abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22766593
Girly sterkte vandaag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 09:56:37 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22766606
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 09:45 schreef Brighteyes het volgende:Tex, ik ben eigenlijk ook wel een beetje nieuwsgierig naar waarom je de naam van je schoonouders absoluut niet wil?

Ik neig een beetje naar wat Bix zegt. Jullie hebben ervoor gekozen dat het kindje hetzelfde zou gaan heten als Micha, dus als Micha hele grote bezwaren heeft tegen zijn huidige naam...
Ik kan het totaal niet vinden met mijn schoonmoeder. Ze heeft dingen gedaan die in mijn ogen eigenlijk niet door de beugel kunnen. Voel me totaal niet op m'n gemak bij haar, en zie het dus al helemaal niet zitten om mijn kind naar haar te vernoemen. Naar háár voor mijn gevoel jah en niet naar Micha, omdat die naam voor mijn gevoel haar naam is, en niet Micha's naam.

En als Micha die naam al had gehad toen we voor de eerste keer discussie over de achternaam hadden, was ik er vrijwel zeker nooit mee ingestemd om het kind zijn achternaam te geven...
De aversie die Micha nu heeft tegen zijn biologische vader en die achternaam, heb ik in misschien iets mindere mate tegen mijn schoonmoeder...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_22766644
Das een vervelende situatie Tex, maar ik begrijp jou standpunt heel goed. Ik zou dan toch proberen om de baby jou naam te laten krijgen, want als jij voor jou gevoel het naar haar vernoemd dan zit je er zelf ook niet lekker bij.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:00:18 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22766661
Ah op die manier. Lastig hoor... het laatste wat je wil is vette bonje, maar ik weet dat achternamen hele sterke gevoelens op kunnen roepen.
Ik ben er zo een die er heilig van overtuigd is dat ze haar eigen naam blijft houden na een evt. huwelijk en die ook het liefst haar evt. kinderen haar eigen naam zou willen geven.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:04:06 #155
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22766714
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ah op die manier. Lastig hoor... het laatste wat je wil is vette bonje, maar ik weet dat achternamen hele sterke gevoelens op kunnen roepen.
Ik ben er zo een die er heilig van overtuigd is dat ze haar eigen naam blijft houden na een evt. huwelijk en die ook het liefst haar evt. kinderen haar eigen naam zou willen geven.
Zo ben/was ik dus ook. Als we gaan trouwen hou ik sowieso mijn eigen achternaam. Ook omdat ik mijn achternaam gewoon heel mooi vind, en die komt ook niet zo veel voor.
Met Micha's achternaam ben ik uiteindelijk wel ingestemd, omdat ik dacht dat het voor hem blijkbaar ook belangrijk was. En dan krijg je dit Maar al dat 'gedoe' met zijn biologische vader is allemaal voor mijn tijd. Ik ken Micha alleen met die naam, en het heeft verder geen negatieve gevoelens voor mij. Maar ik voel me nu wel een beetje 'bedrogen'. We waren ingestemd met zijn huidige naam, en nu verandert alles opeens...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:05:10 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22766725
Heeft er hier iemand ooit gehoord van een placenta in 2 delen? Mijn zusje heeft dinsdag een echo gehad om te kijken hoe haar placenta nou precies ligt. Ze denken een stukje voor de ingang waardoor ze een geplande KS zou moeten krijgen. Dus van de week terug voor extra onderzoek maar nu schrijft ze dus dit:

' Ik heb een stuk placenta aan de voorkant van de baarmoeder en aan de achterkant van de baarmoeder zitten en het is dus niet duidelijk of dit aan elkaar doorloopt en dus voor de uitgang zit of niet. [...] ja inderdaad in 2 delen, schijnt ook nog te kunnen dus. Eigenlijk is het er 1 die aan de onderkant zit dus die in 2 stukken verdeeld is maar ze weten dus niet zeker of het echt verdeeld is en of het dus evt voor de uitgang zit.'

Heeft iemand hier wel eens van gehoord?
pi_22766887
Vervelende situatie inderdaad, Tex.

Wij zaten ook een beetje zo toen Damon geboren werd.
Ik heb sowieso mijn eigen naam gehouden toen we trouwden. Mijn man heeft in zijn leven 3 achternamen gehad. De naam die hij nu heeft is van zijn stiefvader die hij al jaren niet meer ziet. Daarom wilde ik ook dat onze kind(eren) mijn achternaam kregen.
Toen ik eenmaal zwanger was bleek dat mijn man er toch wel waarde aan hechtte dat zijn achternaam gebruikt werd. Ik heb er toen niet meer moeilijk over gedaan en Damon dus zijn achternaam gegeven (het is een mooie naam dus...) ach...

Brighteyes: nee, daar heb ik verder nooit van gehoord.....
pi_22766925
BE ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik sta nergens meer verbaasd van gezien Djulian in mijn buik een 2 kamerappartement had
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:23:47 #159
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22766991
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:18 schreef Anitra het volgende:
BE ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik sta nergens meer verbaasd van gezien Djulian in mijn buik een 2 kamerappartement had
Toen ik dat aan mijn moeder vertelde zei ze dat dat vaak op een miskraam uitloopt..
©Dumbo
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:25:34 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22767015
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:23 schreef texelonia het volgende:

[..]

Toen ik dat aan mijn moeder vertelde zei ze dat dat vaak op een miskraam uitloopt..
Wat? Dat 2-kamer appartement snap niet zo goed wat daarmee bedoeld word Of een gedeelde placenta?
Eigenlijk lijkt dat laatste me sterk, dat dat nog kan gebeuren aangezien ze er in het ziekenhuis redelijk relaxed over doen. Geen spoed of zo.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:29:50 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22767095
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Wat? Dat 2-kamer appartement snap niet zo goed wat daarmee bedoeld word Of een gedeelde placenta?
Eigenlijk lijkt dat laatste me sterk, dat dat nog kan gebeuren aangezien ze er in het ziekenhuis redelijk relaxed over doen. Geen spoed of zo.
Nee, dat 2-kamer appartement. Als ik het me goed herinner had Anitra een soort tussenschot in haar baarmoeder, wat er ook in resulteerde dat Djulian in een stuit lag maar zich niet kon draaien.

Een gedeelde placenta heb ik ook nog nooit van gehoord.
Maar jouw zus ging ongeveer gelijk op met mij toch? Dus lijkt me sterk dat ze nu nog een miskraam zou krijgen. Of in elk geval kun je het in dit stadium geen miskraam meer noemen...
©Dumbo
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:30:28 #162
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22767108
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 01:03 schreef Xanthe het volgende:

Loena soms is het inderdaad dat je denkt waarom mag dat nou niet???
Maar zoals velen zullen begrijpen ben ik met mijn achtergrond liever wel extra voorzichtig , ben allang blij dat beebje nog zo goed doet in mijn buik maar de angst zal nooit helemaal weg zijn.
Dan maar overtrokken voorzichtig , kan ik mezelf nooit voor mijn kop slaan dat ik iets fout heb gedaan...
Tuurlijk snap ik helemaal hoor
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_22767110
brighteyes, van een placenta in delen heb ik nooit gehoord nee! wel es van een dubbele baarmoeder, zoals Anitra had (met zo'n tussenschotje toch Anitra?). dat laatste kan inderdaad wel problemen opleveren bij zwanger worden/blijven, maar hoeft niet.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:52:12 #164
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22767444
Bright, heb ik ook nog nooit van gehoord eigenlijk die dubbele placenta( zeg maar nee dan krijg je er twee ) Apart hoor!!! Ga zo wel ff Googlen wil wel weten hoe dat nu eigenlijk zit.

Dat wat Anita heeft, dat tweekamerappartement , ken ik wel en komt wel regelmatig voor, heb jij er bij Djen geen problemen van ondervonden trouwens Anitra? Premature weeen/stuitligging?

[ Bericht 5% gewijzigd door Loena-tik- op 21-10-2004 10:57:57 ]
Hyves!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:56:11 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22767525
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nee, dat 2-kamer appartement. Als ik het me goed herinner had Anitra een soort tussenschot in haar baarmoeder, wat er ook in resulteerde dat Djulian in een stuit lag maar zich niet kon draaien.

Een gedeelde placenta heb ik ook nog nooit van gehoord.
Maar jouw zus ging ongeveer gelijk op met mij toch? Dus lijkt me sterk dat ze nu nog een miskraam zou krijgen. Of in elk geval kun je het in dit stadium geen miskraam meer noemen...
Nee precies, dat dacht ik dus ook, het kan natuurlijk altijd nog mis gaan maar het lijkt me sterk. Dat van die 2 kamers kan ik me idd wel indenken dat het, zeker in het begin, problemen op kan leveren.
Idd gelijk met jou, 4 daagjes later
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:13:14 #166
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22767812
Als je een placenta in twee delen hebt, moet je denk ik ook een navelstreng met een vertakking hebben Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_22767963
Goeie morgen, hebben jullie een beetje lekker geslapen?
Ik vanaf het moment dat naar de wc moest hoorde ik geluiden op de vliering.
In eerste instantie dacht ik aan lekage aangezien het nogal hard regende, maar regen dat trippeld niet naar een andere plek toe.
De katten? Dus maar eens kijken... Nee de kattn lagen ook te slapen.
Vervolgens was het een tijdje stil tot in 1 van de (nep) balken een behoorlijk lawaai kwam , echt een beest dus.
Jeroen maar eens wakker gemaakt en die stond op om op die balken te gaan kloppen , wat beantwoord werd met luid geknaag....
En vanaf dat moment heb ik niet echt lekker meer geslapen...
En nu uit zoeken hoe we die beesten het beste kunnen bestrijden beetje lastig aangezien we nog niet weten om wat voor beest het gaat....
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:35:54 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22768169
Op internet een tel. nummer van Postbus 51 Infolijn gevonden voor vragen over de naamswijziging. Daar konden ze mijn vraag niet beantwoorden. Ander nummer gekregen, gebeld, daar kreeg ik een of andere muts aan de telefoon die zelf niks wist volgens mij. Hoorde steeds als ik iets zei op de achtrgrond iemand anders iets zeggen en dan de mevrouw aan de telefoon dat herhalen. Maar goed, ze vroegen of er een akte van die achternaam ofzow was gemaakt (weet nu al niet meer hoe ze dat officieel noemde), maar dat wist ik niet. Weet alleen dat we het bij de Gemeente hebben laten vastleggen, maar of dat in die ene akte is??? Nou dat moest ik dan navragen bij de Gemeente. Dus weet nu eigenlijk nog niks
©Dumbo
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:36:24 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22768182
Hmmm, beetje gegoogled en het schijnt dus Placenta Bipartita te heten, maar heel veel wijzer word ik er niet van. Er is zowieso niet veel te vinden en wat ik vind is veelal spaans of frans of gewoon een verwijzing naar een classificering...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:44:11 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22768333
Zijn er hier trouwens nog zwangere dames die ook een enorm wisselende eetlust hebben?
De eerste 4 maanden had ik echt bijna geen trek en at ik vrij weinig. Daarna wisselde het per dag of ik wel of geen trek had. De afgelopen paar weken had ik echt heeel erg veel trek. Niet eens trek in lekkere dingen, maar ook echt honger. At veel meer dan normaal voor mijn doen. Sinds een weekje ongeveer heb ik weer helemáál geen trek juist.

Ik dacht dat het te maken heeft met een groeispurt. Dat als de baby een groeispurt heeft ik meer honger krijg ofzow. Vind het wel een beetje irritant eigenlijk. Was net aan mijn nieuwe eetritme gewend, en nu word ik weer overal misselijk van. Ga niet eens boodschappen doen omdat ik niet weet wat ik moet eten
©Dumbo
  donderdag 21 oktober 2004 @ 11:49:55 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22768450
Op dat formulier dat we van de Gemeente hebben meegekregen bij de erkenning staat wel: "Akte van erkenning van elk kind waarvan een vrouw thans zwanger is". Daarop staat dus ook "Geslachtsnaam kind". Zou dat zijn wat ze bedoelen? Want dan kunnen we het vast niet meer wijzigen. Maar aan de telefoon hadden ze het ergens anders over volgens mij.... Akte van geslachtsnaam, of Akte van naamswijziging, of zoiets.. Iets over de naam in elk geval.
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 11:56:11 #172
81992 Githa
pi_22768592
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:44 schreef texelonia het volgende:
Zijn er hier trouwens nog zwangere dames die ook een enorm wisselende eetlust hebben?
De eerste 4 maanden had ik echt bijna geen trek en at ik vrij weinig. Daarna wisselde het per dag of ik wel of geen trek had. De afgelopen paar weken had ik echt heeel erg veel trek. Niet eens trek in lekkere dingen, maar ook echt honger. At veel meer dan normaal voor mijn doen. Sinds een weekje ongeveer heb ik weer helemáál geen trek juist.

Ik dacht dat het te maken heeft met een groeispurt. Dat als de baby een groeispurt heeft ik meer honger krijg ofzow. Vind het wel een beetje irritant eigenlijk. Was net aan mijn nieuwe eetritme gewend, en nu word ik weer overal misselijk van. Ga niet eens boodschappen doen omdat ik niet weet wat ik moet eten
Ik heb veel last van maagzuur wat ook mijn eetlust bederft dus bij mij is het toch al wisselend.

Ik heb ook een vraagje...
Ik ben sinds gisteravond aan de diarree maar nu heb ik ook enorme pijnscheuten in mijn buik. Ik heb wel eerder buikgriep gehad en ook buikpijn maar nog nooit zo pijnlijk, ik verkramp er helemaal van.
Ik maak me toch een beetje zorgen omdat je je vermoedens dat het door de diarre komt niet bevestigd krijgt...wat denken jullie kan dat kwaad ?
pi_22768596
Ik heb idd een schot in mijn baarmoeder en deze zit zo dat vaak het vruchtje zich niet kan innestelen wat idd vaak eindigd met een miskraam (8x zwanger geweest en 2 kids zegt genoeg) De miskramen varieerden wel in leeftijd, van 5 weken tot ruim 16 weken. Als het zich dan genesteld had dan kon het idd zo zijn dat ik vroeg weeen had zoals met die 16 weken en werd het er gewoon uit "gewerkt" Met het vruchtje was niks "mis" maar het kon niet groeien in mijn baarmoeder en dan stoot het lichaam het dus af. Hoe het met Djen goed is gegaan is voor iedereen een raadsel en vooral voor de gyn in Gouda. Die snapte er werkelijk helemaal niks van. Zij lag goed en was goed op lengte en gewicht. Met Djulian is het idd een ander verhaal geworden, hij kwam in stuit ligging en kon niet draaien. Met als gevolg dus de k.s. Ook stond hier de gyn verbaasd toen ze mijn baarmoeder open maakte, dit hadden ze nog niet eerder gezien. Wat me wel opvalt is dat Djulian kortere beentjes heeft en of dat door het ruimte gebrek komt weet ik niet, maar zijn beentje groeien momenteel erg hard. Als ik ooit nog zwanger wil worden dan zou ik eerst geopereerd moeten worden zodat het schot doormidden gedeeld word en het dus mee kan bewegen en dan neemt de kans op miskramen en vroeg geboortes en stuitligging af.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:46:21 #174
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22769617
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, beetje gegoogled en het schijnt dus Placenta Bipartita te heten, maar heel veel wijzer word ik er niet van. Er is zowieso niet veel te vinden en wat ik vind is veelal spaans of frans of gewoon een verwijzing naar een classificering...
Ja ontdekte ik ook al en mijn frans ik ongeveer even goed als mijn spaans, niet veel soeps dus...
Het enige dat ik er uit kon halen is dat het vaak pas na de geboorte ontdekt wordt, klinkt mij dan wel weer positief in de oren, als ze het blijkbaar pas na de geboorte ontdekken wil dus zeggen dat het geen/weinig complicaties heeft gegeven.
Hyves!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 12:54:42 #175
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22769780
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:56 schreef Githa het volgende:

[..]

Ik heb veel last van maagzuur wat ook mijn eetlust bederft dus bij mij is het toch al wisselend.

Ik heb ook een vraagje...
Ik ben sinds gisteravond aan de diarree maar nu heb ik ook enorme pijnscheuten in mijn buik. Ik heb wel eerder buikgriep gehad en ook buikpijn maar nog nooit zo pijnlijk, ik verkramp er helemaal van.
Ik maak me toch een beetje zorgen omdat je je vermoedens dat het door de diarre komt niet bevestigd krijgt...wat denken jullie kan dat kwaad ?
Kan natuurlijk zo zijn dat je een buikgriepje hebt en omdat je darmen door je baarmoeder wat minder ruimte hebben waardoor de buikgriep pijnlijker is. Maar blijf wel opletten want die rommelende darmen kunnen prikkelend werken op je baarmoeder, waardoor je weeen zou kunnen krijgen. Maar het moeilijke is altijd dat je niet precies weet wat je voelt, meid bij twijfel gewoon je vk bellen.
Hyves!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 15:14:11 #176
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22772639
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:56 schreef Githa het volgende:
Last van maagzuur heb ik ook veel. Maar eerst had ik dan wel nog gewoon honger. Nu heb ik dat ook niet meer.
©Dumbo
  donderdag 21 oktober 2004 @ 15:58:57 #177
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22773619
Ik heb ook nog even gezocht op de placenta in twee delen en daarbij kwam ik onderstaande tegen.
http://www.ouders.nl/kindarts/ka0529.htm

Het lijkt dus iets redelijk normaals te zijn als ik het antwoord van die arts lees
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_22773868
De eerste maanden at ik ook erg weinig nu met mijn 23 weken heb ik ineens onwijs trek in zoete dingen , maar als die niet voorradig zijn dan maakt het me niet uit wat het is als ik maar iets kan eten.
En ik hou normaal niet van zoetigheid op brood , maar nu......
Ik hoop dat dat nog wel weer wat minder word....
  donderdag 21 oktober 2004 @ 16:13:53 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22773950
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:58 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog even gezocht op de placenta in twee delen en daarbij kwam ik onderstaande tegen.
http://www.ouders.nl/kindarts/ka0529.htm

Het lijkt dus iets redelijk normaals te zijn als ik het antwoord van die arts lees
Thanks Livelink!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 16:17:21 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22774030
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 16:10 schreef Xanthe het volgende:
De eerste maanden at ik ook erg weinig nu met mijn 23 weken heb ik ineens onwijs trek in zoete dingen , maar als die niet voorradig zijn dan maakt het me niet uit wat het is als ik maar iets kan eten.
En ik hou normaal niet van zoetigheid op brood , maar nu......
Ik hoop dat dat nog wel weer wat minder word....
Ja dat had ik dus ook, ineens veel meer zoet terwijl ik dat normaal ook nooit op brood enzow eet.
Maar nu is het dus weer omgeslagen naar weinig trek. Scheelt wel in de kilo's
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 18:29:58 #181
81992 Githa
pi_22776481
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 12:54 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Kan natuurlijk zo zijn dat je een buikgriepje hebt en omdat je darmen door je baarmoeder wat minder ruimte hebben waardoor de buikgriep pijnlijker is. Maar blijf wel opletten want die rommelende darmen kunnen prikkelend werken op je baarmoeder, waardoor je weeen zou kunnen krijgen. Maar het moeilijke is altijd dat je niet precies weet wat je voelt, meid bij twijfel gewoon je vk bellen.
Thnx Loena voor je reactie.
tja, zoals je zegt weet ik dus niet hoe een wee voelt en ook niet hoe het voelt om een buikgriep te hebben als je zwanger bent maar ik weet wel dat het gigantisch veel pijn doet en dat leek me toch ook niet normaal Nou moet ik morgen toch voor een echo dus als het dan niet minder is kan ik het altijd even vragen.
bah bah ben je net genezen van een goede verkoudheid
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 18:32:27 #182
81992 Githa
pi_22776525
Girly meissie ik hoop dat het allemaal goed gegaan is met je vandaag

snakelady hoe gaat het met jou ? het zal een emotionele dag zijn geweest....
pi_22777994
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:21 schreef Xanthe het volgende:
En nu uit zoeken hoe we die beesten het beste kunnen bestrijden beetje lastig aangezien we nog niet weten om wat voor beest het gaat....
Een (veld)muis misschien ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22780220
Muizen , ratten of in het ergste geval een marter.....
pi_22780385
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 21:04 schreef Xanthe het volgende:
Muizen , ratten of in het ergste geval een marter.....
Een wat ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 21 oktober 2004 @ 21:27:36 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22780786
Best leuke beestjes op te zien een marter maar je wil er geen last van hebben, ze kunnen veel schade aanrichten.

Lijkt een beetje op een fret, is er ook familie van.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 oktober 2004 @ 21:30:06 #187
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22780848
Nog geen nieuws van Girly? Ik hoop maar dat het een beetje gaat met haar...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22781095
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 21:27 schreef snakelady het volgende:
Best leuke beestjes op te zien een marter maar je wil er geen last van hebben, ze kunnen veel schade aanrichten.

Lijkt een beetje op een fret, is er ook familie van.
En het is ook nog een beschermde diersoort wat inhoud dat je er niets tegen mag doen als ie je huis vernielt.
Maar gelukkig heb ik connecties die ik zeker zal inzetten als het nodig is om het beestje te vangen en daarna elders uit te laten zetten.

Ik hoop dus dat het gewoon een muis is die is makkelijker te vangen , probleem is dat die meestal meteen met hun hele familie komen...
  FOK!fossiel donderdag 21 oktober 2004 @ 21:43:45 #189
2628 Karin
pi_22781180
zullen we de beestjesdiscussie voortzetten in Speeltuinbankje nr. 151: verse rel?!
pi_22781230
hoi meiden,

vanuit het bed met een laptop op schoot ben eindelijk een beetje bij om wat te typen..
ik ben blji dat het achter de rug is... de narcose verliep niet helemaal zo lekker.. kwam er weer paniekerig in en uit (dit keer deed het veeeel meer pijn).. toen ik eruit kwam trok ik dat ding uit mjin neus en hebben ze me wat bij gegeven omdat ik zeurde dat ik wilde slapen.. toen ik weer wakker werd ging ik weer zeuren.. (wat voelde ik me beroerd) maar mocht niet meer anders moest ik dan een nachtje blijven.. enigste wat ik herrinner eigenlijk dat ik erg vervelend was... ze hebben me vrij snel uit de uitslaapkamer gehaald.. waarschijnljik omdat ze me zat waren. (kan er niks aan doen dat ik er zo emotioneel van wordt, huilend roepen om je kind en dat je alleen maar wilt slapen)

eindelijk boven was ik nog gaar.. en was dus aan het bjikomen verder.. toen moest ik plassen....
wat een ramp was dat.. erg nodig plassen en het gevoel dat je blaas openknapt.... en het lukte maar niet.. zo erg dat ik moest janken van de pjin en omdat het niet lukte.. (als het echt niet lukte had ze het over een catheter,wat het inhoud weet ik niet meer) (en nog heb ik erg moeite met plassen,wat gepaard gaat met pijn) en blijf maar gaan achter mekaar.
ik mocht pas rond 1nen naar huis eindelijk na wat gegeten te hebben.

ik weet niet waar ik nu last van heb maar ik heb heel erg pijn , vooral als ik hoest,plast me omdraai of loop/sta ik kan eigenlijk alleen maar liggen.. dit had ik dus niet bij de vorige... ('voelt net alsof ik ergens een ballon in mjin lichaam heb wat op knappen staat met elk ding wat ik doe. en helpt niks met asprine en of ibu

zie wel of dit nog over gaat ... hoop snel want kan werkelijk niks nu..
nu vragen jullie je af.. heb je nog wat van die kleine meegekregen...
nee helaas niet... het was zo week dat er niets van overbleef.. (ze haalden het weg met zo'n zuigertje) jah had ik het wel ff moeilijk mee.. maar begreep het ook wel.

maar wat het belangrijkste is, is dat alles goed is verlopen en dat ik dit hoofdstuk nu kan afsluiten.
de pijn wacht ik nog wel ff af.. en anders bel ik gewoon terug dat het niet over gaat (het zijn geen menstru krampen. die zijn al eigenlijk gestilt met pijnstillers. het is duidelijk iets anders) de duizeligheid zal ook wel overgaan

hoop zo genoeg geinformeerd te hebben, en anders vragen jullie maar als er iets niet duidelijk is..
sory als het erg kortaf was en snel getypt.. maar zitten doet momenteel erg pjin.. dus hoop dat jullie dat begrijpen.

iedereen een hele dikke knuffel van shir
pi_22781342
Veel sterkte en laat je maar lekker verwennen.
  FOK!fossiel donderdag 21 oktober 2004 @ 21:51:37 #192
2628 Karin
pi_22781419
Ach Girly wat een rotervaring een catheter is als ze met een slangetje je blaas ingaan om hem te legen, klinkt erger dan het is, heb het zeer regelmatig gehad maar is niet echt pijnlijk hoor

Ik hoop dat je heel snel weer opknapt!
Sterkte
pi_22781451
Ach Girly meissie wat naar allemaal. Heel veel sterkte en doe rustig aan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22781513
Sterkte Girly
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 21 oktober 2004 @ 22:01:15 #195
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_22781703
Girly, wat een narigheid meid, sterkte
Hyves!
pi_22781707
girly... wat ellendig meid. hopelijk is de pijn snel over en kun je gaan uitrusten van deze heftige dag (en weken/maanden).
pi_22781833
Girly, heel veel sterkte!

Heel veel liefs voor jou

Liefs, Beaker
  donderdag 21 oktober 2004 @ 22:06:56 #198
1087 Merisse
broddeltante
pi_22781884
Oww Shir, ach meissie toch
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22781898
Girly heel veel sterkte!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 21 oktober 2004 @ 22:14:36 #200
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_22782100
Girly wat vervelend allemaal!! Doe lekker rustig aan, ik hoop dat de pijn gauw over is!
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')