scherp.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:07 schreef MrAli het volgende:
er staat in haar profiel btw wel dat ze 13 is..en geen 11..
Inderdaad, het waren allemaal 13-jarige meisjes. Anders spelen ze ook niet in de C-jeugd. Slechts dat meisje wat 06-nummer vroeg was wat jonger, 11 ofzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:07 schreef MrAli het volgende:
er staat in haar profiel btw wel dat ze 13 is..en geen 11..
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
scherp.
oké..dat kan..alleen die link die je in je openingspost aangeeft gaat neem ik aan naar het profiel van dat meisje..die Ruben lastig viel..en daar staat 13 jaar..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Inderdaad, het waren allemaal 13-jarige meisjes. Anders spelen ze ook niet in de C-jeugd. Slechts dat meisje wat 06-nummer vroeg was wat jonger, 11 ofzo.
Fout, dat grietje van 11 wat naar een 06-nummer vroeg, vroeg dat voor iemand anders. Namelijk voor dat 13-jarige meisje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
oké..dat kan..alleen die link die je in je openingspost aangeeft gaat neem ik aan naar het profiel van dat meisje..die Ruben lastig viel..en daar staat 13 jaar..(achjah..boeiend?)
aha..oké..dat was me niet verteld.. (nu wel dus..)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Fout, dat grietje van 11 wat naar een 06-nummer vroeg, vroeg dat voor iemand anders. Namelijk voor dat 13-jarige meisje.
ik bak koekjes..of ik giet lood..maar lood bakken..quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Anyway, ik ga weer weg, zum Joram, lood bakken e.d.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Was gister nog behoorlijk gezellig met de hockeyende studentes van studentenvereniging S.T.R.A.C. uit Nijmwegen
En wat was het sneu voor Henk..quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Was gister nog behoorlijk gezellig met de hockeyende studentes van studentenvereniging S.T.R.A.C. uit Nijmwegen
Hoi Esmé!quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]klinkt gezellig....
Btw. The Boys From Brazil uit, ik raad m aan, alleen wel een beetje een voorspelbare einde.
Maar wel heel spannend!
Hehe, wat dan?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:08 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
En wat was het sneu voor Henk..![]()
Hoi Suuz!quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:09 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Hoi Esmé!![]()
Hoi Esmé en Suuzquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoi Suuz!
Studentes op flirt-toer op Texel?quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:09 schreef SuUz2ko het volgende:
Is er trouwens nog iemand vandoor gegaan met zo'n studente??
Ze waren volgens mij aardig op de flirt-toer.
Hoi Hans!quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hoi Esmé en Suuz(en de rest hoor
)
Same Here! Hoooooooooooooi Hansquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hoi Hans!
probleem opgelost..nouja..probleem gevonden, want toen ik de utp kabels omwisselde deed het internet op de Gentoo bak het wel, en die op deze Windows bak niet, dus de enige juiste conclusie is dat die kabel die ik nog van Niels heb gehad niet goed is, of dat er draadjes in de stekkertjes niet goed zitten, het ligt hem iig in de kabel, en aangezien ik hier 1 upt van 15 meter heb, (die het dus doet) en 1 van 1 meter, (die het dus niet doet) en verder nog 1 van 1 meter en 1 van 3 meter waar bij allebei maar aan 1 kant een stekketje zit en verder een crosscable heb..heb ik hier dus nu maar 1 goede utp kabel voor dit doeleinde..quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:30 schreef MrAli het volgende:
owjah Hans, uhm..ik heb dus nu weer internet hier op mijn l33t / 1337 pc, maar ik start net die Gentoo Linux bak op, en bij 'Bringing eth0 up via DHCP...' bleef ie hangen, na een tijdje gaat ie verder maar staat er geen OK achter, maar twee rode uitroeptekentjes, vervolgens geeft ie een paar errors, namelijk:
error: Problem starting needed services.
"netmount" was not started.
en dan nog een error:
Problem starting needed services.
"sshd" was not started.
en dan ook nog error:
Problem starting needed services.
"proftpd" was not started.
daarna wil ie local starten, maar dat wil ook niet:
Failed to start local.
en nu lijkt het me overbodig om te gaan pingen..
maar ik zal zo ff proberen met die 15 meter UTP kabel er tussen, i.p.v. dat kabeltje wat we nog op school in elkaar geknutselt hebben..misschien helpt dat..
Esméééééé.. !!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:44 schreef DearPrudence het volgende:
Hoi Alwin!
Nouja, ze zaten in ieder geval flink op de praat/lach stoel.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Studentes op flirt-toer op Texel?
Dus het was wel leuk?quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, ze zaten in ieder geval flink op de praat/lach stoel.
Joram, Henk, Ruben en ik hebben nog tot half 5 bij Joram gezeten, gezellig praten e.d.
Toen was het wel weer welletjes.
Het was zeer vermakelijkquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dus het was wel leuk?
Hehe, zou wel erg laat zijn geworden dan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was zeer vermakelijk
Ik kreeg je sms'je pas om 03:40, keek wel eventjes raar op: "Is die nú nog wakker?"
maar je had hem om 23:31 verstuurd.
Truequote:Op zondag 17 oktober 2004 18:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, zou wel erg laat zijn geworden dan.![]()
Btw. Hoe voorspelbaar ben ik
Héquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True
wou ik hem gister zien..wil ie niet..en wat doet Hans een dag later?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:31 schreef errrrr het volgende:
Fuck, net Se7en gekeken, halverwege schrok ik me echt rot
En voor de rest, goede film
Gotchaquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hé
Hmpf. Ik ga dansend hotdogs maken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gotcha
Sorry
Omdat ik al halverwege was dusquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
wou ik hem gister zien..wil ie niet..en wat doet Hans een dag later?![]()
hotdogs alleen zou te makkelijk zijn?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hmpf. Ik ga dansend hotdogs maken.
nee, saai.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
hotdogs alleen zou te makkelijk zijn?
grr...hmmpf..quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:38 schreef errrrr het volgende:
[..]
Omdat ik al halverwege was dus
Had geen zin het eerste uur opnieuw te kijken
Lucky youquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nee, saai.
Ik ga nu fijn dansen in de keuken met het muziek keihard aan staan, en mijn hotdogs klaar maken.
Home Alone.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lucky you
Welke heb je tot je beschikking?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
Welke Film zal ik vanavond kijken?
ook al heb ik geen broertjes of zusjes, ik herken het wel..maar dan alleen bij kinderen die een aantal jaren jonger zijn..dat kan echt een gigantische bron van ergernis zijn, helemaal als ze ook nog eens denken grappig te zijn met steeds hetzelfde 'grapje' dat dus alles behalve grappig is..quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik begin me trouwens steeds meer te ergeren aan mijn broertje. Ik had het er gister met Joram en Henk over, en zij hadden precies hetzelfde.
Voorbeeld: vandaag:
Ik kom thuis van een middag bij Joram (12 km heen/terug), ga douchen en schuif aan aan tafel. Mijn broertje zit er al met een duf hoofd. Hij eet 1 groentenburger en probeert dapper 1 spruitje. Dan gaat hij met z'n hoofd (!) op tafel liggen en doet hij niets.
Zeg ik dat hij wat eten moet zegt m'n moeder dat hij vanmiddag al 2 kiwi's en 1 banaan op heeft. Nou, wow.
Vraag ik dus of hij wat heeft, nee hij is moe.
Wat heb je dan gedaan? GecomputerdDie nieuwe generatie kan echt alleen maar computeren en tv kijken
Zeg jij.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik begin me trouwens steeds meer te ergeren aan mijn broertje. Ik had het er gister met Joram en Henk over, en zij hadden precies hetzelfde.
Voorbeeld: vandaag:
Ik kom thuis van een middag bij Joram (12 km heen/terug), ga douchen en schuif aan aan tafel. Mijn broertje zit er al met een duf hoofd. Hij eet 1 groentenburger en probeert dapper 1 spruitje. Dan gaat hij met z'n hoofd (!) op tafel liggen en doet hij niets.
Zeg ik dat hij wat eten moet zegt m'n moeder dat hij vanmiddag al 2 kiwi's en 1 banaan op heeft. Nou, wow.
Vraag ik dus of hij wat heeft, nee hij is moe.
Wat heb je dan gedaan? GecomputerdDie nieuwe generatie kan echt alleen maar computeren en tv kijken
The Lord of The Rings - The Fellowship of The Ringquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
Welke Film zal ik vanavond kijken?
Zal zo even kijken..quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welke heb je tot je beschikking?
Ik zorg er in ieder geval voor dat ik voldoende beweeg om uit te kijken naar het eten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zeg jij.
Ik kan me niet eens meer ergeren aan mijn zus
alleen maar beter toch?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zeg jij.
Ik kan me niet eens meer ergeren aan mijn zus
Dat wordt dan vrij lastig, niet?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:53 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb zin om samen met iemand te schaatsen
Ja, ik weet niet wie mee zou willen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat wordt dan vrij lastig, niet?
Count me out, ik op het ijs is niet wijs, en zal resulteren in een krijs.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wie mee zou willen.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Count me out, ik op het ijs is niet wijs, en zal resulteren in een krijs.
:')
Ik zeg alleen maar dat het niet zo slim is om met mij op het ijs te gaan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]![]()
En bedankt.
Hotdogs: Franse mosterd + Ketchupquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:02 schreef DearPrudence het volgende:
Het is franse mosterd geworden.
Ik ga eten
smakelijk eten..quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:02 schreef DearPrudence het volgende:
Het is franse mosterd geworden.
Ik ga eten
alles valt te leren..en dat waarschijnlijk valt wel mee als je een beetje voorzichtig doet..quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het niet zo slim is om met mij op het ijs te gaan.
Niet alleen vind ik schaatsen niet leuk, ik kan er ook nog eens helemaal niets van en ben daardoor waarschijnlijk ook wel gedoemd hard te vallen
Natuurlijk valt het te leren, ik wil het alleen nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
alles valt te leren..en dat waarschijnlijk valt wel mee als je een beetje voorzichtig doet..
(toch vind ik het een vreemde gedachte om nu te willen schaatsen..maarjah..ieder z'n smaak..![]()
)
+ mayo.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hotdogs: Franse mosterd + Ketchup
Niet zeuren, ieder zijn ding.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Natuurlijk valt het te leren, ik wil het alleen niet
Wat is er nou leuk aan een beetje schaatsen? Gaat lang niet snel genoeg.
True, misschien wil Alwin wel meequote:Op zondag 17 oktober 2004 19:16 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Niet zeuren, ieder zijn ding.
10 minuten touwetjes springen vind ik weer niks.
Nu... toetje!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Schaatsen? Het is net herfst.
Sneeuw, sounds goodquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]![]()
Schaatsen!!
Met mooie lichtjes, veel sneeuw, leuke muziek.![]()
toch wel?quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sneeuw, sounds good
Deal. Dan met kerstlicht op de achtergrond en natuurlijk: "Ik ben een vracht! Vrachtwagenchauffeur! En ik heb altijd! een goed humeur!"quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
toch wel?
Dan ga ik schaatsen, en ga jij aan de kant sneeuwballen gooien. Deal?
schreef ik net niet: Leuke Muziek?? tss...quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deal. Dan met kerstlicht op de achtergrond en natuurlijk: "Ik ben een vracht! Vrachtwagenchauffeur! En ik heb altijd! een goed humeur!"
quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
schreef ik net niet: Leuke Muziek?? tss...
Ruben, is er iets dat je me wil vertellen met dit nummer?quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hold me back, or something will go wrong
I've had enough of everything
My rage is getting strong
Sick and tired of the way you act
Fed up with your lies
You never show respect!
I've learned from my mistakes
And I know I can set them right
I got to turn my back
On the things that I despise
No Turning Back
Damage Done
Stay Away
Oei, mja, dat realiseerde ik me ook net.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ruben, is er iets dat je me wil vertellen met dit nummer?![]()
Hmm, "you bastard" is nu een beetje afgezaagd.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oei, mja, dat realiseerde ik me ook net.
De teksten kun je iig nogal verkeerd opvatten. Vrees echter niet, het gaat me puur om de muziek.
Beetje hersenloos om die lyrics hier dan neer te zetten, ik weet, maar moest toch íets?
Ik neem aan dat je nu geen behoefte hebt dat nummer te horen?quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hmm, "you bastard" is nu een beetje afgezaagd.
Moron.
vooruit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu geen behoefte hebt dat nummer te horen?
Boeiuh, de laatste jaren ligt er ook in de winter (bijna) geen ijsquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Schaatsen? Het is net herfst.
Bij dezequote:Op zondag 17 oktober 2004 19:58 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
vooruit.
Stuur maar op.
*zucht*
quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bij deze
grr, en nu moet ie warrenquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
![]()
Merci
![]()
vrolijke bui? Nog wel zonder dat je bent wezen schaatsenquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:02 schreef DearPrudence het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woeii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
anders accepteer je m even van mij?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
grr, en nu moet ie warren(dus ik mag 'm pas over 40 minuten
)
Nouja, nog even THUG2, dan Fahrenheit 9/11 en dan, Freek de Jonge![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
vrolijke bui? Nog wel zonder dat je bent wezen schaatsen![]()
Sorry, was dus THUG2 aan het doenquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
anders accepteer je m even van mij?
Hmm, nu is die vrolijke bui weer over geloof ikquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Hmpf.
En, bevalt het?quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:42 schreef DearPrudence het volgende:
Done workin'.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, misschien wil Alwin wel mee.
normaal zou ik zeggen leuk, alleen met dit soort reacties..quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
Alwin?
George of the Jungle komt btw op tv. Ga die maar denk ik kijken.
vast wel..quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En, bevalt het?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
[..]
normaal zou ik zeggen leuk, alleen met dit soort reacties..![]()
ik hoor het al...ik ben gewoon niet goed genoeg..![]()
gezelligquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
vast wel..
totdat wij met z'n allen even om de koffie komen..
Ehm, hoe kom je eraan?quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:19 schreef MrAli het volgende:
hmmz..
even een 19 inch TFT schermje aansluiten..
haha..dat snap ik ook wel..maar dan moet jij mij (af en toe) ook niet zo serieus nemen..quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:17 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Niet serieus nemen jongen.
Werk was oke, beetje saai zelfs, maar ach, ik hou het wel een weekje vol.
Niet echt afwisselend jammer genoeg, ik zou eerst ook nog af en toe bij een kraampje staan, maar een ander meisje die wat met haar rug heeft die zit daar dus de hele dag, dus ik sta de hele dag bij de stortmachine.
Oh well.![]()
- die kreeg ik bij de Aldi cadeau bij 5000 pakken wasmiddelquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ehm, hoe kom je eraan?
En is ie al 's klaar?
Neuh, zou een beetje druk worden, iedere avond iets hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:18 schreef errrrr het volgende:
Ruben, ga jij nu ook echt batmintonnen?
En Alwin, vakantie & optijd naar bed, tsss... hoef morgen pas om half een te werken, en woensdag om tien uur, dus gaat lekker hoor
haha..zo mag ik het graag horen..quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:18 schreef errrrr het volgende:
Ruben, ga jij nu ook echt batmintonnen?
En Alwin, vakantie & optijd naar bed, tsss... hoef morgen pas om half een te werken, en woensdag om tien uur, dus gaat lekker hoor
als je kracht wil gebruiken zal je het eerst moeten hebben..quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Neuh, zou een beetje druk worden, iedere avond iets hebben.
Het is op zich wel leuk, maar mij iets teveel techniek en te weinig kracht.
badmintonnen is idd wel leuk..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:49 schreef DearPrudence het volgende:
Badminton? Doen ze dat hier?Doet Joram dat?
Ik vind het altijd wel grappig om te doen, als je tenminste een goede tegenstander hebt, maar om nou echt als hobby te doen...
Morgen middag vrij btw.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ik ong. 3.59 per uur verdien.
Ik heb zelfs rijkostenvergoeding0,26. Want ik woon 1,3 km van mijn werk vandaan.
Ik zeur niet.
Geen slecht loon voor een 16-jarige, op zich. Kunnen ze bij de Hema nog wat van leren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:49 schreef DearPrudence het volgende:
Badminton? Doen ze dat hier?Doet Joram dat?
Ik vind het altijd wel grappig om te doen, als je tenminste een goede tegenstander hebt, maar om nou echt als hobby te doen...
Morgen middag vrij btw.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat ik ong. 3.59 per uur verdien.
Ik heb zelfs rijkostenvergoeding0,26. Want ik woon 1,3 km van mijn werk vandaan.
Ik zeur niet.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Geen slecht loon voor een 16-jarige, op zich. Kunnen ze bij de Hema nog wat van leren.
Idd. Win meestal toch wel met badminton, weet niet of op tennis te hebben gezeten hierbij een voordeel is of niet, maar vind het altijd wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
badmintonnen is idd wel leuk..
maar het is met elke sport zo dat het eigenlijk alleen maar leuk is als je een goede tegenstander heb..
(en dus niet dat je met een uurtje tafeltennis of badminton op school (waarbij je rondje tafel/net speelt) 50 minuten achter elkaar speelt omdat je alles op je sloffen wint..)
en niemand zegt dat je zeurt toch?![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:30 schreef errrrr het volgende:
Vanaf half een gewerkt, ze belden gister (Nick kwam er opeens achter dat z'n moeder jarig was)
3 - 0 denk..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:06 schreef errrrr het volgende:
Ik ga maar 's naar beneden, voetbal kijken
Hopen dat Ajax wat beter presteerd dan de afgelopen tijd
het nummer Leaving New York van R.E.M. (album: Aroung the Sun) is echt goed..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:58 schreef errrrr het volgende:
Godver, nu weer een beetje Nightwish te luisteren, wat is Fantastmic toch een fantastisch nummer
getennist heb ik ook..en winnen doe ik ook meestal wel..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Idd. Win meestal toch wel met badminton, weet niet of op tennis te hebben gezeten hierbij een voordeel is of niet, maar vind het altijd wel een beetje jammer.
R.E.M is sowieso wel goed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
het nummer Leaving New York van R.E.M. (album: Aroung the Sun) is echt goed..![]()
![]()
![]()
heb je wel eens emerge amsn -p gedaan, om te kijken wat hij er allemaal bij gaat installeren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:49 schreef MrAli het volgende:
uhm Hans, ik heb 'emerge amsn' gedaan, en daar is ie nu al een kleine 5 uur () mee bezig..klopt dit?
of course..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
R.E.M is sowieso wel goed.
uhm..al die -* commando's ken ik nog niet..dus ook niet gedaan, inmiddels is ie al klaar..net toen ik het beeldscherm weer ff aanzette..en het werkt idd niet..maar ik dacht dat het wel zou werken omdat ik jou ook een keer in FireFox had zien werken zonder dat X draaide (dacht ik), inmiddels ook ff -p geprobeerd..alleen toen gaf ie maar één enkel klein pakage'je aan, maargoed, center-icq geprobeerd, en dat werkte niet, die kende ie gewoon niet, evenmin als center icq..nja..is ook nie superbelangrijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
heb je wel eens emerge amsn -p gedaan, om te kijken wat hij er allemaal bij gaat installeren?
En aangezien X toch niet werkt zou ik gewoon center-icq pakken
ten eerste, mijn locale IP is hier thuis 10.0.0.151, maar dat kan jij ook niet weten, (door DHCP ingesteld) maar als ik dus http://10.0.0.151/index.php doe zegt ie dat dat bestand niet aanwezig is, vervolgens ga ik kijken op die bak met mc, zie ik wel een bestand blaat staan, zonder extensie, en met als inhoud alleenmaar 'hoi', die staat in de map /home/ftp, maar waar moet ik dan zoeken voor de map waarin de bestanden staan die de map public vormen (om maar even in Windows termen te praten)? want ik mijn hele map public van deze bak naar die bak in map /home/ftp gekopieëerd, maar dat werkt ook niet, btw is het wel zo dat als ik er /~mrali/ voorzet dat ie zegt dat ik de rechten niet heb om dat te bekijken..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:16 schreef errrrr het volgende:
gewoon dat ip, http://192.168.*.*/index.php (waar dat /index.php niet zou hoeven) zou moeten werken... zo had ik dat filetje iig genoemd
en emerge -p *** ... -p staat voor pretend, dan kijkt hij wat hij ervoor allemaal nodig heeft. En nu staat er idd maar 1 ding, en dat komt omdat de rest (nu) al geinstalleerd is
En ik denk dat hij gewoon centericq heet, maar doe anders ff emerge -s (search) centericq ofzo, dan vind je 'm wel
En firefox zonder X kan niet
Opzich kan ik nog wel 's proberen X aan de praat te krijgen, als we allebij 'ns tijd hebben (want alleen jij kan het testen, dat kan niet over ssh) Ook PHP moeten we nogsteeds doen...
morgen moet ik van tien tot half vier werken, dus dat ben ik er iig niet
damn dude..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi, daar ben ik weer
Gister 7 uur en 21 minuten Fable gespeeld, wat een allemachtig uberspel is het zeg
RPG achtig, veel dametjes redden van grote monsters / zwaardvechten, boogschieten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:05 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
damn dude..![]()
Wat voor spel is het dan?
klinkt een beetje als Black & White.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
RPG achtig, veel dametjes redden van grote monsters / zwaardvechten, boogschieten.
Wat het leuke eraan is dat als je goed speelt (dat doe ik) word je erg populair e.d., je krijgt een halo boven je hoofd en iedereen vind je lief. Speel je de badass haat iedereen je en krijg je hoorns.
Daarbij groei je ook naar wat je doe, ik doe veel aan zwaardvechten, dus mijn dude is massive. Als je magiër zou zijn zou je heel dun en bleekjes zijn.
Het is ook van dezelfde maker als van Black & White, al lijkt het daar niet echt opquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
klinkt een beetje als Black & White.
Black & White vond ik nooit echt geweldig, maar is dit op de pc? owjah..je heb geen ps2..waarschijnlijk wel dus..ff downloaden..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het is ook van dezelfde maker als van Black & White, al lijkt het daar niet echt op.
baggere vage ip'squote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
ten eerste, mijn locale IP is hier thuis 10.0.0.151, maar dat kan jij ook niet weten, (door DHCP ingesteld) maar als ik dus http://10.0.0.151/index.php doe zegt ie dat dat bestand niet aanwezig is, vervolgens ga ik kijken op die bak met mc, zie ik wel een bestand blaat staan, zonder extensie, en met als inhoud alleenmaar 'hoi', die staat in de map /home/ftp, maar waar moet ik dan zoeken voor de map waarin de bestanden staan die de map public vormen (om maar even in Windows termen te praten)? want ik mijn hele map public van deze bak naar die bak in map /home/ftp gekopieëerd, maar dat werkt ook niet, btw is het wel zo dat als ik er /~mrali/ voorzet dat ie zegt dat ik de rechten niet heb om dat te bekijken..![]()
nouja..we hebben het er wel eens over, ik dacht dat het wel werkte en bepaalde directory's die je nou aangeeft bestaan niet..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:11 schreef errrrr het volgende:
[..]
baggere vage ip's... weet je zeker dat dat dan wel het IP van die linux bak is (typ 's 'ifconfig' en dan staat het bij eth0)
de root van apache (dus gewoon http://ip/*) staat in /var/www/public-html ofzow... als je http://ip/~mrali/* doet gaat hij naar /home/mrali/public_html/*.... dat public html kan je in een config filetje veranderen in www ofzo, is makkelijker
En PHP werkt nog niet, spreek me 's aan om het te fixen
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn, nadeel van Fable: Je loopt 2 dagen achter op alles van internet
Ja dúúúúde, ik heb 4 webcomics, 3 logs en ook nog eens 2 nieuwsites!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
sicko.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja dúúúúde, ik heb 4 webcomics, 3 logs en ook nog eens 2 nieuwsites!
Weet je hoeveel info dat is?!?
Ja, viel mij ook op, die links zijn nu iets lichter blauw. Best wel heel vrolijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:16 schreef DearPrudence het volgende:
btw. Alles is zo, zo, eh. zo blauw...
Ligt het nou aan mij of is het grijs ook blauwer gewordenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:16 schreef DearPrudence het volgende:
btw. Alles is zo, zo, eh. zo blauw...
daar ging je lol met het spel..je moet het ook niet te veel spelen..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Fable uitgespeeld
Hoogste combo iets van 350.000, revert -> manual in de pool, af en toe eventjes grinden en klaar.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:51 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
vet, check die combo score
Voor jullie misschien niet zoveel, maar dit is stukken meer dan m'n vorige high score alleen al
Ik ga hem nóg een keer uitspelen, op normal/evil mode nuquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
daar ging je lol met het spel..je moet het ook niet te veel spelen..
dat haal ik denk ik niet..maar ik let er eerlijk gezegt niet zoveel op..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoogste combo iets van 350.000, revert -> manual in de pool, af en toe eventjes grinden en klaar..
een spel 2 keer uitspelen heb ik eigenlijk bijna nooit gedaan..ik heb sowieso niet veel spellen uitgespeeld..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga hem nóg een keer uitspelen, op normal/evil mode nu
ik ga sowieso nu nog flink wat sidequests doen.
En jij denkt dat (de pc-versie) nu gaat werken die jij download?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:03 schreef MrAli het volgende:
now downloading:
Gta San Andreas
release (ps2):
over een week
release (pc):
eind 2005
ik download nu die ps2 versie..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
En jij denkt dat (de pc-versie) nu gaat werken die jij download?
Eikels btw dat ze eerst ps2 doen en dan pas pc
En ik moet ook 'ns goed leren reverten/manual, kan ik nog echt niet
jij wel 'ns gehoord van 'brak'?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik download nu die ps2 versie..
maaruhm..wel eens gehoord van een emulator![]()
Raar, hè, zo in oktober.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Terug van Alkmaar, 1 broek en 2 shirts rijker.
Beetje schrale winst, maar die vullusmannen verkopen allemaal geen t-shirts meer.
Ja verdomme, ik ga toch niet in een trui rondbanjeren?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Raar, hè, zo in oktober.
ja..of course..(check Windows & alle andere shit van Microsoft) maar niet al die emu's zijn brak..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
jij wel 'ns gehoord van 'brak'?
en trui? wat is datquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik ga toch niet in een trui rondbanjeren?
Heb ergens in een hoekje een slick wit t-shirt gescoord en ook nog een ijsblauwe Esprit longsleeve.
En die broek is m'n eerste knoopjesbroek, hopelijk gaat hij los wanneer het moet
trui (de ~, ~en)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
en trui? wat is dat![]()
hopeloos die gastquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
trui (de ~, ~en)
1 veelal gebreid kledingstuk voor het bovenlichaam
Bron
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
trui (de ~, ~en)
1 veelal gebreid kledingstuk voor het bovenlichaam
Bron
Wat is er mis met een trui?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik ga toch niet in een trui rondbanjeren?
Heb ergens in een hoekje een slick wit t-shirt gescoord en ook nog een ijsblauwe Esprit longsleeve.
En die broek is m'n eerste knoopjesbroek, hopelijk gaat hij los wanneer het moet
schraalheid valt toch wel mee? Zelf kan ik nooit meer dan dat voor leuks vinden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Terug van Alkmaar, 1 broek en 2 shirts rijker.
Beetje schrale winst, maar die vullusmannen verkopen allemaal geen t-shirts meer.
bedoel je nou mij of Kees? of allebei?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:28 schreef errrrr het volgende:
[..]
hopeloos die gast![]()
![]()
vandaag zou Niels terug komen geloof ik..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:34 schreef DearPrudence het volgende:
vandaag was het druk op de bank. stomme kindjes
Ik heb 1 trui, die gebruik ik als snowboard-laag, en nog een sweater, die gebruik ik als sub-jas.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Wat is er mis met een trui?
(ikzelf heb er maar 1, die ik nooit naar school draagmaar dat doet er niet toe.)
Mja, maar vroeger kwam ik altijd 400 euro lichter thuis, dat valt nu dus wel meequote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
schraalheid valt toch wel mee? Zelf kan ik nooit meer dan dat voor leuks vinden.
And then, with the blink of an eye, the process begun.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:34 schreef DearPrudence het volgende:
vandaag was het druk op de bank. stomme kindjes
NNNNIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:23 schreef NerdoNielso het volgende:
mensen, mensen, ik denk ik heb straks 5 topic's door te lezen ofzo, maar nee hoor, ongeveer 1 topic
Maar goed, ik ben nu dus terug van kreta, echt lekker weer daarzo
Hotel was wel okey
heenreis was wat laat, terugreis wat te vroeg, maarja, daar kan je weinig aan doen....
Lang verslag enzo komt nog wel, de fam. gaat eerst gezellig uiteten enzo...
Morgen ben ik trouwens in de rabobank, kan ik dan nog een cadeautje komen halen Esme? Of bart eigenlijk want die komt voor z'n verzekering... Ze hadden een duik in z'n auto gereden, moterkap verbogen, koplamp eruit enzo
BBL
btw nog wat gebeurd hierzo?
Niels, you're back!! We hebben je gemistquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:23 schreef NerdoNielso het volgende:
mensen, mensen, ik denk ik heb straks 5 topic's door te lezen ofzo, maar nee hoor, ongeveer 1 topic
Hotel was wel okey
heenreis was wat laat, terugreis wat te vroeg, maarja, daar kan je weinig aan doen....
Morgen ben ik trouwens in de rabobank, kan ik dan nog een cadeautje komen halen Esme? Of bart eigenlijk want die komt voor z'n verzekering... Ze hadden een duik in z'n auto gereden, moterkap verbogen, koplamp eruit enzo
BBL
diep vanbinnen heb je dat gevoel vast ook wel over mij..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Niels, you're back!! We hebben je gemist
Btw, alwin, ik bedoelde Kees natuurlijk
Mooie foto hansquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:29 schreef errrrr het volgende:
Godver, ik denk ik kijk ook 'ns uit m'n raam
[afbeelding]
En ook echt zo'n helemaal rode lucht, ziet er echt imponerend uit
uhm...meer film misschien? in mijn film database..die overigens minder uitgebreid is qua informatie staan een kleine 250 films..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:37 schreef errrrr het volgende:
Ik ben trouwens bezig met een filmdatabase'je, http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/films/ er staat nog niet veel in de database, maar heeft iemand nog een ideetje of er wat info bij moet ofzo?
wauw.. mooie foto! Ik keek ook net uit het raam.. allemaal roze wolken, zag er mooi uit. volgende keer maar ik ook nog wel een foto.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:29 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
hmm..die schoorstenen bederven het een beetje..maar als je daar niet op let idd een knap staaltje fotografie..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:29 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
hoezo minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
diep vanbinnen heb je dat gevoel vast ook wel over mij..
Hoi Nielsie.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:23 schreef NerdoNielso het volgende:
Hotel was wel okey
BBL
Serieus? Belachelijk veel geld voor kleding.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, maar vroeger kwam ik altijd 400 euro lichter thuis, dat valt nu dus wel mee
Winter = stomme klerenAlleen broeken zijn soms wel neat.
Valt toch wel mee? Als je een goeie wijde trui koopt, en niet zo'n strakke moet je er geen probleem mee hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb 1 trui, die gebruik ik als snowboard-laag, en nog een sweater, die gebruik ik als sub-jas.
Verder alleen maar longsleeves en t- shirts. Een trui ontneemt je de bewegingsvrijheid, godsirritant is dat.
Geen enge quotes jij.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
And then, with the blink of an eye, the process begun.
Speel maar nog een keer...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Tedum, wat moet ik nu doen? Nu ik Fable uit heb gespeeld?
er zijn vast nog wel (meer) spellen die je nog niet uitgespeeld heb..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Tedum, wat moet ik nu doen? Nu ik Fable uit heb gespeeld?
dat is de eerste keer dat ik dat iemand over mij hoor zeggen.. dit is echt het andere uiterste..achjah..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoezo minderwaardigheidscomplex?
[..]
Hoi Nielsie.
Hoe vaak moet ik zeggen: "Nee, Niels, dat mag niet!" ?![]()
Maar als je moet, moet je. Kadootje mag vast wel. Alleen zit ik daar morgen niet.
idd..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:55 schreef DearPrudence het volgende:
Serieus? Belachelijk veel geld voor kleding.
Ik heb de main story uitgespeeld, ben nu bezig met allerlei side-quests en shit.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Speel maar nog een keer...
Damn, dat is toch zonde om een spel zo goed en in één keer uit te spelen?
Nouja, goed, voor alleen kleding, dat was dan een jas, schoenen, 2 broeken en wat t-shirts. Sweater á 95 euro schiet ook op.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Serieus? Belachelijk veel geld voor kleding.
Zo'n wijde is alleen maar erger, kun je je armen niet meer tegen je lijf drukken enzo, je kunt ook je warmte niet meer kwijt, bah.quote:Valt toch wel mee? Als je een goeie wijde trui koopt, en niet zo'n strakke moet je er geen probleem mee hebben.
Dat was geen quotequote:Geen enge quotes jij.
eh?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:32 schreef SuUz2ko het volgende:
Hey Ruben
En wie komen we weer tegen in de Expo @ Alkmaarquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:32 schreef SuUz2ko het volgende:
Hey Ruben
Ach, zo leek het een beetje uit je post.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat is de eerste keer dat ik dat iemand over mij hoor zeggen.. dit is echt het andere uiterste..achjah..
Te goedkoop kan ook he?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
idd..
ik zit nu in een broek van wel geteld 12,95 euro, een gratis gekregen t-shit, en een boxer die mijn moeder bij de hema of de bentex heeft gehaald..dus die zal ook niet duurder als 5 euro zijn geweest..
Ik heb zo'n hekel aan dat woord, echt waar. Gewoon een onbeschoft woord, omdat dat "cooler" of "nonchalanter" klinkt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb de main story uitgespeeld, ben nu bezig met allerlei side-quests en shit.
Hoezo zonde, ik heb me er absoluut niet doorheengerushed ofzo, beetje vissen, beetje trouwen, beetje neuken, beetje kippen schoppen.
Shit like that.
Ben nu bezig met Fight Club en Legendary wapens aan het verzamelen.
Oh, okee. Schoenen en jas erbij. Had dat dan meteen gezegd.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, goed, voor alleen kleding, dat was dan een jas, schoenen, 2 broeken en wat t-shirts. Sweater á 95 euro schiet ook op.
Ja ik weet het, niet naar de prijsjes kijken is vrij stupide
[..]
Zo'n wijde is alleen maar erger, kun je je armen niet meer tegen je lijf drukken enzo, je kunt ook je warmte niet meer kwijt, bah.
[..]
Dat was geen quote.
Ah, so.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En wie komen we weer tegen in de Expo @ Alkmaar
Oh, sorry, ik wist niet dat je je daar zo aan stoorde: Mee naar bed gaan, de liefde bedrijven, having sex, getting laid.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:39 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat woord, echt waar. Gewoon een onbeschoft woord, omdat dat "cooler" of "nonchalanter" klinkt.
That's better.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik wist niet dat je je daar zo aan stoorde: Mee naar bed gaan, de liefde bedrijven, having sex, getting laid.
Anyway, het kan, maar je ziet helemaal niets
My bad, my badquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oh, okee. Schoenen en jas erbij. Had dat dan meteen gezegd.
Ja, dan voel ik me net zo'n flexibel broeikasjequote:Wijde is heus niet erg! Wijd en dan goed dicht bij de armen en middel...
Een niet-breeder, juistquote:Niet?damn.. ik vraag me echt af hoe jij later zal worden.. *zucht*
Nee, ik kan me wel iets opwindenders voorstellen dan in-game seks :')quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
That's better.
Zul je wel jammer vinden?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
My bad, my bad
[..]
Ja, dan voel ik me net zo'n flexibel broeikasje
[..]
Een niet-breeder, juist.
gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, ik kan me wel iets opwindenders voorstellen dan in-game seks
Maar ik was wel benieuwd hoe hij dat had opgelost, met de rating enzo.
Gewoon zwart scherm blijkt dus erg discreet te zijn. Als je snel op de Y toets ramt zegt je vrouw nog: "Ah a quicky, how nice"
Wat is er mis om ervoor te kiezen later geen kinderen te willen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hehe, mooi verwoord hoor buub.
aha.
nee, een hekel aan ze hebben zou wel heel stom zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat is er mis om ervoor te kiezen later geen kinderen te willen?
Ik heb geen hekel aan kinderen hoor, ze zijn gewoon kinderen, kunnen zij ook niets aan doen.
True, nothing is certain.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nee, een hekel aan ze hebben zou wel heel stom zijn.
Tja, niet ooit ooit ooit?
Dat is de bedoeling van een truiquote:Zo'n wijde is alleen maar erger, kun je je armen niet meer tegen je lijf drukken enzo, je kunt ook je warmte niet meer kwijt, bah.
congratsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:01 schreef DearPrudence het volgende:
knip
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:56 schreef DearPrudence het volgende:
ik bereik bijna de1200
posts! (nooit een mijlpaal gevierd, doe het dan nu maar een keer)
en vergeet niet, ik heb ook nog een tijdlang op GYFO gepost he!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:58 schreef DearPrudence het volgende:
GYFO: Aantal posts: 2538 (gemiddeld 5 per dag), Geregistreerd op: donderdag 17 april 2003 @ 19:19
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:59 schreef DearPrudence het volgende:
DP: Aantal posts: 1198 (gemiddeld 8 per dag), Geregistreerd op: zondag 9 mei 2004 @ 15:51
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:01 schreef DearPrudence het volgende:OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
![]()
OLE
OLE
OLE
1200
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
congrats
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:25 schreef MrAli het volgende:
-knipperdepip-
Een mijlpaalquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:01 schreef DearPrudence het volgende:OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
![]()
OLE
OLE
OLE
1200
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
OLE
doe er wat typ-ex overheen..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:51 schreef errrrr het volgende:
Wordt gek van al die opgewonden cheerleeders op mijn beeldscherm... irritant
moest dat gvd nou? ik ben hem nu ook aan het kijken en verwissel net cd1 voor cd2..en nu weet ik al half het eind..grrr..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:43 schreef errrrr het volgende:
Net Troy gezien, leuke film, veel (bijna alleen maar) actie dat wel, maar wel leuk zegmaar
Het doet me weer denken hoe ik toen ik klein was een (vereenvoudigde versie van) Homerus' Odysseus las (of voorgelezen kreeg, weet ik niet meer)... spannend vond ik het toen, en de film leek bestwel op wat ik in gedachte had.
Wonderbaarlijk hoe die gast zo lang geleden zo'n verhaal heeft geschreven wat nu nog boeiend is waar (bijna) dagelijks naar verwezen wordt (Trojan Horse, achillespees (op het laatst wordt Achilles in zijn hiel geschoten, bij de Achillespees, weet niet wat nou naar wat vernoemd is) (ook al weet ik dat niet zeker, zei m'n pa, maarja
))
Je weet echt niks hoor als ik dit gezegd hebquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
moest dat gvd nou? ik ben hem nu ook aan het kijken en verwissel net cd1 voor cd2..en nu weet ik al half het eind..grrr..
nouja..ik kan bijv. wel nagaan dat als ie eenmaal geraakt is dat ie ook doodgaat..verder was het ook niet zo moeilijk meer om na te gaan wie het duel zou winnen tussen Hector & Achilles wat gehouden word op de helft van de film als Achilles aan het eind nog een pijl in zijn enkel (zeg maar gerust door) geschoten krijgt..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je weet echt niks hoor als ik dit gezegd heb
En ik heb gewoon een DVD versie op SkiLLeD gedownload, werkt relaxed zeg
En de bios, wel leuk voor zo'n film idd, moet nogsteeds onze subwoofer is fixen, ging pas halverwege de film aan(ff andere kabeltjes ertussen, dat hij gewoon de bassen van de front-speakers haalt ipv een aparte aansluiting
Ben nu btw Ubuntu linux aan het downloaden, die 's proberen
Alwin!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:27 schreef MrAli het volgende:
nou mannen..en dames uiteraard..ik ben lekker weg..naar Haarlem..mijn oompie pesten..
ik hoop dat jullie me niet te veel zullen missen..mzzls![]()
- Nooit op gelet, maar niet zo te horenquote:DearPrudence in #59
- draag ik ooit mascara?
- In Utrecht heb je idd een woordenboek frans nodig..
- niet nodig deze week.
- Liever een broek.
- ok.
En hoe was skilled?quote:HaqDaq in #59
Ok, ga zo m'n pc maar 's inpakken voor skilled
En alle poorten bij joost zijn filtered
Tot vanavond Alwin
Een poort brute-forcen? of een computer forcen met een protocol wat hij niet ondersteund?quote:Mr. Ali in #59
was ik ook al achter.. (brute forcen die shit)
En hoe is het?quote:Mr. Ali in #59
maar anywayz...ben nu @ Skilled LAN 3..
Kan je een dvd-tje branden voor mequote:Mr. Ali in #59
ik kwam er net achter dat ik nog 'wat' Aprés Ski muziek op mijn pc heb staan,
bijna 2 GB, = bijna 700 nummers = bijna 20 uur..dat lijkt me wel genoeg..
Oostenrijk..'Ik, of betergezegt we, dé (die-hard)clan van Marcel Verbeek, komt / komen er aan..!'
Ikke welquote:DearPrudence in #59
Ohjee, ik wil echt absoluut niet (!!!) meer het nummer "auw auw papa" of de uitspraak "Gas houwen, denk" horen!!!
De grote woorden die een computernerd nodig heeftquote:MAX_crazy in #59
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Leech ook ff wat voor mijquote:-MzRaki- in #59
Ga jij eens gauw pr0n leechen.
En dan ook nog is in een weekend dat ik er niet benquote:DearPrudence in #60
Studentes op flirt-toer op Texel?
Gaafquote:Mr. Ali in #60
owjah Niels..op de studiebeurs was nog een afdeling die 'Linux World' heette..we zijn er alleen niet wezen kijken maar hebben er wel aan gedacht om je even te bellen..uiteindelijk niet gebeurd zoals je wel gemerkt zal hebben..maar ik denk..ik meld het nu toch even..
Intiem bij elkaar zijn danquote:DearPrudence in #60
Ik heb zo'n hekel aan dat woord, echt waar. Gewoon een onbeschoft woord, omdat dat "cooler" of "nonchalanter" klinkt.
Ik kreeg ineens een American Pie 2 flash-backquote:-MzRaki- in #60
Oh, sorry, ik wist niet dat je je daar zo aan stoorde: Mee naar bed gaan, de liefde bedrijven, having sex, getting laid.
Vorige keer dat ik dat deed mocht het nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:03 schreef errrrr het volgende:
Ach ja, je zou ook gewoon alles in 1 post kunnen doen
Vandaag beetje koppijn, beetje grieperig denk, niet zo fijn... denk dat m'n collega's me aangestoken hebbenMisschien straks maar 'ns een aspirientje, ook al heb ik daar een hekel aan
Net Star Wars episode V gekeken, ook wel erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom nog wel eventjes langsquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:29 schreef NerdoNielso het volgende:
En morgen moet ik werkenNIOZ heeft opendag
ik ben trots op je rubenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eventjes langs.
Hé!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:51 schreef errrrr het volgende:
Wordt gek van al die opgewonden cheerleeders op mijn beeldscherm... irritant
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Alwin!!!
[slowmotion mode]
Nooooooooooooooooo
[/slowmotion mode]
- Klopt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
- Nooit op gelet, maar niet zo te horen
- You never know
- Wanneer wel
- Minirokjes zijn juist sexy
\o/quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:58 schreef DearPrudence het volgende:
Klaar met werken! Yeeey!
Heb nog een Nationale Bioscoop Bon gekregen. \o/
Haha, ja dat heb ik ook geleerd bij de Intertoys, al dat gezeur om geld. Klopte een prijsje niet met zo'n 20 cent ofzo, sindsdien ben ik het maar gaan negeren, ofzo. Ergeren werkt niet, dan heb je geen plezier meer in je werkquote:Echt, met zo'n baan kom je er pas goed achter hoeveel debiele, domme en onaardige (op z'n zachtst uitgedrukt) mensen rondlopen op texel, en voor een grote deel op texel.
Alhoewel de collega's allemaal wel heel aardig waren.
Olé \o/quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
\o/
Same at Blokker, maar hier krijg IK de schuld dat de machine dan af en toe op tilt slaat, of dat zij hun pas niet mee hebben. Dus ik doe ook echt niks fout!quote:[..]
Haha, ja dat heb ik ook geleerd bij de Intertoys, al dat gezeur om geld. Klopte een prijsje niet met zo'n 20 cent ofzo, sindsdien ben ik het maar gaan negeren, ofzo. Ergeren werkt niet, dan heb je geen plezier meer in je werk.
Ja hans, DELEN, ik wil ook opgewonden cheerleaders op m'n 19" CRTquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hé!
- Oh wat ben ik goedquote:[..]
- Klopt.
- Klopt.
- Gaat je helemaal niets aan. Waaromzou dat nou je in godsnaam interesseren?
- Ooooh echt? Weetje, dan zal ikv oortaan maar minirokjes dragen! Ik wil er namelijk sexy uitzien! Jaaa...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja hans, DELEN, ik wil ook opgewonden cheerleaders op m'n 19" CRT
[..]
- Oh wat ben ik goed
- "
- Da's tres interessant, de veranderingen in kleding etc.
- Dat heb je niet nodig hoor sexy
ik ook van jou hoor Ruben..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Alwin!!!
[slowmotion mode]
Nooooooooooooooooo
[/slowmotion mode]
je moet nog heel wat leren..want minirokjes zijn opzich niet sexy..het hangt er ook vanaf wat voor persoon / welk persoon er eentje aan heeft..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
- Minirokjes zijn juist sexy
- hoe weet jij wat voor router die gast heeft?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:48 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En hoe was skilled?
Goh, dat doet die sweex router die hij heeft automatisch
No comment
[..]
Een poort brute-forcen? of een computer forcen met een protocol wat hij niet ondersteund?
[..]
En hoe is het?
don't mess with AMD..AMD rullez..Intel suckquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:49 schreef NerdoNielso het volgende:
The Pentium / Cellie saga
De celeron processors zijn een beetje de afgedankte pentiums met kleine productie fouten volgens mij...
Op het moment is AMD sneller, en zeker beter omdat ze ook alvast 64 bit programma's ondersteunen. Daar bovenop heeft AMD nu een grote voorsprong omdat Intel zich nu moet aanpassen aan AMD en niet andersom....
Echter dit kan over een paar weken al weer omgedraaid zijn
- neej..want ik heb geen dvd fikker.. nog niet..maar een cd'tje zou wel kunnen.. (2)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kan je een dvd-tje branden voor me
[..]
Ikke wel
- kuch..kuchquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
De grote woorden die een computernerd nodig heeft
Ook op skilled neem ik aan?
[..]
Leech ook ff wat voor mij
prutser..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Gaaf
Maar m'n telefoon kon geen verbinding krijgen met het Cosmote netwerk daarzo
no commentquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:51 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Intiem bij elkaar zijn dan
ikke 19" TFT..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja hans, DELEN, ik wil ook opgewonden cheerleaders op m'n 19" CRT
[..]
- Oh wat ben ik goed
- "
- Da's tres interessant, de veranderingen in kleding etc.
- Dat heb je niet nodig hoor sexy
je wil niet weten wat Niels allemaal intresseert..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:53 schreef DearPrudence het volgende:
- Gaat je helemaal niets aan. Waaromzou dat nou je in godsnaam interesseren?
- Ooooh echt? Weetje, dan zal ikv oortaan maar minirokjes dragen! Ik wil er namelijk sexy uitzien! Jaaa...
Dat beweert Kees niet alleen. Het staat zelfs op je studiewijzer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:54 schreef errrrr het volgende:
En maandag hoorde ik van Kees dat Engels uitviel... en het 5e uur is sowieso al tussenuur... zullen we nog een film kijken? (The Village)
Ik geloof jou zo wel hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat beweert Kees niet alleen. Het staat zelfs op je studiewijzer.
ga niet The Village kijken..dat is echt een kutfilm..niets aan..geen verhaal..slecht gespeeld..voorspelbaar..echt helemaal niets..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:54 schreef errrrr het volgende:
Net 'Pulp Fiction' gezien, maar vond het niet echt leuk ofzo... beetje onsamenhangend geheel wat pas op het laatst duidelijk werd, maar niet echt zo van 'wow, hiervoor heb ik twee uur naar dit saaie gekloot gekeken', nee, ik vond het niet echt een goede film ofzo
(misschien ben ik gewoon een beetje te duf ervoor ofzo, nogsteeds een beetje grieperig
)
Btw, Ruben, mijn ouders nog gezien?
En maandag hoorde ik van Kees dat Engels uitviel... en het 5e uur is sowieso al tussenuur... zullen we nog een film kijken? (The Village)
Daar hoeven ze bij jou toch geen twee jaar ouder voor te zijn?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:40 schreef MrAli het volgende:
btw net gewonnen met voetbal.. eerst 1 - 2 achter..en uiteindelijk 3 - 2 gewonnen..
en dat geeft best wel een goed gevoel als je bedenkt dat de tegenstander gemiddeld een jaar of 2 ouder was en ook 2 koppen langer..
neuj..meestal niet neej..maar ze waren allemaal ouder én langer..en dat dat vaker voorkomt weet ik maarjah..ik zal er mee moeten leven..we hebben iig gewonnen..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:13 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daar hoeven ze bij jou toch geen twee jaar ouder voor te zijn?
Maar gefeliciteerd
nice dude..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:28 schreef errrrr het volgende:
Ok, net m'n casemod afgemaakt (oftewel, verlichting erin)...
Op de foto zijn de kleuren een beetje brak, dat wat in m'n kast zit is dus amber, en niet gewoon rood zoals het op de foto lijkt.
[afbeelding]
En op deze moet je je al het licht wat donkerder voorstellen zegmaar
[afbeelding]
Enige probleem is dat die groene LEd nu recht in m'n ogen schijnt, ff iets aan doen
Dat klopt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
je wil niet weten wat Niels allemaal intresseert..![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat klopt.
Btw. Ruub, suces met het eetfestijn! I wish you luck.
Aha, dat verklaart waarom mijn beltegoed opeens 5 euro lager isquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef DearPrudence het volgende:
Ruben, je mobiel heeft mij gisteren gebeld.En ik had een hele lange voicemail, eentje met alleen achtergrondgeluiden... Bedoel je hier nou iets mee?
![]()
Btw. Ziet er mooi uit hoor Hans!
Oef, dat was best zwaarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat klopt.
Btw. Ruub, suces met het eetfestijn! I wish you luck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |