abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22718678
"Al jaren zijn we op de vlucht voor de bloedwraak van een stel Marokkanen. Ons hele leven is naar de bliksem. Het enige advies dat de politie ons ooit gaf, is dat we beter kunnen emigreren. Als Nederlanders weggestuurd worden uit je eigen land omdat buitenlanders je bedreigen. Dit is zó gestoord!"

Aan de nachtmerrie van Brigitte de Birk (39) en haar ex-man Rinus Bauman (52) lijkt geen einde te komen. Al tweeënhalf jaar worden ze achtervolgd door een uit de hand gelopen ruzie met hun vroegere Marokkaanse buren en leven ze ondergedoken in het midden des lands. Huis en haard zijn ze kwijtgeraakt, beiden verloren hun baan, hun huwelijk is allang gestrand. Nóg zijn ze niet veilig voor hun Marokkaanse achtervolgers. "Hier is het allemaal om begonnen", zegt Brigitte mistroostig, terwijl ze een jeansbroek met print van de Amerikaanse vlag omhoog houdt.

Haar gedachten gaan terug naar 14 mei 2002, een week nadat politicus Pim Fortuyn was doodgeschoten en ons land in rouw was gedompeld. Brigitte en Rinus, op dat moment nog getrouwd, wonen dan in het Westland. Sinds drie maanden zijn ze de trotse bewoners van een huis in het dorp Honselersdijk. Ze hebben het eigenhandig opgeknapt en met nieuwe spulletjes ingericht. De relatie met de twee Marokkaanse gezinnen aan de overkant van de straat verloopt aanvankelijk prima, herinnert Rinus zich. De kinderen komen vaak langs om met hun zoon Jeffrey te spelen.

Alleen met de oudste Marokkaanse jongen, een knul van zestien, wil het maar niet boteren. Drie dagen na Fortuyns begrafenis slaat zonder waarschuwing de vlam in de pan. In de tuin hangt de Amerikaanse rebelvlag van rockliefhebber Rinus halfstok. Op hun slaapkamerraam heeft het echtpaar leuzen geplakt. 'Pim bedankt', staat er. Brigitte zit die middag in haar 'Amerikaanse broek' buiten, als de Marokkaanse buurjongen passeert en begint te schelden. Brigitte: "Hij riep: 'Hoer, trek die broek uit!' En daarna: 'Fortuyn is de eerste, er zullen er meer volgen'. Rinus schreeuwde wat terug. Voor ik het wist sloeg mijn buurjongen me met zijn vuisten tegen de grond."

Tijdens het handgemeen grijpt hun belager naar een ijzeren staaf. Er vallen rake klappen. Tientallen Marokkanen uit de straat mengen zich in het conflict dat op een massale vechtpartij uitloopt. Toegesnelde agenten weten het duo te ontzetten, zoontje Jeffrey vlucht in paniek het huis van een Nederlandse buurman binnen. Het echtpaar moet mee naar het politiebureau om verklaringen af te leggen. Tot hun verbijstering worden Brigitte en Rinus plotseling echter zélf achter slot en grendel gezet. "Opeens zaten we als zware criminelen in een cel, maar we wisten helemaal niet waarom!"

Tijdens urenlange verhoren door rechercheurs wordt het duo gaandeweg duidelijk in welke gruwelijke situatie zij zijn beland. Tijdens het tuingevecht is de moeder van hun Marokkaanse buurjongen, een vrouw van 46, in haar woning dood in elkaar gezakt. Brigitte en Rinus worden beticht van doodslag. Hun toenmalige advocaat: "Al rap bleek daarvan geen sprake te zijn. De Marokkaanse leed aan een hartkwaal en had middenin het tumult een dodelijk infarct gekregen. Mijn cliënten bleven desondanks vier dagen lang opgesloten, uit bescherming tegen woedende Marokkanen." Nog diezelfde avond storten ziedende allochtonen zich op de woning van de familie Bauman.

Het rijtjeshuis en de tuin van de familie Bauman veranderden in 2002 door toedoen van woedende Marokkanen in een complete ravage.

Dat de Marokkaanse buurvrouw is bezweken aan een hartaanval, wil er bij de woeste menigte niet in. Het keurige rijtjeshuisje verandert in een ravage. Alle ramen worden kapotgeslagen, de inboedel grotendeels gesloopt of geroofd. Rinus' auto wordt total-loss geslagen. Ook de ramen van de auto van de Nederlandse buren gaan eraan, omdat zij Jeffrey in huis hebben genomen. De politie is in geen velden of wegen te bekennen. Nog geen 24 uur later - als het rechercheonderzoek nog in volle gang is - verschijnt toenmalig burgemeester T. Elzenga van Honselersdijk op een locale televisiezender. Kennelijk moet een Marokkaanse rel koste wat kost voorkomen worden. Zonder omhalen verkondigt hij "een goede oplossing voor de problemen te hebben gevonden". "Want", zegt Elzenga dan: "de Nederlanders komen niet meer terug in de straat." Rinus en Brigitte weten van niets.

Nooit zijn zij bij die beslissing over hun toekomst betrokken. Vlak voor hun vrijlating hoort het stel dat het Westland voor hen verboden en gevaarlijk terrein is geworden. De twee dienen schriftelijk toestemming te geven dat hun huis wordt leeggehaald. Dat gebeurt uiteindelijk door politieagenten in kogelvrije vesten. Het gezin Bauman belandt bij familie, ergens in het midden van het land. Sinds hun scheiding woont Brigitte in een eengezinswoning, Rinus in een pension. Hun woning in het Westland hebben ze nooit meer teruggezien. De schade aan hun auto en inboedel is nog altijd niet vergoed. Veilig is de familie nog steeds niet.

Twee keer, bij het wegbrengen van hun andere, gehandicapte zoontje Kerry naar een kinderdagverblijf in Rotterdam, kregen zij de schrik van hun leven. Brigitte: "Bij de poort stond een donkerblauw busje met bekende Marokkaanse gezichten. Dan weet je echt niet meer hoe je het hebt..." Ook wisten de Marokkanen uit Honselersdijk vorig jaar te achterhalen waar Brigitte werkte. "Ik had eindelijk een leuke baan in een kledingzaak, vlak bij mijn woonplaats. Totdat de Marokkanen de winkel binnendrongen en alle kledingbakken overhoop gooiden..." Gesprekken met de politie hebben nooit iets uitgehaald. "De politie zegt nu zelfs glashard dat we maar beter kunnen emigreren. Dat is toch te gek voor woorden.

Het rijtjeshuis en de tuin van de familie Bauman veranderden in 2002 door toedoen van woedende Marokkanen in een complete ravage.

Dat is gewoon de omgekeerde wereld!" Toenmalig burgemeester Elzenga, tegenwoordig werkzaam in Veenendaal, weigert zijn snelle besluit van destijds alsnog toe te lichten en wil zelfs niet aan de telefoon komen. " Het was een bestuurlijke beslissing, destijds genomen onder de competentie van de gemeente Naaldwijk", aldus zijn woordvoerster. Ook huidige burgemeester J. van der Tak wil niets kwijt. "Alleen Elzenga is verantwoordelijk voor deze beslissing", verkondigt een zegsman van de gemeente Westland. Vast staat dat de Marokkaanse raddraaiers nooit voor hun vernielingen en diefstallen zijn vervolgd. "We hebben de daders destijds niet kunnen achterhalen", zegt een woordvoerder van de politie Haaglanden. " Dan houdt het op."

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_in_eigen_land.html

Wat vinden jullie hier nou van?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:12:35 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_22718787
Domme vraag erg natuurlijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:13:10 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_22718793
Oja en zal wel weer een bash topic worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:14:19 #4
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_22718812
als dit mij overkomen was had ik denk ik toch maar een Marrokaantje omgebracht hoor,
en zeker geen politie erbij gehaald want daar hoef je niet bij aan te komen als je lastiggevallen of bedreigd word, je ben dus wel gedwongen om het recht in eigen hand te nemen,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:14:27 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_22718816
LOL, eindelijk is er weer wat beleven, beter dan die topics waar we het hebben over de naam @ voor een jappanrtje

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_22718819
Verander het woord Marokkanen maar in bijv. roze olifanten, anders is dit topic zo dicht...
pi_22718824
Wat een kutsituatie voor hun. Die marokkanen zijn veel te snel beledigd ook he
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:15:14 #8
77412 boy26
never trust a shark
pi_22718829
Helaas maar als het zo moet dan kan het dus niet langer
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:18:45 #9
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_22718879
Hele trieste zaak, mede door het slechte optreden van politie en politiek.
pi_22718916
Tsja, ik heb hele verhaal gelezen (met verbazing).
Het is gewoon het falen van de politie.
Ze horen de daders gewoon keihard aan te pakken.
De burgermeester is helemaal een lachertje zo te lezen.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:14 schreef rena het volgende:
Wat een kutsituatie voor hun. Die marokkanen zijn veel te snel beledigd ook he
Tsja, iemands moeder is doodgegaan. Dan willen emoties nogal hoog oplopen. (ik keur het niet goed, absoluut niet).
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:21:39 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_22718919
ik vind het aso, nu kunnen we wel de marokkanen gaan bashen, maar wie weet wat een nederlandse famillie zou hebben gedaan.Maar het is te schandalig voor woorden.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_22718921
Politiek ziet dit als een maatschappelijk probleem, maar komt nooit met echte oplossingen.
Kijk eens naar al die talkshow's etc.
Iedereen weet, waar het aan ligt, waarom het zo is. Wat eraan te doen is.
Maar is/komt er nou wel eens een echte oplossing voor?

En als er ipv Marokkanen, Chinezen had gestaan was er niets aan de hand geweest

Punt is gewoon dat bij de ene cultuur een wat minder hoog temperament zit dan bij de andere, dat moge duidelijk zijn
pi_22718924
Is hun eigen schuld hadden ze maar niet zo pro amerika moeten zijn. .
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:24:16 #14
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22718957
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:21 schreef TeazNutz het volgende:

de chinezen zijn ook wel een compleet ander slag mensen dan marokkanen ...
raise up !!
pi_22718958
Tja, als ze Fortuynfans waren heb ik er geen bezwaar tegen als ze emigreren.
pi_22718964
eenzijdig Nieuws
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:25:02 #17
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22718971
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:24 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

de chinezen zijn ook wel een compleet ander slag mensen dan marokkanen ...
ik leg het verder niet uit , want dan word het topic weer gesloten
raise up !!
pi_22718976
Pfff je hebt goede marokkanen maar echt meer dan 75 procent is zoals hierboven word beschreven.

Ik heb wel last van marrokanen (alhoewel dat nooit voor lang is WHEHE)
maar toch niet zoals hierboven word beschreven.

Ik snap niet waarom die mensen geen hulp erbij halen van aso familie o.i.d
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:25:46 #19
83635 aijelt
Ja, dat is een naam!
pi_22718980
Tja... Het klinkt niet onbekend. Het schijnt dat veel mensen [afkomst onbelangrijk] eerst schoppen en slaan voor dat ze vragen wat er nu werkelijk aan de hand is. Veel mensen zien vooral die splinter in het oog van de ander voor ze er ook maar aan denken om de balk in hun eigen oog te verwijderen. Veel mensen zijn nog altijd van mening dat ze precies weten hoe het moet en iedereen die een iets andere mening toegedaan moet met de vuist op andere gedachten gebracht worden.
Helaas is het zo dat veel mensen bij een vermeend probleem direct al hun 'vrienden' op trommelen om verhaal te halen, wat overigens geen zin heeft omdat ze toch al hun mening gevormd hebben. Helaas zit er bij die mensen een goed gesprek van één op één niet in, liever worden ze gesteund door een horde 'bodyguards'.
Veel van deze mensen willen respect, zichzelf er niet van bewust dat in Nederland respect verdient moet worden en niet automatisch gegund.
Het is natuurlijk van de zotte dat een gezin straffeloos weggepest kan worden door een irritante fractie in de 'samen'-leving. Helaas lijkt dit echter de prijs te zijn die we betalen voor ons tolerant zijn. Nederland moet af van haar imago dat alles maar kan en mag. Dat alles maar getolereerd word. Niet dat we een politie-staat moeten worden. Niet dat mensen van buitenaf niet welkom zijn. Maar een ieder die in Nederland woont heeft zich te houden aan de wetten en regels en wie dat niet wilt... pakt z'n spullen maar en moet maar een plekje zoeken waar ze wel 'hun' regels vinden.
pi_22718991
Mijn eerste neiging was om flink boos te worden, maar aangezien het een Telegraaf-artikel is zou ik toch graag eerst willen weten of er niet meer speelt hier. Die 2 jojo's zien eruit als mega-racisten, incl vlag van de zuiderlijke staten etc. Wie weet hebben ze al maanden lopen provoceren. Ze waren niet voor niets Pro-Pim dus bijna automatisch anti-marrokaans.
pi_22719010
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:21 schreef TeazNutz het volgende:

Niet helemaal waar.
Het hoogtepunt van het bericht is dat ze gezegd worden dat ze maar moeten emigreren.
Ik denk dat geen enkele Nederlander dit zou pikken van een groep allochtonen, of het nou Chinezen of Marokkanen zijn. Geen enkel iemand hoort graag dat hij z'n eigen land het beste uit kan vanwege een groep import.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:27:30 #22
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719011
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:26 schreef LaTiNo het volgende:
Mijn eerste neiging was om flink boos te worden, maar aangezien het een Telegraaf-artikel is zou ik toch graag eerst willen weten of er niet meer speelt hier. Die 2 jojo's zien eruit als mega-racisten, incl vlag van de zuiderlijke staten etc. Wie weet hebben ze al maanden lopen provoceren. Ze waren niet voor niets Pro-Pim dus bijna automatisch anti-marrokaans.
dat kan idd het geval zijn .. maar ik ben niet Pro Pim .. wel anti- marrokaans
raise up !!
pi_22719020
Belachelijk dat dit kan. Telegraaf is uiteraard mediageil.
Ik vind het nogal apart als ik die mensen zo op de foto zie (net even bekeken)
Zijzelf zullen ook niet geheel brandschoon zijn. Beide partijen zijn fout.
pi_22719023
Waar komt deze Nieuws vandaan - Telegraaf
Telegraaf schrijft altijd onzin en eenzijdig Nieuws over Marokkanen
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:28:45 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_22719025
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:21 schreef Qwea het volgende:
maar wie weet wat een nederlandse famillie zou hebben gedaan
Och, Nederlandse aso's krijgen een reallife soap en worden beroemd.

Idioot verhaal natuurlijk dit. Maar niet meer dan dat.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_22719069
Onzin nieuws - Niet waar Nieuws
Kan op slot
pi_22719079
en nu allemaal gaan klagen omdat ze opgejaagd worden door marokkanen

en straks allemaal weer een cdtje kopen van de tokkies

ja wij nederlanders hebben het goed voor elkaar
pi_22719135
quote:
Dat is inderdaad een goede reden om ze dood te willen maken

Als ik die mensen was zou mijn levensdoel worden om die Marocjes 1 voor 1 om te leggen, maar ja, wie ben ik.
Big dick.
pi_22719140
De politie durft het gewoon niet , alles wat ze zouden doen bij die allochtonen zou kunnen bestempelt worden als "discriminatie" of "rascisme"
En dat proberen ze in NL te voorkomen
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:35:43 #30
13250 Lod
Sapere aude!
pi_22719144
quote:
Dan nog, iedereen heeft recht op een mening. Of je er mee eens bent of niet mag geen reden zijn voor dit soort terreur.
GNU Terry Pratchett
pi_22719145
Waarop plaatst TS niet foto's van de betreffende mensen. Het gaat hier om Tokkies + eenzijdige berichtgeving van Telegraaf...er komt geen enkele marokkaan/politie/whatever aan het woord.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719155
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:27 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

dat kan idd het geval zijn .. maar ik ben niet Pro Pim .. wel anti- marrokaans
Oh nee, dan is het goed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719164
Prachtige uitwas van hoe funest groepsculturen kunnen zijn in onze samenleving, maar om nou te zeggen dat dat zich beperkt tot allochtonen...
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_22719169
Alleen Telegraaf plaast dit
Het Parool niet , AD , Volkskrant
alleen Marokkanen-geile Telegraaf plaast onzin
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:37:56 #35
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719177
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Waarop plaatst TS niet foto's van de betreffende mensen. Het gaat hier om Tokkies .
en dan is het allemaal wel goed ??? ...
raise up !!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:38:24 #36
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_22719184
wij moeten die marokaantjes lekker verder in de watten leggen .. vanaf hun geboorte leren hoe drugs te verkopen en hoe met wapens om te gaan . stoomcursus hoe krijg ik een mega grote bek. .

gelukkig zijn de 3 randdebiele marokkaantjes die ons stadje onveilig maakten met gepaste maatregelen verwijdert uit ons stadje ( lees met de staart tussen de benen )
pi_22719204
Ik ben bang dat hun niet de enige zijn. Kijk maar naar die Koerd Awa die in de jail nog steeds bedreigingen uit tegen die familie die ook moest vluchten Het blijkt wel weer dat marokanen de overmacht gaan winnen. En we kunnen er niets tegen doen. Ben bang dat we een samenleving tegenmoet komen met veel pijn, onrechtvaardigheid, angst, dood en verderf zolang marokanen hier in Nederland wonen die niet op de juiste manier worden aangepakt. Maar ja op onze huidige regering kun je ook niet bouwen Het wordt alleen maar erger
pi_22719205
telegraaf weer hoor

mar als het waar is is het wel ziek
.
pi_22719211
Die tokkies zijn Moordenaar
Hun hebben de Moeder vermoord

en Telegraaf plaast Hartaanval
wuhahahah
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:41:02 #40
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719228
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:38 schreef dimage het volgende:
wij moeten die marokaantjes lekker verder in de watten leggen .. vanaf hun geboorte leren hoe drugs te verkopen en hoe met wapens om te gaan . stoomcursus hoe krijg ik een mega grote bek. .

gelukkig zijn de 3 randdebiele marokkaantjes die ons stadje onveilig maakten met gepaste maatregelen verwijdert uit ons stadje ( lees met de staart tussen de benen )
hier ook ja 3 weken terug ... ze kwamen heel stoer met 7 man de kroeg binnenlopen om een meisje " op te halen " ( lees mee sleuren ) toen liep het uit de hand ...en nooit meer last van ze gehad
raise up !!
pi_22719248
nu lezen we de waarheid en ligt het aan de krant?

ps sommige worden hier geboycot maar hebben het nog niet door
het ligt altijd aan iets anders en nooit aan hun zelf

als ik zo achtervolgd zou worden gingen er echt dooie vallen
onder het mom:
als ik toch al schuldig verklaart ben zal ik zorgen dat ik ook schuldig ben
pi_22719265
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:31 schreef Meki het volgende:
Onzin nieuws - Niet waar Nieuws
Kan op slot
Je hoeft natuurlijk niet zelf 3 keer hetzelfde te posten, omdat je denkt dat het niet waar is en de islamitische users onder vuur komen te liggen. Het is, en daar heb je gelijk in, een bericht uit de Telegraaf en dat staat voor mij qua niveau gelijk aan een roddelblad. Polarisatie is het credo en men kiest altijd lekkere smeuige verhaaltjes die, mits eenzijdig belicht, voor behoorlijk wat commotie kunnen zorgen, zoals hier te lezen.
Ik denk best dat de familie slachtoffer is geworden van iets, maar misschien zijn ze daar mede debet aan, we zullen het niet weten of er moet eenzelfde artikel in een objectievere krant verschijnen.
Meki,je moet proberen om dan een discussie aan te gaan of argumenten te noemen waardoor een slot op dit topic juist zou zijn, maar schermen met dooddoeners als:onwaar nieuws, onzin nieuws, Telegraaf schrijft altijd negatief over Marokkkanen, is gewoon onzin.
Misschien worden misstanden bij Marokkanen eerder benoemd, omdat het in deze tijd nieuwswaarde heeft en de oplage ten goed komt.
Maar als het bericht inderdaad waar is ie het een trieste zaak, zeker aan de kant van de autoriteiten, op wie burgers moeten kunnen vertrouwen, maar dat is een unicum schijnbaar tegenwoordig.
Yeah baby Yeah!
pi_22719268
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:37 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

en dan is het allemaal wel goed ??? ...
Waarom reageer je niet eerst op mijn post... En waar zeg ik dat het dan allemaal wel goed is...de geloofwaardigheid is alleen minimaal.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:44:03 #44
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_22719269

Slechte zaak dat deze twee mensen zo geterroriseerd zijn...
pi_22719304
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:42 schreef harrie1 het volgende:
nu lezen we de waarheid en ligt het aan de krant?

ps sommige worden hier geboycot maar hebben het nog niet door
het ligt altijd aan iets anders en nooit aan hun zelf

als ik zo achtervolgd zou worden gingen er echt dooie vallen
onder het mom:
als ik toch al schuldig verklaart ben zal ik zorgen dat ik ook schuldig ben
Als je een klein beetje goed geschoold bent, en je analyseert dit bericht....moet je tot de conclusie komen dat het iig eenzijdig is. Er komt namelijk geen Marokkaan, politie etc aan het woord. We zien 1 kant van het verhaal. Das like netzoals Osama bin laden interviewen, en zijn woord als waarheid aannemen...zo achterlijk dus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719312
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Waarop plaatst TS niet foto's van de betreffende mensen. Het gaat hier om Tokkies + eenzijdige berichtgeving van Telegraaf...er komt geen enkele marokkaan/politie/whatever aan het woord.
Het zou best eens kunnen dat de slachtoffers in dit genre vallen, maar ken jij de situatie of de betrokkenen?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:46:57 #47
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719324
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet eerst op mijn post... En waar zeg ik dat het dan allemaal wel goed is...de geloofwaardigheid is alleen minimaal.
omdat deze zin erg raar gefromuleerd is .. tuulijk telegraaf ... dan is dit verhaal misschien met een korreltje zout te nemen , maarik weet uit eigen ervaring dat ze tot zoiets in staat zijn
raise up !!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:47:42 #48
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_22719337
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:28 schreef Meki het volgende:
Waar komt deze Nieuws vandaan - Telegraaf
Telegraaf schrijft altijd onzin en eenzijdig Nieuws over Marokkanen
Wat valt er volgens jou nog meer te melden dan over Marokkanen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_22719340
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je hoeft natuurlijk niet zelf 3 keer hetzelfde te posten, omdat je denkt dat het niet waar is en de islamitische users onder vuur komen te liggen. Het is, en daar heb je gelijk in, een bericht uit de Telegraaf en dat staat voor mij qua niveau gelijk aan een roddelblad. Polarisatie is het credo en men kiest altijd lekkere smeuige verhaaltjes die, mits eenzijdig belicht, voor behoorlijk wat commotie kunnen zorgen, zoals hier te lezen.
Ik denk best dat de familie slachtoffer is geworden van iets, maar misschien zijn ze daar mede debet aan, we zullen het niet weten of er moet eenzelfde artikel in een objectievere krant verschijnen.
Meki,je moet proberen om dan een discussie aan te gaan of argumenten te noemen waardoor een slot op dit topic juist zou zijn, maar schermen met dooddoeners als:onwaar nieuws, onzin nieuws, Telegraaf schrijft altijd negatief over Marokkkanen, is gewoon onzin.
Misschien worden misstanden bij Marokkanen eerder benoemd, omdat het in deze tijd nieuwswaarde heeft en de oplage ten goed komt.
Maar als het bericht inderdaad waar is ie het een trieste zaak, zeker aan de kant van de autoriteiten, op wie burgers moeten kunnen vertrouwen, maar dat is een unicum schijnbaar tegenwoordig.
Ik zeg ook niet dat Marokkaanse Criminelen Goed zijn . hun moet aangepakt worden
Maar is het niet evrdacht als Telegraaf alleen maar weer Marokkanen schrijft
Alleen geruchten en verhalen van Burgers plaatsen ze

Ik ga zo Telegraaf mailen en zeg wat Nederlanders me aan doen en kijken of ze gaan reageren
pi_22719353
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

omdat deze zin erg raar gefromuleerd is .. tuulijk telegraaf ... dan is dit verhaal misschien met een korreltje zout te nemen , maarik weet uit eigen ervaring dat ze tot zoiets in staat zijn
Dat weet ik uit eigen ervaring ook over Nederlanders. Dat betekent echter niet dat ik elke negatieve berichtgeving over Nederlanders voor waar aanneem. Blijkbaar doe jij dat wel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719368
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat valt er volgens jou nog meer te melden dan over Marokkanen?
Marokkanen zijn niet Allemaal Criminelen

er valt genoeg positief over hun te vertellen
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:50:05 #52
104667 Antivirus
Wie niet waagt wie niet wint!!
pi_22719372
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
als dit mij overkomen was had ik denk ik toch maar een Marrokaantje omgebracht hoor,
en zeker geen politie erbij gehaald want daar hoef je niet bij aan te komen als je lastiggevallen of bedreigd word, je ben dus wel gedwongen om het recht in eigen hand te nemen,
Hahaha Hoehoe denk jij dat jij een hele fucking groep aankan of ben jij superman?
Ga naar www.mdina.tk !!!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:52:34 #53
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_22719407
ik denk dat dit slechts toekomstbeeld is.

In 2010 hebben de moslims nederland overgenomen, en kunnen wij, de autochtonen, maar beter allemaal emigreren. Naar turkije of zo, want daar zit dan geen kip meer.

Dagelijks worden in nederland wel mensen bedreigd door allochtonen. Waar de veiligheid van de natuurlijke bewoners van een gebied wordt bedreigd door de aanwezigheid van niet-natuurlijke bewoners, vind ik dat de niet-natuurlijke bewoners verwijderd dienen te worden.
pi_22719417
In 2010 al...dat gaat snel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719425
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:52 schreef Fearlezz het volgende:
ik denk dat dit slechts toekomstbeeld is.

In 2010 hebben de moslims nederland overgenomen, en kunnen wij, de autochtonen, maar beter allemaal emigreren. Naar turkije of zo, want daar zit dan geen kip meer.

Dagelijks worden in nederland wel mensen bedreigd door allochtonen. Waar de veiligheid van de natuurlijke bewoners van een gebied wordt bedreigd door de aanwezigheid van niet-natuurlijke bewoners, vind ik dat de niet-natuurlijke bewoners verwijderd dienen te worden.
hoe weet je dat
ben je snel naar 2010 geweest
pi_22719428
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Marokkaanse Criminelen Goed zijn . hun moet aangepakt worden
Maar is het niet evrdacht als Telegraaf alleen maar weer Marokkanen schrijft
Alleen geruchten en verhalen van Burgers plaatsen ze

Ik ga zo Telegraaf mailen en zeg wat Nederlanders me aan doen en kijken of ze gaan reageren
Ik weet niet of berichten in de Telegraaf per se onjuist of opgeklopt zijn, het komt wel erg vaak voor.
Ook roddelbladen verspreiden roddels die echt waar zijn.
Ze spelen handig in op de trend die heerst en kijken alleen wat voor nieuws verkocht wordt, wat dat betreft kijk ik er niet van op.
Als je naar de Telegraaf mailt zou ik je brief eerst door de spellingcheck halen, anders wordt deze op voorhand al niet gelezen.
Waarom schrijf je niet een brief over iets positiefs wat jij gedaan hebt of wat de marokkaanse gemeenschap gedaan heeft, dan kun je de discussie misschien in positieve zin ombuigen ipv de loopgraven in te duiken voor een confrontatie.
Yeah baby Yeah!
pi_22719439
Tientallen Marokkanen uit de straat mengen zich in het conflict dat op een massale vechtpartij uitloopt.

EUH sorry dat ik het zeg maar zou er niet eens willen wonen
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:54:24 #58
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_22719440
De Amerikaanse Rebelvlag? Dat is vgs mij de vlag die de KKK ook gebruikt. Ik heb me daaraan altijd erg gestoord en heftige discussies gevoerd met fanatieke bluesfans die de vlag idd op hun spijkerbroek hadden genaaid (een badge natuurlijk, niet de hele vlag). Is dit niet hetzelfde als een hakenkruis dragen omdat je de muziek van Wagner mooi vindt?? Ik heb het altijd bij discussies gelaten en ook de mening van de ander gerespecteerd (ik hou iig van muziek, zowel van blues als van Wagner).
Jammer dat zulk respect niet door iedereen opgebracht kan worden. Jammer dat dit verhaal niet het eerste incident is met Marrokaanse buren. In Gouda schijnt dit regelmatig voor te komen. Jammer dat de Nederlandse buren niet te hulp komen.
Ik weet dat het een Telegraaf berichtje is. De Telegraaf had er in WO II niet veel moeite mee om de Joodse medeburger op precies dezelfde manier af te schilderen als nu bij de Marrokanen gebeurt.
Het lukt al aardig, zelf ik krijg na het lezen van dit bericht fantasieën om net als in Israël de bulldozer te pakken en de huizen van die k*tmarrokanen tegen de vlakte te gooien. Ik weet echt niet wat er werkelijk gebeurd is in Honselerdijk, maar als 50% van het verhaal waar is, zou NL toch eens wat meer op zijn strepen moeten gaan staan.
Non possumus non loqui
pi_22719441
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je een klein beetje goed geschoold bent, en je analyseert dit bericht....moet je tot de conclusie komen dat het iig eenzijdig is. Er komt namelijk geen Marokkaan, politie etc aan het woord. We zien 1 kant van het verhaal. Das like netzoals Osama bin laden interviewen, en zijn woord als waarheid aannemen...zo achterlijk dus.
Heb jij weleens geprobeerd om commentaar te vragen aan Marokkanen over zaken waarin zij mogelijk iets verkeerd hebben gedaan?

Is het je weleens opgevallen dat er in welke krant dan ook nog nooit 1 zinnig verweer van Marokkaanse kant heeft gestaan, anders dan: het zijn zulke lieve jongens, ze doen geen vlieg kwaad en o het is discriminatie?

Hypocriete lijers zijn het, en ze houden allemaal elkaar de hand boven het hoofd. Op zich logisch, zou ik ook doen als ik hun was, maar een gebrek aan een dergelijke reactie maakt het nieuwbericht niet minder ernstig en zeker niet minder waar.
Big dick.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:54:33 #60
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719447
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat weet ik uit eigen ervaring ook over Nederlanders. Dat betekent echter niet dat ik elke negatieve berichtgeving over Nederlanders voor waar aanneem. Blijkbaar doe jij dat wel.
kijk nu zie je wat over het hoofd , verschil tussen nederlanders en marrokanen is o.a dat nederlanders deze cultuur met de pap lepel in gegoten krijgen ( logisch ) .. en de marrokanen niet , waarom niet ? .. omdat hun ouders uit een heel andere cultuur komen , en totaal niks gemeen hebben met onze cultuur , normen en waarden etc. .. dus je zou dit conflict ( waar of niet waar doet het er even niet toe ) .. dus nooit tussen nederlanders en nederlanders krijgen .. dus dat jij een soort gelijke situatie over nederlanders uit eigen ervaring weet vind ik erg frapant ..
raise up !!
pi_22719455
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:40 schreef Meki het volgende:
Die tokkies zijn Moordenaar
Hun hebben de Moeder vermoord

en Telegraaf plaast Hartaanval
wuhahahah
Vertel...hoe hebben ze dat op afstand gedaan? Ingestraald?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_22719463
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik weet niet of berichten in de Telegraaf per se onjuist of opgeklopt zijn, het komt wel erg vaak voor.
Ook roddelbladen verspreiden roddels die echt waar zijn.
Ze spelen handig in op de trend die heerst en kijken alleen wat voor nieuws verkocht wordt, wat dat betreft kijk ik er niet van op.
Als je naar de Telegraaf mailt zou ik je brief eerst door de spellingcheck halen, anders wordt deze op voorhand al niet gelezen.
Waarom schrijf je niet een brief over iets positiefs wat jij gedaan hebt of wat de marokkaanse gemeenschap gedaan heeft, dan kun je de discussie misschien in positieve zin ombuigen ipv de loopgraven in te duiken voor een confrontatie.
Telegraaf is eenzijdig
dat weet iedereen
Iedereen weet dat Telegaaf slecht is daarom dalen de leden van dE Telegraaf
pi_22719476
Zijn gewoon asociale mensen!!!
Vreselijk dat dit soort dingen kunnen gebeuren....
Alles kwijt, omdat je een eigen mening hebt...
En die buren niet voor rede vatbaar zijn...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_22719485
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:55 schreef wonko het volgende:

[..]

Vertel...hoe hebben ze dat op afstand gedaan? Ingestraald?
dat weet ik niet , ik was er niet bij
Maar ik weet zeker dat niet waar is
pi_22719486
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

als er marokkanen worden gepest wordt er nooit wederhoor gebruikt
ze staan zoals in dit verhaal gelijk met familie voor je deur

1 kant van het verhaal
weet je wat het antwoord is als je vraag naar hun woord?
ongelovige hond ben je, het is niet waar, wij zijn braaf, lief, en zielig

het gekke is dus zoals ik al schreef
het ligt nooit aan de marokkanen maar altijd ergens anders aan
ik zie nooit eens een keer over een asosiale marokkaanse familie (zoals tokkies)
alsof die niet bestaan bij marokkanen

eigenlijk wilde ik niet eens reageren
omdat je altijd weer dit soort reacties krijg van jou of meki

niemand weet hoe de vork in de steel zit
maar ik geloof de telegraaf eerder dan jullie bewering dat het niet waar zal zijn omdat het de telegraaf is
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:57:27 #66
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_22719496
He, verdorie. Weer geen positief moslimnieuws!
Van Aartsen zegt dat nu zichtbaar is geworden waar Hirsi Ali en ook de VVD al zo lang op hebben gewezen. "Ik hoop dat we in Nederland de ontkennende fase voorbij zijn. Wat past bij een weerbare democratie is werkelijk tot actie overgaan."
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:57:35 #67
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719498
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:56 schreef Meki het volgende:

[..]

wat is jou afkomst als ik vragen mag ?
raise up !!
pi_22719514
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Noem eens wat, gewoon voor de grap.
too much is not enough....
pi_22719522
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:54 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Heb jij weleens geprobeerd om commentaar te vragen aan Marokkanen over zaken waarin zij mogelijk iets verkeerd hebben gedaan?

Is het je weleens opgevallen dat er in welke krant dan ook nog nooit 1 zinnig verweer van Marokkaanse kant heeft gestaan, anders dan: het zijn zulke lieve jongens, ze doen geen vlieg kwaad en o het is discriminatie?

Hypocriete lijers zijn het, en ze houden allemaal elkaar de hand boven het hoofd. Op zich logisch, zou ik ook doen als ik hun was, maar een gebrek aan een dergelijke reactie maakt het nieuwbericht niet minder ernstig en zeker niet minder waar.
Ze krijgen nooit de KANS om zich te verweren. Neem nou dit stuk, er is niet eens naar de andere partij toe gegaan om te vragen wat er nu allemaal aan de hand is. Die lieve Nederlandertjes zijn allemaal schattig en niet rascistisch zeker. Want een Nederlander KAN NIET racistisch zijn nietwaar HassieBassie? Kortzichtigheid alom hiero.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719532
quote:

[..]

Nee want Marokkaantjes doen nooit iets fout he. En vertel eens, als die allemaal zo eenzijdig door de Telegraaf is neergezet, wat zou dan een goede reden zijn geweest voor de Marokkanen om dat huis te slopen en leeg te roven?
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_22719541
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:57 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

wat is jou afkomst als ik vragen mag ?
Mijne is Nederlands
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:00:24 #72
104667 Antivirus
pi_22719551
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:54 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Waarom zou jij een marokkaan om zijn slechte daden vragen? Vraag hem naar de nederlanders die hem pesten in zn straat dan ga je zien wat uit zn mond komt.
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22719553
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:59 schreef MrData het volgende:

[..]

Nee want Marokkaantjes doen nooit iets fout he. En vertel eens, als die allemaal zo eenzijdig door de Telegraaf is neergezet, wat zou dan een goede reden zijn geweest voor de Marokkanen om dat huis te slopen en leeg te roven?
Hun moeder is gedood door deze 2 apen
pi_22719557
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:54 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

kijk nu zie je wat over het hoofd , verschil tussen nederlanders en marrokanen is o.a dat nederlanders deze cultuur met de pap lepel in gegoten krijgen ( logisch ) .. en de marrokanen niet , waarom niet ? .. omdat hun ouders uit een heel andere cultuur komen , en totaal niks gemeen hebben met onze cultuur , normen en waarden etc. .. dus je zou dit conflict ( waar of niet waar doet het er even niet toe ) .. dus nooit tussen nederlanders en nederlanders krijgen .. dus dat jij een soort gelijke situatie over nederlanders uit eigen ervaring weet vind ik erg frapant ..
Conflict nooit tussen Nederlanders en nederlanders? Man ik heb ik in een boerendorp gewoont waar ik de enige allochtoon was.. voor de rest 4000 rasechte nederlanders.. De buren lagen constant overhoop met elkaar, boeren die elkaar totaal niet mochten, asociale bierdrinkers die elkaar de hoofden insloegen etc etc. Doe eens ff normaal man, je doet net alsof Nederlanders nooit iets verkeerds doen, en allemaal keurige burgers zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719565
Mensen, ik snap niet dat dit nog gevraagd wordt, en trouwens...als je goed leest , lees je ook dat het in eerste instantie allemaal goed verliep met iedereen uit het gezin,... behalve met de 16-jarige zoon.
Zoals ik al heel lang roep tegen iedereen is dat het gewoon een generatie is die het verziekt voor de hele groep.

Ik ben zelf van Turkse afkomst en kan het nooit in mijn hoofd halen om dit soort dingen te flikken (of andere dingen). Maar als ik naar mijn neefjes kijk, in de leeftijdscategorie van 14-17, dan zie ik dat zij toch met een ander blik de wereld inkijken.
Namelijk met een blik van, niet hoeven werken... meer op straat dan thuis zijn... ruzie zoeken, vervelen, drugs , roken, drinken etc etc.

Misschien komt het ook omdat het in Nederland allemaal veelste gemakkelijk gaat. De jeugd heeft geen respect voor ouderen, zelfs niet voor hun eigen ouders, laat staan voor anderen.
Als ik met een oudere spreek, dan gebruik ik nog steeds U ipv jou / jij, dan staan ze me echt raar aan te kijken van waarom ik dat doe, dat komt omdat ik gewoon opgegroeid ben in een milieu waarin er respect werd / wordt gegeven aan ouderen en anderen (mits het ook wederzijds is).
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:01:19 #76
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719571
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze krijgen nooit de KANS om zich te verweren. Neem nou dit stuk, er is niet eens naar de andere partij toe gegaan om te vragen wat er nu allemaal aan de hand is. Die lieve Nederlandertjes zijn allemaal schattig en niet rascistisch zeker. Want een Nederlander KAN NIET racistisch zijn nietwaar HassieBassie? Kortzichtigheid alom hiero.
nooit de KANS ?! sorry hoor maar dit is gewoon gelul .... en niet teurg vallen op telegraaf is kut bladiebla goed dit verhaal is misschien niet waar .. wat jij wil .. maar er zijn zo vaak andere verhalen geschreven in kranten .. waar ook marrokanen aan het woord werden gelaten .. en dan krijg je idd reacties als : ... wij hebben niks gedaan hoor
raise up !!
pi_22719575
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef Meki het volgende:

[..]

quote:
De Marokkaanse leed aan een hartkwaal en had middenin het tumult een dodelijk infarct gekregen
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
pi_22719579
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:59 schreef MrData het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon het bericht ZELF lezen, dan kan je ZELF tot de conlcusie komen dat het eenzeidig is. Je hoeft het niet van ons aan te nemen als je het zelf met je eigen ogen kunt zien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719582
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Mijne is Nederlands
Weet je zeker dat het niet duits is met je gegooi met hoofdletters ?
Maar nogmaals, noem nou eens twee positieve bijdrages aan de nederlandse samenleving van het afgelopen jaar.
pi_22719583
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:01 schreef MrData het volgende:

[..]

[..]
ik geloof dat niet
Jullie wel omdat Telegraaf dat uitbrengt
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:02:23 #81
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22719586
Mocht het zo zijn dat die nederlanders al een hele tijd zelf hebben lopen zieken en dat dat rotjochie gewoon de de druppel was voor een grote ruzie die m'n moeder teveel geworden was zou ik ook aardig pissig zijn ja. En die mensen er de schuld van geven.

Dat ze daar op een compleet foute manier op reageren staat er los van. Maar de politie kan er in wezen niet zoveel aan veranderen. Als die marokkanen zelf de kaken op elkaar houden dan is het bewijstechnisch lastig om iets rond te krijgen. Tijdens zo'n rel kan de ME misschien nog wat uitrichten maar je kunt niet 15 jaar lang continu 2 agenten aan de deur zetten.
Vampire Romance O+
pi_22719590
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Telegraaf is eenzijdig
dat weet iedereen
Iedereen weet dat Telegaaf slecht is daarom dalen de leden van dE Telegraaf
Als dat jouw mening is hoop ik in de toekomst ook geen steunbetuigingen te horen over nieuwsberichten die hier op Fok verschijnen en geciteerd zijn uit de Telegraaf.
Je raaskalt in elk geval wel een eind in de rondte en je doet geen enkele poging om het verhaal (deels) als waarheid te zien, dat vind ik zorgelijk.
Bij een negatief bericht kruip je meteen in je schulp en trek je van leer dat het bericht pertinent onwaar is, terwijl dat helemaal niet bewezen is, ook niet dat het wel waar is.
Je kunt er dus absoluut niets van zeggen!
Het lijkt erop dat je elke discussie over dit bericht de kiem wilt smoren door te schreeuwen om een slotje.
Heb je al een mail naar de Telegraaf gestuurd?
Yeah baby Yeah!
pi_22719597
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:53 schreef Meki het volgende:

[..]

hoe weet je dat
ben je snel naar 2010 geweest
Hij combineert gewoon op de Telegraaf manier het nieuws dat straks meer dan de helft van de bevolking uit allochtonen bestaat, en dat de meeste Marokkanen en Turken Moslim zijn. Dat een groot aantal allochtonen uit de Antillen komt en niet Moslim zijn is te moeilijk voor rechts.
pi_22719598
quote:
Sorry hoor, die moeder had een hartkwaal...

En zo komen dus die wraakgevoelens.
Heel spijtig dat het die vrouw fataal is geworden, maar je bent nu wel (net als die asociale mensen), heel kort door de bocht...
pi_22719610
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet duits is met je gegooi met hoofdletters ?
Maar nogmaals, noem nou eens twee positieve bijdrages aan de nederlandse samenleving van het afgelopen jaar.
Marokkanen voetballen tegen Joden ( zonder 1 PROBLEEM
pi_22719619
quote:
Ons rechtssysteem vond van niet en eigen rechter spelen is in dit land niet toegestaan. Wil je hier nog een mooie complottheorie aan toevoegen?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:04:21 #87
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719620
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Conflict nooit tussen Nederlanders en nederlanders? Man ik heb ik in een boerendorp gewoont waar ik de enige allochtoon was.. voor de rest 4000 rasechte nederlanders.. De buren lagen constant overhoop met elkaar, boeren die elkaar totaal niet mochten, asociale bierdrinkers die elkaar de hoofden insloegen etc etc. Doe eens ff normaal man, je doet net alsof Nederlanders nooit iets verkeerds doen, en allemaal keurige burgers zijn.
je leest dus niet .... we hebben het hier over DIT conflict ... beetje jammer dat je meteen over andere onderwerpen gaan afwijken omdat je anders geen punt kan maken ... en ik woon zelf in een dorp met 26.0000 inwoners .. dus jij hoeft mij niet te vertellen hoe het er daaraan toe gaat
raise up !!
pi_22719621
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als dat jouw mening is hoop ik in de toekomst ook geen steunbetuigingen te horen over nieuwsberichten die hier op Fok verschijnen en geciteerd zijn uit de Telegraaf.
Je raaskalt in elk geval wel een eind in de rondte en je doet geen enkele poging om het verhaal (deels) als waarheid te zien, dat vind ik zorgelijk.
Bij een negatief bericht kruip je meteen in je schulp en trek je van leer dat het bericht pertinent onwaar is, terwijl dat helemaal niet bewezen is, ook niet dat het wel waar is.
Het lijkt erop dat je elke discussie over dit bericht de kiem wilt smoren door te schreeuwen om een slotje.
Of mijn vraag beantwoord ?
Ik wil echt graag iets positiefs horen.
pi_22719629
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Jah ik wacht op een reactie
pi_22719635
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef Meki het volgende:

[..]

ik geloof dat niet
Jullie wel omdat Telegraaf dat uitbrengt
Ja hoor, alles wat in de Telegraaf staat zijn leugens en wij geloven dat allemaal.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:05:11 #91
105769 Zapp
Pim, Theo...jij?
pi_22719638
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ons rechtssysteem vond van niet en eigen rechter spelen is in dit land niet toegestaan. Wil je hier nog een mooie complottheorie aan toevoegen?
Of een fatwa?
Van Aartsen zegt dat nu zichtbaar is geworden waar Hirsi Ali en ook de VVD al zo lang op hebben gewezen. "Ik hoop dat we in Nederland de ontkennende fase voorbij zijn. Wat past bij een weerbare democratie is werkelijk tot actie overgaan."
pi_22719659
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Sorry hoor, die moeder had een hartkwaal...

En zo komen dus die wraakgevoelens.
Heel spijtig dat het die vrouw fataal is geworden, maar je bent nu wel (net als die asociale mensen), heel kort door de bocht...
dat is niet waar
pi_22719664
Goede andere vraag:

Wie wonen er nog in die straat, en wie niet?
pi_22719667
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:04 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

je leest dus niet .... we hebben het hier over DIT conflict ... beetje jammer dat je meteen over andere onderwerpen gaan afwijken omdat je anders geen punt kan maken ... en ik woon zelf in een dorp met 26.0000 inwoners .. dus jij hoeft mij niet te vertellen hoe het er daaraan toe gaat
Ja ook DIT conflict zou gewoon tussen Nederlanders onderling kunnen gebeuren. Dat jij dat nou niet wil geloven is eerder een soort van onwetendheid. Overigens woon ik nu zelf in een stad en niet meer in een dorp.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719690
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:06 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is niet waar

Tja, dan houdt de discussie op...

Asociaal blijft asociaal, al ben je paars met een goud randje, en heb je een zilveren lepel in je ass...
En een hartkwaal blijft een hartkwaal...

Denk je nou echt dat dat niet tot de bodem is uitgezocht?
pi_22719693
Mag ik nu twee positieve bijdrages van marokanen aan de nederlandse gemeenschap horen please ?
pi_22719697
telegraaf verhaal
pi_22719698
quote:

[..]

Jij weet blijkbaar wat er gebeurd is itt alle users hier, dus ik verwacht morgen een artikel in de Telegraaf waarin de ware aard van de gebeurtenis naar boven komt, met alle excuses van de Telegraaf aan Meki.
Dus niet meer zeuren nu Meki, ik verwacht een gerectificeerd bericht!
Yeah baby Yeah!
pi_22719700
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ja ook DIT conflict zou gewoon tussen Nederlanders onderling kunnen gebeuren.
Uitstekend zelfs. Het loopt alleen pas echt uit de hand op het moment dat grote groepen zich zonder nadenken in een kamp scharen "want voor je matuh moet je opkomuh", maar om nou te zeggen dat dergelijk groepsgedrag alleen maar voorkomt bij Marrokanen... .
pi_22719703
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:08 schreef WaStEd het volgende:
Mag ik nu twee positieve bijdrages van marokanen aan de nederlandse gemeenschap horen please ?
Marokkanen voetballen tegen Joden ( zonder 1 PROBLEEM )

pi_22719722
Een moeder aftuigen/neerschieten/neersteken/wurgen veranderen in een hartkwaal lijkt me niet echt iets voor een krant, ongeacht welke krant het ook is. Dat is wel heel erg feiten verdraaien. Dus dat van die hartkwaal lijkt me wel te kloppen, hoe de rest van het verhaal in elkaar steekt, eerdere relletjes bijv zal je niet duidelijk uit de krant krijgen denk ik.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:10:28 #102
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719726
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja ook DIT conflict zou gewoon tussen Nederlanders onderling kunnen gebeuren. Dat jij dat nou niet wil geloven is eerder een soort van onwetendheid. Overigens woon ik nu zelf in een stad en niet meer in een dorp.
dus jij zegt hetvolgende ... een nederlander hangt een yankee vlag buite .. en bedankt pim op een bord voor het raam .. een andere nederlander is het er niet mee eens .. slaat hun helemaal de tering in en blijft die nederlander nog 2 jaar lang achter volgen .... geloof je het zelf .. je hebt maar weinig geleerd van de nederlanders in die tijd dat je hier bent
raise up !!
pi_22719742
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:09 schreef Meki het volgende:

[..]

En dat is een positieve bijdrage voor de gemeenschap?
pi_22719746
quote:

[..]

Er staat 1 Jood in het eerste van Ajax en die deed niet eens mee.
En ik vroeg om 2 bijdrages, de teller staat nog op 0 nu.
pi_22719751
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:11 schreef MrData het volgende:

[..]

Jah
pi_22719753
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:10 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

dus jij zegt hetvolgende ... een nederlander hangt een yankee vlag buite .. en bedankt pim op een bord voor het raam .. een andere nederlander is het er niet mee eens .. slaat hun helemaal de tering in en blijft die nederlander nog 2 jaar lang achter volgen .... geloof je het zelf .. je hebt maar weinig geleerd van de nederlanders in die tijd dat je hier bent
Rofl, ik ben hier geboren zo excuse me zeg. Ik ben opgegroeid tussen de Nederlanders en met Nederlanders.. Ik ken ze door en door, ze slaan elkaar tot moes voor een boompje dat een beetje overhelt naar de tuin van een ander. Laat staan een meningsverschil
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719755
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:11 schreef MrData het volgende:

[..]

Ben je ADO supporter?
pi_22719768
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:08 schreef WaStEd het volgende:
ik ken 2 marokkanen die terug zijn geemigreerd
pi_22719776
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Rofl, ik ben hier geboren zo excuse me zeg. Ik ben opgegroeid tussen de Nederlanders en met Nederlanders.. Ik ken ze door en door, ze slaan elkaar tot moes voor een boompje dat een beetje overhelt naar de tuin van een ander. Laat staan een meningsverschil
En dan doet de hele straat gezellig mee ook heh.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:13:51 #110
18921 freud
Who's John Galt?
pi_22719788
Ik denk dat het een structureel probleem is in nederland dat asocialen teveel ruimte krijgen. Het maakt daarin geen ruk uit of ze mohammed aanbidden, mohammed anaal pakken, of nazi zijn. Het probleem is, dat de wet het verbied om goeie maatregelen te nemen. Criminelen en dit soort tuig moet je keihard aanpakken, maar dat is bij de wet verboden. Het enige wat imo helpt bij dit soort mensen is om ze het land uit te zetten, of zwaar lijfelijk te straffen bij elke overtreding.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_22719815
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef freud het volgende:
Ik denk dat het een structureel probleem is in nederland dat asocialen teveel ruimte krijgen. Het maakt daarin geen ruk uit of ze mohammed aanbidden, mohammed anaal pakken, of nazi zijn. Het probleem is, dat de wet het verbied om goeie maatregelen te nemen. Criminelen en dit soort tuig moet je keihard aanpakken, maar dat is bij de wet verboden. Het enige wat imo helpt bij dit soort mensen is om ze het land uit te zetten, of zwaar lijfelijk te straffen bij elke overtreding.
Het wachten is op marokaanse Tokkies.
pi_22719817
Jezus Meki wat ben jij een achterlijke mongool. .
pi_22719822
generatieprobleeem!! lees mijn stukkie hierboven maar.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:16:04 #114
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719828
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

mag ik vragen wat je afkomst is ?
raise up !!
pi_22719829
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Uhm, lees alles van voor af aan of post gewoon niets . Volgens de meneer waar ik op reageerde zou zo'n situatie NOOIT tussen Nederlanders onderling kunnen ontstaan....ach man...alleen voetbalhooligans bijv kunnen elkaar niet uitstaan omdat de ander bijv een shirt van een ander team heeft!
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719831
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:24 schreef Meki het volgende:
eenzijdig Nieuws
Nou, dan mag jij de andere kant van het nieuws geven...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22719834
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:15 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Het wachten is op marokaanse Tokkies.
Marokkaanse.
pi_22719836
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:16 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

mag ik vragen wat je afkomst is ?
Is dat relevant?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:16:51 #119
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719843
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef WaStEd het volgende:

[..]

zeg maar niks ...
raise up !!
pi_22719850
quote:

[..]

Het feit dat jij dat niet ziet als iets compleet normaals doet mij vermoeden dat jij niet helemaal spoort.
Big dick.
pi_22719852
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, dan mag jij de andere kant van het nieuws geven...
Ik ben nu op zoek naar andere Bronnen
pi_22719857
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:13 schreef freud het volgende:
Probleem is dat de politie ed een stelletje lamlullen zijn. "Ga maar emigreren"
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:17:55 #123
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719863
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is dat relevant?
als je zou zeggen marrokaan .. dan word een hoop duidelijk
raise up !!
pi_22719864
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:17 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Het feit dat jij dat niet ziet als iets compleet normaals doet mij vermoeden dat jij niet helemaal spoort.
je naam zegt het al
pi_22719873
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:17 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

als je zou zeggen marrokaan .. dan word een hoop duidelijk
Net zoals een hoop duidelijk zou worden als jij zou zeggen dat je een Nederlander bent?
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719880
Gooi em maar op slot hoor, het gaat hier nu echt nergens over.
Als mensen nou een beetje normaal reageren ipv te lopen spammen!!!
pi_22719888
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:17 schreef seezu het volgende:

[..]

Daaruit blijkt dus dat de Tokkies niet echt gewild zijn in dat hele dorp Als zelfs de politie hen niet uit kan staan
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719892
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uhm, lees alles van voor af aan of post gewoon niets . Volgens de meneer waar ik op reageerde zou zo'n situatie NOOIT tussen Nederlanders onderling kunnen ontstaan....ach man...alleen voetbalhooligans bijv kunnen elkaar niet uitstaan omdat de ander bijv een shirt van een ander team heeft!
Ja en ook voetbalhooligans slopen elkaars huis met bijval van de hele straat.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:19:36 #129
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719895
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net zoals een hoop duidelijk zou worden als jij zou zeggen dat je een Nederlander bent?
ik ben half nederlands half spaans
raise up !!
pi_22719897
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:10 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

Weet jij wat er allemaal precies is gezegd en gedaan voor het vechten begon? Zo nee dan kan je dus ook niet de situatie goed beoordelen.

En heb je ooit gehoord over wat de Tokkies en hun buren onderling deden, of negeer je dat gewoon? Het gebeurd, en vooral bij asociale (en dus rechtse ) gezinnen.
pi_22719901
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:17 schreef seezu het volgende:

[..]

want de politie weet dat ze liegen
daarom zeiden ze dat
pi_22719911
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:49 schreef Meki het volgende:

Heb je gelijk in.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:20:45 #133
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719913
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:20 schreef Meki het volgende:

[..]

daarom zeiden ze dat
kan jij niet in een ander topic gaan spelen ?
raise up !!
pi_22719916
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:18 schreef flexje het volgende:
Gooi em maar op slot hoor, het gaat hier nu echt nergens over.
Als mensen nou een beetje normaal reageren ipv te lopen spammen!!!
Optiefte newbie
pi_22719924
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:19 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

Een betere vraag is: waar woon je, want als je in de randstad zou wonen en je ogen een beetje opent zie je dat het er toch anders aan toe gaat daar.
Meeste mensen respecteren elkaar gewoon en de ergste "buitenlandse" jongeren gaan ook met de "ergste nederlandse" jongeren om. Dus wie is nou slecht.
pi_22719931
Kan iemand trouwens de topic titel fixxen.
Lijkt net alsof een Fries het heeft geschreven.
pi_22719939
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:10 schreef xFriendx het volgende:
Een moeder aftuigen/neerschieten/neersteken/wurgen veranderen in een hartkwaal lijkt me niet echt iets voor een krant, ongeacht welke krant het ook is. Dat is wel heel erg feiten verdraaien. Dus dat van die hartkwaal lijkt me wel te kloppen, hoe de rest van het verhaal in elkaar steekt, eerdere relletjes bijv zal je niet duidelijk uit de krant krijgen denk ik.
anyone? Kom op, dat er een fout in een bericht komt ok, maar het verschil tussen een hartkwaal of een moord moge toch wel duidelijk zijn
pi_22719940
quote:

[..]

Je weet het niet maar je weet zeker dat het niet waar is???????
Leg uit hoe je dan zeker weet dat het niet waar is.
pi_22719942
@Meki,

Kom eens met een oplossing of een beetje een onderbouwde mening.
Je raaskalt hier als een kip zonder kop, en haalt niet relevante feiten en zgn. argumenten tevoor schijn die er niet toe doen.
Om nog maar te zwijgen van je dubbel post's.....

Probleem is dat je moet uit kijken wat je hardop zegt, probleem is ook dat iedereen hetzelfde denk. Maar zodra er iets gezegd word, dan zit je, of ben je al over het randje van racist.

Ik ben het wel eens met de mensen die zeggen dat het inderdaad een eenzijdig verhaal is.
Maar, als je dan hoort dat ze worden opgewacht bij een school.
In een winkel de boel komen omgooien..

Tikkie te ver naar mijn idee
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:22:41 #140
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_22719944
elkaar aftuigen is een algemeen menselijke eigenschap ongeacht afkomst, kleur, of religie...in dat soort dingen zijn wij allen één! is de wereld niet prachtig?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_22719945
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:20 schreef Meki het volgende:

[..]

daarom zeiden ze dat
Gelukkig weten we wat jouw politieke aspiraties zijn.
Als de politie weet dat ze liegen, waarom zijn die 2 niet voor de rechter geweest dan ?
Kortom, lulverhaal.
pi_22719960
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Helaas is het nu eenmaal zo met ons rechtsstelsel dat er inderdaad eerst klappen moeten vallen,voordat de politie iets kan doen.
Maar dan moet je bij de regering beginnen en niet bij de politie.
Een vriend van mij is ooit eens voor een tijd geschorst,omdat hij een verkrachter bezig zag .
Hij heeft de dader hardhandig aangepakt.

Waarom staat er in de titel trouwens op de vlucht voor Marokkanen, en niet voor Marokkaans gezin?
Ze worden toch niet door alle Marokkanen achtervolgd?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_22719965
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:19 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

De beste combinatie (spanjaarden haten praktisch alle marokkanen...moren he..moren..) Dus dat verklaar wel veel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719970
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:22 schreef wonko het volgende:

[..]

Je weet het niet maar je weet zeker dat het niet waar is???????
Leg uit hoe je dan zeker weet dat het niet waar is.
ALs het waar was dan had de Politie
Hoe kan De moeder nou doodgaan aan een hartaanval als de die Tokkie daar was
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:24:08 #145
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22719971
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:21 schreef flexje het volgende:

[..]

Een betere vraag is: waar woon je, want als je in de randstad zou wonen en je ogen een beetje opent zie je dat het er toch anders aan toe gaat daar.
Meeste mensen respecteren elkaar gewoon en de ergste "buitenlandse" jongeren gaan ook met de "ergste nederlandse" jongeren om. Dus wie is nou slecht.
ik zit 3/4 dagen in amsterdam ... dus ik weet donders goed hoe het er aan toe gaat .. en lees mijn vorige post eens
raise up !!
  FOK!fotograaf dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:24:14 #146
18921 freud
Who's John Galt?
pi_22719974
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:21 schreef flexje het volgende:

[..]

Ik woon in de randstad, en debieltjes klitten doorgaans bij elkaar op basis van cultuur.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:24:38 #147
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22719982
Gevolgen burenruzie.. heeft 41 reacties omdat er geen allochtoon mee heeft gedaan

Sorry, moest het even kwijt.
pi_22719986
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:19 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ja en ook voetbalhooligans slopen elkaars huis met bijval van de hele straat.
Nee de slopen elkaar, en spullen van andere mensen met bijval van hun hele ploeg
Allah Al Watan Al Malik
pi_22719994
wat een hoop gelul hier om een paar aso's die elkaar de harses in wilden rammen om een vlag en een broek ... als het al waar zou zijn
pi_22719999

deze slooppartij heeft de telegraaf gedaan

en hier gingen ze nog ff verder met slopen
het waren niet de marokkanen maar de telegraaf mensen
hoe dom kun je zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door harrie1 op 19-10-2004 11:31:47 ]
pi_22720002
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef Loedertje het volgende:
Gevolgen burenruzie.. heeft 41 reacties omdat er geen allochtoon mee heeft gedaan

jah en zo zie je als het om Allochtonen gaat dat er opeens veel mensen gaan reageren
pi_22720005
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef Meki het volgende:

[..]

ALs het waar was dan had de Politie
Hoe kan De moeder nou doodgaan aan een hartaanval als de die Tokkie daar was
Sorry hoor..maar dit slaat echt nergens op. Ga maar weer gestolen spullen verkopen met je stotterhoofd. Daar ben je wel goed in.
pi_22720007
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef freud het volgende:

[..]

Ik woon in de randstad, en debieltjes klitten doorgaans bij elkaar op basis van cultuur.
Meestal kotertjes ja, die geen moer weten, maar dat probeerde ik een paar pagina's terug ook al duidelijk te maken, dat het om een generatie gaat. Maarja
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:26:27 #154
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22720011
quote:
ja als iedereen het met elkaar eens is ... dan is het toch niet raar? ..
raise up !!
pi_22720013
Ik woon in Rotterdam...(R'dam Zuid nogwel) Rechterburen zijn turks, linkerburgen zijn Surinaams, daarnaast antillianen, daarnaast Indiers...prachtig, in de zomer altijd gezellig buiten zitten en lachen met elkaar. Nooit problemen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:27:45 #156
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22720032
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef Meki het volgende:

[..]

jah en zo zie je als het om Allochtonen gaat dat er opeens veel mensen gaan reageren
dat bedoelt ze niet ... pfff
raise up !!
pi_22720035
quote:

Nee, maar zijn ook jongere...

Vreemd eigenlijk... Of is het niet vreemd?
pi_22720048
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee de slopen elkaar, en spullen van andere mensen met bijval van hun hele ploeg
Als je nu even nadenkt zie je dat de vergelijking helemaal nergens op slaat. Voetbalhooligans die elkaar te lijf gaan met een paar honderd man, of deze situatie. Als je dat echt niet begrijpt ben je niet heel erg slim om het maar genuanceerd te zeggen.
pi_22720055
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef wonko het volgende:

[..]

Sorry hoor..maar dit slaat echt nergens op. Ga maar weer gestolen spullen verkopen met je stotterhoofd. Daar ben je wel goed in.
Reageer gewoon man

de Tokkie heeft de Moeder vermoord
Ik ga zo Telegraaf bellen omdat ik ook een klacht heb
anders bel ik Volkskrant
pi_22720058
Ik vraag me altijd af hoe het verhaal werkelijk in elkaar steekt. De Telegraaf kennende hebben ze geen onderzoek verricht en niet alle kanten van het verhaal willen belichten.

Wat hier omschreven wordt (in de openingspost) is natuurlijk verschrikkelijk, en aangezien er vast en zeker een heleboel van waar is, is dit een regelrecht drama.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_22720072
Ah, de topictitel veranderd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_22720073
puffffff
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:29:51 #163
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22720082
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik woon in Rotterdam...(R'dam Zuid nogwel) Rechterburen zijn turks, linkerburgen zijn Surinaams, daarnaast antillianen, daarnaast Indiers...prachtig, in de zomer altijd gezellig buiten zitten en lachen met elkaar. Nooit problemen.
je vraagt aan mij of relevant is dat ik vraag wat voor afkomst je heb .. en dan kom jij met deze post aan
raise up !!
pi_22720097
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Reageer gewoon man

anders bel ik Volkskrant
Je belt maar een eind weg met je beweringen. Onderbouw dan eens hoe die moeder vermoord zou moeten zijn. Wat hebben ze dan met haar gedaan dat ze een hartaanval kreeg. Onderbouw je beweringen nu eens.
pi_22720101
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:29 schreef paddy het volgende:
Ah, de topictitel veranderd
CENSUUR!
pi_22720103
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 10:05 schreef TeazNutz het volgende:
[b]burgemeester Elzenga, tegenwoordig werkzaam in Veenendaal, weigert zijn snelle besluit van destijds alsnog toe te lichten en wil zelfs niet aan de telefoon komen. " Het was een bestuurlijke beslissing, destijds genomen onder de competentie van de gemeente Naaldwijk"
Aan dit soort linkse honden is de Nederlander dus overgeleverd. Ik zou hem bijna zelf opzoeken om hem net zo te terroriseren als dat gezin.

LANG LEVE DE MULTICULTUUR! Smerige salonsocialisten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:31:20 #167
104667 Antivirus
pi_22720108
quote:

[..]

Reageer gewoon man

anders bel ik Volkskrant
De Stinkende Tokkie heeft het gedaan.
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720112
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:29 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

je vraagt aan mij of relevant is dat ik vraag wat voor afkomst je heb .. en dan kom jij met deze post aan
Omg, hij probeert gewoon duidelijk te maken dat het gewoon mogelijk is om met verschillende culturen samen te leven ZONDER problemen. En dan kom jij met zo'n trieste opmerking.
pi_22720120
quote:

[..]

Reageer gewoon man

anders bel ik Volkskrant
Was jij erbij Achmed el Devries ?
pi_22720135
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:30 schreef wonko het volgende:

[..]

Je belt maar een eind weg met je beweringen. Onderbouw dan eens hoe die moeder vermoord zou moeten zijn. Wat hebben ze dan met haar gedaan dat ze een hartaanval kreeg. Onderbouw je beweringen nu eens.

stel :ik sta naast jou en je gaat opeens dood
het Verhaal klopt niet
  FOK!fotograaf dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:32:53 #171
18921 freud
Who's John Galt?
pi_22720138
quote:

Jouw topic heeft geen cultuur gerelateerde agressie ten grondslag.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_22720139
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:31 schreef StefanP het volgende:

[..]

Aan dit soort linkse honden is de Nederlander dus overgeleverd. Ik zou hem bijna zelf opzoeken om hem net zo te terroriseren als dat gezin.

LANG LEVE DE MULTICULTUUR! Smerige salonsocialisten.
vd Tak is CDA....
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:33:01 #173
104667 Antivirus
pi_22720141
Telegraaf moet Telegraf worden !!
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720142
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:28 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Als je nu even nadenkt zie je dat de vergelijking helemaal nergens op slaat. Voetbalhooligans die elkaar te lijf gaan met een paar honderd man, of deze situatie. Als je dat echt niet begrijpt ben je niet heel erg slim om het maar genuanceerd te zeggen.
Volgens mij ben jij degene niet die het begrijpt. Ik heb al eerder situaties aangegeven waarbij ook nederlanders (als buren) elkaar niet konden uitstaan en elkaar de pan insloegen om onzinnige meningsverschillen (zoals bijv. de boom) en idd werd daar gewoon de hele buurt bij betrokken. Doe nou alsjeblieft niet alsof nederlanders heilig zijn en nooit problemen met elkaar hebben.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720143
beetje ontopic weer, en nee achmed was er niet bij!
Maar de mensen van de telegraaf wel, want die hebben het gedaan..
Zo was het!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:33:36 #176
13462 BansheeBoy
pi_22720148
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Broeder Meki, je hebt helemaal gelijk. Broeder Loedertje heeft al aangetoond dat in een ander soortgelijk topic waarin de daders geen allochtonen zijn of Moslims er veel minder reacties zijn. Hier op Fok! is er duidelijk een groep welse users aanwezig die er een zeer corrupte manier van meten op nahouden dan wel met 2 maten meten. Helaas, zo is Fok!, en helaascherwijs is ook Nederland zo (geworden). De hypocrisie die schuil gaat achter deze schijntolerantie is zorgwekkend. Jammer dat Pim dood is, hij wist tenminste nog wat er speelde onder de Moslims en wat hun behoeftes waren, wat dat betreft hekelde ik het gedrag van poedel Volkert

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:33:44 #177
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22720151
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:31 schreef flexje het volgende:

[..]

Omg, hij probeert gewoon duidelijk te maken dat het gewoon mogelijk is om met verschillende culturen samen te leven ZONDER problemen. En dan kom jij met zo'n trieste opmerking.
ja het is zeker mogelijk ... kijk maar naar dit topic ... en misschien ben ik het vergeten hoor ., maar was mijn opmerking voor jou bedoeld ? .. of vind je het leuk /stoer om voor een ander te reageren ?
raise up !!
pi_22720156
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef freud het volgende:

[..]

Dit soort agressie is niet cultuur gerelateerd. Wil je beweren dat in Marokko de mensen zo hun burenruzie oplossen ofzo
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:34:01 #179
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22720158
quote:
Aan de nachtmerrie van Brigitte de Birk (39) en haar ex-man Rinus Bauman (52) lijkt geen einde te komen. Al tweeënhalf jaar worden ze achtervolgd door een uit de hand gelopen ruzie met hun vroegere Marokkaanse buren en leven ze ondergedoken in het midden des lands. Huis en haard zijn ze kwijtgeraakt, beiden verloren hun baan, hun huwelijk is allang gestrand.

Ik had eindelijk een leuke baan in een kledingzaak, vlak bij mijn woonplaats.

Het zla allemaal wel hoor maar je kunt je buren niet de schuld geven van alles wat je overkomt in je leven, 2 banen kwijt, een scheiding, je huis kwijt en dakloos
Waar 2 kijven hebben doorgaans 2 schuld.
pi_22720162
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef Antivirus het volgende:
Als je maar lang genoeg doorzeikt tegen een marokkaan komt vanzelf weer de ware aard van het beestje boven... Zie hier het alom en al zo vaak geleverde bewijs..
pi_22720163
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit soort agressie is niet cultuur gerelateerd. Wil je beweren dat in Marokko de mensen zo hun burenruzie oplossen ofzo
Waarop dan wel?
  FOK!fotograaf dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:34:23 #182
18921 freud
Who's John Galt?
pi_22720169
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef Meki het volgende:

[..]stel :ik sta naast jou en je gaat opeens dood
het Verhaal klopt niet
Dan wordt er onderzocht waarom iemand is gestorven, en dan accepteerd men dat. Bepaalde culturen zijn helaas niet zo goed in ratio en wetenschappelijke verklaringen, maar houden liever vast aan hun dogma's.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_22720182
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef Antivirus het volgende:
pi_22720183
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik had eindelijk een leuke baan in een kledingzaak, vlak bij mijn woonplaats.

Het zla allemaal wel hoor maar je kunt je buren niet de schuld geven van alles wat je overkomt in je leven, 2 banen kwijt, een scheiding, je huis kwijt en dakloos
Waar 2 kijven hebben doorgaans 2 schuld.
Heb je wel gelijk in, maar waarom zijn er dan geen 2 gezinnen weggestuurd?
pi_22720191
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef freud het volgende:

[..]

Dan wordt er onderzocht waarom iemand is gestorven, en dan accepteerd men dat. Bepaalde culturen zijn helaas niet zo goed in ratio en wetenschappelijke verklaringen, maar houden liever vast aan hun dogma's.
daarom moest die tokkie ook de cel in
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:35:52 #186
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22720199
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Broeder Meki, je hebt helemaal gelijk. Broeder Loedertje heeft al aangetoond dat in een ander soortgelijk topic waarin de daders geen allochtonen zijn of Moslims er veel minder reacties zijn. Hier op Fok! is er duidelijk een groep welse users aanwezig die er een zeer corrupte manier van meten op nahouden dan wel met 2 maten meten. Helaas, zo is Fok!, en helaascherwijs is ook Nederland zo (geworden). De hypocrisie die schuil gaat achter deze schijntolerantie is zorgwekkend. Jammer dat Pim dood is, hij wist tenminste nog wat er speelde onder de Moslims en wat hun behoeftes waren, wat dat betreft hekelde ik het gedrag van poedel Volkert

dan zeg ik op mijn zeer corrupte manier ... waardoor word jij verplicht om op Fok te blijven
raise up !!
pi_22720201
quote:
het Verhaal klopt niet
Ben je nou echt zo dom of snap je niet wat het woord 'hartaanval' betekent?
pi_22720209
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef freud het volgende:

[..]

Ach natuurlijk, huize tokkies die zijn zo nuchter als de pest nietwaar freud.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720210
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef TeazNutz het volgende:
beetje ontopic weer, en nee achmed was er niet bij!
Maar de mensen van de telegraaf wel, want die hebben het gedaan..
Zo was het!
Bron? Bewijs?
pi_22720214
Het is ook te zien bij meerdere buurten. Jongeren krijgen in het algemeen gewoon een te grote bek. Mijn eigen ervaring is wel dat als ik in de ogen van een Marokkaan iets verkeerd doe ik wel omringd ben door een groep, ipv dat die jongere een discussie met mij aan gaat. Tevens wil ik melden dat ik bijv Flexje zou verwelkomen als buurman, aangezien mijn buren aan 1 kant ook geen paradijs thuis hebben.
En dan even een vraag zonder rascistische bijbedoelingen:

is het zo dat Marokkaanse jeugd, dus leeftijdsgroep 10-25, hardleers is en niet makkelijk onder de duim te houde is? En dat zij in vergelijking, qua verhouding meer "slechte" jeugd hebben dan bij Nederlanders? (Nederlanders van origine)
Het is geen verwijt, gewoon een vraag naar aanleiding van eigen ervaringen en onpartijdige interesse.
pi_22720224
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:32 schreef freud het volgende:

[..]

De cultuur van het rechtse asociaaltje is wijdverspreid in Nederland.

En WaStEd, rechtse fundies zijn niet geinteresseerd in feiten, ze noemen als het ze zo uitkomt zelfs Hitler links. Dus een CDAer links noemen is slechts een kleine stap voor ze.
pi_22720228
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij degene niet die het begrijpt. Ik heb al eerder situaties aangegeven waarbij ook nederlanders (als buren) elkaar niet konden uitstaan en elkaar de pan insloegen om onzinnige meningsverschillen (zoals bijv. de boom) en idd werd daar gewoon de hele buurt bij betrokken. Doe nou alsjeblieft niet alsof nederlanders heilig zijn en nooit problemen met elkaar hebben.
Ik begrijp het wel maar als je een vergelijking wil trekken doet dat dan ook, niet met appels en peren.
Ik zeg echt niet dat er tussen nederlanders niks gebeurt maar het frapante hiervan is dat er zonodig ook nog wraak gepleegd moet worden, en sorry, het is nou eenmaal zo, moslim-cultuur is een wraak-cultuur.
pi_22720230
quote:

[..]

het Verhaal klopt niet
Stel: Je vader naast je is een luchtbed aan het opblazen, 1 minuut later is hij dood.

Klopt wel, is ook echt gebeurd, met vader van vriendin.
Lichaam kan ook falen.

Wat maakt het dat, dat bij jou er niet in kan?
pi_22720246
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ook vreselijke mensen...

Bah.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:38:12 #195
104667 Antivirus
pi_22720249
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Als je maar lang genoeg doorzeikt tegen een marokkaan komt vanzelf weer de ware aard van het beestje boven... Zie hier het alom en al zo vaak geleverde bewijs..
Hoe weet je je Kaolo moeder dat ik een Marokkaan ben ? Ben je soms een Tovenaar?
Ik ben een ALgerijn varken
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720257
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef xFriendx het volgende:
Het is ook te zien bij meerdere buurten. Jongeren krijgen in het algemeen gewoon een te grote bek. Mijn eigen ervaring is wel dat als ik in de ogen van een Marokkaan iets verkeerd doe ik wel omringd ben door een groep, ipv dat die jongere een discussie met mij aan gaat. Tevens wil ik melden dat ik bijf Flexje zou verwelkomen als buurman, aangezien mijn buren aan 1 kant ook geen paradijs thuis hebben.

is het zo dat Marokkaanse jeugd, dus leeftijdsgroep 10-25, hardleers is en niet makkelijk onder de duim te houde is? En dat zij in vergelijking, qua verhouding meer "slechte" jeugd hebben dan bij Nederlanders? (Nederlanders van origine)
Het is geen verwijt, gewoon een vraag naar aanleiding van eigen ervaringen en onpartijdige interesse.
Nee, het heeft namelijk niets met Marokkaan zijn te maken. Maar eerder met in wat voor buurt je opgroeit. Als een Nederlander in een Aso buurt opgroeid kan je verwachten dat het zelf ook een aso word. En zo is het ook bij marokkanen, turken, antillianen, amerikanen, fransen etc.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720260
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:35 schreef MrData het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom of snap je niet wat het woord 'hartaanval' betekent?

voor de derde keer
Hoe kan met de Arme Vrouw ( Moeder ) zomaar een hartaanval als de Tokkie erbij was
de hartaanval is een smoes van de Tokkie
pi_22720262
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:34 schreef Meki het volgende:

[..]

En de bijval is er ook al.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:38:51 #199
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22720268
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:37 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel maar als je een vergelijking wil trekken doet dat dan ook, niet met appels en peren.
Ik zeg echt niet dat er tussen nederlanders niks gebeurt maar het frapante hiervan is dat er zonodig ook nog wraak gepleegd moet worden, en sorry, het is nou eenmaal zo, moslim-cultuur is een wraak-cultuur.
idd..
raise up !!
pi_22720286
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:38 schreef Meki het volgende:

[..]

voor de derde keer
Hoe kan met de Arme Vrouw ( Moeder ) zomaar een hartaanval als de Tokkie erbij was
Waarom noem je die vrouw een Tokkie. Kom op zeg? Als je alle "Aso" Nederlanders , Tokkies gaat noemen, dan noem ik alle aso marokkanen "osama bin ladens"
pi_22720288
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:37 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Wat de neuk heeft dit nou weer met "wraak-cultuur" te maken zeg. Als er in Marokko een soortgelijke wraakcultuur zou zijn, zou de hele bevolking onderling met elkaar overhoop liggen om de kleinste dingen. Het gaat hier om een BURENRUZIE, niks wraak of moslimcultuur of iets dergelijks. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen zeg.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:40:15 #202
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22720292
tja kenmerk van de oosterse cultuur is dat ze nogal eigenwijs kunnen zijn en dingen niet willen geloven (zoals de dood van de marokkaanse moeder) Maar dit gaat wel heel erg ver. exporteren die zooi
OJAAJOH?
pi_22720300
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Waarom noem je die vrouw een Tokkie. Kom op zeg? Als je alle "Aso" Nederlanders , Tokkies gaat noemen, dan noem ik alle aso marokkanen "osama bin ladens"
Achjah, tokkies en Osama bin laden...bijna hetzelfde
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720305
quote:
voor de derde keer
Vrouwtje heeft een hartkwaal, vrouwtje ziet een menigte op de vuist gaan met de Tokkies (om jouw termen maar te gebruiken), vrouwtje krijgt hartaanval van alle commotie, vrouwtje valt dood neer. Simpel toch?
pi_22720311
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Achjah, tokkies en Osama bin laden...bijna hetzelfde
Slecht voorbeeld , i know , maar gaat om het principe
pi_22720316
In sociaal opzicht is dit toch van de zotte, of niet dan? Gelijk in de cel gooien van de 2 Nederlandse personen zonder te vertellen waarom en het geeft ook een bevestiging aan de Marrokaanse partij in dit verhaal. Komt die burgemeester nog met het "grandioze" idee om nog eens extra bevestiging te geven aan dezelfde Marokkaanse partij, door dit gezin te laten verhuizen. Waar blijft de begeleiding vanuit de hulpverlening dan? Hoe worden beide partijen nu geholpen?

Die snotaap van 16 begon te schelden en te meppen en niet alleen dat.. hij pakt ook meteen een ijzeren staaf. Lekker dan! Knap staaltje denkwerk allemaal, zo verschrikkelijk inconsequent allemaal.
pi_22720322
quote:

[..]

voor de derde keer
Weet je dat jij echt gewoon zo diep triest bent? Open je ogen eens! Sta eens open voor meningen en feiten, ook al staan ze je niet aan.

Lees je wel wat jij stelt? Hoe kan de arme vrouw nou een hartaanval krijgen, als de buurman er bij was?
Hoe kan Meki nou een hartaanval krijgen, als de (Nederlandse) ziekenbroeder naast hem zat?
pi_22720329
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Slecht voorbeeld , i know , maar gaat om het principe
Nou, het principe komt anders niet echt door.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720330
quote:

[..]

Omdat ze ruzie hadden met buren

oow ok omdat jij het bent noem ik ze Tokkie 2
  FOK!fotograaf dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:42:39 #210
18921 freud
Who's John Galt?
pi_22720343
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik sluit die toch nergens uit??? Kom op, je leest nu zelf alleen een bepaalde groep. Ik geef alleen aan dat bepaalde culturen emotie hoger waarderen dan logisch nadenken, en JA, dat hebben andere groepen ook. Maar daar hebben we het nu niet over.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:42:40 #211
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22720344
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:35 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in, maar waarom zijn er dan geen 2 gezinnen weggestuurd?
Zie alle andere burenruzies in Nederland, dé oplossing is doorgaans dat er 1 gezin verkast
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:42:41 #212
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22720345
quote:

[..]

Wat de neuk heeft dit nou weer met "wraak-cultuur" te maken zeg. Als er in Marokko een soortgelijke wraakcultuur zou zijn, zou de hele bevolking onderling met elkaar overhoop liggen om de kleinste dingen. Het gaat hier om een BURENRUZIE, niks wraak of moslimcultuur of iets dergelijks. Wat is daar nou zo moeilijk aan te begrijpen zeg.
en dat zeg jij terwijl jij je net ook niet beperkte tot dit voorbeeld ... je praat gewoon hoe jou het beste uitkomt .. erg jammer
raise up !!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:42:42 #213
104667 Antivirus
pi_22720349
quote:

[..]

Dan noem ik alle ASOCIALE nederlanders die gisteren weer dom deden bij wedstrijd ADo-PsV Schapen Tokkies
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720353
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou, het principe komt anders niet echt door.
Dat je meteen nederlanders die zich wat aso gedragen meteen tokkies te noemen. Tokkies zijn totaal andere mensen naar mijn gevoel , dan de mensen die ik zie op die foto
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:43:24 #215
3542 Gia
User under construction
pi_22720362
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Je mag helemaal niet schelden tijdens de jammerdan!

Iemand voor Tokkie uitmaken is toch echt schelden.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:43:31 #216
104667 Antivirus
pi_22720364
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Wanneer komt die film in de Bioscoop Meki?
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720365
quote:

[..]

Kom nou op man hypocriet, waarom moest die vrouw nog gestalkt worden dan ?
Er worden in Marokko om de haverklap vrouwen vermist die niet wilden trouwen of vreemd gegaan zijn of weet ik veel wat. Altijd hetzelfde excuusverhaal... zucht..
pi_22720369
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef freud het volgende:

[..]

Ik sluit die toch nergens uit??? Kom op, je leest nu zelf alleen een bepaalde groep. Ik geef alleen aan dat bepaalde culturen emotie hoger waarderen dan logisch nadenken, en JA, dat hebben andere groepen ook. Maar daar hebben we het nu niet over.
Jawel, daar hebben we het nu WEL over, het is overduidelijk dat het hier gaat om een burenruzie waarbij gewoon 2 mensen schuld hebben. Daar hoort dus ook "die andere groep" bij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720370
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Gadervdamme, omgekeerde wereld weer in dit slappe land.

Kutmarokkanen het land uitschoppen en die burgermeester tegen de muur.
het is niet waar
dus die "Kutmarokkanen " niet ophangen maar Telegraf
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:44:20 #220
104667 Antivirus
pi_22720378
Ik noem alle Nederlanders Ramadanvreters
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720382
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:43 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Kom nou op man hypocriet, waarom moest die vrouw nog gestalkt worden dan ?
Er worden in Marokko om de haverklap vrouwen vermist die niet wilden trouwen of vreemd gegaan zijn of weet ik veel wat. Altijd hetzelfde excuusverhaal... zucht..
Dat zijn gedumpte vrouwen pikkie, heeft ook weer niets met eer of eerwraak te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720386
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:43 schreef Antivirus het volgende:

[..]

Wanneer komt die film in de Bioscoop Meki?
Bel Theo van Gogh
pi_22720402
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zie alle andere burenruzies in Nederland, dé oplossing is doorgaans dat er 1 gezin verkast
Nee, want eerder plaatste je een url van 2 gezinnen die allebei weg zijn gestuurd...
quote:
nieuwe pekela - Direct na een uitspraak van de rechter is de politie dinsdagmiddag begonnen met het uit huis zetten van twee families aan de Dennenlaan in Nieuwe Pekela.
pi_22720403
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:42 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

en dat zeg jij terwijl jij je net ook niet beperkte tot dit voorbeeld ... je praat gewoon hoe jou het beste uitkomt .. erg jammer
Ik heb me niet alleen beperkt tot het voorbeeld om mijn punt gewoon te maken. Aangezien jij het niet wou begrijpen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720410
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zijn gedumpte vrouwen pikkie, heeft ook weer niets met eer of eerwraak te maken.
Whatever man... whatever..
pi_22720413
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:44 schreef Antivirus het volgende:
Ik noem alle Nederlanders Ramadanvreters
Gezellig!!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:46:19 #227
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22720424
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jawel, daar hebben we het nu WEL over, het is overduidelijk dat het hier gaat om een burenruzie waarbij gewoon 2 mensen schuld hebben. Daar hoort dus ook "die andere groep" bij.
je praat jezelf zo vaak tegen dat het gewoon lachwekend is ... ik moet er helaas vandoor , had graag verder meegelezen
raise up !!
pi_22720427
quote:
het Verhaal klopt niet
Zonder zichbare verwondingen of getuigen dat je me aangevallen hebt? Hartaanval gok ik zo. En je begint als met 'stel' je roept dus maar wat. Je hebt totaal geen idee wat er werkelijk gebeurd is.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:47:02 #229
104667 Antivirus
pi_22720444
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:46 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Gezellig!!
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720459
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:46 schreef The-Chosen1 het volgende:

[..]

je praat jezelf zo vaak tegen dat het gewoon lachwekend is ... ik moet er helaas vandoor , had graag verder meegelezen
Mensen gaan er altijd "vandoor" als ze geen argumenten meer hebben. Ik praat mezelf nergens tegen, feitelijk praat ik jouw juist na, alleen precies vanuit een ander perspectief. Of wil je beweren dat je jezelf ook tegenspreekt?
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720462
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:36 schreef xFriendx het volgende:
Het is ook te zien bij meerdere buurten. Jongeren krijgen in het algemeen gewoon een te grote bek. Mijn eigen ervaring is wel dat als ik in de ogen van een Marokkaan iets verkeerd doe ik wel omringd ben door een groep, ipv dat die jongere een discussie met mij aan gaat. Tevens wil ik melden dat ik bijv Flexje zou verwelkomen als buurman, aangezien mijn buren aan 1 kant ook geen paradijs thuis hebben.

Klopt dat de meeste buitenlandse (maar ook nederlandse) jongeren in de leeftijdscategorie van tussen de 10-18 hardleers zijn, maar dat komt volgens mij ook omdat ze altijd in een grote groep omgaan en door de leeftijd.

Als je in een grote groep (van jongeren) leeft en je komt in de problemen, dan is het altijd zo dat jij je als "sterkste" of "stoerste" wil gaan gedragen. Maar als je ze apart houdt en ze een voor een benaderd dan zie je dat het toch andere mensen zijn.
Maar zoals ik ook al zei, dit zie ik alleen in de generatie van nu zeg maar, in onze generatie ging het heel anders.
pi_22720479
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mensen gaan er altijd "vandoor" als ze geen argumenten meer hebben. Ik praat mezelf nergens tegen, feitelijk praat ik jouw juist na, alleen precies vanuit een ander perspectief. Of wil je beweren dat je jezelf ook tegenspreekt?
Geef jij nou eens antwoord op me vraag waarom die vrouw nog gestalkt moest worden ?
pi_22720513
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:48 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Geef jij nou eens antwoord op me vraag waarom die vrouw nog gestalkt moest worden ?
Ik kan niet verifieren of ze wel gestalkt is. Ik was er niet bij, en hoor maar 1 kant van het verhaal van de telegraaf. Er komt geen wederpartij aan het woord, of een onafhankelijke partij.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:50:04 #234
104667 Antivirus
pi_22720514
off topic en kappen nu

[ Bericht 71% gewijzigd door Loedertje op 19-10-2004 11:56:23 ]
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720526
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:48 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Geef jij dan is antwoord waarom de hackers van de regering-sites en van geenstijl.nl ook nog steeds gestalked, bedreigd worden door VOLWASSEN Nederlanders om iets "virtueels".
pi_22720542
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan niet verifieren of ze wel gestalkt is. Ik was er niet bij, en hoor maar 1 kant van het verhaal van de telegraaf. Er komt geen wederpartij aan het woord, of een onafhankelijke partij.
Ja ok dat verhaal, van het zal wel gelogen zijn, vaker gehoord maar goed stel...
Stel dat het verhaal van A tot Z klopt. hypothetisch gesproken, wat moet er dan volgens jou gebeuren.
pi_22720546
het wordt tijd dat er een stop komt op alle muliticul
een beetje eten mee nemen kan nog wel
maar bloedwraak stoppen ze maar in de varkensreet van hun moeder en niet bij een normale nederlander

nederland is traditie getrouw altijd van de nederlanders geweest
de spanjaarden schopte we naar huis
de franse ramde we er uit
de duitsers met een beetje hulp naar het niets terug gemept
(die mogen nu alleen onze kust bevooraden met euro's)
en als de marokkaanen of turken lastig worden schoppen we die ook terug
pi_22720553
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:47 schreef Antivirus het volgende:

[..]

Ik noem marokkanen en spanjaarden en zweden en amerikanen, altijd mensen.

Ook zo gezellig!
pi_22720558
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:50 schreef flexje het volgende:

[..]

Geef jij dan is antwoord waarom de hackers van de regering-sites en van geenstijl.nl ook nog steeds gestalked, bedreigd worden door VOLWASSEN Nederlanders om iets "virtueels".
Nederlandse "wraakcultuur" (c) Frued
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:52:40 #240
104667 Antivirus
pi_22720566
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:51 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik noem marokkanen en spanjaarden en zweden en amerikanen, altijd mensen.

Ook zo gezellig!
Ik noem alle Nederlanders Ajax Fans
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720569
Het valt ook niet mee ingebakken overtuigingen, opvattingen en levensstijl uit een persoon/cultuur te halen...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_22720581
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:51 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ja ok dat verhaal, van het zal wel gelogen zijn, vaker gehoord maar goed stel...
Stel dat het verhaal van A tot Z klopt. hypothetisch gesproken, wat moet er dan volgens jou gebeuren.
Ik heb nergens gezegd dat het gelogen zou zijn, en nogmaals om te weten wat er dan zou moeten gebeuren, moet ik gewoon weten wat er aan de hand is. En met een eenzijdige verhaal KUN je dat niet weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720594
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:50 schreef flexje het volgende:

[..]

Kom nou eens met een appels en appels vergelijking.
Er worden zoveel mensen in nederland gestalkt door nederlanders.
En stalken als in pizza's en hoeren bestellen vind ik nog wel iets anders ook. Nogmaals, geen vergelijking.
pi_22720600
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:54 schreef WaStEd het volgende:

[..]

En stalken als in pizza's en hoeren bestellen vind ik nog wel iets anders ook. Nogmaals, geen vergelijking.
WAT LUL JE DAN!! je spreekt jezelf alleen maar tegen!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:54:55 #245
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_22720610
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

1: ik moet echt weg .. ben echt niet bang om te discuseren met jou

2:: lees je posts eens terug bv dit
quote:
Ik praat mezelf nergens tegen
quote:
Of wil je beweren dat je jezelf ook tegenspreekt
3: je praat mij na .. klopt idd we zullen het nooit eens worden

4: ik spreek mezelf niet tegen .. heb zelfs in 1 van me 1ste posts in dit topic gezegd dat ik anti-marrokaans ben
raise up !!
pi_22720620
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat het gelogen zou zijn, en nogmaals om te weten wat er dan zou moeten gebeuren, moet ik gewoon weten wat er aan de hand is. En met een eenzijdige verhaal KUN je dat niet weten.
Nou nog maar een keer proberen.
ALS het waar is, wat zou er dan volgens jou moeten gebeuren met die Marokkanen ?
pi_22720628
Het is niet alleen de fout van de jongeren, ook van de politiek. Zij hadden hier veel harder moeten optreden. Je bent een asociaal als je dingen molt, of je nou Nederlander bent of Marokkaan. En voor asocialen gelden dezelfde straffen en wetten. Maar ze zijn vaak daadwerkelijk te bang om iets te doen, ivm discriminatie. Je kan het vergelijken dat je in de VS niet meer alleen wil achterblijven met een klasgenote in 1 lokaal. Als zij aangifte doet voor sexuele intimidatie ben je de l*l. En het is wel duidelijk dat politici graag hun positie behouden.
Over de jeugd, tja, Nederlands, Turks, Marokkaans, Canadees, it dont matter. Respect jegens ouderen is weg, en ouders zijn minder streng. Kinderen krijgen teveel vrijheid, of door het gebrek aan respect begrijpen ze simpelweg niet dat ze iets verkeerds doen.
Die jongen van 16 in dit verhaal had meteen aangepakt moeten worden door zijn ouders. Was het een Nederlandse jongen met zo´n grote bek, net zo hard aanpakken. Discussie aangaan met ouderen is okay, zelfs aan te bevelen, maar simpelweg schelden en hopen zo een soort machtsgevoel te krijgen tegenover die ouderen is fout.

Ik weet niet hoe oud Meki is, maar ook hij is een type ikke ikke ikke, en de rest kan stikken. Staat totaal niet open voor andermans mening, en als iemand hem op zijn fouten wijst gaat hij iets vaags zeggen ter grootte van 2 zinnen, bijna hetzelfde als: ehm, hou je smoel! Als je me niet gelooft sla ik!

Ik sta open voor Meki, mits hij wel met argumenten komt voor zijn beweringen.
pi_22720633
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:54 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Het is geen vergelijking idd, maar eigenlijk ook weer wel. Immers mensen halen te pas en on te pas wraakcultuur erbij. Als dat hetzelfde gebeurd bij "nederlanders" is het "geen vergelijking".
Allah Al Watan Al Malik
pi_22720667
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:55 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Nou nog maar een keer proberen.
ALS het waar is, wat zou er dan volgens jou moeten gebeuren met die Marokkanen ?
Dan zouden ze gestraft moeten worden duh.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:58:10 #250
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22720677
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:45 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, want eerder plaatste je een url van 2 gezinnen die allebei weg zijn gestuurd...
[..]

*doorgaans*
pi_22720678
Ik probeerde met mijn "vergelijking" alleen maar duidelijk te maken dat hetzelfde ook in de nederlandse cultuur gebeurd en dat er dan anders naar gekeken wordt als het om een buitenlander gaat, terwijl het in principe om het zelfde gaat.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:59:16 #252
104667 Antivirus
pi_22720701
Laatste waarschuwing....

[ Bericht 54% gewijzigd door Loedertje op 19-10-2004 12:01:30 ]
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720722
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is geen vergelijking idd, maar eigenlijk ook weer wel. Immers mensen halen te pas en on te pas wraakcultuur erbij. Als dat hetzelfde gebeurd bij "nederlanders" is het "geen vergelijking".
Als je ontkent dat het onder jullie bevolkingsgroep vaker voorkomt dan onder autotochtone Nederlanders dan ben ik uitgepraat.
Ik zeg niet dat eerwraak onderdeel van de Islam is, ik zeg alleen dat de Islam wel te pas en te onpas gebruikt wordt daarvoor.
Om maar niet te spreken over de Jihad.
pi_22720731
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

hehe eindelijk heb je het door?
dat is 1
en of de telegraaf klopt
tja dat weten we niet
maar het zou zomaar voor de verandering kunnen

nu meki nog en we kunnen weer verder met bashen van marokkanen
pi_22720735
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:55 schreef xFriendx het volgende:
Het is niet alleen de fout van de jongeren, ook van de politiek. Zij hadden hier veel harder moeten optreden. Je bent een asociaal als je dingen molt, of je nou Nederlander bent of Marokkaan. En voor asocialen gelden dezelfde straffen en wetten. Maar ze zijn vaak daadwerkelijk te bang om iets te doen, ivm discriminatie. Je kan het vergelijken dat je in de VS niet meer alleen wil achterblijven met een klasgenote in 1 lokaal. Als zij aangifte doet voor sexuele intimidatie ben je de l*l. En het is wel duidelijk dat politici graag hun positie behouden.
Over de jeugd, tja, Nederlands, Turks, Marokkaans, Canadees, it dont matter. Respect jegens ouderen is weg, en ouders zijn minder streng. Kinderen krijgen teveel vrijheid, of door het gebrek aan respect begrijpen ze simpelweg niet dat ze iets verkeerds doen.
Die jongen van 16 in dit verhaal had meteen aangepakt moeten worden door zijn ouders. Was het een Nederlandse jongen met zo´n grote bek, net zo hard aanpakken. Discussie aangaan met ouderen is okay, zelfs aan te bevelen, maar simpelweg schelden en hopen zo een soort machtsgevoel te krijgen tegenover die ouderen is fout.

Ik weet niet hoe oud Meki is, maar ook hij is een type ikke ikke ikke, en de rest kan stikken. Staat totaal niet open voor andermans mening, en als iemand hem op zijn fouten wijst gaat hij iets vaags zeggen ter grootte van 2 zinnen, bijna hetzelfde als: ehm, hou je smoel! Als je me niet gelooft sla ik!

Ik sta open voor Meki, mits hij wel met argumenten komt voor zijn beweringen.

ok w8 ik ben nog op zoek naar andere bronnen
pi_22720742
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Was dat nou zo moeilijk om te zeggen ?
pi_22720767
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:58 schreef Loedertje het volgende:

[..]

*doorgaans*
Had hier ook een hele goede oplossing geweest...

Maar ja dat is een aap in de kont kijken...
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:02:36 #258
104667 Antivirus
pi_22720776
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:59 schreef Antivirus het volgende:
Laatste waarschuwing....
Alleen voor een afbeelding plaatsen????? is toch Democratie en Vrijheid hier of niet???
Ga naar www.mdina.tk !!!
pi_22720841
quote:
"Al jaren zijn we op de vlucht voor de bloedwraak van een stel Marokkanen. Ons hele leven is naar de bliksem. Het enige advies dat de politie ons ooit gaf, is dat we beter kunnen emigreren. Als Nederlanders weggestuurd worden uit je eigen land omdat buitenlanders je bedreigen. Dit is zó gestoord!"

Aan de nachtmerrie van Brigitte de Birk (39) en haar ex-man Rinus Bauman (52) lijkt geen einde te komen. Al tweeënhalf jaar worden ze achtervolgd door een uit de hand gelopen ruzie met hun vroegere Marokkaanse buren en leven ze ondergedoken in het midden des lands. Huis en haard zijn ze kwijtgeraakt, beiden verloren hun baan, hun huwelijk is allang gestrand. Nóg zijn ze niet veilig voor hun Marokkaanse achtervolgers. "Hier is het allemaal om begonnen", zegt Brigitte mistroostig, terwijl ze een jeansbroek met print van de Amerikaanse vlag omhoog houdt.

Haar gedachten gaan terug naar 14 mei 2002, een week nadat politicus Pim Fortuyn was doodgeschoten en ons land in rouw was gedompeld. Brigitte en Rinus, op dat moment nog getrouwd, wonen dan in het Westland. Sinds drie maanden zijn ze de trotse bewoners van een huis in het dorp Honselersdijk. Ze hebben het eigenhandig opgeknapt en met nieuwe spulletjes ingericht. De relatie met de twee Marokkaanse gezinnen aan de overkant van de straat verloopt aanvankelijk prima, herinnert Rinus zich. De kinderen komen vaak langs om met hun zoon Jeffrey te spelen.

Alleen met de oudste Marokkaanse jongen, een knul van zestien, wil het maar niet boteren. Drie dagen na Fortuyns begrafenis slaat zonder waarschuwing de vlam in de pan. In de tuin hangt de Amerikaanse rebelvlag van rockliefhebber Rinus halfstok. Op hun slaapkamerraam heeft het echtpaar leuzen geplakt. 'Pim bedankt', staat er. Brigitte zit die middag in haar 'Amerikaanse broek' buiten, als de Marokkaanse buurjongen passeert en begint te schelden. Brigitte: "Hij riep: 'Hoer, trek die broek uit!' En daarna: 'Fortuyn is de eerste, er zullen er meer volgen'. Rinus schreeuwde wat terug. Voor ik het wist sloeg mijn buurjongen me met zijn vuisten tegen de grond."

Tijdens het handgemeen grijpt hun belager naar een ijzeren staaf. Er vallen rake klappen. Tientallen Marokkanen uit de straat mengen zich in het conflict dat op een massale vechtpartij uitloopt. Toegesnelde agenten weten het duo te ontzetten, zoontje Jeffrey vlucht in paniek het huis van een Nederlandse buurman binnen. Het echtpaar moet mee naar het politiebureau om verklaringen af te leggen. Tot hun verbijstering worden Brigitte en Rinus plotseling echter zélf achter slot en grendel gezet. "Opeens zaten we als zware criminelen in een cel, maar we wisten helemaal niet waarom!"

Tijdens urenlange verhoren door rechercheurs wordt het duo gaandeweg duidelijk in welke gruwelijke situatie zij zijn beland. Tijdens het tuingevecht is de moeder van hun Marokkaanse buurjongen, een vrouw van 46, in haar woning dood in elkaar gezakt. Brigitte en Rinus worden beticht van doodslag. Hun toenmalige advocaat: "Al rap bleek daarvan geen sprake te zijn. De Marokkaanse leed aan een hartkwaal en had middenin het tumult een dodelijk infarct gekregen. Mijn cliënten bleven desondanks vier dagen lang opgesloten, uit bescherming tegen woedende Marokkanen." Nog diezelfde avond storten ziedende allochtonen zich op de woning van de familie Bauman.

Dat de Marokkaanse buurvrouw is bezweken aan een hartaanval, wil er bij de woeste menigte niet in. Het keurige rijtjeshuisje verandert in een ravage. Alle ramen worden kapotgeslagen, de inboedel grotendeels gesloopt of geroofd. Rinus' auto wordt total-loss geslagen. Ook de ramen van de auto van de Nederlandse buren gaan eraan, omdat zij Jeffrey in huis hebben genomen. De politie is in geen velden of wegen te bekennen. Nog geen 24 uur later - als het rechercheonderzoek nog in volle gang is - verschijnt toenmalig burgemeester T. Elzenga van Honselersdijk op een locale televisiezender. Kennelijk moet een Marokkaanse rel koste wat kost voorkomen worden. Zonder omhalen verkondigt hij "een goede oplossing voor de problemen te hebben gevonden". "Want", zegt Elzenga dan: "de Nederlanders komen niet meer terug in de straat." Rinus en Brigitte weten van niets.

Nooit zijn zij bij die beslissing over hun toekomst betrokken. Vlak voor hun vrijlating hoort het stel dat het Westland voor hen verboden en gevaarlijk terrein is geworden. De twee dienen schriftelijk toestemming te geven dat hun huis wordt leeggehaald. Dat gebeurt uiteindelijk door politieagenten in kogelvrije vesten. Het gezin Bauman belandt bij familie, ergens in het midden van het land. Sinds hun scheiding woont Brigitte in een eengezinswoning, Rinus in een pension. Hun woning in het Westland hebben ze nooit meer teruggezien. De schade aan hun auto en inboedel is nog altijd niet vergoed. Veilig is de familie nog steeds niet.

Twee keer, bij het wegbrengen van hun andere, gehandicapte zoontje Kerry naar een kinderdagverblijf in Rotterdam, kregen zij de schrik van hun leven. Brigitte: "Bij de poort stond een donkerblauw busje met bekende Marokkaanse gezichten. Dan weet je echt niet meer hoe je het hebt..." Ook wisten de Marokkanen uit Honselersdijk vorig jaar te achterhalen waar Brigitte werkte. "Ik had eindelijk een leuke baan in een kledingzaak, vlak bij mijn woonplaats. Totdat de Marokkanen de winkel binnendrongen en alle kledingbakken overhoop gooiden..." Gesprekken met de politie hebben nooit iets uitgehaald. "De politie zegt nu zelfs glashard dat we maar beter kunnen emigreren. Dat is toch te gek voor woorden.

Dat is gewoon de omgekeerde wereld!" Toenmalig burgemeester Elzenga, tegenwoordig werkzaam in Veenendaal, weigert zijn snelle besluit van destijds alsnog toe te lichten en wil zelfs niet aan de telefoon komen. " Het was een bestuurlijke beslissing, destijds genomen onder de competentie van de gemeente Naaldwijk", aldus zijn woordvoerster. Ook huidige burgemeester J. van der Tak wil niets kwijt. "Alleen Elzenga is verantwoordelijk voor deze beslissing", verkondigt een zegsman van de gemeente Westland. Vast staat dat de Marokkaanse raddraaiers nooit voor hun vernielingen en diefstallen zijn vervolgd. "We hebben de daders destijds niet kunnen achterhalen", zegt een woordvoerder van de politie Haaglanden. " Dan houdt het op."

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_in_eigen_land.html

Wat vinden jullie hier nou van?
En dit is dus waarom bijvoorbeeld C1000-personeel een vermeende winkeldief preventief in elkaar trapt. Dan weet je tenminste zeker dat hij gestraft wordt. Let wel, dit soort gedrag is niet goed, maar zeker begrijpelijk. De Nederlandse politie kan maar beter héél snel diep gaan nadenken hoe het vertrouwen te herstellen tussen hen en de bevolking, want het krediet is op. De volgende buurman van dit tuig pakt een looien pijp en dan vallen er doden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_22720842
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 11:55 schreef xFriendx het volgende:
Heel goed geschreven!
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:07:32 #261
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22720892
Een negatieve spiraal waarbij er geen oplossing meer te bedenken valt omdat elke bemiddeling of poging tot wapenstilstand tussen mensen toch weer zal escaleren...
De politie geeft dan wel vaker het advies om te gaan verhuizen of geen aangifte te doen.

Je wilt toch verder met je leven nietwaar?
pi_22720900
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Heel goed geschreven!
Dat schreef ik op pagina 1 zeg maar ook, maar toen was iedereen nog bezig met spammen
Anyway, een paar mensen hier zitten op 1 lijn. Anderen zijn gewoon eigenwijs bezig en zien de kern van het probleem niet in.
pi_22720907
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:07 schreef Loedertje het volgende:
Een negatieve spiraal waarbij er geen oplossing meer te bedenken valt omdat elke bemiddeling of poging tot wapenstilstand tussen mensen toch weer zal escaleren...
De politie geeft dan wel vaker het advies om te gaan verhuizen of geen aangifte te doen.

Ja, maar dan zonder mensen die je blijven opzoeken...lijkt me...
pi_22720932
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:07 schreef flexje het volgende:

[..]

Dat schreef ik op pagina 1 zeg maar ook, maar toen was iedereen nog bezig met spammen
Anyway, een paar mensen hier zitten op 1 lijn. Anderen zijn gewoon eigenwijs bezig en zien de kern van het probleem niet in.
ik zie het probleem wel
Maar wat me niet bevalt is dat het eenzijdig is
pi_22720947
quote:

[..]

voor de derde keer
Goed, vertel jij dan maar eens hoe het gegaan is...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22720958
quote:

Natuurlijk, maar het is natuurlijk bij de wilde kippen af dat deze mensen geen bescherming krijgen als hun huis in elkaar getieft wordt, en dat er geen moeite wordt gedaan de daders te vervolgen of wat terwijl de slachtoffers nota bene ingesloten worden en te horen krijgen dat ze maar moeten emigreren/verhuizen e.d.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_22721019
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:09 schreef Meki het volgende:

[..]

ik zie het probleem wel
Bevalt de eenzijdigheid van het bericht je niet of bevalt het bericht zelf je niet, nadat alle partijen hun woord hebben gedaan, en het bericht alsnog waar blijkt te zijn?

In het geval van het eerste kan ik het begrijpen. Nog wat meer info zou inderdaad wenselijk zijn. Maar goed..misschien kan je mijn vraag beantwoorden.
pi_22721048
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:07 schreef flexje het volgende:

[..]

Hier ook een ettertje gehad, die constant eieren tegen de net gewassen ramen aangooide...
Gewoon zijn vader erbij gehaald, zweep erover.. Klaar was het.

Al bleef het manneke bij hoog en laag beweren dat hij het niet gedaan had.
Nu had ik 1 troef, de eieren kwamen van albert heijn.
En het betrof een turkse familie, dus ik zei nog tegen de vader, waar halen jullie de eieren, en hij: Albert Heijn..
Verder geen last meer gehad.

Als het jochie slim was geweest, had hij nog 1 ei gegooid, maar uit angst voor zijn pa, heeft hij het gelaten...

Maar de kern van het probleem is inderdaad teveel vrije tijd, geen respect... Helaas..
Maar is niet overal zo.
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:14:53 #269
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22721064
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:10 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het is natuurlijk bij de wilde kippen af dat deze mensen geen bescherming krijgen als hun huis in elkaar getieft wordt, en dat er geen moeite wordt gedaan de daders te vervolgen of wat terwijl de slachtoffers nota bene ingesloten worden en te horen krijgen dat ze maar moeten emigreren/verhuizen e.d.
1. Het is 1 kant van het verhaal, kijkende naar de foto's van de slachtoffers zou ik mijn hand er niet voor in het vuur durven steken dat zijn helemaal niets deden.
2. Ook de *Tokkies* vertelden breeduit in de media dat zij onschuldig waren (snap je mijn punt?)
3. Je hebt helemaal gelijk m.b.t. je verhuisopmerking maar...een andere oplossing is er in dit soort gevallen doorgaans toch echt niet. Mensen die elkaars bloed wel kunnen drinken ergeren zich al aanelkaar als de gordijnen bij de overburen te vroeg dicht gaan .
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:16:12 #270
3542 Gia
User under construction
pi_22721102
quote:

Kijk, verhuizen is in zo'n geval nog begrijpelijk. Natuurlijk hadden die mensen DAAR niet meer rustig kunnen wonen. Maar EMIGREREN! Kunnen die Marokkaanse Tokkies deze mensen verder niet gewoon met rust laten? Waarom ze overal in Nederland achtervolgen?

Volgens mij is zelfs emigreren nog niet genoeg om rustig te kunnen wonen. Stel, ze verhuizen naar België. Ook daar zullen ze niet met rust gelaten worden door deze Tokkies.
pi_22721107
quote:

[..]

ik zie het probleem wel
Komt ook waarschijnlijk omdat journalisten niet graag de soort mensen opzoeken, die het vergalt hebben voor andere met agressie.

Maar begrijp wel wat je bedoeld. Het verhaal is pas open als iedereen wat op tafel legt.
Maar goed, ik zie de familie die is blijven wonen ook niks tegenspreken, hadden ze ook kunnen doen...
pi_22721168
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:14 schreef Loedertje het volgende:
Mensen die elkaars bloed wel kunnen drinken ergeren zich al aanelkaar als de gordijnen bij de overburen te vroeg dicht gaan .
En ow wat heb je hier gelijk in...

Zit tussen 2 buren die ruzie hebben, nu dus via rechtbanken ed. ... Wat een gezeik...
pi_22721207
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

1. Het is 1 kant van het verhaal, kijkende naar de foto's van de slachtoffers zou ik mijn hand er niet voor in het vuur durven steken dat zijn helemaal niets deden.
2. Ook de *Tokkies* vertelden breeduit in de media dat zij onschuldig waren (snap je mijn punt?)
3. Je hebt helemaal gelijk m.b.t. je verhuisopmerking maar...een andere oplossing is er in dit soort gevallen doorgaans toch echt niet. Mensen die elkaars bloed wel kunnen drinken ergeren zich al aanelkaar als de gordijnen bij de overburen te vroeg dicht gaan .
Ik vraag me af wat er was gebeurd als dit een Marokkaans gezin betrof, die nu werden achtervolgd door Nederlanders met een wraakgevoel.

Kamervragen, op zn minst. Permanente politiebescherming, dat sowieso. Plus een heel apparaat aan bomenknuffelende hulpverleners.

Big dick.
pi_22721298
ps. Kan iemand dat Nederlans in TT veranderen in Nederlands?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:39:22 #275
13462 BansheeBoy
pi_22721657
Ik heb 12:00 pause. Ik heb ook honger. Programma heet popsms (www.popsms.com)

pi_22721684
Gewldig verhaal heeft de Telegraaf ervan gemaakt. Ik had de eer dit verhaal te lezen 's ochtends vroeg bij mijn ontbijt Eigenlijk om te huilen zo triest hoe de Telegraaf een Marokkanen vs 'Nederlanders die moeten vluchten in eigen land " verhaal ervan heeft weten te maken.

Ik schrok ook wel even toen ik las dat de moeder was overleden. Maar het mooiste is toch wel weer een vol topic vinden in je favo forum

.
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:40:42 #277
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22721688
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb 12:00 pause. Ik heb ook honger. Programma heet popsms (www.popsms.com)

pi_22721771
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

pi_22721805
quote:

[..]

ik zie het probleem wel
Ga nou niet diplomatiek uit de hoek komen als je al eenduidig een kant gekzen hebt TEGEN de door de Telegraaf genoemde slachtoffers.
Je bent zo hypocriet en quasi-objectief als het maar zijn kan Meki.
Als je vindt dat het eenzijdig is moet je dat vermelden, niet eerst opschrijven dat de Telegraaf niet deugt, dat de 'Tokkies' of twee apen die moeder vermoord hebben, terwijl je je op dezelfde bron baseert als iedereen op Fok.
Je ziet het probleem totaal niet, dat is het euvel!
Yeah baby Yeah!
pi_22721818
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:40 schreef Youssef het volgende:
Gewldig verhaal heeft de Telegraaf ervan gemaakt. Ik had de eer dit verhaal te lezen 's ochtends vroeg bij mijn ontbijt Eigenlijk om te huilen zo triest hoe de Telegraaf een Marokkanen vs 'Nederlanders die moeten vluchten in eigen land " verhaal ervan heeft weten te maken.

Ik schrok ook wel even toen ik las dat de moeder was overleden. Maar het mooiste is toch wel weer een vol topic vinden in je favo forum

.
Als we nou eens het hele Marokkanen en Nederlanders-verhaal vergeten en even objectief naar de feiten kijken kunnen we gewoon vaststellen dat de moeder aan een hartaanval is overleden en de familie daar buitensporig en a-sociaal op reageert.
pi_22721912
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:40 schreef Youssef het volgende:

.
Volgens mij bekijk je het van de subjectieve kant, het is EN door de Telegraaf gebracht EN het is nagatief over een familie van Marokkaanse komaf> Dus het klopt niet.

Ik zou geen reden weten waarom het op voorhand niet zou kloppen, ondanks dat ik de Telegraaf ook een baggerkrant vind (qua objectief nieuws en de itemkeuze) en ik ook wel weet dat Marokkanen in het nieuws scoort bij de lezers.
Als het bericht morgen in de Volkskrant zou staan geloof je het dan wel of is er dan sprake van een complot?
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:51:48 #282
13462 BansheeBoy
pi_22721923
Sinds de Telegraaf de volledige naam van Volkert van der G. heeft geplaatst en het voor elkaar heeft gekregen om zelfs een walgelijk westers persoon als Dutroux op een respectabel voetstuk heeft weten te plaatsen neenm ik ze al niet meer serieus. Vergeet niet dat de ingegane tweedeling absoluut te wijten is aan o.a. de Telegraaf, een krant die het fascisme-gedachtengoed tot in de details juist weet uit te werken.

† In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:53:49 #283
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22721972
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Als we nou eens het hele Marokkanen en Nederlanders-verhaal vergeten en even objectief naar de feiten kijken kunnen we gewoon vaststellen dat de moeder aan een hartaanval is overleden en de familie daar buitensporig en a-sociaal emotioneel op reageert.
pi_22722021
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Sinds de Telegraaf de volledige naam van Volkert van der G. heeft geplaatst en het voor elkaar heeft gekregen om zelfs een walgelijk westers persoon als Dutroux op een respectabel voetstuk heeft weten te plaatsen neenm ik ze al niet meer serieus. Vergeet niet dat de ingegane tweedeling absoluut te wijten is aan o.a. de Telegraaf, een krant die het fascisme-gedachtengoed tot in de details juist weet uit te werken.

Ik vind dat de naam van de DADER in een maatschappelijk zeer bewogen zaak zeker genoemd mag worden als andere onterecht beschuldigde groeperingen daarmee buiten schot blijven, bovendien kan iedere Nederlander Canvas ontvangen of een Duitse zender waar al op dag 1 de achternaam van Volkert genoemd werd.
Maar wat heeft de Telegraaf dan in positieve zin geschreven over Dutroux?

Je bent er trouwens paslaat achter gekomen dat de Telegraaf een matig medium is, de door jouw genoemde zaken speelden namelijk pas zeer recent.
Yeah baby Yeah!
pi_22722041
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:51 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Volgens mij bekijk je het van de subjectieve kant, het is EN door de Telegraaf gebracht EN het is nagatief over een familie van Marokkaanse komaf> Dus het klopt niet.
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Maar het is gewoon aangedikt (understatement en het is op zo een manier gebracht dat in Telegraaf lezend Nederland te Friesland weer een voedingsbodem is gecreëerd voor achterlijke kale koppen ideeën.

Vooral het stukje "Hoer,..." maakt het stukje zo compleet. Waarvan ik zeker weet dat het gewoon verzonnen is En ja, het is nu eenmaal hun moeder dus ik zie de hele oorzaak van het probleem wel. Dit zijn geen geboren Tokkies
pi_22722060
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:53 schreef Loedertje het volgende:

[..]
"Emotioneel" omhelst bij mij niet het jarenlang achtervolgen van je buren...
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:58:23 #287
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_22722071
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:

Lekker hol gelul.

Waarom zeg je niet gewoon "Het komt me niet uit, daarom wens ik de telegraaf niet te geloven?"
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:59:58 #288
6484 ExTec
pi_22722101
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:57 schreef Youssef het volgende:

Vooral het stukje "Hoer,..." maakt het stukje zo compleet. Waarvan ik zeker weet dat het gewoon verzonnen is
Maak ons ens wijzer, hoe weet jij dat dan?

Laat me raden: "marokkanen doen dat soort dingen nooit"
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:06:05 #289
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22722237
Ik heb een beetje geprobeert bij te lezen maar jullie zijn al aardig ver ...
Meki, als je niet weet waar je het over hebt, houd dan je mond en ga buitenspelen.
Verder wil ik zeggen dat dit zeker weer falen van de politie en de politiek is. Het is weer zo ver. Natuurlijk kennen wij maar 1 kant van het verhaal, maar van wat je hier uit op kan maken is dat dit niet zomaar iets is dat verzonnen word. Je weet niet wat er hiervoor gespeeld heeft dus is mijn mening gebaseerd op een verhaal dat in een krant stond zonder weerwoord van politie, politiek, en de buren.

De politie moet harder optreden (Maar dat mag niet van de politiek), de politiek moet zijn linkse gezeik eens voor zich houden en hun ogen open doen zodat ze zelf kunnen zien dat die aanpak niet meer helpt. Het tijdperk van vergeven en vergeten is over. Dit is weer eenzoveelste incident dat je leest. Ik word er gewoon moe van. Nederland, bedankt voor de goede zorgen. Ik denk dat ik Vampier achterna ga reizen...
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:10:59 #290
13462 BansheeBoy
pi_22722334
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Lekker hol gelul.

Waarom zeg je niet gewoon "Het komt me niet uit, daarom wens ik de telegraaf niet te geloven?"
Ik ben objectief in deze, zoals ik dat altijd ben. De Telegraaf verdient het predikaat krant absoluut niet. Een echte krant zou nooit flirten met een kinderenclude als Dutroux. Als je dat toch weet goed te praten ben je ziek in je hoofd

pi_22722364
Heerlijk hoe men het toch weer goed probeert te praten. het zijn én moslims én Marokkanen. En die doen immers noooooooooooit wat verkeerd!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:16:37 #292
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22722428
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk hoe men het toch weer goed probeert te praten. het zijn én moslims én Marokkanen. En die doen immers noooooooooooit wat verkeerd!
en het zijn ook altijd dezelfde die dit soort berichten probeert goed te lullen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:18:24 #293
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22722463
quote:
Heerlijk hoe men het toch weer goed probeert te praten.

Het gaat om een ordinaire uit de hand gelopen burenruzie met verstrekkende gevolgen waarbij (helaas) slechts 1 kant van het verhaal de media haalde.

Mensen die als dagtaak hebben om te registreren wat hun buren van minuut tot minuut doen en bij elk (in hun ogen) foutje twee weken gaan praten over dat soort dingen zijn sowieso allemaal toch redelijk rijp voor een héle goed psych hoor .
pi_22722482
quote:
Ja hoor, generalisatie ten top.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:20:50 #295
6484 ExTec
pi_22722515
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben objectief in deze, zoals ik dat altijd ben. De Telegraaf verdient het predikaat krant absoluut niet. Een echte krant zou nooit flirten met een kinderenclude als Dutroux. Als je dat toch weet goed te praten ben je ziek in je hoofd

Neehoor, itt tot wat jij me nu integraal in m'n schoenen probeert te schuiven praat ik geen daden goed, zeker niet die van die belgische pedo

Maar ik vroeg me af waarom jij met alle geweld het moet gaan gooien op "DE TELEGRAAF IS BAAAAD", terwijl je ook in kan gaan op het gezegde

Maar daar is blijkbaar voor gasten zoals jij niet zo veel eer aan te behalen

Je enige insteek is "hey, er word kwaad gesproken over mijn volk, dat kan niet" en daar moet de realiteit voor wijken, en de telegraaf afschieten is daar maar een stukje van.
pi_22722553
quote:
Op hun slaapkamerraam heeft het echtpaar leuzen geplakt. 'Pim bedankt', staat er.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:22:33 #297
6484 ExTec
pi_22722555
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 13:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het gaat om een ordinaire uit de hand gelopen burenruzie met verstrekkende gevolgen waarbij (helaas) slechts 1 kant van het verhaal de media haalde.
Dat stukje is ook genoeg.

Er is immers nooit een rechtvaardiging voor zulke terreur, wat de alhier aanwezige salon-moslims ook zeggen.
pi_22722636
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:53 schreef Loedertje het volgende:

[Als we nou eens het hele Marokkanen en Nederlanders-verhaal vergeten en even objectief naar de feiten kijken kunnen we gewoon vaststellen dat de moeder aan een hartaanval is overleden en de familie daar buitensporig en a-sociaal emotioneel op reageert.]
Dus jij noemt het huis slopen emotioneel?????????
Waar haal je het lef vandaan??
Voordat de moeder een hartaanval kreeg was deze asociale marrokaanse familie de buren al aan het terroriseren!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:27:48 #299
6484 ExTec
pi_22722665
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 13:26 schreef ArieDeKnaller het volgende:

[..]

Dus jij noemt het huis slopen emotioneel?????????
Waar haal je het lef vandaan??
Voordat de moeder een hartaanval kreeg was deze asociale marrokaanse familie de buren al aan het terroriseren!
Misschien dat Loedertje het anders ziet als het haar overkomt
pi_22722682
Geweldig verhaal dit trouwens - heeft iemand het gecheckt of de andere kant gehoord?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:29:14 #301
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22722690
Goh, zullen we de Tokkies maar laten intrekken in het oude huis van die mensen?
Die zullen die mokers wel ff leren
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')