Nee joh, daar is hij veel te braaf voor!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:52 schreef pberends het volgende:
Ilyas gaat natuurlijk nog net ff vreemd voordat Sesamstraat-Turk in Nederland komt
Tijd voor eerwraak: de onthoofding.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee joh, daar is hij veel te braaf voor!!!
Dacht dat ze nog niet zo lang geleden ongelooflijk kwaad was toen Marnix dronken was, nu is ze zelf ladderzat!!!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:57 schreef babette21 het volgende:
LOL @ Sanne
Marnix was niet bezopen om liefdesverdriet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Dacht dat ze nog niet zo lang geleden ongelooflijk kwaad was toen Marnix dronken was, nu is ze zelf ladderzat!!!!!!![]()
Maakt dat wat uit dan???quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Marnix was niet bezopen om liefdesverdriet.
Denk het. Ilyas mag trouwens toch geen alcohol?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:17 schreef soapie het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan???![]()
Hilly was anders de grote afwezigequote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:18 schreef dunn0w het volgende:
Fijn toch... dat je er na een keer kijken weer helemaal inzit..
Ilyas en Sanne
Als hij een echte moslim is niet nee!!! En dan houdt hij nu ook Ramadan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk het. Ilyas mag trouwens toch geen alcohol?
Dat zal best ja, jammer voor Ellen, die verdient een betere exit. Maar ik ben blij dat we dan van één B af zijn. Maar dan gaat de andere B natuurlijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:23 schreef babette21 het volgende:
Na dat drama met Doris zullen Bram en Ellen elkaar wel snel weer terugvinden...
en dan samen naar Frankrijk vertrekken...
Nee, ik heb ze zelf gescand uit het magazine FHM.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:54 schreef pberends het volgende:
Mokkels.nl zeker![]()
Eerst dronk ie ook alleen maar cola, dus aan geen alcohol doet ie vast ook. Met de Ramadan heeft ONM denk ik geen rekening gehoudenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Als hij een echte moslim is niet nee!!! En dan houdt hij nu ook Ramadan.
Tijdens de Ramadan ook geen sex, dus dat wordt een saai weekje voor Ilyas en Elif.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:29 schreef babette21 het volgende:
ik heb Ilyas niet zien drinken hoor... ook niet zien eten trouwens
(behalve een hapje "Sanne" dan haha)
Maar Ilyas riep tegen Tonny dat hij haar wel in haar kamer zou opzoeken. oid, weet het niet meer precies!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:34 schreef babette21 het volgende:
oh by the way, 't feestje was na zonsondergang, dus eten en (alcoholvrij) drinken mocht wel!!
een sex-vrij weekje wordt 't sowieso; Ilyas slaapt braaf bij Mo op de kamer
Waarom moest Marnix perse mee naar dat etentje.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
Waarom laat Joyce zich zo leiden door Lizzy
Omdat hij zichzelf had uitgenodigdquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:39 schreef soapie het volgende:
[..]
Waarom moest Marnix perse mee naar dat etentje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |