abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22686081
En blaatte ik de topic weer vol, het vorige deel: Zwangerschap & geboorte# 110 - Snotje's topic!

2004
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
8 februari 2005: Githa
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
21 februari 2005: Ma-Maatje
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005: Luisa
18 maart 2005: DrFonk (papa)
21 maart 2005: weirdmiss
1 april 2005: renzell
2 april 2005: Superted (papa)
15 april 2005: Wiseguy79 (papa)
26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
10 mei 2005: Yfke en SPIRO
29 juni 2005: Jonnetje

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Mijn laaste van het vorige deel:
quote:
Dames, geniet maar ff van de rust. In Januari en Februari is het weer F5'en geblazen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  Jubileum moderator zondag 17 oktober 2004 @ 21:26:11 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22687855
Even de titel aangepast, zo is dit topic in 1 oogopslag in de ATlijst te herkennen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:27:13 #3
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22687881
vond het al zo verdacht dat ik het topic niet zag
pi_22688092
Hallootjes! Heerlijk een dagje uit geweest als slot op de vakantie van Jeroen en met dank aan een bekend winkel-keten die ons 4 kaartjes cadeau heeft gedaan voor het dolfinarium.
En we hebben heerlijk genoten met zijn 5en, we kunnen de kleine nu nog ongezien mee smokkelen
Tijdens de dolfijnenshow (die we 2 keer hebben bekeken) werd beebje erg druk en zat ik dubbel te genieten. Jeroen moet morgen weer om half 7 op zijn werk zijn en gaat ons normale ritme weer van start. Eindelijk echt genieten in ons huisje!

Hoe was jullie weekend?
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:36:23 #5
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22688098
Jdee, de meubelboulevard is inderdaad het niet het meest gezellige plekje om leuk te gaan winkelen, maar ze hebben er wel behoorlijk veel zaken met babyspullen, dus waarom zou je ergens anders willen gaan kijken?

Ik zou ook niet zo snel iets anders weten in de buurt van Utrecht. Alleen in Veenendaal schijnt nog een grote babyzaak te zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_22690518
je hebt wel lekker veel bij elkaar op de boulevard inderdaad, o.a. de babystunter en die schijnt toch vrij groot te zijn. Inderdaad niet erg gezellig maar wel veel babywinkels op loopafstand van elkaar.

Wij zijn vandaag overigens geslaagd voor onze babyuitzet, compleet. Ik hoef niet echt alles nieuw dus toen we gebeld werden dat een familielid alle babyspullen wegdeed
hebben we maar een afspraak gemaakt om te gaan kijken. Uiteindelijk hebben we alles genomen, dus we waren binnen een uur voorzien van:

- babykamer (commode, ledikant en kast)
- box
- kinderstoel
- wipstoeltje (easybob)
- loopwagen
- badset (standaard, badje etc.)
- teutonia kinderwagen/buggy (had nog weinig gehoord van het merk maar rijd perfect!)
en nog wat dingen

Gelukkig is ze erg zuinig geweest op alle spullen dus alles is nog erg mooi, je ziet eigenlijk niet dat er al kinderen in gelegen hebben enzo. De teutonia is alleen gebruikt voor de jongste en dus nog maar 1,5 jaar oud ofzo.

Een gek idee dat we in 1 klap klaar zijn maar wel heel erg lekker moet ik zeggen!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_22690554
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 21:26 schreef Lois het volgende:
Even de titel aangepast, zo is dit topic in 1 oogopslag in de ATlijst te herkennen.
Wat is er mis met mijn originele titel ??
pi_22691355
TC hou us op met dat zenuwachtige getik met je voet , ik kan niet slapen
pi_22691427
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 23:49 schreef Xanthe het volgende:
TC hou us op met dat zenuwachtige getik met je voet , ik kan niet slapen
Sorry

TC'tje druit heel langzaam af . . .
pi_22695317
Goedemorgen,

Vanwege de pijn in mijn heup heb ik dit weekend helemaal niks kunnen doen.

Vandaag ga ik mijn 3de trimester in (gaat toch snel hoor).

Ook heb ik vandaag mijn 5-jarig Fok jubileum
  maandag 18 oktober 2004 @ 08:49:39 #11
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22695485
Goedemorgen

ook ik heb wel lekker weekend gehad hoor, zaterdag jonge gezinnebeurs geweest, daarna bij mijn oma eten, daar kwamen wat later mijn vader en vrouw en me 2 zussies langs (zussie bleven slapen bij oma) dus ff lekker spelletje gespeeld met hun, en om 10 uur naar huis gegaan.

zondag ff de stad in geweest op zoek naar een trui (niet gevonden) lekker koffie gedronken bij me favo koffiehuisje daarna broodje gegeten bij favo tentje van vriendje, en toen lekker naar huis gegaan en de rest vd dag thuis geweest gezellig

gaat echt snel he lily (stiekum dan)

ik ga naar de vlos, tot straxxies. (volgens mij gaan ze vandaag controleren op suiker ieks...)
  maandag 18 oktober 2004 @ 10:06:06 #12
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22696179
ok weer back

bloeddruk 135/75 goed dus, 5 kg erbij in 3 weken tijd ze waren vergeten te zeggen dat ik urine mee moest nemen, morgen even terug voor urine inleveren en ook nog suiker prikken.
kleintje deed het goed, ligt al met koppie naar beneden toe en me buik was ook goed gegroeid (maar dat idee had ik al) 7 cm erbij in 3 weken tijd
over 3 weken weer terug voor next apk
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:15:39 #13
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_22697139
joepie de poepie, ik weet eindelijk hoe het werkt met de plaatjes!!!

En met die smilies dus ook....
En ik zie dat ik al in de lijst sta, leuk man!
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:18:05 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22697186
Hier gaat het wat minder, de oma van Remco (mijn man) is overleden, druk met familiezaken bezig dus.
Wat ik wel heel lief vind en even met jullie wilde delen is dat op de begrafenis Donderdag alle kleinkinderen een rode roos neerleggen en ik mag ook een witte roos neerleggen voor het frutselke in mijn buik, dat zou haar eerste achterkleinkind worden en daar was ze ook heel blij mee.
Ik kon mijn tranen echt niet meer bedwingen toen ze me dat vroegen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:20:01 #15
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22697221
LadyBos, het is vandaag heerlijk weer om terug te komen van vakantie Welkom terug
pi_22697223
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:18 schreef snakelady het volgende:
Hier gaat het wat minder, de oma van Remco (mijn man) is overleden, druk met familiezaken bezig dus.
Wat ik wel heel lief vind en even met jullie wilde delen is dat op de begrafenis Donderdag alle kleinkinderen een rode roos neerleggen en ik mag ook een witte roos neerleggen voor het frutselke in mijn buik, dat zou haar eerste achterkleinkind worden en daar was ze ook heel blij mee.
Ik kon mijn tranen echt niet meer bedwingen toen ze me dat vroegen.
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_22697312
Veel sterkte Snakelady!!!

Hier gaat wel weer stukjes aan beter. Als je rustig aan doet, dan lossen die lichamelijke klachten wel op heb ik gemerkt. Maar soms is dat moeilijk. Vooral om dan aan te moeten zien dat schoonmama alle zware schoonmaakklussen op zich neemt en jij daar maar een beetje staat te staan. Overigens ook nog een fikse verkoudheid gehad de afgelopen paar dagen, maar ook dat is nu zo goed als over. Strakjes ff naar de Hema om wat leuke dingen te scoren voor in het kamertje.
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:56:59 #18
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22697876
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:18 schreef snakelady het volgende:
knip..
ah gossie :'( gecondoleerd, ook voor remco natuurlijk. wat een mooi gebaar is dat van die rozen, en ook witte roos voor achterkleinkindje, erg mooi :'(

fijn dat het weer wat beter gaat Stiekumerd
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:11:17 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_22698132
Dank jullie wel, ik ga straks maar weer even naar opa, de meeste werken en ik wil hem nu niet alleen laten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:15:53 #20
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22698238
groot gelijk, zal opa wel fijn vinden dat hij niet gelijk alleen zit.
pi_22698462
Gecondoleerd en ik vind het ook een heel mooi gebaar om een witte roos namens het achterkleinkind tussen alle rode rozen mee te geven.
Sterkte!
  † In Memoriam † maandag 18 oktober 2004 @ 13:25:08 #22
81992 Githa
pi_22699523
snakelady gecondoleerd en wat een mooi idee om een witte roos te geven namens jullie frummeltje

Hier gaat het alweer wat beter, stem weer helemaal hersteld
Smurfje is de laatste dagen super druk, het lijkt wel of ik hem continu voel.
Gister zagen we voor het eerst een flinke trap als bobbel aan de buitenkant ...

Xanthe, hoe bevalt het nieuwe huisje ?

tex, nog veel last van je bekken/ rug of gaat het weer wat beter ? ...valt niet mee om een balans te zoeken he ? .....

pi_22699606
Snakelady, gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
  maandag 18 oktober 2004 @ 13:38:24 #24
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_22699791
snakelady gecondoleerd en wat een mooi heftig gebaar, zo'n witte roos. Echt heel erg mooi.

en dank iedereen voor de winkeltips, ik stap maar eens op de fiets zo
..en laat gaan...
pi_22700420
Snakelady, gecondoleerd, veel sterkte!

Martineke, je gaat goed hoor!

Het derde trimester voor Lily, het gaat zeker hard Minder fijn is dat je heup zo blijft zeuren, sterkte daarmee!

Hier moe, moe, moe. Gebroken nachten beginnen me op te breken, ik word moe wakker. Daarbij heb afgelopen week man en kind moeten verzorgen terwijl ik zelf ook niet al te fit ben geweest.
Remco helpt me wel veel in het huishouden en met Chiara enzo, maar dat neemt niet mijn futloosheid weg, ik blijf me een beetje energieloos voelen, bleh.
Vandaag toch weer aan het poetsen geweest en ik werd helemaal dizzy en flauw van de inzet. Dit lijkt me niet echt oke. Dus nu zit ik weer op mijn luie kont, net een dutje gedaan en maar weer snel aan de slag met Chiara om haar 's nachts weer goed door te laten slapen...
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')