stuk voor stuk ervaren spelers die weten wat het is om onder druk te presteren. Vandaag was Sneijder ongeveer de meest ervaren speler aan ajaxkant, daarmee kun je gewoon geen wedstrijden winnen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
1 of hooguit 2 bepalende spelers die er niet bij zijn in vergelijking met 2 jaar terug.
Ik moest al direct bij het topicnummer denken aan de voetbalprestaties tijdens hun 100-jarig bestaanquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:13 schreef TC03 het volgende:
Leuke tijd voor het jublieum.
Kom op, ik probeer de OP gewoon positief te houden !quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:13 schreef JaWi het volgende:
Toch jammer dat dit mooie 100-ste topic voor een groot deel zal gaan over slechte verhoudingen, eventuele trainerswissels en slecht spel. En dat terwijl wij Ajax zijn. De beste.
Dat zeg ik ook niet, ajax gaat nog steeds kampioen worden. Dit jaar.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom op, ik probeer de OP gewoon positief te houden !
Het wachten is natuurlijk tot SCH zich in dit jubileumtopic gaat melden![]()
Dat was ook al zo'n feestquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:14 schreef FLR het volgende:
[..]
Ik moest al direct bij het topicnummer denken aan de voetbalprestaties tijdens hun 100-jarig bestaan![]()
Met kerst zijn we kampioenquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ajax gaat nog steeds kampioen worden. Dit jaar.
En ja. ik ga slapen. Voordat SCH er is.
Dit jaar lijkt me vrij moeilijk worden, maar ergens in mei 2005 vind ik ook goed.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:15 schreef JaWi het volgende:
Dat zeg ik ook niet, ajax gaat nog steeds kampioen worden. Dit jaar.
Da's alweer een tijdje geleden hoorquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:13 schreef JaWi het volgende:
En dat terwijl wij Ajax zijn. De beste.
We zijn nog steeds Ajax hoorquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's alweer een tijdje geleden hoor
idd, 50% van de wedstrijden in de HCE zijn gewonnen, dat is toch best knapquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
We zijn nog steeds Ajax hoor
Wijze woorden van een PSV'erquote:Op zondag 17 oktober 00:07 schreef Spideyman het volgende:
Spidey zegt:
Danny Blind als speler/coach
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:SCH
leuke avond gehad?
Riep u mij?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
SNEL SNEL verander de naam van dit topic zodat SCH het straks niet kan vinden
Graag. Vooral de opstootjes leken mij vrij amusant.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:26 schreef SCH het volgende:
Riep u mij?![]()
Jongens, wat heb ik een goed humeur - tering zeg.
Willen jullie nog een uitgebreid verslag?![]()
Ga je gang, misschien krijg je er nog een paar mee op de kast.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:26 schreef SCH het volgende:
Willen jullie nog een uitgebreid verslag?![]()
Dank jongen. Ik had nog wel zo getwijfeld of ik zou gaan. Is manny al thuis?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:39 schreef nikk het volgende:
Gefeli SCH.
Mannyquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank jongen. Ik had nog wel zo getwijfeld of ik zou gaan. Is manny al thuis?![]()
manny is een lieve Fok-ajacied met een iets te grote mondquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:42 schreef nikk het volgende:
[..]
Manny
Ah. Veel plezier met glunderen nog danquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:43 schreef SCH het volgende:
[..]
manny is een lieve Fok-ajacied met een iets te grote mond![]()
Ik heb inderdaad een erg irritante glimlach op mijn dikke kopquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:44 schreef nikk het volgende:
[..]
Ah. Veel plezier met glunderen nog dan
Die poeier op de paal was van De Ridder.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:31 schreef SCH het volgende:
behalve die gigantische poeier op de binnenkant paal - daar mazzelden wij en toen was het bekeken.
En ik vond Daniel de Ridder echt dramatisch. Als je dan de kans krijgt.
Daar zat dan blijkbaar al zijn frustratie in vanwege zijn falen. Maxwell blijft tenminste voetballen en Boukhari ook nog wel.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die poeier op de paal was van De Ridder.
Kan ook al niet mikken dusquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Die poeier op de paal was van De Ridder.
Ja fuk man, dat lees ik dus pas hier. Was veel te druk met zingen en dansen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:50 schreef Eilanden het volgende:
SCH ... en als bonus kreeg je zelfs nog bokspartijtjes tussen Lobont-Heitinga en Sneyder-Sonck
Voor jou wel, 't is dat ik Heerenveen ook een leuke club vind.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:57 schreef SCH het volgende:
Ben je blij voor me popolonnetje?
Ik ook van jouquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Voor jou wel, 't is dat ik Heerenveen ook een leuke club vind.
Ziggy Marley, moest in de Melkweg zijnquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:03 schreef SCH het volgende:
Wie was trouwens dat grappige rasta-mannetje dat zijn debuut maakte bij Ajax (en meteen een lelijke overtreding maakte).
Ligt eraan hoe lang het bestuur Koeman gedoogd. Ik verwacht niet dat Koeman zelf opstapt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:59 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben op zich best wel tevreden, want dit heeft het verblijf van Koeman toch wel ietsjes korter gemaakt, denk ik zo.
Hij had in de pauze zeker een joint doorgegevenquote:Op zondag 17 oktober 2004 01:07 schreef popolon het volgende:
Ziggy Marley, moest in de Melkweg zijn
Dit kan toch niet lang meer duren? Alle krediet moet zo ongeveer wel op zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ligt eraan hoe lang het bestuur Koeman gedoogd. Ik verwacht niet dat Koeman zelf opstapt.
Was het er maar één.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij had in de pauze zeker een joint doorgegeven![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:18 schreef popolon het volgende:
In mijn geval mag je lang zoeken
Weer even door de zure appel heenbijten, minder siezoen kan gebeuren.
Gewoon blijven steunen.
Ajax !![]()
![]()
Ik blijf het tegen mezelf zeggen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:20 schreef SCH het volgende:
Die jongens doen toch hun best![]()
Als ze zo ruzie blijven maken is het tegen iedereen lastig.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:28 schreef SCH het volgende:
Wordt dinsdag nog lastig - die club heeft laatst met 2-=0 verloren van de club waar Heerenveen ook weer met 5-0 van gewonnen heeft maar Heerenveen heeft met 3-1 van ajax gewonnen dus het kan wel. Ofzo
Vind je het gek? Het wat echt een drama pot zeg vandaag... Bijna niemand die een voldoende haalde.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ajaxpubliek ging ook wel erg snel morren zeg.
En tien minuten voor tijd weggaan vind ik zo bekrompen. Die jongens doen toch hun best![]()
dat is wel erg makkelijk. Dit is natuurlijk een gevolg van elkaar. Logisch toch dat het publiek klaagt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:34 schreef rubbereend het volgende:
nu is toch wel voor iedereen duidelijk dat het aan alle kanten rammelt bij ajax, bestuur/directie/trainer/spelers/publiek
genieten hequote:Op zondag 17 oktober 2004 05:34 schreef rubbereend het volgende:
nu is toch wel voor iedereen duidelijk dat het aan alle kanten rammelt bij ajax, bestuur/directie/trainer/spelers/publiek
quote:Meneertje Sneijder verdient een lesje
Door Hugo Borst
Deze column is een kritische beschouwing over een sleutelhanger die denkt dat hij al een sleutelfiguur is bij Ajax en Oranje.
Dat was voor mij de grootste schande van de avond.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:09 schreef Frenkie het volgende:
Sneijder die openlijk ruziet met Sonck.. Heitinga die nog net niet op de vuist gaat met Lobont. Etc..
waaromquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:37 schreef pascalheister het volgende:
kampioenschap kun je wel uit je hoofd zetten nu
Wil je hem plaatsen Hives? Het AD wil me niet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:55 schreef The_Hives het volgende:
registratie.
Leuke column. Ondanks zijn voetbalkwaliteiten heeft Sneijder nogal vervelende karaktertrekjes. Prima als daar wat meer aandacht aan wordt besteed. Het positivisme rond Sneijder werd mij ook ff iets te groot.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:55 schreef The_Hives het volgende:
Column van Borst in AD
http://www.ad.nl/artikelen/Sport/1097833989148.html
Wel (gratis) registratie.
quote:COLUMN
Hugo: Meneertje Sneijder verdient een lesje
Door Hugo Borst
Deze column is een kritische beschouwing over een sleutelhanger die denkt dat hij al een sleutelfiguur is bij Ajax en Oranje.
Hugo Borst. Foto Pim Ras
Hugo Borst
Foto Pim Ras
De foto van Wesley Sneijder, woensdagavond gemaakt door Bastiaan Heus en op donderdag afgedrukt in Het Parool, riep woede bij mij op.
Wat is er te zien? De voetballer van Ajax heeft zojuist gelijkgemaakt tegen Finland en houdt zijn wijsvinger tegen de lippen. Sssssssssst, zegt hij. We weten wat dat betekent. 'En nu even koppen dicht allemaal. Gezien wie er gelijk heeft? Ik, Wesley Sneijder!'
Meneertje heeft zaterdag tegen Macedonië geen bal geraakt, heeft het geluk dat de bondscoach hem niet wisselt, mag vier dagen later tegen de Finnen toch starten in de basis, lijdt de eerste 20 minuten weer veel balverlies, begint eindelijk te draaien en scoort. Vervolgens krijgen publiek (ze hadden het lef te fluiten) en media (ze hebben geen goed woord over voor zijn prestaties bij Ajax en Oranje) de vinger.
De vinger ja! Een wijsvingertje aan de lippen is nog erger dan de middelvinger die hij begin dit seizoen opstak naar Ronald Koeman. Een middelvinger is primaire emotie, een wijsvinger naar de mond getuigt van een diep gewortelde arrogantie.
Ik plagieer hier eventjes mijn vriend Wilfried, die concludeerde dat Sneijders gelaatsuitdrukking verrot veel op die van Frank de Boer begint te lijken. Waarbij ik opmerkte dat Frank zo geboren is en verwaandheid hem vreemd is. De recordinternational kon ook nonchalant en gemakzuchtig zijn, maar hij heeft zich geen moment tijdens zijn loopbaan een miskend genie gevonden. Dat komt natuurlijk omdat Frank een reëel zelfbeeld heeft, iets dat je van Wesley Sneijder moeilijk kunt zeggen.
De eerste vraag die Hans Kraay junior na afloop aan het jochie stelde had betrekking op het Nederlands elftal. Wesley Sneijer begon meteen over zijn eigen prestatie te praten. Later, tegenover de schrijvende pers, ontviel hem het volgende: hij had vanavond wel wat mondjes gesnoerd.
Nou niet die van mij hoor, Wesley. Ga jij nou eerst maar eens zorgen dat Ajax landskampioen wordt, de UEFA Cup wint en dat het Nederlands elftal zich onder jouw bezielende leiding plaatst voor het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland.
Je bent gek, zei schoenenboer Ferenc toen ik hem vertelde dat deze column een kritische beschouwing zou worden van een sleutelhanger die denkt dat hij al een sleutelfiguur is bij Ajax en Oranje. ,,Hij is de nieuwe Zidane man'', meent Ferenc.
Dat denkt Wesley Sneijder dus ook hè. Dat hij Zinedine Zidane is (schei uit, hij mist diens fysieke kracht en werklust en technisch is de Fransman buitencategorie) en zo komt het dus nooit goed met hem.
De bondscoach vindt hem een brutaaltje. In werkelijkheid is de middenvelder onbescheiden. Vorig seizoen riep meneertje dat geen routinier bij Ajax hem wat kon leren. Dat was beledigend, omdat Jari Litmanen op dat moment nog bij de Amsterdamse club rondliep.
Zijn gebrek aan respect voor de Fin die Ajax mede groot maakte in de jaren 90 liet hij eens op de training blijken. Ze (Wesley en Jari) speelden elkaar vanaf twee meter een balletje toe. Expres schoot de jonge Sneijder de bal hard langs Litmanen, zodat die hem (onder hoongelach van Sneijder) kon halen. (Litmanen liet zich niet onbetuigd en schoot, nadat hij de bal had opgehaald, het ding even hard langs Sneijder én keek er boos bij.)
Ik zie de esthetiek en het rendement van Wesley Sneijder ook wel, hoor. Altijd alles voetballend op willen lossen, tweebenig, een puik afstandschot en scorend vermogen. Maar daar hoort een glimlach bij, geen venijnige rotkop. Zo jong al op rancune drijven is niet goed. Maar een beetje vrolijkheid uitstralen is vast te veel gevraagd.
Hij speelde woensdag niet voor volk en vaderland, maar om het ongelijk te bewijzen van lieden die het gewaagd hebben kritiek op hem te hebben, Ronald Koeman voorop. En dus kuste hij het Nederlandse leeuwtje niet toen hij scoorde, maar bracht de wijsvinger aan de lippen. Die houding hoort niet bij het nieuwe Nederlands elftal. Sneijder past meer bij Seedorf en Kluivert dan bij Kuyt en Landzaat. Je zou hem willen toeschreeuwen: 'Stop met die verongelijktheid en die zelfingenomenheid, jongen. De wereld is niet tegen je. Doe normaal, Wesley.'
Maar hij trekt het zich toch niet aan. Woensdagavond sprak hij over een omslagpunt dat bereikt was. Maar vervolgens zei hij: ,,Ik wil vanaf nu deze lijn doortrekken en me niet laten afleiden door kritiek of een plaats op de reservebank.'' Maar gisteren lag hij al weer in de clinch met een verslaggever van Sportweek, omdat de covertekst van dat blad hem niet was bevallen. Waar bemoeit zo'n blaag zich mee?
En wat als Koeman de Grote Wesley Sneijder morgen in de rust wisselt? Altijd maar die verongelijktheid. Als binnenkort zijn biografie verschijnt, weet ik de titel wel: 'Ik Wesley Sneijder.'
Ik snap het niet. Hij is een aardige voetballer en ondanks een gebrek aan snelheid en verdedigende kwaliteiten kan hij zelfs een goede speler worden, maar dan moet zijn omgeving hem niet zo naar de mond praten, zaakwaarnemer Sören Lerby en Wesleys vader in het bijzonder. Meneertje Sneijder verdient dringend een lesje in nederigheid.
quote:Hugo: Meneertje Sneijder verdient een lesje
Door Hugo Borst
De foto van Wesley Sneijder, woensdagavond gemaakt door Bastiaan Heus en op donderdag afgedrukt in Het Parool, riep woede bij mij op.
Wat is er te zien? De voetballer van Ajax heeft zojuist gelijkgemaakt tegen Finland en houdt zijn wijsvinger tegen de lippen. Sssssssssst, zegt hij. We weten wat dat betekent. 'En nu even koppen dicht allemaal. Gezien wie er gelijk heeft? Ik, Wesley Sneijder!'
Meneertje heeft zaterdag tegen Macedonië geen bal geraakt, heeft het geluk dat de bondscoach hem niet wisselt, mag vier dagen later tegen de Finnen toch starten in de basis, lijdt de eerste 20 minuten weer veel balverlies, begint eindelijk te draaien en scoort. Vervolgens krijgen publiek (ze hadden het lef te fluiten) en media (ze hebben geen goed woord over voor zijn prestaties bij Ajax en Oranje) de vinger.
De vinger ja! Een wijsvingertje aan de lippen is nog erger dan de middelvinger die hij begin dit seizoen opstak naar Ronald Koeman. Een middelvinger is primaire emotie, een wijsvinger naar de mond getuigt van een diep gewortelde arrogantie.
Ik plagieer hier eventjes mijn vriend Wilfried, die concludeerde dat Sneijders gelaatsuitdrukking verrot veel op die van Frank de Boer begint te lijken. Waarbij ik opmerkte dat Frank zo geboren is en verwaandheid hem vreemd is. De recordinternational kon ook nonchalant en gemakzuchtig zijn, maar hij heeft zich geen moment tijdens zijn loopbaan een miskend genie gevonden. Dat komt natuurlijk omdat Frank een reëel zelfbeeld heeft, iets dat je van Wesley Sneijder moeilijk kunt zeggen.
De eerste vraag die Hans Kraay junior na afloop aan het jochie stelde had betrekking op het Nederlands elftal. Wesley Sneijer begon meteen over zijn eigen prestatie te praten. Later, tegenover de schrijvende pers, ontviel hem het volgende: hij had vanavond wel wat mondjes gesnoerd.
Nou niet die van mij hoor, Wesley. Ga jij nou eerst maar eens zorgen dat Ajax landskampioen wordt, de UEFA Cup wint en dat het Nederlands elftal zich onder jouw bezielende leiding plaatst voor het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland.
Je bent gek, zei schoenenboer Ferenc toen ik hem vertelde dat deze column een kritische beschouwing zou worden van een sleutelhanger die denkt dat hij al een sleutelfiguur is bij Ajax en Oranje. ,,Hij is de nieuwe Zidane man'', meent Ferenc.
Dat denkt Wesley Sneijder dus ook hè. Dat hij Zinedine Zidane is (schei uit, hij mist diens fysieke kracht en werklust en technisch is de Fransman buitencategorie) en zo komt het dus nooit goed met hem.
De bondscoach vindt hem een brutaaltje. In werkelijkheid is de middenvelder onbescheiden. Vorig seizoen riep meneertje dat geen routinier bij Ajax hem wat kon leren. Dat was beledigend, omdat Jari Litmanen op dat moment nog bij de Amsterdamse club rondliep.
Zijn gebrek aan respect voor de Fin die Ajax mede groot maakte in de jaren 90 liet hij eens op de training blijken. Ze (Wesley en Jari) speelden elkaar vanaf twee meter een balletje toe. Expres schoot de jonge Sneijder de bal hard langs Litmanen, zodat die hem (onder hoongelach van Sneijder) kon halen. (Litmanen liet zich niet onbetuigd en schoot, nadat hij de bal had opgehaald, het ding even hard langs Sneijder én keek er boos bij.)
Ik zie de esthetiek en het rendement van Wesley Sneijder ook wel, hoor. Altijd alles voetballend op willen lossen, tweebenig, een puik afstandschot en scorend vermogen. Maar daar hoort een glimlach bij, geen venijnige rotkop. Zo jong al op rancune drijven is niet goed. Maar een beetje vrolijkheid uitstralen is vast te veel gevraagd.
Hij speelde woensdag niet voor volk en vaderland, maar om het ongelijk te bewijzen van lieden die het gewaagd hebben kritiek op hem te hebben, Ronald Koeman voorop. En dus kuste hij het Nederlandse leeuwtje niet toen hij scoorde, maar bracht de wijsvinger aan de lippen. Die houding hoort niet bij het nieuwe Nederlands elftal. Sneijder past meer bij Seedorf en Kluivert dan bij Kuyt en Landzaat. Je zou hem willen toeschreeuwen: 'Stop met die verongelijktheid en die zelfingenomenheid, jongen. De wereld is niet tegen je. Doe normaal, Wesley.'
Maar hij trekt het zich toch niet aan. Woensdagavond sprak hij over een omslagpunt dat bereikt was. Maar vervolgens zei hij: ,,Ik wil vanaf nu deze lijn doortrekken en me niet laten afleiden door kritiek of een plaats op de reservebank.'' Maar gisteren lag hij al weer in de clinch met een verslaggever van Sportweek, omdat de covertekst van dat blad hem niet was bevallen. Waar bemoeit zo'n blaag zich mee?
En wat als Koeman de Grote Wesley Sneijder morgen in de rust wisselt? Altijd maar die verongelijktheid. Als binnenkort zijn biografie verschijnt, weet ik de titel wel: 'Ik Wesley Sneijder.'
Ik snap het niet. Hij is een aardige voetballer en ondanks een gebrek aan snelheid en verdedigende kwaliteiten kan hij zelfs een goede speler worden, maar dan moet zijn omgeving hem niet zo naar de mond praten, zaakwaarnemer Sören Lerby en Wesleys vader in het bijzonder. Meneertje Sneijder verdient dringend een lesje in nederigheid.
Bekvechten tussen Wesley en Wesley en de tweede ronde ging tussen Lobont en Heitinga. Niet bijzonder erg, maar het liet wel zien dat de verhoudingen niet top warenquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er nou gisteren allemaal gebeurt met dat vechten?
Dat bekvechten was niet fraai, triest zelfs, maar die duw van Heitinga is echt een no go.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bekvechten tussen Wesley en Wesley en de tweede ronde ging tussen Lobont en Heitinga.
Wat kom je doen?quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal!
quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:15 schreef VoreG het volgende:
Hives kan je hem niet gewoon plaatsen?
sorry, jullie hebben gelijk had hem ff neer moeten zettenquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:04 schreef Eightball het volgende:
[..]
Wil je hem plaatsen Hives? Het AD wil me niet.![]()
Treffend...quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:10 schreef Kang-He het volgende:
Stel nou he, stel nou dat het tegen Maccabi en PSV volgende week ook weer fout gaat.
Wat moeten we dan? Moet ik dan maar Haarlem supporter worden?
Een Ajacied BEN je , en blijf je, ook in kut tijden. Klaar.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:10 schreef Kang-He het volgende:
Stel nou he, stel nou dat het tegen Maccabi en PSV volgende week ook weer fout gaat.
Wat moeten we dan? Moet ik dan maar Haarlem supporter worden?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een Ajacied BEN je , en blijf je, ook in kut tijden. Klaar.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:14 schreef StarGazer het volgende:
Een Ajacied BEN je , en blijf je, ook in kut tijden. Klaar.
Ik denk dat'ie dat sowieso al wel gehad heeft. Tenzij hij nog 3,5 jaar blijft zittenquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik denk dat Koeman na volgende week zondag zijn langste tijd heeft gehad binnen ajax....
Even kijken hoe het met jullie is na mijn vakantie...quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat kom je doen?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Even kijken hoe het met jullie is na mijn vakantie...
En, hoe is het?
Lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:31 schreef Eightball het volgende:
Misschien gaat ome Lou het zelf wel weer doen.
NEVER NOOIT NIET!quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:32 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee.![]()
Denk het ook ja, jammer dat het niet aan Koeman ligt maar aan de zo gezellige spelersgroepquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:32 schreef JeroenV het volgende:
Jij wel. Na nog twee nederlagen is Koeman weg, dat kan niet anders.
Toch?
Vreven loopt nog rondquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:32 schreef manny het volgende:
Totaal geen balans in de spelersgroep. Teveel huilies. Elk elftal heeft een Blind, Wouters of desnoods een van Halst nodig. Iemand die door een muur wil lopen om het elftal op sleeptouw te nemen.
De schuld ligt voor 75% bij van Gaal en 25% bij Koeman imo. Plus de spelers natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Alsof het allemaal aan Koeman ligt.
Goed hij zal minder vat meer hebben op de groep. Maar als je typetjes zoals Raffie en Sneider ziet, omhooggevallen arrogante flikkertjes! Wie kan daar wel vat op krijgen?
Bovendien is de verkoop Zlatan een echte aderlating. ajax heeft geen echte spits meer, en koeman moet het dus doen met minder materiaal.
Geloof niet dat Blind deze jongens ineens wel super aan het voetballen krijgt...
Het had wel wat weg van Jens Lehman toen hij nog bij Dortmund keepte. Hij kreeg wegens aanvallen van een eigen verdediger zijn tweede gele kaart.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:42 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat bekvechten was niet fraai, triest zelfs, maar die duw van Heitinga is echt een no go.
Niet alleen Sneijder moet worden aangepakt maar ook Heitinga.
Tsss, een beetje fysiek worden tegen je ploeggenoten. In het veld notabene.
Ben jij niet een beetje te jong om een trainer die Ajax grootse successen heeft gebracht af te serveren?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
NEVER NOOIT NIET!
Euh ik ben 20 en heb dus de jaren 90 onder van Gaal bewust mee gemaakt. Litmanen is niet voor niks mijn idool. Van der Sar is niet voor niks mijn favoriete keeper.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:58 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje te jong om een trainer die Ajax grootse successen heeft gebracht af te serveren?
Ik denk dat bijna elke Ajacied dat heeft meegemaakt of ze moeten onder de 15 zijnquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:58 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje te jong om een trainer die Ajax grootse successen heeft gebracht af te serveren?
Ben jij mijn één jaar jongere kloon?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euh ik ben 20 en heb dus de jaren 90 onder van Gaal bewust mee gemaakt. Litmanen is niet voor niks mijn idool. Van der Sar is niet voor niks mijn favoriete keeper.
Hoezo dit dan?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euh ik ben 20 en heb dus de jaren 90 onder van Gaal bewust mee gemaakt. Litmanen is niet voor niks mijn idool. Van der Sar is niet voor niks mijn favoriete keeper.
Deed hij het niet goed?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
NEVER NOOIT NIET!
Omdat ik niet geloof dat van Gaal dit team op de rails krijgt. En het is hem bij Barce en Oranje ook niet echt gelukt. (Oranje lijkt niemand te lukken) maar Barce is toch aardig aan het ballen onder Rijkaard.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:06 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hoezo dit dan?
[..]
Ik denk van wel. Toen Van Gaal het destijd over moest nemen stond er ongeveer zo'n groep als nu. Jong en getalenteerd. Van Gaal is een strenge gymleraar en dat heeft deze groep nodig.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Omdat ik niet geloof dat van Gaal dit team op de rails krijgt.
Ik vind Barca en Oranje nogal een verschil bovendien heeft Van Gaal natuurlijk titels behaald bij Barca. Wat heeft Rijkaard tot nu toe gewonnen?quote:En het is hem bij Barce en Oranje ook niet echt gelukt. (Oranje lijkt niemand te lukken) maar Barce is toch aardig aan het ballen onder Rijkaard.
Jij bnet van 84, dat betekent dat je 11 was in 95...quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vanaf je 3e maakt je alles bewust mee......quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Jij bnet van 84, dat betekent dat je 11 was in 95...
lekker bewust meemaken is dat![]()
Lachertje deze redenering...
Denk je dat er een topcoach onder Louieke zou willen werken danquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:20 schreef S-Two het volgende:
maar dan hebben we weer een onervaren coach en ik weet niet of dat wel zo slim is, zeker met deze jonge onervaren groep.
Ja vreselijk bewust natuurlijk..quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vanaf je 3e maakt je alles bewust mee......
Ik heb nu niet zo veel te doen..quote:Maar goed leuk je weer eens te zien in VBL.. Ow wacht natuurlijk het gaat goed met Utrecht vandaar.
Ook hij niet. Hij heeft ervaring, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:25 schreef Nashje het volgende:
Ja Galásek.
Maar goed omdat ik 11,10 en 9 was in de succes jaren zou ik Ajax niet bewust mee hebben gemaakt??quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja vreselijk bewust natuurlijk..
Als dat zo was kon je op je derde wel gaan werken enzo...
[..]
Ik heb nu niet zo veel te doen..
Lees overigens regelmatig in VBL, maar vind het niet meer zo'n leuk forum
Ja dat is logisch.. ws ben je daarom ook Ajax-supporter..quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik zou misschien niet veel van voetbal geweten hebben maar herriner met toch de succesen
Verder kan je de verhalen en dingen terug lezen..... Dus dit is gewoon pure onzinquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:35 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja dat is logisch.. ws ben je daarom ook Ajax-supporter..
Anyway wat ik dus bedoelde is dat je het functioneren van Van Gaal in die periode niet kan beoordelen, omdat je je daar geheel niet van bewust was.
Ik ben Ajacied door m'n familiequote:Op zondag 17 oktober 2004 14:35 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja dat is logisch.. ws ben je daarom ook Ajax-supporter..
Anyway wat ik dus bedoelde is dat je het functioneren van Van Gaal in die periode niet kan beoordelen, omdat je je daar geheel niet van bewust was.
Foppe zit bij Jong Oranje en Booy doet het goed bij Utrecht, die komen nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied door m'n familie
En hij deed het toen goed, anders win je geen CL en Wereldbeker. Maar dit team is niet meer te kneden door van Gaal, die gasten zijn te grote ego's geworden. Een Foppe mag van mij het wel eens proberen of een Booy.
Afkopen, we hebben toch genoeg geld van Zlatanquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Foppe zit bij Jong Oranje en Booy doet het goed bij Utrecht, die komen niet.
Kijk eens aan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:35 schreef VoreG het volgende:
Verder kan je de verhalen en dingen terug lezen.....
Alsof Van Gaal een Jandoedel is die net komt kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
NEVER NOOIT NIET!
Ik mag dus niet vinden dat van Gaal niet de opvolger van Koeman zou zijn... Raar...quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:41 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
En daarom snap ik deze reactie niet.
[..]
Alsof Van Gaal een Jandoedel is die net komt kijken.
Zoiets roepen is makkelijk. Maar waarom? Wat is de reden?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik mag dus niet vinden dat van Gaal niet de opvolger van Koeman zou zijn... Raar...
wie? Davids of de fotograafquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:25 schreef Nashje het volgende:
Het is gewoon duidelijk dat dit elftal te jong is en geen leider(s) heeft. Ja Galásek. Maar naast Galásek mag er nog wel een routinier komen. Ik heb hoop op Davids. Die heeft net een fotograaf geslagen in Milaan dus met een beetje geluk belandt ie bij ons.
Dat wel, maar de fouten die hij nu gemaakt heeft met oa Zlatan baren mij dan zorgen. Echt ik ben hem heel dankbaar voor wat ie gedaan heeft in de jaren 90.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:45 schreef Eightball het volgende:
[..]
Zoiets roepen is makkelijk. Maar waarom? Wat is de reden?
Trainer zonder resultaten in het verleden? Hij behoort nog steeds tot het rijtje toptrainers in de wereld hoor. En als iemand Ajax kent.
Dat is een fout in zoverre dat er deugdelijke vervanging voor Zlatan geregeld had moeten worden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat wel, maar de fouten die hij nu gemaakt heeft met oa Zlatan baren mij dan zorgen.
Wie niet?quote:Echt ik ben hem heel dankbaar voor wat ie gedaan heeft in de jaren 90.
Ik denk dat dat best kan. Van Gaal kent ze namelijk al een jaar of tien erg goed en Van Gaal is een autoriteit. Ik vind Foppe een geweldige vent en trainer maar ik denk gewoon niet dat Foppe in de Ajax cultuur en mentaliteit past en niet gelukkig zou worden bij Ajax.quote:ik ben bang dat ie niet overweg kan met de ego's van Sneijder en VdV. Een Foppe bijvoorbeeld is daar heel nuchter in en is zelf geen ego.
Opa's laatste kunstje?quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:57 schreef Suijk het volgende:
Ik denk niet dat v. Gaal zijn vingers er aan gaat branden.
Nee, jullie geilen niet op Yildirim?quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:07 schreef SCH het volgende:
Wel raar dat Sneijder nu ineens zo afgefikt wordt terwijl hij zoveel kapsones heeft gekregen omdat hij door iedereen veel te snel de hemel in werd geprezen.
Doet ie toch zelf. Onze lieve heilige Dirk gedraagt zich nog steeds als de ideale schoonzoon.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:07 schreef SCH het volgende:
Wel raar dat Sneijder nu ineens zo afgefikt wordt terwijl hij zoveel kapsones heeft gekregen omdat hij door iedereen veel te snel de hemel in werd geprezen.
Ik waarschuw daar altijd heel erg voor - let maar op mijn posts, maar je zult het forum vaan heerenveen.org niet dagelijks volgenquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:10 schreef Eightball het volgende:
[..]
Nee, jullie geilen niet op Yildirim?
Terecht overigens, maar misschien gaat hij ook wel dat soort irritant gedrag vertonen.
Ik geloof dat jullie ook ervaringsdeskundige zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:12 schreef Showtime het volgende:
Doet ie toch zelf. Onze lieve heilige Dirk gedraagt zich nog steeds als de ideale schoonzoon.![]()
Ik denk niet dat je het gedrag van Sneijder en van Persie kan vergelijken. Van Persie is nooit zo op handen gedragen als Sneijder door de supporters.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:15 schreef Eightball het volgende:
Ik geloof dat jullie ook ervaringsdeskundige zijn.
*kuch*
Van Persie..
(En die is lang zo goed niet als Sneijder)
Ja tuurlijk kan je teruglezen wat een ander ervan vindtquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Verder kan je de verhalen en dingen terug lezen..... Dus dit is gewoon pure onzin
Na iedere wedstrijd worden er wel supporters gemeptquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:16 schreef SCH het volgende:
Er zijn trouwens nog 2 Heerenveensupporters gemept na afloop, triest hoor.
Moet je ook niet zo bijdehand met een Friese vlag gaan zwaaien, terwijl je op een ajaxvak staat/zit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:16 schreef SCH het volgende:
Dat mag je wel vinden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik mag dus niet vinden dat van Gaal niet de opvolger van Koeman zou zijn... Raar...
Dat niet maar ik lees je columns wel.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:14 schreef SCH het volgende:
maar je zult het forum vaan heerenveen.org niet dagelijks volgen![]()
Was buiten het stadion. Ik weiger altijd mijn sjaals af te doen en heb een wandeling van 20 minuten naar mijn auto gemaakt. Kom maar op, zeg ik dan, kom maar op, zoals Sneijder. Of ik duw ze weg, zoals Heitingaquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo bijdehand met een Friese vlag gaan zwaaien, terwijl je op een ajaxvak staat/zit.![]()
Dan heb je die super-relativerende column over Yildirim vast ook wel gelezen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dat niet maar ik lees je columns wel.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:24 schreef SCH het volgende:
Kom maar op Wat nou!?, zeg ik dan, kom maar op Wat nou!?, zoals Sneijder. Of ik duw ze weg, zoals Heitinga![]()
Het sluipt er in.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:25 schreef SCH het volgende:
Dan heb je die super-relativerende column over Yildirim vast ook wel gelezen.![]()
Dit is toch wel een beetje HET probleem bij Ajax. Al jaaaaren. Zo veel van die normale jongens die door het gegeil van alles en iedereen op de jeugdopleiding van ajax vreogtijdig verpest worden in hun karakter. Ik noem: Kluivert, Seedorf, Davids, Van der Vaart, en nu dus ook Sneijder. En dan ben ik er denk ik nog 834 vergeten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:07 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat het een typisch Ajax-probleem is, het gebeurt overal maar de verwachtingen bij Ajax zijn gewoon tornehoog en die veelbejubelde opleiding wekt ook verwachtingen natuurlijk. Het is misschien de combinatie met dat toch wat branie-achtige en arrogante wat Amsterdammers eigen is. Zo'n Daniel de Ridder wordt ook al weer verafgood, maar om wat eigenlijk?quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje HET probleem bij Ajax.
Call me stupid, maar volgens mij is dit vrij vertaald:quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:33 schreef JeroenV het volgende:
17/10/2004 - AT5: bestuur spreekt vertrouwen uit in Koeman
(Van onze verslaggever RvN)
Tegenover de Amsterdamse zender AT5 bezweerde voorzitter Jaakke de opnieuw opgelaaide onrust door aan te geven dat er bij het bestuur nog alle vertrouwen is in Ronald Koeman. "We hebben er nog alle vertrouwen in dat het goed zal komen. Koeman is hier nu ruim twee jaar trainer en tot op heden met een goed resultaat. We moeten bij een dip nu niet meteen in paniek raken."
Prachtig Nederlandsquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:41 schreef ErikT het volgende:
dit is meestal één van de eerste laatste stuiptrekkingen.
Maar dat doen ze daar al als je ooit in 1963 een keer een seizoenskaart bij Ajax hebt gehad.....quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het viel me gisteren bij het omroepen van de namen al op: bij iedere speler van Heerenveen die ooit een blauwe maandag bij Ajax heeft gevoetbald werd heel nadrukkelijjk EX-AJACIED gezegd.
Dank jequote:Op zondag 17 oktober 2004 15:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Prachtig Nederlands![]()
Daar hoor je dan helemaal niks over. Ach, het is dat ze niet tijdens het meppen flinke spreekkoren hebben ingezet..quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:16 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk hoor nikk, het was volledig maar dan ook volledig te vergelijken met de situatie in Den Haagquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Daar hoor je dan helemaal niks over. Ach, het is dat ze niet tijdens het meppen flinke spreekkoren hebben ingezet..
Kennelijk is het in elkaar slaan van mensen minder erg dan wat leuzen roepen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor nikk, het was volledig maar dan ook volledig te vergelijken met de situatie in Den Haag![]()
Het bekt natuurlijk ook niet zo mooi als "hamas hamas Temmink aan het gas".quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:57 schreef nikk het volgende:
Kennelijk is het in elkaar slaan van mensen minder erg dan wat leuzen roepen.
Centenial jubilea zijn voor Ajax zelden succesvolquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:13 schreef TC03 het volgende:
Leuke tijd voor het jublieum.
Goed dat je er bent Doc.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:08 schreef Doc het volgende:
Centenial jubilea zijn voor Ajax zelden succesvol
Zonde, da's altijd het leukste, een beetje beladen wedstrijdquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:19 schreef F1Bas het volgende:
17/10/2004 - Waarschijnlijk geen Haagse fans naar Ajax - ADO Den Haag
(Van onze verslaggever RvN)
De Telegraaf meldt dat er waarschijnlijk geen ADO Den Haag fans meekomen naar het competitieduel tussen Ajax en ADO Den Haag in de Arena. Naar aanleiding van de spreekkoren rondom het duel ADO Den Haag - Ajax kreeg de club een schikkingsvoorstel van twee thuisduels zonder publiek. Daarnaast werd een oude voorwaardelijke straf van een uitduel zonder publiek mee te nemen omgezet in een onvoorwaardelijke straf. Indien dat schikkingsvoorstel geaccepteerd wordt, zou het duel zonder publiek het uitduel tegen Ajax worden (op 30 januari) aldus De Telegraaf.
Dat mag je vinden maar je argumentatie laat te wensen over.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Rustig maar DOC die gaf ik later.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat mag je vinden maar je argumentatie laat te wensen over.
Hey SCH, nog steeds onder Ajax he?quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:13 schreef SCH het volgende:
Hey Doc
Ach, laat hem blij zijn met de eerste overwinning in de ArenA ooit, normaal worden ze bijna altijd vernederd.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Hey SCH, nog steeds onder Ajax he?
H'veen wint wel vaker van Ajax.
Kan gebeuren.
Maar wij blijven Ajax uit Amsterdam en dus de beste terwijl jullie een stel boeren blijven
Het voelt altijd goed Ajacied te zijn
Hoe kun je die gemist hebben in godsnaamquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:26 schreef Nyluzzz het volgende:
Ben er een beetje laat mee maar ik het niet eerder. Ik heb me negentig minuten lang zitten verbijten op de tribune. Wat een wanvertoning. Het enige hoogtepunt vond ik Stanley Aborah en Hatem Trabelsi ook wel een beetje.![]()
Er zou trouwens toch een collecte zijn voor van 410? Niks van gezien.
Onzin. Alsof Davids en Seedorf vroeger zo'n soepel mannetjes waren. Die gastjes die nu voor Ajax spelen kunnen zeker nog wel wat leren van Van Gaal.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied door m'n familie
En hij deed het toen goed, anders win je geen CL en Wereldbeker. Maar dit team is niet meer te kneden door van Gaal, die gasten zijn te grote ego's geworden. Een Foppe mag van mij het wel eens proberen of een Booy.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Hey SCH, nog steeds onder Ajax he?
H'veen wint wel vaker van Ajax.
Kan gebeuren.
Maar wij blijven Ajax uit Amsterdam en dus de beste terwijl jullie een stel boeren blijven
Het voelt altijd goed Ajacied te zijn
Nu winnen we zowel uit als thuis.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, laat hem blij zijn met de eerste overwinning in de ArenA ooit, normaal worden ze bijna altijd vernederd.
Ach so, jammer dat ik ze gemist heb.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe kun je die gemist hebben in godsnaam
Op welk vak sta je dan? Ze collecteren alleen op 410, 409 en 411 he, niet in de rest van het stadion.
Je kan altijd geld overmaken naar het rekeningnummer hoorquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:40 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ach so, jammer dat ik ze gemist heb.
realistisch voetbal om te beginnen. Dit team met deze spelers op dit moment vraag om 4-4-2. Dat vraagt het al een hele tijd (alleen in het eerste seizoen in de CL met Koeman deden ze dat). Daarnaast een goede spits (ook iets waar ik voor het vertrek van Zlatan al om riep). Een coach die wel weet hoe hij met dit soort figuren om moet gaan en die wel inzicht in aankopen heeft en die wel met de TD op kan schieten en de arrogantie van de spelers kan temperen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Goed dat je er bent Doc.
Wat moet er gebeuren volgens jou?
Dat soort onzin doe ik niet aan mee (al vind ik dat Koeman z'n langste tijd gehad heeft bij Ajax, maar dat is niets iets wat ik sinds gister vind, maar aal een tijdje).quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Wit zakdoekje kopen????
Na de eerste overwinning in de ArenA het meteen hoog in de bol. Hoe een overwinning op Ajax een simpel boertje meteen delier kan maken. Best aandoenlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu winnen we zowel uit als thuis.![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Na de eerste overwinning in de ArenA het meteen hoog in de bol. Hoe een overwinning op Ajax een simpel boertje meteen delier kan maken. Best aandoenlijk.
Volgens mij omdat Bogdan hem op een dekkingsfout cq. afspraken wees.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:56 schreef Sloggi het volgende:
Waarom was Johnny eigenlijk aan het kankeren op Lobont?
Laat die arrogantie maar over aan de echte professionalsquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]Is dit een verkapte manier om me te feliciteren?
Ik geef toe: ik probeerde de ajax-arrogantie te imiteren en val gelukkig meteen door de mand
En al weer de tweede keer dat ik het eens ben met Cartman vandaag.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo bijdehand met een Friese vlag gaan zwaaien, terwijl je op een ajaxvak staat/zit.![]()
Ook al geen zelfkritiek dusquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Bogdan hem op een dekkingsfout cq. afspraken wees.
Het waren mensen uit ons eigen vak hoor - die naar de bus liepen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:03 schreef manny het volgende:
[..]
En al weer de tweede keer dat ik het eens ben met Cartman vandaag.
Niet bijdehand gaan lopen doen in andermans vak en dan achteraf huilen als je klappen krijgt.
Hoe lang moeten we dit nog zeggen...quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Koeman moet Heitinga en Sneijder even flink aanpakken, overstappen op 4-4-2 en wachten op de winterstop, waarin er 2 spitsen moeten komen en een centrumverdediger.
Ik vond Pienaar ook niet sterk spelen ( eigenlijk het hele seizoen al ). Hij leed ook nogal wat balverlies en bij de 1-2 liet ie zich redelijk makkelijk aftroeven.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Triest, gisteravond.
Pienaar en Trabelsi waren de enigen die normaal niveau haalden, Maxwell was veel te slordig, De Jong ook, Heitinga moet een paar rotschoppen onder zijn kont krijgen voor zijn wangedrag jegens Lobont, de aanval is te mank voor woorden en Sneijder was geen schim van de speler die hij zou moeten zijn.
Koeman moet Heitinga en Sneijder even flink aanpakken, overstappen op 4-4-2 en wachten op de winterstop, waarin er 2 spitsen moeten komen en een centrumverdediger.
als dat zo is en ze deden verder niets, dan is het inderdaad een treurige actie. Heb het niet gezien en meende uit de post van Cartman op te maken dat ze bijdehand liepen te doen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Het waren mensen uit ons eigen vak hoor - die naar de bus liepen.
Die schoot wel héél belabberd in inderdaadquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:10 schreef JaWi het volgende:
Maxwell had overigens ook een 100% kans.
Ben het met je eens. Helaas was het wel een belangrijk foutje die 2-1 en stiekum hoop je dat ie naar de vorm toe groeit van twee jaar geleden en dus ook z'n goaltjes weer gaat meepikken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Bij de 1-2 liet Pienaar zich idd aftroeven door Mika, maar verder was hij met slimme loopacties, passes en veel inzet de enige die er nog wat van wilde maken. Trabelsi ook, maar die had een gebrek aan conditie.
Nou en??quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:19 schreef JaWi het volgende:
Bruggink geeft in Holland Sport toe dat hij hands gemaakt heeft.
Keffertje..quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:25 schreef Frenkie het volgende:
Nou en??
De scheids en de grens hebben het niet gezien..
Klaar...
quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:27 schreef Eightball het volgende:
Het ging meer om de manier waarop, dat was grappig.
Rustig maar hoorquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:25 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nou en??
De scheids en de grens hebben het niet gezien..
Klaar...
Jullie zijn zeker die handsbal van De Jong in Enschede vergeten. En die werd nota bene wel opgemerkt door de grensrechter aldaar. (weggewuifd door naar ik meen een slechtleidende Braamhaar)
quote:Koeman: niemand in dit elftal die stukje extra rust heeft
Ronald Koeman liet na afloop weten enorm teleurgesteld te zijn in de wijze hoe de ploeg gespeeld heeft. "Ik ben met name teleurgesteld in het voetbal. We hebben ongelofelijk veel balverlies geleden. Dan kom je voor met 1-0 en hoop je op meer rust in het elftal. Dat kwam er niet en daar profiteerde Heerenveen goed van. De ploeg heeft heel slecht gespeeld, zowel individueel als als elftal. In dit elftal is er niemand die een stukje extra rust heeft, ook naar andere toe. Iedereen is op zulke momenten met zichzelf bezig. Dat er dan onderling irritatie onstaat is een logisch gevolg. Dat maakte ik zelf ook mee."
Maar die namen wel wat aan van van Gaal, nu lijken speler als VdV en Sneijder zelfs niks van een van Basten aan te nemen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Onzin. Alsof Davids en Seedorf vroeger zo'n soepel mannetjes waren. Die gastjes die nu voor Ajax spelen kunnen zeker nog wel wat leren van Van Gaal.
En BTW, "Formerly known" is trouwens beter dan "before known"
dr zijn ook maar weinig trainers die ik zie functioneren onder van Gaal, alleen Blind en Adriaanse zouden dat kunnen volgens mijquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Van Gaal terug zou ik ook niet zien zitten. Er is momenteel geen geschikte opvolger voor Koeman en die hoeft wmb ook helemaal niet weg.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:54 schreef keeper het volgende:![]()
![]()
AJAX
![]()
![]()
.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:22 schreef Smeich het volgende:
Tering wat een arrogante kuthouding van dat 'jochie' dat Sneijder heet zeg!
quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:27 schreef Eightball het volgende:
[..]
Keffertje..
Het ging meer om de manier waarop, dat was grappig.
Misschien werd ie gepest om z'n kleine piemeltje.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:22 schreef Smeich het volgende:
Tering wat een arrogante kuthouding van dat 'jochie' dat Sneijder heet zeg!
Dat is wel waar. Toch mag je van een voetballer die echt een grote wil worden, verwachten dat hij zichzelf tot de orde roept. Dat konden de 'groten' die hem voorgingen een stuk beter.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Bij een goede coach waar ie respect voor heeft doet ie dat niet. Of hij kan oprotten. Maar Koeman schippert tussen alle valkuilen door totdat het luik definitief boven z'n hoofd sluit.
Voor de trainer moet je altijd respect hebben en zeker voor een Koeman.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Bij een goede coach waar ie respect voor heeft doet ie dat niet. Of hij kan oprotten. Maar Koeman schippert tussen alle valkuilen door totdat het luik definitief boven z'n hoofd sluit.
Ja, zelfs de terreinknecht had met dit elftal de CL gewonnen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:45 schreef Dizzee het volgende:
Tja, is alleen meer de schuld van Koeman.
Ik ken hun sterkte niet zo goed, maar als we al zo makkelijk door Heerenveen opgerold worden...quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:03 schreef SCH het volgende:
Iemand nog vertrouwen in dinsdag eigenlijk? Want volgens mij is dat een veel sterkere tegenstander dan wordt aangenomen, en in deze vorm
Neequote:Op zondag 17 oktober 2004 21:07 schreef gimme.shelter het volgende:
Kun je trouwens ook geel krijgen voor het beschadigen van een MEDEspeler??
Daar zou ik niet ongelukkig mee zijn.quote:Vroeg het me opeens af, zie het nog gebeuren dat Sneijder Sonck gaat neermaaien!! En wat dan??
Ja, ook daar kan je geel of rood voor krijgen. Het is vorige jaar (of is het al 2 jaar terug) in de Bundesliga al gelukt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:07 schreef gimme.shelter het volgende:
Wat een slechte wedstrijd!! Maar dat kan nog eens gebeuren, maar die openlijke ruzies op het veld!!! Wat een genante vertoning! De heertjes denken kennelijk dat ze al heel wat zijn![]()
Kun je trouwens ook geel krijgen voor het beschadigen van een MEDEspeler?? Vroeg het me opeens af, zie het nog gebeuren dat Sneijder Sonck gaat neermaaien!! En wat dan??Of Heitinga die zijn eigen keeper een rotschop gaat verkopen.....![]()
Hmmm. Ik neem mijn 'nee' terugquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook daar kan je geel of rood voor krijgen. Het is vorige jaar (of is het al 2 jaar terug) in de Bundesliga al gelukt.
Juist, was Lehmann dacht ik.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ook daar kan je geel of rood voor krijgen. Het is vorige jaar (of is het al 2 jaar terug) in de Bundesliga al gelukt.
Flikker op man, ik was 12 in '95 en heb dat echt wel bewust meegemaakt ja. Dat ene jaartje maakt dan ook niet zo veel uit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:21 schreef Frenkie het volgende:
Jij bnet van 84, dat betekent dat je 11 was in 95...
lekker bewust meemaken is dat![]()
Lachertje deze redenering...
Nu ook al ruzie in het Ajax topicquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Flikker op man, ik was 12 in '95 en heb dat echt wel bewust meegemaakt ja. Dat ene jaartje maakt dan ook niet zo veel uit.
Ik was toen ook 12.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Flikker op man, ik was 12 in '95 en heb dat echt wel bewust meegemaakt ja. Dat ene jaartje maakt dan ook niet zo veel uit.
Als we dan toch gaan doorzagen, ik was toen 20 en bij de wedstrijd. IN '92 was ik er ook bij de wedstrijd tegen Torino.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Die gingen wij in ons stamcafe kijken, en dat ligt ongeveer achter het Barleaus. Wij begonnen nog met koffie, maar daarna toch aan het bier gegaan. Ondertussen zat de hele kroeg vol met Barleaus leerlingen die ook vrolijk aan het bier gingen (wat nou leeftijdsgrens?).quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
Inderdaad. En iets later wereldbekerfinale op een groot scherm in de aula op de middelbare school.
ja wedstrijd+verlenging+ pingels dat levert best wat drinktijd opquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die gingen wij in ons stamcafe kijken, en dat ligt ongeveer achter het Barleaus. Wij begonnen nog met koffie, maar daarna toch aan het bier gegaan. Ondertussen zat de hele kroeg vol met Barleaus leerlingen die ook vrolijk aan het bier gingen (wat nou leeftijdsgrens?).
Erg leuke ochtend was dat
En daarna hele wazige inkoopacties bij Dirk van den Broekquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wedstrijd+verlenging+ pingels dat levert best wat drinktijd op
Dat wouden ze bij ons niet doen, de sukkels!quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
Inderdaad. En iets later wereldbekerfinale op een groot scherm in de aula op de middelbare school.
Bij mij op de basisschool mocht geloof ik elke klas kijken behalve de mijne, potdomme.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat wouden ze bij ons niet doen, de sukkels!![]()
Ja tuurlijk *alleen meer de schuld van Koeman*quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:45 schreef Dizzee het volgende:
[afbeelding]
Kwam dit tegen.
Tja, is alleen meer de schuld van Koeman.
Dat kuchje van Danny Blind bij de laatste (beslissende) penaltyquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
Bij ons ook. Basisschool dan. Iedereen op school was 'ineens' voor Ajax.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:37 schreef keeper het volgende:
Ik heb het te bewust meegemaakt, vind ik.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Was dat geen wedstrijd in Japan tegen een Braziliaanse ploeg ? (Gremio ofzo ???)quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:00 schreef TC03 het volgende:
maar toen was ik wel al voor die Japanse ploeg.![]()
Ohja. Klopt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 02:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Was dat geen wedstrijd in Japan tegen een Braziliaanse ploeg ? (Gremio ofzo ???)
In De Gieter neem ik aan?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die gingen wij in ons stamcafe kijken, en dat ligt ongeveer achter hetBarleaus.^O^
Barleaus leerlingen die ook vrolijk aan het bier gingen^O^
Da's nou het enorme voordeel van Ajacied zijnquote:Op maandag 18 oktober 2004 08:29 schreef SCH het volgende:
Lekker een beetje mijmeren over successen uit het verleden?
je heb het duidelijk niet bewust meegemaaktquote:Op maandag 18 oktober 2004 02:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
maar toen was ik wel al voor die Japanse ploeg.![]()
Oprotten kutfriesquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:42 schreef SCH het volgende:
Hey Doopy![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:14 schreef Cart_man het volgende:
Ach gossie, arme Doopy, arme Doc.![]()
Meneer kutfries voor jou.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oprotten kutfries
De koffie in de Arena was best te pruimen, verder een dooie bediening in dat ding.quote:Sloten is btw een zwaar gat maar heeft wel een toprestaurant
psv is klote en ajax bestaat uit poten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
feyenoord is kut!
Cart_man de dichterquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
psv is klote en ajax bestaat uit poten.![]()
Ik denk dat het een combinatie van factoren is.quote:Waar ligt de voornaamste oorzaak van de problemen bij Ajax?
15% Trainer Ronald Koeman
59% Spelersgroep
25% Clubleiding
6041 antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |