hoooiquote:Op woensdag 29 december 2004 18:32 schreef Cutie het volgende:
Bluetooth Headset gekocht van ID-Tweak.
Perfecte communicatie, perfecte levering, alles kéigoed
[GEZ] Bluetooth Headset
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Conflict het volgende:
Ik heb goede ervarigen met Het_Biertje
Kom je bij mij ook wat kopen???quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[GEZ] 17" of 19" CRT
Ik zocht, en vond
MiestOr dacht een 17"te hebben, maar dat bleek - zelfs bij nauwkeurig nameten thuis - een 15". Helemaal niet erg op zich; prima voor de reserve. Het was gezellig, en hij kan snel fietsen
Bij YebCar gisterenavond een hele keurige 17" en als bonus een 15" opgehaald. Ik was behoorlijk de weg kwijt, maar toch nog een uur te vroeg. Fijn
Zojuist terug van tazmanian alwaar ik een hele mooie 19" het opgehaald. Wederom verdwaald, dit keer te laat, maar de koffie was lekker en het was nog gezellig ook
ElisaB is zeer tevreden en weer verrast door internet en leuke mensen
En die doet het nog steedsquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik vermoed van welnet nog even jullie heerlijke "mamma bouwt haar eigen pc" topic gelezen
Ja idd wel leuk Elisa op de koffie te hebben alleen jammer dat er ook een KPN monteur was die eigenlijk mijn meeste aandacht weghaaldequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef ElisaB het volgende:nou, wat een feest om mij op de koffie te hebben
hihi we gingen er toch een wekelijks iets van makenquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef ElisaB het volgende:nou, wat een feest om mij op de koffie te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |