Die kan je, als je Adobe illustrator hebt, downloaden van www.hqfl.dk Ook de juiste sites weten hoort bij het designer zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef Yeahinho het volgende:
Quasar, mag ik jou vragen waar je al die scherpe clublogo's vandaan hebt?
Dank je, Golfer.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:36 schreef golfer het volgende:
Top idee en erg leuk van je Quasar!![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:44 schreef meami het volgende:
Ik heb er nog geen van mijn clubje
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Geef eens de hoogtepunten aan met de seizoenen erbij als je wilt.
Ik noem mezelf dan ook geen designerquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die kan je, als je Adobe illustrator hebt, downloaden van www.hqfl.dk Ook de juiste sites weten hoort bij het designer zijn.
eh....quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Geef eens de hoogtepunten aan met de seizoenen erbij als je wilt.
dan ga ik even voor Fortuna aan het werk......quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik moet van Fortuna, Groningen, Den Bosch en De Graafschap nog hun hoogtepunten hebben met seizoenen. Als ik die weet, dan zijn ze af.
nog bedankt daarvoor, grrrrrrrrrr (we hadden voldoende aan gelijkspel in heerenveen, snik snik)quote:Op maandag 18 oktober 2004 04:56 schreef MaxPower het volgende:
Heerenveen:
1992-1993 promotie naar de eredivisie
Bedankt voor de aanbieding maar laat FCDB maar zitten,we hebben al een goeiequote:Op maandag 18 oktober 2004 03:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik moet van Fortuna, Groningen, Den Bosch en De Graafschap nog hun hoogtepunten hebben met seizoenen. Als ik die weet, dan zijn ze af.
Juist!quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanbieding maar laat FCDB maar zitten,we hebben al een goeie
Jij denk toch niet dat ik een newbie zoals die Terroboy eventjes de dienst in ONS topic laat uitmaken?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Juist!
(wat ben je ineens opvallend mild voor me?)
Dit topic is toch ook helemaal geen initiatief van TerroRobbiequote:Op maandag 18 oktober 2004 12:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij denk toch niet dat ik een newbie zoals die Terroboy eventjes de dienst in ONS topic laat uitmaken?
Handig.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die kan je, als je Adobe illustrator hebt, downloaden van www.hqfl.dk Ook de juiste sites weten hoort bij het designer zijn.
Klopt maar hij is wel begonnen over een nieuwe FCDB banner die dus absoluut niet nodig isquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dit topic is toch ook helemaal geen initiatief van TerroRobbie.
En als er al een nieuwe nodig is, dan maak ik die zelf wel!quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar hij is wel begonnen over een nieuwe FCDB banner die dus absoluut niet nodig is
haha ja als fortuna 54 meetelt kan ik voor helmondia55 ook nog ff t een en ander gaan opnoemenquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:52 schreef Evertje het volgende:
[..]
nog bedankt daarvoor, grrrrrrrrrr (we hadden voldoende aan gelijkspel in heerenveen, snik snik)
Fortuna-facts:
1956-1957 2e in eredivisie (als Fortuna '54)
1956-1957 beker gewonnen (als Fortuna '54)
1963-1965 beker gewonnen (als Fortuna '54)
01-07-1968: oprichting Fortuna Sittardia Combinatie (later Fortuna Sittard genoemd)
1981-1982: promotie eredivisie
1983-1984: verliezend bekerfinalist
1984-1985: kwartfinale Europacup II
1994-1995: kampioen Eerste Divisie
1998-1999: halve finale Intertoto
1998-1999: verliezend bekerfinalist
23-10-1999: afscheid van De Baandert
2000-2001 winnaar nacompetitie
misschien kan meami me aanvullen als ik iets belangrijks vergeten ben
beetje respect voor de eerste betaald voetbalclub in Nederlandquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha ja als fortuna 54 meetelt kan ik voor helmondia55 ook nog ff t een en ander gaan opnoemen
das waarquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:02 schreef Evertje het volgende:
[..]
beetje respect voor de eerste betaald voetbalclub in Nederland
volgens mij hoort dit toch echt bij de geschiedenis van Fortuna. Fortuna speelde toch niet voor niks de eerste wedstrijd van het seizoen in Fortuna '54 shirtjes vanwege het 50 jarig bestaan..........
bakermat van het betaalde voetbal, zekersquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
das waar
is fortuna de eerste betaald voetbal club ja?![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:40 schreef Evertje het volgende:
[..]
bakermat van het betaalde voetbal, zekers
je hebt half niet in de gaten wat voor schitterende club het is
Stond laatst in de Johan. Geweldig verhaal. Die man achter Fortuna is nog behoorlijk aan de grond geraakt volgens mij daarna. Aardig machtsspelletje met de KNVB toen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:40 schreef Evertje het volgende:
[..]
bakermat van het betaalde voetbal, zekers
je hebt half niet in de gaten wat voor schitterende club het is
yep, heb schitterende documentaire op video staanquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Stond laatst in de Johan. Geweldig verhaal. Die man achter Fortuna is nog behoorlijk aan de grond geraakt volgens mij daarna. Aardig machtsspelletje met de KNVB toen.
Gied Joosten is de man, heb de Johan er even bijgepakt.
Misschien zijn die sites te vinden onder het kopje links. Ik heb er niet echt naar gezocht.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Handig.
Heb je nog meer sites die vector logo's sparen?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je een mooie banner voor het topic Hoofdklasse C Zaterdag seizoen 2004/2005 (naar eigen inzicht) willen maken?
edit: met Excelsior'31 erin!
Omdat ik één stijl hanteer kan ik binnen vrij korte tijd deze clubbanners maken. Jullie vragen om een competitiebanner die automatisch zal afwijken van deze stijl. Daar gaat voor mij teveel tijd in zitten, plus ik zou niet weten hoe ik aan die clublogo's moet komen in vector.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Oh voor de hoofdklasse A dan ook, met ASWH erin.
Als er een centraal topic over is, wil ik er best een maken.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:54 schreef methodmich het volgende:
Doe er eens ééntje van FC Porto, gewoon voor de mooi.
Is goed hoor, maar hij hoeft van mij niet ingewikkeld. Bijvoorbeeld een gras achtergrond en op de voorgrond duidelijke letters met: het Zaterdag Hoofdklasse C topic. Plus natuurlijk een klein FOK! logo. Maar als het teveel werk is laat maar zitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 04:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik één stijl hanteer kan ik binnen vrij korte tijd deze clubbanners maken. Jullie vragen om een competitiebanner die automatisch zal afwijken van deze stijl. Daar gaat voor mij teveel tijd in zitten, plus ik zou niet weten hoe ik aan die clublogo's moet komen in vector.
[..]
Als er een centraal topic over is, wil ik er best een maken.
Even de feiten;quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Even de feiten;
Opgericht 1967
Palmares
Kampioen van Nederland 1948
Kampioen van de 1e divisie 70-1,98-9,00-1 en 03-4
Promotie via nacompetitie 82-3 en 91-2
Verliezendbekerfinalist 1991
Dat kan toch ook niet tippen aan een 2e plaats in '95?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:04 schreef Tiemie het volgende:
Danku. je bent alleen ons kampioenschap vergeten.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:04 schreef Tiemie het volgende:
Danku. je bent alleen ons kampioenschap vergeten.
Nogmaals: je verwacht toch niet dat ik elk hoogtepunt ken van welke club dan ook? Dat kampioenschap is iig langer dan 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet tippen aan een 2e plaats in '95?
I know, I know...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nogmaals: je verwacht toch niet dat ik elk hoogtepunt ken van welke club dan ook? Dat kampioenschap is iig langer dan 10 jaar geleden.
Volgens de VI in 1964.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Even de feiten;
Opgericht 1967
Die hoogtepunten haal ik uit de VI gids en die gaat maar tot 10 jaar terug. Ik heb al gezocht op internet naar hoogtepunten voor verschillende clubs maar weinig gevonden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
I know, I know...Is alleen wel frappant dat je steeds wel een paar hoogtepunten per club weet te noemen, maar meestal niet helemaal volledig bent.
Waarom is u niet msn-online btw.
Toen nog zonder Wilhelminaquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Volgens de VI in 1964.
Dat doen we al reeksen lang!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Maareuh, gaan jullie die prachtige banner nog gebruiken voor het FCDB topic? Jawel hè?
Lijkt mij eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Maareuh, gaan jullie die prachtige banner nog gebruiken voor het FCDB topic? Jawel hè?
Omdat weinig mensen nu online zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
en waarom ben jij niet op msn?
Nee hoor, maar de graafschap werd in het seizoen 89/90 ongeslagen kampioen van de eerste divisie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals: je verwacht toch niet dat ik elk hoogtepunt ken van welke club dan ook? Dat kampioenschap is iig langer dan 10 jaar geleden.
Doe eens F5.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:46 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de graafschap werd in het seizoen 89/90 ongeslagen kampioen van de eerste divisie.
Leuk dat je ook aan DutchGooner hebt gedacht!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |