Dit roep ik al langer. Zie een post van mij eerder. De selectie is te jong, heeft te veel arrogante zakken, heeft geen leiding, wanbeleid, enz.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is zo dat de trainer eindverantwoordelijk is voor de prestaties, maar ik roep al tijden dat de selectie niet zo goed is als menigeen denkt. Een andere trainer wordt met dit materiaal ook geen kampioen
Yup, daarom kun je Koeman wel ontslaan, maar dat is bijzonder duur en echt veel zal het niet uitmaken. Sonck zal niet ineens een wereldvoetballer worden ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit roep ik al langer. Zie een post van mij eerder. De selectie is te jong, heeft te veel arrogante zakken, heeft geen leiding, wanbeleid, enz.
Ik denk niet dat Koe wordt ontslagen, ik denk eerder dat Koe zelf gaat opstappen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, daarom kun je Koeman wel ontslaan, maar dat is bijzonder duur en echt veel zal het niet uitmaken. Sonck zal niet ineens een wereldvoetballer worden ofzo
Nooit!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:22 schreef The_Coach het volgende:
Ik ben voor een 2de kans van Co.
De fluwelen oplossing. Het "gedwongen" ontslag. Gezondheidsredenen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:21 schreef StarGazer het volgende:
Ik denk niet dat Koe wordt ontslagen, ik denk eerder dat Koe zelf gaat opstappen.
De ploegen die hij heeft gecoached zijn na loop van tijd alleen maar beter gaan spelen, dat kan je van Koeman zijn ploegen niet zeggen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nooit!
Dat heb ik vanmiddag al in het Ajax topic gezegd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht maandag een persconferentie.
Kan me niks schelen, ik heb een hekel aan Coquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:25 schreef The_Coach het volgende:
[..]
De ploegen die hij heeft gecoached zijn na loop van tijd alleen maar beter gaan spelen, dat kan je van Koeman zijn ploegen niet zeggen.
Ik win liever een CL met een walgelijke coach dan alles te moeten verliezen met een hele aardige coach.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, ik heb een hekel aan Co
De wanprestaties al vanaf het begin van de competitie? Wel degelijk....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef Brainstorm4ever het volgende:
tjah Heerenveen is/was gewoon weer beter net zo als vorig jaar 4-1 dat heeft niks met koeman te maken :\
maar vorig jaar hadden ze ook al tegen hun verloren:\quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
De wanprestaties al vanaf het begin van de competitie? Wel degelijk....
Als er al gekocht wordt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:59 schreef tong80 het volgende:
Het is gewoon geen echte Ajacied. Hij is te laf om jeugdspelers te laten doorstromen liever koopt ie mislukte derderangs buitenlanders.
Ja, hij moet de handdoek gooien. Ik ben het zat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:16 schreef golfer het volgende:
Als ie verstandig is, houdt hij nu de eer aan zichzelf en rot ie op.
Zou ik ook doen hoor, als Sonck wekenlang niks presteert maar wel altijd loopt te zeiken tegen z'n ploeggenoten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:09 schreef snowfalcony het volgende:
van gaal mag van mij wel weer. Zoals die sneijder vandaag weer de ego uit liep te hangen, daar weet van gaal als trainer wel raad mee...
Mochten ze willen bij Ajax, dat doet Co echt niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:17 schreef Haspel33 het volgende:
Co is de juiste opvolger.
Reken maar dat ie dat doet. En binnen 2 maanden krijgt ie Ajax weer aan het voetballen onder zijn Fuhrer-schap.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mochten ze willen bij Ajax, dat doet Co echt niet.
Hij zou het zo doen als ze hem zouden vragen maar dat doen ze niet. Denk dat Leo Beenhakker het wordt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mochten ze willen bij Ajax, dat doet Co echt niet.
En dan tijdens de winterstop de selectie saneren. Alleen hopen dat hij niet half AZ meeneemt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:27 schreef Haspel33 het volgende:
Reken maar dat ie dat doet. En binnen 2 maanden krijgt ie Ajax weer aan het voetballen onder zijn Fuhrer-schap.
Ik vind het vetrek van Van Gaal veeeel belangrijker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:27 schreef PJORourke het volgende:
Voor mij is het vertrek van Koeman het belangrijkste. Wie hem opvolgt vind ik nu nog niet zo belangrijk. Komt maandagmiddag wel.
Landzaat, Kromkamp en van Galen zijn welkom.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dan tijdens de winterstop de selectie saneren. Alleen hopen dat hij niet half AZ meeneemt.![]()
Wie dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:39 schreef heiden6 het volgende:
Nelisse. Weer zo'n verdwaalde oud-Feyenoorder.
Gaan jullie nog huurlingen terughalen naar A'dam?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat kan Koeman hier nou aan doen ? Iedereen kan aan zijn gezicht aflezen dat sinds lassiehond van Gaal technisch directeur is bij Ajax hij het niet meer naar zijn heeft ? Van Gaal denkt dat je met poedels als de Mul en v/d Vaart kampioen kan worden van Nederland. Koeman is realist wijl van Gaal overdreven idealistisch is
En in die 30 minuten laat ie meer zien de gehele (huidige) selectie van Ajax in 90.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:36 schreef Chadi het volgende:
Van Galen niet die kan maar 30 minuten ballen per week.
-Alles. Zijn transfers zijn kut. Zijn opstellingen zijn kut. Zijn communicatie is kut. Zijn tactiek is kut. Zijn wissels zijn kut. Zijn team waar hij verantwoordelijk voor is speelt al heel lang kut.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat kan Koeman hier nou aan doen ? Iedereen kan aan zijn gezicht aflezen dat sinds lassiehond van Gaal technisch directeur is bij Ajax hij het niet meer naar zijn heeft ? Van Gaal denkt dat je met poedels als de Mul en v/d Vaart kampioen kan worden van Nederland. Koeman is realist wijl van Gaal overdreven idealistisch is
Tegen zo'n sterk argument kan ik niet op helaasquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
< Bansheeboy
Zou wel een mooi zwaktebod zijn van Ajax, om nu twee spelers van AZ te gaan kopen; getraind door de man die zogenaamd niet goed genoeg meer was voor Ajax.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax moet eerst ff Landzaat en eventueel Kromkamp halen, dat zijn zekerheidjes, spelers als:
- de Mul
- van der Vaart
- etc.
- Sonck
wordt je geen kampioen mee. Ibrahimovic was de reden dat Ajax de afgelopen jaren goed presteerde, zonder hem zijn ze net als de smurfen zonder grote smurf: een losgelopen boeltje
de Ridder ook zo'n wereldspitsquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Alleen Rosales en Hans Vonk zijn gekocht sindsVan Gaal td is volgens mij. Beide (nog) geen miskopen dus wat lul je nou?quote:Op zondag 17 oktober 2004 03:12 schreef Bonobo11 het volgende:Van Gaal is anders ook behoorlijk verantwoordelijk voor die miskopen
Van Gaal vond dat dit team makkelijk kampioen kon worden en de groepsfase in de CL kon overleven, daarom hoefde er niet veel versterkingen te komen en mochten mensen als Pasanen en Yakubu zonder problemen weg. Dat soort types mis je nu gewoon.quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Alleen Rosales en Hans Vonk zijn gekocht sindsVan Gaal td is volgens mij. Beide (nog) geen miskopen dus wat lul je nou?
Dat mag je Van Gaal idd aanrekenen. Koeman ook overigens (misschien nog wel meer).quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Van Gaal vond dat dit team makkelijk kampioen kon worden en de groepsfase in de CL kon overleven, daarom hoefde er niet veel versterkingen te komen en mochten mensen als Pasanen en Yakubu zonder problemen weg. Dat soort types mis je nu gewoon.
Dat mag je Van Gaal dus weldegelijk kwalijk nemen. Hij heeft verzuimd de juiste spelers aan te trekken.
Ik weet niet hoe de structuur op dat punt is, maar volgens mij is Van Gaal de eindverantwoordelijke voor het technische beleid. Een matige selectie is dus zijn schuld, de slechte prestaties zijn Koeman aan te rekenenquote:Op zondag 17 oktober 2004 10:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat mag je Van Gaal idd aanrekenen. Koeman ook overigens (misschien nog wel meer).
Ze zijn beide eindverantwoordelijk als ik het goed heb. Maar Koeman liet Pasanen al eens eerder verhuren. De meeste aankopen kwamen van Koeman afgelopen jaren.quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de structuur op dat punt is, maar volgens mij is Van Gaal de eindverantwoordelijke voor het technische beleid. Een matige selectie is dus zijn schuld, de slechte prestaties zijn Koeman aan te rekenen
Dat bijvoorbeeld zlatan verkocht werd, kwam vooral door invloed van vd Eijden en Jaakke.quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de structuur op dat punt is, maar volgens mij is Van Gaal de eindverantwoordelijke voor het technische beleid. Een matige selectie is dus zijn schuld, de slechte prestaties zijn Koeman aan te rekenen
Vanb Gaal zit er nog niet zo lang. Hoe kan je hem verantwoordelijk houden voor slechte aankopen die voor zijn tijd gedaan zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nope, Zlatan wou graag blijven. Totdat Louis het nodig vond om tegen Zlatan te vertellen dat ie alleen nodig was voor de CL.quote:Op zondag 17 oktober 2004 10:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld zlatan verkocht werd, kwam vooral door invloed van vd Eijden en Jaakke.
De verkoop van Zlatan verklaart niet de defensieve problemen of het falen van Sonck.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nope, Zlatan wou graag blijven. Totdat Louis het nodig vond om tegen Zlatan te vertellen dat ie alleen nodig was voor de CL.
Je weet toch hoe het destijds onder Co is verlopen? NEE DUS.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:17 schreef Haspel33 het volgende:
Co is de juiste opvolger.
Ook al had hij dat niet verteld was Zlatan alsnog verkocht aan Juventus omdat Ajax het geld wil en Zlatan hoger wil.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope, Zlatan wou graag blijven. Totdat Louis het nodig vond om tegen Zlatan te vertellen dat ie alleen nodig was voor de CL.
Nee, maar wel voor het uitblijven van goede aankopenquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vanb Gaal zit er nog niet zo lang. Hoe kan je hem verantwoordelijk houden voor slechte aankopen die voor zijn tijd gedaan zijn?
Ik durf nog niet te zeggen dat Rosales een slechte aankoop is. Misschien is hij wel overbodig.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nee, maar wel voor het uitblijven van goede aankopen
Zlatan wou nog een jaar blijven! Koeman wou hem niet kwijt!quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:54 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ook al had hij dat niet verteld was Zlatan alsnog verkocht aan Juventus omdat Ajax het geld wil en Zlatan hoger wil.![]()
1 aankoop waarvan we nog geen eens weten of het nut heeft. En verder hadden we al De Ridder op die positie....quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik durf nog niet te zeggen dat Rosales een slechte aankoop is. Misschien is hij wel overbodig.
Er is geen balans in de selectie. Hij heeft deze zomer geen routiniers aangetrokken, terwijl toen ook bekend was dat die niet in de selectie zaten. Denken dat je kunt presteren zonder routine is bijzonder naļef.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik durf nog niet te zeggen dat Rosales een slechte aankoop is. Misschien is hij wel overbodig.
En als Van Gaal dat niet had gezegd was Zlatan natuurlijk gebleven en zou hij niet naar Juventus willen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zlatan wou nog een jaar blijven! Koeman wou hem niet kwijt!
Maar jah als je hoort dat je alleen maar voor de CL nodig bent (maw in de HCE speel je niet veel) dan zou ik ook zeggen
Dat is het enige wat ze goed deden iig. Het was OF Zlatan een verlenging geven OF verkopen. Anders heb je kapitaalvernietiging. Bij een contractverlenging had je met meerdere andere spelers een probleem gehad. De beste optie was gewoon Zlatan weg en de tijd was tekort om een vervanger aan te trekken (wat je de staf mag aanrekenen want die moeten zoiets eigenlijk al beter voorbereid hebben en opties op een papierke hebben staan)quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ze hadden Zlatan nooit moeten laten gaan.
Opa 's laatste kunstjequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zou het zo doen als ze hem zouden vragen maar dat doen ze niet. Denk dat Leo Beenhakker het wordt.![]()
Bergkamp, handig bij champions league uitwedstrijden.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien moeten ze Co eens polsen, anders lijken Dennis Bergkamp of Robert Maaskant wel goede opties
Bergkamp heeft geen eens trainersdiploma'squote:Op zondag 17 oktober 2004 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien moeten ze Co eens polsen, anders lijken Dennis Bergkamp of Robert Maaskant wel goede opties
LOL, zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:27 schreef Showtime het volgende:
[..]
Bergkamp, handig bij champions league uitwedstrijden.![]()
Voor je op training gaat wordt je bondscoach van het Nederlands elftal.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:27 schreef JaWi het volgende:
Bergkamp heeft geen eens trainersdiploma's.
Koeman was toch verantwoordelijk voor het aankoopbeleid? Dat is hopeloos mislukt. Er is namelijk niet een aankoop van hem geslaagd. En ook de reslutaten van het team zijn niet wat er mogelijk zou moeten zijn. Dat is reden genoeg om Koeman er uit te zetten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:31 schreef Bananenman het volgende:
Het probleem ligt niet bij Koeman. Van Gaal en consorten moeten oprotten, Koeman is niet de schuldige. Alhoewel je inderdaad de eindverantwoording over het team hebt als trainer, maargoed. Het zou niet eerlijk zijn als Koeman ontslagen werd.
Nee, als trainer ben je niet verantwoordelijk voor de aan- en verkopen van een club.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:35 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Koeman was toch verantwoordelijk voor het aankoopbeleid? Dat is hopeloos mislukt. Er is namelijk niet een aankoop van hem geslaagd. En ook de reslutaten van het team zijn niet wat er mogelijk zou moeten zijn. Dat is reden genoeg om Koeman er uit te zetten.
Als ik Koeman zou ik trouwens zelf opstappen.
Boukhari is wel geslaagd. Wel één van de weinigen inderdaad, maar tochquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:35 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Koeman was toch verantwoordelijk voor het aankoopbeleid? Dat is hopeloos mislukt. Er is namelijk niet een aankoop van hem geslaagd. En ook de reslutaten van het team zijn niet wat er mogelijk zou moeten zijn. Dat is reden genoeg om Koeman er uit te zetten.
Als ik Koeman zou ik trouwens zelf opstappen.
Boukhari geslaagd? Grapjasquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Boukhari is wel geslaagd. Wel één van de weinigen inderdaad, maar toch
Daar moet ik mij bij aansluiten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees ook dat Koeman de handdoek zal werpen. Zou ik persoonlijk wel betreuren. Vind hem de beste trainer die Ajax in jaren had, samen met Morten Olsen.
Wie wie??quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ronald Koeman moet blijven. Het bestuur zadelt hem op met een middenmoot-voorhoede, daar kan hij niks aan doen. Wel moet hij nu even met harde hand enkele jongens aanpakken.
Ik nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar moet ik mij bij aansluiten.
Heitinga, Sneijder vooral. Maxwell ook wijzen dat nonchalance niet gepast is.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:04 schreef Linz het volgende:
[..]
Wie wie??
Je vergeet VDV.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heitinga, Sneijder vooral. Maxwell ook wijzen dat nonchalance niet gepast is.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Boukhari is wel geslaagd. Wel één van de weinigen inderdaad, maar toch
Er zullen dan toch wat dingen moeten veranderen onderling in de spelersgroep. Heijtinga en kaboutertje sneijder moeten ze eens goed aanpakken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:21 schreef tong80 het volgende:
Er staat een schone taak op Danny Blind te wachten.
Kan 'ie weer dichtend afscheid nemenquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:28 schreef Eightball het volgende:
Blind absolutely not. Gewoon Louis voor de groep.
Kun je eens aangeven waarom je Koeman zo'n goede trainer vind?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Vind hem de beste trainer die Ajax in jaren had, samen met Morten Olsen.
Opmerkelijk. Ik ben het met Furby eens op voetbal gebied ...quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:08 schreef Furby het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ze goed deden iig. Het was OF Zlatan een verlenging geven OF verkopen. Anders heb je kapitaalvernietiging. Bij een contractverlenging had je met meerdere andere spelers een probleem gehad. De beste optie was gewoon Zlatan weg en de tijd was tekort om een vervanger aan te trekken (wat je de staf mag aanrekenen want die moeten zoiets eigenlijk al beter voorbereid hebben en opties op een papierke hebben staan)
Juist omdat hij in zijn beginperiode durfde af te stappen van die achterhaalde vleugelspitsen en zich toen een prima tacticus toonde.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kun je eens aangeven waarom je Koeman zo'n goede trainer vind?
Z'n aankoopbeleid is dramatisch, hij maakt geen enkele speler "beter", heeft bijzonder weinig uitstraling....
Dat klopt maar waarom zou dat nu opeens niet meer kunnen?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist omdat hij in zijn beginperiode durfde af te stappen van die achterhaalde vleugelspitsen en zich toen een prima tacticus toonde.
Chivu en Maxwell zijn inderdaad beter gaan spelen maar deze 2 spelers hebben zoveel talent dat ze onder elke trainer wel beter zouden zijn gaan spelen.quote:Bovendien maakte hij wel degelijk spelers beter. Chivu maakte hij belangrijk, hetgeen Chivu deed uitgroeien tot een gewilde centrumverdediger. Andy van der Meyde werd stabieler, Maxwell groeide, De Jong en Sneijder mochten debuteren, Pienaar brak door onder Koeman, Hossam en Ibrahimovic werden stukken beter.
In het begin durfde hij dat inderdaad maar er is niemand die koeman dwingt om 4-3-3 te spelen.quote:Koeman durfde toen realistisch te spelen. Daarna moest hij van het bestuur ineens weer 4-3-3 spelen en ging zijn aankoopbeleid inderdaad wat rammelen. Maar dit seizoen wordt hij door het bestuur tegengewerkt.
Wel want het bestuur en oa van Gaal willen graag mooi voetbal zien, ze willen dat Ajax in het het Ajax syteem gaat voetballen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:04 schreef PyTh het volgende:
In het begin durfde hij dat inderdaad maar er is niemand die koeman dwingt om 4-3-3 te spelen.
Als je een toptrainer bent laat je je niet dwingen door het bestuur. (lees van gaal)quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wel want het bestuur en oa van Gaal willen graag mooi voetbal zien, ze willen dat Ajax in het het Ajax syteem gaat voetballen.
Koeman bleef in het zijn 1e jaar met zijn eigen systeem spelen en zei dat ie pas het Ajax systeem toe zou passen als het team er klaar voor was. Toen van Gaal werd aangesteld wou ie (Koeman) ineens het Ajax systeem toepassen, je gaat mij niet vertellen dat hem dat door van Gaal is ingesproken.
Is onjuist. Volgens mij had - voordat Van Gaal kwam - had Koeman al uitegsproken 4-3-3 te wilen spelen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wel want het bestuur en oa van Gaal willen graag mooi voetbal zien, ze willen dat Ajax in het het Ajax syteem gaat voetballen.
Koeman bleef in het zijn 1e jaar met zijn eigen systeem spelen en zei dat ie pas het Ajax systeem toe zou passen als het team er klaar voor was. Toen van Gaal werd aangesteld wou ie (Koeman) ineens het Ajax systeem toepassen, je gaat mij niet vertellen dat hem dat door van Gaal is ingesproken.
Hmmz ik dacht dat met van Gaal kwam. Ik kan het fout hebben hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Is onjuist. Volgens mij had - voordat Van Gaal kwam - had Koeman al uitegsproken 4-3-3 te wilen spelen.
Dat gaat het beste met een beul voor de groep. Worden ze verenigd in afkeer van de trainer.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:24 schreef erikh het volgende:
Koeman moet blijven vind ik, met een nieuwe trainer los je dit niet op, het is geen team zoals het er nu staat dat zag je ook aan de reacties van de spelers onderling, heitinga op lobont en sneijder op sonck. Ajax moet weer een team worden.
Weet je dat ma Krol jarenlang de beste gehaktballen van Amsterdam maakte? Cafetaria Krol. Reden mensen voor om.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ruud Krol
Beetje slecht argument. Als spelers beter worden, komt het doordat ze zoveel talent hebben. Worden ze niet beter, dan ligt het ineens aan de trainer. Kan het niet zo zijn dat deze spelers minder talent hebben en gewoon niet beter kunnen???quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Chivu en Maxwell zijn inderdaad beter gaan spelen maar deze 2 spelers hebben zoveel talent dat ze onder elke trainer wel beter zouden zijn gaan spelen.
Ik vind over het algemeen niet dat Koeman veel (vooral jonge) spelers beter maakt.
Vroeger haalde ik daar ook nog wel eens een frietjequote:Op zondag 17 oktober 2004 20:28 schreef Eightball het volgende:
[..]
Weet je dat ma Krol jarenlang de beste gehaktballen van Amsterdam maakte? Cafetaria Krol. Reden mensen voor om.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:13 schreef Doc het volgende:
Vroeger haalde ik daar ook nog wel eens een frietje
Ik ook. Reguliers.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:13 schreef Doc het volgende:
Vroeger haalde ik daar ook nog wel eens een frietje
[laatstekeerofftopicsorrymitch]quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:25 schreef golfer het volgende:
Reguliers.
Je bent nog positief.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:33 schreef Radegast het volgende:
Nog twee wedstrijdjes voor Ronald Koeman![]()
Och, hij heeft de kwaliteiten voor deze klus. Dus waarom niet?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:30 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind mag dan een Zeeuw zijn, Sandman, wel een enge Zeeuw.
Morgen wint Ajax met 5-0 van Tel Aviv, eventjes het negatieve doelsaldo wegpoetsen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent nog positief.
Nee. Maar ik denk dat een speler die zijn hele carriere verdediger is geweest, een andere trainingsstijl zal hanteren dan bijvoorbeeld een van Basten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
JaWi, is tegenwoordig een criterium voor een goed trainer zijn postie als speler?
Zou er dan toch nog toekomst zijn voor Gabrich?
Dat denk ik nou ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Liever geen Neeskens, dat is één van de weinigen die dit team kan opbouwen tot een geheel
Daar is de chemie ook een beetje uitgewerkt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
Neeskens? Die kan NEC al niet eens aan....
Da's een mindere kloon van Van Gaal, en Van Gaal hebben we al dus dat kost niks.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:00 schreef Kapmes het volgende:
Co moet komen
quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:00 schreef Kapmes het volgende:
Co moet komen
Ajax hoeft maar even te hinten dat ze Co terugwillen en hij staat al met hangende pootjes voor de deur van de Arena.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]niet weer die discussie, Co komt never, veel mensen die hem er toen hebben uitgewerkt, zitten er nu nog.
Niet dat dat goed nieuws is overigensquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Ajax hoeft maar even te hinten dat ze Co terugwillen en hij staat al met hangende pootjes voor de deur van de Arena.
Wij zijn niet tevreden met minder dan een 1e plaatsquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:55 schreef Aeroxie het volgende:
Typisch Amsterdoms, als het een keer wat minder gaat meteen vragen om het onstlag van de trainer.
Ik denk niet dat het huidige bestuur Koeman ooit zal ontslaan. En aangezien Koeman bijzonder weinig zelfkritiek heeft zal hij zelf ook niet opstappen. Jammer....quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:51 schreef tong80 het volgende:
Dag Koeman.
Onzin koeman faalt vandaag wel duidelijk met zijn wissels zelfs. Hij laat een sonck staan die mede verantwoordelijk is voor 2 goals.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:55 schreef Aeroxie het volgende:
Typisch Amsterdoms, als het een keer wat minder gaat meteen vragen om het onstlag van de trainer.
.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:55 schreef Aeroxie het volgende:
ajax heeft geen goeie spitsen, dus VdV in de spits vind ik niet eens zo vreemd want van Sonck waait m'n rokje ook niet omhoog.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:59 schreef Gelderland het volgende:
koeman moet idd weg, hij maakt spelers niet meer beter...hij heeft een aankoopbeleid van 0,0% en hij wisselt veeeels te veel met de aanval
zie ook tegen Pisvee: Rosalses op links (als rechtspoot) vd Vaart in de Spits (asl middenvelder) en Sonck op rechts (als spits)
DaG KOEMAND
ik wou dat je gelijk hadquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:57 schreef Radegast het volgende:
Komende week Koeman ontslaan.
Beenhakker aannemen als technisch manager.
Willem van Hanegem presenteren als nieuwe trainer.
Ja, het zal een drukke week worden voor de Ajax-directie.
Weet ik, maar de minder slimme helft van de Ajax aanhang wil hem niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:20 schreef dVTB het volgende:
De ideale opvolger zit in Alkmaar en staat met zijn ploeg na 9 wedstrijden op 3 punten meer dan Ajax.
die combinatie heeft in het verleden ook niet altijd even soepel gewerkt. ik pleit voor Booy maar ja die moet ook een stapje terug doen van utrecht naar Ajaxquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet ik, maar de minder slimme helft van de Ajax aanhang wil hem niet.
Sorry alvast voor het geval dat iemand zich aangesproken voelt!
Adriaanse/Beenhakker is de beste combo voor Ajax op dit moment.
Maar ja, wil Adriaanse wel terug naar Ajax? Het is op dit moment wel een stapje terug hé![]()
Stapjes terug die velen blijkbaar graag maken, gezien de leegloop bij FC Porto en AS Monaco afgelopen zomer.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:43 schreef lenin het volgende:
[..]
die combinatie heeft in het verleden ook niet altijd even soepel gewerkt. ik pleit voor Booy maar ja die moet ook een stapje terug doen van utrecht naar Ajax
het was ook met een knipoog bedoeldquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:49 schreef Kapmes het volgende:
Stapje terug...stapje terug...Wat kunnen mensen toch weer slap lullen zeg. Iedere coach van een eredivisieclub zou dolgraag Ajax, PSV of Feijenoord willen coachen. Dat is een gigantische stap vooruit en een geweldige uitdaging...
Ik vind dat je wel zijn salaris moet inhouden na die blunders van vandaag. Zijn wissels hadden totaal geen verandering gebracht . Het werd alleen maar erger... ok De Wissel van Lobont was goedquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
Koeman moet blijven. Beenhakker TD, wat aankopen in de winterstop en we doen weer mee!
Tsjah hebben we dan een andere keus?quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:12 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat de beste optie zijn aanblijven zal zijn.
*LOL* Ja, inderdaadquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:24 schreef Radegast het volgende:
Weet ik, maar de minder slimme helft van de Ajax aanhang wil hem niet.
Sorry alvast voor het geval dat iemand zich aangesproken voelt!
Adriaanse/Beenhakker is de beste combo voor Ajax op dit moment.
Maar ja, wil Adriaanse wel terug naar Ajax? Het is op dit moment wel een stapje terug hé![]()
Kom nou toch, dat kan echt niet!quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:12 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat de beste optie zijn aanblijven zal zijn.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:37 schreef dVTB het volgende:
Lang en goed doordacht, logisch betoog
Kan allemaal nog, MM.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Adriaanse verloor thuis van PSV, dat is veel erger.
Adriaanse verloor thuis niet van Heereveen, maar won ruim.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
ok, laten we zienquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
Zie het meer als tegengas voor die Co-lobby.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Adriaanse verloor thuis niet van Heereveen, maar won ruim.
Da's makkelijk.
Waarom houd je Koeman de hand boven het hoofd?
Maar ondertussen trapt Koeman Ajax nog meer naar de filestijne.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zie het meer als tegengas voor die Co-lobby.
Wat heb jij eigenlijk tegen Co Adriaanse? Hoe is dat zo gekomen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zie het meer als tegengas voor die Co-lobby.
2 landstitels, 1 beker, 1 JC-schaal, kwartfinale CL....quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:06 schreef heiden6 het volgende:
Inderdaad, Radegast.
MM, wat heeft Koeman nou gespresteerd sinds zijn aanstelling? Is Ajax er volgens jou op vooruit gegaan?
Loze uitspraak.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was onder Co nooit gebeurd.
Als je Ajax destijds gevolgd had en zag hoe die spelers erbij liepen. Zegt genoeg.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk tegen Co Adriaanse? Hoe is dat zo gekomen?
Kampioen van de armoede... Domme terminologie. Ajax faalt dit jaar, dus wordt PSV of Feyenoord ook gelijk kampioen van de armoede? Kampioen van de armoede bestaat niet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:18 schreef heiden6 het volgende:
Kwartfinale CL was met veel geluk, maar idd erg goed. De AC en JC-schaal zijn prijzen van niets, en bij die twee landstitels waren jullie ook kampioen van de armoede eigenlijk.
Ik denk dat Koeman voor Ajax weinig meer waard kan zijn.
ja met zeer veel geluk ze hadden ook zulke makkelijke tegenstanders..quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:18 schreef heiden6 het volgende:
Kwartfinale CL was met veel geluk, maar idd erg goed. De AC en JC-schaal zijn prijzen van niets, en bij die twee landstitels waren jullie ook kampioen van de armoede eigenlijk.
Ik denk dat Koeman voor Ajax weinig meer waard kan zijn.
Hij doet het slecht nu, maar hij heeft imo veel meer in z'n mars dan Rijkaard.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:41 schreef popolon het volgende:
Maar Sneeuwvlokje blijft een flets persoontje volgepropt met voetbal cliché's, hopen dat Barca dat ook ziet.
Seizoen afmaken is oké, the only way is upquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij doet het slecht nu, maar hij heeft imo veel meer in z'n mars dan Rijkaard.
Bij Ajax wordt het nu wel heel zwaar. Een goede opvolger zie ik ook niet direct.
Ik heb Ajax destijds gevolgd en zag hoe sommige spelers erbij liepen, ja.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Als je Ajax destijds gevolgd had en zag hoe die spelers erbij liepen. Zegt genoeg.
Welke misverstanden? Trabelsi, Maxwell, Galasek, Mido en Zlatan zijn gehaald toen Adriaanse hoofdcoach was, of ga je dat ontkennen?quote:En daarbij, al die misverstanden over Co die spelers liet doorbreken en aankocht.
Dat is toch allemaal ludiek man!quote:Co maakte spelers kapot met zijn belachelijke straffen en kadaverdiscipline. Er was geen lol meer, niks. Bovendien was Co totaal niet realistisch.
Dat is voornamelijk een verdienste van Beenhakker hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:54 schreef Radegast het volgende:
Welke misverstanden? Trabelsi, Maxwell, Galasek, Mido en Zlatan zijn gehaald toen Adriaanse hoofdcoach was, of ga je dat ontkennen?
Dat vind ik heel eenzijdig. Co was bij Ajax op z'n slechtst, maar hij levert nu bij AZ schitterend werk af en eist echt niet alle krediet op.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Maar ja, genoeg... Co kan niet met mensen omgaan en legt altijd de schuld van verlies bij de spelers en winst komt door zijn tactiek. Het is een nare man, daarom moet ik hem niet.
Ik weet niet of het gaat om tekortschieten op het allerhoogste niveau. Het gaat ook om teamgeest, voor elkaar willen werken. Griekenland was ook niet het allerbeste team op het afgelopen EK.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:00 schreef golfer het volgende:
Het eventuele vertrek van Koeman zal echt niets op korte termijn oplossen.
Het probleem ligt fundamenteel bij de onsamenhangende huidige spelersgroep zelf, die als je ze stuk voor stuk onder de loupe neemt tekort schiet voor het allerhoogste niveau.
Een andere trainer voor deze groep zetten zal ook geen wonderen uitrichten.
Ja, laten we Rehagel vragen voor de groep te gaan staan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:09 schreef JaWi het volgende:
Ik weet niet of het gaat om tekortschieten op het allerhoogste niveau. Het gaat ook om teamgeest, voor elkaar willen werken. Griekenland was ook niet het allerbeste team op het afgelopen EK.
Ja, of nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, laten we Rehagel vragen voor de groep te gaan staan.
Daarmee geef je de huidige trainer en groep nou ook niet echt vertrouwenquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat Ajax aan het einde van het seizoen of zo mogelijk in de winterstop hetzelfde moet doen. Een nieuwe trainer nu alvast klaarstomen, de bezem door de selectie en een hoop versterkingen halen.
UC zou nog kunnnen maar dat is en blijft en troost prijs.....quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:23 schreef heiden6 het volgende:
Neuh, maar het seizoen kun je nu eenmaal beter als verloren beschouwen. Dat is de realiteit. Dat hebben we vorig jaar in Rotterdam toch ook geaccepteerd?
Of zie jij Ajax de titel en de UC nog winnen?
Het winnen van de UC is toch geen troostprijsquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
UC zou nog kunnnen maar dat is en blijft en troost prijs.....
Zo zie ik het wel. Het is niet een prijs waarvan de hele wereld/europa zegt "Wow!" Kwartfinale/Halfe finale CL blijf ik beter vinden.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het winnen van de UC is toch geen troostprijs.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ver komen in de CL is mooi en heeft heel wat. Maar het uiteindelijk winnen van de UC is toch ook een hele knappe prestatie. Zeker iets waar je voor zou moeten gaan. Ookal was het misschien niet je doelstelling bij aanvang van het seizoen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zo zie ik het wel. Het is niet een prijs waarvan de hele wereld/europa zegt "Wow!" Kwartfinale/Halfe finale CL blijf ik beter vinden.
Tjah win je de UC dan heb je een prijs. Maar over het algemeen hebben de kwartfinalisten meer respect dan de winnaar van de UCquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ver komen in de CL is mooi en heeft heel wat. Maar het uiteindelijk winnen van de UC is toch ook een hele knappe prestatie. Zeker iets waar je voor zou moeten gaan. Ookal was het misschien niet je doelstelling bij aanvang van het seizoen.
Ajax heeft iemand in het veld nodig die autoriteit uitstraald. Nu staan er alleen maar een stelletje schreeuwende jochiesquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:35 schreef Cheiron het volgende:
Ajax heeft iemand nodig die autoriteit uitstraalt en de ballen heeft om mensen op de bank neer te zetten als ze kut presteren, en een team te maken ipv 11 individuen op het veld.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Adriaanse doet dat wel bij AZ..
Conclusie van het jaar zeg. En de hypothese die gesteld wordt is dat dat te maken heeft met het verschil tussen Koeman en Adriaanse.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:02 schreef OreO het volgende:
Az is geen ajax
Dit Ajax mag blij zijn als ze de nationale beker kunnen winnen, de UC kunnen ze echt alleen maar winnen als er in de winterstop echte versterkingen gehaald worden. En dan moeten ze nog heel veel mazzel hebben.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
UC zou nog kunnnen maar dat is en blijft en troost prijs.....
Jij bent vast geen PSV-fanquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:20 schreef RijstNatie het volgende:
als hiddink bij psv weg gaat mag koeman van mij wel nar PSV hoor..
het ligt aan de kwalitite van de spelers en nie aan koeman.. zn moeder blijf toch een boer hequote:Op zondag 24 oktober 2004 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent vast geen PSV-fan :') ...
Fysiek vooral niet, en de selectie is niet evenwichtig.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:06 schreef twi het volgende:
De kwaliteit van de spelers van Ajax is de hoogste van de HCE. Althans, de voetballende kwaliteiten. Mentaal zijn we niet zo sterk alleen.
en, nogmaals, ook voor een ervaren aanvoerder. Koeman heeft geen verlengstuk in het veld staan zoals vroeger het geval was met Frank de Boer en Danny Blind.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:06 schreef twi het volgende:
De kwaliteit van de spelers van Ajax is de hoogste van de HCE. Althans, de voetballende kwaliteiten. Mentaal zijn we niet zo sterk alleen. En ook het samenspel laat te wensen over. Dat is de taak van de trainer.
het zijn allemaal kleintjes ja, wat dat betreft mis je Zlatan welquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Fysiek ook niet, de selectie is niet evenwichtig.
Wie maakt Raffie dan ook aanvoerder? Het is zo'n watje.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:15 schreef HeyFreak het volgende:
en, nogmaals, ook voor een ervaren aanvoerder. Koeman heeft geen verlengstuk in het veld staan zoals vroeger het geval was met Frank de Boer en Danny Blind.
dat komt ook denk ik door de lage gemiddelde leeftijd. Iedereen wil zichzelf laten zien en daarbij vergeten ze het team.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:19 schreef JaWi het volgende:
De teamgeest ontbreekt. De pure wil om voor elkaar te strijden tot het einde.
hij is geen geboren leider nee....quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie maakt Raffie dan ook aanvoerder? Het is zo'n watje.
Plus het is een watje zoals Rourke zegt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:22 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
hij is geen geboren leider nee....
en hij neukt sylviequote:Op zondag 24 oktober 2004 21:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Plus het is een watje zoals Rourke zegt.
Een zeiknicht is het
Galįsek zou kunnen, maar die wil zelf niet. Neemt de verantwoordelijkheid niet op zich.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie maakt Raffie dan ook aanvoerder? Het is zo'n watje.
Bij de Tjechische ploeg is hij het nu wel, dus misschien?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Galįsek zou kunnen, maar die wil zelf niet. Neemt de verantwoordelijkheid niet op zich.
Dan hou je weinig opties over, zeker na de wanvertoning van Heitinga vorige week.
Tomas is wel aanvoerder van de Tsjechenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Galįsek zou kunnen, maar die wil zelf niet. Neemt de verantwoordelijkheid niet op zich.
Dan hou je weinig opties over, zeker na de wanvertoning van Heitinga vorige week.
En hij speelt voor geld, is de afgelopen jaren gebleken. Wil 'ie geld hebben, moet 'ie wel hard werkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:51 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Bogarde moet gewoon een prestatiecontract krijgen. Hij is fysiek sterk, redelijk lang en heeft ervaring.
Dan loop je helemaal voor paal, met Van Raay.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:30 schreef Furby het volgende:
Een trap veeg je van boven.
Eerst die Jaakke en v/d Eijnde eruit en zorg dat je daar een team samensteld die wel verstand hebben. Misschien kan je Harry voor een paar maandjes inhuren.
Ik ben het voor het eerst een keer met je eens.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:30 schreef Furby het volgende:
Een trap veeg je van boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |