Voetbal rellen maken niet uit, maar als motorrijders 1x in het jaar eens een evenement hebben in nederland moet alles ingezet worden om ze te "pakken"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:38 schreef gelly het volgende:
Morgen oppassen op de A28, ze staan ongeveer om de kilometer te flitsen....
Vroeg ik mij dus ook weer af.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien een lompe vraag, maar waarom wordt de TT op zaterdag gereden en alle andere races op zondag
Volgensmij niet.. En ik ben Assenaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:04 schreef mitt het volgende:
Is Assen geen christelijke gemeente?
Volgens mij geen reden en is het gewoon traditie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien een lompe vraag, maar waarom wordt de TT op zaterdag gereden en alle andere races op zondag
Eh, omdat in het Oosten van ons land de mensen veel geloviger zijn dan wij hier, en zondag daar een rustdag is?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:53 schreef zjroentje het volgende:
Vroeg ik mij dus ook weer af.
Deze weet ik iig. zeker: TT = Tourist Trophy. Wat het met toeristen te maken heeft, dat weet ik dan weer nietquote:En waar staat TT nu ook alweer voor, ik vergeet het elk jaar weer.![]()
Vanavond is toch veel leukerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:29 schreef Woldo het volgende:
Mja de TT.. Ik ga alleen zateravond de stad in zuipenVorig jaar stond me nichtje achter zo'n biertent. Gratis zuipen.
![]()
quote:Na de officiële hittegolf van afgelopen week, hebben we zaterdag een koelere dag. In de ochtend is er eerst nog een vervolg op de nachtelijke buien. Later op de dag keert de zon terug. Het wordt zo'n 19 tot 22 graden.
quote:Gauloises Yamaha star Valentino Rossi has secured his fourth pole position of the season in this afternoon’s qualifying session at Assen. The Championship leader emerged as the fastest rider of an intense last minute push for lap times, which saw the Italian battling for pole position with Movistar Honda pair Sete Gibernau and Marco Melandri.
Sete Gibernau was the first rider to lap under the 2 minutes mark, but was demoted from pole position with seven minutes to go by Rossi. The Spaniard was able to strike back on his last timed lap to improve by almost 0.2 seconds, but Rossi regained the top position with a blistering lap clocked in 1’58.936.
Marco Melandri will complete the front row after another impressive display, unfortunately marred by an incident with Max Biaggi. The second row will be formed by Shinya Nakano – the top Bridgestone runner this session – Nicky Hayden and Colin Edwards.
motograndprix.com
Ja, ben benieuwd naar morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef tong80 het volgende:
Mooi die twee Nederlandse gastjes van 15 die in de 125 cc meedoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |