Een lolly?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:39 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik voel een verhaallijn aankomen...
Als Hillie Iris eindelijk in bed weet te krijgen, blijkt ze een kleine verrassing voor hem te hebben...
Nou dat zie ik ook niet echt gebeuren..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:39 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik voel een verhaallijn aankomen...
Als Hillie Iris eindelijk in bed weet te krijgen, blijkt ze een kleine verrassing voor hem te hebben...
Dan heb jij extra hard aan je slurf gerukt?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:07 schreef Svensational het volgende:
Nou je het zegt, hier lijkt ze nog meer op een vent dan normaal
Die heeft ze niet meer, want die plakte al in haar ondergoed, een paar dagen geleden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:29 schreef pberends het volgende:
Een lolly?
Pas jij wel ff op je woorden, ja!? Isis Cabolet is mooi en leuk. Wat aan de jonge kant, maar wel mooi en leuk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:29 schreef pberends het volgende:
De voorloopster van Kristina![]()
Ik ook. Sinds haar verbouwing is Petra Kagchelpook een vrouw! Jij hebt er uiteraard weer geen kijk op. Maar ja: jij vindt Lizzy ook al lelijk, dus waar heb jij überhaupt kijk op!?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:36 schreef Svensational het volgende:
weet_ik_veel, dat jij je aangetrokken voelt tot je eigen sekse vind ik oké, maar ik val toch echt op vrouwen.
Waar haal jij de onzin vandaan dat ik op kerels val? Dat hoort niet! De smeerlappen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:44 schreef Svensational het volgende:
Waar haal jij die waanzin vandaan dat ik Lizzy lelijk vind?
Check de TTquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar haal jij de onzin vandaan dat ik op kerels val?
Zegt de "Nederlandse" rapper uit Almere.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:01 schreef Svensational het volgende:
Check de TT![]()
Met die petjesachterstevorendrager kun je niet discussiėren. Voortaan houd ik het op discussiėren met Iwan, Wup, Babette, Joyce_en_Roxysnuffeltje, MirSus, Dunn0w en Soapie.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:44 schreef dunn0w het volgende:
Sven en WIW... eindeloze discussie
Haha, dus ik kan roepen wat ik wil? Hele geruststelling....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met die petjesachterstevorendrager kun je niet discussiėren. Voortaan houd ik het op discussiėren met Iwan, Wup, Babette, Joyce_en_Roxysnuffeltje, MirSus, Dunn0w en Soapie.
Leuk nieuw woord: schetenvangersquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Hilly toch! Denkt hij dat hij in Iris' ondergoed snuffelt, blijkt dat hij met de neus in de schetenvangers van Lizzy hangt. Hij zit immers in de verkeerde kamer.
Misschien heeft Joost er wel in rondgelopen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Hilly toch! Denkt hij dat hij in Iris' ondergoed snuffelt, blijkt dat hij met de neus in de schetenvangers van Lizzy hangt. Hij zit immers in de verkeerde kamer.
Of Frommel! Die is ook beroepspsychopaat.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien heeft Joost er wel in rondgelopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |