Misschien werd ie gepest om z'n kleine piemeltje.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:22 schreef Smeich het volgende:
Tering wat een arrogante kuthouding van dat 'jochie' dat Sneijder heet zeg!
Dat is wel waar. Toch mag je van een voetballer die echt een grote wil worden, verwachten dat hij zichzelf tot de orde roept. Dat konden de 'groten' die hem voorgingen een stuk beter.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Bij een goede coach waar ie respect voor heeft doet ie dat niet. Of hij kan oprotten. Maar Koeman schippert tussen alle valkuilen door totdat het luik definitief boven z'n hoofd sluit.
Voor de trainer moet je altijd respect hebben en zeker voor een Koeman.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Bij een goede coach waar ie respect voor heeft doet ie dat niet. Of hij kan oprotten. Maar Koeman schippert tussen alle valkuilen door totdat het luik definitief boven z'n hoofd sluit.
Ja, zelfs de terreinknecht had met dit elftal de CL gewonnen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:45 schreef Dizzee het volgende:
Tja, is alleen meer de schuld van Koeman.
Ik ken hun sterkte niet zo goed, maar als we al zo makkelijk door Heerenveen opgerold worden...quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:03 schreef SCH het volgende:
Iemand nog vertrouwen in dinsdag eigenlijk? Want volgens mij is dat een veel sterkere tegenstander dan wordt aangenomen, en in deze vorm
Neequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:07 schreef gimme.shelter het volgende:
Kun je trouwens ook geel krijgen voor het beschadigen van een MEDEspeler??
Daar zou ik niet ongelukkig mee zijn.quote:Vroeg het me opeens af, zie het nog gebeuren dat Sneijder Sonck gaat neermaaien!! En wat dan??
Ja, ook daar kan je geel of rood voor krijgen. Het is vorige jaar (of is het al 2 jaar terug) in de Bundesliga al gelukt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:07 schreef gimme.shelter het volgende:
Wat een slechte wedstrijd!! Maar dat kan nog eens gebeuren, maar die openlijke ruzies op het veld!!! Wat een genante vertoning! De heertjes denken kennelijk dat ze al heel wat zijn![]()
Kun je trouwens ook geel krijgen voor het beschadigen van een MEDEspeler?? Vroeg het me opeens af, zie het nog gebeuren dat Sneijder Sonck gaat neermaaien!! En wat dan??Of Heitinga die zijn eigen keeper een rotschop gaat verkopen.....![]()
Hmmm. Ik neem mijn 'nee' terugquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook daar kan je geel of rood voor krijgen. Het is vorige jaar (of is het al 2 jaar terug) in de Bundesliga al gelukt.
Juist, was Lehmann dacht ik.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook daar kan je geel of rood voor krijgen. Het is vorige jaar (of is het al 2 jaar terug) in de Bundesliga al gelukt.
Flikker op man, ik was 12 in '95 en heb dat echt wel bewust meegemaakt ja. Dat ene jaartje maakt dan ook niet zo veel uit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:21 schreef Frenkie het volgende:
Jij bnet van 84, dat betekent dat je 11 was in 95...
lekker bewust meemaken is dat![]()
Lachertje deze redenering...
Nu ook al ruzie in het Ajax topicquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Flikker op man, ik was 12 in '95 en heb dat echt wel bewust meegemaakt ja. Dat ene jaartje maakt dan ook niet zo veel uit.
Ik was toen ook 12.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Flikker op man, ik was 12 in '95 en heb dat echt wel bewust meegemaakt ja. Dat ene jaartje maakt dan ook niet zo veel uit.
Als we dan toch gaan doorzagen, ik was toen 20 en bij de wedstrijd. IN '92 was ik er ook bij de wedstrijd tegen Torino.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Die gingen wij in ons stamcafe kijken, en dat ligt ongeveer achter het Barleaus. Wij begonnen nog met koffie, maar daarna toch aan het bier gegaan. Ondertussen zat de hele kroeg vol met Barleaus leerlingen die ook vrolijk aan het bier gingen (wat nou leeftijdsgrens?).quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
Inderdaad. En iets later wereldbekerfinale op een groot scherm in de aula op de middelbare school.
ja wedstrijd+verlenging+ pingels dat levert best wat drinktijd opquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die gingen wij in ons stamcafe kijken, en dat ligt ongeveer achter het Barleaus. Wij begonnen nog met koffie, maar daarna toch aan het bier gegaan. Ondertussen zat de hele kroeg vol met Barleaus leerlingen die ook vrolijk aan het bier gingen (wat nou leeftijdsgrens?).
Erg leuke ochtend was dat
En daarna hele wazige inkoopacties bij Dirk van den Broekquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wedstrijd+verlenging+ pingels dat levert best wat drinktijd op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |