abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:18:43 #1
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_22704403
Omdat ik elke link met anti-semitisme wil vermijden heb ik besloten mijn post (waar aardig wat werk in zit) in een gewijzigde vorm opnieuw te plaatsen. Ik wil daarom focussen op de domste politieke maatregelen van de afgelopen 50 jaar. In deze post mijn kandidaten.
Ik hoop verder dat de mods wat aan evt foute recaties (die ongetwijfeld gaan komen) kunnen doen i.p.v. de hele topic te sluiten.
Valt me verder een beetje tegen dat er valse argumenten worden gebruikt om topics te sluiten.

De 2 domste maatregelen van de afgelopen 50 jaar

De eerste domme beslissing is een omslagstelsel voor pensioenen. Een inmoreel verplicht collectief systeem (linkse ideologie in een notedop) waar mensen voor anderen moeten sparen (velen hebben het niet eens door). Met een onzekere demografische bevolkingsopbouw kan je er prat op gaan dat we wel eens in betalingsproblemen zouden kunnen komen.
We hebben duizenden jaren zonder een op het omslagstelsel gebaseerde pensioensysteem kunnen leven en opeens moest het er komen. Het was natuurlijk veel beter geweest als we meteen aan kapitaaldekking hadden gedaan. Hadden we ook geen 200 000 relschoppers en ander makkelijk te manipuleren klootjesvolk in Amsterdam (een van de meest linkse steden van het land) gehad.

Dat het vanwege een scheve demografie mis zou gaan was eind jaren 70 zelfs bij de meest bevlogen ideoloog doorgedrongen. Hiermee hebben ze helaas een prachtig argument in handen gekregen om de 2e domme beslissing te nemen: Nederland uitroepen tot het multiculturele paradij op aarde. Al die buitenlanders zouden namelijk de demografie weer enigzins recht moeten trekken en dus onze pensioenen gaan opbrengen.

Dat het allemaal een tikkeltje anders is uitgepakt kunnen we anno 2004 wel concluderen. Het pensioensysteem moet alsnog op de schop (en wie krijgen de schuld. VVD en CDA. Kolder in de polder) en onze allochtone medemens heeft ons veel problemen opgeleverd (heeft niks met racisme te maken, gewoon een constatering van een feit).

Links bedankt
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_22704461
Wat snap jij niet aan een slotje?
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22704472
!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22704486
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:21 schreef Miss_User het volgende:
Hoho, hij is geen racist:
quote:
(heeft niks met racisme te maken, gewoon een constatering van een feit).
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:23:00 #5
106056 Landmass
pi_22704501
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:21 schreef Miss_User het volgende:
VV om over de inhoud van de OP te praten en niet een afwijkende weg, die niks met de OP te maken heeft, in te slaan.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_22704519
Maarre, links is beter dan rechts, vooral moreel. Slotje derhalve.
pi_22704543
Links is sowieso dinges.

Nog bedankt daarvoor trouwens
Slaapt winter
en zomer
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:25:21 #8
106056 Landmass
pi_22704549
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:23 schreef RichardQuest het volgende:
Maarre, links is beter dan rechts, vooral moreel. Slotje derhalve.
Waarom wil je zo graag een slotje zien?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_22704575
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:25 schreef Landmass het volgende:

[..]

Waarom wil je zo graag een slotje zien?
Slotjes zijn links. Kun je daar weer boos over worden, dus als ik jou was zou ik ook op een slotje hopen.
pi_22704595
Volgende topic: de 3 domsten maatregelen, kun je gelijk dat slotje ff meenemen.
Slaapt winter
en zomer
pi_22704639
Maar goed, heel even ontopic dan maar. Over kapitaaldekking kun je het in dit topic hebben:

Het loopt scheef

En over onze allochtone medemens zijn op Fok! zoveel topics dat je overal je ie kwijt bent.

De link ertussen is ver gezocht. Dit topic is derhalve nut-te-loos
Slaapt winter
en zomer
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:31:05 #13
106056 Landmass
pi_22704666
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:28 schreef zakjapannertje het volgende:
ziehier het rode gevaar in de Tweede Kamer : http://www.parlement.com/9291000/modules/g9bf6rrs
Geleidelijk aan wordt de VVD groter en groter. Dat is op zich wel hoopgevend.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_22704670
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:28 schreef zakjapannertje het volgende:
ziehier het rode gevaar in de Tweede Kamer : http://www.parlement.com/9291000/modules/g9bf6rrs
AAArgh, links heeft 150 zetels
Slaapt winter
en zomer
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:31:26 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22704675
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:18 schreef Landmass het volgende:

Ik hoop verder dat de mods wat aan evt foute recaties (die ongetwijfeld gaan komen) kunnen doen i.p.v. de hele topic te sluiten.
Valt me verder een beetje tegen dat er valse argumenten worden gebruikt om topics te sluiten.
Ik dacht dat ik duidelijk had aangegeven dat de schuld van het ontsporen van het topic geheel te wijten is aan de openingspost die niet verder komt dan wat gebash en ongefundeerde vermoedens generalisaties.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:33:03 #16
106056 Landmass
pi_22704699
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:29 schreef Parabola het volgende:
Maar goed, heel even ontopic dan maar. Over kapitaaldekking kun je het in dit topic hebben:

Het loopt scheef
Een van de vele. Waarom mijn topic daarom minder bestaansrecht zou hebben is mij onduidelijk.
quote:
En over onze allochtone medemens zijn op Fok! zoveel topics dat je overal je ie kwijt bent.

De scheve demografie is wel degelijk een reden geweest om buitenlanders hier te halen en houden.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:33:03 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22704701
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:29 schreef Parabola het volgende:

Het loopt scheef

Een goede verwoording.

Slotje dus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')