uhu, die bestaat niet, maar ze roepen dat ze bij die tour langs de appartementen gaan...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:46 schreef komrad het volgende:
central perk bestaat niet echt hoor
Moet je wel een baan aangeboden krijgen of met een Amerikaanse trouwen.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:22 schreef The.PhantoM het volgende:
Wired New York heeft trouwens een leuk forum waar veel trotse NY'ers actief zijn: http://forums.wirednewyork.com/
Staan leuke topics in over mensen die bijvoorbeeld naar NYC willen verhuizen, veel hulpzame mensen die een handje helpen. en nog veel meer. Je kan alleen beter nix negatiefs over NYC zeggen, anders heb je de poppen aan het dansenMaarja valt ook nix negatiefs over NYC te zeggen, het is gewoon de coolste stad die er is.
* Jeroenus wilt ook naar NYC verhuizen als hij oud genoeg is
anders kom je er echt niet in, mss als je hoogopgeleid bent??quote:Op donderdag 25 november 2004 23:43 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Moet je wel een baan aangeboden krijgen of met een Amerikaanse trouwen.
ow dan is er nog hoop voor mijquote:Op zaterdag 27 november 2004 09:57 schreef Dizzee het volgende:
hoogopgeleid --> goede baan --> mooie vrouw![]()
* komrad heeft uni gedaan, richting bouwkunde/bedrijfskunde maar geen baan en geen vrouw nogquote:Op zaterdag 27 november 2004 09:57 schreef Dizzee het volgende:
hoogopgeleid --> goede baan --> mooie vrouw![]()
hoe bedoel je, ken ik jou? Ben tenminste niet geregistreerd op wired ny. Maar ik zal je wel ff toevoegen op msn, NYC fans zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:29 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
@ The.PhantoM
Ken ik jou?
maar, hoeveel keer ben je al in NYC geweest?
Je plaatjes zijn interesant, als je erover wilt kletsen zie ik je hier wel
msn: Dennisskyscrapers@hotmail.com
lopen genoeg mooie vrouwen rond op manhattanquote:Op zaterdag 27 november 2004 09:18 schreef komrad het volgende:
[..]
anders kom je er echt niet in, mss als je hoogopgeleid bent??
en anders lopen er nog altijd genoeg gekken rond.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
lopen genoeg mooie vrouwen rond op manhattandus maak je maar geen zorgen...
ik heb zoiets wel eens gezien op MTV. Was iemand waarbij de hond nog beter verzorgd werd dan mij.quote:Op maandag 29 november 2004 17:52 schreef The.PhantoM het volgende:
wie heeft gister stinkend rijk gezien op rtl 4? Ging over verwende honden in new york city. Echt belachelijk allemaal, ze hebben allemaal opvang centra's voor die beesten, kleertjes voor die honden, paleisjes waar ze dan in slapen, met hun eigen tv en telefoon. Nou lief dat al die mensen zo om hun dieren geven, maar ik denk toch dat het belangrijkste mist: ze kunnen niet vrij rond rennen in nyc, ze moeten overal aan de lijn omdat een mevrouw 1x was aangevallen door 2 honden. Btje jammer allemaal.
Maar er zaten wel weer mooie views van manhattan in het programma![]()
zo hoort hetquote:Op maandag 29 november 2004 17:54 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Was iemand waarbij de hond nog beter verzorgd werd dan mij.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:55 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Over 3 weekjes ga ik dan eindelijk, maar wat ik me nog even afvroeg:
Ben vanplan een hoop te gaan shoppen in NY, maar neem aan dat je niet zomaar alles gratis in mag voeren als je weer terug gaat naar Nederland.
Is kaartjes verwijderen en bonnetjes weg stoppen genoeg?
En hoe zit het met als je bijv een digifotocam koopt daar???
Tja nog nooit gevlogen he!!
quote:Voor alle andere goederen geldt dat u deze tot een maximumwaarde van in totaal ¤ 175 per persoon belastingvrij mag invoeren. Het maakt niet uit of u de goederen heeft aangeschaft in een belastingvrije winkel of niet. Dit betekent dat u, wanneer u goederen koopt met een waarde van meer dan ¤ 175, bij terugkomst in Nederland over het gehele aankoopbedrag belasting moet betalen. Reist u met meerdere personen, dan mag u het aankoopbedrag niet splitsen. Voorbeeld: als een echtpaar een camera koopt van ¤ 300, dan moeten zij over het gehele bedrag belasting betalen. Koopt u meerdere artikelen die samen boven de ¤ 175 uitkomen, dan betaalt u alleen belasting over het goedkoopste artikel. Voorbeeld: u koopt een horloge van ¤ 125 en een vulpen van ¤ 55 (totaal ¤ 180), dan betaalt u alleen belasting over de vulpen.
quote:Is kaartjes verwijderen en bonnetjes weg stoppen genoeg?
quote:En hoe zit het met als je bijv een digifotocam koopt daar???
quote:
Hoe zit wat..? Aan te raden zijn de elektronica zaakjes rondom Times Square.. Afdingen!
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:28 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Hoe zit wat..? Aan te raden zijn de elektronica zaakjes rondom Times Square.. Afdingen!
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:49 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
juist niet. Zitte allemaal oplichters rond Times SQ, ga gewoon naar betrouwbare winkels zoals compusa, j&r, B&H photo video.
tief eens ff snel op jijquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:21 schreef MofoF1 het volgende:
goedkoop tvp'tje:
'k Ga in het voorjaar naar NYC... Verjaardagskadootje <------------------
![]()
Helaasch... feestje is al geweest... Daar heb ik dit presentjequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:44 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
tief eens ff snel op jij![]()
![]()
geef je ook een feestje in nyc? Mij mag je uitnodigen
ik zat te wachten tot ik mijn reis naar NY had gewonnen... Helaas misluktquote:Op maandag 13 december 2004 21:09 schreef Razer het volgende:
Mm de mensen van dit topic samen met Sinterklaas vertrokken?
Al zo lang stil hier
Kwam net dit tegen:
http://www.apple.com/trai(...)ktime_large_new.html
Voor velen van jullie vast in een bekende stad opgenomen
Onder dat bruggetje daar heb ik nog gelopen wel grappig om zo weer eens te zien. Lijkt me trouwens nog een goeie film ook
Geweldig alles een kerstsfeer! Zou graag met je willen ruilen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:18 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Over een weekje ben ik er bijna![]()
![]()
![]()
![]()
You are luckyquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:18 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Over een weekje ben ik er bijna![]()
![]()
![]()
![]()
dankquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:52 schreef komrad het volgende:
kepler, feli man dat wordt weer genieten voor je. Ik ben dit jaar voor de 2e keer geweest. VOlgend jaar een andere stad checken maar ik kom nog zeker een paar keer terug in NYC
* komrad begint een beetje weemoedig terug te denken aan alle vakanties, met name ook naar NYCquote:
* Jeroenus agreesquote:Op woensdag 15 december 2004 16:06 schreef The.PhantoM het volgende:
NYC BABY
gewoon prijskaartjes eruit halen en in je tas stoppen. Desnoods in carry-on baggage meenemen. Ze gaan heus niet opzoek naar mensen die een paar t-shirtjes en broeken meenemen. Als het nou echt veel is zou ik wel uitkijken maar ik neem aan dat je niet bergen gaat kopen.... ofwel?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:53 schreef Aranka het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar als je nou in NY kleding koopt, hoe kunnen ze op het vliegveld nou achterhalen of dit nieuw is, of al in je bezit was voor je op reis ging?
Iemand nog tips hierover?
Prijskaartjes eraf halen, kleding verfrommelen, prijskaartjes in een envelope en naar jezelf opsturen via de post....quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:53 schreef Aranka het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar als je nou in NY kleding koopt, hoe kunnen ze op het vliegveld nou achterhalen of dit nieuw is, of al in je bezit was voor je op reis ging?
Iemand nog tips hierover?
en dan...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:33 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Prijskaartjes eraf halen, kleding verfrommelen, prijskaartjes in een envelope en naar jezelf opsturen via de post....![]()
blijkbaar niet. Maar liefkleinmeisjuh gaat volgens mij binnenkort naar nyc of is er al. Khoop dat ze mooie foto's maakt en die met ons wilt delenquote:Op maandag 20 december 2004 20:32 schreef jakkeluchtgitaar het volgende:
Het lijkt ondertussen weer een eeuwigheid geleden dat er hier nog eens iemand foto's van NY heeft gepost. Niemand die de laatste 2 maand naar daar is geweest en wat plaatjes geschoten??
Dank u.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:49 schreef The.PhantoM het volgende:
nu op discovery: we built the city, new york !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |