abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22633622
Zorgbarend stukje wat ik toevallig tegen kwam.

Wat denk jij?? Is een burgeroorlog onvermijdelijk of is dit negatief denken?

Het geboortencijfer onder autochtone Nederlanders is al jaren erg laag.
Volgens het CIA world fact book is dat 1,66 kinderen per Nederlandse vrouw (schatting 2004). Dit geboortencijfer is zelfs nog lager dan dat van China (1,69) , dat een strenge geboortenbeperkingspolitiek heeft.

zie http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/nl.html

Op elke Nederlandse meisjesbaby worden 1,05 jongensbabies geboren dus elke Nederlandse vrouw brengt gemiddeld (1,66 x 1,00) /(1,00+1,05) = 0,81 nieuwe vrouwen op de wereld.

Als dit cijfer niet verandert, en je stelt dat er elke 32 jaar er een nieuwe generatie neer wordt gezet, dan zal de generatie die rond het jaar 2100 geboren wordt, (0,81 x 0,81 x 0,81) = slechts 0,53 x zo groot zijn als de generatie die nu wordt geboren. Met enige vertraging zal de autochtone Nederlandse bevolking dus halveren.

Dit lage geboortencijfer speelt al een lange tijd. Nu bestaat de Nederlandse bevolking nog voor een onevenredig groot deel uit de mensen die geboren zijn in de na-oorlogse geboortengolf (de baby-boomers). Deze groep zal de komende 35 jaar grotendeels uitsterven, en als gevolg daarvan zal het aantal autochtone Nederlanders drastisch afnemen.

Dit is niet een exclusief Nederlands probleem. Veel Noord-west Europese landen hebben vergelijkbare cijfers:
Engeland 1,66
Belgie 1,64
Frankrijk 1,85
Zweden 1,66
Noorwegen 1,78

Zuid en Oost Europese landen hebben zelfs een nog lagere geboortencijfers, waardoor hun bevolking nog veel sneller zal afnemen:

Duitsland 1,38
Italie 1,27
Rusland 1,26
Spanje 1,27
Polen 1,38

Over 100 jaar zullen de generaties van Rusland, Italie en Spanje nog maar 0,24 keer zo groot zijn als nu.

Rest van de wereld
===============
China (1,69 kinderen per vrouw) zal ook een bevolkingskrimp hebben.

De VS (2,07), Turkije (1,98), Iran (1,93), Zuid Afrika (2,18), Brazilie (1,97) en Argentinie (2,24) zullen hun bevolking ongeveer op peil kunnen houden.

Mexico (2,49) en Israel (2,47) zullen een bescheiden groei kennen en India (2.85 kinderen per vrouw) zal een flinke bevolkingsgroei kennen.

Veel Islamitische landen zullen een aanzienlijke groei kennen:
Marokko 2,81
Egypte 2,95
Saoedi Arabia 4,11
Afghanistan 6,78
Pakistan 4,29
Irak 4,4

Zo is de bevolking van Irak gegroeid van 12,029,000 in 1977 tot 16,278,000 in 1987 (bron: http://countrystudies.us/iraq/30.htm).
Nog meer cijfers, uit het CIA world factbook: Bevolking Irak 24,683,313 (July 2003 est.) en 25,374,691 (July 2004 est.)
Ondanks meerdere bloedige oorlogen met Iran en later Amerika, ondanks sancties waardoor (volgens de Iraakse propaganda) vele kinderen omkwamen, en ondanks bloedige massamoorden door Saddam op de eigen bevolking, is de Iraakse bevolking tussen 1977 en 2003 (in 26 jaar) meer dan verdubbeld: van 12 miljoen naar 24,6 miljoen. En tussen juli 2003 en juli 2004 is de Iraakse bevolking met een geschatte 691378 mensen toegenomen.

============================================

Geschatte situatie over een eeuw:

De autochtone Nederlandse bevolking zal dus nog maar ongeveer de helft van de huidige 14 miljoen autochtonen zijn. De inheemse bevolking in heel Europa zal eveneens drastisch dalen.

Daarnaast zal er in veel Islamitische landen een enorme bevolkingsgroei zijn. Door overbevolking zal er een grote emigratie-druk komen.

Op zich zou het dalen van de bevolking van Nederland niet zo heel erg zijn, het is hier immers "druk".

Echter door het hoge geboortencijfer van het huidige islamitische bevolkingsdeel (nu al bijna 1 miljoen) en de aanhoudende immigratie uit islamitische landen zal de moslimbevolking van Nederland de autochtone bevolking eind deze eeuw waarschijnlijk in aantal overtreffen. En zij zullen politieke macht eisen. De Islamitische culturen staan traditioneel agressief tegenover niet-moslims:

http://www.geocities.com/wolven_in_schaapsklederen/moslim.html

Dit zal waarschijnlijk tot aanzienlijke sociale spanning leiden, mogelijk zelfs tot burgeroorlogen, zoals in Libanon, dat een eeuw geleden in meerderheid Christelijk was en nu in meerderheid Islamitisch. Dit zal waarschijnlijk in heel Europa plaatsvinden, met mogelijk het ontstaan van islamitische provincies of zelfs nieuwe islamitische landen op verschillende plaatsen in Europa.

De moslims geven daarmee gehoor aan de veelvuldig herhaalde opdracht van de profeet om te emigreren en de hele wereld te onderwerpen, desnoods met geweld.

De vroegere Turkse premier (en moslimfundamentalist) Erbakan verklaarde in 1989 in Arnhem: 'De Europeanen zijn ziek. Wij beschikken over het medicijn. Heel Europa wordt islamitisch. Wij zullen Rome veroveren.' (bron: De Groene Amsterdammer, 30-10-1996).
De Algerijnse president (van 1965-1978) Boumedienne voorspelde het ook al: "Met onze baarmoeders zullen wij Europa veroveren"

De islamitische beschavingen zijn overigens al jaren aan het radicaliseren. In Jordanie, Beiroet, Iran en Irak liep men 1 generatie geleden ook in westerse minirok. Nu niet meer. Regeringen en oliesheiks van landen als Saoedi Arabia en de Verenigde Arabische Emiraten geven al jaren miljarden oliedollars uit aan het promoten van radicale stromingen binnen de islam en het uitroeien van gematigde vormen van islam. Het feit dat overal in de wereld steeds meer moslimterreur voorkomt is geen toeval, en is slechts het topje van de ijsberg: de wereldwijde radicalisering van de Islam.

Kortom: de militaire veiligheid die we sinds de 2e wereldoorlog kennen, zal binnen een eeuw niet meer bestaan. En als het uitdraait op burgeroorlogen, is het mogelijk dat meerdere oude Europese beschavingen (waaronder de Nederlandse) over een eeuw ophouden te bestaan. Onwaarschijnlijk? De geschiedenisboeken staan vol met beschavingen die verdwenen zijn.
Het Romeinse rijk viel na een lange tijd van krimpende eigen bevolking en een enorme bevolkingsgroei in de Germaanse gebieden die ten noorden van het Romeinse rijk lagen.

=============================

Oplossingen en lange termijn strategie:

1) De islamitische kant

Vlak voordat hij neergeschoten werd, beloofde Pim Fortuyn: "Als ik het juridisch rond kan krijgen dan komt er geen moslim meer in".
Een immigratiestop is een essentieel onderdeel van de strategie om de grootschalige Islamitische kolonisatie en daaropvolgende verovering van Nederland tegen te houden.

Volgende vraag: wat doen we met de moslims die hier al wonen?

Er zijn in Nederland allochtonen met een islamitische achtergrond die helemaal niets met de Islam hebben, goed Nederlands spreken, volledig meedoen met de Nederlandse samenleving en nauwelijks iets hebben met het land van herkomst. Zij voelen zich Nederlander en het enige verschil met autochtone Nederlanders is een iets ander uiterlijk. Zulke mensen zijn geen probleem voor Nederland en mogen wat mij betreft onder geen beding als een probleem beschouwd worden.
Maar er zijn ook islamitische allochtonen die absoluut niet willen integreren, neerkijken op de Nederlandse cultuur, en zelfs geen interesse te hebben om de Nederlandse taal te leren.
Zij zouden misschien graag vertrekken maar verblijven puur en alleen in Nederland om te profiteren van de uitkeringen en andere voorzieningen. Of ze zouden wel terug willen naar eigen land, maar weten niet hoe. Ze plaatsen zichzelf bewust in een isolement, en als hun aantal toeneemt, krijg je een staat-binnen-een-staat.

Om het voortbestaan van de Nederlandse beschaving op langere termijn veilig te stellen, moet een zo groot mogelijk deel van deze groep zo snel mogelijk uit Nederland vertrekken, voordat de staat-binnen-een-staat een feit is. Dit kan bijvoorbeeld door de uitkeringen in te trekken van mensen die niet willen integreren, en het vrijgekomen geld gebruiken om remigratie te subsidieren.

Gebrek aan loyaliteit naar de samenleving waar ze in wonen is mogelijk ook een belangrijke oorzaak voor de enorm hoge criminaliteitscijfers onder deze groepen, dus ook op korte termijn heeft dit voordelen:

bron

=======================================

2) De Nederlandse kant.

Maar om het voortbestaan van de autochtone Nederlandse beschaving op de langere termijn veilig te stellen moet het geboortencijfer onder autochtonen omhoog, op zijn minst naar een gezonde 2,1 kinderen per vrouw.
Laten we eerst kijken naar wat de mogelijke oorzaken zijn van het lage geboortencijfer.

a) de komst van voorbehoedsmiddelen zoals de pil. De tijd dat een meisje `s avonds dronken wordt en `s morgens zwanger wakker wordt is voorbij.

b) De individualisering en feminisme. In veel islamitische culturen worden vrouwen op jonge leeftijd uitgehuwelijkt en thuis gehouden. Sociale druk zorgt ervoor dat vrouwen extra veel kinderen krijgen.
Het traditionele huwelijk waarbij de man kostwinner is en de vrouw voor het huishouden zorgt en de kinderen opvoedt is de meest efficiente manier om voor nakomelingen te zorgen.
Veel Nederlandse vrouwen willen vaak liever zelf carriere maken, trouwen laat of helemaal niet, en gaan pas op het laatst aan kinderen denken, als hun vruchtbaarheid al bijna afgelopen is door de leeftijd.
Veel Nederlandse vrouwen willen wel een traditioneel huwelijk, maar kunnen de "ware" maar niet vinden. Vroeger was een vrouw al gelukkig getrouwd als ze een man had die haar niet al te vaak sloeg en regelmatig geld in het huishoudpotje deed. Tegenwoordig moet een man bij haar passen, anders volgt al snel een scheiding.

c) de teloorgang van het katholicisme. In het katholieke geloof werd het krijgen van kinderen aangemoedigd. Tegenwoordig wordt dat geheel en al aan de mensen zelf overgelaten. Kinderen krijgen is een optie geworden, geen sociale plicht.

Oplossingen? Wie het weet mag het zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door calvobbes op 15-10-2004 00:47:16 ]
pi_22633696
Gelukkig leven wij in een tolerantie multiculturele samenleving en maak ik me geen zorgen over de toekomst..
De allochtonen die nu in Nederland wonen waren vooral gastarbeiders, praten slecht Nederlands en hebben een slechte opleiding. Over een aantal decenia zijn de kleinkinderen volledig ingeburgerd en zijn het dus net autochtone Nederlanders.. Niks om je zorgen om te maken imo
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_22633712
Anders verzin je ff wat rassentheoriën.. Hoe ist Adolf
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_22633767
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:34 schreef Et-Cetera het volgende:
Anders verzin je ff wat rassentheoriën.. Hoe ist Adolf
Ok en waar slaat dit op?

Ik leg hier alleen een eventueel mogelijk probleem neer wat in de toekomst kan gaan onstaan en ik vraag hoe jullie hier over denken?

Ik zelf denk persoonlijk wel dat we het "paard van troy" hebben binnen gelaten

[ Bericht 16% gewijzigd door lijpuhgek op 15-10-2004 00:42:52 ]
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:37:52 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22633972
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:30 schreef lijpuhgek het volgende:
Zorgbarend stukje wat ik toevallig tegen kwam.

Wat denk jij?? Is een burgeroorlog onvermijdelijk of is dit negatief denken?
Negatief denken.
Zijn bepaald geen objectieve bronnen die je gebruikt.
pi_22634050
quote:
Maar om het voortbestaan van de autochtone Nederlandse beschaving op de langere termijn veilig te stellen moet het geboortencijfer onder autochtonen omhoog, op zijn minst naar een gezonde 2,1 kinderen per vrouw.
Opzich heb je gelijk.. Het kan een probleem worden.
Ik noem het liever VERGRIJZING...
En daar zit hem er het verschil in.
Jij vind de islam een bedreiging en dat probeer je netjes te verhullen in een redelijk beschaafd topic. Maar waar het op neer komt is dat je geen ALi's en Mohammed's in je land wil. Ok, het is 'niet correct' om het zo hard te zeggen hier op f0k!, maar dat is jou mening (zeg als ik 't fout heb).
Ik heb er alle begrip voor dat je een mening hebt, maar ik mis een duidelijke verklaring voor je angst dat Nederland islamitisch zou worden. Het aantal moslims staat in geen verhouding tot het aantal Nederlanders. En daar komt bij dat ik zelfs daar geen bedreiging in zie. Zolang de Ali's en Mohammed's zich gewoon gedragen en zich aan de Nederlandse wetten houden.. Wat de overgrote meerderheid ook gewoon doet, dan is er niks aan de hand.

Het problkeem is op dit moment alleen de slechte scholing en het niet spreken van de taal door de ouders van de moslimjeugd in Nederland. Waardoor de kinderen een een negatief milieu worden opgevoed. Ik zie dit nog wel veranderen na een paar jaar, dat heeft tijd nodig. Maar de moslims ZULLEN inburgeren, dat kunnen ze zelf ook niet tegenhouden.
En dan is er NIKS aan de hand
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_22634054
Volgens mij wordt in dit stuk inderdaad wel met feiten gerommeld hier en daar. Ik kan me niet voorstellen dat het echt zo hard loopt, maar van de andere kant als de bedreiging er echt zou zijn dan moeten we er natuurlijk ook wat aan doen
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 01:05:55 #9
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_22634225
quote:
en de aanhoudende immigratie uit islamitische landen
Schijnt wel mee te vallen hoor. Komen niet zoveel mensen meer naar Nederland toe.

En om Nederlandse vrouwen nu aan het baren te zetten.... Lijkt me niet een realistische oplossing.

En een burgeroorlog. HAHAHAAHAHAHA!!!
(ik hoop voor je dat dit topic niet serieus bedoelt was)
lege ton
pi_22634254
quote:
Om het voortbestaan van de Nederlandse beschaving op langere termijn veilig te stellen, moet een zo groot mogelijk deel van deze groep zo snel mogelijk uit Nederland vertrekken, voordat de staat-binnen-een-staat een feit is. Dit kan bijvoorbeeld door de uitkeringen in te trekken van mensen die niet willen integreren, en het vrijgekomen geld gebruiken om remigratie te subsidieren.
SNELLLL, straks krijgen we een burgeroorlog!

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 01:13:48 #11
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_22634316
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:08 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

SNELLLL, straks krijgen we een burgeroorlog!

Jah, lach jij maar jongetje. Als jij straks de maasvlakte staat te verdedigen tegen de oprukkende moslims die vanuit rotterdam jou de zee in willen drijven, piep je wel anders.
lege ton
pi_22634374
Der moet meer geneukt worden dus!
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_22634477
Blijft leuk, dat mensen gelijk in de verdediding springen voor de moslims... Zélfs als dat niet nodig is! Zou er nog een stukje over zijn om op te zitten, met overal die koppen die in het zand steken?

En wat betreft het stuk.. Tsja, daarom wil ik dus geen kinderen.. De wereld gaat toch naar de verdommenis (en om dat te bespoedigen hebben we hier de "multiculti" samenleving). Waarom zou je je kinderen dat aan willen doen?
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_22634637
Ik zie het causale verband niet tussen het aantal moslims in Nederland t.o.v. mensen met een ander geloof, en een burgeroorlog. Volgens mij creëert TS die vanuit een kronkel in zijn kop. Voorlopig houd ik het maar even op een simpele rassentheorie. Wij moeten ons Arische ras zeker behouden?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_22634664
Damn, zieke geest.
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 02:19:56 #16
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_22634690
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 02:08 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie het causale verband niet tussen het aantal moslims in Nederland t.o.v. mensen met een ander geloof, en een burgeroorlog. Volgens mij creëert TS die vanuit een kronkel in zijn kop. Voorlopig houd ik het maar even op een simpele rassentheorie. Wij moeten ons Arische ras zeker behouden?
Mja kijk is in de geschiedenis het zijn altijd verschillende culturen / rassen die tegen elkaar vechten.
Als je dus verschillende culturen/rassen binnen 1 land hebt kunnen die ook gaan vechten.

Hoeft natuurlijk niet hoor. In de VS is het ook goed gegaan met de negers. Maarja voor hetzelfde geld gaat het wel fout. Je weet maar nooit
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_22636590
Dus autochtone Fokkers: Neuk voor je leven
pi_22637198
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 01:23 schreef Remon het volgende:
Der moet meer geneukt worden dus!
LOL Dat was dus ook het eerste waar ik aandacht
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:23:12 #19
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_22649325
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:50 schreef iebie het volgende:
Dus autochtone Fokkers: Neuk voor je leven
Net mijn plicht weer gedaan. We moeten gewoon een meldplicht instellen, iedere mannelijke fokker minstens iedere dag er een keer overheen, de vrouwelijke fokker er bovenop is net zo goed natuurlijk . Dr is geloof ik al een centraal meldtopic.....
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_22649734
Integreren is voor heumeus, wij nemen over
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:46:43 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_22649906
Grappig.
Er staat iets over de islam in een topic en iedereen staat op z'n achterste benen.
Dat de autochtonen bevolking in ruimere mate aan geboortebeperking doet is een feit. Dat allochtonen de overhand zullen nemen wanneer er niet iets radicaal veranderd is een feit.

Dat dit sociale spanningen met zich mee zal nemen (welke nu al zichtbaar zijn) is een feit. Waarom er nu niet over discussieren? Of is iedereen zooooo bang te discrimineren dat de feiten maar gewoon genegeerd moeten worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 15-10-2004 22:58:32 ]
pi_22650621
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Of is iedereen zooooo bang te discrimineren dat de feiten maar gewoon genegeerd moeten worden.
Dag Nederland.
pi_22650821
Ik ben het eens met Swetsenegger, alle allochtonen eruit of in kampen! Vol is vol.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 01:09:12 #24
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_22653447
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 02:19 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Je weet maar nooit
Dat lijkt me een mooie eindconclusie. Klaar!
lege ton
pi_22653497
Negatief denken.

Regelrechte paranoia komt meer in de buurt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')