nee in mei. Maar je zou nu eigenlijk moeten gaat. Tering 1.31 dollar voor een euroquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:23 schreef komrad het volgende:
Precies, was je toevallig ook begin september? Toen was de dollarkoers namelijk ook rond keurs die jij noemde.
ik gok central park west op 110thquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:20 schreef berc het volgende:
http://img51.exs.cx/img51/7237/DSCF2778.jpg
waar is dit?
Canon 300D kost nu $879 bij J&R, da's ¤685,- (neem aan dat die rebate niet geldt voor Nederlanders?). Hier kost ie nu ¤745. Voor ¤60 zou ik nu geen risico meer nemen.quote:idd. Maar het is ook zo dat wij een amerikaans digicam model hebben gekocht. Alleen in de states staat op de camera: digital rebel. Hier in europa heet het het de canon eos 300D. Dus mss dat we daarom geen wereldwijde garantie hebben. Ik zie eigenlijk ook niet in waarom zulke grote merken eigenlijk geen wereldwijde garantie zouden geven.
Ik denk dat je nog wel meer voordeel kan krijgen trouwens met de dollarkoers. Tijdje geleden kwam ie hoger dan 1.30 per euro. Nou reken dan maar ff je prijsvoordeel uit
bron? Waar kost ie 745 euro? En is dat met lens of alleen de body?quote:Op zondag 21 november 2004 00:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Canon 300D kost nu $879 bij J&R, da's ¤685,- (neem aan dat die rebate niet geldt voor Nederlanders?). Hier kost ie nu ¤745. Voor ¤60 zou ik nu geen risico meer nemen.
canon,minolta,sony what's the difference. kwalititeit zal altijd wel okay zijn. (daarom vind ik garantie een beetje onzin eigenlijk)quote:Op zondag 21 november 2004 12:15 schreef komrad het volgende:
mss maar eens gaan kijken, wat zijn jullie ervaringen met de canon?
onze canon ondersteund alleen CF cards. Volgens mij ondersteuenen de meeste canon's alleen maar CF maar dat weet ik niet zeker. Wij hadden voor 100 dollar een 512mb CF card gekocht.quote:Op zondag 21 november 2004 12:47 schreef komrad het volgende:
ik heb al een grote SD memorycard dus wil eigenlijk een camera die zo'n kaart ondersteund
xd is toch nog altijd vrij prijzigquote:Op zondag 21 november 2004 14:38 schreef mr.marcus het volgende:
die kaarten kosten geen hol meer tegenwoordig.
okeeee dankjewel, dat gaaat ik dan maar in mei ff bekijkenquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:15 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ik gok central park west op 110th
[edit]
ik zie het al, het is op W 90 ST
ja volgens mij omdat niemand het meer gebruiktquote:Op zondag 21 november 2004 16:13 schreef Razer het volgende:
[..]
xd is toch nog altijd vrij prijzig
je gaat naar nyc?quote:Op zondag 21 november 2004 18:30 schreef berc het volgende:
[..]
okeeee dankjewel, dat gaaat ik dan maar in mei ff bekijkenmisschien
hmm moeilijk. Maar van wat ik tot nu toe zelf heb gezien zou ik denk ik zeggen het uitzicht dat je hebt op het financial district vanaf de brooklyn bridge of 's avonds midden in times square. Ik ben helaas s' avonds niet op het ESB geweest, maar wat ik van de foto's heb gezien moet dat ook 1 van de mooiste punten zijn.quote:Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef komrad het volgende:
IK heb wel een leuke vraag voor hier, wat vinden je HET MOOISTE PUNT van NYC?
persoonlijk: het uitzicht vanaf the oprit van de manhattan bridge op NYC
Zicht op Manhattan vanuit Brooklyn, vind ik ook absoluut het mooist. En ik heb er hele speciale herinneringen aanquote:Op zondag 21 november 2004 20:30 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
zicht op zowel Midtown Manhattan als Downtown Manhatten vanuit Brooklyn (tussen Brooklyn en Manhatten Bridge)
Dat is ook de view die ik bedoel, maar dan vanuit een speciaal punt op de brug. Wat is je speciale herinnering?quote:Op zondag 21 november 2004 20:58 schreef merdeka het volgende:
[..]
Zicht op Manhattan vanuit Brooklyn, vind ik ook absoluut het mooist. En ik heb er hele speciale herinneringen aan
A Brooklyn blokequote:Op zondag 21 november 2004 21:13 schreef komrad het volgende:
Dat is ook de view die ik bedoel, maar dan vanuit een speciaal punt op de brug. Wat is je speciale herinnering?
* zucht *quote:Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef komrad het volgende:
wat moet ik hier nu van zeggen, hehequote:Op zondag 21 november 2004 22:02 schreef merdeka het volgende:
[..]
A Brooklyn blokedie me dat uitzicht heeft laten zien...
Niet alleen een herinnering gelukkig, zie hem een paar keer per jaar (minstens 1x) en dan hebben we het altijd heel gezellig. Heb hem via vrienden daar leren kennen. De meest geschifte persoon die ik ooit heb ontmoet, en ook degene die me met de leukste plekjes van NY heeft laten kennismaken. Verleden jaar nog: voor je het weet zaten we ergens op een soort dakterras, met allemaal kaarsjes en nogal exotisch aangekleed. Blijkt er een whirlpool met rode wijn te staan waar de meest vage mensen in badderenIn mijn uppie zou ik daar nooit terecht zijn gekomen (of heel hard weer zijn weggerend)!
ik vond dat het WTC, dat uitzicht was echt fantastisch. Maar dan heb je altijd het ESB nogquote:Op zondag 21 november 2004 20:12 schreef komrad het volgende:
persoonlijk: het uitzicht vanaf the oprit van de manhattan bridge op NYC
Ik vond het uitzicht vanuit Chinatown op de Brooklyn Bridge gaaafquote:Op maandag 22 november 2004 14:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vond dat het WTC, dat uitzicht was echt fantastisch. Maar dan heb je altijd het ESB nog
Times Square blijft altijd leuk. En ik stond op een gegeven moment ergens ergens in chinatown en vanaf die straat kon je heel mooi het ESB zien. Beetje moeilijk voor te stellen, maar dat was een heel cool gezich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |