Ik begrijp niet wat het bestuur te maken heeft met de sfeer binnen de groep. Het is aan de trainer om ze "op scherp" te zetten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:45 schreef Sloggi het volgende:
Reactie op wat Daggla zei:
Ik denk dat het toch vooral een combinatie is van het bestuur en de spelers. Koeman heeft er minder mee te maken, ook al vind ik het geen supertrainer.
Het was de beslissing van het bestuur (lees: Van Gaal) om Zlatan te verkopen. Wie zei ook alweer dat hij niet nodig was in de competitie?quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat het bestuur te maken heeft met de sfeer binnen de groep. Het is aan de trainer om ze "op scherp" te zetten.
Ajax moet met dit materiaal echt wel beter kunnen presteren hoor..
Tuurlijk want wij zijn Ajax en zijn dus de beste!quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:47 schreef SCH het volgende:
wordt het hier weer net zo gezellig als in het vorige topic?
Je lijkt wel een ajacied.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:53 schreef valek het volgende:
Voor mij als PSV fan is dit natuurlijk alleen maar mooi. En als PSV zondag ook nog wint van ajax dan zijn we eigenlijk al kampioen.
WHOEHHAHAHAHAHAHA
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Tuurlijk want wij zijn Ajax en zijn dus de beste!
Ik heb op dit moment helemáál geen zin om met een vlaggetje te gaan zwaaien....ik denk dat ik deze wedstrijd gelaten over me heen ga laten komen....quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:51 schreef -Schorpioen- het volgende:
Morgen hoop ik weer op een gezellige dag met een mooie pot voetbal. Woensdag dan maar weer lekker schor naar het werk
Afgelopen zaterdag presteerde ze qua resultaat niet het beste, maar dat heeft geen enkele invloed op het feit dat wij het beste ZIJN. Want wij zijn Ajax.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:54 schreef Cart_man het volgende:
pfff, de beste.
Ik zag het afgelopen zaterdag.
En blijven de beste....quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag presteerde ze qua resultaat niet het beste, maar dat heeft geen enkele invloed op het feit dat wij het beste ZIJN. Want wij zijn Ajax.
Zlatan had een nog een contract tot 2006 en wilde zijn contract niet verlengen..quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het was de beslissing van het bestuur (lees: Van Gaal) om Zlatan te verkopen. Wie zei ook alweer dat hij niet nodig was in de competitie?
Ook denk ik dat Van Gaal Koeman in de weg zit, en Van Basten ook in mindere mate.
Als Sneijder en VDV een aanwijzing krijgen van Van Basten en Koeman zegt iets anders, luisteren ze naar Van Basten. Dat heeft Sneijder een tijdje terug zelf gezegd.
11 jonge talentje op het veld kom je alleen niet zo ver mee. Je zult toch wel een leider op het veld moeten hebben die de speler aanstuurd.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat het bestuur te maken heeft met de sfeer binnen de groep. Het is aan de trainer om ze "op scherp" te zetten.
Ajax moet met dit materiaal echt wel beter kunnen presteren hoor..
En tegen Bayern waren jullie ook de beste, ja.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag presteerde ze qua resultaat niet het beste, maar dat heeft geen enkele invloed op het feit dat wij het beste ZIJN. Want wij zijn Ajax.
Weet je het zeker? Ik was zaterdag namelijk getuige van een zeer dramatisch spelend Ajax.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:06 schreef Damzzz het volgende:
[..]
En blijven de beste....
Niet alleen het resultaat van afgelopen zaterdag is niet best momenteel...quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:05 schreef Doc het volgende:
[..]
En die hebben we niet. Ik had gehoopt dat in van der Vaart een groot leider zal opstaan. Guess not.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
11 jonge talentje op het veld kom je alleen niet zo ver mee. Je zult toch wel een leider op het veld moeten hebben die de speler aanstuurd.
Ik zie PSV en Feyenoord ook nog op hun bek zien gaan. Ik denk dat de competitie dit jaar spannender dan ooit zal gaan worden. Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:13 schreef valek het volgende:
haha.Jullie blijven Amsterdammers he, blufbluf en grootspraak.
Feit is gewoon dat PSV de beste is op het moment en waarschijnlijk ook blijft dit jaar.
Ze moeten eens een paar oudjes erbij kopen. Al is het alleen maar om de sfeer en de leidersrol. Ik hoopte dat Galasek deze rol zou opnemen, maar "hij is geen prater"...quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:14 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
En die hebben we niet. Ik had gehoopt dat in van der Vaart een groot leider zal opstaan. Guess not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |