Je gebed hielp? Bert vertel! Desnoods leggen we geld bijjj! Is buiten de hele spreekkoren discussie om, trouwens al gezegd dat het natuurlijk totaal geen handsbal was van Lamey??quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:45 schreef Yeahinho het volgende:
Mijn gebed hielp!!ALI BABBA!
Ali Babba? Wat is dat nou weer voor geloofquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:45 schreef Yeahinho het volgende:
Mijn gebed hielp!!ALI BABBA!
Opzich vind ik dat iets té, maar ik vind wel dat er strenge straffen moeten komen. Dit soort straffen zouden wel in het vooruitzicht gesteld moeten worden bij herhaling vind ik.quote:Op zondag 17 oktober 2004 02:09 schreef dVTB het volgende:
Prima beslissing van Temmink en Deetman. De "supporters" van ADO waren op zoek naar grenzen. Die hebben ze nu gevonden.
Graag een zware straf voor deze club. Ik stel voor: onmiddellijke degradatie naar de Eerste Divisie en een speelverbod voor het seizoen 2005/2006 (dus Eerste Divisie met 18 clubs). Gaan we een jaar later eens kijken of de ADO-aanhang zich een beetje kan gedragen.
ik vind het maar een slap signaal wat er dan afgegeven gaat worden. op teletekst stond dat voor het Sylvie-spreekkoor ADO al twee wedstrijden zonder publiek zou moeten spelen...quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:26 schreef rubbereend het volgende:
terecht staking van de wedstrijd, omzetten in 0-3 voor PSV, Vonlanthen zen doelpunten geven.
Ado 1 westrijd zonder publiek en boete, dan is t wel af voor mij
och, je kunt wel lomp straffen, maar dr moet ook een opbouw in zitten, t begon met een waarschuwing. Daarna staken, wat dus 0-3 voor PSV wordt (1e straf) daarna zal er een aanvullende straf volgen. Dan lijkt 1 wedstrijd zonder publiek een mooie straf. komt er daarna meer dan kan je verder gaan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:29 schreef Snarf het volgende:
[..]
ik vind het maar een slap signaal wat er dan afgegeven gaat worden. op teletekst stond dat voor het Sylvie-spreekkoor ADO al twee wedstrijden zonder publiek zou moeten spelen...
Dat valt wel mee dusquote:Op zondag 17 oktober 2004 03:40 schreef DarkShine het volgende:
Vind het een b'tje erg overdreven!!! Nu het ADO is krijgt dit erg veel aandacht, naar 't schijnt waren de spreekkoren uit het uitvak ook niet netjes (maar daar was meneer dan weer doof voor)....
quote:Op een persconferentie na afloop van de wedstrijd belegd door de scheidsrechter i.p.v. beide trainers zei René Temmink dat hij in het rapport dat hij gaat opmaken, ook het gedrag van PSV-supporters mee zal nemen. Voornamelijk in de eerste helft zouden ook de PSV-fans kwetsende zaken hebben geroepen.
Die zijn er wel hoor... alleen nu is het Ado dus vliegt de media er weer op. Ik denk dat ik Studio Ajakkes vandaag maar effe ga overslaan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:47 schreef kratovsk het volgende:
Ik weet niet hoor, maar zulke spreekkoren hoor ik inderdaad nauwelijks bij andere wedstrijden, prima actie van Temmink.
Inderdaad! ADO krijgt echt wel een hardere duw dan dit.... als ze voor de 'Sylvie is een hoer'-spreekkoren al een voorstel van 2 wedstrijden zonder publiek voorgesteld krijgen, dan zal de straf (of voorgestelde straf) alleen maar hoger zijnquote:Op zondag 17 oktober 2004 05:26 schreef rubbereend het volgende:
terecht staking van de wedstrijd, omzetten in 0-3 voor PSV, Vonlanthen zen doelpunten geven.
Ado 1 westrijd zonder publiek en boete, dan is t wel af voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |