wraak riekt naar subjectiviteit, en daar doen we toch nooit aan als mod? of wel dirk?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was een wraak slotje, zie een paar posts boven je en je ziet de reden.
Ok...dan ga ik hier weer verder baggeren posten.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was een wraak slotje, zie een paar posts boven je en je ziet de reden.
Whehehehe, we zijn zo subjectief als de nete hier mên. Comes with the job.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wraak riekt naar subjectiviteit, en daar doen we toch nooit aan als mod? of wel dirk?
ik wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:11 schreef Harry_Sack het volgende:
accepteren jullie dit soort zwakzinnigheid? Katten pijnigen, hoe?
Een kat is echt niet duur hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die echt katten mishandeken zullen de rekening krijgen.
ik heb siamese katten. kom maar langs en maak ze dood, i dare u.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Een kat is echt niet duur hoor.
Cool. Hoe zitten ze aan elkaar vast?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:38 schreef zoalshetis het volgende:
siamese katten
2 jaar of een geldboete van de vierde categoriequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb katten. kom maar langs en maak ze dood, i dare u.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:30 schreef knowall het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Wij allemaal Maanvis, wij allemaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 04:47 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis PrivateRyan
Volgens mij snapt hij wel wat opsoutuh betekent, maar negeert hij je gewoonquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:19 schreef Robertje het volgende:
[edit- welk gedeelte van opsoutuh snap je niet? En dat is een retorische vraag, dus geef vooral geen antwoord]
Ga nou niet zo grappig worden, anders valt er niks meer af te zeiken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Je bedoeld dat "gesprek" waarin je zelf ook deelnam en maar al te graag op door ging? Dacht het mooi niet hè.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:22 schreef knowall het volgende:
Gelieve mijn piramide-topic een beetje schoon te maken. BVD.
Ja maar.... ZIJ BEGON!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoeld dat "gesprek" waarin je zelf ook deelnam en maar al te graag op door ging? Dacht het mooi niet hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |