Haha, een bananen schil in de stormquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al.Ze glijdt uit over haar bananenschil....
![]()
Goh mag ik drie keer stemmenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:51 schreef pberends het volgende:
Zijn de ONM'ers voor Bush of Kerry?
Ja, stomme moderatiequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:52 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Goh mag ik drie keer stemmen
je vroeg het ook al in GTST en in Showchat.
* weet_ik_veel is pro-Bush!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:51 schreef pberends het volgende:
Zijn de ONM'ers voor Bush of Kerry?
spam spam spam...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:00 schreef Orginial het volgende:
www.gtstonm.web-log.nl
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
* weet_ik_veel is pro-Bush!
BRON: www.wordiq.comquote:Pubic hair is hair in the frontal genital area and in the crotch, and sometimes at the top of the inside of the legs; these areas form the pubic region. A slang term is bush. Although fine vellus hair is present in the area in childhood, the term pubic hair is generally restricted to the heavier, longer hair that develops with puberty as an effect of rising levels of androgens on the skin of the genital area.
toevallig niet, ik heb vakantiequote:Op maandag 18 oktober 2004 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje zit te studeren, Wup pist in de broek uit woede dat IK een topic opende, Babette heeft thuis geen internet, Soapie komt zometeen wel en verder weet ik 't niet.
Gelukkig wel zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
toevallig niet, ik heb vakantie![]()
Het klinkt misschien gek maar ik heb ook nog een leven buiten dit forum en onm![]()
achja stel je voor dat ik jou de hele dag ga pesten uit verveling, zou jij ook niet blij van wordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg.
De volgende titel zal zijn:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:46 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ohja en nog wat:
VERZIN EENS EEN LEUKERDE NAAM DAN IRIS IS DE LIEFSTE DAT WETEN WE INMIDDELS WEL(sorry wiv, als ik je hiermee kwetst)
Niet bepaald neequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
achja stel je voor dat ik jou de hele dag ga pesten uit verveling, zou jij ook niet blij van worden![]()
Ik geloof dat mijn taalgebruik weinig tot geen invloed heeft op onm dussssss lijkt het me geen geschikte naamquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De volgende titel zal zijn:
ONM # 85 - Een taalcursus voor Joyce_en_Roxyknuffeltje.
Iris is gewoon de liefste en Joyce is de oudste, Bettina niet meegerekend, want die heeft een leven, terwijl Joyce een duizendjarige zombie is. Vandaar dat ze contact zoekt met Zombie II, Marnix.
Iris is gewoon de liefste! dar kan en wil ik niet omheen.
Jij bent alleen maar kwaad omdat je met dammen van mij verloor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik geloof dat mijn taalgebruik weinig tot geen invloed heeft op onm dussssss lijkt het me geen geschikte naam![]()
Verder bestaan er geen zombies op mij na![]()
Dat Marnix een lul is vind geloof ik iedereen dus dat je hem beledigt zal me een worst wezen
ehm tjaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niet bepaald nee![]()
Zullen we weer ontopic gaan...
kan je me mooi ff vertellen wat er gister is gebeurd.... ik heb alleen de laatste 5 minuten kunnen zien.
de eerste keer heb ik gewonnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent alleen maar kwaad omdat je met dammen van mij verloor.
Dankjequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ehm tja
Tara is morgen jarig, maar wil niet dat het gevierd wordt. Tonnie wil haar toch verrassen. Hoe zal hij dat gaan doen...?
Tussen Shirina en Bram gaat het erg goed. Ze praten over het verleden. Over dingen waar ze zelde met andere over hebben gepraat. Zoals de dood van het broertje van Shirina en de dood van het zoontje van Bram.
Hillard weet het huis van Iris binnen te komen doordat hij tegen Tara zegt dat hij een afspraak heeft met Shirina. Hij haalt heel de kamer overhoop en schrijft van alles op de muren. Shirina en Iris kijken hun ogen uit. Wat een obsessie heeft die man...
Dit is er dus gebeurt
* Bet maakt zich niet druk om 'n mislukte TT hoor... heeft 't gewoon veel te druk met andere dingen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:59 schreef MirSus @ wiv het volgende:
en weet je het hèèl zeker dat het niet aan die gèweldige titel ligt??![]()
Die zak uit Den Haag verdient bakken met geld, zonder met Joost te delen. Voor Tara spendeert hij veel geld, dat uiteraard naar de kloten is geholpen, want Taralalalala zet 'm toch bij het grof huisvuil. Hilly heeft de sleutel van Iris' en Shirina's kamer gejat, toen Tara 'm binnenliet, in de waan dat Hilly een vriend van Shirina was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:50 schreef dunn0w het volgende:
kan je me mooi ff vertellen wat er gister is gebeurd.... ik heb alleen de laatste 5 minuten kunnen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |