ja hij wilde stoer doen tegenover z'n bloedbroederquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:38 schreef soapie het volgende:
Maar Ilyas riep tegen Tonny dat hij haar wel in haar kamer zou opzoeken. oid, weet het niet meer precies!!!
Tara en Tonnie zijn ook maar irritant samen.. eigenlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hij wilde stoer doen tegenover z'n bloedbroeder
flikker op met je spamquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:46 schreef Orginial het volgende:
--Edit SPAM--
Je vet gedrukte sign zegt genoeg lijkt mequote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:46 schreef Orginial het volgende:
--Edit SPAM--
De site heeft best wel mooie caps.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
flikker op met je spam![]()
Ik wou net zeggen, die caps zien er heel bekend uit.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De site heeft best wel mooie caps.![]()
Waarom wil Liz dat Moslima's een hoofddoek dragen, terwijl ze zelf bijna naakt in de FHM staat? Als een journaliste op deze manier mensen interviewt is de carrière in no time voorbij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:39 schreef soapie het volgende:
Waarom moest Marnix perse mee naar dat etentje.![]()
Heb ik jou wat gevraagd? Ik vroeg Wup beleefd of ze er een cap van heeft! Ik weet zeker dat ze die heeft, want ook zij vindt Lizzy stiekem erg leuk.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:14 schreef Svensational het volgende:
1 aflevering geleden is "een paar afleveringen"
Paft die snol?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:54 schreef Wup het volgende:
Isis Cabolet in Snacken, 2004
ik blijf haar een leuk meisje vinden
Ze is idd van de rokerige.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Paft die snol?
Och.. een beetje maarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:07 schreef Svensational het volgende:
Nou je het zegt, hier lijkt ze nog meer op een vent dan normaal
Ik voel een verhaallijn aankomen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:07 schreef Svensational het volgende:
Nou je het zegt, hier lijkt ze nog meer op een vent dan normaal
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:39 schreef Mvnl het volgende:
Ik voel een verhaallijn aankomen...
Als Hillie Iris eindelijk in bed weet te krijgen, blijkt ze een kleine verrassing voor hem te hebben...
De voorloopster van Kristinaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:54 schreef Wup het volgende:
Isis Cabolet in Snacken, 2004
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bepaald geen denderende film, maar acteerwerk van Isis Cabolet was oke