Hey leviathanfd!quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:27 schreef leviathanfd het volgende:
Ik ben nog steeds aan de cipramil en het bevalt me goed. Alleen zijn er de afgelopen tijd een aantal dingen gebeurt die me een behoorlijke lading erbij hebben gegeven. Gevolg: stress en gespannenheid.
Daarvoor nam ik normaal altijd oxazepam. Nu heb ik dat ook enkele dagen gedaan, maar er gebeurde iets wat ik totaal niet verwacht had... ik werd klaarwakker en gestresster van de oxazepam! Duizeligheid, hoofdpijn, irritatie, activiteit... Ik ben daar dus maar mee gestopt en heb iets anders geprobeerd. 's Avonds een lichte hash joint. En het werkt. Ik word kalm en slaap weer goed. Ook drink ik niet meer zoveel.
Ik had voornemens voor 2005. Erbovenop komen en werk vinden. De eerste week van het nieuwe jaar heeft veel met me gedaan, maar ik geef het niet op en solliciteer me te pletter. Helaas heb ik wel 1 sollicitatie af moeten zeggen omdat ik vreselijke buikgriep heb.
Whoei gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Yeah, na een jaar Zoloft slikken mag ik nu beginnen met afbouwen!
Ik ben al van 150mg naar 100mg gegaan.
Geestelijk nog geen last van, alleen wat lichamelijke afkickverschijnselen.
*is er best blij mee*
150MG? Mijn god...quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:00 schreef Marjolijntje het volgende:
Yeah, na een jaar Zoloft slikken mag ik nu beginnen met afbouwen!
Ik ben al van 150mg naar 100mg gegaan.
Geestelijk nog geen last van, alleen wat lichamelijke afkickverschijnselen.
*is er best blij mee*
Was dat ook zoloft dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
150MG? Mijn god...
Ik werd van 20Mg al een zombie
Weet ikquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Prozac is niet slecht.
Dat zal het zijn!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:30 schreef grassprietje het volgende:
Diegene die het gebruiken zullen wel zo tevreden zijn dat ze niks hoeven te spuien
Je bent niet de enige, ik slik ook fluoxetine.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige die fluoxetine (prozac) krijgt...Is er iets mis met dat medicijn ofzo?
![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:12 schreef boempa het volgende:
Hier is een topicstart van een vraag die ik had gesteld vandaag.
Er werd mij aangeraden mijn vraag hier te stellen:
Voor de psychologen:
Wat is het effect van een overdosering clomipramine/anafranil in combinatie met een overdosering zyprexa en een kleine hoeveelheid alcohol.
Dit is puur een vraag uit een zoektoch naar kennis, en geen aandachtstopic (ook niet verkapt) en ook geen schreeuw om aandacht.
Ik ben slechts benieuwd wat het effect is, en er zullen ongetwijfeld psychologen zijn die weten wat de gevolgen zijn.
Als je bijvoorbeeld 28x 75MG + 28x 25MG clomipramine/anafranil combineert met 28x 10MG zyprexa en 6x 25CL 5% alcohol (bijvoorbeeld bacardi breezer) wat is het effect dan op de gezondheid van een persoon?
Ik ga ervan uit dat de gewenning aan alcohol een rol speelt.
Verder heb ik op internet gelezen dat een overdosering clomipramine/anafranil voor zogenaamde aritmiën of een coma kan zorgen.
Ik ben er echter niet achter wat aritmiën inhouden.
Gaat de lever kapot, zoals bij een overdosering van sommige soorten antidepressiva het geval is?
Beland je in een tijdelijke coma, bijvoorbeeld een week?
Het zal ongetwijfeld per persoon verschillen.
Als iemand er theorieën of informatie over heeft, zou ik dat graag vernemen.
------------------
Dus nogmaals, ik ga het niet zelf proberen, het is puur uit kennisvergaring, en ik hoop dat dit het juiste topic daarvoor is.
Volgens mij verschilt dat per persoon.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Toevoeging:
28x 75MG + 28x 25MG clomipramine/anafranil lijkt me op zich al dodelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |