zou in dit geval leuk zijn als dat aanstaand weekend al is...quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:52 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dat kan dus nog wel even duren
Zo loopt er momenteel in dit topic nog eentje rond.. Erg irritant.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
cultheld haalt zijn lol niet uit de prestaties van PSV, maar alleen uit mindere prestaties van opponenten. Dat is treurig.
Dat vind jij. Ik denk dat er een paar clubs zijn die een minstens zo sterke selectie hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
Sterker nog, feitelijk is het de beste selectie van Nederland.
Ik zou er niet op rekenen..quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:04 schreef manny het volgende:
[..]
zou in dit geval leuk zijn als dat aanstaand weekend al is...
Hansson is beter dan Pasanen en Bergdolmo. Pasanen was bij Ned - Fin wel duidelijk dat hij terecht weggedaan is, en Bergdolmo was ook geen betrouwbare verdediger.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar het heeft weinig zin om te speculeren. Duidelijk is dat je een centrumverdediger nodig hebt en Hansson is dan wmb geen optie. Dan had je Bergdolmo en Pasanen ook wel kunnen houden.
En qua spits is alles open.
En dan is Koeman eruit gegooit.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:27 schreef Frenkie het volgende:
Maccabi thuis,
PSV
Maccabi uit
en dan.....???
Beetje weinig wedstrijdritme lijkt me. En Winston heeft het al vaak zat te moeilijk gehad met zijn eigen ego.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:41 schreef Nyluzzz het volgende:
Waarom krijgt Bogarde geen contract? Zo'n speler hebben ze nodig. En die kan dan ook mooi die arrogante mannetjes een beetje de mond snoeren.
Als ik iemand niet wil dan is het Bogarde. Meneer die niet wil spelen omdat ie genoeg geld verdiend en lekker niks hoeft te doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:41 schreef Nyluzzz het volgende:
Waarom krijgt Bogarde geen contract? Zo'n speler hebben ze nodig. En die kan dan ook mooi die arrogante mannetjes een beetje de mond snoeren.
Dat vind ik dus klasse van die kerel die stelde zijn toekomst zo financieel zeker en daar voetbalt hij voor. Iedere prof die zegt het niet voor het geld te doen liegt dat hij barst.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik iemand niet wil dan is het Bogarde. Meneer die niet wil spelen omdat ie genoeg geld verdiend en lekker niks hoeft te doen![]()
Als ik realistisch ben en dan ga nadenken over Ajax dan word ik depressief.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:00 schreef Frenkie het volgende:
Bojinovdoe es relaistisch
Bojinov![]()
Schut is een heel ander soort voetballer dan Escudé. Is geen voetballende verdediger. Is een pure mandekker. Zou eerlijk gezegd ideaal zijn met Heitinga. De een voetballen, de ander verdedigen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:01 schreef Nyluzzz het volgende:
In Schut zie ik een nieuwe SQD. Dat wordt helemaal niks.
Zou jij dat niet willen dan? Dik verdienen met niks doen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik iemand niet wil dan is het Bogarde. Meneer die niet wil spelen omdat ie genoeg geld verdiend en lekker niks hoeft te doen![]()
Exactly.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Schut is een heel ander soort voetballer dan Escudé. Is geen voetballende verdediger. Is een pure mandekker. Zou eerlijk gezegd ideaal zijn met Heitinga. De een voetballen, de ander verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |