Sorry beetje laat maar hetzelfde lof voor Dirkh was er een beetje bij ingeschoten betrouwbare kerel, was precies volgens de omschrijving!quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:24 schreef Dirkh het volgende:
Laptop verkocht aan crx in [TK] Laptop P IV 2400 met een defect
Perfect verlopen, 's avonds meteen geld op mijn rekening en zijn vertrouwen dat het ook daadwerkelijk verstuurd zou worden.
Net een mailtje van hem ontvangen dat de laptop is aangekomen en ook al gerepareerd is. Iedereen blij.
crx is dus een betrouwbare koper en was ook nog zo beleefd om een mailtje met een ontvangst bevestiging te sturen.
mafkeesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef crx het volgende:
[TK] laptop Toshiba Tecra 8100 pentium3 650 mhz 128mb laptop verkocht aan ronaldv nette en goede kerel komt stipt op tijd en betaalt afgesproken bedrag(drinkt alleen water ipv koffie
quote:
Goede reclame voor mij dus bedankt ik had hem ook alleen getest op de accu met een film kijken op cd-rom dus met normaal gebruik zal die denk ik wel 2 uur meegaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]Harde schijf vergroot, en WinXP er opnieuw op, hij loopt als het spreekwoordelijke zonnetje. Je was te bescheiden met je anderhalf uur batterij trouwens. De hele installatie is op één batterij gedaan.
zo mag ik het horenquote:moet eerlijk zeggen dat ik pas vanochtend ging denken of ie misschien gestolen is, maar dat kan me eerlijk gezegd weinig interesseren, als de laptop maar goed werkt
Graag gedaan & Thnx to you too!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:02 schreef Skv het volgende:
Laatst gereageerd op een topic waarin iemand Thinking Putty aanbood, met de vraag of 'ie nog had.
ElisaB had het gekocht, en wou er wel eentje kwijt.
Na mailwisseling kreeg ik foto's en dergelijke, na betaling werd het direct verstuurd
Net binnen gekregen, keurig verpakt
Thanx, ElisaB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |