abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22677765
Zesde wereldtitel voor Rossi

Uitgegeven: 17 oktober 2004 09:46

PHILLIP ISLAND - Valentino Rossi heeft zijn zesde wereldtitel in het wegracen behaald. De 25-jarige Italiaan behaalde zondag op Yamaha op het circuit van Phillip Island bij Melbourne in de Grote Prijs van Australië zijn achtste seizoenzege in de MotoGP in vijftien races.

Door de overwinning stelde hij de prolongatie van zijn wereldtitel veilig. Het was de 67e zege in zijn loopbaan en zijn 100e podiumplaats in 139 GP's. Voor Yamaha betekende de wereldtitel de eerste na twaalf jaar.

Rossi pakte zijn eerste wereldtitel in 1997 in de 125cc. Twee jaar later werd hij wereldkampioen in de 250cc en vanaf 2001 vier keer op rij in de zwaarste klasse 500cc die vanaf 2002 omgedoopt werd in de MotoGP.

Nu alleen nog ff de formule 1 veroveren
pi_22677999
kan ie niet
Bah !
pi_22678063
Ik zie het hem anders best nog doen.
pi_22678072
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:55 schreef viezerdt het volgende:
kan ie niet
Kan ie wel; tijdens testritten in een ferrari was ie sneller dan Luca Badoer, de officiele testrijder van Ferrari.

Maar ik denk niet dat ie de F1 in wil, ik zie hem eerder gaan rallyrijden.
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:25:01 #5
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_22678572
The Doctor

Fantastisch wat hij ook dit jaar weer heeft laten zien, de wedstrijd van vandaag heb ik nog niet gezien maar ik hoorde dat hij Sete Gibernau in één van de laatste rondes heeft geklopt, hulde! Echt bizar wat Rossi laat zien, en dit is nog maar zijn eerste jaar bij Yamaha en dan direct al kampioen worden is grote klasse.
In de Formule 1 zal hij het ook wel goed doen maar van mij mag die nog wel een paar jaar MotoGP blijven rijden, respect voor Rossi.

Heeft hij het eigenlijk al weer bijgelegd met Gibernau?
pi_22679378
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 13:25 schreef -Hans- het volgende:
The Doctor

Fantastisch wat hij ook dit jaar weer heeft laten zien, de wedstrijd van vandaag heb ik nog niet gezien maar ik hoorde dat hij Sete Gibernau in één van de laatste rondes heeft geklopt, hulde! Echt bizar wat Rossi laat zien, en dit is nog maar zijn eerste jaar bij Yamaha en dan direct al kampioen worden is grote klasse.
In de Formule 1 zal hij het ook wel goed doen maar van mij mag die nog wel een paar jaar MotoGP blijven rijden, respect voor Rossi.

Heeft hij het eigenlijk al weer bijgelegd met Gibernau?
Nee, Gibernau en Rossi zijn even geen vriendjes meer. Biaggi en Rossi schijnbaar wel; Rossi werd uitgebreid gefeliciteerd door Biaggi. Mooi moment.
  zondag 17 oktober 2004 @ 14:53:50 #7
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_22680136
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:14 schreef Flowce het volgende:

[..]

Nee, Gibernau en Rossi zijn even geen vriendjes meer. Biaggi en Rossi schijnbaar wel; Rossi werd uitgebreid gefeliciteerd door Biaggi. Mooi moment.
uuhhm Biaggi en Rossi weer vrienden? de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Voor de mensen die net zoals ik de race nog niet hebben gezien de race is nu op nederland 2 te zien.
pi_22680184
Wat een fenomeen is het toch. Ik zou hem eigenlijk wel graag over zien stappen naar de F1. Zijn dominantie in de MotoGP is te groot en ik denk dat hij zeker de capaciteiten heeft om ook de F1 te gaan domineren.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_22680283
Nee, laat hem maar rallyrijden, is veel stoerder dan F1
pi_22682229
Hij is echt een legende. Zeker na dit seizoen want aan het begin werd wereldkampioen worden nog voor onmogelijk gehouden en toch flikt hij het. Hulde
...drop it like it's hot...
pi_22701877
als Rossi de nr. 2 op een ronde zet, dan mag hij van mij naar de F1 of rally

hij is goed he
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_22710142
Ik hoop dat hij nog een paar jaartjes in de MotoGP blijft. Dan komt hij tenminste nog af en toe in nederland. Als je ziet hoe het publiek reageert op hem tijdens de TT dan merk dat ze eigenlijk alleen voor hem komen. Zonder hem zal het een stuk minder zijn. Maar ik zal toch wel naar de TT blijven gaan.
...drop it like it's hot...
pi_22721984
Wat een held, het lukt hem gewoon op een Yamaha.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:00:02 #14
30919 mitt
Michael Corleone
pi_22722104
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Wat een held, het lukt hem gewoon op een Yamaha.
Hij ging toch expres naar een zwakker team omdat er anders helemaal niks aan was?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_22722112
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 13:00 schreef mitt het volgende:

[..]

Hij ging toch expres naar een zwakker team omdat er anders helemaal niks aan was?
Yep.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22766845
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 13:00 schreef mitt het volgende:

[..]

Zoiets. Hij was Honda zat omdat als 'ie won het altijd aan de motor lag en als hij verloor dan lag het altijd aan hem, volgens Honda. Ik kan me voorstellen dat je dan wel weg wil! Zijn mooiste prestatie vind ik trouwens het winnen van de eerste GP, dat had echt nooit iemand verwacht!

Rossi, de held van de MotoGP klasse!

[ Bericht 0% gewijzigd door snellejelle op 21-10-2004 10:19:54 ]
pi_22945412
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 10:12 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Zoiets. Hij was Honda zat omdat als 'ie won het altijd aan de motor lag en als hij verloor dan lag het altijd aan hem, volgens Honda. Ik kan me voorstellen dat je dan wel weg wil! Zijn mooiste prestatie vind ik trouwens het winnen van de eerste GP, dat had echt nooit iemand verwacht!

Rossi, de held van de MotoGP klasse!
Die eerste GP op de Yamaha, dit seizoen, prachtig, die vergeet ik niet zomaar weer, hoe hij Biaggi eruit reed met z'n grote smoel op z'n Honda, prachtig! Erg mooi gezicht vond ik dat, voor Rossi was het ook een emotionele race (zoals wel meerdere hoor ).
pi_22960547
en dan die kut bek van sate'' na de race
jongen jongen wat een slechten verliezer!
als je mijn spel fouten vind mag je ze houden
pi_22976563
En de laatste GP van dit seizoen in Valencia sluit hij ook winnend af.

Mooie beelden van Rossi door het seizoen heen trouwens bij de NOS net.
pi_22978377
Vanwaar eigenlijk zijn bijnaam de dokter?
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:17:45 #21
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_22978563
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:07 schreef Leatherface het volgende:
Vanwaar eigenlijk zijn bijnaam de dokter?
quote:
“He is a real doctor when comes to motorcycles. He pointed out the problems to us,” said Furusawa, adding that Rossi simply knows the ‘treatment’ needed to boost the performance of the racing bikes.
Even opgezocht, .
Die gast heeft racen in z'n bloed zitten.. Echt een ongekend talent.
Ik denk dat ie het in de F1 zo gek nog niet zou doen.
-
pi_22978591
Net zoals Ayrton Senna dus, racing in his blood.
pi_22980485
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 15:43 schreef zjroentje het volgende:
En de laatste GP van dit seizoen in Valencia sluit hij ook winnend af.

Mooie beelden van Rossi door het seizoen heen trouwens bij de NOS net.
Alleen jammer dat er geen enkele hersencel op de NOS internetredactie aanwezig is. Zie http://www.nos.nl/sport/a(...)eeftnietscadeau.html

Rossi op een Honda als bijlage en nergens in het bericht waar gereden werd
  maandag 1 november 2004 @ 09:25:13 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_22992010
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 18:55 schreef okee6 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er geen enkele hersencel op de NOS internetredactie aanwezig is. Zie http://www.nos.nl/sport/a(...)eeftnietscadeau.html

Rossi op een Honda als bijlage en nergens in het bericht waar gereden werd
Ja idd wat raar je kunt toch wel ergens zo'n plaatje van zijn blauwe motor krijgen. Beetje snel inelkaar geflanst
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_22992410
Geweldig, negen overwinningen, meer dan 300 punten in zijn eerste eizoen op een Yamaha en ook nog 'ns de weredltitel, dat had toch bijn aniemand verwacht toen hij zijn overstap aankondigde!
  maandag 1 november 2004 @ 10:05:10 #26
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_22992481
ROSSI RULES!!
Heb het geluk gehad dat ik hem een aantal malen heb mogen ontmoeten! Hij is in real-life ook helemaal top! Geweldige kerel!
Melandri is ook cool.
Met Biaggi nog zelfs een cappucino gedronken in zijn motor-home.

ROSSI! El Magnifico...

Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_23018868
Surtees believes Rossi should make F1 move

John Surtees, who won seven world crowns on 350cc and 500cc motorcycles before embarking on a 12-year Formula One career which saw him win the 1964 title with Ferrari, believes MotoGP king Valentino Rossi shouldn't leave his switch to F1 much longer if he wants to copy the Briton.

The 70-year-old who was king on two wheels between 1956 and 1960 before making the switch insists Rossi, who has toyed with taking his career along the same path, should take the big step.

“If Vale wants to make his mark in F1 he needs to move while he is still getting better on a bike - not when he levels off," Surtees told The Sun.

“He certainly has the temperament to be an F1 racer but it all depends whether he has the speed. If you are naturally quick the rest will follow.

“Vale has made the bike world extremely exciting but he would add a whole new dimension to Formula One.”

The Italian tested with Ferrari last April and proved his greatness in MotoGP this year by switching from Hondo to Yamaha and a fourth consecutive world title.

Rossi won the season-ending Valencia Grand Prix on Sunday. He has one year left on his Yamaha contract.

pi_24334492
Van de week de samenvatting gezien van het hele jaar, mooi om nog eens terug te zien. (volgens eurosport commentator ging hij van Aprillia naar Yamaha )

Rossi is gewoon een legende, niet alleen kwa race capiciteiten maar ook in zijn doen en laten, sportief, vrolijk, altijd een lolletje, durft risico te nemen (Honda>Yamaha) en dat maakt het allemaal nog mooier

Als ik dan kijk naar dat stomme gedoe van Gibernau aan het begin van een race, die stomme doventaal en de on-sportivteit nadat rossi hem versloeg om het kampioenshap
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_24336412
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:41 schreef mikezwet het volgende:
Van de week de samenvatting gezien van het hele jaar, mooi om nog eens terug te zien. (volgens eurosport commentator ging hij van Aprillia naar Yamaha )

Rossi is gewoon een legende, niet alleen kwa race capiciteiten maar ook in zijn doen en laten, sportief, vrolijk, altijd een lolletje, durft risico te nemen (Honda>Yamaha) en dat maakt het allemaal nog mooier

Als ik dan kijk naar dat stomme gedoe van Gibernau aan het begin van een race, die stomme doventaal en de on-sportivteit nadat rossi hem versloeg om het kampioenshap
ben ik toch niet helemaal met je eens. nou ben ik een groot rossi fan, maar dat "gedoe" met Gibernau komt niet alleen door gibernau. rossi die heeft ook wel het een en ander gedaan om gibernau flink uit te dagen. kijk ook maar naar vorig jaar, toen biaggi de grootste rivaal was van rossi. toen was het ook flinke ruzie. zelfs hebben ze een keer een gevecht gehad. dan denk ik: dat is geen manier om met elkaar om te gaan, sportiviteit is dan ver weg, zowel van rossi als biaggi. en dat is nu ook het geval naar mijn mening.
Laten we hopen dat 2005 een sportief jaar word op het gebied van racen en de relaties tussen de mannen!
pi_26126197
En hij flikt het weer he...1e race van het seizoen, sochtens in de trainingen hard onderuit gegaan, moet hij met een motor die niet is ingereden meteen vol uit gaan en hij word weer 1e. De laatste 4 rondes waren zeker spannend. Nou blijft natuurlijk de discussie of het wel netjes was om in die laatste bocht in te halen, maar volgens mij kon het wel. Zoals ze zeiden op eurosport: "dat is racen, het is volkomen legaal." Na deze race ben ik er zeker van dat het een heel moeilijk jaar gaat worden voor rossi en gibernau. uit het oogpunt van concurentie (hayden, melandri, edwards) maar ook uit het oogpunt van ruzie's op de baan, maar zeker ook buiten het racen om.
pi_26126405
Ik vond dat Gibernau zelf naar binnenstak en werd opgevangen. Dan is het logisch dat als Rossi niet omvalt, hij zelf richting grindbak moet. Goed geraced inderdaad en een terechte zege
pi_26127565
Prachtige finish(en laatste ronde) vandaag en ook in mijn ogen terecht gewonnen.
pi_26127782
Foto's van Motorforum

Mooi slot gewoon, als hier een vervolg op komt (kwa regels) gaan we net als in de formule 1, dan neemt niemand meer risico en zien aleen maar optochten.

Ik mag die sete gibernau al helemaal niet zo, altijd dat stome "versje" in de camera en dat omhoog gewijs. Nu weer dat toneelstuk met die arm.

Wel mooi dat rossi zo liep van kijk die aansteller toen ze de trap op liepen.

Rossi verdient het gewoon, had gibernau maar moeten wachten tot de laatste bocht

Nu ik die foto's hierboven zie had gibernau hem op de 3e foto al kunnen zien en had ie iets uit kunnen wijken, of tenminste zijn motor iets rechtop kunnen zetten.
pi_26129338
Ik heb het gezien, echt fenomenaal van begin tot eind
Alleen dat Spaanse publiek die hem voor hoerenzoon uitschold, diep triest en dan die burgemeester van Jerez die Gibernau wel zoende maar Rossi niet
En Gibernau zag Rossi aankomen en had hem gewoon de ruimte moeten geven maar dat deed ie niet dus nam Rossi die zelf maar

Om 20:45 uur op Ned.2 een samenvatting van deze schitterende openingsrace...

Toen waren het nog vriendjes...

[ Bericht 8% gewijzigd door ilona-scuderia op 10-04-2005 20:40:45 ]
pi_26131281
De NOS liet alleen de laatste ronde zien
Zo'n mooie race en dan maar 1 minuutje aandacht...
pi_26133865
nou hoeven we gibernau ook niet helemaal af te kraken, wan topz ich zijn reactie die die gaf...rossi zou precies het zelfde gedaan hebben. Maar ik vind dat dan ook niet meer dan logisch als je weet wat er voorgaande jaren is gebeurd. Laten we het spaanse publiek afkraken, want iemand voor hoerenzoon binnen halen met de middelvinger omhoog...dat is geen sport meer!!!!!!
pi_26136677
Kerel wordt met de dag arroganter...
pi_26151265
Pracht race gister zeg! Heeft iemand de laatste ronde misschien op film staan op zijn computer?
pi_26155232
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Moreno het volgende:
Pracht race gister zeg! Heeft iemand de laatste ronde misschien op film staan op zijn computer?
ik weet niet of mensen wel eens tv kijken via hun pc, en of ze dan ook rechtstreeks kunnen opnemen, want vanavond komt om kwart voor 1 motorsport weekend (eurosport)...en daar zal vast die laatste ronden te zien zijn!!!

dus... mensen die tv kijken via hun pc... anders moeten we w8en tot het jaar overzicht in november
pi_26155513
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef Moreno het volgende:
ik heb dat filmpje hier ergens uit een topic gehaald, maar ik weet niet meer waar....
Dus ik heb het filmpje online gezet :
>>>>KLIK<<<<
pi_26165706
Die blik van Gibernau bij het langslopen naar Rossi. Priceless.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:35:59 #42
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26169688
Gibernau pakt Rossi nog wel terug..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:25:30 #43
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_26172229
Geweldige wedstrijd weer
Die laatste paar rondes waren echt briljant, dit beloofd wat voor het komende seizoen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:14:58 #44
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_26176113
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:35 schreef TimoBasso het volgende:
Gibernau pakt Rossi nog wel terug..
mja denk et niet op zo'n manier,, die Rossi heeft gewoon grotere ballen om steeds zo laat in de bocht te remmen etc,,, het wachten is denk ik meer op een strijd tussen Rossi en Pedrosa over 1 a 2 seizoenen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_26177451
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:14 schreef DAMH het volgende:

[..]

het wachten is denk ik meer op een strijd tussen Rossi en Pedrosa over 1 a 2 seizoenen
ik denk dat het eerder wachten is op hayden, over een aantal races. als je ziet hoe hij er op vooruit is gegaan, op technisch gebied met z'n machine en mentaal. vroeger raakte hayden z'n concentratie kwijt..de 1e 4 rondes kon die goed met de kopgroep mee rijden...nu rijd ie (als ie blijft zitten) de hele race in de kop groep. ik denk dat hayden snel genoeg een groote rivaal word van rossi. Al zal hayden nooit het seizoen winnen als rossi nog mee doet.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 13:44:13 #46
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26974729
La Gazetta meldt vandaag dat Il Dottore vanaf 2007 in de Formule 1 gaat racen!

Hij verlengt dus zijn contract voor de MotoGP met 1 jaar en gaat dan op 4 wielen racen.

Ik ben benieud!
pi_27128573
Dus nog 1 jaar MS in de Ferrari en daarna neemt Rossi het stuurtje over.
Bij Hoevelaken linksaf
pi_27134877
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:46 schreef TheRipper het volgende:
Dus nog 1 jaar MS in de Ferrari en daarna neemt Rossi het stuurtje over.
Hoop het niet
  zaterdag 28 mei 2005 @ 23:55:02 #49
121583 Ninjoo
Hell is just a Sauna
pi_27442049
Hmm, van mij mag hij wel op 2 wielen blijven rijden, vooral omdat ik zo geen F1 kijkster ben (helemaal niet dus), en wel Motogp.
Zonder Vale zou de Motogp wel een minder flamboyante kampioen krijgen! Ik moet er niet aan denken dat die kwaad kijkende Gibernau de titel dan (eindelijk voor hem) eens kan winnen! Nee, geef mij Vale maar als kampioen. En als hij dan toch over wil stappen, dan moet ie ook maar kampioen in de F1 worden! *lol*
Keeper of the Umbrella of Doom
pi_27442313
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 23:55 schreef Ninjoo het volgende:
Hmm, van mij mag hij wel op 2 wielen blijven rijden, vooral omdat ik zo geen F1 kijkster ben (helemaal niet dus), en wel Motogp.
Zonder Vale zou de Motogp wel een minder flamboyante kampioen krijgen! Ik moet er niet aan denken dat die kwaad kijkende Gibernau de titel dan (eindelijk voor hem) eens kan winnen! Nee, geef mij Vale maar als kampioen. En als hij dan toch over wil stappen, dan moet ie ook maar kampioen in de F1 worden! *lol*
ik ben het totaal met je eens...
pi_27445370
quote:
Gibernau . Tegen die tijd zal er toch wel weer een andere concurent voor hem zijn hoop ik, edwards of hayden
  zondag 29 mei 2005 @ 12:05:28 #52
121583 Ninjoo
Hell is just a Sauna
pi_27448291
Is te hopen van wel ja! *lol* desnoods Biaggi ofzo. Alles beter dan Gibernau, wat mij betreft!
Nicky of Marco, die het ook verbazingwekkend goed doet tot nu toe, zouden wel waardige opvolgers zijn. Al ga ik er liever niet van uit dat Vale weg gaat, natuurlijk!
pi_27449637
als rossi weg is, en gibernau word wereld kampioen..dan komt rossi meteen terug naar de GP, want hij kan dat toch niet uitstaan..
pi_27449720
gaan er hier trouwens mensen naar de Dutch TT..? ik kan niet en ik baal er flink van... want stel dat rossi weg gaat...is het dit jaar of volgend jaar nog de kans om hem te zien..
  zondag 29 mei 2005 @ 13:47:31 #55
121583 Ninjoo
Hell is just a Sauna
pi_27450993
Nee, en daar baal ik ook flink van! En ik kan het ook niet eens op tv volgen!
  zondag 29 mei 2005 @ 13:48:45 #56
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_27451021
ik ga naar de TT
Kon vorig jaar ook al met gratis kaarten, maar het feestje de avond ervoor was ietsje te heftig

Dit jaar moet en zal ik het gewoon meemaken
  zondag 29 mei 2005 @ 14:59:21 #57
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_27452875
quote:
Sete had is toch al een keer kampioen geweest?

Ik hoop trouwens ook dat Rossi gewoon blijft en dan hope dat Pedrosa tegen em kan strijden
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_27453311
quote:
Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef DAMH het volgende:

[..]

Sete had is toch al een keer kampioen geweest?

Ik hoop trouwens ook dat Rossi gewoon blijft en dan hope dat Pedrosa tegen em kan strijden
Misschien vroeger in de 50cc ofzo maar niet in de MotoGP
pi_27461707
Criville is de enige Spaanse wereldkampioen in de 500cc/motogp.
pi_27462676
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:17 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Misschien vroeger in de 50cc ofzo maar niet in de MotoGP
Je bedoelt zeker 500cc lol
Volgens de berichten wil rossi helemaal niets weten van een overstap naar de F1:
http://www.eurosport.com/(...)9321_sto719260.shtml
(k zal voor de verandering, sinds 4 jaar de Dutch TT gaan zien vanaf de tv, k hoop voor goed weer voor de mensen die wel gaan, k blaas die regenbuien wel even weg ofzo).
pi_27472424
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:28 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker 500cc lol
Volgens de berichten wil rossi helemaal niets weten van een overstap naar de F1:
(k zal voor de verandering, sinds 4 jaar de Dutch TT gaan zien vanaf de tv, k hoop voor goed weer voor de mensen die wel gaan, k blaas die regenbuien wel even weg ofzo).
Nee vroeger toen hij klein was en misschien in de 50cc reed. In 500 is hij ook geen kampioen geweest
pi_27633849
Rossi heeft nog eens een keer een Pole gehaald, morgen ckers wel kijken om 13:30
pi_27645169
Wat een top Motogp race weer, machtig te zien hoe Rossi speelt met de concurrentie, Priceless!
pi_27645325
Toch best leuk raceje
pi_27651654
hmmm maar je zag ook wel dat biaggi goed terug was gekomen...want rossi had het er wel moeilijk mee. tenminste, hij moest er wel wat voor doen, hij kon niet gaan spelen met inlaten halen en weer terug komen wat ie wel eens doet. voor de rest prachtige race
pi_27656136
Gelukkig is het niet zoals in de Doohan tijd, wegrijden en met 20-30 seconden voorsprong winnen. Ik denk dat Rossi daar wel een beetje rekening mee houd, beetje spanning en strijd
pi_27664264
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef mikezwet het volgende:
Gelukkig is het niet zoals in de Doohan tijd, wegrijden en met 20-30 seconden voorsprong winnen. Ik denk dat Rossi daar wel een beetje rekening mee houd, beetje spanning en strijd
Ja idd, je ziet gewoon aan alles dat ie daar van houdt, en hij weet hoe hij het publiek moet ammuseren, hijs niet voor niets 'de doctor' lol,
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:51 schreef Eastwood het volgende:
hmmm maar je zag ook wel dat biaggi goed terug was gekomen...want rossi had het er wel moeilijk mee. tenminste, hij moest er wel wat voor doen, hij kon niet gaan spelen met inlaten halen en weer terug komen wat ie wel eens doet. voor de rest prachtige race
Biaggi wou natuurlijk ook zn spierballen laten zien in zn thuisland, ghehe als je dan kijkt met de champagne en bekers, die twee keken elkaar bijna niet aan ten minste rossi bleef telkens uit de buurt van biaggi en stond telkens bij capirossi of champagne te drinken, die twee zijn echt nog geen goede maatjes, maar mssn maar goed ook voor de races
  maandag 6 juni 2005 @ 18:32:56 #68
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_27683642
quote:
Op zondag 29 mei 2005 20:28 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Dan moet je het wel goed lezen. Hij wil er nu niet over praten en maakt er grapjes over (I'll be in Motorcycle racing for the next ten years, yeah right.) dAt hij er nu niet over wil praten zegt natuurlijk nix, hij wil het juist wel.
Reken er maar op dat Valentino in 2007 in de Ferrari zit
Mooi stukje ook in de volkskrant vandaag over the Doctor
Feyenoord!!! * Barça
pi_27683855
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:32 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Dan moet je het wel goed lezen. Hij wil er nu niet over praten en maakt er grapjes over (I'll be in Motorcycle racing for the next ten years, yeah right.) dAt hij er nu niet over wil praten zegt natuurlijk nix, hij wil het juist wel.
Reken er maar op dat Valentino in 2007 in de Ferrari zit
Mooi stukje ook in de volkskrant vandaag over the Doctor
Misschien doet hij wel beide
  maandag 6 juni 2005 @ 18:57:02 #70
39256 Bonobo11
pi_27684346
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Misschien doet hij wel beide
Als het om de week is kan het precies
en trouwens de laatste races in de MotoGP kan hij wel missen, dan is tie toch al kampioen
Feyenoord!!! * Barça
pi_27684535
haha idd mooi stukje in de volkskrant. Hij wil eerst een perfecte coureur zijn op 2 wielen, daarna pas naar de F1, maar hoelang dat gaat duren weet ie zelf ook niet..dat word dus volgend jaar of over 2 jaar
pi_27695884
Ach ja het blijft een held voor velen, maakt niet uit op wat voor motor, al lijkt het me wel lachen als die volgend jaar op een Duc gaat rijden lol, om het nog maar even te bestempelen
pi_27697599
Wat een mannetje hè, Rossi was al een legende voordat ie het werd
Of zoiets...
pi_27697616
Volgens mij is ie homo maar ik kan er ook naast zitten, heeft ie een vriendje of een vriendinnetje...
  maandag 13 juni 2005 @ 02:07:38 #75
39256 Bonobo11
pi_27875745
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 13 juni 2005 @ 02:10:01 #76
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_27875766
die dude was weer geweldig vandaag!!! wat een held !
  maandag 13 juni 2005 @ 08:01:06 #77
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27876722
hej was weer super idd

nou hopen dat ie bij de TT ook kan vlammen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27879271
waarom hebben we wel een smiley van Biaggi ((( ))) en niet van Rossi
pi_27880020
Rossi houdt niet van een pratend kutje! Hij was weer toppie gisteren!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_27912930
73 uit 146. 50% dus! Ongekend.
pi_27924097
ik heb net de laatste ronde van Jerez weer bekeken met dat engelse comentaar...beter kan toch gewoon niet..en meesterlijk gereden maar als je die ronde ziet, dan zie je echt dat rossi wel moeite heeft gibernau voor te blijven! of zou ie daar ook met gibernau gespeeld hebben, en zich hebben verkeken zodat ie het de laatste ronde toch moeilijk kreeg?
pi_27926015
IK GA TOCH NAAT DUTCH-TT ASSEN

eerst was er geen mogelijkheid..maar me vader kwam net thuis met het bericht dat we toch gaan

toch leuk he..dat soort verassingen
pi_28155054
Za 25-06-2005
Zonneschijn (%) 20
Neerslagkans (%) 90
Neerslaghoeveelheid (mm) 2-10
Minimumtemperatuur (ºC) 16/19
Middagtemperatuur (ºC) 31 20/23
Windrichting Z W N N W
Windkracht (bft) 3 4
Het gaat zaterdag hozen, precies zaterdag hoe is het mogelijk,
gelukkig is het met de qualifings nog wel droog.
pi_28155609
Hoort een beetje bij assen he' Gelukkig geen split races meer

[ Bericht 3% gewijzigd door zjroentje op 23-06-2005 10:33:23 ]
pi_28155865
pi_28175319
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 10:22 schreef mikezwet het volgende:
Hoort een beetje bij assen he' Gelukkig geen split races meer
Ja das wel beter idd, jammer dat van de Goorberg niet meer meedoet, die was altijd meesterlijk op nat asfalt dit keer het schauw spel eens vanaf de lichtgevende doos bekijken, 5x achtereen er geweest, maaw geluid op 10 en ik zit ook op de baan
pi_28186681
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:46 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

Ja das wel beter idd, jammer dat van de Goorberg niet meer meedoet
is er geen kans op een wildcard voor jurgen? of doet assen dat niet?
pi_28197985
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:39 schreef Eastwood het volgende:

[..]

is er geen kans op een wildcard voor jurgen? of doet assen dat niet?
Nee! Rossi weer op pole en onder de 1:58 zelfs met de nieuwe chicane, unbelievable
pi_28248440
ok..wie van de mensen die naar assen is geweest op de motor is zo gek geweest om aan te sluiten aan zo'n tankstation waar ze tot op de oprit in de rij stonden heb je dat gezien niet normaal
pi_28695602
Ja ja, Laguna seca, tuurlijk heeft iedereen zitten kijken , toch knappe prestatie van Hayden hoor,..... als Rossi die inhaalmotivatie een rondje eerder had gehad dan had ie Edwards nog kunnen pakken, maar ja 3e is op dit moment ook niet verkeerd...nog voor Biagi dus geen enkele worry's
  maandag 11 juli 2005 @ 00:12:29 #91
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_28695996
Hayden..eindelijk,zijn belofte inlossen.. man oh man,damn
Ik ben er zelf net zo blij mee

Hayden WC 2006.. Rossie kan inpakken
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_28696367
altijd leuk om naar Edwards z'n verhaaltje te luisteren he..die gast zat gewoon vrolijk te vertellen hoe hij rossi dichterbij zag komen, en het niet geloofde. hahaha mooie wedstrijd, weinig spanning, maar erg goed!
pi_28696559
tis misschien vroeg om te vragen, maar heeft iemand (of weet iemand waar je ) een filmpje kan halen van dat dansje van nickey hayden? hij was wel erg vet
pi_28699696
Leuk altijd die amerikanen, leuk sfeertje in laguna sece en weer eens wat anders dan altijd
pi_29078098
Zou die het Wereldkampioenschap Motogp 2005 vandaag gaan halen in 9 gewonnen races? goede kans van wel, wordt volgens mij een mooie race.
pi_29106196
geweldig gister. rijdt hij in twee rondje bijna vier seconden weg bij "regenspecialist" Barros
pi_29130136
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:13 schreef snellejelle het volgende:
geweldig gister. rijdt hij in twee rondje bijna vier seconden weg bij "regenspecialist" Barros
Wat een gat was dat zeg lol....in de regen, echt veel uitvallers, kan je nagaan wie dr allemaal te tip of the sword zijn
pi_29142264
Rossi heeft wat met zeven kennelijk; hij had op Donington zeven snelle rondjes nodig voor zijn zevende Grand Prix zege van dit seizoen, en daarmee hard op weg naar zijn 7e wereldtitel
pi_29152508
Ik hoop echt dat hij binnen een paar jaar de forumle 1 in gaat!!!!
Hij is veel te goed voor de motoGP ik ben beniewd wat hij kan laten zien in de formule 1!
  woensdag 27 juli 2005 @ 01:14:30 #100
39256 Bonobo11
pi_29158765
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:03 schreef okee6 het volgende:
Rossi heeft wat met zeven kennelijk; hij had op Donington zeven snelle rondjes nodig voor zijn zevende Grand Prix zege van dit seizoen, en daarmee hard op weg naar zijn 7e wereldtitel
In zijn 100e GP zijn 46 zege halen,was ook zoiets. Nr.46 had toen een score van 46 % en plakte dat dus ook naast zijn startnr.
Feyenoord!!! * Barça
pi_29281993
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef Eastwood het volgende:
tis misschien vroeg om te vragen, maar heeft iemand (of weet iemand waar je ) een filmpje kan halen van dat dansje van nickey hayden? hij was wel erg vet
nog niemand filmpje van Hayden..?
pi_29286899
Misschien kan je op motogp.com de race nog eens bekijken, moet je voor betalen maar een tijdje terug was er wel een foufje voor
  zondag 31 juli 2005 @ 19:13:51 #103
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_29300817
Nummer 8 vandaag.
pi_29356529
hij heeft nu meer punten dan de nummer 2 en 3 in de WK stand tezamen
pi_29390921
quote:
Op zondag 31 juli 2005 08:35 schreef mikezwet het volgende:
Misschien kan je op motogp.com de race nog eens bekijken, moet je voor betalen maar een tijdje terug was er wel een foufje voor
tijdje terug...? dat betekent nu niet meer dus? of omdat je dat hier niet kan vertellen?
pi_29839470
quote:
Op zondag 31 juli 2005 08:35 schreef mikezwet het volgende:
Wat is/was dat foufje?....

Ik mag als Nederlander graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten (en ook nog filmpies n stuff op MotoGP.com bekijken)
pi_29844812
tell us
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')