims er veel minder reacties zijn. Hier op Fok! is er duidelijk een groep welse users aanwezig die er een zeer corrupte manier van meten op nahouden dan wel met 2 maten meten. Helaas, zo is Fok!, en helaascherwijs is ook Nederland zo (geworden). De hypocrisie die schuil gaat achter deze schijntolerantie is zorgwekkend. Jammer dat Pim dood is, hij wist tenminste nog wat er speelde onder de Moslims en wat hun behoeftes waren, wat dat betreft hekelde ik het gedrag van poedel Volkert
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef Meki het volgende:
stel :ik sta naast jou en je gaat opeens dood
het Verhaal klopt niet
Ach natuurlijk, huize tokkies die zijn zo nuchter als de pest nietwaar freud.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef freud het volgende:
[..]
Dan wordt er onderzocht waarom iemand is gestorven, en dan accepteerd men dat. Bepaalde culturen zijn helaas niet zo goed in ratio en wetenschappelijke verklaringen, maar houden liever vast aan hun dogma's.
Bron? Bewijs?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef TeazNutz het volgende:
beetje ontopic weer, en nee achmed was er niet bij!
Maar de mensen van de telegraaf wel, want die hebben het gedaan..
Zo was het!
De cultuur van het rechtse asociaaltje is wijdverspreid in Nederland.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef freud het volgende:
[..]
Jouw topic heeft geen cultuur gerelateerde agressie ten grondslag.
Ik begrijp het wel maar als je een vergelijking wil trekken doet dat dan ook, niet met appels en peren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene niet die het begrijpt. Ik heb al eerder situaties aangegeven waarbij ook nederlanders (als buren) elkaar niet konden uitstaan en elkaar de pan insloegen om onzinnige meningsverschillen (zoals bijv. de boom) en idd werd daar gewoon de hele buurt bij betrokken. Doe nou alsjeblieft niet alsof nederlanders heilig zijn en nooit problemen met elkaar hebben.
Stel: Je vader naast je is een luchtbed aan het opblazen, 1 minuut later is hij dood.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
het Verhaal klopt niet
Ook vreselijke mensen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, huize tokkies die zijn zo nuchter als de pest nietwaar freud.![]()
Hoe weet je je Kaolo moeder dat ik een Marokkaan ben ? Ben je soms een Tovenaar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg doorzeikt tegen een marokkaan komt vanzelf weer de ware aard van het beestje boven... Zie hier het alom en al zo vaak geleverde bewijs..
Nee, het heeft namelijk niets met Marokkaan zijn te maken. Maar eerder met in wat voor buurt je opgroeit. Als een Nederlander in een Aso buurt opgroeid kan je verwachten dat het zelf ook een aso word. En zo is het ook bij marokkanen, turken, antillianen, amerikanen, fransen etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef xFriendx het volgende:
Het is ook te zien bij meerdere buurten. Jongeren krijgen in het algemeen gewoon een te grote bek. Mijn eigen ervaring is wel dat als ik in de ogen van een Marokkaan iets verkeerd doe ik wel omringd ben door een groep, ipv dat die jongere een discussie met mij aan gaat. Tevens wil ik melden dat ik bijf Flexje zou verwelkomen als buurman, aangezien mijn buren aan 1 kant ook geen paradijs thuis hebben.
En dan even een vraag zonder rascistische bijbedoelingen:
is het zo dat Marokkaanse jeugd, dus leeftijdsgroep 10-25, hardleers is en niet makkelijk onder de duim te houde is? En dat zij in vergelijking, qua verhouding meer "slechte" jeugd hebben dan bij Nederlanders? (Nederlanders van origine)
Het is geen verwijt, gewoon een vraag naar aanleiding van eigen ervaringen en onpartijdige interesse.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:35 schreef MrData het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of snap je niet wat het woord 'hartaanval' betekent?
En de bijval is er ook al.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:37 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar als je een vergelijking wil trekken doet dat dan ook, niet met appels en peren.
Ik zeg echt niet dat er tussen nederlanders niks gebeurt maar het frapante hiervan is dat er zonodig ook nog wraak gepleegd moet worden, en sorry, het is nou eenmaal zo, moslim-cultuur is een wraak-cultuur.
Waarom noem je die vrouw een Tokkie. Kom op zeg? Als je alle "Aso" Nederlanders , Tokkies gaat noemen, dan noem ik alle aso marokkanen "osama bin ladens"quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
voor de derde keer
Hoe kan met de Arme Vrouw ( Moeder ) zomaar een hartaanval als de Tokkie erbij was
de hartaanval is een smoes van de Tokkie
Wat de neuk heeft dit nou weer met "wraak-cultuur" te maken zeg. Als er in Marokko een soortgelijke wraakcultuur zou zijn, zou de hele bevolking onderling met elkaar overhoop liggen om de kleinste dingen. Het gaat hier om een BURENRUZIE, niks wraak of moslimcultuur of iets dergelijks. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen zeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:37 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar als je een vergelijking wil trekken doet dat dan ook, niet met appels en peren.
Ik zeg echt niet dat er tussen nederlanders niks gebeurt maar het frapante hiervan is dat er zonodig ook nog wraak gepleegd moet worden, en sorry, het is nou eenmaal zo, moslim-cultuur is een wraak-cultuur.
Achjah, tokkies en Osama bin laden...bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom noem je die vrouw een Tokkie. Kom op zeg? Als je alle "Aso" Nederlanders , Tokkies gaat noemen, dan noem ik alle aso marokkanen "osama bin ladens"![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:38 schreef Meki het volgende:
voor de derde keer
Hoe kan met de Arme Vrouw ( Moeder ) zomaar een hartaanval als de Tokkie erbij was
Slecht voorbeeld , i know , maar gaat om het principequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Achjah, tokkies en Osama bin laden...bijna hetzelfde![]()
Weet je dat jij echt gewoon zo diep triest bent? Open je ogen eens! Sta eens open voor meningen en feiten, ook al staan ze je niet aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
voor de derde keer
Nou, het principe komt anders niet echt door.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld , i know , maar gaat om het principe
Omdat ze ruzie hadden met burenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom noem je die vrouw een Tokkie. Kom op zeg? Als je alle "Aso" Nederlanders , Tokkies gaat noemen, dan noem ik alle aso marokkanen "osama bin ladens"![]()
Ik sluit die toch nergens uit??? Kom op, je leest nu zelf alleen een bepaalde groep. Ik geef alleen aan dat bepaalde culturen emotie hoger waarderen dan logisch nadenken, en JA, dat hebben andere groepen ook. Maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, huize tokkies die zijn zo nuchter als de pest nietwaar freud.![]()
Zie alle andere burenruzies in Nederland, dé oplossing is doorgaans dat er 1 gezin verkastquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar waarom zijn er dan geen 2 gezinnen weggestuurd?
en dat zeg jij terwijl jij je net ook niet beperkte tot dit voorbeeld ... je praat gewoon hoe jou het beste uitkomt .. erg jammerquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dit nou weer met "wraak-cultuur" te maken zeg. Als er in Marokko een soortgelijke wraakcultuur zou zijn, zou de hele bevolking onderling met elkaar overhoop liggen om de kleinste dingen. Het gaat hier om een BURENRUZIE, niks wraak of moslimcultuur of iets dergelijks. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen zeg.
Dan noem ik alle ASOCIALE nederlanders die gisteren weer dom deden bij wedstrijd ADo-PsV Schapen Tokkiesquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat je meteen nederlanders die zich wat aso gedragen meteen tokkies te noemen. Tokkies zijn totaal andere mensen naar mijn gevoel , dan de mensen die ik zie op die fotoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, het principe komt anders niet echt door.
Je mag helemaal niet schelden tijdens de jammerdan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat ze ruzie hadden met buren
oow ok omdat jij het bent noem ik ze Tokkie 2
Wanneer komt die film in de Bioscoop Meki?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat ze ruzie hadden met buren
oow ok omdat jij het bent noem ik ze Tokkie 2
Kom nou op man hypocriet, waarom moest die vrouw nog gestalkt worden dan ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dit nou weer met "wraak-cultuur" te maken zeg. Als er in Marokko een soortgelijke wraakcultuur zou zijn, zou de hele bevolking onderling met elkaar overhoop liggen om de kleinste dingen. Het gaat hier om een BURENRUZIE, niks wraak of moslimcultuur of iets dergelijks. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen zeg.
Jawel, daar hebben we het nu WEL over, het is overduidelijk dat het hier gaat om een burenruzie waarbij gewoon 2 mensen schuld hebben. Daar hoort dus ook "die andere groep" bij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef freud het volgende:
[..]
Ik sluit die toch nergens uit??? Kom op, je leest nu zelf alleen een bepaalde groep. Ik geef alleen aan dat bepaalde culturen emotie hoger waarderen dan logisch nadenken, en JA, dat hebben andere groepen ook. Maar daar hebben we het nu niet over.
het is niet waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gadervdamme, omgekeerde wereld weer in dit slappe land.
Kutmarokkanen het land uitschoppen en die burgermeester tegen de muur.
Dat zijn gedumpte vrouwen pikkie, heeft ook weer niets met eer of eerwraak te maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:43 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kom nou op man hypocriet, waarom moest die vrouw nog gestalkt worden dan ?
Er worden in Marokko om de haverklap vrouwen vermist die niet wilden trouwen of vreemd gegaan zijn of weet ik veel wat. Altijd hetzelfde excuusverhaal... zucht..
Bel Theo van Goghquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:43 schreef Antivirus het volgende:
[..]
Wanneer komt die film in de Bioscoop Meki?
Nee, want eerder plaatste je een url van 2 gezinnen die allebei weg zijn gestuurd...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zie alle andere burenruzies in Nederland, dé oplossing is doorgaans dat er 1 gezin verkast
quote:nieuwe pekela - Direct na een uitspraak van de rechter is de politie dinsdagmiddag begonnen met het uit huis zetten van twee families aan de Dennenlaan in Nieuwe Pekela.
Ik heb me niet alleen beperkt tot het voorbeeld om mijn punt gewoon te maken. Aangezien jij het niet wou begrijpen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
en dat zeg jij terwijl jij je net ook niet beperkte tot dit voorbeeld ... je praat gewoon hoe jou het beste uitkomt .. erg jammer
Whatever man... whatever..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn gedumpte vrouwen pikkie, heeft ook weer niets met eer of eerwraak te maken.
Gezellig!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:44 schreef Antivirus het volgende:
Ik noem alle Nederlanders Ramadanvreters
je praat jezelf zo vaak tegen dat het gewoon lachwekend is ... ik moet er helaas vandoor , had graag verder meegelezenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel, daar hebben we het nu WEL over, het is overduidelijk dat het hier gaat om een burenruzie waarbij gewoon 2 mensen schuld hebben. Daar hoort dus ook "die andere groep" bij.
Zonder zichbare verwondingen of getuigen dat je me aangevallen hebt? Hartaanval gok ik zo. En je begint als met 'stel' je roept dus maar wat. Je hebt totaal geen idee wat er werkelijk gebeurd is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef Meki het volgende:
het Verhaal klopt niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gezellig!!![]()
Mensen gaan er altijd "vandoor" als ze geen argumenten meer hebben. Ik praat mezelf nergens tegen, feitelijk praat ik jouw juist na, alleen precies vanuit een ander perspectief. Of wil je beweren dat je jezelf ook tegenspreekt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:46 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
je praat jezelf zo vaak tegen dat het gewoon lachwekend is ... ik moet er helaas vandoor , had graag verder meegelezen
Klopt dat de meeste buitenlandse (maar ook nederlandse) jongeren in de leeftijdscategorie van tussen de 10-18 hardleers zijn, maar dat komt volgens mij ook omdat ze altijd in een grote groep omgaan en door de leeftijd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef xFriendx het volgende:
Het is ook te zien bij meerdere buurten. Jongeren krijgen in het algemeen gewoon een te grote bek. Mijn eigen ervaring is wel dat als ik in de ogen van een Marokkaan iets verkeerd doe ik wel omringd ben door een groep, ipv dat die jongere een discussie met mij aan gaat. Tevens wil ik melden dat ik bijv Flexje zou verwelkomen als buurman, aangezien mijn buren aan 1 kant ook geen paradijs thuis hebben.
En dan even een vraag zonder rascistische bijbedoelingen:
is het zo dat Marokkaanse jeugd, dus leeftijdsgroep 10-25, hardleers is en niet makkelijk onder de duim te houde is? En dat zij in vergelijking, qua verhouding meer "slechte" jeugd hebben dan bij Nederlanders? (Nederlanders van origine)
Het is geen verwijt, gewoon een vraag naar aanleiding van eigen ervaringen en onpartijdige interesse.
Geef jij nou eens antwoord op me vraag waarom die vrouw nog gestalkt moest worden ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen gaan er altijd "vandoor" als ze geen argumenten meer hebben. Ik praat mezelf nergens tegen, feitelijk praat ik jouw juist na, alleen precies vanuit een ander perspectief. Of wil je beweren dat je jezelf ook tegenspreekt?
Ik kan niet verifieren of ze wel gestalkt is. Ik was er niet bij, en hoor maar 1 kant van het verhaal van de telegraaf. Er komt geen wederpartij aan het woord, of een onafhankelijke partij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:48 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Geef jij nou eens antwoord op me vraag waarom die vrouw nog gestalkt moest worden ?
Geef jij dan is antwoord waarom de hackers van de regering-sites en van geenstijl.nl ook nog steeds gestalked, bedreigd worden door VOLWASSEN Nederlanders om iets "virtueels".quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:48 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Geef jij nou eens antwoord op me vraag waarom die vrouw nog gestalkt moest worden ?
Ja ok dat verhaal, van het zal wel gelogen zijn, vaker gehoord maar goed stel...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan niet verifieren of ze wel gestalkt is. Ik was er niet bij, en hoor maar 1 kant van het verhaal van de telegraaf. Er komt geen wederpartij aan het woord, of een onafhankelijke partij.
Ik noem marokkanen en spanjaarden en zweden en amerikanen, altijd mensen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:47 schreef Antivirus het volgende:
[..]
![]()
Nederlandse "wraakcultuur" (c) Fruedquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:50 schreef flexje het volgende:
[..]
Geef jij dan is antwoord waarom de hackers van de regering-sites en van geenstijl.nl ook nog steeds gestalked, bedreigd worden door VOLWASSEN Nederlanders om iets "virtueels".
Ik noem alle Nederlanders Ajax Fansquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik noem marokkanen en spanjaarden en zweden en amerikanen, altijd mensen.
Ook zo gezellig!![]()
Ik heb nergens gezegd dat het gelogen zou zijn, en nogmaals om te weten wat er dan zou moeten gebeuren, moet ik gewoon weten wat er aan de hand is. En met een eenzijdige verhaal KUN je dat niet weten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:51 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja ok dat verhaal, van het zal wel gelogen zijn, vaker gehoord maar goed stel...
Stel dat het verhaal van A tot Z klopt. hypothetisch gesproken, wat moet er dan volgens jou gebeuren.
Kom nou eens met een appels en appels vergelijking.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:50 schreef flexje het volgende:
[..]
Geef jij dan is antwoord waarom de hackers van de regering-sites en van geenstijl.nl ook nog steeds gestalked, bedreigd worden door VOLWASSEN Nederlanders om iets "virtueels".
WAT LUL JE DAN!! je spreekt jezelf alleen maar tegen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:54 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kom nou eens met een appels en appels vergelijking.
Er worden zoveel mensen in nederland gestalkt door nederlanders.
En stalken als in pizza's en hoeren bestellen vind ik nog wel iets anders ook. Nogmaals, geen vergelijking.
1: ik moet echt weg .. ben echt niet bang om te discuseren met jouquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen gaan er altijd "vandoor" als ze geen argumenten meer hebben. Ik praat mezelf nergens tegen, feitelijk praat ik jouw juist na, alleen precies vanuit een ander perspectief. Of wil je beweren dat je jezelf ook tegenspreekt?
quote:Ik praat mezelf nergens tegen
3: je praat mij na .. klopt idd we zullen het nooit eens wordenquote:Of wil je beweren dat je jezelf ook tegenspreekt
Nou nog maar een keer proberen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het gelogen zou zijn, en nogmaals om te weten wat er dan zou moeten gebeuren, moet ik gewoon weten wat er aan de hand is. En met een eenzijdige verhaal KUN je dat niet weten.
Het is geen vergelijking idd, maar eigenlijk ook weer wel. Immers mensen halen te pas en on te pas wraakcultuur erbij. Als dat hetzelfde gebeurd bij "nederlanders" is het "geen vergelijking".quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:54 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kom nou eens met een appels en appels vergelijking.
Er worden zoveel mensen in nederland gestalkt door nederlanders.
En stalken als in pizza's en hoeren bestellen vind ik nog wel iets anders ook. Nogmaals, geen vergelijking.
Dan zouden ze gestraft moeten worden duh.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:55 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Nou nog maar een keer proberen.
ALS het waar is, wat zou er dan volgens jou moeten gebeuren met die Marokkanen ?
*doorgaans*quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, want eerder plaatste je een url van 2 gezinnen die allebei weg zijn gestuurd...![]()
[..]
Als je ontkent dat het onder jullie bevolkingsgroep vaker voorkomt dan onder autotochtone Nederlanders dan ben ik uitgepraat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is geen vergelijking idd, maar eigenlijk ook weer wel. Immers mensen halen te pas en on te pas wraakcultuur erbij. Als dat hetzelfde gebeurd bij "nederlanders" is het "geen vergelijking".
hehe eindelijk heb je het door?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan zouden ze gestraft moeten worden duh.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:55 schreef xFriendx het volgende:
Het is niet alleen de fout van de jongeren, ook van de politiek. Zij hadden hier veel harder moeten optreden. Je bent een asociaal als je dingen molt, of je nou Nederlander bent of Marokkaan. En voor asocialen gelden dezelfde straffen en wetten. Maar ze zijn vaak daadwerkelijk te bang om iets te doen, ivm discriminatie. Je kan het vergelijken dat je in de VS niet meer alleen wil achterblijven met een klasgenote in 1 lokaal. Als zij aangifte doet voor sexuele intimidatie ben je de l*l. En het is wel duidelijk dat politici graag hun positie behouden.
Over de jeugd, tja, Nederlands, Turks, Marokkaans, Canadees, it dont matter. Respect jegens ouderen is weg, en ouders zijn minder streng. Kinderen krijgen teveel vrijheid, of door het gebrek aan respect begrijpen ze simpelweg niet dat ze iets verkeerds doen.
Die jongen van 16 in dit verhaal had meteen aangepakt moeten worden door zijn ouders. Was het een Nederlandse jongen met zo´n grote bek, net zo hard aanpakken. Discussie aangaan met ouderen is okay, zelfs aan te bevelen, maar simpelweg schelden en hopen zo een soort machtsgevoel te krijgen tegenover die ouderen is fout.
Ik weet niet hoe oud Meki is, maar ook hij is een type ikke ikke ikke, en de rest kan stikken. Staat totaal niet open voor andermans mening, en als iemand hem op zijn fouten wijst gaat hij iets vaags zeggen ter grootte van 2 zinnen, bijna hetzelfde als: ehm, hou je smoel! Als je me niet gelooft sla ik!
Ik sta open voor Meki, mits hij wel met argumenten komt voor zijn beweringen.
Was dat nou zo moeilijk om te zeggen ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan zouden ze gestraft moeten worden duh.
Had hier ook een hele goede oplossing geweest...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
*doorgaans*
Alleen voor een afbeelding plaatsen????? is toch Democratie en Vrijheid hier of niet???quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:59 schreef Antivirus het volgende:
Laatste waarschuwing....
En dit is dus waarom bijvoorbeeld C1000-personeel een vermeende winkeldief preventief in elkaar trapt. Dan weet je tenminste zeker dat hij gestraft wordt. Let wel, dit soort gedrag is niet goed, maar zeker begrijpelijk. De Nederlandse politie kan maar beter héél snel diep gaan nadenken hoe het vertrouwen te herstellen tussen hen en de bevolking, want het krediet is op. De volgende buurman van dit tuig pakt een looien pijp en dan vallen er doden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:05 schreef TeazNutz het volgende:
"Al jaren zijn we op de vlucht voor de bloedwraak van een stel Marokkanen. Ons hele leven is naar de bliksem. Het enige advies dat de politie ons ooit gaf, is dat we beter kunnen emigreren. Als Nederlanders weggestuurd worden uit je eigen land omdat buitenlanders je bedreigen. Dit is zó gestoord!"
Aan de nachtmerrie van Brigitte de Birk (39) en haar ex-man Rinus Bauman (52) lijkt geen einde te komen. Al tweeënhalf jaar worden ze achtervolgd door een uit de hand gelopen ruzie met hun vroegere Marokkaanse buren en leven ze ondergedoken in het midden des lands. Huis en haard zijn ze kwijtgeraakt, beiden verloren hun baan, hun huwelijk is allang gestrand. Nóg zijn ze niet veilig voor hun Marokkaanse achtervolgers. "Hier is het allemaal om begonnen", zegt Brigitte mistroostig, terwijl ze een jeansbroek met print van de Amerikaanse vlag omhoog houdt.
Haar gedachten gaan terug naar 14 mei 2002, een week nadat politicus Pim Fortuyn was doodgeschoten en ons land in rouw was gedompeld. Brigitte en Rinus, op dat moment nog getrouwd, wonen dan in het Westland. Sinds drie maanden zijn ze de trotse bewoners van een huis in het dorp Honselersdijk. Ze hebben het eigenhandig opgeknapt en met nieuwe spulletjes ingericht. De relatie met de twee Marokkaanse gezinnen aan de overkant van de straat verloopt aanvankelijk prima, herinnert Rinus zich. De kinderen komen vaak langs om met hun zoon Jeffrey te spelen.
Alleen met de oudste Marokkaanse jongen, een knul van zestien, wil het maar niet boteren. Drie dagen na Fortuyns begrafenis slaat zonder waarschuwing de vlam in de pan. In de tuin hangt de Amerikaanse rebelvlag van rockliefhebber Rinus halfstok. Op hun slaapkamerraam heeft het echtpaar leuzen geplakt. 'Pim bedankt', staat er. Brigitte zit die middag in haar 'Amerikaanse broek' buiten, als de Marokkaanse buurjongen passeert en begint te schelden. Brigitte: "Hij riep: 'Hoer, trek die broek uit!' En daarna: 'Fortuyn is de eerste, er zullen er meer volgen'. Rinus schreeuwde wat terug. Voor ik het wist sloeg mijn buurjongen me met zijn vuisten tegen de grond."
Tijdens het handgemeen grijpt hun belager naar een ijzeren staaf. Er vallen rake klappen. Tientallen Marokkanen uit de straat mengen zich in het conflict dat op een massale vechtpartij uitloopt. Toegesnelde agenten weten het duo te ontzetten, zoontje Jeffrey vlucht in paniek het huis van een Nederlandse buurman binnen. Het echtpaar moet mee naar het politiebureau om verklaringen af te leggen. Tot hun verbijstering worden Brigitte en Rinus plotseling echter zélf achter slot en grendel gezet. "Opeens zaten we als zware criminelen in een cel, maar we wisten helemaal niet waarom!"
Tijdens urenlange verhoren door rechercheurs wordt het duo gaandeweg duidelijk in welke gruwelijke situatie zij zijn beland. Tijdens het tuingevecht is de moeder van hun Marokkaanse buurjongen, een vrouw van 46, in haar woning dood in elkaar gezakt. Brigitte en Rinus worden beticht van doodslag. Hun toenmalige advocaat: "Al rap bleek daarvan geen sprake te zijn. De Marokkaanse leed aan een hartkwaal en had middenin het tumult een dodelijk infarct gekregen. Mijn cliënten bleven desondanks vier dagen lang opgesloten, uit bescherming tegen woedende Marokkanen." Nog diezelfde avond storten ziedende allochtonen zich op de woning van de familie Bauman.
Het rijtjeshuis en de tuin van de familie Bauman veranderden in 2002 door toedoen van woedende Marokkanen in een complete ravage.
Dat de Marokkaanse buurvrouw is bezweken aan een hartaanval, wil er bij de woeste menigte niet in. Het keurige rijtjeshuisje verandert in een ravage. Alle ramen worden kapotgeslagen, de inboedel grotendeels gesloopt of geroofd. Rinus' auto wordt total-loss geslagen. Ook de ramen van de auto van de Nederlandse buren gaan eraan, omdat zij Jeffrey in huis hebben genomen. De politie is in geen velden of wegen te bekennen. Nog geen 24 uur later - als het rechercheonderzoek nog in volle gang is - verschijnt toenmalig burgemeester T. Elzenga van Honselersdijk op een locale televisiezender. Kennelijk moet een Marokkaanse rel koste wat kost voorkomen worden. Zonder omhalen verkondigt hij "een goede oplossing voor de problemen te hebben gevonden". "Want", zegt Elzenga dan: "de Nederlanders komen niet meer terug in de straat." Rinus en Brigitte weten van niets.
Nooit zijn zij bij die beslissing over hun toekomst betrokken. Vlak voor hun vrijlating hoort het stel dat het Westland voor hen verboden en gevaarlijk terrein is geworden. De twee dienen schriftelijk toestemming te geven dat hun huis wordt leeggehaald. Dat gebeurt uiteindelijk door politieagenten in kogelvrije vesten. Het gezin Bauman belandt bij familie, ergens in het midden van het land. Sinds hun scheiding woont Brigitte in een eengezinswoning, Rinus in een pension. Hun woning in het Westland hebben ze nooit meer teruggezien. De schade aan hun auto en inboedel is nog altijd niet vergoed. Veilig is de familie nog steeds niet.
Twee keer, bij het wegbrengen van hun andere, gehandicapte zoontje Kerry naar een kinderdagverblijf in Rotterdam, kregen zij de schrik van hun leven. Brigitte: "Bij de poort stond een donkerblauw busje met bekende Marokkaanse gezichten. Dan weet je echt niet meer hoe je het hebt..." Ook wisten de Marokkanen uit Honselersdijk vorig jaar te achterhalen waar Brigitte werkte. "Ik had eindelijk een leuke baan in een kledingzaak, vlak bij mijn woonplaats. Totdat de Marokkanen de winkel binnendrongen en alle kledingbakken overhoop gooiden..." Gesprekken met de politie hebben nooit iets uitgehaald. "De politie zegt nu zelfs glashard dat we maar beter kunnen emigreren. Dat is toch te gek voor woorden.
Het rijtjeshuis en de tuin van de familie Bauman veranderden in 2002 door toedoen van woedende Marokkanen in een complete ravage.
Dat is gewoon de omgekeerde wereld!" Toenmalig burgemeester Elzenga, tegenwoordig werkzaam in Veenendaal, weigert zijn snelle besluit van destijds alsnog toe te lichten en wil zelfs niet aan de telefoon komen. " Het was een bestuurlijke beslissing, destijds genomen onder de competentie van de gemeente Naaldwijk", aldus zijn woordvoerster. Ook huidige burgemeester J. van der Tak wil niets kwijt. "Alleen Elzenga is verantwoordelijk voor deze beslissing", verkondigt een zegsman van de gemeente Westland. Vast staat dat de Marokkaanse raddraaiers nooit voor hun vernielingen en diefstallen zijn vervolgd. "We hebben de daders destijds niet kunnen achterhalen", zegt een woordvoerder van de politie Haaglanden. " Dan houdt het op."
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_in_eigen_land.html
Wat vinden jullie hier nou van?
Heel goed geschreven!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:55 schreef xFriendx het volgende:
Het is niet alleen de fout van de jongeren, ook van de politiek. Zij hadden hier veel harder moeten optreden. Je bent een asociaal als je dingen molt, of je nou Nederlander bent of Marokkaan. En voor asocialen gelden dezelfde straffen en wetten. Maar ze zijn vaak daadwerkelijk te bang om iets te doen, ivm discriminatie. Je kan het vergelijken dat je in de VS niet meer alleen wil achterblijven met een klasgenote in 1 lokaal. Als zij aangifte doet voor sexuele intimidatie ben je de l*l. En het is wel duidelijk dat politici graag hun positie behouden.
Over de jeugd, tja, Nederlands, Turks, Marokkaans, Canadees, it dont matter. Respect jegens ouderen is weg, en ouders zijn minder streng. Kinderen krijgen teveel vrijheid, of door het gebrek aan respect begrijpen ze simpelweg niet dat ze iets verkeerds doen.
Die jongen van 16 in dit verhaal had meteen aangepakt moeten worden door zijn ouders. Was het een Nederlandse jongen met zo´n grote bek, net zo hard aanpakken. Discussie aangaan met ouderen is okay, zelfs aan te bevelen, maar simpelweg schelden en hopen zo een soort machtsgevoel te krijgen tegenover die ouderen is fout.
Dat schreef ik op pagina 1 zeg maar ook, maar toen was iedereen nog bezig met spammenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heel goed geschreven!![]()
Ja, maar dan zonder mensen die je blijven opzoeken...lijkt me...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:07 schreef Loedertje het volgende:
Een negatieve spiraal waarbij er geen oplossing meer te bedenken valt omdat elke bemiddeling of poging tot wapenstilstand tussen mensen toch weer zal escaleren...
De politie geeft dan wel vaker het advies om te gaan verhuizen of geen aangifte te doen.
Je wilt toch verder met je leven nietwaar?
ik zie het probleem welquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:07 schreef flexje het volgende:
[..]
Dat schreef ik op pagina 1 zeg maar ook, maar toen was iedereen nog bezig met spammen![]()
Anyway, een paar mensen hier zitten op 1 lijn. Anderen zijn gewoon eigenwijs bezig en zien de kern van het probleem niet in.
Goed, vertel jij dan maar eens hoe het gegaan is...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
voor de derde keer
Natuurlijk, maar het is natuurlijk bij de wilde kippen af dat deze mensen geen bescherming krijgen als hun huis in elkaar getieft wordt, en dat er geen moeite wordt gedaan de daders te vervolgen of wat terwijl de slachtoffers nota bene ingesloten worden en te horen krijgen dat ze maar moeten emigreren/verhuizen e.d.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:07 schreef Loedertje het volgende:
Een negatieve spiraal waarbij er geen oplossing meer te bedenken valt omdat elke bemiddeling of poging tot wapenstilstand tussen mensen toch weer zal escaleren...
De politie geeft dan wel vaker het advies om te gaan verhuizen of geen aangifte te doen.
Bevalt de eenzijdigheid van het bericht je niet of bevalt het bericht zelf je niet, nadat alle partijen hun woord hebben gedaan, en het bericht alsnog waar blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:09 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zie het probleem wel
Maar wat me niet bevalt is dat het eenzijdig is
Hier ook een ettertje gehad, die constant eieren tegen de net gewassen ramen aangooide...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:07 schreef flexje het volgende:
[..]
Dat schreef ik op pagina 1 zeg maar ook, maar toen was iedereen nog bezig met spammen![]()
Anyway, een paar mensen hier zitten op 1 lijn. Anderen zijn gewoon eigenwijs bezig en zien de kern van het probleem niet in.
1. Het is 1 kant van het verhaal, kijkende naar de foto's van de slachtoffers zou ik mijn hand er niet voor in het vuur durven steken dat zijn helemaal niets deden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is natuurlijk bij de wilde kippen af dat deze mensen geen bescherming krijgen als hun huis in elkaar getieft wordt, en dat er geen moeite wordt gedaan de daders te vervolgen of wat terwijl de slachtoffers nota bene ingesloten worden en te horen krijgen dat ze maar moeten emigreren/verhuizen e.d.
Kijk, verhuizen is in zo'n geval nog begrijpelijk. Natuurlijk hadden die mensen DAAR niet meer rustig kunnen wonen. Maar EMIGREREN! Kunnen die Marokkaanse Tokkies deze mensen verder niet gewoon met rust laten? Waarom ze overal in Nederland achtervolgen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:07 schreef Loedertje het volgende:
Komt ook waarschijnlijk omdat journalisten niet graag de soort mensen opzoeken, die het vergalt hebben voor andere met agressie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:09 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zie het probleem wel
En ow wat heb je hier gelijk in...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:14 schreef Loedertje het volgende:
Mensen die elkaars bloed wel kunnen drinken ergeren zich al aanelkaar als de gordijnen bij de overburen te vroeg dicht gaan .
Ik vraag me af wat er was gebeurd als dit een Marokkaans gezin betrof, die nu werden achtervolgd door Nederlanders met een wraakgevoel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
1. Het is 1 kant van het verhaal, kijkende naar de foto's van de slachtoffers zou ik mijn hand er niet voor in het vuur durven steken dat zijn helemaal niets deden.
2. Ook de *Tokkies* vertelden breeduit in de media dat zij onschuldig waren (snap je mijn punt?)
3. Je hebt helemaal gelijk m.b.t. je verhuisopmerking maar...een andere oplossing is er in dit soort gevallen doorgaans toch echt niet. Mensen die elkaars bloed wel kunnen drinken ergeren zich al aanelkaar als de gordijnen bij de overburen te vroeg dicht gaan .
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb 12:00 pause. Ik heb ook honger. Programma heet popsms (www.popsms.com)
Ga nou niet diplomatiek uit de hoek komen als je al eenduidig een kant gekzen hebt TEGEN de door de Telegraaf genoemde slachtoffers.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:09 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zie het probleem wel
Als we nou eens het hele Marokkanen en Nederlanders-verhaal vergeten en even objectief naar de feiten kijken kunnen we gewoon vaststellen dat de moeder aan een hartaanval is overleden en de familie daar buitensporig en a-sociaal op reageert.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:40 schreef Youssef het volgende:
Gewldig verhaal heeft de Telegraaf ervan gemaakt. Ik had de eer dit verhaal te lezen 's ochtends vroeg bij mijn ontbijt![]()
Eigenlijk om te huilen zo triest hoe de Telegraaf een Marokkanen vs 'Nederlanders die moeten vluchten in eigen land
" verhaal ervan heeft weten te maken.
![]()
Ik schrok ook wel even toen ik las dat de moeder was overleden. Maar het mooiste is toch wel weer een vol topic vinden in je favo forum.
Volgens mij bekijk je het van de subjectieve kant, het is EN door de Telegraaf gebracht EN het is nagatief over een familie van Marokkaanse komaf> Dus het klopt niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:40 schreef Youssef het volgende:
Gewldig verhaal heeft de Telegraaf ervan gemaakt. Ik had de eer dit verhaal te lezen 's ochtends vroeg bij mijn ontbijt![]()
Eigenlijk om te huilen zo triest hoe de Telegraaf een Marokkanen vs 'Nederlanders die moeten vluchten in eigen land
" verhaal ervan heeft weten te maken.
![]()
Ik schrok ook wel even toen ik las dat de moeder was overleden. Maar het mooiste is toch wel weer een vol topic vinden in je favo forum.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als we nou eens het hele Marokkanen en Nederlanders-verhaal vergeten en even objectief naar de feiten kijken kunnen we gewoon vaststellen dat de moeder aan een hartaanval is overleden en de familie daar buitensporig en a-sociaal emotioneel op reageert.
Ik vind dat de naam van de DADER in een maatschappelijk zeer bewogen zaak zeker genoemd mag worden als andere onterecht beschuldigde groeperingen daarmee buiten schot blijven, bovendien kan iedere Nederlander Canvas ontvangen of een Duitse zender waar al op dag 1 de achternaam van Volkert genoemd werd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinds de Telegraaf de volledige naam van Volkert van der G. heeft geplaatst en het voor elkaar heeft gekregen om zelfs een walgelijk westers persoon als Dutroux op een respectabel voetstuk heeft weten te plaatsen neenm ik ze al niet meer serieus. Vergeet niet dat de ingegane tweedeling absoluut te wijten is aan o.a. de Telegraaf, een krant die het fascisme-gedachtengoed tot in de details juist weet uit te werken.
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Maar het is gewoon aangedikt (understatementquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens mij bekijk je het van de subjectieve kant, het is EN door de Telegraaf gebracht EN het is nagatief over een familie van Marokkaanse komaf> Dus het klopt niet.
"Emotioneel" omhelst bij mij niet het jarenlang achtervolgen van je buren...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lekker hol gelul.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinds de Telegraaf de volledige naam van Volkert van der G. heeft geplaatst en het voor elkaar heeft gekregen om zelfs een walgelijk westers persoon als Dutroux op een respectabel voetstuk heeft weten te plaatsen neenm ik ze al niet meer serieus. Vergeet niet dat de ingegane tweedeling absoluut te wijten is aan o.a. de Telegraaf, een krant die het fascisme-gedachtengoed tot in de details juist weet uit te werken.
Maak ons ens wijzer, hoe weet jij dat dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:57 schreef Youssef het volgende:
Vooral het stukje "Hoer,..." maakt het stukje zo compleet. Waarvan ik zeker weet dat het gewoon verzonnen is![]()
Ik ben objectief in deze, zoals ik dat altijd ben. De Telegraaf verdient het predikaat krant absoluut niet. Een echte krant zou nooit flirten met een kinderenclude als Dutroux. Als je dat toch weet goed te praten ben je ziek in je hoofdquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lekker hol gelul.
Waarom zeg je niet gewoon "Het komt me niet uit, daarom wens ik de telegraaf niet te geloven?"
en het zijn ook altijd dezelfde die dit soort berichten probeert goed te lullen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk hoe men het toch weer goed probeert te praten. het zijn én moslims én Marokkanen. En die doen immers noooooooooooit wat verkeerd!![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk hoe men het toch weer goed probeert te praten.
Ja hoor, generalisatie ten top.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk hoe men het toch weer goed probeert te praten. het zijn én moslims én Marokkanen. En die doen immers noooooooooooit wat verkeerd!![]()
Neehoor, itt tot wat jij me nu integraal in m'n schoenen probeert te schuiven praat ik geen daden goed, zeker niet die van die belgische pedoquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben objectief in deze, zoals ik dat altijd ben. De Telegraaf verdient het predikaat krant absoluut niet. Een echte krant zou nooit flirten met een kinderenclude als Dutroux. Als je dat toch weet goed te praten ben je ziek in je hoofd
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:05 schreef TeazNutz het volgende:
Op hun slaapkamerraam heeft het echtpaar leuzen geplakt. 'Pim bedankt', staat er.
Dat stukje is ook genoeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het gaat om een ordinaire uit de hand gelopen burenruzie met verstrekkende gevolgen waarbij (helaas) slechts 1 kant van het verhaal de media haalde.
Dus jij noemt het huis slopen emotioneel?????????quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:53 schreef Loedertje het volgende:
[Als we nou eens het hele Marokkanen en Nederlanders-verhaal vergeten en even objectief naar de feiten kijken kunnen we gewoon vaststellen dat de moeder aan een hartaanval is overleden en de familie daar buitensporig en a-sociaal emotioneel op reageert.]
Misschien dat Loedertje het anders ziet als het haar overkomtquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:26 schreef ArieDeKnaller het volgende:
[..]
Dus jij noemt het huis slopen emotioneel?????????![]()
Waar haal je het lef vandaan??
Voordat de moeder een hartaanval kreeg was deze asociale marrokaanse familie de buren al aan het terroriseren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |