Ik kom alleen even zeggen dat het gewoon een fantastische renner is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:24 schreef Leatherface het volgende:
Discussieer hier verder over de ambassadeur van het Nederlandse wielrennen
Waar ik een heel verhaal nodig heb om tot die conclusie te komen, zeg jij het in een zinquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kom alleen even zeggen dat het gewoon een fantastische renner is.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waar ik een heel verhaal nodig heb om tot die conclusie te komen, zeg jij het in een zin
Hear, hear.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:35 schreef tong80 het volgende:
Iemand met een grootsporthart. Een aanvaller pur sang. Mooie coureur die altijd 100% geeft. Door zijn aanvalslust heeft ie vaak net te weinig over om te winnen. Maar het maakte hem wel tot de grote renner die hij is.
heb ik het nou mis of deed Boogerd niet meequote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:02 schreef zjroentje het volgende:
Hup. Het seizoen is weer op weg.
Komende week te bewonderen in de Tirreno.
Ik hoop zo dat Mickey nu eindelijk z'n LBL kan winnenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:27 schreef rubbereend het volgende:
dit jaar gaat hij weer eens een klassieker winnen, k voel t
Dat is een van mijn grootste wensen op sportgebied, zo niet de grootste.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:52 schreef knep het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Mickey nu eindelijk z'n LBL kan winnen![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:29 schreef knep het volgende:
Volg hem intensief sinds zijn mooie tour etappe overwinning in Aix-les Bains, pracht coureur, die maar wat graag zijn 2e plaatsen zou weggooien voor die ene zege in Liège,
Volgend jaar Mike,
Een goede profwielrenner behoort zijn talenten aan te spreken om te winnen, hetzij zelf of een ploegmaat. Hij ontnam daar zowel zichzelf als Kroon de zege, om dat superbe te noemenquote:Op zondag 1 mei 2005 16:21 schreef komrad het volgende:
Ik vind boogerd een superbe renner om maar in wielerjargon te blijven. In LBL was hij voor mij ook gewoon de sterkste maar ze wilde weer eens niet samenwerken voor de saint-nicolas, zoals altijd. Op de laatste helling liet hij even zien hoe het werkelijk zat
Het ontbreekt bij hem helaas aan koersinzicht, verder een uitstekende renner voor eendaagse wedstrijden. Grote rondes is hij niet geschikt voor (om voor het podium mee te doen).quote:Op zondag 1 mei 2005 22:30 schreef TimoBasso het volgende:
Goede Renner.. jammer dat de heer Boogerd niet echt een koele afmaker is
Klopt, maar zijn koersinzicht bracht hem geen overwinning. Niet in Vlaanderen (Kroon?), niet in Zuid-Limburg (Freire/Kroon?), niet in Luik (Boogerd/Kroon?). Twaalf keer op het podium is natuurlijk ook een goede prestatie. Alleen de instelling, die blijft niet-superbe.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:05 schreef knep het volgende:
Kletskoek okee6. De hele ploeg zou voor Boogerd werken.
Van een zege voor Kroon is nooit sprake geweest. Mij dunkt dat Boogerd zijn talenten aanspreekt, ...
Dit lijkt me een zuivere doodverwensing aan jezelf en een blijk van gemis aan zelfrespectquote:godverdomme zeg een beetje respect mag ook wel.
Makkelijk gezegd hoor, als je de beste benen hebt moet je winnenquote:
Ik vind niet dat Boogerd kleur gaf aan LBL. Hij liet Kroon en Dekker zich weliswaar de pleuris rijden om de koers hard te maken, maar besloot vervolgens niet het winnersinstinct aan te spreken "hij bleef zitten". Vanuit geslagen positie dan nog even naar de derde plaats snellen, tja. Ik blijf dat alles (eigenlijk dit hele PT seizoen) van Boogerd niet-superbe vinden. Zijn eerdere zeges doen daar weinig aan af. Van de eens zo gepassioneerde renner blijft te weinig over. Ik vond Boogerd eigenlijk geen omkijk-renner, maar dat is ie nu wel.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:51 schreef knep het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd hoor, als je de beste benen hebt moet je winnen.
Het lijkt mij dat dat in de praktijk toch wel heel vaak niet geldt, vraag maar aan Jens Voigt.
Het ontbreekt Boogerd wel aan een aantal dingen: het zich niet in kunnen houden, matig koersinzicht en vooral een waardeloze sprint. Maar dan nog kun je wel iets meer respect betuigen aan een renner die zoveel koersen kleur heeft gegeven. Om over zijn instelling maar te zwijgen.
Ik ben het op basis van dit seizoen wel met je eens, maar vooral in vorige siezoenen heeft ie toch wel voldoende laten zien? Jens Voigt is ook pas 1,5 jaar bezig met veel winnen, daarvoor was het vaker net niet. ( Met Dekker in de tourquote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Boogerd kleur gaf aan LBL. Hij liet Kroon en Dekker zich weliswaar de pleuris rijden om de koers hard te maken, maar besloot vervolgens niet het winnersinstinct aan te spreken "hij bleef zitten". Vanuit geslagen positie dan nog even naar de derde plaats snellen, tja. Ik blijf dat alles (eigenlijk dit hele PT seizoen) van Boogerd niet-superbe vinden. Zijn eerdere zeges doen daar weinig aan af. Van de eens zo gepassioneerde renner blijft te weinig over. Ik vond Boogerd eigenlijk geen omkijk-renner, maar dat is ie nu wel.
Jens Voigt werd in de Ronde van de Middellandse zee net niet teruggepakt en won. Het is schijnbaar zijn handelsmerk om bergop vluchtend aan te komen. Hij klimt minder, dus moet ie een voorsprong opbouwen en daarom zit ie mee. Hij blijft op z'n goede dag niet passief zitten zoals een Boogerd.
Michael Boogerd komt gewoon niet weg, omdat alle favorieten naar hem kijken, dus die tactiek is niet te doen voor Boogerdquote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef okee6 het volgende:
[..]
Jens Voigt werd in de Ronde van de Middellandse zee net niet teruggepakt en won. Het is schijnbaar zijn handelsmerk om bergop vluchtend aan te komen. Hij klimt minder, dus moet ie een voorsprong opbouwen en daarom zit ie mee. Hij blijft op z'n goede dag niet passief zitten zoals een Boogerd.
Dus hij moet of stoppen, of hij moet meesterknecht worden volgens jouquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:44 schreef Chepke het volgende:
[..]
Michael Boogerd komt gewoon niet weg, omdat alle favorieten naar hem kijken, dus die tactiek is niet te doen voor Boogerd
Nee, ik bedoel dat hij niet weg komt zoals Voigt, vroeg in de koers. Hij kan alleen wegkomen als hij iedereen eraf rijdt op waarde. Maar de cols in de ardennen en in limburg kan dat niet omdat ze te kort zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dus hij moet of stoppen, of hij moet meesterknecht worden volgens jou![]()
Ben ik het mee eens.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
HEEE LOTZZ!!
Eén van de leukste moment op tv van de tour dit jaar.
Erg mooi ook vooral, het verbaast me ook niks dat Boogerd 'm ziet en ook nog roept, goeie jongenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
HEEE LOTZZ!!
Eén van de leukste moment op tv van de tour dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |