quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:15 schreef moddereter het volgende:
Mijn bestelling van EUR 1.500,- komt maar niet aan. Na nabellen blijkt het volgende:
Bij verhuizing heb ik een adreswijziging gestuurd aan de verkoper.
Door een dubbel adressysteem bij de verkoper, stond er ook nog een oud adres van ons in het systeem.
Nu heb ik bij mijn bestelling nogmaals correcte adres opgegeven.
Toen in op internet zag dat de bestelling op het oude adres afgeleverd zou gaan worden heb ik nogmaals gebeld om het adres juist door te geven.
Nu heeft iemand op ons oude adres getekend voor het pakket.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:17 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, wat had je gekocht?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:24 schreef moddereter het volgende:
Maar het onderzoek zou maar 48 uur duren, dus ik ben benieuwd.
Ik had de pc nodig in onze zaak (architectenbureau). Heb net weer iemand aangenomen, die zit nu te werken op een pc van meer dan 4 jaar oud.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is slordig .. wat een slecht computersysteem hanteren ze daar.![]()
Wat zeiden ze bij de helpdesk/ verkoper ..?
En moet je ver rijden om het eventueel op te halen .. ?
Neem aan dat je z.s.m. wilt computeren .. ehm wat doe je nu eigenlijk.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:28 schreef moddereter het volgende:
PS ben echt niet van plan om het zelf te halen ( is 45 minuten rijden zonder file).
Ja afwegen, is 1,5 uur rijden meer tijdverspilling dan iemand nog een week laten werken op een pc van 4 jaar oud. Zal ook niet opschieten met grafische bewerkingen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:28 schreef moddereter het volgende:
Ik had de pc nodig in onze zaak (architectenbureau). Heb net weer iemand aangenomen, die zit nu te werken op een pc van meer dan 4 jaar oud.![]()
PS ben echt niet van plan om het zelf te halen ( is 45 minuten rijden zonder file).
Ehm inderdaad .. sommige mensen kunnen aardig agressief worden van dit soort zaken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:43 schreef moddereter het volgende:
Dit is ook een van de redenen dat ik zelf niet de pc ga halen -> URL: brief van koper huis (verborgen gebrek)
Daarbij heb ik het probleem bij hun neergelegd (telefonisch)
Daarom ben ik wel benieuw hoe Dell dit gaat oplossen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:47 schreef Hunkus_Extremus het volgende:
hahaha...dan houden hun nu jou pc vast tot jij de kosten vergoed heb van het verborgen gebrek!
Lekker is is dat.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:49 schreef moddereter het volgende:
Daarom ben ik wel benieuw hoe Dell dit gaat oplossen.
Ze hadden het erover om de doos met UPS weer te laten ophalen.
Ik heb aangegeven alleen een ongeopende doos te accepteren met alle garanties.![]()
lekker handig idd... moeten ze eerst die computer terug gaan vorderen, die wellicht al uit de doos is geweest, daarna zou hij volledig getest moeten worden om te testen of hij ook nu nog goed is, nieuwe verpakking er omheen, ben je ondertussen met gemak 3-5 weken verderquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:49 schreef moddereter het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven alleen een ongeopende doos te accepteren met alle garanties.![]()
ze zullen moeten bewijzen dat degene die handtekening heeft gezet een gezinslid is, ouder dan 18 en tekenbevoegd namens opdrachtgever... aan andere kant ben je zelf verantwoordelijk voor correct aangeven naam, adres en nummer (maar dat heeft TS dus gedaan, alleen opdrachtnemer heeft t niet goed doorgevoerd).quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:13 schreef Catch22- het volgende:
erm ze hebben geen bewijs dat jij hem hebt, ze kunnen aan de handtekening wel zien dat jij het niet was toch ?
Ben benieuwd of ze dat kunnen gaan leveren?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:49 schreef moddereter het volgende:
[..]
Bij bestelling geven ze een verwachte levertijd door. Zal vast wel ergens in de kleine lettertype een voorbehoud op gemaakt zijn. Maar weet wel dat een te lange levertijd (voor zo ver ik weet) wel het recht geeft om te ontbinden. Volgens mij is de regel 2 keer zo lang als afgesproken en dan alleen maar nadat je ze schriftelijk in gebreke hebt gesteld voor de vetraging na de verwachte levertijd.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dat kunnen gaan leveren?
Moeten ze niet binnen een tijd jou bestelling aan jou leveren?
Dit is echt onmogelijk .. jij moet hem niet aan zijn meerdere laten vragen wat kan of niet, maar eisen dat je die meerdere aan de foon krijgt. En als ze het niet even snel oplossen heb jij ook geen enkele plichten meer hoor. Zij blijven in gebreke. Staan er ergens leveringsvoorwaarden waar je accoord mee gegaan bent en waar dit misschien in beschreven staat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:04 schreef moddereter het volgende:
begin nu wel een beetje boos te worden op Dell.
Nu geven ze aan 10 dagen nodig te hebben om te onderzoeken waarom hun op het verkeerde adres hebben afgeleverd.
Een nieuwe bestelling (normaal gesproken binnen 7 dagen geleverd) kan ook niet.
Anuleren kan ook niet (niet kostenloos).
Kan uberhaubt niet bij de medewerker die ik had, en die wilde me ook niet doorverbinden met diegenen die het wel kan.
Ook een afspraak als niet geleverd voor einde deze week, is kostenloos geanuleerd mag die niet maken.
Dus toen was ik wel een beetje geprikkeld.![]()
Na enig aandringen wil hij het wel aan zijn meerdere vragen of ik kan anuleren![]()
Maar ik mocht hem daar dus niet over terug bellen![]()
Service die ik normaal van hun gewend was, in een klap verdwenen![]()
Ik zou niet weten welke fout ik heb gemaakt??quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:37 schreef Patrick281 het volgende:
Of heb je inderdaad toch zelf een fout gemaakt in eerste instantie?
Ik weet niet hoe het bestellen werkt:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:59 schreef moddereter het volgende:
Ik zou niet weten welke fout ik heb gemaakt??
Moet je niet on-line de gegevens controleren en acoord geven voordat je de definitieve bestelling plaatst?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:07 schreef moddereter het volgende:
weet ik ook niet.... had ook klantnummer ingevuld, waarschijnlijk stond die ook in een andere database nog met ons oude adres??
Je bestel en dan voer je je klantnummer in en je adres.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bestellen werkt:
[..]
Moet je niet on-line de gegevens controleren en acoord geven voordat je de definitieve bestelling plaatst?
.. en deze dan later nogmaals bevestigen.![]()
Als het compleet aan Dell ligt dan kunnen ze lekker opzouten met die computer..
.. hebben ze geen poot om op te staan lijkt mij.
Wat moet je dan als je al dagen gebeld hebt en alleen maar de voicemailbox krijgt.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:59 schreef postman het volgende:
voor zoiets ga je toch niet emailen ? bellen, en net zo lang totdat het allemaal voor elkaar is.
En je hebt groot gelijk. Zoniet, dan zijn er wel andere fabrikanten die PC's leveren nietwaar?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:34 schreef moddereter het volgende:
Ik ga het niet zelf ophalen. Ik wil gewoon een ongeopende doos afgeleverd voor mijn deur hebben, compleet met alle garanties.
Het wordt de hoogste tijd om naar een andere leverancier te gaan, zo ga je niet met je klanten om. Jij hebt geen PC, dus je betaald niet natuurlijk, zo simpel is het. Ik zou nog 1 keer een voicemail achterlaten, en nog 1 keer een e-mail sturen met de eis: Als ik binnen 3 werkdagen geen spiksplinternieuwe PC op mijn deurmat heb staan dan kun je die hele bestelling vergeten!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:49 schreef moddereter het volgende:
Nog steeds geen pc geleverd, maar krijg nu via email wel een bericht dat de betalingstermijn verlopen is. Ik heb niet eens een factuur gehad.
Ik ben dat Dell echt spuugzat![]()
![]()
Ze reageren niet op voicemails, email berichten, krijg zelfs bericht dat mijn email ongelezen verwijderd wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:16 schreef moddereter het volgende:
Wat moet je dan als je al dagen gebeld hebt en alleen maar de voicemailbox krijgt.
En als je een andere afdeling belt willen ze je niet helpen en verwijzen ze je weer door naar de persoon die ik al dagen probeer te bereiken.![]()
wat ik eerder al zei:quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Het wordt de hoogste tijd om naar een andere leverancier te gaan, zo ga je niet met je klanten om. Jij hebt geen PC, dus je betaald niet natuurlijk, zo simpel is het. Ik zou nog 1 keer een voicemail achterlaten, en nog 1 keer een e-mail sturen met de eis: Als ik binnen 3 werkdagen geen spiksplinternieuwe PC op mijn deurmat heb staan dan kun je die hele bestelling vergeten!
HP/Compaq leverd ook mooie systeempjes af op de deurmat. Mischien moet je danwel 100 of 150 euro meer betalen om dezelfde configuratie te krijgen, maar zoals jij tot nu toe behandeld bent is echt onbeschoft gewoon.
Als jij over 3 dagen fijntjes een PC besteld bij de concurrent, dan is het voor hen te laat. Je weigerd dan gewoon de dozen van Dell als ze alsnog komen, want intussen heb je al ergens anders besteld natuurlijk.
Kom nou zeg, laat niet over je heen lopen..... als zei alles kunnen weigeren kun je ook alles dat van hen komt weigeren. Geen produkt = niet betalen, en daar sta je behoorlijk sterk mee hoorDie Dell PC is vast niet zoveel ellende waard. Weg met die Dell!
ik verbaas me erover dat TS zoveel geduld heeft met Dell om dit af te handelen, zeker omdat naar zijn zeggen nu een van zijn collega's sterk gehinderd wordt in zijn productiviteit; van Dell verbaast me dit gedrag niet, gezien de vele problemen die HCC en de consumentenbond ook met die lui hebben (zelfs na gerechtelijke uitspraken in het nadeel van Dell zeggen ze nog steeds bv dat ze maar een half jaar garantie bieden, evt. vermeerderd met extra garantie die ze krijgen van hun eigen toeleverancier (alsof die klant dat weet en kan achterhalen, in de OEM wereld zijn er genoeg producten met maar 3 maanden garantie zelfsquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:14 schreef dr.dunno het volgende:
geef maar belletje als je haast hebt ; ik heb 2 weken geleden o.a. bij een erg grote klant van medell en hp verslagen met onze custom-built CAD / Pro-Engineer systemen (104% sneller dan de snelste van hen voor zelfde prijs), regelen we wel wat binnen een week ofzo
referenties aanwezig
(serieus aanbod)
Je moet er toch aan de telefoon wel uitkomen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 02:24 schreef dr.dunno het volgende:
en wat die user hierboven ook al zegt, wees eens doortastender en sta op je strepen; je staat volledig in je recht als je nu de handel weigert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |