Bovendien, die gozer praat alleen Romeins dialect. Hij zou nog niet eens in Noord-Italie aarden, laat staan in het buitenland.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:51 schreef Devano het volgende:
Hij blijft gewoon. Ik denk niet dat hij bij een andere club zou passen. Daarvoor zit hij inmiddels te lang bij Roma. Hij heeft zelf al gezegd dat hij alleen naar Madrid zou gaan, maar daar is het op het moment een nog groter zooitje dan bij Roma. Bovendien is hij in Rome een God, terwijl hij bij heel veel andere clubs wordt gehaat. Als hij echt de ambitie had om weg te gaan had hij dat een paar jaar geleden wel gedaan, ik denk zelf dat hij alleen blijft dreigen met verlaten om de club onder druk te zetten betere spelers aan te trekken.
Eens in de vijf jaar een halve finale plaats was geloof ik de doelstelling.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:45 schreef Devano het volgende:
Als je in het begin van het seizoen roept dat je de halve finale moet kunnen halen, halverwege de doelstelling bijsteld en die nog met de grootste moeite behaald, dan doe je het niet goed.
Zelfs Romeinen verstaan Totti nietquote:Op donderdag 9 december 2004 18:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bovendien, die gozer praat alleen Romeins dialect. Hij zou nog niet eens in Noord-Italie aarden, laat staan in het buitenland.
Mag toch niet hopen dat dit serieus is. Zit nou niet echt te wachten op een Torghelle, zelfs niet als stand-in.quote:Italian reports have suggested that Roma are eyeing a shock swoop for Crystal Palace striker Sandor Torghelle.
The struggling Italian giants are bracing themselves for the likes of skipper Francesco Totti and star youngster Antonio Cassano leaving the club.
Financial problems have played their part in Roma sliding away from the Serie A title race and joining the also-rans down in ninth spot - already 18 points off the pace.
Roma expect both Totti and Cassano to leave in the near future, and are looking for cut-price alternatives - leading to a shock swoop on Crystal Palace.
Reports in Italy suggest Roma believe Torghelle could be one for the future, although the 22-year-old is struggling for first team football at Selhurst Park.
Torghelle says that he has heard about the reports linking him with a Stadio Olimpico switch.
"I've heard about these reports but I can't say more about it," Torghelle told Hungarian website www.nb1.hu.
"It would be a huge honour for me if my name was really connected with the Italian giants, but one should know that I don't play in the same position as Cassano."
www.planetfootball.com
Klopt, stond een heel artikel over op de site van RAI Sport.quote:Op maandag 20 december 2004 09:12 schreef DIGGER het volgende:
En Totti zondag in de kranten met een enorme sneer naar Capello, die hij verwijt met opzet zo laat en plotseling Roma te hebben verlaten, terwijl hij dat al lang beslist had, dit zodat er bij Roma onrust zou ontstaan, ze plotseling op zoek zouden moeten naar een opvolger, en dit dus de voorbereiding helemaal in de war schopte.
Totti gaf ook aan nooit bij Lazio of Juve danwel onder Capello meer te willen spelen.
Heb helaas geen beschikking over dat fuckin' Canal + dus zal de wedstrijd waarschijnlijk moeten missen of kan ik hem ergens op i-net volgen??? Zou de wederopstanding van Lazio graag live willen meemaken, hét droomdebuut van Giuseppe Papadopulo...quote:
reken er maar niet op!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:11 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
hét droomdebuut van Giuseppe Papadopulo...
1: Dat sfeertje hoort erbij, dat maakt de Romeinse derby DE derby van Italiequote:Op donderdag 6 januari 2005 22:36 schreef Devano het volgende:
Sjongejonge wat een opgefokt sfeertje weer zeg, en wat een kutbegin van 2005. Di Canio met z'n domme provocaties
Hopelijk krijgt Lazio nog een fikse schorsing voor die bom waar Totti zo enthousiast naartoe liep.
Montella werd voorin duidelijk gemist, al speelde Lazio ook gewoon sterk.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:11 schreef P0RN0STAR het volgende:
Zou de wederopstanding van Lazio graag live willen meemaken, hét droomdebuut van Giuseppe Papadopulo...
quote:
muhahahaha deze jongeman moet wel een hoog IQ hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:14 schreef Smeich het volgende:
Even kijken of ik in het Lazio topic zit....nee? Ok, mooi!
Als ik wil dat je m'n posts in punten analyseert zeg ik het wel. Het is mijn mening, jij doet het overkomen alsof ik valse feiten voorleg.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:25 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1: Dat sfeertje hoort erbij, dat maakt de Romeinse derby DE derby van Italie
2: Idd geen lekker begin, met een winst had je goed in de subtop gestaan, nu is het middenmoot werk.
3:Ik kan die provocaties wel waarderen, was andersom vaak ook zo, vond ik ook prima.
4: Schorsing? Joh voor dit soort vuurwerkzaken hooguit een boete van 10.000 Euro oid.
Er ging nog relatief weinig vuurwerk af in vergelijk met de wedstrijd van Napoli eerder die middag.
5: Montella werd zeker gemist, maar Roma speelde zonder linker flank, onvoorstelbaar.
En Lazio speelde helemaal niet sterk, er zat totaal geen lijn in hun spel, veldbezetting was slecht etc. Puur hopend op een gelukje
Jezus, met je verkeerde been het bed uitgestapt??? Of nog steeds verbolgen over het verlies van de derby??? Wen er dan maar alvast aan, zou ik zo zeggen...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:36 schreef Devano het volgende:
[..]
Als ik wil dat je m'n posts in punten analyseert zeg ik het wel. Het is mijn mening, jij doet het overkomen alsof ik valse feiten voorleg.
Tja, als ze boetes geven voor oerwoud geluiden, moeten ze hier ook ingrijpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
gozer mogen ze een schorsing van 2 jaar geven!
![]()
Bron: Football Italia - http://www.channel4.com/sport/football_italia/jan14a.htmlquote:Totti issues new quit threat
Francesco Totti admits he will consider his Roma future after he was insulted by his own fans.
The incident occurred during the Coppa Italia match against Siena last night, after Giallorossi fans hurled flares on the pitch – causing the game to be suspended for over an hour due to poor visibility.
The situation got so bad that the capital captain approached the supporters and pleaded with them to behave.
"I went to the Curva to tell them not to ignite any more fireworks, and my own fans insulted me and threw bottles," he told Roma Channel. "I don’t understand why and I don’t think I deserve it."
The star player’s contract expires in 2006 and he has already been linked with moves to Real Madrid, Milan and Inter.
"I feel really humiliated," the No 10 continued. "I’m going to have to weigh up the situation at the end of the season because this is too great a blow to just brush aside."
Totti had previously already warned President Franco Sensi that he would leave the club unless Roma remain a competitive force.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:11 schreef DIGGER het volgende:
http://www.asromaultras.it/dicaniototti.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |