1. Wat een grove onkuise taal voor een meisjequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:57 schreef babette21 het volgende:
biertieten zul je bedoelenbah
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:57 schreef babette21 het volgende:
biertieten zul je bedoelenbah
Ik mag toch hopen dat je dit niet meent..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
NORMEN EN WAARDEN! Het gezin (man/vrouw-combinatie met kinderen) is de hoeksteen van de samenleving.
Was een actie om Hillard weg te jagen.. Eerst richten ze een fototoestel op 'm om 'm vast te leggen, en toen gingen Joost en Tonny zich aanstellen voor t raam..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:40 schreef dunn0w het volgende:
Waar sloeg die blote buiken actie op dan?
(heb het niet gezien)
En toen zei Hillard daarop: "Twee mannen? Dat hoort niet! Smeerlappen!"quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:15 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Was een actie om Hillard weg te jagen.. Eerst richten ze een fototoestel op 'm om 'm vast te leggen, en toen gingen Joost en Tonny zich aanstellen voor t raam..
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
En toen zei Hillard daarop: "Twee mannen? Dat hoort niet! Smeerlappen!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ernst Low tochquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:53 schreef Svensational het volgende:
Welke nieuwe Victor?
Dualisme heet dat in de politiek.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:06 schreef Svensational het volgende:
Door je PI weet ik niet wat ik van je bericht moet denken
Dat hangt er van af hoe je het bekijkt. Victor gaat bij Hilly een gedragsveranderende hersenoperatie uitvoeren.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:48 schreef pberends het volgende:
Gaat de nieuwe Victor heb stokje van Arthur als de Bullebak overnemen?
Sorry voor jou en je vriend, maar ik meen het voor de volle 100%.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:43 schreef Mvnl het volgende:
Ik mag toch hopen dat je dit niet meent..
Mokkels.nl zekerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kep de foto's van Nikkie uit FHM. Lekker puh dat ik ze hier op FOK! niet met jullie mag delen.
Ik zei toch!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:39 schreef babette21 het volgende:
OMG waarom hebben we ooit om een nieuwe Tara gevraagd?!?!??!
En dan gaat het nog jammeren ook.....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:39 schreef babette21 het volgende:
OMG waarom hebben we ooit om een nieuwe Tara gevraagd?!?!??!
Ik zei tochquote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:52 schreef pberends het volgende:
Ilyas gaat natuurlijk nog net ff vreemd voordat Sesamstraat-Turk in Nederland komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |