http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=64226/sc=5f0302quote:AS Roma loopt rood aan in Leverkusen
19/10/2004 22:57
Tegen Leverkusen heeft AS Roma de eigen kansen vergooid. Real Madrid bracht met een moeizame 1-0 zege op Dinamo Kiev de spanning terug in Groep B.
Het Champions League-avontuur van AS Roma neemt desastreuze vormen aan. Werd de eerste ontmoeting reglementair verloren en in de tweede wedstrijd een voorsprong uit handen gegeven, in het derde Champions League-treffen deed AS Roma opnieuw in negatieve zin van zich spreken.
Het begin tegen Bayer Leverkusen was door een eigen doelpunt van Dimitar Berbatov nog goed, maar in de tweede helft ging het mis voor AS Roma. Nadat Roque Junior en Jacek Krzynowek de rollen hadden omgedraaid liep AS Roma tegen twee rode kaarten op. Christian Panucci en Daniele De Rossi kregen een directe rode kaart voor respectievelijk een elleboogstoot en natrappen. Franca profiteerde namens Bayer Leverkusen in de slotfase door de 3-1 aan te tekenen.
Real Madrid bracht de spanning helemaal terug in Groep B door Dinamo Kiev met 1-0 te verslaan. Michael Owen maakte tien minuten voor tijd de openingstreffer, die door de Spaanse grootmacht niet werd gevolgd door de genadeklap. Dinamo Kiev bracht Madrid in de slotfase verschillende keren in problemen, maar kon de gelijkmaker niet op het scorebord brengen.
Verschil is wel dat Lazio een zeer grote extreem rechtse kern heeft en Roma niet, daar doet 1 nazi vlag niks aan af.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Het "bewijs" voor alle papegaaien in Nederland, die blijven mekkeren over het rechtse gedrag van de Irriducibili en ondertussen de realiteit uit het oog verliezen...
Ik vind dit trouwens wel een hele mooie foto, op die vlag natuurlijk na.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Als er naast mij iemand op de tribune zou zitten met een Juve vlag, zou ik even lachen en hem niet echt serieus meer nemen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:16 schreef DIGGER het volgende:
Bovendien, maakt 1 Juventus spandoek bij Den Haag alle FC Den Haag fans ook Juve fans? Da's namelijk een beetje de insteek van je reactie.
Als er bij SS Lazio zo'n vlag hangt, zijn het vuile nazi's en wordt er verschrikkelijk gegeneraliseerd, zo'n vlag bij AS kijkt men automatisch overheen (eerlijk is eerlijk, het gehalte rechtse supporters bij SS Lazio is groter) en er wordt totaal geen melding van gemaakt. Terwijl er bijvoorbeeld tijdens AS - AJAX, twee seizoenen geleden een smerig spandoek hing over Aron Winter...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Lazio een zeer grote extreem rechtse kern heeft en Roma niet, daar doet 1 nazi vlag niks aan af.
Moet je maar eens een potje van Lazio bij Atalanta in z'n geheel bekijken en alls spandoeken goed lezen en spreekkoren beluisteren, dan weet je wel beter.
Bovendien, maakt 1 Juventus spandoek bij Den Haag alle FC Den Haag fans ook Juve fans? Da's namelijk een beetje de insteek van je reactie.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:05 schreef pfaf het volgende:
Lijkt me erg gezellig in de kleedkamer van Roma.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:58 schreef ZIOPPA het volgende:
Kan iemand dat filmpje van Totti en zijn gebaartjes na de 4-0 tegen Juve hier even neergooien?
Ben altijd spontaan blij als ik die gebaartjes zie![]()
En natuurlijk veel succes bij Rubentus donderdag!
Kun je dat niet gewoon via de romastore?? volgens mij geen visa etc. nodig, wel hoge verzendkostenquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:21 schreef ASroma het volgende:
Mooie overwinning!
Iemand trouwens nog een idee, waar je shirts kan kopen op het internet, zonder dat je daarvoor visa/american express ofzo iets voor nodig hebt?
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je daar wel naartoe gaan ??quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:29 schreef ASroma het volgende:
ja maar dan wel naar lazio-roma of roma-lazio he![]()
Lazio Roma - AS Roma
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou je daar wel naartoe gaan ??
Want die wedstrijd wordt een dikke overwinning voor Lazio.
Ik zeg het maar even![]()
Als je iemand een Roma vlag in brand ziet steken dan ben ik datquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:09 schreef ASroma het volgende:
[..]![]()
![]()
ach iedereen die hier zit wil wel een keer naar die wedstrijd....en dat gaat ook nog wel gebeuren![]()
Is zeker de moeite waard!quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:09 schreef ASroma het volgende:
[..]![]()
![]()
ach iedereen die hier zit wil wel een keer naar die wedstrijd....en dat gaat ook nog wel gebeuren![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:54 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
dan zal de carabinieri jullie vak wel even ontruimen!![]()
Hij zal wel naar Juve of Inter gaan.quote:Op woensdag 3 november 2004 08:24 schreef DIGGER het volgende:Cassano
Ik zeg, in de winter verkopen aan Real of zo voor belachelijk veel poen.
En van mij, van mij mag je niet meer naar wedstrijden van Roma, want door jou wordt alles gestaakt.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:35 schreef Smeich het volgende:
[..]
Is zeker de moeite waard!Ik zou 6 januari weer gaan maar ik sta op de zwarte lijst van Olimpico
![]()
![]()
![]()
Voor het geld van zo'n georganiseerde reis met 1 hotelovernachting + 1 wedstrijd, kun je idd als je een iets minder grote wedstrijd neemt (tegen een club als Sampdoria, Parma, Udinese oid - zodat je zeker weten makkelijk aan kaarten kunt komen) gerust een lang weekend Rome boeken.quote:En zoals Digger zegt, die georganiseerde reizen echt niet doen!! Ten eerste is het veels te kort, 1 dag, kom op zeg! De stad Rome moet je ook beleven!!!
ik mis alleen het traangas...quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:54 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
dan zal de carabinieri jullie vak wel even ontruimen!![]()
Wat denk je van SuperMarco!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Wanneer zetten ze Ahmed eens in de basis...
Zo wordt ie nooit Europees topscorer. Ze hebben goud in handen...quote:Op woensdag 3 november 2004 16:26 schreef DIGGER het volgende:
Als Cassano weer eens vanwege disciplinegebrek thuisgelaten wordt en Totti of Montella geblesseerd is.
Oftewel: volgens de CdS zit Fiorentina achter Baldini (td van Roma) en Cassano aan..quote:Cassano-Roma: è sempre più giallo. Del Neri non ha convocato nemmeno in questa occasione il gioiellino Cassano, dichiarando apertamente che non ha bisogno i lui. A questo punto, l'ex talento del Bari, è sempre più sul mercato. Intanto anche Baldini, ds dei giallorossi, ieri ha dato le dimissioni. Dimissioni che non sono state accettate da Sensi. E sul Corriere della Sera, di oggi, si parla di un possibile arrivo in viola sia di Baldini (a cui sarebbero date in mano le chiavi della società) che di Cassano (i viola sarebbero interessati al giocatore insieme all'Inter e alla Juventus).
quote:Montella ankle worries Roma
There could be more bad news for Roma after star striker Vincenzo Montella picked up an injury.
The Serie A top scorer twisted his ankle as he netted the club’s late equaliser against Bayer Leverkusen last night.
Montella will undergo a number of tests on Thursday in an effort to understand just how serious it is.
Boss Gigi Del Neri will be hoping that the Italian can recover quickly given that they travel to Milan on Sunday.
With Antonio Cassano seemingly being ignored for the time being, the Giallorossi may have to field Francesco Totti and Mido in attack.
Meanwhile, sporting director Franco Baldini has explained why he offered to resign earlier this week.
"It was a must do act," explained the official. "Things aren’t going as well as planned on the pitch and it is only right that I accept responsibility for that."
Baldini, whose resignation request was rejected, is the main man responsible for signing players.
Lazioquote:Op donderdag 4 november 2004 12:44 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Lazio roma per siempre!!
Non mollare mai!![]()
http://www.tribalfootball.com/november/italnews041104.htmlquote:Real Madrid offer player swaps for Roma's Cassano
tribalfootball.com - November 4, 2004
Real Madrid president Florentino Perez has contacted AS Roma counterpart Franco Sensi about the availability of striker Antonio Cassano.
Perez telephoned Sensi on Tuesday to register his interest in Cassano, who was dropped for last night's Champions League match after a bust-up with coach Gigi del Neri.
Sensi is ready to sell and Perez has offer a cash-plus-player swap deal for the Italian international.
Real are prepared to offer the loan, to the end of the season, of one of Fernando Morientes or Walter Samuel, in exchange for Cassano.
Inter lijkt me een betere optie.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:24 schreef Devano het volgende:
Laat Cassano een jaartje naar kostschool gaan en daarna terugkomen naar Roma..
een van de meest irritante voetballers bij de meest irritante club, goed idee.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Inter lijkt me een betere optie.
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
een van de meest irritante voetballers bij de meest irritante club, goed idee.
Abbiati wordt waarschijnlijk opvolger van Toldo, Cavallero naar Milan als reservekeeper.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
BTW wat doet die Zotti op doel bij Romawaar is Pelizzoli ( hij mag van mij opvolger van Toldo en Fontana worden
)
In de Engelse pers wordt Carlo Cudicini genoemd als opvolger van Toldo...quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:18 schreef ZIOPPA het volgende:
[..]
Abbiati wordt waarschijnlijk opvolger van Toldo, Cavallero naar Milan als reservekeeper.
Cassanoquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:46 schreef Chocolademousse het volgende:
'Chelsea bereid 45 miljoen te betalen voor Cassano'
Wanneer was dat dan ?quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Mijn schoonzus woonde vlak naast de familie Cassano in Rome. Het waren nog net niet de Italiaanse Tokkies, maar veel scheelde het niet.
Tot voor een jaar of zo geleden, daarna schijnen ze (inclusief de ouders van 'm) naar een ander huis in Rome te zijn gegaan.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan ?
Is toch nioet zo gek gezien zijn leeftijd?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Woont die nog bij zijn ouders![]()
Dat is niet gek als je bedenkt dat:quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is toch nioet zo gek gezien zijn leeftijd?.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die moeke is lache, dat is net Cassano met een keukenschort voor.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Die moeke is lache, dat is net Cassano met een keukenschort voor.
www.romastore.it of www.asromastore.it! trouwens is dat shirt niet het 3e officiele shirt?? weet het niet zeker!quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:47 schreef Scarface_ het volgende:
[afbeelding]
Is dit trouwens een speciaal shirt? Weet iemand nog een site waar je roma shirtjes kan bestellen?
hoop et ookquote:Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef manny het volgende:
1-1 vlak na rust, ze spelen weer zeer slecht. Hopelijk kunnen ze onverdiend de 3 punten meenemen uit Milan
Montella alweer.quote:Op zondag 7 november 2004 23:21 schreef Devano het volgende:
[afbeelding]
Vroeger waren ze nog elkaars beste vriendjes ....quote:Op maandag 8 november 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Maar waarom wil Totti eigenlijk nu Cassano ook niet meer steunen, zoals vroeger?
De vogel is ook een teken van Rome maar dat werd later vervangen door een wolf dacht ik.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey is de vogel het anti-teken van AS Roma ??
Ik denk dat hij wel bij Roma zal blijven hij is nog jong.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:18 schreef DIGGER het volgende:
Cassano zit weer niet bij de selectie voor morgen.
En de geruchten gaan dat SCUM de Rossi wil overnemen voor 17 miljoen pondjes.
Danke voor infoquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:34 schreef Devano het volgende:
De adelaar is een teken van het Romeinse rijk. De wolf symboliseert de wolf die Remus en Romulus opvoedde.. De initialen SPQR zie je vaker bij AS Roma.
het gaat weer dezelfde kant op als in het seizoen 2002/2003!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan winnen ze met 5-1 en spelen ze 1-1 gelijk tegen Milan en opeens met 3-0 verloren van Udinese
Toen konden ze nog blij dat ze via de beker finale nog in de UEFA CUP konden mee doen.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
het gaat weer dezelfde kant op als in het seizoen 2002/2003!![]()
best mooi ik heb op die plek ook een draakquote:Op donderdag 11 november 2004 19:14 schreef Devano het volgende:
Van Mexès
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ze dan de iets oudere spelers weg doen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:59 schreef Devano het volgende:
De krant Corriere dello Sport meldt dat AS Roma in januari enkele spelers gaat verkopen om wat meer financiële reserve te krijgen.
Een van de voornaamste kandidaten om verkocht te gaan worden is Mido. De 21-jarige Egyptenaar kwam afgelopen zomer naar de Italiaanse club, maar maakte tot nu toe nog maar weinig indruk. In de zeven wedstrijden die hij meespeelde scoorde de ex-Ajax speler nog niet. Ook zit de spits niet bij de selectie van Roma voor de uitwedstrijd zondag bij Reggina.
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks van..
http://www.tribalfootball.com/november/italnews151104.htmlquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:59 schreef Devano het volgende:
De krant Corriere dello Sport meldt dat AS Roma in januari enkele spelers gaat verkopen om wat meer financiële reserve te krijgen.
Een van de voornaamste kandidaten om verkocht te gaan worden is Mido. De 21-jarige Egyptenaar kwam afgelopen zomer naar de Italiaanse club, maar maakte tot nu toe nog maar weinig indruk. In de zeven wedstrijden die hij meespeelde scoorde de ex-Ajax speler nog niet. Ook zit de spits niet bij de selectie van Roma voor de uitwedstrijd zondag bij Reggina.
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks van..
Wat een mooie carrière die Mido...quote:Roma's Mido closer to Man City - tribalfootball.com - November 15, 2004
AS Roma coach Gigi del Neri has admitted he is happy to allow Mido to leave in January.
Manchester City are set to land the Egyptian international, who has struggled since Del Neri's arrival.
"He wasn't a player that I signed," said the Roma coach. "Now isn't the time to talk about signings.
"I will stick with the players in my squad, rather than those outside I have not selected."
Dat zou het kunnen zijn dan. Ach, de FIFA houdt zich er toch niet aan in feite, dus zal het wel goedkomen.quote:Op maandag 15 november 2004 17:34 schreef Devano het volgende:
Die regel die jij eerder noemde, Mitch, die geldt volgens mij alleen als een speler ook daadwerkelijk voor die twee clubs officieële duels heeft gespeeld. En voor zover ik weet heeft Mido dit seizoen geen wedstrijden gespeeld voor Marseille.
Als Roma Cassano kwijt ilt dan kunnen ze beter op Chelsea wachten dat er flink wat geld voor geeft.quote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef DIGGER het volgende:
Inter zou trouwens 15 miljoen Euro, Cruz en Mandy overhebben voor Cassano.
Ik heb gister gezien het spel was echt baggerquote:Op woensdag 24 november 2004 08:48 schreef DIGGER het volgende:
Da's de 4e in 5 CL potjes als ik het nu goed heb, na Mexes, De Rossi, Panucci.
Veld was overigens dramatisch in Kiev, net zoals het spel van beide ploegen.
Misschien .. het verlies van Samuel is wel te zien en dan is Chivu geblesseerd.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:54 schreef P0RN0STAR het volgende:
Ik kan wel genieten van dít AS!
Lazio heeft AL haar sterren moeten verkopen, maar zal weinig moeite ondervinden om boven AS te eindigen. Misschien dat men opnieuw gaat presteren als in 2002/03...
Pelizzoli was vorig jaar toch wel beter en had Roma de beste defensie geloof ik.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:09 schreef DIGGER het volgende:
Het verlies van Emerson is veel groter denk ik.
Achterin met name de problemen met veel blessures (net als het middenveld) en een minder in vorm zijnde goalie, voorin de problemen rond Cassano en dan al die trainerswisselingen, allemaal niet goed. Vanaf moment 1 liep het kut toen Prandelli om logische prive redenen opstapte en er al veel geblesseerden waren.
Persoonlijk hoop ik dat het allemaal nog even zo door blijft kabbelen, maar goed, dat is persoonlijk...quote:Op woensdag 24 november 2004 15:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pelizzoli was vorig jaar toch wel beter en had Roma de beste defensie geloof ik.
En nu problemen met Panucci en Cassano.
Het is nu te hopen op betere tijden.
Ik denk niet dat Totti zal vertrekken.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:18 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik dat het allemaal nog even zo door blijft kabbelen, maar goed, dat is persoonlijk...
Denk wel dat AS snel verbetering moet tonen, anders vertrekt Francesco Totti hoe dan ook snel naar het buitenland, want wéér een jaar NIET meespelen om de prijzen is funest...
zolang het geen Real wordt vind ik het goed. Maar hij moet natuurlijk gewoon blijven!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Totti zal vertrekken.
Vorig jaar ging het opeens weer goed een deden ze mee om de titel kan volgend jaar weer zo zijn.
Totti wordt door de pers zwaar overschat en hij is zó dom, dat hij het zelf nog is gaan geloven ook! In zijn hoogheidswaanzin heeft hij dan ook al eens geroepen dat hij ALTIJD wil meestrijden om de landstitels en CL, bij AS gaat dat dit jaar alweer niet gebeuren, dus ik denk dat een vertrek weleens aanstaande kan zijn...quote:Op woensdag 24 november 2004 22:59 schreef Chocolademousse het volgende:
[..]
zolang het geen Real wordt vind ik het goed. Maar hij moet natuurlijk gewoon blijven!
Forza Capitano!![]()
Lullig voor Cristian Chivu, heb hem hoog zitten, maar gun AS hélémáál niets, dus wat dat betreft...quote:Seizoen lijkt over voor geblesseerde Chivu
AS Roma zal zeker tot april geen beroep kunnen doen op Cristian Chivu. De voormalig verdediger van Ajax is vandaag opnieuw geopereerd aan zijn voet, waarin hij afgelopen zomer tijdens een potje beachvoetbal een botje brak.
In eerste instantie dachten de medici dat een operatie niet nodig was, maar het herstel van de Roemeen verliep niet zoals gedacht. Er werd besloten om Chivu alsnog te opereren, maar een nieuwe terugslag zorgde er voor dat een tweede operatie noodzakelijk was.
Volgens Football Italia zal trainer Gigi Del Neri zeker vijf maanden geen beroep kunnen doen op de verdediger.
Open anders een topic in Onzin in plaats van hier het Roma-topic vol te zeiken.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:12 schreef P0RN0STAR het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=15923
[..]
Lullig voor Cristian Chivu, heb hem hoog zitten, maar gun AS hélémáál niets, dus wat dat betreft...
Je kan beter zeggen na 1 jaar waarin ie amper speelde door blessure op blessure' is ie weer helemaal terug. Want vorig jaar maakte ie toch nog 5 goals in 11 wedstrijden (waar ie de meeste van die 11 maar ten delen speelde), wat geen onaardig gemiddelde is.quote:Op maandag 29 november 2004 11:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Montella is backna 2 mindere jaren.
Ja 2 jaar terug had heel Roma een slecht seizoen en vorig seizoen was hij grotendeels geblesseerd.quote:Op maandag 29 november 2004 11:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen na 1 jaar waarin ie amper speelde door blessure op blessure' is ie weer helemaal terug. Want vorig jaar maakte ie toch nog 5 goals in 11 wedstrijden (waar ie de meeste van die 11 maar ten delen speelde), wat geen onaardig gemiddelde is.
Jaar daarvoor was idd minder, met slechts 9 goals uit 28.
Volgende week mag Montella trouwens tegen een oud ploeg van hem: Sampdoria.
Lazio had gisteren ook kunnen winnen, ware het niet voor Peruzzi, Oddo, Lequi, Couto, Lopez, Pandev, E Filippini, A Filippini, Liverani, De Sousa, Cesar; Inzaghi, Muzzi, Sereni, Caso en Lotitoquote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef Smeich het volgende:
hebben kunnen worden....
altijd de leukste denkmanieren ja
Dan waren ze kampioen ...quote:Op maandag 29 november 2004 13:51 schreef Devano het volgende:
Als Montella vorig seizoen niet geblesseerd was geweest, en in deze vorm verkeerde, dan zou Roma nog wel eens kampioen hebben kunnen worden.
quote:Tommasi back for Roma
Roma’s Damiano Tommasi has kicked his first football since rupturing knee ligaments in the summer.
The veteran Italian international picked up the serious injury during a friendly against Stoke City.
Tommasi immediately underwent surgery and has only now just returned to light training with the Giallorossi.
However, the former Verona player still has some way to go in his rehabilitation programme.
Club doctors believe that Tommasi, whose deal expires in the summer, won’t be available for selection until April.
Meanwhile, Daniele Corvia has committed his future to the capital outfit until the summer of 2009.
The highly rated striker, who is on the fringes of the Under-21 side, put pen to paper on a new contract last night.
we kunnen ons al weer beter richten op volgend seizoen!quote:Op zondag 5 december 2004 22:32 schreef Devano het volgende:
Bedroevend slechte wedstrijd, nog een wonder dat er 2 goals vielen. Er stond natuurlijk een halve B-ploeg in het veld, maar er hadden wel wat meer ervaren spelers in gemogen van mij.
Volgens mij kreeg Totti ook nog een aardige kans in de slotseconden..quote:Op maandag 6 december 2004 00:02 schreef Skwish het volgende:
Komt as roma ook nog goed weg, in de laatste slotseconden een bal op de lat...
quote:Roma want Totti for life
Roma are ready to offer Francesco Totti a new contract that could see him end his career with the club.
His current deal expires in the summer of 2006 but reports suggest he may sign an extension for a further four seasons.
Roma President Franco Sensi is ready to keep him at the Stadio Olimpico until 2010 – when the attacker will be 34-years-old.
Totti has been strongly linked with an exit recently as Real Madrid have shown an interest in the No 10.
The player himself would like to remain with his home-town team but he wants guarantees before committing his future to the Giallorossi.
The Italian international is willing to stay but only if he is sure that Roma can fight for major honours.
After all, the Roman has won just one Scudetto and an Italian Super Cup since making his debut as a 16-year-old.
It’s believed that Totti will meet with Roma officials in the New Year to start negotiations over a renewal.
"I hope that a solution will be found even if I’m confident that he and Antonio Cassano will not be sold," said boss Gigi Del Neri yesterday.
Milan, Inter and Chelsea would also reportedly take an interest in the player if he was made available for transfer.
Bovendien, die gozer praat alleen Romeins dialect. Hij zou nog niet eens in Noord-Italie aarden, laat staan in het buitenland.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:51 schreef Devano het volgende:
Hij blijft gewoon. Ik denk niet dat hij bij een andere club zou passen. Daarvoor zit hij inmiddels te lang bij Roma. Hij heeft zelf al gezegd dat hij alleen naar Madrid zou gaan, maar daar is het op het moment een nog groter zooitje dan bij Roma. Bovendien is hij in Rome een God, terwijl hij bij heel veel andere clubs wordt gehaat. Als hij echt de ambitie had om weg te gaan had hij dat een paar jaar geleden wel gedaan, ik denk zelf dat hij alleen blijft dreigen met verlaten om de club onder druk te zetten betere spelers aan te trekken.
Eens in de vijf jaar een halve finale plaats was geloof ik de doelstelling.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:45 schreef Devano het volgende:
Als je in het begin van het seizoen roept dat je de halve finale moet kunnen halen, halverwege de doelstelling bijsteld en die nog met de grootste moeite behaald, dan doe je het niet goed.
Zelfs Romeinen verstaan Totti nietquote:Op donderdag 9 december 2004 18:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bovendien, die gozer praat alleen Romeins dialect. Hij zou nog niet eens in Noord-Italie aarden, laat staan in het buitenland.
Mag toch niet hopen dat dit serieus is. Zit nou niet echt te wachten op een Torghelle, zelfs niet als stand-in.quote:Italian reports have suggested that Roma are eyeing a shock swoop for Crystal Palace striker Sandor Torghelle.
The struggling Italian giants are bracing themselves for the likes of skipper Francesco Totti and star youngster Antonio Cassano leaving the club.
Financial problems have played their part in Roma sliding away from the Serie A title race and joining the also-rans down in ninth spot - already 18 points off the pace.
Roma expect both Totti and Cassano to leave in the near future, and are looking for cut-price alternatives - leading to a shock swoop on Crystal Palace.
Reports in Italy suggest Roma believe Torghelle could be one for the future, although the 22-year-old is struggling for first team football at Selhurst Park.
Torghelle says that he has heard about the reports linking him with a Stadio Olimpico switch.
"I've heard about these reports but I can't say more about it," Torghelle told Hungarian website www.nb1.hu.
"It would be a huge honour for me if my name was really connected with the Italian giants, but one should know that I don't play in the same position as Cassano."
www.planetfootball.com
Klopt, stond een heel artikel over op de site van RAI Sport.quote:Op maandag 20 december 2004 09:12 schreef DIGGER het volgende:
En Totti zondag in de kranten met een enorme sneer naar Capello, die hij verwijt met opzet zo laat en plotseling Roma te hebben verlaten, terwijl hij dat al lang beslist had, dit zodat er bij Roma onrust zou ontstaan, ze plotseling op zoek zouden moeten naar een opvolger, en dit dus de voorbereiding helemaal in de war schopte.
Totti gaf ook aan nooit bij Lazio of Juve danwel onder Capello meer te willen spelen.
Heb helaas geen beschikking over dat fuckin' Canal + dus zal de wedstrijd waarschijnlijk moeten missen of kan ik hem ergens op i-net volgen??? Zou de wederopstanding van Lazio graag live willen meemaken, hét droomdebuut van Giuseppe Papadopulo...quote:
reken er maar niet op!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:11 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
hét droomdebuut van Giuseppe Papadopulo...
1: Dat sfeertje hoort erbij, dat maakt de Romeinse derby DE derby van Italiequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:36 schreef Devano het volgende:
Sjongejonge wat een opgefokt sfeertje weer zeg, en wat een kutbegin van 2005. Di Canio met z'n domme provocaties
Hopelijk krijgt Lazio nog een fikse schorsing voor die bom waar Totti zo enthousiast naartoe liep.
Montella werd voorin duidelijk gemist, al speelde Lazio ook gewoon sterk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:11 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zou de wederopstanding van Lazio graag live willen meemaken, hét droomdebuut van Giuseppe Papadopulo...
quote:
muhahahaha deze jongeman moet wel een hoog IQ hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:14 schreef Smeich het volgende:
Even kijken of ik in het Lazio topic zit....nee? Ok, mooi!
Als ik wil dat je m'n posts in punten analyseert zeg ik het wel. Het is mijn mening, jij doet het overkomen alsof ik valse feiten voorleg.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1: Dat sfeertje hoort erbij, dat maakt de Romeinse derby DE derby van Italie
2: Idd geen lekker begin, met een winst had je goed in de subtop gestaan, nu is het middenmoot werk.
3:Ik kan die provocaties wel waarderen, was andersom vaak ook zo, vond ik ook prima.
4: Schorsing? Joh voor dit soort vuurwerkzaken hooguit een boete van 10.000 Euro oid.
Er ging nog relatief weinig vuurwerk af in vergelijk met de wedstrijd van Napoli eerder die middag.
5: Montella werd zeker gemist, maar Roma speelde zonder linker flank, onvoorstelbaar.
En Lazio speelde helemaal niet sterk, er zat totaal geen lijn in hun spel, veldbezetting was slecht etc. Puur hopend op een gelukje
Jezus, met je verkeerde been het bed uitgestapt??? Of nog steeds verbolgen over het verlies van de derby??? Wen er dan maar alvast aan, zou ik zo zeggen...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:36 schreef Devano het volgende:
[..]
Als ik wil dat je m'n posts in punten analyseert zeg ik het wel. Het is mijn mening, jij doet het overkomen alsof ik valse feiten voorleg.
Tja, als ze boetes geven voor oerwoud geluiden, moeten ze hier ook ingrijpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
gozer mogen ze een schorsing van 2 jaar geven!
![]()
Bron: Football Italia - http://www.channel4.com/sport/football_italia/jan14a.htmlquote:Totti issues new quit threat
Francesco Totti admits he will consider his Roma future after he was insulted by his own fans.
The incident occurred during the Coppa Italia match against Siena last night, after Giallorossi fans hurled flares on the pitch – causing the game to be suspended for over an hour due to poor visibility.
The situation got so bad that the capital captain approached the supporters and pleaded with them to behave.
"I went to the Curva to tell them not to ignite any more fireworks, and my own fans insulted me and threw bottles," he told Roma Channel. "I don’t understand why and I don’t think I deserve it."
The star player’s contract expires in 2006 and he has already been linked with moves to Real Madrid, Milan and Inter.
"I feel really humiliated," the No 10 continued. "I’m going to have to weigh up the situation at the end of the season because this is too great a blow to just brush aside."
Totti had previously already warned President Franco Sensi that he would leave the club unless Roma remain a competitive force.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
http://www.asromaultras.it/dicaniototti.html
1-2quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:46 schreef Devano het volgende:
Zaterdag thuis tegen Juve, zal wel geen 4-0 meer worden, maar hopelijk kunnen we Capello wel een naar avondje bezorgen.
[afbeelding]
Meer niet?quote:Op maandag 7 maart 2005 14:03 schreef Devano het volgende:
Cassano, misschien Dacourt.
Dellas zal ook wel gaan.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:03 schreef Devano het volgende:
Cassano, misschien Dacourt.
wees blij dat je in ieder geval beeld hebtquote:Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef manny het volgende:
xie alleen maar mist... teveel vuurwerk van de tribunes
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:47 schreef Devano het volgende:
Ilary, altijd een goeie topicboost.
[afbeelding]
Mijn agenda's zitten onder de Inter plaatjesquote:Op maandag 9 mei 2005 15:02 schreef PogueMahone het volgende:
ik vond vanochtend m'n schoolagenda van 2000 terug, helemaal onder de Roma-plaatjes
Denk je dat nou echt? Als Roma de komende drie wedstrijden wint (2 keer Udinese voor de beker en Lazio) dan is het seizoen al bijna alsnog geslaagd. Wat voor baat zouden wij hebben bij een gelijkspel? We hebben de punten hard genoeg nodig, Lazio ook nog wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef Greetings het volgende:
Wisten jullie dat de odds voor een gelijkspel in de stadsderby tegen Lazio van zondag maar 1,90 zijn?
Dat is dus een behoorlijke indicatie dat ze het mogelijk op een akkoordje gaan gooien....
Dat kan ik me haast niet voorstellen, jullie?
Ik constateer het alleen maar. Vorig weekend kwamen 2 van zulke 3 indicaties voor gelijke spelen uit. Ik vind het zelf ook hoogst opmerkelijk, en ga denk ik maar eens wat geld op winst voor AS Roma @ 3,50 inzetten!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef Devano het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Als Roma de komende drie wedstrijden wint (2 keer Udinese voor de beker en Lazio) dan is het seizoen al bijna alsnog geslaagd. Wat voor baat zouden wij hebben bij een gelijkspel? We hebben de punten hard genoeg nodig, Lazio ook nog wel.
Nou, het klopte dus wel, afgaand op de 0-0 eindstand. Ik heb de wedstrijd echter niet gezien, waren er veel kansen? Ondernamen beide ploegen veel om een gelijkspel te voorkomen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef Greetings het volgende:
Wisten jullie dat de odds voor een gelijkspel in de stadsderby tegen Lazio van zondag maar 1,90 zijn?
Dat is dus een behoorlijke indicatie dat ze het mogelijk op een akkoordje gaan gooien....
Dat kan ik me haast niet voorstellen, jullie?
Goed voorbeeld van scorebord journalistiek.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:31 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nou, het klopte dus wel, afgaand op de 0-0 eindstand. Ik heb de wedstrijd echter niet gezien, waren er veel kansen? Ondernamen beide ploegen veel om een gelijkspel te voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |