Omdat ik elke link met anti-semitisme wil vermijden heb ik besloten mijn post (waar aardig wat werk in zit) in een gewijzigde vorm opnieuw te plaatsen. Ik wil daarom focussen op de domste politieke maatregelen van de afgelopen 50 jaar. In deze post mijn kandidaten.
Ik hoop verder dat de mods wat aan evt foute recaties (die ongetwijfeld gaan komen) kunnen doen i.p.v. de hele topic te sluiten.
Valt me verder een beetje tegen dat er valse argumenten worden gebruikt om topics te sluiten.
De 2 domste maatregelen van de afgelopen 50 jaar
De
eerste domme beslissing is een omslagstelsel voor pensioenen. Een
inmoreel verplicht collectief systeem (linkse ideologie in een notedop) waar mensen voor anderen moeten sparen (velen hebben het niet eens door). Met een onzekere demografische bevolkingsopbouw kan je er prat op gaan dat we wel eens in betalingsproblemen zouden kunnen komen.
We hebben duizenden jaren zonder een op het omslagstelsel gebaseerde pensioensysteem kunnen leven en opeens moest het er komen. Het was natuurlijk veel beter geweest als we meteen aan kapitaaldekking hadden gedaan.
Hadden we ook geen 200 000 relschoppers en ander makkelijk te manipuleren klootjesvolk in Amsterdam (een van de meest linkse steden van het land) gehad.Dat het vanwege een scheve demografie mis zou gaan was eind jaren 70 zelfs bij de meest bevlogen ideoloog doorgedrongen. Hiermee hebben ze helaas een prachtig argument in handen gekregen om de
2e domme beslissing te nemen: Nederland uitroepen tot het multiculturele paradij op aarde. Al die buitenlanders zouden namelijk de demografie weer enigzins recht moeten trekken en dus onze pensioenen gaan opbrengen.
Dat het allemaal een tikkeltje anders is uitgepakt kunnen we anno 2004 wel concluderen. Het pensioensysteem moet alsnog op de schop (en wie krijgen de schuld. VVD en CDA. Kolder in de polder) en onze allochtone medemens heeft ons veel problemen opgeleverd (heeft
niks met racisme te maken, gewoon een constatering van een feit).
Links bedankt