Dat zijn van die dingen die we leven noemen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:22 schreef Maanvis het volgende:
Er is altijd gerommel tussen ying en yang. Daarom zijn het ying en yang.
Niet zeuren dan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die we leven noemen. :')
De ruimte daartussen, Maanvis. De ruimte daartussen, dat is waar ik het over had.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet zeuren dan.
Het leven is oneindig groot, genoeg ruimte voor yin en yang.
sweet!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Funny links pics en clips. Maar die is geloof ik vol, zoek ik zo even op.
En hou op met me Elena te noemen, naargeestig irritant mannetje.
Of je post gewoon wat je wil zeggen, of je blijft weg uit het feedbacktopic.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:38 schreef D.Rose het volgende:
En ik wil een miljoen euro, Maanvis.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil wel antwoord, Inso.
Deal! [14.gif]quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik wil een miljoen euro, Maanvis.
Quit whining..
Inso's kleine babyzusje en als je me aanraakt vermoord mn grote zus je dood.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:54 schreef Tiemie het volgende:
Hoe heette je zusje al eens weer, inso?
Mijn oma zei altijd "Volgens mij is het zo'n kutmof".quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Inso, ik heb je notitie verscheurd.
'De ene hand wast de ander' zei mijn oma altijd.
Videel van je VAC. Echter zijn mn handen brándschoon.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Inso, ik heb je notitie verscheurd.
'De ene hand wast de ander' zei mijn oma altijd.
Ik denk dat je straks meer kwijt bent dan je e!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:56 schreef Tiemie het volgende:
Ik denk dat ik een gevoelige snaar heb geraakt.
Was een editquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je post gewoon wat je wil zeggen, of je blijft weg uit het feedbacktopic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |