:')quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:17 schreef Onderbroek het volgende:
6 punten mindering voor ADO
komende 5 thuiswedstrijden zonder publiek
dikke boete
nounou... wordt wel erg overdreven zegquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:17 schreef Onderbroek het volgende:
dikke boete
we kunnen ADO natuurlijk ook subsidie geven om de creativiteit van enkele supporters te stimulerenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:18 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha zodat ado een kinderdagopvang kan gaan maken voor de stoute boefjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:19 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
we kunnen ADO natuurlijk ook subsidie geven om de creativiteit van enkele supporters te stimuleren
'stoute boefjes'quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
haha zodat ado een kinderdagopvang kan gaan maken voor de stoute boefjes![]()
wat erg zegquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:23 schreef Spideyman het volgende:
"Temmink is de hoer van PSV"
Werd er geroepen.
en daarom gaan ze staken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:23 schreef Spideyman het volgende:
Werd er geroepen.
Serieus?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:23 schreef Spideyman het volgende:
Werd er geroepen.
Zou ik ook voor gaan staken, moet je maar geen blinde supporters hebben!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:26 schreef pfaf het volgende:
Als mannelijke scheids voor hoer uitgemaakt worden is natuurlijk een staking waard.
Hopelijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:17 schreef Onderbroek het volgende:
dikke boete
Precies.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:17 schreef Onderbroek het volgende:
dikke boete
beetje respect voor de cluppies daarin jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:29 schreef thaduck het volgende:
Ik weet niet wat er geroepen is, maar Studio Neus zal het vanavond ongetwijfeld uitzenden denk ik..
*zwaait Ado vast naar de triestedivisie*
En nog niet eens in verre verste een staking waard. Laat staan al die puntenminderingen die hier geroepen worden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:29 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm vrij grappig trouwens.
Terecht dus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Temmink werd aan het gas gewenst, 100% terecht gestaakt dus. Hoe kan een klein groepje randdebielen het verpesten voor een grote groep
Ach het was nog tien minuten PSV stond al ruim voor, het was meer een signaal denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:33 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk
Zij het de huisartsen niet zijn het de scheidsrechters wel.
Precies, het was de hele tijd al raak. Allen toen er Hamas Hamas Temmink.......................quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Temmink werd aan het gas gewenst, 100% terecht gestaakt dus. Hoe kan een klein groepje randdebielen het verpesten voor een grote groep
De waarheid mag gesproken wordenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:23 schreef Spideyman het volgende:
Werd er geroepen.
Ado publiek wou gewoon op tijd thuis zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach het was nog tien minuten PSV stond al ruim voor, het was meer een signaal denk ik
Je begrijpt me verkeerd, ik bedoel natuurlijk niet de Gouden Gids divisie want dan zou ik dat zeggenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
beetje respect voor de cluppies daarin ja
Ey Jonguns! Ik krijg net een bereggie van mun vriendun ik mot op tijd thuis zijn!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:35 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ado publiek wou gewoon op tijd thuis zijn
ok, das een strak planquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:36 schreef thaduck het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik bedoel natuurlijk niet de Gouden Gids divisie want dan zou ik dat zeggen
Ik bedoelde meer een divisie in Irak ofzo![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:36 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een divisie in Irak ofzo![]()
Gaat weer lekker in Den Haag.... Wat een idioten... Wat willen ze hier nou mee bereiken? Dat ze uit de competitie geflikkerd worden ofzo?quote:Bussen PSV-aanhang bekogeld
DEN HAAG (ANP) - Drie bussen met PSV-supporters op weg naar het Zuiderpark in Den Haag zijn zaterdagavond op de Erasmusweg in die plaats met stenen bekogeld. De ruiten zijn vernield en een passagier raakte gewond door glasscherven, aldus een woordvoerster van de politie.
De politie kon niet zeggen of supporters van ADO Den Haag voor de vernielingen verantwoordelijk zijn. De bussen konden hun weg vervolgen naar het voetbalstadion, voor de wedstrijd tussen ADO Den Haag en PSV. De gewonde voetbalfan is overgebracht naar Ziekenhuis Leyenburg.
Temmink is een hoerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:45 schreef hellmondunited het volgende:
Temmink gaat fluiten.
supporters roepen Temmink is hoer.
Temmink is boos.
[afbeelding]
maartje tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:49 schreef meami het volgende:
[..]
Temmink is een hoer
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:49 schreef Sloggi het volgende:
Temmink, Temmink, je moehter ies ghoer
ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:50 schreef paultjuhhh het volgende:
ik vind het wel goed, eindelijk een scheidsrechter die het durft...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:47 schreef Erasmusch het volgende:
Rijden de trams wel gewoon? Klotekabinet![]()
Je bedoelt de wedstrijdleiding?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vind jij het ook niet raar dat de directeur betaald voetbal geen Canal+ heeft?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kesler nu op radio 1
Nahh... het openbaar vervoer (ook de bussen) zijn vandaag gratis vanwege de opening van de tramtunnel in de stad.. dus meer mensen zullen wel met het openbaar vervoer gekomen zijn... Zie je de drukte al voor je als de bus arriveert?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:55 schreef Poepoog het volgende:
[..]
:')
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
Vind jij het ook niet raar dat de directeur betaald voetbal geen Canal+ heeft?
quote:KNVB directeur Kesler heeft in een eerste reactie laten weten dat de zaak naar de aanklager gaat en dat hij gaat uitzoeken of Den Haag verwijtbaar handelen kan worden ten laste gelegd. Voor de gevolgen voor de uitslag zijn er 3 mogelijkheden:
1) 0-2 wordt gewoon de eindstand
2) het duel moet in zijn geheel worden overgespeeld
3) de laatste 10 minuten dienen te worden uitgespeeld.
Daarover beslist uiteindelijk het bestuur betaald voetbal.
Daarnaast zal het onderzoek naar verwijtbaar handelen moeten uitwijzen of en zo ja welke straf ADO Den haag zou moeten krijgen. Daarvoor zijn een tal van straffen mogelijk van boetes tot puntenaftrek.
Het overgrote deel van de supporters misdraagt zich niet. Die kleine groep moet keihard aangepakt wordenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:05 schreef pascalheister het volgende:
doe maar is een seizoen zonder supporters bij thuiswedstrijden ofzo
4x is wel zatquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de supporters misdraagt zich niet. Die kleine groep moet keihard aangepakt worden
Het gebeurt bij vele wedstrijden. Onzin dus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:28 schreef Djekko het volgende:
1x een spreekkoor kon nog wel, na de tweede keer kwam een waarschuwing en na de derde keer staakt Temmink de wedstrijd. Wat moet je dan doen, blijven door voetballen?
Gewoon 3 punten in mindering, want het is wel altijd heel toevallig dat het bij Den haag gebeurt.
Ja, evident de oorzaak.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef Poepoog het volgende:
Probeer het vooral goed te praten
Alles is de schuld van Temmink
temmink is stoutquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef Poepoog het volgende:
Probeer het vooral goed te praten
Alles is de schuld van Temmink
Als ADO nou gewoon es hun bek houdt nadat ze alweer achter komen te staan, is er niks aan de hand. Ik vond Temmink niet eens zo heel slecht.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:25 schreef Reddiablo het volgende:
De reden van het staken:
Scheidsrechter fluit een DRAMATISCHE wedstrijd - maakt zoveel fouten dat een normale werknemer per direct ontslagen wordt, danwel een corrigerend gesprek plaatsvindt.
Reactie is niet netjes - maar kanker Temmink, Temmink is de hoer van PSV kwam langs.
Na een zoveelste dubieuze beslissing werd er 2 1/2 Hamas Hamas Temmink aan het gas geroepen en werd er gestaakt.
2 1/2 keer is GEEN spreekkoor.
Eerst werd er tijdelijk gestaakt - en toen ineens definitief.
Duidelijk dat het voor geen kant klopt.
Vandaar dat ze vóór de wedstrijd al enmasse Kankerhoeren zongenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ja, evident de oorzaak.
Wat is dat voor fucking bullshit. Een supportersbus bekogelen voor de wedstrijd met een gewonde tot gevolg. Dat is geen verstieren?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:30 schreef Reddiablo het volgende:
Duidelijk is dat wij alleen de boel verstieren als de scheidsrechter er een puinhoop van maakt.
kijk naar Vitesse... kijk naar de 1e helft tegen PSV, daar was ADO gewoon waardeloos en hoor je ons niet... wel als de scheids kut fluit en wij dus genaaid worden.
Oorzaak - slechte scheids
Gevolg - puinhoop
Nee, ADO heeft pech en wijst de scheids als zondebok aan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:30 schreef Reddiablo het volgende:
Duidelijk is dat wij alleen de boel verstieren als de scheidsrechter er een puinhoop van maakt.
kijk naar Vitesse... kijk naar de 1e helft tegen PSV, daar was ADO gewoon waardeloos en hoor je ons niet... wel als de scheids kut fluit en wij dus genaaid worden.
Gevolg - puinhoop
Ja en?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:29 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Vandaar dat ze vóór de wedstrijd al enmasse Kankerhoeren zongen
Ow kankerboeren danquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ja en?
overigens is er NUL x kankerhoeren gezongen. Misschien bedoel je kankerboeren.
maar er zullen best hoeren met kanker zijn....je hebt ook pedofiele aidslijers
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ja en?
overigens is er NUL x kankerhoeren gezongen. Misschien bedoel je kankerboeren.
maar er zullen best hoeren met kanker zijn....je hebt ook pedofiele aidslijers
Dan nog heb je je een beetje te gedragen. De wedstrijd is 100% terecht gestaakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:25 schreef Reddiablo het volgende:
De reden van het staken:
Scheidsrechter fluit een DRAMATISCHE wedstrijd - maakt zoveel fouten dat een normale werknemer per direct ontslagen wordt, danwel een corrigerend gesprek plaatsvindt.
Maar het is de schuld van de scheidsquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk hoort dit niet in VBL. Dat is teveel eer voor die "supporters".
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de scheids![]()
* Shouf moest geel krijgenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:32 schreef Djekko het volgende:
Noem eens de momenten waar Temmink echt slecht heeft gefloten. Ik zou alleen het moment noemen waar Bouma op Platvoet (?) ging zitten.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
* Shouf moest geel krijgen
* er werd buitenspel gefloten toen Van der Gun van EIGEN HELFT vertrok
* er is zeker 6 keer geen voordeel gefloten
* het was WEL hands, vanaf de andere kant
* er was een terugspeelbal (niet in de samenvatting)
Klets; het is altijd gezeik met ADO.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:32 schreef nikk het volgende:
Ach ja, de Thialfisering van het voetbal begonnen is nu echt begonnen. Ze hebben het Nederlands elftal al jaren geleden overgenomen, nu is de Eredvivisie aan de beurt...
DODODOODODDODDOOOODDDDDDquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:36 schreef nikk het volgende:
Ah, hij wilde de eerste zijn.
Van de ene kant niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nee, hij is terecht de eerste. Wedstrijd is terecht gestaakt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:36 schreef nikk het volgende:
Ah, hij wilde de eerste zijn.
Het is een machtsgeile narcist. Hij was in z'n eer gekrenkt dus dan staak je maar een wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Temmink met de persconferentie
Volgens sommige users wel... Denk dat het komt doordat zij hun geluid op "mono" hebben gezetquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:37 schreef Eightball het volgende:
Temmink had groot gelijk. Dit waren er niet een paar.
jij hebt zeker poep in je oogquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de scheids![]()
Welnee. Als we deze standaard aanhouden kan je elke wedstrijd affluiten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, hij is terecht de eerste. Wedstrijd is terecht gestaakt.
Ja, nou, dan worden die wedstrijden ook maar gestaakt. Simpel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Welnee. Als we deze standaard aanhouden kan je elke wedstrijd affluiten.
Maar geen poep in mijn orenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij hebt zeker poep in je oog
* Shouf?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
* er was een terugspeelbal (niet in de samenvatting)
Wat waren die ADO supporters toch weer liefquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:38 schreef nikk het volgende:
[..]
En laat je club, en laat je club, en laat je club maar in de steek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:30 schreef Reddiablo het volgende:
Gevolg - puinhoop
Dat moet dan maar totdat het over is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Deetman ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een machtsgeile narcist. Hij was in z'n eer gekrenkt dus dan staak je maar een wedstrijd.
Saeijs ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:36 schreef Reddiablo het volgende:
klopt, maar dat is geen reden om iemand aan het gas te wensenquote:* er werd buitenspel gefloten toen Van der Gun van EIGEN HELFT vertrok
aan beide kanten iddquote:* er is zeker 6 keer geen voordeel gefloten
Nee, de herhalingen waren zeer duidelijk, absoluut geen handsquote:* het was WEL hands, vanaf de andere kant
Dat balletje van Bouma ?quote:* er was een terugspeelbal (niet in de samenvatting)
Mwoah. Wat maakt een spreekkoor nou uit? Het gooien van vuurwerk of ander materiaal, anders dan wc-rollen, lijkt mij een reden om een wedstrijd te stoppen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Perfecte beslissing van Temmink.
Goed, PSV krijgt dus ook straf voor 'kanker den haag' en 'kanker joden' dan...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ow kankerboeren dan
Je maakt jezelf belachelijk door dit goed te praten
Jammer genoeg was anders beslist door de Politie, Clubs en "Bestuur".quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:40 schreef sooty het volgende:
[..]
Maar een spreekkoor? Dat kan toch geen kwaad.
(De overlast van/door spreekkoren wordt zwaar overdreven.)
Het was meer dan een spreekkoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:40 schreef sooty het volgende:
[..]
Mwoah. Wat maakt een spreekkoor nou uit? Het gooien van vuurwerk of ander materiaal, anders dan wc-rollen, lijkt mij een reden om een wedstrijd te stoppen.
Maar een spreekkoor? Dat kan toch geen kwaad.
(De overlast van/door spreekkoren wordt zwaar overdreven.)
Ook. Deetman is altijd een lul geweest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:39 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Deetman ?
Succes. Wanneer begin je?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:40 schreef Reddiablo het volgende:
1) Scheidsrechters op hun godverse flikker geven, leer maar fluiten
Gelukkig, binnenkort een gekozen burgemeesterquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Ook. Deetman is altijd een lul geweest.
Veel supporters kakken er ook van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:41 schreef Poepoog het volgende:
Jammer genoeg was anders beslist door de Politie, Clubs en "Bestuur".
We leven in een democratie, dus wat let jequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:42 schreef Eightball het volgende:
[..]
Veel supporters kakken er ook van.
Er komt een dag dat zo'n clubje mongolen op maandag bij Temmink op de stoep staan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:41 schreef Poepoog het volgende:
Succes. Wanneer begin je?
Aha, dus ik heb mijn gelijk. Topquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Succes. Wanneer begin je?
Ok, sorry bij nader inzien is het niet de schuld van de Adosupportersquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:45 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Het was meer dan een spreekkoor
Niks mis om de beste man een javaanse sigaar aan te biedenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:45 schreef Eightball het volgende:
[..]
Er komt een dag dat zo'n clubje mongolen op maandag bij Temmink op de stoep staan.
Je moet er toch niet aan denken.
Anders luister je het nieuws of kijk je ff naar studio sport...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:47 schreef sooty het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er niet bij.
Wat is 'meer dan een spreekkoor?'
Van een spreekkoor heeft nog nooit iemand een blauw oog opgelopen.![]()
De KNVB kan hem om een boodschap sturenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:47 schreef nikk het volgende:
Temmink heeft er wel een handje van, wedstrijden staken...
Overspelen heeft Kesler eigenlijk al afgewezen op Radio 1. Uitspelen kan, maar lijkt mij niet waarschijnlijk. Gewoon 2-0 in de boeken zetten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
drie mogelijkheden voor de wedstrijd:
wedstrijd gewoon op 0-2 laten en niet uitspelen
overspelen
of verder bij 0-2
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
De KNVB kan hem om een boodschap sturen
Niet zo veel van gemerkt eerlijk gezegd, maar dat vind ik wel reden om op te treden. Maar goed, vanaf Noord leek er niet al te veel te gebeuren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:46 schreef okee6 het volgende:
Voor de volledigheid, voor Deetman speelde ook mee dat de fanatieke supporters naar andere tribunes gingen. Een deel van hen was van zins de deur richting business- en bestuurruimte te rammen. Dus de openbare orde was (ook) binnen het stadion in het geding.
Die ADO "fans" hebben er ook wel een handje van, de boel verpesten....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:47 schreef nikk het volgende:
Temmink heeft er wel een handje van, wedstrijden staken...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
De KNVB kan hem om een boodschap sturen
Nou wat word er veel verpest zeg. Als die randdebiel de wedstrijd niet had gestaakt was er niks aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die ADO "fans" hebben er ook wel een handje van, de boel verpesten....
Dat zou dan ook een schande zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:49 schreef Djekko het volgende:
Overspelen heeft Kesler eigenlijk al afgewezen op Radio 1.
De business ruimte zit op Zuid... sinds wanneer doen de mensen van zuid ietsquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:46 schreef okee6 het volgende:
Voor de volledigheid, voor Deetman speelde ook mee dat de fanatieke supporters naar andere tribunes gingen. Een deel van hen was van zins de deur richting business- en bestuurruimte te rammen. Dus de openbare orde was (ook) binnen het stadion in het geding.
Neequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Nou wat word er veel verpest zeg. Als die randdebiel de wedstrijd niet had gestaakt was er niks aan de hand geweest.
Van teletext (665) word ik niet veel wijzer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Anders luister je het nieuws of kijk je ff naar studio sport...
Dat was na aanleiding van ADO - ajax, nu zal er wel wat bovenop komenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
schikkingsvoorstel: 2 wedstrijden zonder publiek voor ado-ajax
Dát staat ook in de gequote postquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat was na aanleiding van ADO - ajax, nu zal er wel wat bovenop komen
Dat mag ook niet kunnen natuurlijk... maar goed... liever dat nog dan daadwerkelijk spelers afranselen op het veld....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee![]()
Dan waren de stenen die voor het begin van de wedstrijd op de bussen van PSV-ers gegooid waren zo weer terug gevlogen![]()
leer lezen Sherlockquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dát staat ook in de gequote post
Volgens Deetman hebben die "fans" zich idd verplaatst van Oost naar Zuidquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:51 schreef Ludacriss het volgende:
Lijkt me nogal ongeloofwaardig tenzij ze het vanaf buiten de stadion hebben gedaan.
Men ging van andere tribunes die kant op werd op het nieuws gemeld..en die beweging mocht dus ook niet..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De business ruimte zit op Zuid... sinds wanneer doen de mensen van zuid iets![]()
Lijkt me nogal ongeloofwaardig tenzij ze het vanaf buiten de stadion hebben gedaan.
Klopt. In Den Haag heb je 500.000 mensen in Heerenveen... wat is het... 30.000?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:55 schreef Cruoninga het volgende:
Ik word een beetje kriebelig van de op sensatie geilende media. Het beeld waarbij er op het Den Haag-publiek werd ingezoomd deed me bijna de maag omdraaien. "Oh, oh, oh wat zijn wij heerlijk ethisch verantwoord en politiek correct". Er worden eigen iconen gecreerd en die zullen ingevuld worden naar het van te voren vaststaande beeld. Bij 'familieclub' Heerenveen heb je ook figuren die "Juden!" roepen wanneer ze tegen een Israelische club spelen. Dat het er in Den Haag wat meer zijn vind ik niet eens zo gek veel erger/dommer. Bij hoeveel mensen zou dan de grens liggen?
De overheden hoeven maar naar het straatje van de media te handelen en hun geweten is gesust.
Dit staat trouwens volledig los van de discussie of je bij zulke spreekkoren een wedstrijd moet staken of niet.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:55 schreef Cruoninga het volgende:
Ik word een beetje kriebelig van de op sensatie geilende media. Het beeld waarbij er op het Den Haag-publiek werd ingezoomd deed me bijna de maag omdraaien. "Oh, oh, oh wat zijn wij heerlijk ethisch verantwoord en politiek correct".
De overheden hoeven maar naar het straatje van de media te handelen en hun geweten is gesust.
Precies. Maar dat hoeft niet want er staat slechts druk op de wedstrijd wanneer het er eentje betreft van een 'kwaadaardig-icoon'. Staak die als er aanleiding voor is en het geweten is weer gesust.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik zei al dat dit buiten die discussie stond. Natuurlijk kan zoiets niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:03 schreef Fence het volgende:
[..]
![]()
Hoe noemen ze dat ook alweer? Iets van Don't shoot the messenger of zoiets.
Als de openbare orde in gevaar is, en dat was zo nadat zich "supporters" noemende Neanderthalers met een IQ van 0,5 o.a. de bestuurskamer met geweld probeerden binnen te dringen, dan heeft een burgemeester het volste recht om dit te voorkomen en de wedstrijd plat te leggen. De media heeft daar geen enkele invloed op.
Daar kan ik me wel weer in vinden...het is idd zo dat het ene publiek als fanatiek en het andere als tuig beoordeelt wordt.. Maar ik denk niet dat het toevallig is dat het negatieve meestal bij Den Haag vandaan komt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:08 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik zei al dat dit buiten die discussie stond. Natuurlijk kan zoiets niet.
Maar het is ook eens gebeurd bij bijvoorbeeld Twente. Maar dat is een 'fanatiek publiek-' i.p.v. een 'tuig-icoon'. Het gaat mij erom hoe scheef het gebracht wordt. Misschien wat offtopic alleen dan.
En als daarom de wedstrijd stil word gelegd, dat gaat de NOS ook in het Heerenveense publiek kijken hoe dat reageert...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:55 schreef Cruoninga het volgende:
Bij 'familieclub' Heerenveen heb je ook figuren die "Juden!" roepen wanneer ze tegen een Israelische club spelen.
Quatsch!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En als daarom de wedstrijd stil word gelegd, dat gaat de NOS ook in het Heerenveense publiek kijken hoe dat reageert...
ADO zorgt er zelf voor dat ze er zo bovenuit springen. Daar hebben ze geen "sensatie geilende media" voor nodig.
Als ik je goed begrijp is de wedstrijd gestaakt en toen pas misdroeg het publiek zichquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:50 schreef nikk het volgende:
Nou wat word er veel verpest zeg. Als die randdebiel de wedstrijd niet had gestaakt was er niks aan de hand geweest.
Ja er was gewoon niks aan de hand, er was 1 ADO supporter die verslikte zich in zijn boterhammetje met kaas en kuchte hamas om het stukje uit zijn keel te krijgenquote:
Het is een optelsom van misdragingen, Red. Het waren niet alleen de spreekkoren. Ook de supporters die zich verplaatsten en het geneuzel bij de bestuurskamer. Lijkt me allemaal wel voldoende om te overwegen of de wedstrijd nog wel moet doorgaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:22 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Quatsch!
Wat heeft Ajax voor straf gekregen voor de volgende leus: "Steek een mes in het vlees van een kanker hagenees"
Wat krijgt PSV nu voor straf voor oa. "Kanker Den Haag" en "Kankerjoden" ?????
Wat krijgt Heerenveen voor straf als zij ook WEDEROM kankerboeren roepen????
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja er was gewoon niks aan de hand, er was 1 ADO supporter die verslikte zich in zijn boterhammetje met kaas en kuchte hamas om het stukje uit zijn keel te krijgen
Nee. Als de wedstrijd niet gestaakt was had niemand zich er nog druk om gemaakt. PSV blij met de overwinning, ADO verdrietig om het verlies, en that's it.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:22 schreef Furby het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp is de wedstrijd gestaakt en toen pas misdroeg het publiek zich
Ik loop altijd achter de feiten aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:24 schreef tong80 het volgende:
Nee hij had een broodje hamkaas. En Temmink verstond het verkeeerd.
Ja, oogkleppen op en doen alsof er niets is gebeurd. Goed ideequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:24 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee. Als de wedstrijd niet gestaakt was had niemand zich er nog druk om gemaakt. PSV blij met de overwinning, ADO verdrietig om het verlies, en that's it.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja er was gewoon niks aan de hand, er was 1 ADO supporter die verslikte zich in zijn boterhammetje met kaas en kuchte hamas om het stukje uit zijn keel te krijgen
Al die andere zaken zijn prima gronden om een wedstrijd te staken. Alleen om de spreekkoren is overdreven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is een optelsom van misdragingen, Red. Het waren niet alleen de spreekkoren. Ook de supporters die zich verplaatsten en het geneuzel bij de bestuurskamer. Lijkt me allemaal wel voldoende om te overwegen of de wedstrijd nog wel moet doorgaan.
Je mist het hele punt. Ze willen van dat gedrag af.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:24 schreef nikk het volgende:
Nee. Als de wedstrijd niet gestaakt was had niemand zich er nog druk om gemaakt. PSV blij met de overwinning, ADO verdrietig om het verlies, en that's it.
Die spreekkoren zijn ook niks. Een gemiddelde rit met een lijndienst door een (middel)grote stad levert je ernstigere woorden op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, oogkleppen op en doen alsof er niets is gebeurd. Goed idee.
Er is toch ook niet vanwege uitsluitend de spreekkoren gestaakt? Of heb je Deetman niet gehoord?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Al die andere zaken zijn prima gronden om een wedstrijd te staken. Alleen om de spreekkoren is overdreven.
Er waren al ruiten ingegooid van de bussen van PSC. Zelfs de bestuurskamer moest gebarricadeerd worden tegen hun eigen supporters.quote:
Ach ja, laat de Thialfisering van het voetbal maar helemaal gebeuren dan. Het Nederlands elftal hebben die kut-teletoeters al, nu de Eredivisie nog.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:27 schreef Furby het volgende:
[..]
Je mist het hele punt. Ze willen van dat gedrag af.
Nee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is een optelsom van misdragingen, Red. Het waren niet alleen de spreekkoren. Ook de supporters die zich verplaatsten en het geneuzel bij de bestuurskamer. Lijkt me allemaal wel voldoende om te overwegen of de wedstrijd nog wel moet doorgaan.
Ja dus???!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Die spreekkoren zijn ook niks. Een gemiddelde rit met een lijndienst door een (middel)grote stad levert je ernstigere woorden op.
Ik vraag me af of het niet andersom werkt....quote:En als daarom de wedstrijd stil word gelegd, dat gaat de NOS ook in het Heerenveense publiek kijken hoe dat reageert...
Het kan zo nu en dan echt niet wat er gebeurd. Dat probeer ik op geen enkele manier goed te praten. Maar waarom springen ze er nou precies bovenuit? Omdat ze het met iets meer man tegelijk zingen dat de moeder van de scheids een hoer is? Leg mij dan eens uit bij hoeveel 'zangers' die grens precies ligt.quote:ADO zorgt er zelf voor dat ze er zo bovenuit springen. Daar hebben ze geen "sensatie geilende media" voor nodig.
Nou, al dat andere is tot nu toe niet gemeld in de media. Het gaat voornamelijk om de spreekkoren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is toch ook niet vanwege uitsluitend de spreekkoren gestaakt? Of heb je Deetman niet gehoord?
het gezeik met de bus had al vóór de wedstrijd plaatsgevonden. Dat heeft ook al de toon gezet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:30 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nee.
in chronologische volgorde
men scheldt Temmink verrot.
Temmink staakt
Supporters verplaatsen zich schijnbaar
Geneuzel bij de bestuurskamer
haal daar het staken tussenuit en wellicht hadden stap 3 en 4 niet gebeurd. Overigens vind ik dat wel redenen om definitief te staken inderdaad. Maar het is een gevolg van het staken
het was duidelijk op Studio Sport, dus dan mag 't wel als bekend worden verondersteld.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Nou, al dat andere is tot nu toe niet gemeld in de media. Het gaat voornamelijk om de spreekkoren.
Ik ben vandaag nog diverse keren voor kanker uitgemaakt door een of ander 12 jarig recalcitrant turks kutwijf in een overvolle tram.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Die spreekkoren zijn ook niks. Een gemiddelde rit met een lijndienst door een (middel)grote stad levert je ernstigere woorden op.
En daarom moet je dit maar accepterenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Een gemiddelde rit met een lijndienst door een (middel)grote stad levert je ernstigere woorden op.
Zo ver zijn we dus al. Dat we maar doen alsof we het niet horen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog diverse keren voor kanker uitgemaakt door een of ander 12 jarig recalcitrant turks kutwijf in een overvolle tram.
Lig ik er wakker van? Ik heb wel wat beters te doen.
Ben je lid van de bond tegen het vloeken ofzo? Het is zo super-hysterisch allemaal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja dus???!
Omdat dat elders ook plaatsvindt, moeten we het maar tolereren? Misschien dat we eens moeten kijken om die uitlatingen te voorkomen in plaats van ze te gedogen. Daar draait het nu om.
Nope, maar ik ga ook niet eisen dat de tram word stilgezet ofzo...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
En daarom moet je dit maar accepteren
Volgens mij heeft de ME ook wel eens lijntje moeten trekken bij jullie omloop.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er waren al ruiten ingegooid van de bussen van PSC. Zelfs de bestuurskamer moest gebarricadeerd worden tegen hun eigen supporters.
Je mist het hele punt dus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:30 schreef nikk het volgende:
Ach ja, laat de Thialfisering van het voetbal maar helemaal gebeuren dan. Het Nederlands elftal heeft die kut-teletoeters al, nu de Eredivisie nog.
Nee, het wordt van kwaad tot erger. En dat is een beetje jammer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Ben je lid van de bond tegen het vloeken ofzo? Het is zo super-hysterisch allemaal.
en DAT moet je inderdaad ook afstraffen. En dat KAN ook. Daar kun je makkelijk met moderne technologie de 1.. 2.. 3... 30 werpers vanuit identificeren en ze straffen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
het gezeik met de bus had al vóór de wedstrijd plaatsgevonden. Dat heeft ook al de toon gezet.
Ik ben het wel met je eens dat er tegen sommige zaken wel wat gedaan mag worden. Maar dit komt echt op mij over als een soort sussen van ons geweten i.p.v. een doordachte maatregel tegen dingen die we vanuit ethisch oogpunt niet willen tolereren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja dus???!
Omdat dat elders ook plaatsvindt, moeten we het maar tolereren? Misschien dat we eens moeten kijken om die uitlatingen te voorkomen in plaats van ze te gedogen. Daar draait het nu om.
Ik mis het punt helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:36 schreef Furby het volgende:
[..]
Je mist het hele punt dus.
Precies. Het gaat nergens over. Soort van een collectief foei roepen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:38 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat er tegen sommige zaken wel wat gedaan mag worden. Maar dit komt echt op mij over als een soort sussen van ons geweten i.p.v. een doordachte maatregel tegen dingen die we vanuit ethisch oogpunt niet willen tolereren.
De tramlijnen worden niet allemaal door de NOS uitgezonden, ook is een kaartje wat minder duur.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog diverse keren voor kanker uitgemaakt door een of ander 12 jarig recalcitrant turks kutwijf in een overvolle tram.
Lig ik er wakker van? Ik heb wel wat beters te doen.
allochtoon schorem in de busquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ah, vergelijkbaar dus.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:38 schreef stukovich het volgende:
Zo ben net terug van die wedstrijd. Trouwens er werd niet Hamas, Hamas JOden aan het gas geroepen, maar Temmink aan het gas. Dat jullie het even weten
Ik hoor het wel. En ik vind het zielig dat het kind nu al de fundamenten legt om haar leven te verneuken. Maar ik heb een leven, ik heb geen tijd of zin om er wat aan te doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo ver zijn we dus al. Dat we maar doen alsof we het niet horen.
Wat is er erger aan spreekkoor dan aan het uitschelden van iemand? Persoonlijk vind ik het uitschelden van iemand op straat veel bedreigender en minder acceptabel dan wat leuzen die geroepen worden in een stadion.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, het wordt van kwaad tot erger. En dat is een beetje jammer.
Gelukkig wordt er collectief iets aan gedaan. Ik hoop alleen niet dat het alleen ADO is waar dit gebeurt, maar dat deze trend zich voort gaat zetten. Fanatiek supporteren mag moet, maar dan kun je je ook op een normale manier uiten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Precies. Het gaat nergens over. Soort van een collectief foei roepen.
Maar wat als pak 'm beet een paar honderd man dat doen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:42 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
En als iemand kanker tegen mij zegt... tja, het is niet lief.. maar ik maak er niet zo'n probleem van, zegt meer over die persoon dan over mij.
I don 't really care. Ik constateer dat ik het jammer vind, maar verder. Ik maak me wel over andere dingen zorgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
allochtoon schorem in de bus
autochtoon schorem in het stadion
Goed dat er eindelijk iemand genoeg van heeft.
Je moet ergens beginnen!
We hoeven slechts een gedeelte te horen en te bestraffen. De rest haalt de media toch niet en dus zal het volk geen schande roepen. Heel krampachtig proberen te handelen naar de 'normen en waarden'. We zijn te armoedig om het echt op te lossen dus houden we maar de schijn op naar het land.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo ver zijn we dus al. Dat we maar doen alsof we het niet horen.
Dat was algemeen bekend hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:38 schreef stukovich het volgende:
Zo ben net terug van die wedstrijd. Trouwens er werd niet Hamas, Hamas JOden aan het gas geroepen, maar Temmink aan het gas. Dat jullie het even weten
Ach, dat "Temmink aan het gas" en "Temmink is de hoer van PSV" zijn variaties op de wat bekendere leuzen. Dat mag je bijzonder storend vinden maar meer dan dat is het niet. Als ik alle storende elementen zou moeten verwijderen uit een stadion waren we lang bezig. Te beginnnen met die ranzige PSV-shirtsquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er collectief iets aan gedaan. Ik hoop alleen niet dat het alleen ADO is waar dit gebeurt, maar dat deze trend zich voort gaat zetten. Fanatiek supporteren mag moet, maar dan kun je je ook op een normale manier uiten.
Iemand aan het gas wensen is bijzonder laag, ook al gebeurt het maar één keer in de wedstrijd, het is één keer te veel
Ik heb twee seizoenen geleden eens wat lui aangesproken tijdens Ajax-Twente of ze eens wilden ophouden met die 'vuurwerkgeluiden'quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:42 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
En het daadwerkelijk probleem is dat je wordt neergestoken als je het tegen de verkeerde zegt. Zie Meindert Tjoelker. DAT is het probleem in de huidige maatschappij. Je kan bijna niet meer zeggen, doe eens normaal.
In de tram? Dan had ik de eerstvolgende halte uitgestaptquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar wat als pak 'm beet een paar honderd man dat doen?
Ik vind dat toch wel een verschil.
Dat is het dus wel en daarom is de wedstrijd stil gelegd. Waarom zou je iemand aan het gas wensen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:48 schreef nikk het volgende:
Ach, dat "Temmink aan het gas" en "Temmink is de hoer van PSV" zijn variaties op de wat bekendere leuzen. Dat mag je bijzonder storend vinden maar meer dan dat is het niet.
Er zijn zelfs media die op zeer hypocriete wijze constateren dat er massaal 'Alle Joden aan het gas" werd gezongen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat was algemeen bekend hoor.
Via via hoorde ik dat er filnk gereld is buiten het stadion, weet jij daar meer over?
Heb jij nou echt een bord voor je kopquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:52 schreef nikk het volgende:
Het journaal opent er zelfs mee. Hoe bedoel je media-hype.
Da's allemaal leuk en aardig maar ik bedoel meer dat als veel mensen dat doen, in tegenstelling tot één, dat dan de vonk makkelijker oversrping en dus sneller leidt tot meer enstige situaties.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
In de tram? Dan had ik de eerstvolgende halte uitgestapt![]()
In het stadion - als voetballer? Hard lachen achteraf als je je maandsalaris van een paar ton ontvangt. Dan maar een paar keer per jaar 90 minuten lang uitgescholden worden.
Als scheidsrechter ligt het net even iets anders, want die verdienen niet zoveel - but if you can 't stand the heat...
Je wordt ook niet militair omdat je bang bent afgeschoten te worden...
Je wordt ook geen dokter als je niet tegen bloed kan...
Je wordt ook geen leraar omdat je bang bent dat je weleens een etter in de klas kan hebben...
en als 5000 man massaal tegen de scheidsrechter 'stouterd' roept - dan zal het eenzelfde effect hebben.
Dat is een heel duidelijke foute redenering, puur om het feit dat spreekkoren niet bij voetbal [i[horen[/i]. Het is geen hihahondelul wat ze zingen omdat er een foutieve beslissing door de scheids is genomen, het zijn doodverwensingen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
In het stadion - als voetballer? Hard lachen achteraf als je je maandsalaris van een paar ton ontvangt. Dan maar een paar keer per jaar 90 minuten lang uitgescholden worden.
Als scheidsrechter ligt het net even iets anders, want die verdienen niet zoveel - but if you can 't stand the heat...
Je wordt ook geen leraar omdat je bang bent dat je weleens een etter in de klas kan hebben...
en als 5000 man massaal tegen de scheidsrechter 'stouterd' roept - dan zal het eenzelfde effect hebben.
OB: Temmink neemt spreekkoren PSV fans ook meequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:56 schreef Reddiablo het volgende:
overigens wordt er door RTL 4 gemeld dat ook PSV supporters zich niet netjes gedroegen.
met enig verschil dat voetballen niet zou moeten bestaan uit agressieve hooligans en stompzinnige mensen die op de tribune alleen maar kunnen schelden en roepen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Prima, ook de PSV supporters moeten zich gedragen. De boete verhalen op degenen die zich misdragen hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
OB: Temmink neemt spreekkoren PSV fans ook mee
Op de persconferentie achteraf zei scheidsrechter René Temmink dat hij in het rapport dat hij gaat opmaken, ook het gedrag van PSV-supporters mee zal nemen. Voornamelijk in de eerste helft zouden ook de PSV-fans kwetsende zaken hebben geroepen.
Dat flink kan je zeker weglaten, is mij niets opgevallen van rellen ofzo, zal vast wel een opstootje geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat was algemeen bekend hoor.
Via via hoorde ik dat er filnk gereld is buiten het stadion, weet jij daar meer over?
Er is een elementair verschil tussen bijvoorbeeld: "Temmink, ik wil dat jij kanker krijgt" en "Kanker Temmink"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's allemaal leuk en aardig maar ik bedoel meer dat als veel mensen dat doen, in tegenstelling tot één, dat dan de vonk makkelijker oversrping en dus sneller leidt tot meer enstige situaties.
"oh, iedereen vindt het leuk dat ik de scheids een enstige ziekte toewens, wacht even, ik ros dit steoltje even naar z'n harses, zullen ze ook wel waarderen"
Ongelooflijk wat een slap gelul zeg. Die mensen hoeven zich echt niet alles te laten toewensen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ben jij een wijf ofzo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb jij nou echt een bord voor je kop?
betaal jij voortaan maar al die ME die op moete komen draven omdat een paar rivaliserende "supporters"zin hebben om hun clubje te steunen he.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:00 schreef Stefkuh het volgende:
A) Ik hou van fanatieke supportersgroepen die hun club door en door steunen
B) Ik hou van de rivaliteit rond de wedstrijden
C) Er zijn grenzen
D) Temmink staakt de wedstrijd door spreekkoren
E) Deetman staakt de wedstrijd definitief HELEMAAL NIET om deze spreekkoren, maar om de ongeregeldheden richting het ADO bestuur.
F) Ik KOST op het hele zootje!!![]()
![]()
Op Temmink omdat er maar altijd (jaja nieuwe regels blablabla) wel actie wordt ondernomen als het om de scheids gaat
Op ADO omdat een in potentie 4e club van Nederland (nee ik ben geen ADO supporter, want dan had ik FC gezegd) het keer op keer op keer op keer zo verpest voor zichzelf, en ook ik, die het fanatisme van de aanhang mooi vind, nu zat ben en het tijd vind dat ze 5 wedstrijden zonder publiek en bij NOG een keer worden teruggeplaatst naar de 1e divisie. Jaren zeiken dat ze systematisch in de 1e Divisie wordne gehouden. En maar zeiken, en maar zeiken en dan nu jezelf zo keihard in de kloten schoppen. Wat ben je dan een bosmongool! ("Hamas, Hamas, Temmink aan het gas" dit is NIETS anders dan uitlokken van "kom maar, staak maar". Stelletje kneuzen)
Op Deetman die de spreekkoren, maar als zijdelings noemt na heel erg aandringen van Toine van Peperstraten. Ik ben benieuwd wat er was gebeurd als er GEEN verdere ongeregeldheden waren geweest!
Zo... ajuus. Ik ben er mee weg! Stelletje... stelletje.. STELLETJE!!
Volgens mij begrijp je die post niet helemaalquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
betaal jij voortaan maar al die ME die op moete komen draven omdat een paar rivaliserende "supporters"zin hebben om hun clubje te steunen he.
clubs steunen kan ook anders dan op deze grottenmanier! en rivaliteit kan ook op een andere manier ja, waarom moet dat per se met dat holbewonersgedrag?
Lees het nu nog eens een keer door of ga anders slapen, waar haal jij in VREDESNAAM vandaan dat ik dit goedkeur vriendelijk vriend?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
betaal jij voortaan maar al die ME die op moete komen draven omdat een paar rivaliserende "supporters"zin hebben om hun clubje te steunen he.
clubs steunen kan ook anders dan op deze grottenmanier! en rivaliteit kan ook op een andere manier ja, waarom moet dat per se met dat holbewonersgedrag?
Wat naar mijn idee zeer discutabel is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat is het dus wel en daarom is de wedstrijd stil gelegd.
Geen idee. Waarom zou je iemand op straat voor lul moeten uitschelden? En wat te denken van een fora op internet die leden van het kabinet de meest ernstige ziekten en zelfs de dood toewensen?quote:Waarom zou je iemand aan het gas wensen?
Vast niet.quote:Ik vraag me af of het meerendeel van die randmongolen ook maar een flauw benul heeft van wat ze daar scanderen
sorry, fanatismequote:Op zondag 17 oktober 2004 00:06 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Lees het nu nog eens een keer door of ga anders slapen, waar haal jij in VREDESNAAM vandaan dat ik dit goedkeur vriendelijk vriend?
Ok prima. Dan gaan we voortaan sportwedstrijden zonder publiek hebben. Nooit meer sport met publiek.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:02 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een slap gelul zeg. Die mensen hoeven zich echt niet alles te laten toewensen.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry, fanatisme.
.
't Gaat me om kuddegdrag wat dan speelt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:01 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Er is een elementair verschil tussen bijvoorbeeld: "Temmink, ik wil dat jij kanker krijgt" en "Kanker Temmink"
kanker zou je kunnen vervangen door Stoute.. of Lieve.. of Gekke.. of Schattige... en ga zo maar door. Dit is een wezenlijk verschil in de Haagse taal of noem het stadstaal (A'dam, R'dam, Utrecht)
Zoals je weet is het slingeren van een stoel naar een persoon poging tot doodslag, of een iets lichtere gradatie daarvan - dat dient wel degelijk bestraft te worden, mocht het daadwerkelijk gebeuren.
En niet door de wedstrijd te staken en de 7000 brave lieden te straffen. Had jij er ook geen hekel aan dat de hele klas moest nablijven omdat 1 iemand stout was? Dat vond ik echt ontzettend hypocriet.
Nee, moderne technologie. Ga maar na wie de stoelenslingeraar is. Dat kan met deze technologie en straf hem maar. Stadionverbod. Gevangenisstraf desnoods. En dan pak je dus die ene crimineel. Zo pak je niet die 7000 mensen die wel gewoon voetbal willen kijken, en een leuke middag/avond willen hebben, of spanning willen, of emotie willen.
Juist, ik ben het namelijk helemaal met Stefkuh eens!quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je die post niet helemaal
zie de rest van de sporten...quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:07 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ok prima. Dan gaan we voortaan sportwedstrijden zonder publiek hebben. Nooit meer sport met publiek.
Want dan mag je ook niet meer roepen 'Foute beslissing, meneer de scheidsrechter" en heb je ook geen respect voor de leider van het gezag op het veld, van welke verwacht dient te worden dat hij dit foutloos doet. Maar blijkbaar mag dit dus niet bekritiseerd worden. Tja.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:07 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
![]()
Ik zal op vele vlakken vast met je door 1 deur kunnen Reddiablo, maar "Hamas, hamas Temmink aan het gas" is (zeker onder de omstandigehden vand e laatste tijd) gewoon er om vragen. Ze willen daar niets liever lijkt wel.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:07 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ok prima. Dan gaan we voortaan sportwedstrijden zonder publiek hebben. Nooit meer sport met publiek.
Want dan mag je ook niet meer roepen 'Foute beslissing, meneer de scheidsrechter" en heb je ook geen respect voor de leider van het gezag op het veld, van welke verwacht dient te worden dat hij dit foutloos doet. Maar blijkbaar mag dit dus niet bekritiseerd worden. Tja.
Sjees praat even poep zeg.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:07 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
I know, vandaar de kus (of is dit de eeuwige discussie of deze smiley:quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben het dus met je eens.
i know, maar ja, ik ben weer zon iemand die nog es quote tot ik erbij neerval whehehequote:Op zondag 17 oktober 2004 00:10 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
I know, vandaar de kus (of is dit de eeuwige discussie of deze smiley:
![]()
een KUS of een TONG UITSTEEK smiley is
Het erge voor de goede supporters van ADO is dat die randebielen het maar niet lijken te snappen...quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:09 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik zal op vele vlakken vast met je door 1 deur kunnen Reddiablo, maar "Hamas, hamas Temmink aan het gas" is (zeker onder de omstandigehden vand e laatste tijd) gewoon er om vragen. Ze willen daar niets liever lijkt wel.
Dat is weer het andere uiterste. Fanatiek publiek is oke, maar dit heeft weinig met bekritiseren te maken. Maar als jij iemand aan het gas wensen bekritiseren noemt dan zijn we natuurlijk snel uitgedisusieerd.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:07 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Maar dan wil ik dus ook dat je Feyenoord en Ajax en PSV en Utrecht noemt. Of AS Roma.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:00 schreef Stefkuh het volgende:
A t/m F
Zo... ajuus. Ik ben er mee weg! Stelletje... stelletje.. STELLETJE!!
"Temmink is de hoer van PSV" is gewoon een ludiek liedje, vind ik echt zwaar overdreven!quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Sjees praat even poep zeg.
Het gaat er niet om of er kritiek is het gaat om de manier waarop deze gegeven wordt. Foute beslissing klinkt al heel wat normaler dan Temmink is de hoer van PSV![]()
Toch typisch dat ik dan pas nog van familie hoorde hoe iemand met een Boston Red Socks-shirt wel heel erg fysiek werd lastig gevallen in een vak van de New York Yankees...quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie de rest van de sporten...
zie amerika, waar je tijdens grotere softbalwedstrijden of football dat ook niet hebt...
waarom alleen bij europees voetbal?
Het gaat om de manier van kritiek geven, ik zeg niet dat het hierom gestaakt moet worden. Gaat gewoon om het verschil.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
"Temmink is de hoer van PSV" is gewoon een ludiek liedje, vind ik echt zwaar overdreven!
Tja.. het zal De Hagenees eigen zijn. En normaliter vind ik dat wel wat hebben. Dat geblêhr. Maar het weten van grenzen is niet jullie specialiteit. En dan heb je gelijk als je zegt "daar en daar gebeurd het ook", maar waarom bij jullie dan altijd NET die grens overschrijdend, NET dat ebetje meer zodat het NET meer opvalt? Noem het domme pech, noem het eigen schuld dikke buld. Sociale controle (waar jullie toch mee bezig leken te zijn) lijkt me geen onslimme oplossing. Als je je agressie toch wilt gebruiken, ram dan eens een medesupporter op de bek als ie over de schreef gaat (dat laatste was figuurlijkquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:12 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Maar dan wil ik dus ook dat je Feyenoord en Ajax en PSV en Utrecht noemt. Of AS Roma.
Of het geweld op de amateurvelden.
Want dat is voor ons zo frustrerend, altijd weer ADO Den Haag wat de boeman is. Tuurlijk gaat het bij ons fout, maar morgen bij Roda - Feyenoord gebeurt het ook, en gaat er weer niets gebeuren.
Dan heb je dus de poppen weer aan het dansen, en alleen omdat wij wat negatiever zijn als mens en nou eenmaal een grote bek hebben met een iets negatiever stem timbre.
Dat vond ik ook oud DB vriendquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
"Temmink is de hoer van PSV" is gewoon een ludiek liedje, vind ik echt zwaar overdreven!
ONZIN!quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Sjees praat even poep zeg.
Het gaat er niet om of er kritiek is het gaat om de manier waarop deze gegeven wordt. Foute beslissing klinkt al heel wat normaler dan Temmink is de hoer van PSV![]()
Ik moet toegeven dat FC Den Haag vaak zwaar genaaid wordt door de media. Het lijkt wel of ze er iedere risicowedstrijd op zitten te wachten. Het gebeurt overal wel maar ik geloof dat in het zuiderpark de akoestiek (i.c.m. aantal schreeuwers) een beetje ongelukkig uitvaltquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:12 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Maar dan wil ik dus ook dat je Feyenoord en Ajax en PSV en Utrecht noemt. Of AS Roma.
Want dat is voor ons zo frustrerend, altijd weer ADO Den Haag wat de boeman is. Tuurlijk gaat het bij ons fout, maar morgen bij Roda - Feyenoord gebeurt het ook, en gaat er weer niets gebeuren.
Dan heb je dus de poppen weer aan het dansen, en alleen omdat wij wat negatiever zijn als mens en nou eenmaal een grote bek hebben met een iets negatiever stem timbre.
Dat moet je ook niet accepteren. Maar behalve dat dat logisch is, is dat niet relevant in deze discussie. Als iemand mij op straat doodwenst ga ik er ook op in en in het ergste geval doe ik aangifte bij de politiequote:Op zondag 17 oktober 2004 00:06 schreef nikk het volgende:
Geen idee. Waarom zou je iemand op straat voor lul moeten uitschelden? En wat te denken van een fora op internet die leden van het kabinet de meest ernstige ziekten en zelfs de dood toewensen?
Komop RD... doe ff niet zo naief.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:17 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
ONZIN!
20.000 mensen die 'Foutje" roepen of "Boe" roepen geeft precies hetzelfde effect. Een enorm overweldigend "BOE" doet ook de rilliingen door je lijf lopen en doet de dunne kak door je broekje lopen.
en wat is er nou mis met 'hoer'
Prostituee is naar mijn weten een algemeen geaccepteerd beroep, of is in elk geval niet misdadig of crimineel.
en Sylvie Meis gedraagt zich er ook echt naar
Maar als dit niet meer mag? Wat dan wel? Wordt Youp van't Hek ook gestraft als hij een scherpe opmerking maakt over wie dan ook?
en Hans Teeuwen met zijn koninklijke sketch?
Omdat het dan 'kleinkunst' is mag het weer ineens wel...
Het probleem bij den haag is dat het zo massaal gebeurt, vak N is al drukker bezet dan het gemiddelde fanatieke vak bij andere clubs, als vak N dan een spreekkoor opzet en de omliggende vakken doen mee, is het zoveel harder met geluid dat het eerder opvalt. waarom denkt dat ze in het nieuwe stadion de fanatieke kern van den haag achter het doel willen, valt minder op, er zullen mensen zijn die niet achter het doel willen dus je krijgt spreiding van de fanatieke supporter wat als voordeel heeft dat je makkelijke kan zien wie de aanstichter van een spreekkoor is.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:12 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Precies. Ik ben zelf een NBA fan. Je zag geregeld dat Spike Jones (die regisseur) Reggie Miller letterlijk uitschold in de finale tegen de Knicks. Front row seats, en gewoon de Fuck you's laten rollen en dat kon ook gewoon.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:12 schreef FLR het volgende:
[..]
Toch typisch dat ik dan pas nog van familie hoorde hoe iemand met een Boston Red Socks-shirt wel heel erg fysiek werd lastig gevallen in een vak van de New York Yankees...
En Europees voetbal, pff, ga eens naar een voetbalwedstrijd in Zuid-Amerika![]()
"Temmink aan het gas" kan idd absoluut niet... maar dat ".... is de hoer van ...." vind ik gewoon geniaal verzonnen, en zou een begrip in het voetbal moeten wordenquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:16 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat vond ik ook oud DB vriendmaar wat er daarna kwam, dat Hamas gedoe, gaat weer te ver en was (dat is 3x) gewoon opzoeken.
Naief? Leg eens uit?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Komop RD... doe ff niet zo naief.
Doodwensen? Er bestaat nogal een verschil tussen een doodbedreiging/doodverwensing en "Temmink aan het gas".quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet accepteren. Maar behalve dat dat logisch is, is dat niet relevant in deze discussie. Als iemand mij op straat doodwenst ga ik er ook op in en in het ergste geval doe ik aangifte bij de politie
Niemand hoeft er van op te kijken omdat het geen reet voorstelt. Het is geen wijvensport ofzo.quote:Massaal iemand aan het gas wensen lijkt me voldoende reden om een wedstrijd te staken. Als je dit toestaat kijkt er straks niemand meer van op.
Een bericht van de belangenvereniging voor alle supporters dat een beetje ondersneeuwde in de hele Sylvie Meis-affaire... Typisch om te zien dat hetgeen waarvoor ze vreesden waarschijnlijk nog gaat uitkomen ook. Jammer ook, en vooral slecht voor alle supporters vrees ik.quote:Begin oktober vond de SOVS:
SOVS tegen wijziging aanpak spreekkoren
In zijn brief aan de leden van de Tweede Kamer dd 4 oktober 2004 geeft minister Remkes aan welke wijzigingen voortgekomen zijn uit de evaluatie 2003. Daarbinnen is veel aandacht voor de verscherpte aanpak van spreekkoren. Hij meldt hierover dat de SOVS in de Stuurgroep Bestrijding Voetbalvandalisme en -Geweld heeft aangegeven zich niet in de voorgestelde aanpak te kunnen vinden, omdat zij de beschreven procedure overtrokken en contraproductief vindt.
De SOVS heeft de andere ketenpartners inderdaad laten weten tegen de voorgestelde aanpak van spreekkoren te zijn. Met die verscherpte aanpak hebben de andere partijen laten weten in te stemmen met het advies dat het auditteam Vliegenthart onlangs over dit onderwerp heeft gegeven en het besluit dat de KNVB op 16 september jl. al had genomen over de aanscherping van de interne procedures.
In de nu voorgestelde aanpak wordt er in voorzien dat standaard bij aanvang van elke wedstrijd een waarschuwing wordt gegeven aan het publiek en wordt meegedeeld welke consequenties aan spreekkoren verbonden zijn. De SOVS verwacht dat deze aanpak niet tot gevolg zal hebben dat spreekkoren nu achterwege zullen blijven, maar dat de stelselmatige aandacht voor het probleem eerder een tegengesteld effect zal hebben. De supportersvertegenwoordiging voert daarbij aan dat de intensieve media-aandacht aan de beledigende spreekoren bij de wedstrijd ADO Den Haag - Ajax, voornamelijk gericht tegen de vriendin van Ajax-speler Van der Vaart, er alleen maar toe heeft geleid dat bij bijna alle andere wedstrijden soortgelijke spreekoren te beluisteren waren. De SOVS pleit dan ook bij de media een terughoudende houding in haar berichtgeving. Tegelijkertijd bepleit de SOVS een aanpak van de voetbalpartijen, (KNVB, clubs, SOVS en supportersverenigingen) om degenen die zich schuldig maken aan spreekkoren tot ander gedrag te krijgen, Een aanpak die effectiever zal zijn dan de politiek correcte commotie, die naar het oordeel van de koepel nu de essentie van alle besluitvorming is.
De koepelorganisatie is het ook volstrekt oneens met de uitbreiding van de rol van burgemeesters. Hen wordt nu de mogelijkheid gegeven de scheidsrechter bij discriminerende of racistische spreekkoren te overrulen, de wedstrijd stil te leggen
en in tweede termijn de wedstrijd te staken. De SOVS vreest dat de mogelijkheid door een enkele burgemeester aangegrepen zal worden om binnen de (al dan niet lokale) politiek een statement te maken, maar nimmer zal worden ingezet omdat daadwerkelijk een probleem van openbare orde dreigt. Doordat tegelijkertijd andere burgemeesters het middel (terecht) niet wensen te gebruiken, ontstaat willekeur. Wat in de ene gemeente verboden is, zal in andere gemeenten getolereerd worden. Doel van de zgn. tolerantiegrenzen binnen het beleidskader was nu juist om eenduidigheid te verkrijgen voor supporters over wat wel en niet is toegestaan. De SOVS meent dan ook dat de tolerantiegrens spreekkoren maar beter helemaal uit het beleidskader geschrapt kan worden.
Tot slot heeft de SOVS kenbaar gemaakt zich te verzetten tegen het opleggen van een straf door de Tuchtcommissie van de KNVB, waarbij een club vanwege spreekkoren èèn of meerdere wedstrijden zonder publiek zal moeten spelen. De SOVS is van mening dat wangedrag van enkelen niet tot gevolg mag hebben dat via een dergelijke groepsgewijze maatregel vele supporters benadeeld worden. Daarbij stelt de koepel dat de club zich in dat geval ten aanzien van seizoenkaarthouders schuldig maakt aan contractbreuk en dus de rekening gepresenteerd zal krijgen via eisen om restitutie
te krijgen voor wedstrijden waarvan de toegang ten onrechte wordt ontzegd.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:24 schreef nikk het volgende:
Doodwensen? Er bestaat nogal een verschil tussen een doodbedreiging/doodverwensing en "Temmink aan het gas".
Kan je dat de man kwalijk nemen dan?? De wedstrijd is toch niet gestaakt? De scheidsrechter, en verder iedereen hadden echt wel door dat dit ludiek was. Dat een speler uit Africa die de Nederlandse taal niet eigen is dit nu opvat als oerwoud geluid. Tja. Pech voor hem. Ik weet niet precies wta je hiermee verduidelijkt hebt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:24 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Naief? Leg eens uit?
Ik zal verduidelijken...
ADO - Vitesse.. de wedstrijd na Ajax. Veel supporters vonden het gepast om lekker ludiek te scanderen. Het aloude Hi Ha Hondenlul werd uit de kast gehaald. Massaal werd er BOE BOE BOOEOOEOEOEOEBOEOE geroepen.
Wat denkt Matthew Amoah? Dat het oerwoud geluiden jegens hem zijn. Wie is er nou naief??
Ach ja, en als er kankerlijer word geroepen dan wensen we 'm kanker toe zeker?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
ohja, iemand aan het gas wensen is geen doodsverwensing, we hebben het over lachgas natuurlijk
Neen. Dan bedoelen we dat we hem een toffe kerel vinden...quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:28 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, en als er kankerlijer word geroepen dan wensen we 'm kanker toe zeker?![]()
dat doet er niet toe, iemand aan het gas wensen is een doodsverwensing, anders weet je niet wat je roept en dat is pas triestquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:28 schreef nikk het volgende:
Ach ja, en als er kankerlijer word geroepen dan wensen we 'm kanker toe zeker?![]()
Ja, en zo redenerend is kankerlijer roepen ook iemand kanker toewensen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
dat doet er niet toe, iemand aan het gas wensen is een doodsverwensing, anders weet je niet wat je roept en dat is pas triest
Het tegenovergestelde juist. Maar dat snapte je denk ik ook wel.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neen. Dan bedoelen we dat we hem een toffe kerel vinden...
En dan zet je pa keihard de stereo aan, waarna jij harder gaat schreeuwen, waarna je moeder de fluitketel laat gillen, naar boven gaat en de eerste 5 maaltijden niet kooktquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk dat de Haagse (en ook in veel andere steden) supporters zich eens achter de oren moeten krabben als het gaat om dat 'kanker'-verhaal. Het schijnt tegenwoordig schijnbaar normaal te zijn om kanker-joden, kanker-scheids en kankerlijer te roepen naar een tegenstander, "want je wenst hem dan toch zeker geen kanker toe?"...
Nee joh, ik roep dat ook altijd tegen m'n moeder als ze laat weten dat we aan tafel gaan.
Dus we moeten het maar toestaan dan? Als iemand een fout maakt noem je hem kankerlijer of wen je hem aan het gas?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, en zo redenerend is kankerlijer roepen ook iemand kanker toewensen.
Ach, kutje schijnt in sommige gezinnen al een doodnormaal synoniem voor mama te zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk dat de Haagse (en ook in veel andere steden) supporters zich eens achter de oren moeten krabben als het gaat om dat 'kanker'-verhaal. Het schijnt tegenwoordig schijnbaar normaal te zijn om kanker-joden, kanker-scheids en kankerlijer te roepen naar een tegenstander, "want je wenst hem dan toch zeker geen kanker toe?"...
Nee joh, ik roep dat ook altijd tegen m'n moeder als ze laat weten dat we aan tafel gaan.
En hoe noem je je vader dan?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, kutje schijnt in sommige gezinnen al een doodnormaal synoniem voor mama te zijn.
Waarom? Er is niets mis met dat taalgebruik. Je kan het storend vinden maar wees daar dan ook eerlijk in. Ga geen wazige argumenten gebruiken dat supporters de scheidsrechter doodwensen of bedreigen ofzo...quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dus we moeten het maar toestaan dan? Als iemand een fout maakt noem je hem kankerlijer of wen je hem aan het gas?
Als dat voor een deel van de supporters gewoon taalgebruik is, moeten ze hun taalgebruik misschien eens gaan aanpassen
Dat zegt veel over die gezinnenquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, kutje schijnt in sommige gezinnen al een doodnormaal synoniem voor mama te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |