ikke alweer 2 jaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik besef me net dat ik al bijna een jaar aan de AD zit.... Hmmm........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bekend verschijnsel bij mij, Bolletje, dat gapen....quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:15 schreef Bolletje... het volgende:
Ik gebruik nu sinds een paar dagen seroxat, was de eerste dag erg misselijk, voel me nu alleen moe, en val 's avonds als een blok in slaap.
Verder totaal nog geen bijwerkingen gemerkt.
Merk eigelijk verder niets, alleen ik gaap idioot veel.
Hadden jullie dat ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor je reactie; ik vond het idd ook een beetje een vreemde opmerking van de bedrijfsarts.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:31 schreef Schorriemorrie het volgende:
@ Cissie: Ik gebruik nu ook Zoloft maar heb niet zo'n last van de bijwerkingen. Alleen een beetje duizelig af en toe.
Dat verhaal van: hoe erger de bijwerkingen des te meer kans dat het aanslaat is volgens mij onzin.
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
ja klopt! ik ben ook niet meer moe, kwam meer door mijn nieuwe baan, maar gapen doe ik de hele dag door, en dan echt vanuit mijn tenen, zo raar! zou op deze manier de depressie naar buiten gaan???quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:31 schreef Schorriemorrie het volgende:
@ Bolletje....ik zit ook de hele dag te gapen, hoewel het met de vermoeidheid wel meevaltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik weet niet of dat bij mij een bijwerking is of dat ik rond 2 uur s'middags gewoon gaar begin te wordenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Groetjes Lin
ja nouja, beter met pieken en dalen natuurlijk. Vorige week had ik een fantastische piek. Nu weer een dalletje. Maarrr.. inderdaad ik ben op de goede weg.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:29 schreef Schorriemorrie het volgende:
hey grassprietje!
Fijn om te horen dat het beter met je gaat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geeft mij ook weer nieuwe moed, want ik sta nog aan het begin van alle behandelingen.
kus schorrieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja klopt. Toen ik bij de huisarts had aangegeven wat mijn problemen waren, wilde ze ook meteen medicijnen voorschrijven. Het lijkt me belangrijk om eerst te analyseren wat de problemen zijn en hoe de patiënt te helpen is. Is het geven van AD een steun in de rug of meer, dan lijkt het me zeker logisch dat je het neemt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:03 schreef Hel1tjuhh het volgende:
(..)
Maar tegenwoordig geven ze het zomaar mee, heb je een dipje, ga anti-depressiva slikken.. Anti-depressiva lost niks op, het neemt alleen gevoelens weg.. Don't take this personalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:15 schreef Schorriemorrie het volgende:
Hey grassprietje
Ik merk nog niet echt de effecten van de AD's. Ik slik ze ook pas 1,5 week dus ik heb nog last van de bijwerkingen af en toe. Ik heb 2 goede dagen gehad sinds ik het slik, maar dat had ik zonder pilletje ook wel gehad denk ik.
November is het 1e gesprek met een psycholoog. Ik heb eergisteren de vragenlijst in zitten vullen. Wat een rotvragen zeg:
* wat zijn volgens u de belangrijkste oorzaken van de klachten?
Als ik dat precies wist, hoefde ik niet naar de psycholoog!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* hoe zou u zichzelf als persoon omschrijven?
Das best een lastige! Dan moet je best diep graven om eerlijk te kunnen antwoorden.
* wat verwacht u van de behandeling?
Ik heb maar gewoon opgeschreven wat ik hoopte....
Ik zie verder wel. Vandaag is in ieder geval een slechte dag.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop